al jaren klant met tussentijdse periode ivm nw ketel met garantie

Al jaren eerder in onderhoud gehad nu 2 jaar geleden een nw cv ketel en door de garantie een tussen periode van 2 jaar gehad nu weer in onderhoud en zoals altijd top...raad abonnement aan dat praat makkelijker met problemen...

Fantastisch

Stromingssensor stuk, in de middag gebeld, dezelfde middag een vriendelijke monteur die het probleem heeft kunnen verhelpen. Top!

• Afspraken nakomen

In het begin nog erg goed

Ik heb twee jaar geleden voor het eerst kennis gemaakt met Warmte Groep. Daarbij was is er tevreden over het onderhoud aan de CV ketel. Een abonnement heb ik bewust niet afgesloten en aangegeven dat ik over twee jaar opnieuw onderhoud zal uitvoeren (advies fabrikant). Na een jaar kreeg ik een mail met een voorgestelde afspraak. Daarbij heb ik aangegeven een frequentie van twee jaar te hebben afgestemd. Geen probleem. Afspraak geannuleerd. Recent heb ik contact opgenomen voor de onderhoudsbeurt (inmiddels bijna twee jaar; maar nu thuis aan het werk dus flexibel in tijd). Op het afgesproken tijdsblok kwam de monteur. De CV ketel functioneerde nog prima maar het advies was om preventief de ventilator, ontsteking en expansievat te vervangen gezien de leeftijd van de CV ketel. Natuurlijk valt dat even tegen (€ 324 ipv € 70) maar goed om toekomstige problemen te voorkomen. Kort na deze onderhoudsbeurt gaf de CV ketel regelmatig een foutmelding. Ik heb vervolgens contact opgenomen met Warmte Groep. Omdat ik nooit problemen heb gehad maakte ik aan de dame een link naar de onderhoudsbeurt. Dit werd stellig afgewezen (de foutcode had betrekking op de printplaat) en werd er stevig benadrukt dat ik geen abonnement had (en dus kennelijk pech had om een kosteloze beroep op Warmte Groep te doen). Ik heb dit gesprek als zeer onprettig ervaren en heb het gesprek afgebroken en aangeven zelf een oplossing te zoeken voor het probleem. Uiteindelijk ben ik met een ander bedrijf in contact gekomen en bleek dat er een stekker niet goed was aangesloten op de printplaat waardoor de foutcode af en toe in beeld kwam. Waarom was deze dame niet op een normale manier het gesprek met mij aangegaan?

• Afspraken nakomen

Wanneer u een eenmalige beurt via het basisabonnement laat uitvoeren, kunt u niet kosteloos een beroep op ons doen bij storingen. Deze kosteloze hulp zit wel in ons Comfort X abonnement voor €85. Toen u belde met de melding dat u storing had, is aan u aangegeven dat wanneer de storing niets met de uitgevoerde onderhoudsbeurt te maken had, u rekening moest houden met de voorrijkosten en het arbeidsloon. U koos ervoor geen afspraak te maken.

Monteur kwam in het tijdsblok, was uiterst vriendelijk en duidelijk in zijn antwoorden op mijn vragen.

• Afspraken nakomen

Top monteur die kennis van zaken heeft.

Rond koningsdag storing gehad, netjes opgelost. Helaas na een maand weer. Dezelfde dag nog een monteur thuis. Mijn verhaal gedaan en die had gelijk door dat het de stromingssensor stuk moest zijn. Inderdaad was dat het probleem. Voordat hij weg ging heeft hij uitgebreid getest hoeveel liter water en per minuut uitkwam bij verschillende kranen. Wat bleek: de douchekraan is zo waterbesparend dat de ketel bijna in slaap valt en er sneller rommel in de sensoren kan komen. Besparing van de kraan eraf gehaald en hopelijk nu voorlopig geen storingen meer.

Goed geholpen

Monteur kwam netjes op tijd en heeft zijn werk goed en snel uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

Prima vakmanschap, zeer vriendelijke monteur

Alles ging prima. Afspraken maken, tijdigheid van e monteur, kwaliteit afgeleverd werk, vriendelijkheid van de monteur, service gericht.. Allemaal top! Ik had in de ochtend nog even gebeld met de vraag of er al een nadere indicatie van de tijd dat e monteur zou verschijnen kon worden afgegeven. Dat werd op zeer vriendelijke wijze met mij samen bekeken. Zeer fijn geregeld.

