vriendelijke professionele vakmannen

De mannen kwamen op tijd, waren vriendelijk en leverden goed werk, eveneens ruimden ze netjes op. Zeer tevreden!

Snel en effectief

Prima service! De monteur ging snel te werk en liet alles weer netjes achter. Heeft ook een CO2 geplaatst in de keuken maar ons hierover niets verteld..

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw positieve review. De CO melder hebben wij in opdracht van uw verhuurder geplaats.

De aardlekschakelaar ging steeds uit na onderzoek van ons zelf kwamen we tot conclusie het is de cv. Het was na 17:00 dus kreeg een bandje en daarop met spoed dan op de site invullen en dan wordt u gebeld. Wij gedaan binnen 1 min worden wij gelijk gebeld, samen kwamen we door goede aanwijzingen tot conclusie waterpomp is kapot. Andere dag 15:15 staat de monteur voor de deur met nieuwe waterpomp en wij weer blij. Al met al duidelijk te woord gestaan, vakmanschap en vriendelijk geholpen. Superfijn :)

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.

Snelle en vakkundige service.

Afspraken worden nagekomen en goed bereikbaar.

Uitstekende service en advies

Heldere uitleg. Meedenken over behoud van ketel maar ook over toekomstige vervanging. Uitleg over extra kosten ten behoeve van behoud ketel. Duidelijk advies over duurzaamheid. Duidelijke advies over expansievat.

• Afspraken nakomen

Hij kwam op tijd, je werd vriendelijk te woord gestaan en hij deed zijn werk goed.

• Afspraken nakomen

Net verhuisd en niet goed de staat van de CV ketel weten. Er moest wel het een en ander gedaan worden. Monteur had alle benodigdheden bij zich en kon dit direct vervangen. Top.

• Afspraken nakomen

Onze monteur stopte ermee en zijn we op zoek gegaan naar betrouwbare partij. Onderhoud netjes uitgevoerd en fijne communicatie met de monteur. Echt een aanrader.

• Afspraken nakomen

prima en deskundige services!

zz

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw 5 sterren.

Erg goed geholpen voor een degelijke prijs. Monteur was attent en gaf zelfs nog tips. Volgend jaar weer warmte groep!

Tevreden

Zoals voorgaande jaren weer tevreden.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw positieve review.

Monteur kan vriendelijker

Op het werk vooralsnog niets aan te merken maar de monteur zou wel een cursus klant omgang mogen volgen. Ik heb er begrip voor als het warm is dat het minder prettig werken is op een zolder maar om dat dan maar herhaaldelijk van een bezoekend monteur op een vervelend toontje te horen is irritant.

• Afspraken nakomen

Onze excuses voor het gedrag van de monteur, wij gaan hem daarop aanspreken.

SLECHT !!

Bij een klachten melding, pas bericht na 2e verzoek en een herinnering mail pas na 4 weken, na de eerste melding een antwoordt. Men vond het blijkbaar niet nodig op de 1e klacht te reageren. Het enige antwoord op mijn klacht was een verwijzing naar de algemene voorwaarden. (In deze verwijs ik u naar onze en door u geaccepteerde voorwaarden:) Is uw toestel bij de 1e beurt 15 jaar of ouder, dan is een abonnement niet meer mogelijk en wordt een enkele onderhoudsbeurt uitgevoerd. Mijn Cv toestel was elk jaar onderhouden door een ander bedrijf en dit was dan in het 14 jaar dat ik bij warmte groep terecht kwam. En geen 15 jaar !!! wat ik als bericht terug kreeg op mijn klacht. Daar moet je het dan ook maar meedoen. Onzorgvuldig handelen op een klacht en met een kluitje het bos insturen. Antwoord beneden pijl.

• Afspraken nakomen

Hier is voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.

