Goede, professionele en respectvolle uitvaartbegeleiding.

Positief

• Betrouwbaarheid

Een baken in een zee van emoties en beslissingen

Na een bizar kort ziektebed van mijn vrouw en onze moeder en oma was daar opeens het moment dat we een uitvaart moesten regelen. Carla en haar team hebben ons in dit proces uitstekend begeleid. Haar warme persoonlijkheid gaf rust. Haar open en duidelijke aanpak gaf overzicht. Zij heeft ons in deze moeilijke week altijd bijgestaan en hierdoor hebben we op een mooie manier afscheid kunnen nemen.

Betrokken

Betrokkenheid en professionaliteit

In een verdrietige tijd geeft Carla, ondanks de deadlines, ruimte, overzicht en rust. Het Groethuis heeft ons als familie een plek gegeven om op ieder moment bij onze dierbare te kunnen zijn. In een fijne, warme omgeving waar we ons thuis voelden. Carla ontzettend bedankt voor jouw hulp en steun en ook aan alle mensen van het hulpteam, de gastvrouwen en de partners waarmee jij werkt zodat het als een geoliede machine verliep!

• Betrouwbaarheid

Warm en intens mooi afscheid van mijn vader mede dankzij de inzet van Carla en haar team.

Afscheid nemen is moeilijk en onherroepelijk. Carla heeft vanaf het eerste telefoontje ons perfect begeleid om het afscheid goed voor te bereiden en intens ingeleefd om het passend uit te voeren. Alle mogelijke wensen zijn omarmd en mogelijk gemaakt We kijken terug op een mooi afscheid, intens blij dat we dit met Carla en haar team hebben kunnen realiseren.

• Betrouwbaarheid

De begeleiding van de uitvaart is door Carla perfect afgestemd op de wensen van de familie

Carla weet op een respectvolle manier heel goed aan te sluiten bij de ander. Ze checkt met regelmaat of dat wat wordt afgesproken ook bedoeld wordt en zorgt ervoor dat alles gestroomlijnd verloopt. Carla coördineert, maar houdt zich daarbij wel op de achtergrond. Ook al dienen de voorbereidingen en uitvoering binnen een bepaald tijdsbestek te verlopen, Carla is daarbinnen in staat mee te bewegen en tijd en tempo van de ander te respecteren. Haar inspanningen hebben ertoe bijgedragen dat we met elkaar een mooi afscheid hebben verzorgd.

• Betrouwbaarheid

Carla is professioneel en zeer betrokken!

Na het grote verlies van een dierbare is het belangrijk dat je mooi en waardig afscheid kunt nemen. Dat kun je niet alleen. Er komt veel bij kijken en er is weinig tijd. En natuurlijk mag er niets fout gaan. Carla heeft dat goed in de gaten. Haar benadering is heel prettig en ze regelt de uitvaart goed en snel, zonder het menselijke aspect uit het oog te verliezen. Ze is een grote steun in een moeilijke tijd! Ze laat niets aan het toeval over en is transparant in haar werkwijze. Ik kan haar zeker aanbevelen! Carla, bedankt voor de goede zorgen!

• Betrouwbaarheid

Inlevend, steunend, uitermate accuraat.

Uitermate erop gericht om de wensen van de eigen persoonlijke situatie te laten uitkomen. Adviserend en mogelijkheden biedend.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben de uitvaart als zeer positief ervaren !

Wij hebben de uitvaart als zeer positief ervaren ! Niets op aan te merken.

• Betrouwbaarheid

Zeer professioneel en een hele prettige samenwerking.

Alles tot in de puntjes geregeld. Respectvolle behandeling en zeer toegankelijk, echt een aanrader !

Vol vertrouwen

Carla was er altijd en heeft veel zorg uit handen genomen.

Hartverwarmend

Hartverwarmend, professioneel, tot in de puntjes verzorgd.

Hele fijne samenwerking

Carla heeft alles heel goed geregeld vanaf het eerste contact. Ze is professioneel, respectvol, heeft aandacht voor detail en niets is haar teveel. Wij danken haar en haar team voor alles wat bijgedragen heeft aan een waardig afscheid. Fam. Saris

Bevlogen, betrokken.

