Traag en zonder passende oplossing

Zo goed als geen service met een onderhoudsabonnement... Voor hoge kosten en laat voorgereden voor iets wat uiteindelijk online op te lossen bleek, een oplossing aangeboden om mijn thermostaat te vervangen naar hun model (onnodig!!) inclusief hele systeem door compatibiliteit (geen compatibiliteitskwestie in spel). Dus: probleem niet opgelost met ze, wel kosten waarover ze weigeren te praten en achteraf met excuses komen die niet in het contract vermeld stonden - vermijden!!

Duidelijk en snel

Sinds vorig jaar heb ik een jaarlijkse servicebeurt voor mijn CV ketel afgenomen. Ieder jaar wordt er vooraf keurig datum voorstel gedaan en komt er een monteur langs voor de onderhoud aan mijn ketel. Tot nu toe ben ik zeer tevreden (ook over de prijs).

Beleefde mensen Goed werk afgeleverd

Goed werk

• Afspraken nakomen

Zeer goed, vriendelijke monteur die de tijd nam

Zeer goed, monteur was vriendelijk, nam de tijd, maakte alles zeer netjes schoon. Afspraak maken met Warmte Groep ging ook heel soepel, wilde eerst een afspraak maken bij een andere partij die de ketel geplaatst had en ook eerder het onderhoud had gedaan. Echter deze partij had pas in Mei tijd. Bij warte groep kwam er iemand binnen 10 dagen voor onderhoud langs, voor een goede prijs.

• Afspraken nakomen

Goede communicatie en afspraken nakomen, geweldig.

Vanaf het begin van mijn verzoek om informatie aangaande een nieuwe cv ketel is er - via de mail - goed en vlot gecommuniceerd. De afspraken zijn prima nagekomen, de monteurs waren vriendelijk, behulpzaam, correct en begripvol. Heel erg fijn. De nieuwe ketel ziet er fantastisch uit en werkt uitstekend. Ik kijk uit naar de goede samenwerking bij het onderhoud.

Uitstekende vakman

Deze monteur is al meerdere keren bij ons langs geweest, altijd tot volle tevredenheid.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke monteur netje gewerkt ,wij zijn zeer tevreden.

Goed en netjes gewerkt door de monteur ,wij zijn zeer tevreden

Nette ervaren monteur

Nette en kundige verschijning. Geeft een vertrouwd gevoel.

• Afspraken nakomen

Na enige jaren geen onderhoud laten doen (om meerdere redenen) aan de CV-kachel, is gisteren Uw monteur geweest. Hij maakte een ervaren indruk, wist waarover hij sprak, gaf ons een duidelijk kostenplaatje en was helder in zijn plan van aanpak met oa foto’s, kortom prima! Ad van Gastelen Leerdam

Vakkundig en netjes

Een zeer positieve ervaring: de monteur was beleefd en vakkundig. Ook mijn vragen werden naar tevredenheid beantwoord. Na de service controle werd alles achteraf netjes opgeruimd en schoongemaakt.

Uitstekend!

Jaarlijks wordt bij ons de cv onderhouden. Ook dit jaar weer een keurige prima monteur, die alle onderhoudsdelen bekwaam en snel uitvoerde. Zonder meer weer een uitstekende ervaring bij Warmte Groep.

• Afspraken nakomen

Bedankt voor uw review. Wij zijn blij met uw positieve review, omdat voornamelijk klanten met een negatieve ervaring de moeite neemt een review te plaatsen.

Een grote combinatie van onvermogen en onkunde, 1 ster is nog teveel

Mocht je met een storing zitten en Warmte Groep BV komt voorbij in de zoektocht, sla deze aub over. Mocht u toch gebruik willen maken van Warmte Groep BV, dan waarschuwen wij u voor het volgende: -Monteur komt langs, hangt vervolgens de hele tijd aan de lijn met Warmte Groep BV voor advies. Foutcodes welke te zien zijn op de CV worden genegeerd of niet opgelost. En op het moment dat je vraagt wat de oorzaak is, wordt er een foute analyse gedaan. In ons geval zou er een nieuwe stoppengroep moeten worden aangelegd of de gasbrander zou moeten worden vervangen (CV uit 2019). Vervolgens gaat de monteur weg en zit je met hetzelfde probleem en is er nog niets opgelost. -Bel je vervolgens naar Warmte Groep BV dan krijg je Kim of Aisha aan de lijn, waarbij je je afvraagt wat ze daar doen: 1 ze helpen je niet of ze gooien de hoorn erop omdat ze zelf niet meer uit hun argumenten komen. Ze vinden het zelfs geen probleem om de klant met een baby in huis gewoon te laten zitten want oplossen of meedenken ho maar. Zij begrijpen duidelijk niet dat de klant zorgt voor hun maandelijkse boterham. Gelukkig vonden wij al vrij snel iemand die kon langskomen voor een second opinion, Warmte Groep BV leest u mee? Er hoefde alleen een simpel kabeltje vervangen te worden en 2 weken verder werkt de CV nog steeds als een trein! Warmte Groep BV jullie moeten jezelf schamen, wat een aaneenschakeling van onvermogen en onkunde.

