Heel snel service en op afspraken nakomen

Heel vriendelijk personeel. Hij is op de afgesproken tijd gekomen en alles zeer efficiënt doorgenomen. Ik raad het aan

• Afspraken nakomen

Goede service, duidelijke afspraken.

Goede service en duidelijke uitleg m.b.t. transformator die niet goed meer werkt. Nieuwe transformator snel en vakkundig geïnstalleerd.

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Bizar slecht, ondanks jarenlang abonnement in de kou!

Eigenlijk deze halve ster nog onwaardig! Al jaren voeren ze onderhoud uit, naar mijn idee zijn er best vaak zaken die moeten worden vervangen, maar prima, als het dan werkt kan ik daar mee leven. De laatste keer echter: er moesten 2 pakkingsets vervangen worden. De 2e hadden ze echter niet bij zich en lag ook de buurt nergens op voorraad. Hiervoor moest een aparte afspraak gemaakt worden: minder handig, maar het is niet anders. Enkele dagen later krijg ik een email met de vraag of ik een upgrade van mijn abonnement wil afsluiten, dan zijn ook de pakkingsets inclusief... beetje jammer, maar wederom: ok. Nu enkele dagen geleden opeens een storing in de ketel: geen warm water. Contact opgenomen en krijg te horen: ja omdat de pakkingset nog niet is vervangen is je abonnement stopgezet.. wat!!?!??!! Waar slaat dat op? Dus omdat je zelf zo incapabel bent om niet te weten wanneer pakkingsets vervangen moeten worden (en de periodieke vervanging kun je terugzien in het logboek op de ketel, die vullen ze altijd netjes in)... ga je zo klant onvriendelijk te werk? Het slaat echt helemaal nergens op. Absolute afrader om zaken mee te doen.

• Afspraken nakomen

De warmtemonteur had alles in één: deskundigheid,

De medewerker had alles in één: deskundigheid, efficiëntie én vriendelijkheid.

Kundige en aardige monteur

Ondank allerlei telefoontjes ging hij ondertussen gewoon oor met werken. Wist precies wat te doen.

Snelle en goed

De monteur is vriendelijk en werk netjes De afspraken zijn goed gemaakt je weet waar je aan toe bent

• Afspraken nakomen

Netjes, snel, vriendelijk en vakkundig.

Al een paar keer geholpen door ze. Ze werken netjes met kennis van zaken, komen snel als dat nodig is en zijn vriendelijk.

• Afspraken nakomen

Goede service en vriendelijke monteur

Goed en snel onderhoud aan onze CV gepleegd.

Top gewerkt!

Zeer tevreden, alles duidelijk uitgelegd.

• Afspraken nakomen

Vreselijk bedrijf met verschrikkelijk slechte service

Geen diensten van afnemen, zijn in mijn ogen oplichters. Plegen eigenlijk geen vorm van onderhoud, zijn liever lui dan moe en plakken eigenlijk alleen stickers. Helaas bieden ze abbonement aan, maar als je hier niet binnen zeven dagen op reageert geven ze aan dat je opnieuw een keuring van meer dan 200,- uit moeten laten voeren. Dit terwijl ze nog geen paar weken daarvoor zijn langs geweest voor diezelfde keuring. De klantenservice wil je telefonisch niet te woord staan, is niet bereid om naar je verhaal te luisteren en weigert een gepaste reactie te geven. Wat een drama bedrijf!! Mijn advies is om een ander bedrijf te zoeken, dat service en onderhoud serieus neemt.

Kundig en snel!

Vanaf aanmelding tot einde volledige service. Administratief tot factuur en uiteraard de kundigheid van de monteur. Top!

• Afspraken nakomen

Goed, alleen inefficiënt. Elke monteur constateert weer wat anders. Monteur was ook 4 uur te laat zonder mij als klant op de hoogte te stellen. Voorrijdkosten e.150 zijn ook torenhoog om 20 minuten vanuit Houten naar mij te komen rijden.

• Afspraken nakomen

INCASSEERT WEL JAARBEDRAG MAAR REAGEERT NOOIT MEER OP EMAIL!!

Ik beschouw dit als een criminele organisatie. Ze ontvangen het jaarbedrag maar weigeren op e-mail te reageren. Slechtste onderhoudsbedrijf ooit.

Goede monteur

Mijn rookgasafvoerpijp is vervangen. Uitstekend vakwerk door een vriendelijke monteur. Het ging niet makkelijk maar het is gelukt.

Slechte service

Vorig jaar schroefde de monteur zelf een plankje weg om erbij te kunnen (4 schroeven). Onlangs kwam de monteur langs en gaf als argument dat hij er niet bij komt.....!! En dan toch ongegeneerd €100,- factureren Vorig de voorrij kosten....

• Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

De voorstelling van zaken is niet volgens de waarheid. Vorig jaar was de ketel bereikbaar en dit jaar niet, aan te tonen met foto’s. Geheel conform onze en door u geaccepteerde voorwaarden zijn er kosten in rekening gebracht.

