Waardeloos bedrijf met slechte service

2 monteurs Langs geweest voor onderhoud cv en reinigen van de luchtkanalen. Het laatste is niet of heel slecht gebeurd. De stof hing gewoon naar buiten toe wat je zo met het oog kunt zien, laat staan de rest van de kanalen wat je niet ziet. Verder belde de beste man op dat de boiler vervangen moest worden. Compleet pakket kosten à 144,- ex btw. In vertrouwen akkoord gegeven echter na een simpele Google erachter gekomen dat deze 24,- incl btw kost. Hierop netjes een mail gestuurd voor beide klachten. Hierop word door de absoluut niet nette dame geantwoord dat ook de monteurs, bedrijf, magazijnmeester etc etc ook betaald moest worden, en dat zei ook wat moeten verdienen. Voor het stof word voorgesteld om het nu wel goed te laten doen. Nou ik heb het zelf maar gedaan, en zal mijn volgende onderhoud zeker NIET door dit bedrijf meer laten doen. Kort samengevat, niet professioneel, heel duur, en totaal niet klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Goede vriendelijke monteurs Het bedrijf is goed klant gericht

• Afspraken nakomen

Monteur was niet binnen afgesproken tijd door een tegenvallende klus bij een andere klant, net voor mij. Kan natuurlijk gebeuren. Netjes gebeld door medewerker van WG. Een uurtje later kwam de monteur, die het onderhoud aan de ketel heeft gepleegd. Geen problemen verder.

Prima onderhoud

De jaarlijkse contre was weer prima! Vriendelijke man, helemaal goed!

Slechte, dure onderhoudsbeurt. Gelvolg lekkage

Mnteur een fout gemaakt waardoor mijn hele huis een zwembad is. Gemerkt rond 16.30 em meteen gebeld. Water spoot uit de slang die mijnheer onder druk heeft laten zitten. Helaas geen spoednummer, dus eerst klamtnummer opzoeken, naar hun website, klantnummer, postcode, bewijs dat je geen robot bent (3x). Herkent hij mijn klantnummer postcode niet, terwijl we reeds een paar jaar ern contract hebben. Ik naar het spoed emailadres mailen. Nu 1 uur later, geen reactie!!!! Gelukkig wist ik het water af te sluiten en kon ik snel thuis zijn, Maar ik heb geen goed woord over. Vloer boven, massieve houten vloer beneden plafond? Muren, electra.... Dit soort fouten mogen niet gemaakt worden. Er waren ook prima ringen vervangen voor 70 euro. Mijn vader had vroeger eigen installatie bedrijf, dus omdat ik al twijfelde deze laten coNtroleren. Waten als nieuw. Ik voel me zo opgelicht en wat storingsdienst???? Welke???? Wanneer??? Ik zit met de troep de komende maanden!!!!! Oo kosten gejaagd worden door overbodig onderhoudsdingen. Niet doen. In elk geval niet regio Breda

• Afspraken nakomen

Wat vervelend dat u last heeft gehad van een lekkage en niet heeft in kunnen loggen om een beroep te doen op onze storingsdienst. Bij controle met uw klantnummer en uw postcode, lukt het ons wel om in te loggen. We laten onze technische afdeling er in ieder geval naar kijken. Met betrekking tot uw opmerking over de vervangen pakkingen kan ik u het volgende mededelen. Wij doen onderhoud volgens het onderhoudsvoorschrift van de fabrikant. Nefit geeft aan dat de pakkingen in uw ketel om het jaar vervangen moeten worden. Omdat de vorige pakkingen op 6-3-2018 zijn vervangen, heeft onze monteur op 29-5-2020 geheel volgens voorschrift gehandeld. Dat u spreekt van oplichting vinden wij een zeer ernstige beschuldiging en zeker niet terecht.

Prima service leuke monteur veel kennis en correct naar de klant!!

top

Uitstekende service

Na mijn slechte ervaringen met de incompetente monteur van vorig jaar dit jaar een lieve, vriendelijke jongeman die keurig en snel het benodigde onderhoud heeft gepleegd.

Betrouwbare service

Al 6 jaar tevreden klant met goede service

Zeer goede service

Netjes op tijd. Liet goed zien wat er aan de hand was.

perfect

goede service en goed behandeid

Goede service. Tevreden klant

Werker was netjes op tijd, beleefd, serieus en efficiënt. Gaf netjes antwoord op mijn vragen. Toen ik de kosten van tevoren wilde weten, gaf hij dit ook aan, voordat hij extra handelingen verrichtte. Zo kon ik bepalen of ik die investering al dan niet wilde doen.

• Afspraken nakomen

Goede uitleg wat gevangen moest worden

We hebben 2 ketels in onderhoud, duidelijk afspraken. Prima herinnering mail. Monteur was prima optijd. Aanrader dus.

Goed en vakkundig

Duidelijke uitleg vooraf en achteraf

Prima service en afhandeling

Alles verloopt soepel en de monteur is bekwaam. Wat ik jammer vind is dat de jaarlijkse prijsverhoging bijna 10% is. Daarom een ster minder

Erg tevreden over monteur

Monteur was prettig in communicatie. Werkte netjes en duidelijk. Het enige wat beter kan is het tijdvak waarin ze aangeven om langs te komen. Tussen 10.00 - 14.00 gaven ze nu aan. zou specifieker mogen

Vriendelijk en efficiënt.