Zij is alle hectiek de baas. Zorgvuldig. Helicopter view maar master on and in details. Zorgzaam. Benen onder haar lichaam uit lopend. Zeer groot verantwoordelijkheidsgevoel.

• Betrouwbaarheid

Heel betrokken, geduldig, zeer deskundig

Hele fijne bijzondere samenwerking

• Betrouwbaarheid

Het was een in alle opzichten mooie en waardevolle afscheidsdienst !

Positieve ervaring !

Een hele fijne samenwerking

We zijn als familie heel goed begeleid en op gevangen. Neemt overal rustig de tijd voor. We hebben er samen een persoonlijke dienst van gemaakt. Was ook altijd bereikbaar, bedankt voor alle goede zorgen!

• Betrouwbaarheid

Zeer goede en fijne begeleiding

• Betrouwbaarheid

In een verdrietige periode heeft Carla ons met warmte, betrokkenheid en deskundigheid geholpen.

Bij het afscheid van onze ouders heeft Carla op een hartverwarmende wijze geholpen. Ze slaagt erin om, meteen vanaf het begin, de nodige zaken te regelen en toch tijd te nemen voor het persoonlijke gesprek. Ze denkt in mogelijkheden en geeft advies vanuit ervaring. Voor iedereen neemt ze tijd om te informeren hoe het gaat. We kijken terug op een mooi afscheid en zijn dankbaar dat ze ons door deze verdrietige periode heeft geloodst

• Betrouwbaarheid

We zijn erg tevreden over de begeleiding door Carla

Carla heeft ons zeer goed begeleid na het overlijden van mijn vrouw en onze moeder. Door het maken van een duidelijke planning wisten we wat er van ons werd verwacht en wat wij konden verwachten. Daardoor was er voor ons voldoende ruimte voor het daadwerkelijk afscheid nemen. Bijzonder fijn vonden we dat we voor de opbaring gebruik konden maken van een kamer in Hét Groethuis, een rustige en prettige ruimte waar we op ieder tijdstip van de dag naartoe konden en waar we in een bijna huiselijke sfeer afscheid konden nemen. We zouden het zeker aanraden om Carla in te schakelen bij het regelen van een afscheid. Hoe moeilijk en verdrietig de situatie ook is, door haar betrokken houding helpt ze je hier op een goede manier doorheen.

Heel liefdevol

Wij zijn enorm tevreden over Carla en haar team. Zij stuurde waar nodig maar gaf ons de ruimte om onze creativiteit kwijt te kunnen. Het voelde ook meteen heel goed. Ze was duidelijk maar niet overheersend. Ze heeft alles heel goed en liefdevol geregeld. Achteraf is er niets wat we anders hadden willen doen dus dat zegt genoeg. Als ik 1 tipje mag geven: Op het condoleanceregister op de site waar je een bericht kunt achterlaten, zou het fijn zijn als dat in volgorde binnen komt. Dus de recentste berichten boven aan.

VAKVROUW

ik kan hier heel veel woorden neer schrijven maar dan zou ik haar nog tekort doen in een woord een VAKVROUW, Carla dank je wel, P.

• Betrouwbaarheid

Veel verdriet maar wel een mooi persoonlijk afscheid. afscheid

Carla was geintresseerd in de situatie en in ons, neemt op een rustige duidelijke manier alle regel zaken door . We hebben wensen rondom verzorging van ons mam en thuisopbaring in vervulling zien gaan, iedereen mocht betrokken zijn. Carla kwam dagelijks langs en veel ging via mail zodat alles duidelijk was. Hierdoor hebben we een mooi afscheid gehad met kinderen en kleinkinderen.

• Betrouwbaarheid

Zoekt u een secure, lieve, niet op de voorgrond tredende onderneemster. Dan bent aan het goede adres.

• Betrouwbaarheid

Betrokken, deskundig en respectvol.

Carla neemt je mee in het gehele proces en is zeer betrokken. Ze heeft een team van deskundigen om haar heen. Ze laat iedereen in zijn/haar waarde. Ze is erg goed in luisteren en kijken naar de nabestaanden, en oprecht geïnteresseerd in ieders wens.