Prima in orde. Netjes gedaan.

Was binnen 40 min klaar. Geen klachten en netjes gewerkt.

Kan ik iedereen aanraden

Ik heb niets negatiefs te melden. Afspraak snel en simpel gemaakt. De monteur was op tijd en heeft de cv ketel vakkundig gereinigd. De financiële afwikkeling ging heel eenvoudig met de bank app. Dus alle lof voor de Warmte Groep.

Uitstekende service

De service monteur zou tussen 10 en 14 uur komen en was rond 12.30 uur keurig op tijd. Hij ging direct aan de gang een beantwoorde al mijn vragen. Hij heeft de warmtepomp, de CV ketel en de afzuiginstallatie allemaal nagekeken en was rond 14.15 uur klaar. Wij zijn zeer tevreden met het werk dat hij geleverd heeft. Vanaf nu komt hij elk jaar terug om dit te doen!

Uitstekende service

Per mail was een tijd aangegeven van 12-5 uur. Een paar minuten voor 12 uur arriveerde de monteur, stelde zich netjes voor en ging gelijk aan het werk. Al mijn vragen werden prima beantwoord. Ook werd uitgelegd wat het onderhoud precies inhield. Ben zeer tevreden over het afgeleverde werk.

• Afspraken nakomen

Ik kreeg goede uitleg over wat er gedaan werd en waarom. Pris vooraf bekend zodat ik kon kiezen. Alles netjes gedaan en achter gelaten

Vakbekwame en behulpzame monteur

De uitvoering van het jaarlijkse onderhoud aan de warmtepomp installatie verliep soepel, dit komt vooral door de vriendelijke monteur (je kon duidelijk merken dat hij passie heeft voor het vak). Een minpunt vond ik wel dat ik bij het maken van een afspraak behoorlijk onbeschoft te woord werd gestaan door een van de telefonisten. Het ging namelijk om het verzoek of de monteur even zou kunnen mee helpen om de wasmachine-droger combinatie te verschuiven. Direct kreeg ik de hele bedrijfspolicy voorgeschoteld. Allemaal leuk en aardig, maar ik woon alleen en kreeg dat zelf niet voor elkaar. Gelukkig was de monteur zeer vriendelijk, en heeft mij daarbij geholpen. In het kort zou het fijn zijn als het kantoor personeel ook eens stil staat bij de praktijk, i.p.v. zich te verschuilen achter een regel op papier, dat is nou niet echt klantgericht (daarbij denken zij ook totaal niet na over een mogelijke oplossing).

• Afspraken nakomen

Afspraak maken voor onderhoudsbeurt was zo gepiept. Monteur was keurig op tijd en werkte snel. Er werd ban tevoren keurig vermeld dat bij de remeha servicebeurt nieuwe pakkingen geplaatst moesten worden, dus hier werden we niet achteraf mee geconfronteerd. Afrekenen met qr code ging ook efficiënt.

Snel, vakkundig en vriendelijk

Snelle opvolging na telefoontje door binnen 1 dag probleem met verwarming op te lossen en mankerend onderdeel, wat ook nog even snel bij de groothandel gekocht werd, te vervangen. Super dus!

• Afspraken nakomen

snelle afspraak. Meedenkende monteur.

Na aanmelding binnen 2 uur een afspraak gemaakt voor de volgende week.

Vriendelijk en kundig

Mijn ervaring heb ik als zeer positief ervaren. Degene die het onderhoud kwam verrichten kwam op tijd, erg vriendelijk en heeft zijn werk goed uitgevoerd. Hij gaf ook een juiste uitleg en gaf aan als er problemen zijn dat ik altijd contact kan opnemen.

• Afspraken nakomen

Een over het algemeen positieve ervaring.

Ik ben al een aantal jaren klant bij Warmteservice. Ik heb dus genoeg monteurs over de vloer gehad. Gisteren kwam de monteur voor onderhoud van de ketel, hij was mooi op tijd. In het verleden heb ik het anders meegemaakt. De monteur was vriendelijk en duidelijk, hij heeft nagevraagd of er problemen verder met de installatie waren. Hij was snel en netjes. Hij heeft zonder klachten gewerkt in een beperkt ruimte, vanwege mijn rug probleem kon ik de wasmachine niet tijdig verplaatsen om extra ruimte te maken. Ik vind het alleen jammer dat: a. Hij deed geen controle of de radiators ontlucht zijn, dat doet de klant zei hij. Vorige jaar heeft juist zij collega dat, wel gedaan en zei dat hen verantwoordelijk is om dit te checken. En b. Is jammer dat je alleen met een scan kan betalen, pinnen is niet meer mogelijk. Achteraf een factuur krijgen, alweer wel.