Afspraak was snel geregeld na het invullen van het aanvraagformulier op de website. Duidelijke communicatie over de onderdelen die vervangen diende te worden. 1/2 uur vtv sms was helemaal top kon ik toch boodschapje doen.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw beoordeling, zo zien wij het graag.

Heel professioneel

Benadering is wel heel erg geautomatiseerd maar wel professioneel. Kreeg van de monteur duidelijk uitgelecht wat nodig was waarom en de kosten.

Deskundig

Heel blij met warmtegroep de monteurs die de afgelopen jaren het onderhoud gedaan hebben zijn altijd netjes en duidelijk ter zake kundig. Communicatie met het kantoor is altijd goed.

• Afspraken nakomen

Niet service gericht, wel geld gericht.

Na een afspraak te hebben gemaakt voor een onderhoudsbeurt viel de ketel in storing. Monteur kon eerder komen om naar de storing te kijken en het onderhoud te doen. Paar dagen na bezoek van monteur is dezelfde storing terug. Gebeld en reactie was dat ik 120 euro voorrij kosten moest betalen. Zeer onterecht, nog afgezien van het feit dat het bedrag buitensporig hoog is. Dit is gemakkelijk te vergelijken met de concurenten die lagere bedragen rekenen. Vervolgens Feenstra gebeld, die zijn geweest en voor een bedrag voor nog geen 90 euro storing in eerste instantie verholpen. Conclusie, dit bedrijf is niet service gericht maar wel geld gericht. Verder gezien dat dit bedrijf altijd reageert op de slechte recensies met een excuus. Zal nu ook wel weer gebeuren.

Niet echt tevreden.

Voordat de monteur de cv ketel heeft open gemaakt, zegt hij dat de rubbers die 2 jaar geleden zijn vervangen weer vervangen moeten worden. Zo uit het niets. De tijd voordat Warmte Groep het onderhoud deed hebben ze in die 9 jaar nog nooit een rubber vervangen en nu moet het om het jaar gebeuren. dat is wel heel vreemd en ze kijken niet eens of de oude nog goed is. Zo kosten die 2 simpele rubber weer 40 euro extra.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw toch nog positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen. Wij doen onderhoud zoals het hoort en daarbij moeten om uw toestel veilig te houden afdichtingen vervangen worden volgens een cyclus. Dat dit eerder niet gebeurde zegt alles over het voorgaande onderhoudsbedrijf.

Prima monteur maar verder waardeloos berdijf

De monteur is kundig en vriendelijk, maar de gang van zaken binnen het bedrijf is waardeloos. Eenmalig CV onderhoud is netjes geprijsd, maar als ze dan binnen zijn komen de onderdelen die (standaard) vervangen moeten worden. Daar heb je als klant geen keuze meer in, en die worden doorbelast tegen extreme prijzen. Pakkingssetje online 45 euro, bij Warmte Groep 85,-. Onstekings unit online 79,- bij bij Warmte service 148,-. Zelf onderdelen leveren is niet te bespreken, en niet vervangen betekend een afgekeurde ketel en alsnog een rekening voor het onderhoud (als klant heb je dus geen enkele keus meer dan de prijzen te accepteren).

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

veel te duur.

veel te duur. Eenvoudig werk, snel klaar en dan een bedrag afrekenen dat niet in verhouding staat tot de geleverde dienst.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Afspraken nakomen

Vervelend dat u ons te duur vindt maar dat is niet anders, een goedkoper oplossing bieden wij niet. De geleverde dienst in het kader van het onderhoudsabonnement is volgens voorschrift van de fabrikant en neemt het ene jaar meer tijd in beslag dan het andere. Dit komt door de voorgeschreven handelingen over een tijdstraject zoals u op de werkbonnen van de voorgaande jaren kan zien. Ook gaat u voorbij aan het feit dat er bij een storing in uw toestel geen voorrij en arbeidskosten berekend worden.

