Keurig behandeld end AltiIjd goed gedaan

Perfect!

Na het maken van een afspraak, wordt netjes een mail gestuurd met een bevestiging van de gekozen datum. Wordt ook vermeld of het in de ochtend of middag zal plaats vinden. Ik vind het heel fijn zoals deze bedrijf het doet. Ben heel erg tevreden!

• Afspraken nakomen

Zeer professioneel en knap werk

Twee jonge mannen die bij mij vandaag geweest zijn laten een zeer professionele indruk achter. Jongens hebben mij netjes een uur van tevoren opgebeld zodat ik op tijd thuis kon zijn. Vervolgens hebben ze het werk naar behoren uitgevoerd en het werkplek is netjes opgeruimd achtergelaten. Zeer tevreden dus.

alles naar wens

Aardige jongeman die al eerder geweest was. Prima controle van de cv ketel. Dat geeft vertrouwen. 12 mei 2022

Smeer en rommel

De monteur is gisteren langsgeweest voor onderhoud. Alles was goed verlopen, totdat ik boven kwam. De hele vloer zat onder de zwartesmeer op mijn witte laminaat. Ik heb een uur moeten poetsen om het er weer af te krijgen en ik vind het ronduit asociaal om het zo achter te laten. Op zijn minst had er melding over gemaakt kunnen worden. Misschien handig om de volgende keer iets op de grond te leggen voor de vieze onderdelen er op geplaatst worden.

• Afspraken nakomen

Verstand van zaken en nette mensen

Goede ervaring met dit bedrijf, doen al jaren het onderhoud van onze CV-ketel. Nooit vervelende verrassingen gehad en krijg ondertussen netjes uitleg over wat ze doen. Ben zelf geen expert, maar technisch onderlegd genoeg om te zien dat ze weten waar ze over praten.

• Afspraken nakomen

klantvriendelijk, duidelijk bij uitleg van vragen

Monteur heeft zijn werk naar behoren uitgevoerd en heeft een professionele indruk achtergelaten.

Prima bedrijf

Heb Warmte Groep nu al een aantal jaren. Komen afspraken goed na. Nog nooit problemen met ze gehad. Prima bedrijf

Montage Nieuwe ketel

Verwijdering van oude ketel en plaatsing van nieuwe ketel verliep geheel volgens plan en afspraak. Keurige monteurs die duidelijk communiceerden wat ze gingen doen. Kreeg duidelijk uitleg na montage. Werkplek werd goed achter gelaten.

goed werk geleverd

de monteur, een vriendelijke jongeman, kwam keurig op tijd binnen het afgesproken tijdvak. Hierover was vooraf duidelijk per mail gecommuniceerd. Hij deed zijn werk in een rap tempo en gaf een terugkoppeling over zijn bevindingen en eventuele bijkomende kosten. Betaling via QR code en verdere administratieve afhandeling via mail. Helemaal prima. Volgend jaar weer.

• Afspraken nakomen

Goed bedrijf, komt afspraak na, goede monteur

Een duidelijke website waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Het maken van afspraak gaat perfect. Netjes op tijd in het doorgegeven tijdblok. Monteur leverde goed werk gaf van tevoren aan dat er bij onze ketel om de 2 jaar de pakkingen vernieuwd moeten worden dus er kwamen wat kosten voor een pakkingsetje bij. Maar dat was bij mij ook bekend. Betaling liep via QR code wat perfect werkt waarna via mail het technische rapport en factuur binnen komen.

Net personeel

Onderhoud cv en schoonmaken kanalen netjes werken en goed onderhoud uitgevoerd

Uitstekekend

Ik had gas lekkage gemeld en het probleem was binnen een uur opgelost

Vriendelijke en efficiënte monteur

Water achtergelaten.

De arbeider liet water uit de leidingen lopen en liet het vervolgens in de kast van de ketel achter. Verder goede service.

Helaas incompetente service

Dit bedrijf levert helaas momenteel geen kwaliteit. We hebben ze over de jaren meerdere keren langs laten komen. Laatste voor het vervangen van de CV afvoer - deze werd scheef gemonteerd aan 2 schroefjes, waardoor de buis na 2 weken verzakt was en los hing. Ik had direct na de montage al laten weten dat het werk niet goed was uitgevoerd. Helaas was die klachtenafhandeling ook niet zorgvuldig - ik kreeg te horen dat ik ongelijk had, en dat het werk netjes was uitgevoerd. Toen de boel na een paar weken verzakt was, kreeg ik geen excuus. Ze komen nu binnenkort langs, maar ik heb weinig vertrouwen in de kwaliteit. Daarbij zijn de prijzen bijzonder hoog - zeker voor zo'n slechte service.

• Afspraken nakomen

Bedank voor uw review, vreemd dat u de afhandeling niet goed vindt terwijl er een afspraak voor (indien nodig) herstel gemaakt is.

Prima service!

CV Onderhoud netjes en volgens afspraak uitgevoerd door een deskundige monteur. Gelukkig geen extra kosten dit keer!

• Afspraken nakomen

Goede service geeft veel vertrouwen

Er wordt per mail een afspraak gemaakt. Je krijgt een tijdslot en een half uur, voor de monteur komt, krijg je een bericht dat hij er aan komt. Vriendelijke en kundige man. We zijn erg tevreden.

Uitstekende service

Monteur is deskundig en zorgt voor gedegen inspectie. Iniatief voor controle komt vanuit warmte groep en afspraak wordt elk jaar weer op juiste tijd gemaakt! Dit geeft vertrouwen!

Wisselend

Jaarlijks onderhoud weer gehad. De ketel werkte prima vóór het onderhoud, een dag ná het onderhoud deed de verwarming het niet meer. Dus opnieuw een monteur langs, die sprak zijn collega die een dag eerder langs was geweest, tegen: we wilden het water in de radiatoren warmer hebben dus collega 1 had de temperatuur op het 100c (!?) gezet, maar collega 2 gaf aan om het max op 80c te zetten. Klink iig logischer. Tip: álles testen voor vertrek. Om collega 2 langs te krijgen, contact gehad met de telefoniste. Ze heeft ongetwijfeld haar best gedaan, maar had geen idee van onze situatie. Kwam niet heel kundig over. Collega 1 had ook de mechanische afzuiging schoon gemaakt. Ik vind het toch wel bijzonder dat je betaalt voor een dienst en vervolgens een halve dag bezig bent met het poetsen van je huis (we hebben 6 afzuigpunten): gruis, voetsporen, afdrukken van spullen die zijn neergezet. Dat je ergens zelf na afloop even snel met een doekje langs gaat, prima, maar dit was niet meer leuk. Een dag later was het warme water opeens op tijdens het vullen van het bad. Dat hebben we zelf kunnen oplossen, scheelde weer een schoonmaakmoment.

• Afspraken nakomen

Onze excuses voor deze, wij hebben de monteur dan ook aangesproken.

Zeer vlot geholpen

Ben naar volle tevredenheid geholpen. Storing werd de volgende dag verholpen,heel fijn. Vriendelijke monteur

Snel en goed

Afspraak plannen ging gemakkelijk en was duidelijk. Je kreeg 2 dagen vooraf nog een herinnering via de mail. Ze kwamen op tijd en het was snel gefixt. Top!

Uitstekend gedaan

De uitvoering is prima gedaan

Prima onderhoud

Volgens afspraak op tijd