Fijne warme ervaring

Compleet, doordacht en flexibel

Bijna niemand heeft ervaring in deze materie. Carla weet je het gevoel te geven dat je zelf alles rond de uitvaart geregeld hebt. Ze neemt op haar eigen wijze de gang van zaken op zich en geeft je het gevoel dat je volledig meedoet. Dit evenwicht is haar sterke punt. Daarnaast heeft ze een neiging naar perfectionisme die niet hinderlijk over komt. Alles is mogelijk en niets is haar te gek. Carla: chapeau.

Mijn ervaring is : discreet/correct/luisterend

Ik ( wij) hadden een hele fijne ervaring tijdens de uitvaart en het regelen daarvan. Niet opdringerig , maar meteen begrijpend wat we wilde en luisterde hier ook naar. Ook werd er op diverse dingen ingespeeld zoals een koffie dame tot een paraplu toe Complimenten ! Zo had mijn vader het gewild.

• Betrouwbaarheid

Een uitvaartbegeleiding waar je u tegen kunt zeggen.

Wat hebben wij ons op ons gemak gevoeld,een super geweldige uitvaartbegeleiding gehad.

• Betrouwbaarheid

Warm, vakkundig en begripvolle aandacht voor ons gehad.

We hebben de totale begeleiding bij het overlijden van tante Annie als enorm betrokken gevoeld.

• Betrouwbaarheid

Een telefoontje en meteen in actie komen

Het was zeer prettig dat Carla onze uitvaart regelde voor mijn schoonmoeder ondanks het verdriet. Na ons eerste telefoontje was Carla er meteen en op een zeer kundige manier kwam zij met de famile in gesprek over hoe en wat er ging en moest gebeuren. Alles wat zij regelde was eerst met de familie grondig doorgenomen. Zij was heel open en de kosten besprak zij vooraf en viel achteraf dus niet tegen. Ook het aanleveren van de teksten,foto's en muziek ging op een prettige manier. Zij nam de tijd en vooral de rust om goed afscheid te kunnen nemen. De uitvaart in het crematorium was tot in de puntjes geregeld zoals vooraf vele malen was doorgenomen. Carla nogmaals bedankt.

uitstekend

Het was de moeilijkste tijd voor mij om afscheid te nemen van mijn moeder. Het was onvermijdelijk maar kwam toch onverwachts. Wij zijn zeer dankbaar aan Carla dat zij alle zorgen uit onze handen heeft genomen en de uitvaart van mijn moeder perfect heeft begeleid, daar hebben wij veel steun aan gehad. Ik vond zeer prettig om nog een paar dagen naar mijn moeder te kunnen toen zij in het Groethuis lag opgebaard, echter heeft het mij geholpen om te kunnen accepteren dat mijn moeder niet meer leefde, maar ik had gevoel dat ik nog veel tegen haar kon zeggen en dat ze mij hoorde. Echter ben ik heel erg blij dat ik deze "extra" tijd nog had, het heeft mij heel erg goed gedaan. Tevens heeft Carla mij goed geholpen bij het uitzoeken van urn en heel veel andere kleine dingen, die zo belangrijk zijn. Bedankt Carla. Met vriendelijke groet, Irina, John, Maxim en Nienke.

Betrokken en respectvol

De samenwerking met Carla Saris Uitvaartbegeleiding heb ik, ondanks de verdrietige aanleiding, als heel erg prettig ervaren. Heldere communicatie, zeer betrokken, blijft respectvol en houdt de planning en voortgang goed in de gaten. De dag van het afscheid is mede dankzij Carla en haar team een dag geworden waar wij als gezin met trots op terug kunnen kijken. Een liefdevolle en dankbare herinnering na een intense week samenwerken.

• Betrouwbaarheid

We hebben de uitvaartbegeleiding als heel prettig ervaren

We hebben steeds heel goed overleg gehad. Carla kan goed luisteren en voelde goed aan wat wij wilden. Ze is heel betrokken en komt met goeie aanvullingen en/of ideeën. Ze is professioneel, warm en liefdevol. Ze is een grote steun geweest en heeft er mede voor gezorgd dat we een hele mooie uitvaart hebben gehad.

• Betrouwbaarheid

Heel betrokken, meedenkend, meelevend, warme persoonlijkheid

We hadden al een aantal keer met elkaar gezeten voor het overlijden van papa en dat was zo fijn. Toen het zo ver was, moesten er nog alleen wat kleine dingen worden geregeld. Dat ging eigenlijk zo goed. Het voelde aan als een warme ondersteuning. Het was heel persoonlijk en alles werd perfect geregeld en overlegd. De duidelijke draaiboeken, etc. Het was heel fijn.

• Betrouwbaarheid

Vakvrouw die weet waar ze het over heeft.

Zeer vakkundig en betrokken.

• Betrouwbaarheid

Zeer liefdevolle en respectvolle behandeling door Carla en haar team.