Een prima partner voor aankoop, installaties en reparaties.

Snel, modern en goed

Prima service en communicatie. Eenvoudig digitaal een afspraak inplannen. Zijn op tijd, correct en beleefd. Betalen direct via iDeal, geen gedoe met pinpassen. Ketel onderhoud 2.0

• Afspraken nakomen

Geen beste met de klantenservice.

Al sinds ik woon in mijn huidige huis (sinds 2 jaar) ben ik klant bij de Warmtegroep. Onlangs had ik een noodstoring, maar toen bleek dat ik, de vorige keer toch geen juist abonnement had afgesloten (die van 85,- ipv die van 70,-) waardoor ik meer dan 200,- euro moest betalen in dat weekend (95,-) doordeweeks. Ik heb toen met telefonische hulp van een heel aardige monteur het probleem tijdelijk en gedeeltelijk weten te verhelpen en moest vervolgens 3 weken wachten tot een 'reguliere' onderhoudsbeurt mogelijk was. Er kon niemand komen die week als ik niet die 95,- extra wilde betalen. Is allemaal niet erg coulant natuurlijk, maar de niet zo aardige vrouw van de klantenservice gaf aan dan bij deze echt wél een abonnement van 85,- aan te zetten en vanaf nu dus ook de bijbehorende service. Dit heeft ze alsnog NIET gedaan. Het is dat de wel heel aardige monteur het voor me heeft geregeld. Over de monteur, ook de vorige, niets dan lof. Kundige en sociaal vaardige mensen en ze zijn bereid iets meer te doen dan ze kennelijk mogen doen. Het zou mooi zijn als de Warmtegroep hen iets meer flexibiliteit had kunnen bieden, waardoor ze (uiteraard tegen meerprijs) ook even dingen als een verstopte sifon zouden kunnen fixen.

• Afspraken nakomen

Op 7 januari 2019 zijn wij inderdaad bij u geweest voor een eenmalige beurt. Op 5 juni 2020 meldde u een storing bij onze storingsdienst. Daar u geen Comfort X abonnement bij ons heeft afgesloten, is het mogelijk om op korte termijn bij u langs te komen, echter worden daar wel de voorrijkosten en het arbeidsloon voor in rekening gebracht. Wel zijn wij op 24 juni 2020 (2,5 week na de melding van de storing) bij u langs geweest voor het onderhoud. De storing is toen opgelost zonder daar extra arbeidsloon voor in rekening te brengen. In uw werkbon stond inderdaad nog een enkele onderhoudsbeurt, gelukkig gaf u zelf aan dat u dit keer een Comfort X abonnement wilde en is dit zonder problemen gewijzigd. Met betrekking tot een verstopt sifon kan ik mededelen, dat wij een cv-onderhoudsbedrijf zijn, wij verrichten geen loodgieterswerkzaamheden.

Keurig op tijd en netjes gewerkt

Na jarenlange maandelijkse serviceabonnementen waarbij we zelf soms aan moesten geven “ wordt t geen tijd om eens te komen kijken “ nu tevreden over dit eerste bezoek na installatie nieuwe ketel 2 jr geleden .

• Afspraken nakomen

is mijn eerste keer dat ze kwamen maar hebben goede indruk achtergelaten

na een paar jaar geen onderhoud door omstandigheden hebben ze mijn ketel grondig na gekeken en goed een min puntje is dat ze zeggen dat er zeker een nieuw pakking set in moet maar omdat ze die niet meer bij hadden en opweg waren om te gaan halen bericht kregen dat ze bij de groothandel ook niet waren het ineens niet meer nodig was als ze maar goed controleerde op lekken ?? op gevallen is dat er netjes en gestructereert werd gewerkt ook dat de leerling die er bij was erg geintresseerd was en goede uitleg kreeg van zijn collega die wel ervaren was

Netjes en vakkundig

De monteur kwam netjes binnen het afgesproken tijdframe, was duidelijk over wat er moest gebeuren en de kosten en reageerde geduldig en met verstand van zaken op vragen.

Prima onderhoud en reparatie

Monteur was vakkundig. Onderhoud en reparatie gedaan aan cv. Kwam op tijd. Zou de cv ruimte alleen wel iets schoner kunnen achter laten. Op zich niet zo heel erg, maar ik ben gewend dat je de ruimte verlaat zoals je het hebt aangetroffen.

• Afspraken nakomen

Prima vakmanschap voor scherpe prijs

Monteur was keurig op tijd, was communicatief zeer vaardig en leverde prima service., Fijn en betrouwbaar bedrijf om zaken mee te doen. Duidelijke prijs zonder verborgen in xtrastjes.

• Afspraken nakomen

Accuraat, professioneel en kundig.

Vooraf tijdens prettig telefonisch contact goede antwoorden gekregen op mijn vragen. De verwarmingsketel is geplaatst op kundige en professionele wijze. Ik ben zeer tevreden!

Goed geholpen

Goede jongens Duidelijke communicatie Goede service.