Ik vertrouw ze niet....

Elke keer als we de jaarlijkse controle hebben gehad gebeurt er 2 weken later iets waardoor er ineens problemen zijn met onze ketel. Problemen die altijd veel geld kosten om opgelost te worden. Ik vertrouw dit bedrijf voor geen meter. Bij trustpilot zie ik ook hele andere reviews staan dan bij deze groep. Vreemd.....

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u ons niet vertrouwt en in een kwaad daglicht zet. Er is twee maanden geleden onderhoud uitgevoerd. De laatste storing is in 2018 geweest, dat er nu opnieuw een probleem met uw ketel uit 2006 is kunnen wij helaas niets aan doen. Inmiddels is er met uw partner, die overigens niets van deze review wist, een afspraak voor reparatie gemaakt. Wat betreft uw twijfel over reviews, bij trustpilot reageren wij niet, dezelfde reviews kunt u ook hier terugvinden.

Een aanrader

Ik maak al een aantal jaren gebruik van de diensten van Warmtegroup en ben er helemaal tevreden over, het is een aanrader.

Zeer professioneel gehandeld.

Wist lekkage, waardoor te weinig druk op de ketel stond snel op te sporen, een expansievat was lek, en had ook de vervangende onderdelen bij zich, zodat na reparatie en verder onderhoud de installatie er weer twee jaar tegen kan. Terwijl ook direct werd berekend wat de kosten zouden zijn.

Top service en snel!

Hele goede ervaring, had met spoed een monteur nodig en zij konden konden gelijk de volgende werkdag komen, bij het andere bedrijf waar ik wou kon pas op 1-06-2021 langskomen voor mijn storing... (beetje gek). Monteur was ruim optijd en wachtte voor de deur tot het precies tijd was voordat hij aan belde. Goede uitleg en een probleem waar ik al meer dan 5 jaar last van had, ook gelijk verholpen.

• Afspraken nakomen

Prima geregeld, netjes op tijd en goede service

Monteur was netjes op tijd, heeft ons expansievat vervangen. Alles netjes opgeruimd en snel klaar. Topper.

• Afspraken nakomen

Afspraken worden nagekomen, monteur ziek: ze vonden dezelfde dag een andere monteur. Monteurs vriendelijk en deskundig. Heb mijn dochter dit bedrijf aangeraden en is nu ook klant.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk, duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren en helder wat de kosten zijn.

De communicatie is duidelijk. Op tijd een herinnering via de mail.

Klantenservice zeer slecht

Na 30 jaar onze cv ketel door verschillende partijen te laten controleren. Wist de monteur mij vandaag voor het eerst te vertellen dat de cv ketel op een plek hangt waar de monteur niet veilig kan werken. Hier was niets meer tegen in te brengen. Vervolgens kwam de monteur met een oplossing: houten balken en een plank op de balustrade te plaatsen. Echter maakt dat mijns inziens de werkplek niet veiliger maar juist onveiliger. Ga daar maar eens op staan als het niet vast gemonteerd zit. Maar geen discussie mogelijk, maar wel voorrijkosten en 30 min man uur in rekening brengen. Heel onbeschoft.

Goed en snel geholpen

afgelopen week een aantal problemen gehad met mijn cv-ketel. Van begin tot eind goed geholpen.

Zeer goede Service Monteur

Werk structureel en daardoor wordt niets vergeten. Ik heb een goede bak koffie voor hem gezet.

• Afspraken nakomen

Goede service en aardige monteur

Snel, vriendelijk en gemakkelijk

Ik heb een eenmalige ketelbeurt laten uitvoeren. Via de website was de afspraak zo gemaakt en was al binnen één week mogelijk. De vriendelijke monteur heeft e.e.a. snel verricht en de boel netjes achtergelaten. De bijkomende kosten voor de te vervangen onderdelen werden vooraf gemeld. Contactloze betaling ter plekke en direct de factuur en het rapport per e-mail ontvangen.

Deskundig monteur

Monteur legde uit wat hij ging doen, wat de voor -en nadelen waren en liet de keuze voor reparatie bij mij als klant.

Alles naar mijn wens

Heel tevreden goede service aardige monteur

• Afspraken nakomen

Een erg goede, professionele service!

De persoon was zeer kundig, sociaal en snel klaar.

• Afspraken nakomen

Het is bij Warmtegroep goed geregeld, de Monteur die zou komen was ziek geworden en kon dus niet komen. Werd keurig ruim van te voren gebeld of een andere monteur nog kon komen maar dan wat later. Monteur kwam uiteindelijk 20 min later dan gepland en heeft zijn werk vakkundig gedaan. TOP

• Afspraken nakomen

Fijne ervaring, blij met de nieuwe ketel

Toen onze ketel afgekeurd moest worden, kregen we supersnel een offerte voor een nieuwe. Eventuele vragen die we daarbij hadden werden zorgvuldig en meedenkend beantwoord. Ook de installatie van de nieuwe ketel (die goed bevalt) ging prima en met aandacht. Fijne ervaring, wij raden ze aan!

• Afspraken nakomen

Prima, duidelijk en snel resultaat

De service was prima. Werd duidelijk verteld wat er moest gebeuren en wat de extra kosten zouden worden voordat hij verder ging.

• Afspraken nakomen

Ventilatie systeem schoon maar....

Nette jongeman snelle werker, jammer dat op alle ventielen vuile vingers achter bleven en een erg vieze rand welke ik met een borstel later heb schoongemaakt. Ik zou u aanraden bedrijfsleiding aan te bieden een spijkerbroek volledig afgezakt is geen reclame.

Snelle en Goede Service!

I.v.m. storing aan CV combiketel gebeld en werd netjes te woord gestaan. Er zou dezelfde dag een monteur langskomen wat eveneens gebeurde. Yannick ging meteen ad slag en loste het lekprobleem op. De reparatie viel onder ons Comfort X abonnement, wat natuurlijk een meevaller was. Dus bedankt Warmte Groep BV!

• Afspraken nakomen

Altijd zeer vriendelijke monteurs,en de service is ook goed,goede afspraken

zie bovenste zin

heel goede service

goede monteur

• Afspraken nakomen

duur en niet mee helpend

Helaas was ik er vanwege een urgente oproep van werk de afspraak voor ons cv ketel gemist en ook niet in de gelegenheid om het telefoon meteen op te nemen. De monteur wilde tussen 10-14 uur er zijn en toen ik om ~12 terug belde dat ik het totaal had gemist, kreeg ik alleen de antwoord dat de monteur er vandaag niet meer langs kan komen en ik een factuur over 78€ ontvang voor de gemiste afspraak. Aan de ene kant snap ik dat dit erg vervelend is voor de monteur maar toch was het fijn geweest iets beter klant service te krijgen die probeert mee te helpen. Het jaar daarvoor hebben wij ook 90€ voor het kwartier schoon maken betaald wat ik een heftig prijs vind.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Prettig geholpen

Uitstekende service, Na 3 jaar geleden mijn nieuwe ketel te hebben laten installeren, elk jaar netjes schoongemaakt door vriendelijke monteurs tegen goed tarief. Altijd netjes op tijd. Zeer tevreden

Goed geholpen

Vriendelijk, duidelijk