Het bedrijf is gefocust op het maken van omzet. Ze willen allerlei dingen vervangen terwijl dat niet nodig is. En als je dat niet doet, zeggen ze dat je geen onderhoudsabonnement meer hebt. Ik heb ze zien veranderen. Vroeger was dat niet zo. Jammer is dat.
Geheel correct uitgevoerd.
Team van 2 personen kwam oude CV ketel verwijderen en nieuwe installeren. Alle afspraken keurig nagekomen, paar optionele zaken die ik had besteld (flexibele slang e.d.) die niet nodig waren werden netjes afgetrokken van de factuur. Team was beleefd, ter zake kundig, en vlot. Werk op het dak voor doorvoer rookgas en condens werd netjes en snel gedaan ondanks zonnepanelen die dicht op de doorvoer zaten. Ik kon eea aan de hand van foto's beoordelen. Na afloop werd alles door beide heren netjes schoongemaakt.
Klantnummer: 54869 Kurban Ik heb naast het abonnement duur betaald voor onderhoudset wat in feite ongeveer 50 euro kost als geheel pakket bij de groothandel Wasco en deze expansievat Flamco Baseflex kost met verzendkosten grof berekend ook 50 euro. Daarnaast is nog een reparatieset van 10 euro geplaatst, terwijl zo een reparatieset per 10 stuks 7,50 euro kost bij Wasco. Dus per stuk is dat 0,75 euro. In feite zou ik moeten uitkomen op een bedrag van ongeveer 285 euro met het bedrag van abonnement. Want in het abonnement zit arbeidsloon en voorrijkosten. Ik heb in totaal 493 euro plus 15 euro voorschot samen 508 euro betaald. Ik ben behoorlijk geschrokken van het kostenplaatje van materiaal, wat in werkelijkheid niet zo duur is. Ik snap dat jullie als bedrijf op de materialen wat winst proberen te maken. Maar een winst van 150 euro voor een materiaal van amper 50 euro is belachelijk hoog. Besef wel dat mensen keihard en eerlijk werken voor hun centen.
Voor het plaatsen van een paar beugels (10 min werk) betaalden we 369,- Terwijl we ook een abonnement hebben.
Super aardige werknemer, legt alles uit wathij doet en achteraf gedan heeft.
Prima service anonnement. Alles online duidelijk uitgelegd en makkelijk te regelen.
Prima gedaan deze keer vakman top.
Kreeg bericht dat het tijd was voor onderhoud, makkelijk zelf afspraak maken. Monteur op tijd, vriendelijk en vakkundig. Redelijke prijs
De monteur maakt zich er niet met een jantje-van-leiden vanaf. Grondig onderhoud en dan moet de CV-ketel er weer een jaar tegenaan kunnen.
Niets op aan te merken. Prima monteur, op tijd, volgens afspraken.
Monteur heeft de jaarlijkse controle gedaan van onze Remeha. Daar was hij snel mee klaar. Verder vroeg ik hem om de koolmonoxidemeter te checken of deze nog steeds werkzaam was. Bleek niet zo te zijn. Raadde mij aan contact op te nemen met Warmte Groep. Die raadde mij aan de batterij te vervangen.
Een monteur gehad met veel kennis van zaken
Zeer vakkundig. We zijn tevreden
Een tijd geleden een afspraak proberen te plannen. Dit kon pas na 2 maanden. Uiteindelijk heb ik een week voor de afspraak alsnog deze afgezegd ivm plannen om warmtepomp te laten plaatsen. Naar het voorschot kon ik fluiten (reden, ze moeten ruimte maken in planning). Met nog een ruime week voor de afspraak hadden ze dit prima kunnen vullen. Slechte service wat mij betreft
Uw weergave klopt niet met onze administratie. Uw oorspronkelijke aanvraag dateert van 2 september. Wij hebben u toen een afspraak voorgesteld voor 12 september, die door het voorschot bedrag te betalen geaccepteerd is. Achteraf kwam dit niet uit. Vervolgens hebben wij 27 oktober aangeboden, wat eveneens niet paste in uw planning. Daarna is de afspraak vastgesteld op 12 november, waarop u reageert onder ander met de ze review.
Verborgen gebrek snel en goed geholpen. Duidelijke uitleg welke werkzaamheden zijn uitgevoerd en waarom. Transparante offerte.
Fijn bedrijf, hebben mij nog nooit teleurgesteld
Elk jaar een goede service bij het onderhoud van mijn Cv ketel vriendelijke monteurs en makkelijke betaling via de bank app .
Het maken van een afspraak (in Rijen) verloopt zeer moeizaam, voor de rest loopt alles goed
Wij zijn al jaren de klant van Warmtegroep en zijn heel tevreden over. De onderhoud is altijd goed gedaan, wij krijgen netjes e-mails over afspraken.
Zeer tevreden, nieuwe combiketel erin en de oude en de zonneboiler die het niet meer deed eruit, hing allen maar in de weg, we hebben nu meer ruimte top gedaan
De werkzaamheden zijn goed uitgevoerd, maar ďe service pakketten abc kan na mijn inzicht beter geregeld worden nagebruik van de ketel. Voorbeeld ontstekingspen (vervangen) zat er nog geen 60 kuub in en de pakkiñgsrubbers waren bij vervanging bijna nieuw. Na inzicht van gebruik van de ketel servicepakket aanpassen.
Makkelijk om een onderhoudsbeurt af te spreken. Beleefde monteur, netjes gewerkt.
Aangenaam en tevreden over uitgevoerde werk. Het was goed uitgevoerd werk en ook uitleg er over.
Onze cv-ketel had een reguliere onderhoudsbeurt nodig. Ik ben er niet bij blijven staan. Na de werkzaamheden kwam de monteur voor handtekening en met de nota. Na het afrekenen is hij vertrokken en heb ik ontdekt dat de onderhoudskaart niet was ingevuld, het onderhoudsboekje niet opgeruimd en een natte handdoek als een prop op de vloer was achtergelaten. Slordig gewerkt dus. Jammer, want voorgaande keren met andere monteurs was alles netjes achtergelaten. Het is dus maar net welke monteur je krijgt, dus mijn advies is, blijf er maar bij staan voor een goed resultaat.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.