Filters

1

Slechte ervaring bij CV storing

Al 7 jaar klant met een onderhoudscontract. Voor het eerst een storing (E36 bij remeha ketel). Zeer slechte ervaring. Er waren drie bezoeken nodig om de storing te verhelpen (incl onderhoud). Totaal € 950,- Monteur van eerste 2 bezoeken was niet deskundig, niet klantvriendelijk en gaf aan geen onderdelen bij zich te hebben om gemelde storing (A36-st8) te verhelpen. Pas na zijn rekening betaald te hebben en geklaagd te hebben kwam de hoofdmonteur langs die meteen zag wat het probleem was, wel onderdelen bij zich had en het probleem kon verhelpen. Door ondeskundigheid, heeft het langer geduurd en meer gekost dan nodig was. Slechte ervaring. Email met mijn klacht gestuurd, maar nooit antwoord gekregen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Very good

The mechanic that carried the service was professional, quick and clean.

  • Would you recommend us? Yes
10

Professioneel werk van de monteur.

Professionele en effectieve afhandeling van de controle en reparatie van de verwarmingsketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Slechte service

Bij afsluiten van een service contract word de ketel beoordeeld en is er bij mij een nog niet zo oud expansie vat vevangen. Bij een volgende beurt werd de ketel even opengemaakt afstelling gecheckt maar niets vervangen. Bij mijn oude instalateur ging er of een A set of een B set pakkingen in. Bij de 2e beurt werd er wederom afgesteld maar niets vervangen. Na een storings meldin eerd er alleen een onsteker vervangen tegen een prijs van een gehele B set) Nu krijg ik een lekkage op een o ring of slang, word er gevraagd een foto te sturen. Krijg je een offerte met alle aansluitblokken en slangen verniewen (wat mij een overkill ljjkt) maar ook vooraf al een aankondigingen dat er arbeidslook bij zit. Dit tewijl het abonnement zegt geen arbeids kosten. Ik vind het allemaal niet aanbevelingen waardig

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

zeer goed

prima service prettige monteur

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
1

In de kou gelaten

WG heeft jarenlang het onderhoud bij ons verzorgd, maar eind oktober verliep dit helaas niet naar verwachting. Zij zouden het expansievat vervangen, en ’s ochtends arriveerden twee monteurs keurig op tijd om de werkzaamheden uit te voeren. Na ongeveer drie kwartier bleek echter dat het hen niet lukte om het expansievat los te krijgen, en vermoedelijk hebben zij daarbij de leiding beschadigd. De monteurs gaven aan dat de cv-ketel per direct niet meer mocht worden ingeschakeld en vertrokken vervolgens zonder maar enige vorm van oplossing. Kort daarna ontvingen wij een telefoontje van het WG-kantoor met de mededeling dat zij ons niet verder konden helpen, terwijl er wel een bedrag van 150 euro in rekening werd gebracht “voor de poging.” We hebben vervolgens een ander bedrijf ingeschakeld, dat de reparatie binnen een dag succesvol heeft afgerond. De deskundige monteur van de concurrerende partij kreeg het vat binnen enkele minuten los. Uiteraard bracht dit echter extra kosten met zich mee, bovenop de vervangingskosten van het expansievat, ter hoogte van 300 euro. Sindsdien reageert WG helaas niet meer op onze e-mails en lijkt men elke verantwoordelijkheid af te wijzen, zonder enige vorm van financiële oplossing te bieden. Wij betreuren deze gang van zaken ten zeerste en vinden het bijzonder teleurstellend dat wij op deze manier letterlijk en figuurlijk in de kou zijn komen te staan.

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Vriendelijke monteur

Kundige monteur die netjes werkte

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

Hele vriendelijke beleefde jongens. Professioneel en behulpzaam. Legden alles uit.1 werd er ingewerkt door de andere. Dat deed hij ook goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

prima

Vlotte communicatie, duidelijke afspraken. Snel en netjes werk afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Vakmanschap

Ervaren bedrijf en levert goede service. Echter heb ik bij de laatste onderhoudsbeurt geen onderhoud gehad wegens afkeuring cv ketel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

Zeer onvriendelijk en bedreigend

De monteur komt langs en weigert onderhoud uit te voeren omdat de nieuwe ketel naast een trapgat is opgesteld. Mijn zoon was alleen thuis en de monteur zei dat hij pas weg ging als mijn zoon had getekend. Ook vanuit het bedrijf is niet gereageerd op de klacht. Mijn advies is om een lokale service gerichte partij te zoeken .

