Onbetrouwbaar

Cv ketel maakt nog steeds lawaai, waterstand ketel nog steeds laag: hoge rekening en nul garantie (na 4 maanden!). Willen alleen terugkomen als ik vantevoren al 120,- overmaak excl onderdelen en arbeidsloon. Onbetrouwbaar/oplichters.

• Afspraken nakomen

Hoezo nog veel lawaai… wij zijn 5 maanden geleden bij u geweest voor een onderhoudsbeurt waarbij u niet gekozen heeft voor een abonnement wat betekend dat u bij storing voorrijkosten en arbeidsloon betaald.

Supergoed geholpen, alles uitgelegd

Maarten heeft erg goed uitleg gegeven, kwam duidelijk vantevoren met een voorstel en een prijsindicatie. Heel rigoreus de ketel schoongemaakt, en nam mij mee in alle stappen. Heel transparant.

Zeer goed prijs/kwaliteit verhoudig

CV combiketel in onze recreatiewoning onderhoud laten geven. Er kwam een zeer vriendelijke en bekwame monteur die onze ketel helemaal heeft schoongemaakt, heeft voorzien van onderhoudspakket en opnieuw heeft afgesteld. Prijs voor onderhoudspakket werd keurig vooraf gemeld. Vind alleen de toeslag van €25,00 voor een vakantie/bungalow park niet nodig, omdat dit in ons geval geen extra tijd kost. Dit zou achteraf bekeken moeten worden. Wanneer een monteur onderhoud in een flat moet uitvoeren moet hij eerst zijn auto een stuk verderop parkeren en met een lift omhoog, wat bij elkaar veel meer tijd kost.

Goed en efficiënt

Erg vriendelijk en vakkundig man. Alles werd duidelijk uitgelegd en al mijn vragen vriendelijk beantwoord.

Bekwaam en nette monteur

Goede uitleg gehad

• Afspraken nakomen

Werkzaamheden naar volle tevredenheid uitgevoerd

Was de 1e keer dat dit bedrijf onderhoud aan onze CV ketel heeft uitgevoerd en dat is uitstekend verlopen.

Fijne eerste ervaring met Warmtegroep BV

De afspraak die wij hadden gemaakt om een abonnement aftesluiten en een eerste onderhoud te doen. Is keurig na gekomen. De monteur die het onderhoud heeft uitgevoerd was zeer deskundig en bijzonder vriendelijk naar ons toe. Op de vragen die wij hadden hoe ketel moet worden bijgevuld etc heeft hij ons op een zeer duidelijke en rustige manier uitgelegd hoe wij dit moeten doen. Kortom wij zijn zeer tevreden hoe alles is uitgevoerd. Ton van Lienden Arnhem

• Afspraken nakomen

Een fijne monteur met goede uitleg

Jaarlijkse controle en expansievat vervanging. Kwam ook met voorstel voor betere afstelling ketel. Goed meegedacht!

• Afspraken nakomen

uitstekend uitgevoerd onderhoud en prima communicatie

De onderhoudstechnicus gaf veel informatie hoe wij onze warmtepomp het beste konden gebruiken. Hij heeft ook advies gegeven of een de plaatsing van de diverse onderdelen van de installatie. Het onderhoud is netjes uitgevoerd.

zeer prettige monteur

De onderhoudsmonteur begon uit zichzelf een gesprek over zuiniger instellingen van de CV-ketel. Hij werkte netjes en hopelijk de komende tijd weer iets minder gasverbruik dan de afgelopen jaren!

