Goede monteur en netjes

Keurig netjes op tijd !! Werkzaamheden werden netjes uitgevoerd. Absoluut een vakman !! .

• Afspraken nakomen

een monteur die je je verwarmingsketel toevertrouwd

...heel klantvriendelijk en straalt kennis van zaken uit...

goed gevoel over.

De monteur was duidelijk wat er moest gebeuren en wat de kosten waren en het probleem is opgelost en groot onderhoud gehad. Klein minpuntje , hij was de wasmachineslang na het vullen van de ketel vergeten aan te sluiten.

Netjes en vakkundig!

De jaarlijkse controle werd opnieuw door monteur Yannick uitgevoerd. Deze monteur heeft een beleefde professionele houding. Goed overleg wat vervangen werd en doet zijn werk naar behoren. Ook plaatste hij de bestelde koolmonoxide melder. Helaas geen uitleg of handleiding hierover verstrekt, hetgeen ik zelf vergat te vragen. Tip: zelf opletten, maar ook Warmtegroep uitleg over een nieuw product geven! Bedankt Yannick! Mvg

• Afspraken nakomen

afgelopen jaren goed, dit jaar niet zo tevreden

De monteur gaf aan dat rookgasafvoer niet goed was bevestigd. Toen monteur weg was kwam er een collega zijn werk controleren. Hij vond rookgas prima bevestigd, maar het staat nu wel op de factuur als actiepunt voor volgend jaar. Ook bleek tijdens de controle dat de eerste monteur de mechanische ventilatie niet had gereinigd, terwijl ik daar wel een abonnement op heb en er ook voor betaald had. Ook had de 1e monteur de thermostaat niet getest en ook het warm water niet. De 2e monteur heeft dit alsnog gedaan. Ik hoop dat dit een incident was. Tot nu toe altijd tevreden geweest.

duidelijke, transparante service

Via mail wordt je op de hoogte gehouden van de afspraken. Inplannen verloopt soepel. Monteur ter plaatse erg vriendelijk, goede service!

• Afspraken nakomen

Komen in de afgesproken tijd onze monteur was zeer netjes en beleefd Zei vantevoren precies wat de kosten werden en werkte zeer geordend en toen hij klaar was alles goed gecontroleerd en netjes achtergelaten

prima, vlotte service

Al jaren tevreden klant, 1 x pech gehad door inschattingsfout telefoniste, ik had lekkage vanuit de ketel, zei dacht verstopte afvoer, bleek afsluitklepje te zijn, na extra controle op mijn verzoek. Onderhoudsmonteur doet zijn werk netjes en correct, geeft aan wanneer iets vervangen moet worden met opgaaf kosten. Jammer dat abbonement stuk duurder is geworden, ruim 20 euro meer is niet gering!

• Afspraken nakomen

Vriendelijke monteur en onderhoud netjes uitgevoerd.

Heb tot nu toe alleen goede ervaringen. Netjes alles volgens afspraak uitgevoerd. Merk wel dat de prijzen verhoogd zijn.

Accuraat en deskundig

Nog geen negatief ervaringen aangezien de warmtegroep pas 1 keer onderhoud heeft gepleegd.

• Afspraken nakomen

Nette service zonder commerciële praatjes

Keurig op tijd, netjes onderhoud gepleegd en alleen datgene vervangen wat nodig is. Duidelijke prijscommunicatie vooraf. Heel tevreden.

• Afspraken nakomen

Monteur was op tijd, vriendelijk, gaf uitleg over meerwerk, netjes gewerkt. Prima, zoals het hoort te gaan.

Vriendelijk en deskundig

Monteur was vriendelijk en deskundig, gaf nog wat tips wat betreft onderhoud, CO2 meter en vervanging op termijn van expansievat.

• Afspraken nakomen

Goed en vriendelijk, maar werkplek vies

De monteur kwam op mij vriendelijk en deskundig over. Na afloop bleek de witte muur en het witte traphekje naast de cv-ketel onder de zwarte vlekken te zitten. Niet zo blij mee!

Super service

Hele vriendelijke en bekwame monteur die langskwam. Was duidelijk ook qua kosten en overlegde alles van tevoren. Hij beantwoordde ook alle vragen die je stelde en nam de tijd om je zo goed mogelijk te helpen!

• Afspraken nakomen

Suoer aardige monteur Van te voren overleg over de prijs en werkzaamheden , dat was heel netjes. Ben heel tevreden

• Afspraken nakomen

Vriendelijke, duidelijke en vlotte monteur

Afspraak maken gaat makkelijk, monteurs zijn altijd vriendelijk en kundig, ook op kantoor klantgericht.

Kort maar krachtig

Monteur was erg beleeft en droeg een mondkapje. Respect en super werk verricht. Vooral zo doorgaan.

Heel goed

• Afspraken nakomen

Duur, schade en verspilling van tijd

Pakket werd online afgenomen, zonder vragen over de lokale situatie, installateur begon zonder te checken en vond uit dat hij niet door kon gaan zonder het plafond te beschadigen. Na een ongevraagde poging te hebben gedaan, waardoor ons plafond WEL beschadigd is, kon hij niet meer verder. Wij moesten alle kosten betalen en zijn als ontevreden klant achtergelaten.

• Afspraken nakomen

Wij vinden het vervelend dat u ontevreden bent. U heeft in overleg met de monteur besloten de ventilatie kanaal reiniging niet uit te voeren omdat de afzuigventielen tegen het plafon gekit waren. De monteur is hier ook niet aan begonnen, van schade kan GEEN sprake zijn. In overleg heeft u besloten wel de ventilatie box te laten reinigen, waar ALLEEN daarvoor kosten berekend zijn.

zeer nette en snelle service

Aangezien het stook seizoen nu echt voorbij is was het wel tijd om mijn 14 jarige ketel in mijn nieuwe woning te laten onderhouden. Er is vakkundig naar gekeken en goede advies gegeven. De monteur heeft zijn werk zeer netjes en bekwaam verricht.

Prima!

Volgens afspraak op tijd, cv-ketel vervangen met uitleg. Netjes achtergelaten. Vriendelijke monteurs en handig direct afrekenen met QR-code.

• Afspraken nakomen

Gaan netjes te werk en zijn vriendelijk!

Net en vriendelijk personeel. Leggen uit wat ze doen en wat ze tegenkomen en vervangen moet worden.

te duur

Voor een kwartiertje werk en het vervangen van twee pakkingen (a €22,49, incl. BTW) + de zekerheid dat in geval van nood (nog nooit voorgekomen) er snel een monteur ter plekke zal zijn vind ik €151,50 een veel te gemakkelijk verdiend bedrag. Aardige monteur, makkelijk betaalwijze (QR-code), maar IK moet harder en lnger werken voor zo'n bedrag.

• Afspraken nakomen

Wij hebben een serviceabonnement en dat bevalt prima. Elk jaar krijgen wij een berichtje wanneer ze langs willen komen, perfect vinden wij. Daarbij is de monteur netjes en wordt er uitleg gegeven. Daarbij is het gelijk afreken met QR code lekker makkelijk en gelijk alles betaald.