Warmte Groep B.V. benadert je ruim op tijd om de jaarlijkse afspraak in te plannen. De monteur was netjes op tijd om het onderhoud te verrichten aan de ketel. Legde ook uit als er iets vervangen moet worden, waarom en om de hoeveel tijd.
na verschillend negatieve ervaringen met andere bedrijven die bijvoorbeeld tot 3x toe een afspraak afzegden, waarvan de laatste 7 minuten voor aanvang afspraak, besloten om het te proberen met de warmte groep. het is goed bevallen, duidelijke afspraken die nagekomen worden en een monteur die duidelijk wet wat ie doet. ik zeg blijf zo doorgaan.
De. Onteur kwam op tijd, werkte netjes en was erg vriendelijk. Gaf uitleg wat de werkzaamheden waren. Liet alles ook keurig metjes weer achter. Zeer tevreden.
Beste medewerkers van de warmtegroep B.V, Een positieve review voor jullie. Erg prettige en nette communicatie vooraf (richting mijn moeder in overleg rondom mogelijk eerder komen) en later ook richting mij in het appartement. Fijn dat jullie je introduceerden en ook uitlegde dat 1 collega lerende was. Er werd respectvol omgegaan met mijn appartement en bijvoorbeeld netjes gevraagd of de koffer op mijn wasmachine gelegd mocht worden. Bij tussentijdse vragen vroeg u op nette wijze even onze aandacht. Op een fijne manier werd antwoord en uitleg gegeven n.a.v. mijn vragen. De ruimte netjes genoeg achtergelaten. Over vakmanschap en kwaliteit op jullie gebied heb ik weinig kennis, maar zover ik kan beoordelen bent u professioneel te werk gegaan.
Duidelijker zijn in de offerte en na onderhoud wederom voorrijkosten rekenen, vind ik matig. Afspraak plannen duurt lang
De monteur was keurig op tijd en alle werkzaamheden heel snel uitgevoerd.
Vervanging buizen en expansievat
Allereerst moet ik toegeven dat we een paar keer gebruik hebben gemaakt van de diensten van Warmte Groep en dat we tevreden waren, tot de laatste afspraak met het bedrijf op 27 maart dit jaar...Normaal gesproken schrijven we geen beoordelingen, maar na onze ervaring met Warmte Groep (WG) vinden we dat we potentiële klanten moeten waarschuwen voor dit bedrijf. Zoals anderen in eerdere beoordelingen hebben geschreven, telt de klant voor WG niet, alleen geld telt. Zolang er geen problemen zijn, kun je tevreden zijn met hun service, maar zodra er iets misgaat, zal WG eerst proberen meer voor zichzelf te verdienen. Empathie ontbreekt. Ook wij werden zeer arrogant en onvriendelijk behandeld. In ons geval weigerde WG de door ons gekochte servicekit te gebruiken, met het argument dat ze alleen hun eigen materialen gebruiken. Het probleem is, dat we hier vooraf niet over geïnformeerd zijn, deze informatie destijds (maart 2023) niet op de WG website en niet in de algemene voorwaarden stond. Des te meer waren we verrast, dat er 2 jaar eerder niet zo'n probleem was toen WG onderhoud deed voor CV ketel van onze zoon. Nadat de monteur bij ons het onderhoud weigerde, heeft hij, zonder iets uit te leggen, onze goed werkende Remeha ketel uitgezet en "afgekeurd". Dit was onjuist, omdat onze CV ketel meldde dat we 2 maanden de tijd hadden om onderhoud af te ronden. De monteur reed weg en na een uur kregen we de rekening "Voorrijkosten + 1e half uur bij buiten abon./onderhoud vallend werk" (rekening hoger dan voor een onderhoud). Na mailwisseling met WG en vanwege het ontbreken van een duidelijke onderbouwing van de rekening hebben wij besloten een klacht in te dienen bij WG zoals beschreven in hun algemene voorwaarden Artikel 11 – Klachtenprocedure. Helaas hebben we tot op heden geen inhoudelijke en goed onderbouwde reactie ontvangen. Wij voelen ons bedrogen door Warmte Groep en bevelen dit bedrijf dan ook absoluut niet aan.
