Onderhoud uitgevoerd, maar opdringerig met verkoop van nieuwe onderdelen

De monteurs waren er op tijd voor het afgesproken tijdslot. Het onderhoud is uitgevoerd, echter, kwamen ze met de mededeling dat er diverse onderdelen vervangen (oa de pakking en het expansievat) moesten worden, omdat deze volgens de fabrieksspecificatie niet meer goed zouden zijn. Dit terwijl de pakking twee jaar daarvoor bij de onderhoudsbeurt vervangen is en dit de eerste keer was na 7 jaar. Ik heb het gevoel dat je onnodig op kosten wordt gejaagd door de Warmte Groep. Volgende keer laat ik het onderhoud door een ander bedrijf uitvoeren. Hopelijk levert dat een beter ervaring op.

• Afspraken nakomen

Vervelend dat u ons bezoek als onprettig heeft ervaren. Uw Remeha ketel geeft aan dat service set C vervangen moet worden, volgens u zou dat 2 jaar gelden door een ander bedrijf (die dan de service melding niet gereset heeft) gedaan zijn en wilde dat net als het defecte expansie vat niet laten vervangen. Geheel uw keuze echter niet conform de voorschriften. Wij jagen u niet op kosten, maar adviseren wat nodig is.

Uitstekend werk geleverd

Monteur klonk deskundig en had de juiste materialen. Voorlopig blijf ik mijn ketel hier onderhouden.

Klantvriendelijk en adequaat onderhoud

Op tijd conform afspraak. Het onderhoud wordt adequaat en systematisch uitgevoerd. De monteur is behulpzaam en laat alles netjes achter. De prijs viel 5 euro lager uit dan op de website stond vermeld.

• Afspraken nakomen

prima service en goed werk

mijn ervaring prima vakmans chap metgoede servise en vriendelijk engoede vakmanschap

Goed en betrouwbaar

Netjes op tijd Klant vriendelijk alles goed opgelost netjes alles nagekeken

• Afspraken nakomen

Service goed uur loonkosten en onderdelenprijs hoog

Service is goed.. De reiniging is goed. Maar jammer genoeg was mijn expansievat kapot. Expansievat 18L Flamco smal. . deze kost ongeveer 35euro incl btw en bij hen 45euro exclu. Ook het uur loon is stevig 60euro voor een half uurtje extra werk. Ik kan niets slechts zeggen over dit bedrijf behalve dat ze prijzig zijn zodra er meer is dan alleen een standaard ketel check.

• Afspraken nakomen

Uiteraard zijn wij blij dat u positief bent over de gegeven service en uitvoering. Jammer dat u ontevreden bent over onze prijzen en arbeidsloon. De monteur heeft aan u vooraf de prijs doorgegeven en toestemming gevraagd. Het klopt inderdaad dat onze verkoopprijs hoger ligt dan u op internet vindt. Naast dat er natuurlijk een winstmarge op het onderdeel zit, komen er meer kosten bij kijken dan enkel de aanschaf. Wat betreft het arbeidsloon is u een half uur a € 39,- berekend, wat markt conform is.

Onderhoud is gebeurd, maar ik voel me een beetje bedonderd

De monteur heeft het onderhoud naar behoren uitgevoerd, maar de manier waarop kan beter. Allereerst zijn de prijzen voor onderdelen erg hoog (30 euro voor een stukje rubber wat versleten was). Daarnaast gaf de monteur aan dat ik verplicht een CO melder naast mijn ketel moest hebben hangen. Dat er een rook/co melder 1,5 meter verder hing maakte niet uit: dit was verboden. Natuurlijk kon hij die CO melder dat voor een mooie prijs direct plaatsen. Ik heb dat aanbod afgeslagen, en na wat zoeken op internet blijkt dat het helemaal niet verplicht is een CO melder direct naast de ketel te hebben... Kortom: ja het onderhoud is uitgevoerd, ik neem aan op de juiste manier, maar ik voel me tegelijkertijd voorgelogen en afgezet.

• Afspraken nakomen

Geachte klant, Excuses voor dit handelen. Wij hebben de monteur op deze manier van handelen aangesproken. In verband met uw eigen veiligheid is het altijd verstandig een CO melder te hebben en wij raden het dan ook zeker aan. Echter is het niet verplicht en ligt de keuze altijd bij de bewoner zelf.

Prima snel correct en op de afgesproken tijd !

Netjes en zoals het hoort! Blijft altijd moeilijk om de technische werkzaamheden te controleren ,maar vertrouwen hierin wordt uitgestraald.

Goede service.

Monteur was op tijd aanwezig volgens afspraak. Werk goed uitgevoerd en duidelijke instructies gegeven.

• Afspraken nakomen

Goede service door een vriendelijke monteur

Wij hadden voor het eerst Warmte Groep laten komen voor onze verwarming. De afspraak werd keurig nageleefd door een vriendelijke nette monteur. Wij hebben ook direct een onderhoud contract afgesloten.

