Vriendelijke, professionele monteurs die snel werk leveren voor een nette prijs.
Vind het contract erg duur geworden In 2 jaar van 109 naar 130 euro en om de 2 jaar komen de kosten van een onderhoudsset erbij twv 70 euro. Denk niet dat dat echt nodig is. Heb het bij contra ren hiervoor nooit gehad.
Good, the guy was friendly no main problem
1. uw mail aangaande het moeten nemen van een warmtepomp is niet correct; wetgeving hieromtrent is ingetrokken, zodat men niet meer verplicht is deze te nemen. 2. als de monteur een foto neemt van de installatie, is het wel zo beleefd om dit even vooraf te melden (ook al staat dit in de voorwaarden).
Zeer netjes geholpen en goed onderhoud uitgevoerd.
De monteur die bij ons kwam was zeer vriendelijk en wist wat hij deed. Vind ook de service van Warmtegroep uitstekend, daar krijg je gelukkig geen bandje te horen maar een telefoniste.
Ondanks de drukte, zijn ze de storing snel komen verhelpen. Vriendelijk personeel. Het enige dat wat jammer is, is dat de diverse disciplines weinig weten van elkaars vakgebied, waardoor ze soms niet weten hoe de huidige situatie van bijvoorbeeld een bepaald soort bevestigingsmateriaal is. Dit zou efficiënter kunnen, door te weten welke informatie op een foto of omschrijving handig en waardevol is.
Duidelijke afspraken, op tijd , kundige en prettige monteur , concurrerende prijzen. Vantevoren worden de te vervangen onderhoud sets aangegeven mbt prijs.
Perfect op tijd, zeer kundig. Alles nagelopen en gedocumenteerd. Dit is wat je mag verwachten van Warmte Groep BV. Prijs is ook prima. Wat wil een mens nou nog meer.
Monteur legde vooraf uit wat de werkzaamheden aan de cv ketel volgens schema gedaan moesten worden en wat het ging kosten. na werkzaamheden heeft monteur de cv ruimte opgeruimd en schoon achter gelaten
Monteur was rustig met ervaring , daarom ben zeer tevreden
Mij is gevraagd een review te schrijven. Het gaat om de installatie van een nieuwe Remeha Tzerra Ace-Matic en bijbehorende thermostaat E-TWIST. 2 man sterk, met leerling CV-monteur, keurig procedure uitgelegd. Oude CV eruit en nieuwe opgehangen. Installatiewerk ziet er netjes en degelijk uit. Rookgasafvoer vervangen, prima. Op dat ding zat ook de Itho ventilatiebox verbonden, lucht naar buiten toe. Dat kon beter volgens de monteur en had een andere uitlaat gekoppeld. Helaas, de Itho hing op zijn kant dus dat ging mis, uitlaat afgedopt en luchtinlaat aan buitenlucht gehangen. Installatie thermostaat. Dat ding heeft standaard sleufjes voor schroefjes in de standaard inbouwdoos in de muur. Toch gelijk naar de boormachine grijpen, dat wilde ik niet, dus ingegrepen. Verder misschien wat meer aandacht voor het niet raken van muren met het dozen sjouwen.
Snel en netjes gewerkt Communicatie met tijd aangeven was prima.
Lekke koppelingen, ontluchters en expansievat vervangen. Geven bij vertrek monteur per sms aan wanneer ze naar jou onderweg zijn en binnen een tijdspanne van een halfuur zijn ze er. Inschatting reparatietijd klopt en goede uitleg na installatie. En vooral netjes werken zonder er een zooitje van te maken. Kortom, dik tevreden en ook geen wachttijden van enkele weken, gewoon reparatie binnen een redelijke termijn.
The guy came on time. He was very friendly and clear in his explanations. He left the room clean.
De controle van onze CV ketel is snel en goed gedaan. zeer professionele bediening
Erg tevreden over de wijze waarop de monteur werkte. Legde goec uit wat er mis was en liet ook zien wat er stuk was. Ondanks dat de besproken onderdelen in eerste instantie niet meegeleverd waren; ging monteur toch aan de slag. Erg prettig. Hij belde ook collega voor wat advies. Mede hierdoor toch zelfde dag issue verholpen.
Kundig, professioneel en zeer klantvriendelijk.
Warmtegroep zou beugels plaatsen i.v.m. de CO-certificering. Anders zou regulier onderhoud niet mogelijk zijn. Zij kwamen met een voorstel, één datum, waarop wij niet konden. Wij hebben vijf alternatieven doorgegeven. Hun reactie: "Gevraagde datum (moet natuurlijk datums / data zijn) zijn niet mogelijk, op termijn sturen wij u een nieuw afspraak voorstel." Intussen blijven ze mailtjes sturen om een afspraak te maken voor het jaarlijkse onderhoud. Ze hebben nu al meerdere mailtjes ontvangen van ons waarin wij duidelijk hebben gemaakt dat de beugels eerst geplaatst dienen te worden. Geen reactie meer. (Interne) communicatie lijkt niet op orde te zijn. In een laatste schrijven hebben we ze gewaarschuwd dat ze aansprakelijk zijn omdat ze niet aan hun verplichtingen voldoen, mocht er iets met onze ketel gebeuren.