• Afspraken nakomen

Komt afspraken na, daar kunnen velen nog wat van leren

Adequate service

Aardige mensen, nette monteur, goede communicatie

Zeer goede service

Zeer goede service

goede service

vaak is een tijdslot tussen 12 en 17 uur maar afwachten hoelaat ze komen. maar mooi om 12 uur ging de bel. goede service netjes gewerkt. uitleg erbij met wat hij deed

Alles volgens afspraak!

Men was volgens afspraak op juiste dag en tijd, en was erg beleefd, en werden de corona-regels goed gehanteerd. Erg fijn. De jaarlijkse onderhoudsbeurt werd weer grondig gedaan, er werd schoon en netjes gewerkt. Ofwel : alles volgens afspraak. Bedankt weer en tot volgend jaar!

Uitstekende service

De monteur kwam voor het eerste onderhoud aan CV ketel. Vertelde op duidelijke, vriendelijke wijze wat hij ging doen. Noodzakelijke reparaties werd duidelijk besproken. Heeft naderhand alles netjes opgeruimd.

Perfect geholpen

Controlebeurt uitgevoerd door zeer aardige en vriendelijke medewerker, die niet alleen tekst en uitleg gaf over de beurt en de te vervangen onderdelen, maar bovenal op een heel prettige wijze informeerde over verschillende systemen aanleg radiatoren en hoe de ruimte beter te verwarmen. Een aimabele man

Prima geholpen

Keurig op tijd, vriendelijk en goed geholpen!

Zeer goed!!!!

netjes en schoon

keurig gedaan, 2 minpuntjes, service melding niet terug gezet en schroeven van de kap niet aangedraaid

Gewoon perfect onderhoud

Monteur erg aardig en onderhoud gepleegd. Hij heeft de boel getest en netjes achtergelaten. Volgend jaar weer

Perfecte service

Monteur ( Reviliano) was keurig op tijd en vriendelijk, heeft de controlebeurt professioneel uitgevoerd en de ruimte rond de ketel schoon achtergelaten. Precies wat je verwacht vab een bedrijf waar je vertrouwen in hebt!

• Afspraken nakomen

Monteur was mooi op tijd, werkt netjes

Afspraak worden netjes op tijd ingepland, de kosten zijn in verhouding met andere ook zeer redelijk.

Fijne en duidelijke service

Hele fijne monteur die alles duidelijk kon uitleggen en mij ook de tijd gaf om eventjes na te denken of ik een reparatie wilde laten uitvoeren. Heel fijn!

goede service

correct op tijd, monteur heeft kennis van zaken, werkt schoon en is zeer behulpzaam, geeft uitleg over de werkzaamheden en eventuele prijs voor de vervangende onderdelen. Warmte groep is zeker aan te bevelen aan mijn vrienden cq kennissen Ik hoop op een storingsvrij stookseizoen

Vakmanschap,netjes, goede prijs

Meteen bij de servicebeurt bleek het expansievat niet goed meer te zijn.Is ook gelijk vervangen, dat scheelt weer een afspraak, plus de bijkomende kosten.De cv kast is ook netjes achtergelaten, zelfs een gebruikte emmer werd keurig op de plek terug gezet.

Heel tevreden!

Warmte groep komt al jaren bij mij en het is altijd efficient, snel en goede service geweest! Ik heb ze aan meerdere mensen al geadviseerd!

Aparte monteur

De monteur stond eerst ruim 20 minuten voor mijn deur letterlijk en figuurlijk uit zijn neus te eten In de auto. Hij raffelde het onderhoud bij mij af om vervolgens aan de eettafel, op eigen verzoek, nog rustig wat na te drinken. Hij was bang dat hij nog een klusje doorgebeld zou krijgen. Ondanks zijn “hangen” voor en na mijn onderhoudsbeurt kreeg hij alsnog een extra klus! Zijn uurloon voor “het hangen” wordt natuurlijk niet in zijn tarief doorberekend aan mij, maar aan zijn baas. Niet integer dus