Regulier ketelonderhoud. Prima verlopen qua afspraak & uitvoering.

• Afspraken nakomen

slecht, geen service in het weekend

Vandaag op zaterdag in het begin van de middag een melding gemaakt dat de cv ketel niet werkt, geen warm water en geen verwarming. Na een paar uur opgebeld door de monteur, die gaf aan dat het geen zin het dat hij in het weekend langs zou komen omdat hij geen onderdelen bij zich had om de storing te verhelpen. We moesten maandag opnieuw contact opnemen voor het maken van een afspraak, terwijl men enkele maanden geleden nog onderhoud aan de ketel had verricht en we een onderhoudsabonnement hebben

• Afspraken nakomen

Jammer dat u ons ongenuanceerd in een kwaad daglicht zet. De monteur heeft u zo snel als mogelijk gebeld. De door u weergegeven storing betrof een onderdeel dat niet op voorraad was en heeft met u (zonder probleem) afgesproken dat de eerstvolgende werkdag erop teruggekomen zou worden.

Fijn

Een fijne ervaring gehad op ketelonderhoud servicebeurt A. Aardige en bekwame vakman. Geen onzin bevindingen en opdringerig gedrag. Nam zijn tijd en beamtwoorden vragen van mijn kant met geduld.

• Afspraken nakomen

Prima en netjes geholpen.

Prima en netjes geholpen.

• Afspraken nakomen

Om 11.30 gebeld en een paar uur later al een monteur op de stoep. Had een ‘ploffende ketel. De oorzaak was moeilijk te achterhalen, want alle check punten waren goed, maar de monteur gaf niet op en vond uiteindelijk de oplossing. Top!

• Afspraken nakomen

Heldere communicatie, afspraken worden nagekomen, vriendelijke monteur

Goede communicatie over de afspraak via de mail, monteur keurig op tijd en hield ons volledig op de hoogte wat hij moest doen en waarom.

• Afspraken nakomen

Slechte service en schade geleden

Recentelijk door Warmte Groep bv onze ketel laten nakijken. Simpele opdracht, maar de heren hebben vervolgens de kraan niet goed dichtgedraaid. Hierdoor is een flinke lekkage plek ontstaan midden op onze woonkamer plafond. Ze hebben a) de moeite niet genomen om terug te komen, ook niet toen we nogmaals nabelden. b) we hebben een offerte voor schilderwerk opgestuurd naar Warmte Groep bv van een luttel €600,-. Dit vonden de heren een te hoog bedrag voor het opnieuw behandelen en witten van het plafond. Waar hebben we het over? Bedrag is niet betaald en wij zitten dus nog steeds met de vervolgschade. Geen aanrader dit bedrijf!

• Afspraken nakomen

Op het moment dat vast staat dat wij een schade veroorzaakt hebben geven wij dit door aan onze verzekering. In uw geval is de vraag, of de schade door ons veroorzaakt is. Uit coulance hebben wij u een (niet door u geaccepteerd) voorstel gedaan. Wij voelen er niets voor een bijdrage te leveren aan het restylen van uw woning.

Prima bedrijf!

Komen afspraken na. Leveren prima werk. Vriendelijk personeel.

Sympathieke deskundige monteur

Gisteren is de monteur langs geweest voor een service beurt. Hoorde meteen dat er te veel lucht in het systeem zat. Netjes opgelost en tips gegeven. Merken vandaag al een enorm verschil in snelheid en warmte.

Goede en snelle service

Zowel bij het onderhoud als de vervanging van de ketel een goede en snelle service. Ook snel reactie bij storing.

Ik vertrouw ze niet....

Elke keer als we de jaarlijkse controle hebben gehad gebeurt er 2 weken later iets waardoor er ineens problemen zijn met onze ketel. Problemen die altijd veel geld kosten om opgelost te worden. Ik vertrouw dit bedrijf voor geen meter. Bij trustpilot zie ik ook hele andere reviews staan dan bij deze groep. Vreemd.....

