Snel een afspraak kunnen maken voor onderhoud. Vriendelijke monteur heeft ons goed geholpen waardoor de ketel er weer even tegen kan. Direct per mail een duidelijk factuur/werkbon ontvangen. Betaling via QR code ook erg makkelijk. Tijdvak was wel wat ruim (tussen 8.30 en 12.00). Misschien een idee om monteur te laten bellen als deze onderweg is vanaf vorige klant. Was bij ons overigens niet aan de orde omdat monteur klokslag 8.30 uur op de stoep stond.

goede service

Afspraak was snel gemaakt. De medewerkers waren keurig op tijd en het zijn echte vakmensen, prima!

Snel en betrouwbaar!

Contact ging super snel via de website en mail. Afspraak was zo gemaakt. Vriendelijke monteur, overlegt voordat er eventueel extra kosten komen. Geeft ook veiligheidstip. Ontzettend tevreden.

snel, duidelijk en doelmatig

Er was keurig en kundig personeel voor ons bezig, met vaardigheid op hun vakgebied.

• Afspraken nakomen

Eerste contact en indruk is zeer goed

Ik ben geswitched naar Warmte Groep omdat het contact met de vorige service provider echt slecht was. De eerste service beurt verliep top en alles is weer op orde.

Prima service - Fijne monteur

De afspraak werd al pro-actief naar ons toegestuurd. Fijn dat we het zelf niet in de gaten hoefden te houden. De monteur was keurig op tijd en heeft het onderhoud keurig verricht. Op naar het onderhoud van volgend jaar.

• Afspraken nakomen

Reparatie goed uitgevoerd maar onbeleefde medewerker

Ik had bij aanvang de ruimte vrij gemaakt voor de monteur. Er stond nog een houten plaat die volgens de medewerker in de weg stond. Hij zei tegen mijn dochter dat ze die maar moest weghalen. Ook bij de betaling onfatsoenlijk gedrag. Geen enkel vriendelijk woord. Blijkbaar geen leuke baan of slecht gehumeurd. Mijn dochter belde mij op met de mededeling dat ze zich niet prettig voelde met deze man in huis. Ik verwacht dat hier iets mee gedaan wordt!!

• Afspraken nakomen

Excuses voor het gedrag van de monteur wij zullen hem daarop aanspreken.

Klantvriendelijk, servicegericht

Houden zich goed aan de afspraken. Representatieve monteurs, vriendelijk en behulpzaam. Bedrijf zelf is niet een van de duurste, service is wel goed.

gewoon goed

altijd op tijd en vakkundig onderhoud TOP

• Afspraken nakomen

Super goede en snelle service

Onze verwarming deed het niet. Gelukkig kwamen ze gelijk de volgende dag kijken. Iedereen was even vriendelijk zowel aan de telefoon als de mensen die kwamen kijken en helpen.

• Afspraken nakomen

Beetje naar gevoel aan over gehouden.

Het was voor de warmtegroep de eerste keer . Hoge rekening omdat er veel vervangen moest worden.!? Een kaartje voor op de ketel had de monteur niet meer . Betalen met QR code ok maar op de papieren die ik achteraf kreeg stond een vervalste handtekening op.

• Afspraken nakomen

Onze excuses dat u een naar gevoel aan het bezoek heeft overgehouden. De te vervangen onderdelen zijn vooraf met u besproken en met uw toestemming vervangen. Er is geen (vervalste) handtekening geplaats maar door de monteur gezet in verband met het zoveel mogelijk contactloos werken.

Werd keurig te woord gestaan en zeer correcte monteur

Was het wachten waard. Zeer aardige en zeer bekwame monteur die precies uitlegde wat hij ging doen en fijn dat de factuur opgestuurd kon worden. Uw bedrijf zal ik zeker bij anderen aanbevelen.

• Afspraken nakomen

Snel en vakkundig geholpen en goed bereikbaar

Perfecte service

Mijn storing werd binnen een dag verholpen. Aardige en kundige monteur was in no time klaar en mijn ketel deed het weer perfect.

• Afspraken nakomen

Makkelijk om een afspraak in te plannen. Goede communicatie per e-mail. Vriendelijke en nette monteur die het werk goed deed en uitleg gaf over wat er was gedaan. Mogelijkheid om direct te betalen om om later over te maken. Top. Monteur was wel wat later maar belde van tevoren om dit aan te geven.

• Afspraken nakomen

Afspraak goed nagekomen. Monteur was op tijd en zag gelijk tekortkomingen van mijn vorige installateur. Noodzakelijke onderdelen vervangen en alles werkt weer prima

Goede en vriendelijke service

Eerlijke professionals die hun vak verstaan.

Goed en duidelijk

Een paar weken geleden een onderhoudscontract afgesloten bij Warmte Groep.(goedkoper dan bij de concurrent) Al snel de eerste servicebeurt. Goed geregeld

Heel goef

Snelle afspraak kunnen maken. Op afgesproken tijd en dag aanwezig. Goede voorlichting betreffend het onderhoud. Vervangen van rubberen ringen in overleg Kosten informatie. Netjes gewerkt.

Op tijd en vriendelijk

Vriendelijke monteur en goede service

Vakkundig en prettige service

Monteur kwam op tijd, voerde werkzaamheden snel en vakkundig uit, gaf desgevraagd advies en liet de werkplek schoon achter.

Snelle goede service

Op tijd gekomen. Wellicht iets meer uitleg waarom na 5 jaar onderdelen vervangen moet worden

• Afspraken nakomen

Niet klantgericht, duur, onnodig onderelen vervangen

Veel onderdelen vervangen, was zogenaamd noodzakelijk. Wel met een hoge winstmarge. Slecht bereikbaar, ook overdag vaak telefonisch onbereikbaar. Onterechte factuur gestuurd, geen contact over mogelijk. Niet meedenken over vervangen nieuwe ketel. Abonnement per mail opgezegd, geen reactie. Als ik daarover bel wordt de hoorn er bijna opgegooid.

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u ons slecht beoordeelt. Wij streven altijd naar een oplossing, in uw geval is dat niet naar uw tevredenheid. Meer kunnen wij helaas niet doen.

Zeer goede en professionele technische ondersteuning.

Zeer beleefde service, ze kwamen op tijd aan, ze gebruiken originele reserveonderdelen. Zeer zorgvuldige inspectie. Probleemloze samenwerking. Een factuur en zorgvuldig geschreven servicewerkzaamheden in enkele ogenblikken per e-mail. Ik raad aan!

• Afspraken nakomen

Cv onderhoud gaat goed, geautomatiseerde emails werken fijn

Heb warmteservice ingeschakeld voor jaarlijks cv onderhoud voor een woning in de verhuur. Afspraak wordt ruim vooraf gecommuniceerd, het onderhoud verloopt goed (45 min bezig ongeveer) en af en toe worden onderdelen vervangen, zoals het hoort. Factuur via de mail is ook altijd correct. Het enige verbeterpunt zou zijn om de parkeertoeslag te rekenen voor werkelijk gemaakte parkeerkosten ipv 5€ standaard in Amsterdam. Tarief is redelijk hoog vind ik en wordt daarmee nog duurder.