Alles volgens afspraak geleverd en geplaatst. Met monteur alles in overleg gemonteerd en instructies gegeven Voor ingebruikneming. Niets op aantemerken.
Twee monteurs kwamen, eentje waarschijnlijk nog in opleiding. Aardig en beleefd. Ik kreeg goede uitleg van wat er moest gebeuren en waarom.
Monteur vriendelijk en correct. Informeerde welke werkzaamheden gedaan moesten worden met prijsopgave en vroeg om akkoord. Na afloop direct afrekenen en hij vertrok. Volgende ochtend was er echter geen warm water en ook de verwarming was steenkoud. Via de app van de thermostaat kwamen we er achter dat de temperatuur was nu ingesteld op 12 gr. Na herstel nog geen warmte: bij controle van de CV-ketel zelf bleek deze uitgeschakeld te zijn. Na druk op de aan-knop deed alle het gelukkig weer. Een erg slordige eerste kennismaking met de Warmte Groep.
Heel goed bedrijf. Vriendelijk personeel wat met de klant meedenkt. Ik had bijvoorbeeld het probleem dat mijn rookgas afvoer onder mijn verlaagde plafond door liep waardoor mogelijk het hele plafond eruit moest. Dankzij een kundige en eerlijke monteur was dit gelukkig niet nodig. Zeker aan te bevelen dit bedrijf. Gr Willem Westenbrink
correcte monteur prima werk verricht .
Ketel vlot en vakkundig nagekeken. Duidelijke uitleg over werkzaamheden.
Nette vriendelijke monteur, die beide jaren de servicebeurt heeft uitgevoerd.
Afgelopen week voor het er eerst mijn CV ketel laten controleren door Warmtegroep. De monteur was beleefd en werkte netjes en snel. Niks op aan te merken. Betaling was ook makkelijk. Klein minpuntje: ze gaven aan te komen tussen 12u en 17u...dat vind ik een groot tijdsblok Ze zeiden een half uur van tevoren een sms te sturen maar dat is niet gebeurd. Dat is jammer want dat is toch handiger voor mn eigen planning.
zeer correct
Het enige positieve is dat de servicemonteur op het afgesproken moment kwam. Verder heb ik geen goed woord over voor de vakbekwaamheid van deze monteur. Mijn kachel deed het prima, moest alleen een onderhoudsbeurt hebben. Na de service beurt deed de kachel het niet meer omdat er water over de printplaat gemorst was. Bovendien gaf hij verkeerde onderdelen aan ter reparatie (die waren niet stuk!). Nu moet ik een nieuwe ketel hebben en Warmtegroep wijst alle verantwoordelijkheid af. Warmtegroep BV eiste van mij dat ik desondanks de factuur meteen betaalde. Pas daarna zouden nieuwe (verkeerde!) onderdelen besteld worden en een nieuwe afspraak gemaakt worden. In die tussentijd liet hij zijn klant letterlijk in de kou staan (temperatuur rond het vriespunt). Ga niet met hen in zee.
Twee leidingen van mijn cv ketel lekten. De monteur heeft het probleem heel netjes en vakkundig opgelost. Naderhand heeft hij helemaal uitgelegd wat hij heeft gedaan en waar ik op moet letten. Aardige en nette monteur die zijn werk heel serieus nam. Algeheel prettig verlopen en goed opgelost.
Ondanks het plaats vd verwarming ketel volgens de monteur ongunstig om te werken maar hij doet het wel. Verder is de onderhoud met een paar onderdelen zijn vervangen goed verlopen. Now alles is prima verlopen. Tot volgende jaar 2024 maart.
Na telefonische melding van de storing aan de cv ketel werd adequaat door de service dienst gereageerd door een monteur die werkzaam in de directe omgeving was met een in te plannen .voor dezelfde dag.
Een ervaren monteur die wist waar hij het over had. Goed advies gegeven over het gebruik van de CV en ook over besparingstips in huis. Bedankt!