Zorgvuldig werk geleverd

De monteur heeft zijn werk goed en zorgvuldig uitgevoerd. Prettig persoon ook.

Keurige service

Op de afgesproken tijd, vriendelijk. Niet te beroerd om dingen uit te leggen. Goed onderhoud. Prima service

Deskundige monteur.

Deskundigde,vriendelijke monteur. Er moesten een aantal onderdelen vervangen worden,was even schrikken,expansievat,driewegklep bleek behoorlijk zwaar te gaan. Rekening was dus hoger dan alleen de onderhoudsbeurt. Maar verder tevreden hoe het gegaan is.

• Afspraken nakomen

Monteur kwam op afgesproken tijd. Werkt netjes, en vriendelijk. geen extra kosten. Makkelijk om een afspraak in te plannen. Ik ben erg tevreden

Netjes

Afspraak , onderhoud voor mij en mijn kinderen die in de buurt wonen Wordt naar behoren en keurig gedaan. Betaling gaat ook direct via Pinnen. Geen een zorgen en volgend jaar krijgen wij automatisch bericht met nieuw datum voor onderhoud.

Goed afspreken na komen

Twee CV Kel onderhouden uitstekend

• Afspraken nakomen

1 zin? In 1 woord gewoon "Top"!

Goed op tijd, hebben de ventilatie kanalen en MV schoon gemaakt. Ze waren erg vriendelijk en snel klaar. Ze ook al jaren de CV bij mij en dat is ook altijd prima geregeld.

• Afspraken nakomen

Good, fast, professional, a bit expensive

Came on time, checked everything professionally, extra costs were needed so i was told upfront what they are and asked if i agree. All in all, as a professional should be, happy with the work done. Costs for the parts are a bit too high, i would guess over 50% margin, i understand that you need to make some money but i paid more at you than i did at feenstra for example... If one can buy the parts from somewhere else in advance then the service becomes quite good value.

• Would you recommend us? Yes

Prima service!

Vriendelijke monteur, snelle onderhoudsbeurt en eerlijk verhaal. Dit jaar geen dure onkosten gehad, zag er prima uit.

Goede en betaalbare service

Zowel onderhoud als service bij eenmalige storing was prima

• Afspraken nakomen

Weinig behulpzame en empathische monteur

Gisteren kwam een monteur langs voor een eerste onderhoudsbeurt van onze CV ketel. Helaas moest hij al heel snel concluderen dat de CV ketel niet op de juiste manier in een keukenkast was ingebouwd, waardoor hij niet overal goed bij kon. Gevolg: geen onderhoudsbeurt maar wel een flink bedrag aan voorrijkosten. Dat kan natuurlijk gebeuren maar wat het vervelend maakte, is dat de monteur niet heel even de tijd wilde nemen om ons mee te nemen in wat er nodig was om de cv ketel wel goed bereikbaar te maken. Nadat hij geconcludeerd had niks te kunnen was hij vooral heel negatief en weinig behulpzaam. We hadden eerlijk gezegd wel verwacht dat hij, nu hij er toch was, minimaal even een paar minuten de tijd zou nemen om ons e.e.a. te vertellen over wat we zouden kunnen doen om de ketel goed bereikbaar te maken. De manier waarop hij overbracht dat hij het onderhoud niet kon doen was niet erg vriendelijk en weinig meelevend.

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Uw keuken is zodanig om de ketel heen gebouwd, dat onze monteur u geen oplossing aan kan rijken anders dan een gedeelte van de keuken verwijderen. Wel zullen wij de monteur op zijn onvriendelijke houding aanspreken.

Deskundige service

Prima onderhoud voor de cv ketel voor een fixt price. Alleen jammer dat de monteur nog met een doosje pakkingen van 70 euro extra op de proppen kwam. (Online aanschafwaarde van 43,80) Voel me een beetje afgezet door dit bedrijf.

• Afspraken nakomen

Wat vervelend dat u zich afgezet voelt. Wij doen onderhoud volgens de voorschriften van de fabrikant. Bij uw ketel moest daarom de pakking set vervangen worden. Monteur heeft aan u vooraf de prijs doorgegeven en toestemming gevraagd voor de vervanging. Het klopt inderdaad dat onze verkoopprijs hoger ligt dan u op internet vindt. Naast dat er natuurlijk een winstmarge op het onderdeel zit, komen er meer kosten bij kijken dan enkel de aanschaf.

Goede monteur en heel vriendelijk

Vloten afspraak gemaakt en nagekomen

zeer goede klantenservice

Ik ben zeer tevreden over het hele proces, van het registreren voor een product tot het voltooien van de service.

• Afspraken nakomen

Vakkundig, vriendelijk, goede prijs .

Goede communicatie vooral, monteur mooi op tijd, vakkundige monteur, vriendelijke en beleefde persoon, goede prijs kwaliteit verhouding, was behulpzaam bij het zelf reinigen van de ventilatie- unit. Dikke 10 voor dit bedrijf