Uitstekende service

Vriendelijke monteur, die alles goed uitlegde wat hij had gedaan

Super!

Snelle en duidelijke service.

prima service, duidelijke uitleg

De monteur was op tijd. Voerde de werkzaamheden uit en gaf uitleg bij wat er vervangen moest worden en waarom.

Geen service

Geloof de positieve reviews hier niet, de enige reden dat die er op staan is omdat dit bedrijf 2 keer €25 voor dit soort berichten "verloot". Ik denk niet dat ik ga winnen. Bij ons kwam de monteur, deze liep naar boven, zei dat hij niet veilig kon werken omdat de CV (die vorig jaar nog is gecontroleerd en een jaar daarvoor op die plek geïnstalleerd is) boven de vaste trap hangt en dat hij zo niet mag werken. Binnen 5 minuten stond de man buiten en bleef ik achter met een rekening van €78. Ik begrijp heel goed dat de monteurs veilig moeten werken, maar moet de monteur daar dan niet zelf voor zorgen? Na mail contact ook geen enkel coulance. De mail terug bevatte exact één zin. Deze mensen zitten er puur in voor het geld verder kan je er in zakken. Ik zou zeggen zoek nog even verder.

• Afspraken nakomen

Zinvolle review. Het is namelijk van belang dat de monteurs veilig kunnen werken wat bij u niet mogelijk is vanwege de onveilige plaats in het trapgat. Wij als bedrijf maar ook u als opdrachtgever moet voor een veilige werkomgeving zorgen. U had deze kosten kunnen voorkomen want zowel op onze website, voorwaarden (die u geaccepteerd heeft) en afspraak voorstel staat dit vermeld.

heel goed

heel goed

Snel en correct onderhoud

Wij hebben onze verwarmingsketel in onderhoud en hier is recent onderhoud op gepleegd. De monteur was keurig op tijd, netjes en hield zich aan de Corona regels. Kosten waren transparant en er wordt je niks opgedrongen. Wij zijn erg tevreden.

• Afspraken nakomen

Goede service, alles uitgelegd, netjes

Zeer slecht. Komen pas na 1 dag bij serieus gaslek

Onze klacht is dat de medewerker aan de lijn niet snapt dat wij een serieus probleem hebben hier. Hij heeft geen tijd om eerder te komen, pas 12 uur later kan hij komen zegt hij. Wij zitten hier met een gevaarlijke gaslekkage bij de ketel. Dit is precies zo’n situatie waar je een onderhoudscontract voor afsluit en waar je van verwacht dat je serieus wordt genomen, maar de medewerker buigt totaal niet mee en blijft zeggen dat hij pas morgenmiddag kan komen. We hebben nu al meer dan 10 jaar een contract en als je dan een keer aan de bel trekt verwacht je ook service. Helaas!!!

• Afspraken nakomen

Onze excuses. Wij hebben de betreffend medewerker hierop aangesproken, dit is niet onze werkwijze.

prima!

prima!

Prima en efficiënt

Ketelonderhoud was prima. Helaas had de monteur geen ervaring met Cenvax thermostaten, om die ook te onderhouden (cq storingen te verhelpen).

Nette service

Ze hebben netjes gewerkt, zijn beleefd, leggen alles uit. En we kunnen weer 1 jaar vooruit.

• Afspraken nakomen

Ik ben goed geholpen, er is netjes gewerkt door vaklui.

Bijzonder tevreden

Een leuke en aardige man die hier ook vorig jaar de boel kwam controleren. Ik had vragen over de matige verwarming van mijn woonkamer en daar ben ik uitgebreid over geinformeerd en heb goede adviezen gekregen.

• Afspraken nakomen

Tevreden over Warmte Groep.

Voor de eerste keer het onderhoud aan mijn cv en ventilatiebox laten uitvoeren door de Warmte Groep. Mijn ervaring,een keurig nette monteur welke het onderhoud keurig heeft uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Na onderhoud deed CV het niet meer en geen warm water.

