Klasse!

Keurig en deskundig geholpen! Goed advies, heldere uitleg. Erg klantvriendelijk allemaal, met dank!

• Afspraken nakomen

Snel en goed. Dat wil iedereen.

Abonnement dus kan je het niet vergeten. Vakman. Snel en goed.

Great

Very professional service. Much reccomend.

• Would you recommend us? Yes

Redelijk

De manier van afrekenen vond ik stuitend. Waarom niet een nota van te voren die via Ideal of normaal via de bank betaald kan worden. Zit uw bedrijf zo slecht in de liquide middelen dat u op deze manier moet werken, doek het bedrijf dan maar op.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review die nogal verbaasd. De wijze van afrekenen is u vooraf bekend, contant of per contactloos met QR code bij de monteur.

Prima afspraak voor onderhoud aan CV

De afspraak per email is heel prettig en makkelijk. De monteur was stipt op tijd voor de onderhoudsbeurt aan CV. Zeer vriendelijk en werkte zeer netjes.

Rude and arrogant company

On the 1st service, the technician tried to change my 3-year old expansion vessel. He didn't clean the combustion chamber at all. Second time we had temperature sensor broken. The same guy came over and changed the 3-way valve, making us suffer a few more days. Not to say the additional cost on parts which they charge at least 1.5 times the market price. To better communicate, I ask the company to send a different guy who can understand minimum English. The reply is simply arrogant: "Wij leven in Nederland en vinden het voldoende als onze monteurs Nederlands spreken. Als u dar moeite mee heeft dan adviseer ik u een ander bedrijf te zoeken." How can I recommend such a customer service?

• Afspraken nakomen

Bedankt voor de review helaas kunnen we een jaar na dato er niks meer mee. Als onderdelen niet op voorraad zijn kunnen we het helaas niet gelijk vervangen. Daarnaast is kennis van de Nederlandse taal voldoende voor onze monteurs.

Goede ervaring en de monteur is ook vriendelijke en als je vragen heb beantwoord hij deze ook. Hele top

• Afspraken nakomen

Service valt mij helaas tegen na al die jaren...

Ik ben al een aantal jaren in onderhoud bij jullie. Op 16 oktober komt er een andere bewoner in ons huis wonen. Ik heb haar geadviseerd om bij jullie te blijven. Natuurlijk wil ik ook de cv ketel netjes achter laten voor de aankomende bewoner dus daarom weer een onderhoudsbeurt aangevraagd. Hier zit dan ook weer een jaarabbonnement aan vast. Na enig uitzoekwerk blijkt dit jaar abonnement niet overdraagbaar te zijn aan de nieuwe bewoner. Ik kan het ook niet mee nemen. En ik kan ook geen geld terug krijgen. Dus ik heb nu 90 euro betaald en woon nog geen maand meer in deze woning. Jammer dat de klantenservice op deze manier afgesloten moet worden na al die jaren. Met deze review kan ik 25 euro "winnen". Hopelijk kan ik op deze manier iets van restitutie ontvangen maar dat zal wel naar degene gaan die een goede beoordeling geeft. :)

Goed, met kanttekening

De monteur is goed en vriendelijk. Kanttekening 1: je moet betalen én tekenen voor akkoord en daarna krijg je pas de factuur. Kanttekening 2: ik heb een ketel van 4 jaar oud en toch moet er elk jaar wel iets vervangen worden, dit jaar het expansievat. Lijkt wel of Warmtegroep dit met opzet doet om extra omzet te hebben.

• Afspraken nakomen

Goede monteur, erg dure onderdelen

Monteur is op de afgesproken dag en tijdvak gekomen (overigens een erg ruim tijdvak tussen 12.00 - 17.00 uur). Er werden geen vragen gesteld m.b.t. de corona omstandigheden. Er moest wederom een complete onderhoudsset geplaatst worden (2 jaar geleden ook, kosten 100 euro) en de manometer van de waterdruk bleek defect en is ook vervangen (40 euro). Vervolgens werd er aangedrongen om het expansievat ook maar gelijk te vervangen, kosten 170 euro. Deze is nu 6 jaar oud en daar wilde ik toch nog maar even mee wachten, daar deze volgens mij wel iets langer dan 6 jaar mee kunnen. Servicebeurt is (neem ik aan) verder goed uitgevoerd, los van een klein waterballet dat is achtergelaten. Ik vind de kosten van de onderdelen bijzonder hoog. Desbetreffende manometer kost 22 euro en een expansievat kost pak 'm beet zo'n 50-60 euro. Ik krijg de indruk dat er via de onderdelen behoorlijk wat geld naar binnen wordt geharkt. Ik twijfel daarom over de aanbeveling.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw beoordeling. Voor de monteur was er geen aanleiding vragen te stellen inzake corona. Wij hebben u daags voorafgaand aan de afspraak hierover geïnformeerd. Navraag bij de monteur leert dat er aangeven is dat het expansievat defect is. U vond vervanging niet nodig. De door u genoemde prijs voor het expansievat klopt niet, dit ging over een vaste prijs voor veiligheidsventiel, vulkraan, ontluchter en arbeidsloon.

Het ging om een eerste onderhoudsbeurt en die is netjes verlopen.

Er werd vantevoren netjes gebeld om door te geven dat de monteur vroeger kwam. Ook hebben wij uiteindelijk € 5,00 teruggestort gekregen omdat wij per mail het verkeerde (oude) bedrag door kregen. Per juli was het bedrag verhoogd maar dit was niet verwerkt in onze afspraken-mail.