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
6

Het zat de mannen erg tegen

De bureco’s

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goede service

Correct en netjes uitgevoerde onderhoud buurt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima service

Nette medewerker, beleefd en sympathiek Ketel netjes nagekeken

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Zoals gewoonlijk weer prima geregeld

Afspraak netjes op tijd en onderhoud uitgevoerd. Communicatie (afspraken en bevestiging) via mail altijd duidelijk en overzichtelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Goed en netjes geholpen

De medewerker was heel vriendelijk, netjes gebeld van te voren dat hij er aankomt. Vooraf en prijsberekening gekregen van de monteur wat hij gaat doen en wat de kosten zijn. De plek rondom de verwarmingsketel schoon achter gelaten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
9

Prima

Nette monteur en overlegd alles

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Service op maat.

De monteur was erg vriendelijk en kundig. Na een snelle diagnose bleek hij ook voldoende onderdelen bij zich te hebben. Na demontage, montage van de vervangende onderdelen en controle was de klus snel geklaard. De afrekening van de gebruikte materialen ging ook erg makkelijk. Top geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
4

Vriendelijk maar niet goed

Vriendelijke jongen stelde zich netjes voor. Na vertrek had ik alleen nog geen warm water. Via de telefoon is de storing goed verholpen maar de monteur had dit moeten doen

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Uitstekend

De monteur was lekker op tijd, het is natuurlijk altijd ff wachten maar dat kan ook niet anders. Snel en goed geregeld, eigenlijk altijd wel goed bij jullie. Ik kan er weer een jaar mee vooruit, dank jullie voor de service. Gr karel coenradie

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
5

matig

Bij aanvang van de service had ik probleem gemeld n.l. dat er soms een brom te horen was wanneer de verwarming aansloeg. De monteur had er een verklaring voor en zou ernaar kijken. Ik ben over de service v/d monteur tevreden, over het algemeen loopt de ketel beter. Echter de brom in de ketel/leidingen is er nog wel. Bij het bellen, vertelde de telefoniste, dat de ketel de verantwoordelijkheid is van de monteur maar de leidingen niet?? Hoewel ik geen idee heb waar het probleem zit, is dit toch een vreemde opstelling, de ketel is toch duidelijk verbonden via leidingen met de radiatoren, hoezo hoort dat er dan niet bij? Daarbij was er geen garantie op de service en zou ik opnieuw voorrijkosten en loonkosten moeten betalen. Onbegrijpelijk aangezien de monteur in kennis was gesteld maar het probleem niet was opgelost. Met vriendelijke groet, Nol van Koolwijk

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
8

Tevreden

Werken netjes en komen afspraken na

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Prima geholpen

Wij zijn zeer goed geholpen. De installateur heeft prima werk afgeleverd en hij wat aardig bovendien!

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
10

Snel, vakkundig, betrouwbaar

Ze kwamen binnen de afgesproken tijd, en vrij snel hoorde ik wat er aan de cv moest gebeuren en wat het zou gaan kosten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen
2

De monteur maakte misbruik van een huurder/ expat om er snel tussenuit te knijpen.

Ik had de huurder die de taal niet spreekt op het hart gedrukt de ketel vrij te maken door de wasdroger vd wasmachine te tillen, iets wat ik altijd in mijn eentje deed, want is licht. Geadviseerd de onderbuurman ter assistentie te vragen, maar dat had hij niet gedaan. Zijn fout, maar de monteur had hem op de gevolgen moeten wijzen en dat heeft hij niet gedaan, hij zei , ik citeer huurder : “ ik kom wel terug als de eigenaar er is” Dat klinkt leuk, maar niet als er wel een rekening van € 150 gepresenteerd wordt. De monteur was laat, aan het eind van de opgegeven tijd, en keam dus goed uit en maakte zich uit de voeten. De wasdroger is 10 seconden werk, verder was de ketel goed bereikbaar. Dit was de 2e keer dat ik de warmtegroep belde voor service, maar de laatste keer. Ik had beter moeten weten, de dames vd afspraken waren ook al stug, kortaf, verveeld en onvriendelijk. Kort en goed : heel erg teleurgesteld!

  • Aanbevelen? Nee
  • Vakmanschap
  • Kwaliteit
  • Afspraken nakomen

Bedrijfsgegevens

Peppelkade 36 A

3992AK Houten

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.