We laten de klant aan zijn lot over

Afvoer vuile lucht en aanvoer schone lucht zijn gescheiden, ook al zit er een gaatje in de buis schone lucht. Het blijft een gesloten systeem Bij jaarlijks onderhoud bleek een klein gaatje in de aanvoerbuis schone lucht te zitten. Wat doe je dan als monteur?, in de stress schieten, het hoofdkantoor bellen en concluderen aan deze ketel mag ik niet werken, want het is een open systeem. ONZIN natuurlijk. Het systeem is gesloten, aan- en afvoer zijn van elkaar gescheiden, ook al zit er een gaatje in de aanvoer schone lucht. Vervolgens trekt de monteur stekkers uit de ventilator, plaatst de kap terug, en presenteert een rekening en gaat weg. En laat de klant zitten met een niet werkende ketel. Ik vind dit ongelofelijk. Plaats tenminste alles terug zoals je het aantrof en kom met een goed plan. Bv. plak met ducktape het gaatje dicht

• Afspraken nakomen

De uitgevoerde actie is voor uw veiligheid geheel in overeenstemming met de veiligheidsvoorschriften en wetgeving. Voorgaande jaren bent u al op de te verwachten problemen gewezen.

Prima service en waren snel beschikbaar

Warmte Groep is zowel per mail als telefonisch prima te bereiken. Houden zich aan de afspraak. Monteur heeft de storing aan mijn CV goed verholpen.

Professioneel onderhoud

Op tijd. In mijn beleving ketel goed nagekeken en gereinigd. Tevreden klant .

• Afspraken nakomen

Heel tevreden over vervangen aan mijn CV ketel Heel snel en netjes gewerkt

De monteur heeft heel goed en netjes gewerkt. Ik ben zeer tevreden

Goede en regelmatige service

Om de zoveel tijd komen ze langs en dat is tot nu een prima service. Beste verbeterpunt zou zijn om even te bellen als ze er bijna zijn, want die brede tijdsvensters van 8:00-13:00 die mogen wel wat kleiner qua planning.

Tweede controle was nodig

Niet zo enthousiast. De eerste monteur had bij de controlelijst alles maar aangevinkt, terwijl hij dit helemaal niet had gecontroleerd. Klacht ingediend en dus kwam een week daarna een tweede monteur om het werk van de eerste monteur te controleren. Gratis uitaard. Doe je werk gewoon in een keer goed en doe wat je moet doen. Ga anders ander werk zoeken.

• Afspraken nakomen

Goed, vakkundig, maar ik heb er dan ook geen verstand van

Wat ik erg fijn vond was dat de monteur alle vragen rustig beantwoordde en uitlegde waar hij mee bezig was en had gedaan. Maar zoals ik al had aangegeven heb ik absoluut geen verstand van een c.v. ketel, dus mij kun je best veel wijsmaken vrees ik.

• Afspraken nakomen

heldere communicatie, komt afspraken na

Goed werk!

Gewoon het werk uitgevoerd tot mijn tevredenheid.

Jammer

Helaas komt warmtegroep er bij ons niet meer in,dit was dus eenmalig en nooit meer. Er moest een beluchtertje vervangen worden tijdens een 2-jarig onderhoud van de cv-ketel. Dit werd tenslotte een fiasco,tijdens het vervangen van deze beluchter kreeg de monteur de waterpomp niet meer waterdicht en moest ineens de waterpomp bijna vervangen worden,ben blij dat ik zelf thuis was en zei dat het aan het O-ringetje lag en daar de monteur op attendeerde,deze beste man ging uiteindelijk zoeken en bellen met de fabrikant totdat deze wist welke O-ring moest hebben. En wat hij voor rotzooi maakte met water en zwarte smeer strepen niet normaal,wat was het een rotzooitje,alles was zeiknat,dit terwijl er veel elektrische apparaten in de buurt van de ketel geplaatst zijn. Nou na veel gerommel en tijd heeft deze monteur de lek weten te dichten,hij moest zelfs de rand van de ombouw,deze is van metaal,ombuigen om de pomp te kunnen demonteren,deze is dus ook beschadigd helaas. Toen hij klaar was en vertrok,merkte ik op eens dat de warm waterkraan geen warm water gaf en de monteur weer terug moest komen. Toen hij terug kwam en keek,zei die dat waarschijnelijk de 3-wegklep kapot kon zijn,en ook een duur grapje zou zijn,hij besloot uiteindelijk om de cv-ketel eerst maar even te ressetten,en dit was het uiteindelijk gelukkig,hij deet het weer. Hij gaf trouwens ook nog eens aan dat de gasregelaar waarschijnelijk volgend jaar ook stuk zou gaan,hij merkte dit op tijdens de metingen. Dus al met al,ben ik deze dag me kapot geschrokken van ellende,deze ketel is pas 7 jaar oud en kreeg bijna een inzinking tijdens deze onderhoudsbeurt. Tevens heb ik meerdere malen naar het bedrijf gebeld tijdens de onderhoudsbeurt,en gaf aan wat er allemaal mis ging en ik er geen vertrouwen meer in had,deze gaf aan dat ze de betreffende monteur zouden bellen. Heb hier ook niets meer van gehoord helaas. Mijn vertrouwen is totaal verdwenen bij dit bedrijf,wat was dit een fiasco.