Teleurstellend

Helaas zijn wij ontevreden over deze club. De monteur die wij kregen was heel vriendelijk. Wat er op zijn lijstje stond deed hij prima maar meer ook niet. Na onderhoud nog meer storingen. Nog meer onderdelen vervangen. Een kleine 700 euro verder deed de ketel het nog niet. Mijn man heeft zelf de printplaat vervangen (scheelde 600 euro) in een half uurtje. Dat werkte gelukkig. Nu lekt de ketel nog (deed hij al voor vervangen printplaat) en ze willen weer komen maar voorrijkosten zijn opnieuw 138 euro. Ze zijn al 2x geweest en bieden geen enkele garantie en vragen torenhoge kosten. Het voelt als geld geld geld helaas. Ze lossen storingen wel op dus oplichten noem ik het niet maar tegen welke prijs? In deze tijd kun je het blijkbaar maken en dat doen ze. Maar wellicht het ergste van allemaal is nog wel dat je belt en om hulp vraagt en die niet krijgt. Een andere club heeft ons inhoudelijk te woord gestaan (zonder daar iets aan te verdienen?) Je wordt ongewenst behandeld, niet teruggebeld, krijgt weinig achtergrond en stukje empathie ontbreekt volledig (alsof het geld ons op onze rug groeit). Jammer maar helaas kunnen wij deze club niet aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Fijn voor u dat u het zelf op heeft kunnen lossen, wij zijn bij u geweest voor onderhoud naderhand is er nog een toen geconstateerd defect hersteld. Zoals u zelf ook aangeeft heeft u het onderhoud van uw cv/ warmtepomp installatie laten versloffen, u moet dan niet opkijken van extra kosten. U moet het ons ook niet verwijten dat er kosten in rekening gebracht worden.

Traag en zonder passende oplossing

Zo goed als geen service met een onderhoudsabonnement... Voor hoge kosten en laat voorgereden voor iets wat uiteindelijk online op te lossen bleek, een oplossing aangeboden om mijn thermostaat te vervangen naar hun model (onnodig!!) inclusief hele systeem door compatibiliteit (geen compatibiliteitskwestie in spel). Dus: probleem niet opgelost met ze, wel kosten waarover ze weigeren te praten en achteraf met excuses komen die niet in het contract vermeld stonden - vermijden!!

• Afspraken nakomen

Wij doen onderhoud aan uw cv ketel en zijn niet verantwoordelijk voor de werking van een door u zelf aangeschafte thermostaat.

Duidelijk en snel

Sinds vorig jaar heb ik een jaarlijkse servicebeurt voor mijn CV ketel afgenomen. Ieder jaar wordt er vooraf keurig datum voorstel gedaan en komt er een monteur langs voor de onderhoud aan mijn ketel. Tot nu toe ben ik zeer tevreden (ook over de prijs).

Beleefde mensen Goed werk afgeleverd

Goed werk

• Afspraken nakomen

Zeer goed, vriendelijke monteur die de tijd nam

Zeer goed, monteur was vriendelijk, nam de tijd, maakte alles zeer netjes schoon. Afspraak maken met Warmte Groep ging ook heel soepel, wilde eerst een afspraak maken bij een andere partij die de ketel geplaatst had en ook eerder het onderhoud had gedaan. Echter deze partij had pas in Mei tijd. Bij warte groep kwam er iemand binnen 10 dagen voor onderhoud langs, voor een goede prijs.

• Afspraken nakomen

Goede communicatie en afspraken nakomen, geweldig.

Vanaf het begin van mijn verzoek om informatie aangaande een nieuwe cv ketel is er - via de mail - goed en vlot gecommuniceerd. De afspraken zijn prima nagekomen, de monteurs waren vriendelijk, behulpzaam, correct en begripvol. Heel erg fijn. De nieuwe ketel ziet er fantastisch uit en werkt uitstekend. Ik kijk uit naar de goede samenwerking bij het onderhoud.

Uitstekende vakman

Deze monteur is al meerdere keren bij ons langs geweest, altijd tot volle tevredenheid.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke monteur netje gewerkt ,wij zijn zeer tevreden.

Goed en netjes gewerkt door de monteur ,wij zijn zeer tevreden

Nette ervaren monteur

Nette en kundige verschijning. Geeft een vertrouwd gevoel.