Een uur na vertrek CV monteur bleek dat we geen warm water en werkende CV meer hadden. Het was half vijf. Op de website staat dat na 16 uur niet meer gebeld kan worden. Een bericht plaatsen kan wel, geen melding of deze na werktijd gelezen wordt. We hebben zelf op internet gezocht wat te doen. Uiteindelijk bleek een totale reset op de ketel de oplossing. Rest mij drie vragen: 1 Waarom kunnen we na 16 uur geen melding meer doen? 2 Wat is jullie oplossing dit soort problemen te voorkomen. 3 Was de CV monteur nalatig in eindcontrole?

• Afspraken nakomen

Als ons kantoor gesloten is wordt u verwezen naar de website waar u als klant een melding doen.

Er worden geen mooie woorden gegeven maar daden. Kwaliteit en klant tevredenheid staan hoog in het vaandel. Ga zo door. 1 opmerking graag in het vervolg aan het begin van het jaar de klanten laten weten dat de service kosten/abonnementskosten zijn of worden verhoogd met ..... % of ..... €.

Prima onderhoudsbeurt

Monteur was op tijd, efficiënt de cv-ketel onderhouden en mij prima geïnformeerd.

• Afspraken nakomen

Spoedreparatie nodig op zondag; ook recht op, maar ze komen niet

We hebben een comfort X abonnement inclusief spoedreparaties. Ketel heeft storing, maar ik moet op een weekdag nog eens bellen want de man heeft geen pomp in zijn busje...

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u niet tevreden bent. Het is zinloos dat de monteur op zondag komt terwijl hij weet welk onderdeel defect is en dat niet op voorraad is. Het defecte onderdeel is direct de opvolgende maandag bij de groothandel opgehaald en gemonteerd.

Blij dat wij voor “warmte groep ”gekozen hebben

Gisteren kwam de monteur volgens afspraak en keurig op tijd ons verwarmingssysteem controleren/onderhouden. Een vriendelijke, beleefde jongeman werkte rustig en nadat hij de klus had geklaard, kon de rekening coronaproof betaald worden. Wat óók opviel, was dat hij zijn handen goed waste, wat voor ons én voor hem heel belangrijk is in deze tijd. Chapeau!

Goed en betrouwbaar

Automatisch ontving ik een mail voor de onderhoudsbeurt van de cv-ketel. Afspraak keurig op tijd. De vriendelijke monteur gaf duidelijk uitleg waarom onderdelen vervangen moesten worden. Materiaal had hij ook in zijn auto. Keurig geholpen.

Professioneel en deskundig

Ik ben heel netjes geholpen door warmte-beheer voor onderhoud aan mijn cv ketel. Afspraak inplannen ging snel en makkelijk, en op de dag zelf is alles verlopen zoals afgesproken. Monteur wist precies waar hij het over had en heeft goed werk geleverd.

Professional service

The technician was professional friendly and helpful. He communicated with me in English (not speaking Dutch yet), he explained every details regarding the necessary maintenance. We discussed the extra costs before applying them. Very transparent and clean job. We highly recommend Warmte Group!

• Afspraken nakomen

Goede service door vriendelijke monteur

CV onlangs weer laten controleren door Warmte Groep. Zoals altijd stuurden ze een vriendelijke monteur die netjes even vertelde wat hij allemaal gedaan had. Mijn ketel kan er weer een jaartje tegen!

• Afspraken nakomen

Monteur goed, planning kan beter

Vorig jaar was er afgesproken dat de kanalen van de mechanische ventilatie dit jaar schoongemaakt zouden worden. Hier zijn 2 mensen voor nodig. Er kwam maar 1 monteur die pas bij ons erachter kwam dat ook de kanalen schoongemaakt moesten worden. Verder leek de monteur goed, maar ik vind zulke dingen altijd heel moeilijk te beoordelen, ik heb te weinig verstand van deze zaken. Wel stond hij me keurig te woord en heeft hij goed uitgelegd wat er aan de hand was en wat hij heeft uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Een goede deskundige service.

De monteur was keurig en vriendelijk en zorgvuldig. Het onderhoud werd goed uitgevoerd zover ik kan beoordelen.