Had al 9 jaar een abonnement. Ketel was inmiddels bij controle 17 jaar oud en werd afgekeurd wat logisch is. Al die jaren was de service prima. Abonnement loopt tot 1 oktober dit jaar. Toch moest ik voor 13 minuten tijd 104,-- euro betalen wat ik zelf niet terecht vond. Viel niet over te praten. Heb mijn nieuwe ketel door Feiken verwarming laten plaatsen.
Bedankt voor uw terugkoppeling en voor het jarenlang vertrouwen in onze service. We vinden het jammer te horen dat uw ervaring bij de laatste controle als minder positief is ervaren. Bij de keuring is geconstateerd dat uw ketel – met een leeftijd van 17 jaar – onveilig was. In zulke gevallen zijn wij helaas genoodzaakt het toestel direct af te keuren in verband met uw veiligheid. Wij hanteren bij ketelvervanging via onze eigen dienstverlening een korting op de kosten van de keuring. Omdat u ervoor heeft gekozen de vervanging via een andere partij te laten uitvoeren, is deze korting helaas niet van toepassing. We begrijpen dat de kosten voor het korte bezoek als hoog kunnen worden ervaren. Tegelijkertijd zijn deze gebaseerd op een vooraf vastgesteld tarief dat losstaat van de duur van het bezoek, en waarin onder andere ook voorrijkosten, diagnose, en administratie zijn inbegrepen. Desondanks waarderen we uw jarenlange klantrelatie en vinden we het jammer dat het op deze manier is geëindigd. Mocht u in de toekomst opnieuw gebruik willen maken van onze service, dan bent u uiteraard van harte welkom.
De monteur kwam op tijd en was vakbekwaam. Hij gaf goede adviezen en werkte netjes.
Monteur ontdekte dat er een onderdeel vervangen moest worden, maar wees erop dat dat een duur onderdeel was. Zonder te pushen noemde hij dat de ketel ook wel ongeveer zijn tijd had gehad en stelde voor een offerte te maken voor totale vernieuwing, zodat ik daarna kon beslissen de oude nog te laten repareren of niet. Offerte kwam vlot en inplannen die te monteren ook.
Voor een servicebeurt (kosten 135.-) van mijn ketel had ik meer verwacht dan alleen een beetje doormeten en de sifon leeg gemaakt
Dank voor uw review. Graag lichten wij uw onderhoudsbeurt toe. Conform het onderhoudsschema van uw ketel was het dit jaar niet nodig om pakkingen of onderdelen te vervangen. De onderhoudswerkzaamheden hebben zich daarom beperkt tot de voorgeschreven metingen en de reiniging van het sifon. De door u genoemde kosten kloppen niet, dat was 130,-.
Goed werk geleverd door een vriendelijke monteur. Mijn ketel kan er weer een jaartje tegen!
Goede communicatie via e-mail, afspraak ook goed nagekomen. Jammer dat een indicatie van de te verwachten materiaalkosten niet werd gegeven. Bij mijn CV ketel was het wel duidelijk dat de gebruikelijke onderhoudsset nodig zou zijn. Ook heb ik nog geen schriftelijke terugkoppeling gezien van wat er nu wel of niet is uitgevoerd en/of vervangen. Ik was er zelf niet bij, vandaar. Zou ik nog wel willen krijgen.
De monteurs stelden diverse vervangingen van de aan- en afvoerleidingen voor die inderdaad nodig waren. De nieuwe ketel werd na installatie uitgebreid getest en het gebruik er van uitgelegd. Na de montage werd de vloer gedweild en alle kleine restanten met de stofzuiger verwijderd.
Per periode wordt mij een afspraakvoorstel gedaan, die snel en makkelijk aan te passen is. De onderhoudsmonteur is altijd keurig op de afgesproken tijd. Werkt netjes en deskundig. Is vriendelijk en afhandeling gaat vlot. We zijn al jaren heel tevreden!!
Keurig op tijd. Werkzaanheden deskundig uigevoerd.
Installeren van een nieuw drukvat. Duidelijke afspraken en goede service. Ik kreeg keurig bericht 30 minuten van tevoren. Monteur werkt heel netjes en snel. Ongeveer een half uur en klaar. Alles is netjes en met zo schoon als voor het vervangen. Er blijft geen rommel achter. Perfect.
De monteur van het bedrijf is klantgericht Zeer vakkundig en correct informerend, Vragen beantwoord! Kortom het onderhoud is niet goedkoop maar toch wel een aanrader!
Monteur was netjes op tijd, legde uit wat hij deed en beantwoorde mijn vragen van nieuwsgierigheid naar het onderhoud.
Onvriendelijk bedrijf slechte monteurs
Wij zijn verrast door uw opmerking, temeer daar wij al ruim 10 jaar het onderhoud bij u verzorgen en wij dergelijke feedback niet eerder van u hebben ontvangen. Het spijt ons dat u ons als onvriendelijk heeft ervaren.