• Afspraken nakomen

Na enige jaren geen onderhoud laten doen (om meerdere redenen) aan de CV-kachel, is gisteren Uw monteur geweest. Hij maakte een ervaren indruk, wist waarover hij sprak, gaf ons een duidelijk kostenplaatje en was helder in zijn plan van aanpak met oa foto’s, kortom prima! Ad van Gastelen Leerdam

Vakkundig en netjes

Een zeer positieve ervaring: de monteur was beleefd en vakkundig. Ook mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Na de service controle werd alles achteraf netjes opgeruimd en schoongemaakt.

Uitstekend!

Jaarlijks wordt bij ons de cv onderhouden. Ook dit jaar weer een keurige prima monteur, die alle onderhoudsdelen bekwaam en snel uitvoerde. Zonder meer weer een uitstekende ervaring bij Warmte Groep.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.

Een grote combinatie van onvermogen en onkunde, 1 ster is nog teveel

Mocht je met een storing zitten en Warmte Groep BV komt voorbij in de zoektocht, sla deze aub over. Mocht u toch gebruik willen maken van Warmte Groep BV, dan waarschuwen wij u voor het volgende: -Monteur komt langs, hangt vervolgens de hele tijd aan de lijn met Warmte Groep BV voor advies. Foutcodes welke te zien zijn op de CV worden genegeerd of niet opgelost. En op het moment dat je vraagt wat de oorzaak is, wordt er een foute analyse gedaan. In ons geval zou er een nieuwe stoppengroep moeten worden aangelegd of de gasbrander zou moeten worden vervangen (CV uit 2019). Vervolgens gaat de monteur weg en zit je met hetzelfde probleem en is er nog niets opgelost. -Bel je vervolgens naar Warmte Groep BV dan krijg je Kim of Aisha aan de lijn, waarbij je je afvraagt wat ze daar doen: 1 ze helpen je niet of ze gooien de hoorn erop omdat ze zelf niet meer uit hun argumenten komen. Ze vinden het zelfs geen probleem om de klant met een baby in huis gewoon te laten zitten want oplossen of meedenken ho maar. Zij begrijpen duidelijk niet dat de klant zorgt voor hun maandelijkse boterham. Gelukkig vonden wij al vrij snel iemand die kon langskomen voor een second opinion, Warmte Groep BV leest u mee? Er hoefde alleen een simpel kabeltje vervangen te worden en 2 weken verder werkt de CV nog steeds als een trein! Warmte Groep BV jullie moeten jezelf schamen, wat een aaneenschakeling van onvermogen en onkunde.

• Afspraken nakomen

Hier is voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.

Ervaren monteurs, wel duur

Goede aardige monteurs, stuk voor stuk. Jammer dat ik twee keer 95 euro heb moeten overmaken zonder dat de monteur wat kon doen. één keer was de CV ketel niet goed bereikbaar en de volgende keer bleek dat de CV ketel niet meer oké was. De berekening van mijn het type CV wat moest worden geplaatst was, toen ik dit vroeg, gebaseerd op het aantal radiatoren, terwijl het aantal radiatoren in mijn huis niet is geteld. Hierover mag Warmtegroep eerlijker communiceren. Tot slot konden enkele extra niet worden geplaatst, waardoor ik nu een minder zuinige CV installatie heb dan gehoopt.

• Afspraken nakomen

Na 26 uur wachten en 3 monteurs alles prima opgelost !

Bij onderhoudsbeurt en nieuwe packing plaatsen kwam daarna helaas een storing. Communicatie geen erg moeizaam ! Na bezoek en controle 2e servicemonteur constatering dat onderdelen moesten worden vervangen ! Dag wachten en door uw specialist Marco is alles redelijk op tijd in orde gekomen. Ook complimenten voor telefonist/receptionist Kim die erg attent en vriendelijk is.