Vriendelijke, professionele monteurs die snel werk leveren voor een nette prijs.

Erg duur geworden

Vind het contract erg duur geworden In 2 jaar van 109 naar 130 euro en om de 2 jaar komen de kosten van een onderhoudsset erbij twv 70 euro. Denk niet dat dat echt nodig is. Heb het bij contra ren hiervoor nooit gehad.

Good

Good, the guy was friendly no main problem

• Vakmanschap N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

over het algemeen bevredigend, maar voorlichting kan beter

1. uw mail aangaande het moeten nemen van een warmtepomp is niet correct; wetgeving hieromtrent is ingetrokken, zodat men niet meer verplicht is deze te nemen. 2. als de monteur een foto neemt van de installatie, is het wel zo beleefd om dit even vooraf te melden (ook al staat dit in de voorwaarden).

Netjes geholpen met onderhoud

Zeer netjes geholpen en goed onderhoud uitgevoerd.

• Afspraken nakomen

De monteur die bij ons kwam was zeer vriendelijk en wist wat hij deed. Vind ook de service van Warmtegroep uitstekend, daar krijg je gelukkig geen bandje te horen maar een telefoniste.

Snelle service

Ondanks de drukte, zijn ze de storing snel komen verhelpen. Vriendelijk personeel. Het enige dat wat jammer is, is dat de diverse disciplines weinig weten van elkaars vakgebied, waardoor ze soms niet weten hoe de huidige situatie van bijvoorbeeld een bepaald soort bevestigingsmateriaal is. Dit zou efficiënter kunnen, door te weten welke informatie op een foto of omschrijving handig en waardevol is.

Gewoon goed

Duidelijke afspraken, op tijd , kundige en prettige monteur , concurrerende prijzen. Vantevoren worden de te vervangen onderhoud sets aangegeven mbt prijs.

Klasse!

Perfect op tijd, zeer kundig. Alles nagelopen en gedocumenteerd. Dit is wat je mag verwachten van Warmte Groep BV. Prijs is ook prima. Wat wil een mens nou nog meer.

• Afspraken nakomen

Tevreden met de uitgevoerde werkzaamheden

Monteur legde vooraf uit wat de werkzaamheden aan de cv ketel volgens schema gedaan moesten worden en wat het ging kosten. na werkzaamheden heeft monteur de cv ruimte opgeruimd en schoon achter gelaten

• Afspraken nakomen

Ben tevreden over eerste bezoek

Monteur was rustig met ervaring , daarom ben zeer tevreden

• Afspraken nakomen

Goed gewerkt, maar wat meer opletten er omheen.

Mij is gevraagd een review te schrijven. Het gaat om de installatie van een nieuwe Remeha Tzerra Ace-Matic en bijbehorende thermostaat E-TWIST. 2 man sterk, met leerling CV-monteur, keurig procedure uitgelegd. Oude CV eruit en nieuwe opgehangen. Installatiewerk ziet er netjes en degelijk uit. Rookgasafvoer vervangen, prima. Op dat ding zat ook de Itho ventilatiebox verbonden, lucht naar buiten toe. Dat kon beter volgens de monteur en had een andere uitlaat gekoppeld. Helaas, de Itho hing op zijn kant dus dat ging mis, uitlaat afgedopt en luchtinlaat aan buitenlucht gehangen. Installatie thermostaat. Dat ding heeft standaard sleufjes voor schroefjes in de standaard inbouwdoos in de muur. Toch gelijk naar de boormachine grijpen, dat wilde ik niet, dus ingegrepen. Verder misschien wat meer aandacht voor het niet raken van muren met het dozen sjouwen.

• Afspraken nakomen

vriendelijke monteur en keurig op tijd

Snel en netjes gewerkt Communicatie met tijd aangeven was prima.

• Afspraken nakomen

Vakkundige en vriendelijke monteur.

Lekke koppelingen, ontluchters en expansievat vervangen. Geven bij vertrek monteur per sms aan wanneer ze naar jou onderweg zijn en binnen een tijdspanne van een halfuur zijn ze er. Inschatting reparatietijd klopt en goede uitleg na installatie. En vooral netjes werken zonder er een zooitje van te maken. Kortom, dik tevreden en ook geen wachttijden van enkele weken, gewoon reparatie binnen een redelijke termijn.