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u ons niet vertrouwt en in een kwaad daglicht zet. Er is twee maanden geleden onderhoud uitgevoerd. De laatste storing is in 2018 geweest, dat er nu opnieuw een probleem met uw ketel uit 2006 is kunnen wij helaas niets aan doen. Inmiddels is er met uw partner, die overigens niets van deze review wist, een afspraak voor reparatie gemaakt. Wat betreft uw twijfel over reviews, bij trustpilot reageren wij niet, dezelfde reviews kunt u ook hier terugvinden.

Een aanrader

Ik maak al een aantal jaren gebruik van de diensten van Warmtegroup en ben er helemaal tevreden over, het is een aanrader.

Zeer professioneel gehandeld.

Wist lekkage, waardoor te weinig druk op de ketel stond snel op te sporen, een expansievat was lek, en had ook de vervangende onderdelen bij zich, zodat na reparatie en verder onderhoud de installatie er weer twee jaar tegen kan. Terwijl ook direct werd berekend wat de kosten zouden zijn.

Top service en snel!

Hele goede ervaring, had met spoed een monteur nodig en zij konden konden gelijk de volgende werkdag komen, bij het andere bedrijf waar ik wou kon pas op 1-06-2021 langskomen voor mijn storing... (beetje gek). Monteur was ruim optijd en wachtte voor de deur tot het precies tijd was voordat hij aan belde. Goede uitleg en een probleem waar ik al meer dan 5 jaar last van had, ook gelijk verholpen.

• Afspraken nakomen

Prima geregeld, netjes op tijd en goede service

Monteur was netjes op tijd, heeft ons expansievat vervangen. Alles netjes opgeruimd en snel klaar. Topper.

• Afspraken nakomen

Afspraken worden nagekomen, monteur ziek: ze vonden dezelfde dag een andere monteur. Monteurs vriendelijk en deskundig. Heb mijn dochter dit bedrijf aangeraden en is nu ook klant.

• Afspraken nakomen

Zeer vriendelijk, duidelijke uitleg over wat er moet gebeuren en helder wat de kosten zijn.

De communicatie is duidelijk. Op tijd een herinnering via de mail.

Klantenservice zeer slecht

Na 30 jaar onze cv ketel door verschillende partijen te laten controleren. Wist de monteur mij vandaag voor het eerst te vertellen dat de cv ketel op een plek hangt waar de monteur niet veilig kan werken. Hier was niets meer tegen in te brengen. Vervolgens kwam de monteur met een oplossing: houten balken en een plank op de balustrade te plaatsen. Echter maakt dat mijns inziens de werkplek niet veiliger maar juist onveiliger. Ga daar maar eens op staan als het niet vast gemonteerd zit. Maar geen discussie mogelijk, maar wel voorrijkosten en 30 min man uur in rekening brengen. Heel onbeschoft.

Goed en snel geholpen

afgelopen week een aantal problemen gehad met mijn cv-ketel. Van begin tot eind goed geholpen.

Zeer goede Service Monteur

Werk structureel en daardoor wordt niets vergeten. Ik heb een goede bak koffie voor hem gezet.

• Afspraken nakomen

Goede service en aardige monteur

Snel, vriendelijk en gemakkelijk

Ik heb een eenmalige ketelbeurt laten uitvoeren. Via de website was de afspraak zo gemaakt en was al binnen één week mogelijk. De vriendelijke monteur heeft e.e.a. snel verricht en de boel netjes achtergelaten. De bijkomende kosten voor de te vervangen onderdelen werden vooraf gemeld. Contactloze betaling ter plekke en direct de factuur en het rapport per e-mail ontvangen.

Deskundig monteur

Monteur legde uit wat hij ging doen, wat de voor -en nadelen waren en liet de keuze voor reparatie bij mij als klant.

Alles naar mijn wens

Heel tevreden goede service aardige monteur

• Afspraken nakomen

Een erg goede, professionele service!

De persoon was zeer kundig, sociaal en snel klaar.