Nieuwe klant, dus nog geen eerdere ervaring met WGBV. Maar snel geholpen, nette mensen aan de deur en spreken allemaal netjes Nederlands. Mijn klacht was iets lastiger dus duurde wat langer, maar uiteindelijk toch opgelost. Heb gelijk een onderhouds contract afgesloten.
Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service en het contact met ons team. We begrijpen dat sommige problemen wat meer tijd nodig hebben om op te lossen, maar het is goed om te weten dat alles uiteindelijk naar wens is afgehandeld. Geweldig dat u ook een onderhoudscontract hebt afgesloten.
Zeer vakkundige mannen sympathiek plezierig om in huis te hebben.
Bedankt voor uw positieve reactie! Het is fijn om te horen dat u zeer tevreden bent met hoe de werkzaamheden zijn verlopen. Onze medewerkers streven er altijd naar om vakkundig en professioneel te werk te gaan, en het doet ons goed te weten dat u hun aanwezigheid als plezierig heeft ervaren. We waarderen uw feedback en staan in de toekomst graag weer voor u klaar!
Vandaag is een vriendelijke monteur van warmtegroep bv langs geweest. Hij kwam netjes binnen het gegeven tijdsblok en heeft de onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Hiervoor moest volgens de fabrieksspecificaties een onderdeel periodiek worden vervangen. Dit gaf de monteur netjes aan met de vraag of wij hiermee akkoord gingen. De monteur is een klein uurtje bezig geweest. De ketel is weer onderhouden en gekeurd. Na afloop naast de factuur ook een rapport ontvangen waarin alle werkzaamheden netjes stonden omschreven inclusief de gemeten waarden. Even later kwam er nog een collega monteur langs. Om een steekproef te doen om te kijken of het werk inderdaad goed verricht was. (De eerste monteur werkte er nog niet zo lang) Al met al heb ik het contact als prettig en kundig ervaren.
Hartelijk dank voor uw uitgebreide feedback! Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service van onze monteur en het onderhoud aan uw ketel. We streven er altijd naar om binnen het afgesproken tijdsblok te komen en de werkzaamheden volgens de fabrieksspecificaties uit te voeren. Het is goed om te weten dat de monteur u duidelijk informeerde en de werkzaamheden zorgvuldig heeft afgerond. We zijn blij dat u het rapport met de gemeten waarden en uitgevoerde werkzaamheden op prijs stelde. Ook de steekproef door de tweede monteur is een belangrijk onderdeel van ons kwaliteitsproces. We waarderen uw vertrouwen en het positieve contact dat u heeft ervaren.
Netjes op de afgesproken tijd en bijzonder kundig en vriendelijke monteurs. Ik ben heel tevreden met de service van warmtegroep.
Hartelijk dank voor uw enthousiaste review! Het is fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen en dat u tevreden bent met de kundigheid en vriendelijkheid van onze monteurs.
Afspraken worden zomaar afgezegd of niet nagekomen. Geen eens een excuses. Nieuwe afspraak gemaakt komt er niemand en je krijgt meteen een mail dat je contract is opgezegd. Blijkt een vergissing. Monteur verteld niet wat hij gedaan heeft en later krijg je een mail dat er aanpassingen aan je 3 jaar oude instalatie moeten komen. Had de monteur ook even kunnen overleggen.
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Het spijt ons te horen dat de afspraken niet naar wens zijn nagekomen en dat er verwarring is ontstaan rondom de communicatie van onze monteur. Dit is zeker niet de service die wij willen leveren, en we begrijpen dat dit vervelend voor u moet zijn geweest. Wat betreft uw opmerkingen over de gang van zaken, kunnen wij echter niet helemaal achterhalen wat er precies misgegaan is. Volgens onze informatie zijn de afspraken in overleg en met uw goedkeuring verplaatst. Daarnaast is de informatie over de onvolkomenheden in uw rookgasafvoer gedeeld ter bevordering van uw veiligheid, zoals ook vermeld op de werkbon en de Monteurs-checklist. We zouden het zeer op prijs stellen als u ons via e-mail kunt toelichten wat er volgens u niet goed is verlopen, zodat we dit verder kunnen onderzoeken en u beter van dienst kunnen zijn.
De servicemonteur dacht mee en heeft bezuinigingstips qua energieverbruik door gegeven. We zijn blij met de servicemonteur van afgelopen keer, deze man was ook ervaren. Tot op heden vinden we wel dat we vaak storing hebben gehad met de verwarming de afgelopen jaren. We hebben regelmatig gehad dat de verwarming niet opstartte na de zomer periode oid. Dus of we over het algemeen hebben we een minder goede ervaring met de werking van de verwarming.
Bedankt voor uw eerlijke feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over de servicemonteur en dat hij met u heeft meegedacht over energiebesparende tips. Het is altijd ons streven om u zo goed mogelijk te helpen en we zijn blij dat u de ervaring en service van de monteur positief waardeerde. We begrijpen echter ook uw zorgen over de terugkerende storingen met de verwarming. Het is vervelend om te horen dat u vaker problemen heeft ervaren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.