De erg vriendelijke installateurs hebben me heel goed geholpen. Ze denken echt met je mee, leggen alles duidelijk uit en voeren het werk erg netjes uit. Ik kan niet anders dan zeer tevreden zijn.
Afgelopen week is de servicebeurt weer uitgevoerd door een van de vriendelijke medewerkers. Ik heb hier inmiddels voor het tweede jaar een abonnement en daar heb ik absoluut geen spijt van! Het bedrijf communiceert vooraf, tijdens en achteraf duidelijk over de gang van zaken. De monteurs die ik tot nu toe heb meegemaakt, waren netjes, beleefd en zorgvuldig. Dit alles gebeurt tegen een eerlijke prijs. Er is volledige transparantie over de jaarlijkse controle, de gebruikte onderdelen en het te verwachten toekomstige onderhoud. Ik ben zeer tevreden en heb Warmte Groep inmiddels meermaals met succes aanbevolen.
Parkeerkosten worden per minuut betaald. Waarom de Warmtegroep daar minimaal 6 euro en daaropvolgend veelvouden van 6 uren berekend is op z'n zachts gezegd onvriendelijk. Technisch is dit makkelijk realiseerbaar, dus waarom maakt de `warmtegroep dit voor zijn klanten niet mogelijk?
Tijdens het maken van een afspraak informeren wij onze klanten altijd over de voorwaarden, waaronder eventuele parkeerkosten. Indien er sprake is van betaald parkeren en u geen parkeerkaart ter beschikking kunt stellen, berekenen wij een vaste toeslag van € 6,-. Deze vaste toeslag dekt de parkeerkosten die onze monteurs doorgaans maken binnen de gebruikelijke servicetijd. Het hanteren van een vast bedrag zorgt ervoor dat onze administratie efficiënt kan verlopen en dat monteurs zich kunnen concentreren op hun werkzaamheden. Wij begrijpen dat u liever ziet dat dit op basis van werkelijke parkeertijd wordt berekend, maar om praktische redenen is dat op dit moment niet uitvoerbaar binnen onze planning en systemen.
Op dinsdag 7 oktober had ik een onderhoudsafspraak voor mijn cv-ketel (bouwjaar 2019) bij Warmteservice. Tijdens het onderhoud moest de monteur volgens voorschrift twee pakkingen vervangen. De monteur beschikte echter niet over het juiste gereedschap en beschadigde daardoor de schroeven van de deksel van de warmtewisselaar. Ondanks meerdere pogingen, waaronder het slaan op de schroeven met een metalen gereedschap, lukte het hem niet om deze los te krijgen. Na telefonisch overleg werd de conclusie getrokken dat de voorplaat vervangen moest worden, waarvoor een bedrag van ruim €400 werd genoemd. Ik ging hier niet mee akkoord, maar na het terugplaatsen van de beschadigde onderdelen ontstond een gaslek. Hierdoor was ik genoodzaakt de nieuwe voorplaat alsnog te laten plaatsen, met een totale rekening van €555 inclusief
Hartelijk dank voor uw bericht. Wij betreuren dat u teleurgesteld bent in de uitvoering van het onderhoud. Wij willen hierbij aangeven dat wij ons niet herkennen in de constatering dat onze monteur niet over het juiste gereedschap beschikte. Het vervangen van pakkingen en het uitvoeren van het onderhoud aan uw type cv-ketel behoort tot het dagelijks werk van onze monteurs, die standaard voorzien zijn van het benodigde gereedschap en materialen. Wij willen u erop wijzen dat onze medewerkers altijd handelen volgens de geldende veiligheids- en onderhoudsvoorschriften. Wij hopen u hiermee een toelichting te hebben gegeven en staan open voor verdere toelichting of overleg mocht u dat wensen.
Netjes en snel geholpen. Goede uitleg gehad ook wat hij allemaal ging doen. Zeer tevreden.
Hartelijk dank voor uw enthousiaste bericht! Fijn om te horen dat u snel en duidelijk geholpen bent en dat onze uitleg u tevreden heeft gesteld. We waarderen uw feedback.
Ook dit jaar weer een fijne monteur met kennis van zakan, geduld, goeie uitleg en bruikbare tips.
Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Fijn om te horen dat onze monteur ook dit jaar weer met kennis, geduld en duidelijke uitleg voor u klaarstond. We waarderen het enorm dat u onze service zo positief ervaart.
Prima service: snel en deskundig!
Hartelijk dank voor uw positieve reactie! Fijn om te horen dat u onze service snel en deskundig hebt ervaren.
Netjes gewerkt alleen deze keer thermostaat vergeten in te stellen.
Hartelijk dank voor uw feedback! Fijn om te horen dat het werk netjes is uitgevoerd. Onze excuses dat de thermostaat deze keer niet is ingesteld; we zullen hier extra op letten bij toekomstige afspraken.
Altijd zeer vriendelijke monteurs en snelle service.
Hartelijk dank voor uw mooie reactie! Fijn om te horen dat onze monteurs altijd vriendelijk zijn en dat u onze service als snel ervaart.
Keurig, op tijd, deskundig personeel
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze punctualiteit en het deskundige personeel.
Enkele dagen vóór de afspraak nog een herinnering ontvangen. De medewerker van de Warmte Groep was keurig op tijd en heeft zijn werkzaamheden grondig en secuur uitgevoerd. Hij gaf een advies en uitleg wat hij gedaan had. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben, zowel over de medewerker als over zijn werk.
Fijn om te horen dat u tevreden bent over zowel onze herinnering, de punctualiteit als het grondige en deskundige werk van onze medewerker.
Doordat een monteur van Warmtegroep die onderhoud heeft gepleegd bij onze 2 jaar oude CV ketel zitten wij nu met een kapotte sensorplaat en printplaat. De monteur was bij het onderhoud plegen vergeten een sifon vast te draaien in de CV ketel waardoor het water is gaan lekken. De kosten die moeten we zelf betalen. Slechte klantenservice en bij storing kan je alleen mailen en bellen ze je op maar komen niet langs.
Vervelend om te lezen dat u deze ervaring zo heeft beleefd. Uw redenering klopt echter niet. Het onderhoud aan uw ketel heeft ruim vijf maanden geleden plaatsgevonden. De prijsopgave voor de huidige werkzaamheden is door u zelf geaccepteerd en er is ook een voorstel voor een reparatieafspraak gedaan. Wij vinden het daarom jammer dat u op basis hiervan deze negatieve review plaatst, zeker gezien de tijd die verstreken is sinds het onderhoud en het feit dat wij netjes volgens afspraak hebben gehandeld.
Mjjn nieuwe ketel is gisteren geïnstalleerd en de rookgasafvoer vervangen. De werkzaamheden werden uitgevoerd door twee enorm aardige nette monteurs. Ze hebben hard gewerkt en alles keurig opgeruimd. De uitleg omtrent de werkzaamheden en de bediening van de ketel was ook erg prettig en professioneel. Wij zijn zeer tevreden.
Na inplanning van het onderhoud stond de medewerker binnen de afgesproken tijdsplanning ook voor de deur. Vlot aan het werk gegaan en teruggekoppeld wat het resultaat van het onderhoud was. Ook eea verteld over wat er bij volgend onderhoudsmoment waarschijnlijk vervangen dient te worden. Kortom: een prettig gesprek en de verwarmingsketel kan er weer een jaar tegen.
Goed werk gedaan duidelijk uit leg
Ik ben op de hoogte gehouden omtrent de jaarlijkse onderhoud beurt van de cv ketels. De monteur (Marco) heeft alles uitgelegd en de ketels de beurt gegeven die nodig was. Ook heeft hij uitgelegd wat er de volgend keer moest gebeuren. In een woord prima.
Keurig op tijd en een kundige service monteur
Monteur Yannick was keurig op tijd, hij was rustig, vriendelijk en beleefd en ondanks zijn jonge leeftijd was hij uitermate deskundig. Wij gaan met een gerust gevoel de winter in.
Afspraak is prima nagekomen. Keuring warmtepomp uitgevoerd en bijvullen systeem. Jammer dat de warmteoverdracht niet onder service valt. Wellicht binnenkort.
Vaardige monteur deed heel goed de jaarlijkse onderhouds beurt en had goede uitleg op onze vragen omtrent de installatie. Hier kunnen we echt een compliment geven aan de monteur, professioneel en ook nog persoonlijk prettig.
Staat al in de regel hier boven!
Op afspraak vond de jaarlijkse onderhoudscontrole van mijn Nefit cv-installatie plaats. Tijdens de onderhoudsbeurt werd in mijn aanwezigheid het branderblok gereinigd en ook werd een nieuw pakking pakket geplaatst. Tijdens de werkzaamheden legde de monteur mij uit waarom hij welke werkzaamheden uitvoerde. Voor de eerste maal informeerde de monteur deze keer o.m. naar het aantal radiatoren dat in mijn huis aanwezig was. Na de telling wijzigde hij de installatie-instellingen, wat volgens hem de werking zou verbeteren. Kortom, een nette vriendelijke vakman die bij mij de volgende jaren welkom is.
De onderhoudsbeurt is goed uitgevoerd. Ik vind alleen dat er niet bij elke "nieuwe" monteur over het vervangen van het expansievat moet worden begonnen. Hij is heel en voldoet nog steeds aan de bedoeling ervan dus is vervangen in mijn ogen niet nodig.
Keurig op afgesproken moment komt monteur, checkt wat er moet gebeuren, noemt prijs en vraagt akkoord, doet zijn werk zonder rotsooi te maken of achter te laten, vraagt of er nog vragen zijn, klaar. Uiterst efficiënt dus.
Onze wat oudere ketel gaf een storing en had onderhoud nodig, weinig bedrijven konden ons helpen behalve Warmte Groep..de dame aan de telefoon weet wat adequate service is en diezelfde middag stond er al een monteur! Een maand later hebben ze onderhoud gedaan, ook weer zo’n topmonteur! Ons oude keteltje doet het weer super!..en volgend jaar kopen we een nieuwe bij Warmte Groep!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.