Slechte na service

Jaarlijks onderhoud goed, pakkingen benieuwd €70,- ? Oké vraag over lage temperatuur woonkamer, werd gekeken, +€40,- maar is niet vakkundig opgelost. Bleven achter met losgekoppeld koppen van vloerverwarming. Opnieuw opzetten kan maar dan weer €150,- dit noemt met service???

• Afspraken nakomen

Zeer onredelijke review, klepmotors van uw vloerverwarming in overleg losgekoppeld zodat u warmte in betreffende ruimte kreeg. U zou uw leverancier benaderen, nu niet meer bleekt te bestaan wilde u (terwijl uitgelegd is dat u dat simpel zelf kon) dat wij dit kosteloos de klepmotors zouden terug plaatsen.

Deze keer wel een betrouwbare vakkundige monteuf

Vorige keer slechte ervaring:wilde niet bijvullen ketel bleef daarna rare geluiden maken ook wilde hij condensavoer niet controleren.Nu andere monteur primagedaan.Zeer consentieus!

Keurige service!

Nu voor de tweede keer goed geholpen door een monteur van Warmte Groep B.V. Het is jammer dat ik van 12:00 tot 17:00 thuis moet blijven zonder indicatie wanneer de monteur komt, maar de service is keurig. De monteurs zijn kundig, snel en vriendelijk. Vragen altijd netjes wat er moet worden vervangen en wat de prijs is zodat ik daar akkoord voor kan geven. En voeren hun werkzaamheden goed uit! Ik zal ze zekering aanraden!

Kundig en transparant

Al jaren netjes onderhoud en de ketel werkt nog steeds prima. Als er wat nodig is, laat de vriendelijke monteur eerst zien wat hij wil vervangen en waarom, en met eerlijk advies om eens te gaan kijken voor een nieuwe ketel.

alles uitstekend geregeld.

Monteur was keurig op de afgesproken tijd aanwezig. Hij hield keurig afstand. En heeft zover een leek dat kan nagaan alles goed schoongemaakt en afgesteld. Hij gaf ook duidelijk uitleg op vragen. Kortom uitstekend.

• Afspraken nakomen

Vriendelijk, correct en zoals afgesproken

Onderhoud uitgevoerd zoals afgesproken, spullen bij de hand om verschillende keuzes gelijk te kunnen uitvoeren.

Veel kennis

De monteur was mooi op tijd, alleen niet van tevoren gebeld of sms gestuurd zoals besproken. Veel kennis van zaken en erg vriendelijk.

Top.

Zeer vriendelijk personeel. Alles netjes en correct. Heeft me ook geholpen met de thermostaat. Ik ben zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Prima service, vakkundig en al onze vragen beantwoord

Het onderhoud is heel goed uitgevoerd. Al onze vragen zijn beantwoord door een heel vriendelijke medewerker

Fijne monteur makkelijk contact

I.v.m. een last minute afspraak wist ik niet hoe laat ik thuis zou zijn. Warmte Groep dacht prettig met mij mee en ipv de hele afspraak te verzetten hebben ze mij aan het einde van de dag ingepland. Super fijn! De monteur was vriendelijk en werkte snel en schoon. Hij heeft duidelijk uitgelegd wat hij heeft gedaan en hoe ik zelf de temperatuur van de ketel kan aanpassen, mocht dat nodig zijn.

• Afspraken nakomen

Goede communicatie Goede monteur weet waar hij mee bezig is uitstekend werk geleverd

Top Service

Goed advies gekregen. heel vriendelijk en alles kon gelijk gefixt worden.

• Afspraken nakomen

Kundig en alles in overleg

Wij liepen wat achter qua onderhoud van de ketel en zijn via internet bij Warmteservice terecht gekomen. De monteur ging netjes te werk, heeft alles overlegd en als service de koolmonoxide melder gecheckt. Controle formulier achtergelaten. Fijn contact en meteen merkbaar in huis dat de verwarming sneller warm wordt.

Warmtepomp controle huurwoning

Hele vriendelijke en vakkundige monteur, controle was zo klaar.