Twijfelachtig vervanging van onderdelen.

Iedere keer worden allerlei onderdelen vervangen, o.a. vulkraan, overstort, ik heb wat vraagtekens bij.

Absoluut ongeschikte monteur

De onderhoudsmonteur is niet capabel

Is prima

In opgegeven tijdsperiode, net onderhoud.

• Afspraken nakomen

Zoals altijd adequaat en vlot onderhoud

Er bleek eenminime gaslek bij de aansluiting te zitten welke ze na constatering hebben verholpen. Dat zijn in mijn ogen belangrijke dingen.

Zeer professioneel geholpen

Goede communicatie over de afspraak. Zeer professionele monteur. Ook zeer schappelijke kosten voor het verrichte werk. Prettige afhandeling van de financiën

• Afspraken nakomen

Monteur was aardig, mail contact na afspraak was niet fijn.

De monteur zou tussen 12 en 1700 komen, hij was er rond 2. Aardige man, deed zijn werk vlug en vertelde dat mijn cv goed is en er volgend jaar pas weer een controle hoeft plaats te vinden. Paar dagen later krijg ik een mail dat mijn huurbaas een reparatie aan mijn cv ketel zou willen laten uitvoeren. Hier op heb ik meteen een mail terug gestuurd met de vraag waarom er een reparatie uit gevoerd zou moeten worden. De monteur heeft immers gezegd dat de ketel goed is en volgend jaar pas een controle nodig heeft. Hier op kreeg ik een 1 zins mail terug waar in stond “ dit is in opdracht van jou huurbaas” Geen aanhef of afsluiting van de mail. Ik vind het erg onprofessioneel.

• Afspraken nakomen N.v.t.

Vriendelijke en goede monteur, matige klantenservice

Ik had geen warm water, de cv-ketel was weer toe aan een onderhoudsbeurt en de thermostaat was kapot. De monteur heeft alle problemen vlot verholpen en was een prettige man om mee te praten. Reden voor de lage score is de communicatie en klantenservice. Ik heb een maand zonder warm water gezeten.

• Afspraken nakomen

Slechte communicatie, geen inlevingsvermogen en alleen maar op geld gefocust

Onderstaande zaken (vakmanschap, kwaliteit, afspraken nakomen) zijn niet van toepassing, omdat de monteur geen werkzaamheden heeft verricht vanwege door hen gestelde redenen, die vooraf bij de telefonische intake al duidelijk moesten zijn. Vervolgens werd er toch een factuur gestuurd die voldaan moest worden. Na diverse malen via email verzocht telefonisch contact te hebben en een oplossing voor de niet uitgevoerde werkzaamheden te zoeken, werd er niet op ingegaan en verwezen naar de factuur die betaald moet worden. Focus van deze organisatie is in mijn beleving, niet oplossingsgericht, maar op GELD gericht....!

• Kwaliteit N.v.t.

Vriendelijke en goede service

Vriendelijke man die goede uitleg gaf en goed en grondig te werk ging. Erg fijn.

• Afspraken nakomen

prima service,vakkundig personeel,type: opgeruimd staat netjes

keurig werkende monteurs. na gereedkomen werkzaamheden alles keurig opgeruimd.

• Afspraken nakomen

Prima monteur maar wel even opruimen als je klaar bent

Monteur was op tijd en ik heb netjes de bezoekersapp aangezet voor het parkeren. Aardige vent, koffie aangeboden en hij ging vlot en kundig aan het werk. Ik kon rustig zonder gestoord te worden een teams meeting in. Halverwege bleek er een pakking te moeten worden vervangen. Je vraagt ja dan altijd af… oh ja? Is dat echt zo? Net als bij de garage… je weet het nooit zeker of je genaaid wordt. Enfin.. voordeel van de twijfel en doe maar… Ben tevreden over de controle en de reparatie. Maar wel graag de boel netjes achterlaten. Want dat kon ik nu zelf doen… vrgr. Jeroen

Onvriendelijke monteur

Meneer was niet vriendelijk. Het plankje wat hij eraf haalde dat kon hij er niet meer op doen was te veel moeite.

Het is weer gebeurd

De man was vriendelijk, maar niet heel erg behulpzaam. Hij heeft vuil water in onze eigen emmer laten staan (had zelf geen emmer mee), parkeerde zonder goedkeuring vooraf bij de overburen op hun priveparkeerplaats en vroeg om de thermostaat hoog te zetten zonder te helpen herinneren dat deze ook weer omlaag kon. Door onze vloerverwarming duurde het even voordat we dit doorhadden en dan duurt het ook weer even voor het afgekoelt is. Ik verwacht dat hij zijn werk gewoon goed gedaan heeft, daar heb ik geen verstand van.

Vakkundig

vakkundige monteur

• Afspraken nakomen

Minimale arbeid verricht .

Dit keer een onderhoudsbeurt die minimaal was , de monteur had alleen de sifon doorgespoeld en wat metingen gedaan daarna 115 euro afgerekend Makkelijk verdiend dacht ik !!!!!

• Afspraken nakomen N.v.t.

Super snelle en top service!

Op de dag van bellen direct al de afspraak kunnen maken, heel fijn! De twee heren hadden het euvel met de ketel snel gevonden en opgelost.

Helemaal prima

De beste monteur kwam binnen. Kort babbeltje gemaakt en hij kon zijn ding doen. De ruimte thuis was best een rotzooi. De monteur was professioneel, liet ons in onze waarde en had er niets over gezegd. Aan het einde nog kort besproken of we nu andere verwachtingen van de boiler moesten hebben. En daarna afscheid genomen.

De monteurs waren vertrouwd

De monteurs waren vriendelijk en ervaren. Ze legden alles uit.

Deskundig geholpen

Mijn ketel is weer zo goed als nieuw, ik kreeg professionele uitleg over het hoe en wat

Tevreden

Monteur komt op afgesproken tijd, werkt netjes, alles wordt gedaan in goed overleg, ik ben zeer tevreden.

Vriendelijke en kundige vakman

Degene die onze cv ketel kwam nakijken was erg vriendelijk, op tijd, behulpzaam en bescheiden. Hij heeft alles goed nagekeken en uitgelegd. Helemaal volgens wens.

geen zaken mee doen

onderhoud uitgevoerd, daarna koud water, het interesseert ze op geen enkele manier. De enige oplossing is een dure offerte in de maag splitsen. De communicatie van dit bedrijf en klantvriendelijkheid en -gericht is ver beneden peil.

• Afspraken nakomen

Uw storing was 3 weken na een onderhoudsbeurt en u heeft geen abonnement en bent dan ook vooraf op de kosten gewezen.

Monteurs Muttalip en Damian kwamen keurig op tijd nieuwe ketel installeren. Mooi afgewerkt. Top!

Goede vakmensen en schoon opgeruimd achtergelaten

Aardige bekwame werknemers

Vriendelijke monteurs. Keken ook naar dingen die van te voren niet afgesproken waren. Ruimen netjes op als ze klaar zijn. Werken snel.

• Afspraken nakomen

Duidelijke uitleg,beleefde monteurs, werken netjes.

Zie hier boven.

Peppelkade 36 A