Reeds vierjaar met prima ervaring!
zijn al jarenlang klant en zijn erg tevreden over dit bedrijf. Geven indien nodig goed advies en zijn betrouwbaar.
We hadden onderhoud geboekt aan onze CV-ketel én aan onze Ducobox WTW. Op 2 september komt de monteur die onderhoud doet aan de CV en aan de WTW. De monteur heeft een leerling bij zich die hij op zo'n manier afblaft dat mijn vrouw en ik diep medelijden met de jongen hebben. Na een uurtje is het onderhoud aan de CV-ketel klaar. Daarna keert de blaffende toon zich van de leerling naar mijn vrouw die toen alleen thuis was. De monteur wilde geen onderhoud doen aan de WTW, omdat de Ducobox WTW volgens hem een warmtepomp is. Hij ging dus zonder onderhoud te plegen weg, maar, verrassing, er gold wel een ander tarief. We hadden het namelijk 'verkeerd doorgegeven'. Dit, terwijl we van te voren (op 04-08 om 13.35) netjes foto's van de typenummers van beide apparaten hebben gemaild naar Warmte Groep. Maar goed, dat maakte allemaal niet uit. Onze Ducobox WTW was volgens de monteur een warmtepomp, waardoor er voor het CV-onderhoud meer moesten betalen omdat de CV-ketel aan een warmtepomp is gekoppeld. Dit gesprek ging op een zeer dwingende en boze manier. Mijn vrouw is moeilijk van haar stuk te brengen maar hing na afloop huilend aan de telefoon. Wat een verschrikking... Afijn, ze heeft de rekening betaald om de beste man zo snel mogelijk de deur uit te krijgen. We moeten €236 betalen voor onderhoud, een ringetje en een afdichtingsplaatje. Terwijl we online voor €130 hadden 'geboekt'. De leerling staat er schuchter bij te kijken. Bij het naar buiten lopen vroeg mijn vrouw aan de leerling of hij de hele dag zo wordt afgeblaft. Hij zegt met een benepen stem: "ja, ik ben nog een leerling, ik moet het nog leren." Je ziet aan alles dat deze jongen hier schade aan het oplopen is, maar wat kun je ermee? Goed, WTW-units zijn regelmatig aan CV-ketels gekoppeld. Let op dat als dit het geval is, dat Warmte Groep je WTW-unit ziet als een warmtepomp. Met andere tarieven en een schandalige behandeling. Daarna willen ze niet meer reageren op mijn mails.
Onwaar relaas waar al uitgebreid e-mailcommunicatie over is geweest en waar wij verder niet op ingaan.
De eerste keer was de reparatie niet afdoende. Maar kort daarop is de storing verholpen zonder hoge kosten.
Zeer nette aardige mensen die je ketel uitstekend in orde houden
CV ketel gaf storing aan wat bleek dat de warmte sensor het niet. De monteurs hebben gelijk het onderdeel opgehaald en snel geplaatst. We konden dezelfde dag weer douchen. Nog bedankt.
Monteur komt keurig op afgesproken tijd. Gaat snel, adequaats aan de werkzaamheden. Na 15 minuten al weer klaar,
zeer correct en in korte tijd een thermostaat geinstaleerd
Nieuwe radiatorkraan geplaatst en expansievat. De oude kraan was nog uit de jaren 70 en had een oude diameter. Goed opgelost! Fijne uitleg over de ketel en het bijvullen.
In afspraak en uitvoering zeer accuraat!
De onderhoudsmonteur was netjes en vriendelijk. Alhoewel de totale kosten in de afgelopen jaren wel dramatisch zijn gestegen, ben ik toch niet ontevreden
Ik ben zeer teleurgesteld in de service. We hadden een eerste controle aangevraagd na de aankoop van ons appartement. De technieker kwam veel te laat aan en keek slechts vijf minuten naar onze centrale verwarming voordat hij zei dat alles in orde was en €130 vroeg. Wij wezen hem erop dat de sensor niet werkte en dat het expansievat verroest was, en vroegen om vervanging van deze onderdelen. Na demontage gaf hij toe dat we gelijk hadden en verving hij de onderdelen. Tijdens de werkzaamheden maakte hij echter een enorme puinhoop in zowel het toilet als de badkamer, beschadigde hij het tapijt en sloeg hij op twee plekken tegen onze pas gerenoveerde muur. Deze onprofessionele service kostte ons €380. Alsof dat nog niet genoeg was, kregen we de volgende dag een e-mail waarin stond dat iemand de foto's had bekeken en dat er nog extra herstellingen nodig waren. Deze hele ervaring was een verspilling van onze tijd en geld. We zijn uiterst ontevreden over zowel de service als de kwaliteit van het werk.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.