Snel en professioneel

De mannen kwamen rond de afgesproken tijd (was een ruim tijdvak) binnen en gingen direct aan de slag. Ik ben (zoals velen) thuis aan het werk en dit respecteerden zij zonder problemen. Enige verbeterpunt wat ik kan bedenken, is dat het fijn zou zijn om dat wat er aan de ketel en de bijbehorende prijzen direct ook even zwart op wit te ontvangen ipv enkel mondeling.

• Afspraken nakomen

Hi, I'm happy with service and gave you 5 stars.

Guy that came to my house is really a good employee of yours. Thanks.

ik ben erg tevreden

ik ben erg tevreden

Wat een top monteur

De monteur was top en heeft zeer vakkundig en klantvriendelijk de klus geklaard. Jullie mogen zeer blij zijn dat deze topper voor jullie werkt. Zo kom je ze helaas weinig tegen! En mocht mijn ervaring €25,- opleveren dan wil ik deze graag schenken aan de dienstdoende monteur. Hij heeft hem dubbel en dwars verdiend!

Slechte service

Tijdens eerste controle gaf monteur aan dat er een nieuw expansievat in moest (kan gebeuren natuurlijk). Originele was niet meer te leveren aldus hem....zouden ze er wel eentje buiten de ketel kunnen maken. Dit viel dan natuurlijk wel net buiten de service vanuit hen (a€450). Een belletje van mij naar Vaillant zorgde ervoor dat het originele expansievat toch gewoon leverbaar is, deze dus in de service valt en mij €300 scheelde. Tijdens het erin zetten kwam de nieuwe monteur erachter dat er echt nog iets vervangen moest worden a €55....zou niet in een maand zo verslechterd kunnen zijn. Kortom: Slechte service en neigt naar oplichterij (zodat je maar goed kosten blijft maken buiten het abonnement om).

• Afspraken nakomen

Wij vinden uw review teleurstellend, zeker de opmerking over oplichterij. Wat betreft het drukvat zijn wij afgegaan op de ons bekende informatie. In deze, is vooraf per mail met u gecommuniceerd en heeft u een offerte ontvangen en geaccepteerd, dus hoezo oplichterij. Wat betreft de overigens in overleg met u vervangen ontluchter. Dit had de 1e monteur ook kunnen constateren, wat echter aan de prijs niets afdoet.

Onderhoud voor een concurrerende prijs.

Onderhoud netjes gedaan. Komen jaarlijks langs voor CV ondethoud voor een zeer lage prijs t.o.v. vele andere onderhoudsbedrijven!

Goede en Snelle Service

Monteur was ervaren en snel met CV onderhoud en installatie slimme thermostaat. Wel een punt ter verbetering; Geef bij de klant van te voren aan, welke onderdelen vanuit de leverancier je gaat vervangen, dat geeft meer duidelijkheid

Dik tevreden.

Kundig, hardwerkend personeel. Tot nu toe tevreden over gegeven advies.

• Afspraken nakomen

Snelle reactie na spoedmelding.

Alles netjes uitgevoerd en vriendelijke mensen.

• Kwaliteit
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Vlot veilig en voordelig!

De servicebeurt is weer vlot, veilig en voordelig uitgevoerd en keurig op de afgesproken tijd! Daar wordt een mens vrolijk van!

• Afspraken nakomen

1e ervaring vond ik niet de beste.

Mijn 1e ervaring vond ikzelf niet een hele beste. Ik werd direct al geconfronteerd met kosten die ik ging maken voordat er naar de ketel is gekeken. Dit is standaard bij een ketel van 4 jaar oud kreeg ik te horen. Volgens mij had dat al eerder gemeld kunnen worden. Mijn 1e indruk was direct dat wordt tegen alle klanten gezegd, ergens moet er iemand een rekening gaan betalen. In dit geval de klant, maar ook direct. Nu kom ik uit dezelfde hoek qua werkzaamheden, is wel erg lang geleden en doe dit allang niet meer. De klantvriendelijkheid vond ik ook ver te zoeken, ben ik niet gewend op deze wijze. Ik ben niet het van 'je en jouw' gewend. Qua techniek zal er niet veel aan de hand geweest zijn, dat kreeg ik achteraf te horen. Maar dan wel een rekening van 187,-. Maar het gaat mij om het stilvallen van de ketel, deze moet verzekerd zijn. Ik hoop dat dit dan ook wel het geval zal zijn.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Fijn bedrijf, komen afspraken na

We zitten al 6 jaar bij de Warmtegroep. Vorig jaar helaas een flinke rekening gehad ivm wat dingen vervangen. Maar buiten dat eigenlijk enkel voor onderhoud en kleine reparaties. Het verzetten van de afspraak die automatisch vanaf het bedrijf komt verloopt goed en snel. De monteur is er optijd en het onderhoud verloopt prima, je hebt geen last van de monteur. Gelukkig nog nooit tussentijdse reparaties nodig gehad. Wel is het abonnement in de afgelopen jaren fors gestegen. Van 65,- naar 90,-. Onduidelijk waarom dit is.

• Afspraken nakomen

Cv al jaren in onderhoud bij hun ben daar zeer tevreden over ook in Corona tijd goede afspraken ivm onderhoud ben copd patiënt en heb de eerste geplande afspraak netjes met hun overlegd om deze op een veel later tijdstip af te spreken Zeker aan te raden

• Afspraken nakomen

Goede service, kwaliteit en communicatie

Gisteren onderhoud van CV en airco gehad en wederom monteur gehad die naast kwalitatief onderhoud heel goed communiceert en vragen beantwoord. Top!