Luisteren naar wensen en een afscheid zoals dat past bij de familie

uitstekend

Carla is heel goed in haar werk, uitstekende communicatie met een app groep en mail.

• Betrouwbaarheid

Een gevoel van een arm om je heen

Carla helemaal niets op aan te merken. Je bent heel duidelijk in wat er kan en begeleid het op een warme manier. Heel prettig dat je alle afspraken zo op tijd en duidelijk voor iedereen Zijn verlopen. Lieve groet Henriette

• Betrouwbaarheid

heel netjes en correct in alles wat ze doet

zeer duidelijk in Haar afspraken.

• Betrouwbaarheid

Hele kundige en warme begeleiding

Heb Carla voor het eerst mee gemaakt van heel dichtbij, een enorme bewondering in en rondom haar werk.

Heel erg fijn

De rust die Carla uitstraalt en de zorgvuldigheid waarmee ze alles doet. Ze heeft het heel netjes gedaan en voelt ook aan hoe wij het precies wilden.

Compleet, respectvol, fijn.

Van A tot Z alles compleet, open/eerlijk en respectvol geregeld.

• Betrouwbaarheid

Betrokken, warm, steunend in een moeilijke periode.

Carla heeft onze familie prettig en warm gesteund en richting gegeven aan het vormgeven van een onvergetelijk afscheid van onze man, (schoon)vader en opa. Het lukte Carla snel en goed om aan te sluiten bij wie wij zijn en bij wie onze vader was, waardoor het ons ondanks ons verdriet lukte om een mooi en warm afscheid te organiseren. Carla heeft oog voor detail, geeft goede adviezen en is snel bereikbaar. Kortom; een topbedrijf!

Deskundig en betrokken

Na het plotselinge overlijden van mijn man heeft Carla ons op professionele wijze door een moeilijk traject geloodst. Empatisch, met veel oog voor ons verdriet. Respectvol, doortastend, en altijd bereikbaar. In een week tijd een afscheid moeten regelen, dat leek voor ons een onmogelijke opgave maar met dank aan Carla en haar zorgteam hebben we op een liefdevolle wijze afscheid kunnen nemen. Ook de nazorg was warm en hartelijk.

Fantastische begeleiding

In een woord samengevat een 10 voor de begeleiding bij het overlijden van mijn moeder. Carla komt de afspraken meer dan na. Heeft een fantastische eigen ruimte om de opbaring te doen van de overledene. Waar een echt huiselijk gevoel heerst. Maar bovendien erg goed sturend en helpend bij een afscheid wat je tenslotte maar een keer kunt doen. Kortom niets maar dan ook niets op aan te merken. En niet te vergeten de persoonlijke betrokkenheid is bij deze onderneming nummer 1 En niet onbelangrijk, alles maar dan ook alles is transparant.

Hele warme ervaring

We hebben met ons gezin een hele fijne,warme connectie gevoeld met Carla.Een luisterend oor,meedenkend over alles.We kijken met een super goed gevoel terug op deze toch wat moeilijke tijd met vele mooie herinneringen.Je bent een heel mooi warm mens. Familie Braken.

Voor 200% goed geregeld

Het was heel prettig om met Carla alles te kunnen bespreken en ze gaf ons duidelijk en goed advies tijdens de begeleiding. De uitvaart liep door haar uitstekend.

• Betrouwbaarheid

Wij, als familie, hebben de uitvaartbegeleiding door Carla als perfect ervaren. Zeer respectvol, betrokken, duidelijke communicatie en goede begeleiding. Alles wordt tot op de kleinste details zeer deskundig geregeld door Carla. Kon niet beter.

Alles prima geregeld

Goed contact,veel geduld, duidelijke uitleg,alles netjes geregeld.

transparant, aan aanrader!

Op aanraden van een familielid, welke iemand kende die een eerder ervaring met Carla wilde delen, ook gekozen voor deze uitvaartonderneming: en daar geen spijt van gehad! Carla heeft zich voorbereid, plant gesprekken in overleg met nabestaanden, biedt vele mogelijkheden en laat je hierin keuzes maken. Laat je niet kiezen voor de duurste opties, maar je betaalt wat je afneemt en is hier erg transparant in. Is correct, duidelijk, heeft een tarief, wetende waar je aan toe bent. Alles wat erbij komt, rekent ze 1 op 1 door, zonder dat ze daar verder nog iets op zet. Hopende dat t nog lang duurt, voordat we een uitvaartonderneming nodig hebben, zou ik zo weer voor deze onderneming gaan!

Alles top geregeld

Respectvol , netjes.

• Betrouwbaarheid

Carla begeleid je in duidelijke stappen vanaf het overlijden tot aan de crematie (en daarna). Alles wordt goed gecommuniceerd via de app, mail of telefoon. Met vragen kun je altijd terecht. Ze is duidelijk in het adviseren over bijvoorbeeld het opbaren en zegt ook eerlijk haar mening (in ons geval was het de vraag of opbaren nog mogelijk was). Ze heeft er al het mogelijke aan gedaan om dit toch voor elkaar te krijgen. Wat een fijn was. Dus alles bij elkaar veel lof. Ik raad Carla zeker aan!

Duidelijk en eerlijk

Ze loodst je door de jungle van de dingen die geregeld moeten worden, en ontzorgd daarmee .

Positief en meedenkend

Mijn ervaring omschrijf ik als positief.

• Betrouwbaarheid

Betrokken vrouw die haar vak verstaat.

Carla Saris uitvaartbegeleiding, is een professioneel bedrijf met veel begrip en ondersteuning op het juiste moment.

Warm betrokken en persoonlijk

In een woord geweldig

Prima!

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en ook heel fijn en goed uitgevoerd. Voelde vertrouwd!

• Betrouwbaarheid

Een mooi, liefdevol en warm afscheid, perfect geregeld.

Onze moeder lag opgebaard in Het Groethuis, wat fijn, dat wanneer je daar behoefte aan hebt, je daar 24/7 terecht kan. Het afscheid hebben we kleinschalig in De Huyskamer bij Carla gehouden. Wat een mooie locatie voor een klein, intiem afscheid. De begeleiding was professioneel, deskundig, warm, liefdevol, alles was super goed geregeld, er werd niets aan het toeval overgelaten, in één woord perfect! Ik kan Carla bij iedereen aanbevelen.

Totale ontzorging

Professioneel, empatisch, bescheiden, heft in handen nemen, betrouwbaar, regeltante, lief, discreet, zaken op orde, nauwkeurig… Kortom: wat een lichtpunt is Carla geweest in donkere dagen. Zo ontzettend blij en dankbaar dat we haar hebben leren kennen en dat ze ons met raad en daad heeft bijgestaan. Een vakvrouw puur sang!

• Betrouwbaarheid

Fijne professionele begeleiding, warm en menselijk.

De uitvaart van mijn vrouw was geweldig geregeld. Veel werd ons uit handen genomen. Ik heb Carla Saris leren kennen als een fijn mens, deskundig maar wel op een warme manier.

Over Carla Saris Uitvaartbegeleiding

Verzorging en begeleiding van uitvaarten in het werk- en zorggebied, omgeving 's-Hertogenbosch en Eindhoven, het Groene Hart van De Meierij. Ook buiten deze regio mag u ons altijd bellen. Wij hanteren een transparante werkwijze en hebben geen vaste afspraken met leveranciers en/of producten, betrekking hebbende op de uitvaart. Een afscheid met persoonlijke aandacht voor u en uw naasten, uniek en bijzonder, dat is waar wij als Carla Saris Uitvaartbegeleiding voor staan.