• Afspraken nakomen

Hier is voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.

Ervaren monteurs, wel duur

Goede aardige monteurs, stuk voor stuk. Jammer dat ik twee keer 95 euro heb moeten overmaken zonder dat de monteur wat kon doen. één keer was de CV ketel niet goed bereikbaar en de volgende keer bleek dat de CV ketel niet meer oké was. De berekening van mijn het type CV wat moest worden geplaatst was, toen ik dit vroeg, gebaseerd op het aantal radiatoren, terwijl het aantal radiatoren in mijn huis niet is geteld. Hierover mag Warmtegroep eerlijker communiceren. Tot slot konden enkele extra niet worden geplaatst, waardoor ik nu een minder zuinige CV installatie heb dan gehoopt.

• Afspraken nakomen

Na 26 uur wachten en 3 monteurs alles prima opgelost !

Bij onderhoudsbeurt en nieuwe packing plaatsen kwam daarna helaas een storing. Communicatie geen erg moeizaam ! Na bezoek en controle 2e servicemonteur constatering dat onderdelen moesten worden vervangen ! Dag wachten en door uw specialist Marco is alles redelijk op tijd in orde gekomen. Ook complimenten voor telefonist/receptionist Kim die erg attent en vriendelijk is.

• Afspraken nakomen

Op 21 november kwam Muttalip bij ons langs voor vervanging ventilatiebox en schoonmaken van de kanalen. Hij was vriendelijk en werkte heel netjes. Dus pluim voor deze meneer. Grts Flora

OK service, heldere communicatie

Al jaren klant bij Warmte Groep en de communicatie is altijd helder. Tot dit jaar vulden de monteurs bij de jaarlijkse check ook altijd even het water aan, dat doen ze nu blijkbaar niet meer. Kan ik natuurlijk ook zelf doen hoor, maar volgens mij is dat wel onderdeel van het onderhoudsabonnement. Vandaar de 7,5.

• Afspraken nakomen

Service zoals ik gewend ben

Ook dit jaar weer de verwachte service geleverd gekregen, dus prima!

Tevreden

De monteur was keurig optijd. Aardige meneer. Hij alles duidelijk uitgelegd. Zijn werk naar tevredenheid gedaan. Ben tevreden over de service.

Prima dienstverlening

Goed geholpen bij de jaarlijkse onderhoudsbeurt

Ik ben tevreden met Warmte groep BV

Altijd correct, altijd volgens afspraak op tijd, geen verrassingen van zaken die vooraf niet gemeld zijn. Kortom goed.

• Afspraken nakomen

Onderhoud & reparatie is snel uitgevoerd

Onderhoud is netjes uitgevoerd, betaling volgens afspraak. Duidelijk en prettig. Helaas moest er een reparatie plaatsvinden, hiervoor kregen we dezelfde dag nog de offerte en konden we in de opvolgende week al een afspraak maken. Ontzettend fijn, nu weten we zeker dat alles werkt en is het gas beter afgesteld waardoor we zuiniger omgaan met het gas. Helemaal top in deze tijden!

Beleefd en goed

De monteur begreep mij meteen

Vlot, vriendelijk en deskundig

De aardige monteur was al vaker bij ons geweest voor de jaarlijkse controle van de cv-ketel. Hij doet zijn werk goed en lijkt zeer deskundig. Hij paste de instellingen aan zodat minder gas wordt verbruikt. Ik had dat zelf al geprobeerd, maar dat was me niet gelukt.

• Afspraken nakomen

Vriendelijke monteur deskundig en duidelijk in advies en uitleg

• Afspraken nakomen

Monteur was op tijd en was zeer duidelijk wat er ging gebeuren. Gaf ook uitleg over de interval periode onderhoud. Prima monteur.