Zeer slechte kwaliteit, veiligheid staat niet voorop

Slechte controle, onderdelen die vervangen zouden moeten worden niet benoemen, Reparaties die van tijdelijke aard zijn gewoon laten zitten. Het niet willen herstellen van gebrekkige service. Persoonlijke vind ik dat bij een CV-ketel de veiligheid voorop hoort te staan en dat is hier niet het geval, ze nemen ook geen verantwoordelijkheid voor dingen die ze niet communiceren. maar dekken zich liever in via juridische regeltjes.

• Afspraken nakomen

Er was geen reden om de door een andere installateur gedane reparatie te benoemen. Met de uitgevoerde reparatie is niets mis en toegestaan.

Waardeloos bedrijf

Ik begin mijn verhaal met: ga niet met dit bedrijf in zee! Het is voor mij onbegrijpelijk waarom er zulke hoge scores hier staan, waarschijnlijk vullen zij de reviews zelf in. De servicebeurt van mijn cv ketel werd 2 maanden te laat ingepland, waardoor ik het nieuwe (hogere) tarief moest gaan betalen. Na telefonisch contact hierover werd mij medegedeeld dat ik mij hier geen zorgen om moest maken en ik n.a.v. het te laat inplannen, ik nog viel onder het oude tarief. De dag dat de monteur (die niet eens goedendag zegt bij binnenkomst) langskwam werd opeens vermeld dat het nieuwe tarief geldt. De zeer onvriendelijke dames die ik vervolgens sprak van de klantenservice gaven ook aan dat het nieuwe tarief moest gelden. Ik werd dus uitgemaakt voor leugenaar, omdat zij hier niets over deze afspraak konden terugvinden in hun systeem. Na enige discussie vertrok de monteur hierna. Factuur van €99 werd direct per email verstuurd, waarom dit was: geen idee. Later zag ik dat de monteur mijn cv ketel in een slechte staat had achtergelaten. Cv ketel stond op 0 bar. Zo laat je een Cv ketel toch niet achter? Nadat ik dit gemeld had, werd ik weer zeer slecht en onprofessioneel aangesproken met: als je het nieuwe tarief gewoon betaald had, dan had je nu niet zulke hoge kosten. Hoe kan er met een klant op zo een manier gecommuniceerd worden, echt ongelofelijk. Tip: volg een cursus omgang met klanten en hang een super groot poster op in jullie kantoor met de tekst: klant is koning. Stelletje amateurs en oplichters zijn jullie, schaam je!

• Afspraken nakomen

Deze reactie komt voort uit het niet willen betalen van het afgesproken tarief en weigering noodzakelijke onderdelen te laten vervangen. Verder verwijzen wij naar de uitgebreide e-mail-communicatie met u.

Weet wat ze doen, blij dat ze geweest zijn!

Warmte Groep kwam langs voor CV onderhoud nadat het vorige bedrijf wat al 6 jaar over de vloer kwam ermee gestopt is. Er bleek niet heel goed onderhoud te zijn gepleegd. Normaal ben ik altijd heel erg skeptisch, maar het was toch echt wel goed zichtbaar dat er flink wat zaken (vooral pakkingen) vorig jaar al vervangen hadden moeten worden. Ik ben blij dat ze geweest zijn, want een storing lag in het verschiet en het was behoorlijk gevaarlijk geweest anders. Enige minpuntje is dat ze nogal wat optionele services en producten probeerde te slijten, bijvoorbeeld koolstofmonoxide melders voor 60 euro per stuk. Dat is iets wat je prima zelf kan doen voor (veel) minder. Bovendien was het advies voor de plaatsing van de koolstofmonoxide melders incorrect; deze horen niet direct naast de CV geplaatst te worden.

• Afspraken nakomen

Weet wat ze doen, blij dat ze geweest zijn!

Deskundig en klantgericht!

Volgens afspraak!! Keurig netjes gehandeld, behandeld en afgehandeld!! Warmtegroep krijgt van mij een mond tot oor reclame!!