Aardige monteur, kwam in het afgesproken tijdslot. Een uur bezig geweest, alles netjes achtergelaten.
Monteur, nette verschijning en beleefd. Ik heb niet direct betaald, want ik moet buiten mijn onderhoudscontract onverwacht € 25,00 meer betalen omdat mijn huis op een recreatie terrein staat. Wat is het verschil met een gewoon woonhuis, als de woning mijn eigendom is op eigen grond?
Vriendelijk personeel. Was binnen de afgesproken tijd aanwezig. Uitleg gekregen, wat er gedaan is.
Sinds 6 jaar aangesloten / contract bij Warmtegroep. Wederom werd onze ketel vakkundig beoordeeld en schoongemaakt. Om de vier jaar advies om specifieke ringen, rubbers etc. te vervangen, dit hebben we ook laten uitvoeren. Zeer nette en enthousiaste man, goede tips. Wederom dank.
Bij mijn vraag om een kraantje te monteren naast het jaarlijkse onderhoud was dit geen enkel probleem. Ook de kosten hiervoor vielen erg mee.
Storing aan ketel, de keteldruk loopt binnen 1 uur geheel leeg. Gebeld, krijg je eerst een Word document om een test uit te voeren. Gedaan en terug gebeld, zij willen wel een monteur sturen, maar wordt pas maandag (pff het is nu vrijdag ochtend), terwijl in voorwaarden staat binnen 24 uur. Niet dus! Daarbij moet ik éérst € 100,- overmaken, voor voorrijkosten en uurloon, omdat ik 1 jaar geleden 'zelf' het expansievat vernieuwd heb, dan zal het wel daar aan liggen en valt dan niet binnen de service, wat een vreemde conclusie. Lekkage 'in' de CV ketel ligt niet aan (een nieuw) expansievat, wat een kul redenering. Met andere woorden; ze willen je wel helpen, maar EERST betalen, terwijl die kosten in het abonnement zitten. Niet dus! Stel ik heb toch gelijk, ligt niet aan expansievat, of je dan het geld nog ooit terug krijgt moet je maar afwachten. lees maar eens mee op radar.avrotros.nl Zeer onvriendelijke dame, totaal geen cv ketel kennis en niet klantgericht. NOOIT klant worden daar...!
Review ver bezijden de waarheid en voortkomend uit het niet te willen betalen omdat u zelf bepaald, zonder dat wij dat vast kunnen stellen dat het binnen het abonnement valt.
Onze monteur was keurig op tijd. Ik herkende de jongeman van zijn werk aan onze ketel de afgelopen jaren. Hij heeft allereerst een keurig voorkomen, is bescheiden en rustig en je kunt een goed gesprek met hem voeren, terwijl hij zijn werk doet. Je ziet aan zijn handelingen dat hij weet wat hij doet. Hij luistert goed naar de vragen en geeft er een duidelijk antwoord op. We zien hem graag over een jaar terug !
De eerste contacten waren positief. Medewerker was er keurig binnen het aangegeven tijdsblok. Cv werd vakkundig gecontroleerd en onderhouden. Na de inspectie werd er keurig overlegd over de onderdelen die vervangen moesten worden. Prijsopgave werd erbij gegeven en na akkoord was de hele beurt ook zo afgerond. Vele malen beter en klantgerichter dan de fa oosterhof poolen uit ermelo die liever klanten kwijt dan rijk is. Oosterhof poolen bedankt daarvoor. Hierdoor hebben we nu wel een klantvriendelijk en goed bedrijf die het onderhoud doet..
Prima monteurs zowel cv onderhoud als reinigen ventilatiesysteem
Snelle service en goede tips gekregen van de monteur
Onderhoud goed uitgevoerd, vervanging van expansievat was noodzakelijk, werd direct uit auto gehaald en gemonteerd
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd