Goed bedrijf, komt afspraak na, goede monteur

Een duidelijke website waarin alles duidelijk wordt uitgelegd. Het maken van afspraak gaat perfect. Netjes op tijd in het doorgegeven tijdblok. Monteur leverde goed werk gaf van tevoren aan dat er bij onze ketel om de 2 jaar de pakkingen vernieuwd moeten worden dus er kwamen wat kosten voor een pakkingsetje bij. Maar dat was bij mij ook bekend. Betaling liep via QR code wat perfect werkt waarna via mail het technische rapport en factuur binnen komen.

Net personeel

Onderhoud cv en schoonmaken kanalen netjes werken en goed onderhoud uitgevoerd

Uitstekekend

Ik had gas lekkage gemeld en het probleem was binnen een uur opgelost

Vriendelijke en efficiënte monteur

Water achtergelaten.

De arbeider liet water uit de leidingen lopen en liet het vervolgens in de kast van de ketel achter. Verder goede service.

Helaas incompetente service

Dit bedrijf levert helaas momenteel geen kwaliteit. We hebben ze over de jaren meerdere keren langs laten komen. Laatste voor het vervangen van de CV afvoer - deze werd scheef gemonteerd aan 2 schroefjes, waardoor de buis na 2 weken verzakt was en los hing. Ik had direct na de montage al laten weten dat het werk niet goed was uitgevoerd. Helaas was die klachtenafhandeling ook niet zorgvuldig - ik kreeg te horen dat ik ongelijk had, en dat het werk netjes was uitgevoerd. Toen de boel na een paar weken verzakt was, kreeg ik geen excuus. Ze komen nu binnenkort langs, maar ik heb weinig vertrouwen in de kwaliteit. Daarbij zijn de prijzen bijzonder hoog - zeker voor zo'n slechte service.

• Afspraken nakomen

Bedank voor uw review, vreemd dat u de afhandeling niet goed vindt terwijl er een afspraak voor (indien nodig) herstel gemaakt is.

Prima service!

CV Onderhoud netjes en volgens afspraak uitgevoerd door een deskundige monteur. Gelukkig geen extra kosten dit keer!

• Afspraken nakomen

Goede service geeft veel vertrouwen

Er wordt per mail een afspraak gemaakt. Je krijgt een tijdslot en een half uur, voor de monteur komt, krijg je een bericht dat hij er aan komt. Vriendelijke en kundige man. We zijn erg tevreden.

Uitstekende service

Monteur is deskundig en zorgt voor gedegen inspectie. Iniatief voor controle komt vanuit warmte groep en afspraak wordt elk jaar weer op juiste tijd gemaakt! Dit geeft vertrouwen!

Wisselend

Jaarlijks onderhoud weer gehad. De ketel werkte prima vóór het onderhoud, een dag ná het onderhoud deed de verwarming het niet meer. Dus opnieuw een monteur langs, die sprak zijn collega die een dag eerder langs was geweest, tegen: we wilden het water in de radiatoren warmer hebben dus collega 1 had de temperatuur op het 100c (!?) gezet, maar collega 2 gaf aan om het max op 80c te zetten. Klink iig logischer. Tip: álles testen voor vertrek. Om collega 2 langs te krijgen, contact gehad met de telefoniste. Ze heeft ongetwijfeld haar best gedaan, maar had geen idee van onze situatie. Kwam niet heel kundig over. Collega 1 had ook de mechanische afzuiging schoon gemaakt. Ik vind het toch wel bijzonder dat je betaalt voor een dienst en vervolgens een halve dag bezig bent met het poetsen van je huis (we hebben 6 afzuigpunten): gruis, voetsporen, afdrukken van spullen die zijn neergezet. Dat je ergens zelf na afloop even snel met een doekje langs gaat, prima, maar dit was niet meer leuk. Een dag later was het warme water opeens op tijdens het vullen van het bad. Dat hebben we zelf kunnen oplossen, scheelde weer een schoonmaakmoment.

• Afspraken nakomen

Onze excuses voor deze, wij hebben de monteur dan ook aangesproken.

Zeer vlot geholpen

Ben naar volle tevredenheid geholpen. Storing werd de volgende dag verholpen,heel fijn. Vriendelijke monteur

Snel en goed

Afspraak plannen ging gemakkelijk en was duidelijk. Je kreeg 2 dagen vooraf nog een herinnering via de mail. Ze kwamen op tijd en het was snel gefixt. Top!

Uitstekend gedaan

De uitvoering is prima gedaan

Prima onderhoud

Volgens afspraak op tijd

Al jaren klant

Vakkundige monteurs

• Afspraken nakomen

Jaarlijks onderhoud wordt door hen in overleg ingepland en nagekomen. Voeren deze met een vooraf aangegeven opgave wat er wordt onderhouden en vervangen, geven advies over koolstofdioxide waar deze nog opgehangen kunnen worden, betrouwbaar bedrijf waar we al meer dan 8 jaar goede ervaringen mee hebben.

• Afspraken nakomen

Het visitekaartje van het bedrijf kan beter

De klantvriendelijkheid van de telefoniste(s) is beschamend. Het empathisch vermogen ontbreekt volledig. De toon van de mails is bijna bedreigend. Reacties op mail duren te lang. Het opnemen van de telefoon duurt te lang. Het arbeidsloon van een abo is inbegrepen behalve alles buiten de ketel zoals het expansievat. Belachelijk. Zo'n beetje het meest onvriendelijke bedrijf wat ik ken. Dus ik blijf maar klant zodat ik andere bedrijven kan vertellen dat ze het nog niet zo slecht doen. Monteurs zijn helemaal prima trouwens!!!

• Afspraken nakomen

Vreemde en anonieme reactie (mail adres is ons onbekend). Wij communiceren helder wat wel en niet binnen het abonnement valt. Nog vreemder is dat u ………….KLANT BLIJFT om andere bedrijven te vertellen dat ze het niet slecht doen………….

Prima betrouwbare service

Prima ervaring. Automatische mail voor jaarlijks onderhoud. Afspraak en betaling prima geregeld.

uitstekend, snel afhandeling

ik ben erg tevreden..

Vriendelijk en rustig. Levert volgens mij goed werk. Informatief

Vriendelijke jongeman die volgens mij wel verstand van zaken had. Nam de tijd om te doen wat gedaan moest worden. Geen haastklus. Informatief op vragen die ik stelde. Goede service

• Afspraken nakomen

Prima uitleg, bij zaken die moeten gebeuren

Nette monteur, alles netjes achtergelaten.

• Afspraken nakomen

Alles netjes gemaakt en een geweldige en zeer nette monteur

• Afspraken nakomen

Er is netjes gewerkt en goede uitleg

Kan zeker iedereen aanbevelen!!

• Afspraken nakomen

Prima service en geen onaangename verassingen

De monteur gaf van te voren aan wat er scheelde en welke onderdelen daarvoor vervangen moesten worden. Na akkoord was het onderhoud snel en netjes gedaan.

heel goed

mooi op tijd werkzaamheden naar behoren uitgevoerd.