Zeer liefdevolle en respectvolle behandeling in een droevige hectische periode. Carla en haar team hebben ons heel veel zorgen uit handen genomen zodat wij de tijd hadden om rustig afscheid te nemen van onze moeder.

• Betrouwbaarheid

Zeer goede service, attent, vriendelijk en rustig .

alles perfect

• Betrouwbaarheid

Goede organisatie en uitvoering en oprechte betrokkenheid van Carla en haar team.

Onze ervaring met Carla Saris uitvaartbegeleiding was hartverwarmend en voor het 'regelproces' hadden we snel alle vertrouwen gekregen dat het goed zou komen. Het waren intensieve dagen en Carla wist ons als een ervaren 'reisleider' er doorheen te loodsen. Niet alleen praktisch uitvoerend maar ook op het gebied van 'klik' hebben met elkaar wist Carla naadloos de juiste aansluiting met ons te vinden. Het ervoer dan ook als waren we een topteam. We ervoeren een bijzondere manier van meedenken door Carla, bijvoorbeeld dat we aangaven wat we wilden en wat we zochten qua locatie en hierop kwam Carla met verrassend passende mogelijkheden. De tips die we kregen van Carla waren van meerwaarde en we hadden het gevoel dat er voor ons voldoende ruimte was de juiste keuzes te maken. Initiatieven van ons uit werden door Carla met open armen ontvangen en we kregen ook het gevoel dat Carla deze oprecht ook als extra surplus zag. Carla voelde al snel als kind aan huis als gevolg van haar betrokkenheid. Deze betrokkenheid toonde ze op een voor ons passende wijze. Dit resulteerde ook in een passende bijdrage aan de afscheidsdienst. We concluderen zelf dat, voor zover dat kan, we het beste hebben gedaan wat we konden en dat maakten Carla en haar team voor ons mogelijk. Wij bevelen Carla dan ook van harte aan.

• Betrouwbaarheid

Een hele fijne en duidelijke begeleiding, waarbij zij er was als het nodig was en ons stimuleerde on

Ik ben erg tevreden over Carla Saris en zou haar aan iedereen aan willen bevelen, die deskundigheid zoekt en iemand die alles regelt, maar zelf graag op de achtergrond blijft.

• Betrouwbaarheid

Ze waren heel vriendelijk en begripvol. Ze snapte precies wat we wilde en bedoelde.

• Betrouwbaarheid

We zijn erg tevreden over de prima procesbegeleiding van Carla Saris.

Tijdens de mondelinge evaluatie met Carla zijn enkele aandachtspunten besproken.

Warm, persoonlijk en professioneel

Na een telefoontje na het overlijden van onze moeder, kwam Carla vrijwel meteen naar ons toe. Samen met haar hebben we alles binnen een paar dagen geregeld voor de uitvaart. Wij hebben haar, en haar personeel, ervaren als warm en persoonlijk, maar toch professioneel. Mijn moeder had geen mooiere uitvaart kunnen hebben. We hebben het helaas ook anders mee gemaakt met de uitvaart van onze vader in 2013.

• Betrouwbaarheid

Carla heeft er voor gezorgd dat alles tot in de puntjes verzorgd was. Vanaf het overlijden van mama tot aan de dienst heeft Carla alles super in banen geleidt en ons op een zeer prettige manier bijgestaan en ontzorgd. We kijken terug op een hele mooie dienst met een warm en persoonlijk voorwoord van Carla en fijne ondersteuning van haar dames. Ze onderscheid ze zich zeker van de grote uitvaartondernemingen door haar inlevingsvermogen in de familie en nabestaande en haar goede inzicht in planning en organisatie. Carla is echt een aanrader.

• Betrouwbaarheid

Carla heeft een hele warme en oprechte persoonlijkheid waarbij je je meteen op je gemak voelt en ze is erg professioneel in haar werkwijze. Wij hebben het contact als heel fijn ervaren.

• Betrouwbaarheid

Hallo Carla, nogmaals dank voor het mooie en bijzondere afscheid van mijn vader en voor de fijne begeleiding. Samen met jou hebben we een mooi afscheid voorbereid. Wij kijken er met een goed gevoel op terug. Dankjewel.

• Betrouwbaarheid

op zeer professionele en respect volle wijze heeft zij het afscheid van mijn moeder verzorgd!!

• Betrouwbaarheid

Door de warme, respectvolle betrokkenheid en grote deskundigheid van Carla is ons enorm veel uit handen genomen en konden wij ons toeleggen op het afscheid nemen van onze dierbare. De Groetkamer die we 24/7 mochten bezoeken en de Huyskamer, waar we een uitgebreid rouwbezoek hebben mogen ontvangen, waren een perfectie locatie, warm en bijzonder sfeervol.

Zie boven

• Betrouwbaarheid

Betrouwbaar, begripvol, (positief)streng, oog voor details en plezierig om mee te werken.