• Afspraken nakomen

The guy came on time. He was very friendly and clear in his explanations. He left the room clean.

Goed en snel

De controle van onze CV ketel is snel en goed gedaan. zeer professionele bediening

• Afspraken nakomen

Vriendelijke transparante monteur met duidelijke vakkenis.

Erg tevreden over de wijze waarop de monteur werkte. Legde goec uit wat er mis was en liet ook zien wat er stuk was. Ondanks dat de besproken onderdelen in eerste instantie niet meegeleverd waren; ging monteur toch aan de slag. Erg prettig. Hij belde ook collega voor wat advies. Mede hierdoor toch zelfde dag issue verholpen.

Excellente service en kunde

Kundig, professioneel en zeer klantvriendelijk.

• Afspraken nakomen

Voldoen niet aan hun verplichting

Warmtegroep zou beugels plaatsen i.v.m. de CO-certificering. Anders zou regulier onderhoud niet mogelijk zijn. Zij kwamen met een voorstel, één datum, waarop wij niet konden. Wij hebben vijf alternatieven doorgegeven. Hun reactie: "Gevraagde datum (moet natuurlijk datums / data zijn) zijn niet mogelijk, op termijn sturen wij u een nieuw afspraak voorstel." Intussen blijven ze mailtjes sturen om een afspraak te maken voor het jaarlijkse onderhoud. Ze hebben nu al meerdere mailtjes ontvangen van ons waarin wij duidelijk hebben gemaakt dat de beugels eerst geplaatst dienen te worden. Geen reactie meer. (Interne) communicatie lijkt niet op orde te zijn. In een laatste schrijven hebben we ze gewaarschuwd dat ze aansprakelijk zijn omdat ze niet aan hun verplichtingen voldoen, mocht er iets met onze ketel gebeuren.

Klantvriendelijk en netjes

Nieuwe klant, dus nog geen eerdere ervaring met WGBV. Maar snel geholpen, nette mensen aan de deur en spreken allemaal netjes Nederlands. Mijn klacht was iets lastiger dus duurde wat langer, maar uiteindelijk toch opgelost. Heb gelijk een onderhouds contract afgesloten.

• Afspraken nakomen

Ik ben zeer tevreden hoe de werkzaamheden zijn gegaan.

Zeer vakkundige mannen sympathiek plezierig om in huis te hebben.

Prima geholpen

Vandaag is een vriendelijke monteur van warmtegroep bv langs geweest. Hij kwam netjes binnen het gegeven tijdsblok en heeft de onderhoudswerkzaamheden uitgevoerd. Hiervoor moest volgens de fabrieksspecificaties een onderdeel periodiek worden vervangen. Dit gaf de monteur netjes aan met de vraag of wij hiermee akkoord gingen. De monteur is een klein uurtje bezig geweest. De ketel is weer onderhouden en gekeurd. Na afloop naast de factuur ook een rapport ontvangen waarin alle werkzaamheden netjes stonden omschreven inclusief de gemeten waarden. Even later kwam er nog een collega monteur langs. Om een steekproef te doen om te kijken of het werk inderdaad goed verricht was. (De eerste monteur werkte er nog niet zo lang) Al met al heb ik het contact als prettig en kundig ervaren.

• Afspraken nakomen

Netjes op de afgesproken tijd en bijzonder kundig en vriendelijke monteurs. Ik ben heel tevreden met de service van warmtegroep.

Slecht

Afspraken worden zomaar afgezegd of niet nagekomen. Geen eens een excuses. Nieuwe afspraak gemaakt komt er niemand en je krijgt meteen een mail dat je contract is opgezegd. Blijkt een vergissing. Monteur verteld niet wat hij gedaan heeft en later krijg je een mail dat er aanpassingen aan je 3 jaar oude instalatie moeten komen. Had de monteur ook even kunnen overleggen.

Vriendelijk

De servicemonteur dacht mee en heeft bezuinigingstips qua energieverbruik door gegeven. We zijn blij met de servicemonteur van afgelopen keer, deze man was ook ervaren. Tot op heden vinden we wel dat we vaak storing hebben gehad met de verwarming de afgelopen jaren. We hebben regelmatig gehad dat de verwarming niet opstartte na de zomer periode oid. Dus of we over het algemeen hebben we een minder goede ervaring met de werking van de verwarming.

Peppelkade 36 A

3992AK Houten