Zoals duidelijk in onze en door u geaccepteerde voorwaarden vermeld staat: Artikel 6 - Materiaal, Wij monteren alleen door ons te leveren materiaal. Verder is hieraan voorafgaand al communicatie over geweest en gaan hier dan ook niet meer op in.
De monteur kwam op tijd. Hij legde uit wat voor werk hij aan het doen was en om welke redenen hij bepaalde onderdelen (waaronder het expansievat) aan het vervangen was. Hij nam de veiligheid van de CV ketel zeer serieus.
Mijn cv kan er weer een jaartje tegen. Het onderhoud is , zoals gebruikelijk, weer naar tevredenheid uitgevoerd.
Goede ķennis van zaken ; vriendelijk in beantwoorden van vragen ! Aanbevelingswaardig !!
De monteurs zouden tussen 12 en 17 komen, ik werd keurig gebeld rond 1630 dat ze onderweg waren maar dat er file was. De mannen namen de tijd en hebben alles goed gecontroleerd. Erg tevreden!
Ik heb een goede ervaring al jaren met de Warmtegroep BV.
Dit jaar overgestapt naar Warmteservice ivm een flinke prijsverhoging van het onderhoudsabonnement van de vorige installateur. Monteur heeft de gehele installatie geinspecteerd en gewezen op onderdelen die aangepast dienen te worden, waar de vorige installateur nooit iets over heeft aangemerkt. Preventief de pakking, volgens voorschrift Vaillant, van de verbrandingskamer vervangen. Na afloop een werkbon, checklist, en een overzicht met aanbevelingen ontvangen. Tot heden dik tevreden over Warmteservice.
De monteur was een zeer vriendelijke man en volgens mij deskundig
Slecht bedrijf.. Door tegenvaller afspraak af moeten zeggen op laatste moment en dan €95 rekenen ervoor. Schandalige afzetters
Medewerkers van Warmte Groep zijn erg beleefd, deskundig en denken mee.
De monteur van Wamte Groep BV was keurig op tijd en heeft onze twee CV installaties weer nagekeken. Bij één moest het expansie vat vervangen worden (was eigelijk vorig jaar al aan de orde). Deze klus wilde ik eigenlijk zelf doen, maar door de monteur zo gepiept (had de extra kosten er wel voor over). De monteur legde netjes allemaal uit wat hij uitgevoerd had en werkte netjes.
Na eerder “in de steek te zijn gelaten” door een bedrijf waarmee we een contract voor onderhoud van onze CV- ketel hadden ( en dus het contract beëindigd hebben) op zoek gegaan naar een bedrijf wat wel z’n afspraken na komt. Via internet contact gekregen met Warmte Groep BV. Heldere voorwaarden en een goed contact wat resulteerde in een vlotte afspraak voor onderhoud van onze CV. En dat uitgevoerd door een vakman. Top. Wij zijn zeer tevreden.
Ik ben tevreden over het onderhoud aan mijn verwarmingsketel. Als leek kan ik de kwaliteit van het werk natuurlijk niet goed beoordelen, maar de monteur neemt de tijd voor wat hij doet en legt ook uit wat hij doet en waarom. Hij doet dit op een vriendelijke en respectvolle manier. Mijn ketel is nu 5 jaar oud en ik heb nog nooit een storing gehad. Dat vind ik het belangrijkste. Wat ik ook prettig vind, is dat ik niet zelf in de gaten hoef te houden wanneer mijn ketel aan onderhoud toe is. Ik krijg op tijd een mailtje.
Zie boven
Al aantal jaar klant, afspraken en altijd op tijd. Voornamelijk onderhoud en altijd duidelijk eerst uitleg over kosten als het tijd is voor kleine vervangingen. Voor heen wat andere bedrijven gehad voor onderhoud maar nooit zo duidelijk als warmte groep
Er werd snel en zorgvuldig gewerkt bij het plaatsen van de nieuwe ketel. Rommel werd keurig opgeruimd en de uitleg en voorlichting over het nieuwe apparaat was goed en uitgebreid. Alles werkt naar behoren, ook de nieuwe thermostaat in de kamer beneden.
Communicatie ging goed en vlot. Monteur kwam eerder dan volgens de afspraak.
Op tijd, netjes, snel en efficiënt - bedankt voor het goede werk zoals altijd!
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd