zeer hulpvaardig

begrijpen snel wat de behoefte is en geven dan ook aan of dit bij Spinoffice realiseerbaar is

Super programma, snelle service en goede helpdesk. Zeer aan te bevelen.

• Kwaliteit

Spinoffice is een zeer toegankelijk CRM, waardoor het werken met het programma eenvoudig wordt. Communicatie met servicedesk is 'a breeze'.
  • Kwaliteit

Ik ben maar een kleine ondernemer en wil snel en "to the point" klant- en prospectgegevens goed vastleggen. Ik heb een behoorlijk aantal CRM oplossingen bekeken en eigenlijk overal vastgesteld dat dergelijke paketten veel te ver gaan voor wat ik wil en daarom veel ballast in zich meedragen, althans voor mijn manier van denken en werken dan. SpinOffice sluit voor mij erg goed aan op de eenvoud die ik graag zie maar die wel degelijk alle functionaliteit bied. Snel, overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Waar ik ook ben alle gegevens zijn in "no time" ingevuld of opgevraagd.
  • Kwaliteit

Had net het programma op de comp gezet, en kreeg een half uur later een medewerker aan de lijn. Legde het een en ander nog extra uit en hielp met de laatste dingen. Super netjes en goede uitleg
  • Kwaliteit

SpinOffice is een makkelijk te implementeren CRM pakket dat volledige functionaliteit biedt voor kleine en middel grote ondernemingen. De schaalbaarheid in aantal gebruikers tegen een relatief lage maandelijkse bijdrage zorgt ervoor dat mijn opdrachtgevers een oplossing hebben die aansluit bij de dynamiek van hun onderneming. Daarnaast vind ik het voor mijzelf een prettig systeem om mee te werken. Een absolute pre vind ik de service en bereikbaarheid voor support. Een aanrader voor iedere ondernemer die nu nog werkt vanuit excel.
  • Kwaliteit

Gebruik SpinOffice nog niet optimaal. Ben echter wel tevreden.
  • Kwaliteit

Betrouwbaar programma met veel mogelijkheden die niet op het eerste gezicht te vinden zijn maar waar je spelenderwijs achter komt. Nu werken we er met veel plezier mee! Het enige echte verbeterpunt is de mobiele applicatie, die is vooralsnog te basic en werkt niet ideaal.
  • Kwaliteit

prettig om mee te werken!
  • Kwaliteit

Ik ervaar de ondersteuning als zeer prettig. Bijna altijd een snelle en duidelijke "probleemoplossing". Agenda kan op sommige punten verbeterd worden.
  • Kwaliteit

Als Stichting The Explorers.nl zijn wij afhankelijk van sponsors en hun donaties. Om dit overzicht te behouden gebruikte wij altijd Excel, echter na verloop van tijd verlies je hiermee het overzicht en moesten wij gaan uitkijken naar een CRM systeem. Hierdoor kwamen wij bij SpinOffice terecht. Vriendelijke te woord gestaan en deskundige hulp die wij vanuit hun kant onvingen. Wij hebben het overzicht van de benaderde sponsoren eindelijk weer teruggevonden dankzij hun CRM. Een systeem dat makkelijk in de omgang is en brengt wat het beloofd.
  • Kwaliteit

Super handige tool, goede service en altijd bereikbaar.
  • Kwaliteit

SpinOffice is een prima CRM pakket, wij vonden echter de prijs. Elk jaar weer Euro 399 betalen te duur worden. Was voor ons (x4).
  • Kwaliteit

Snelle en adequate hulp bij het opzetten van de CRM module.
  • Kwaliteit

Zeer uitgebreid programma waarin ik meer tijd zal moeten investeren om het optimaal te gaan gebruiken. Prettig en goed contact met medewerkers, reageren snel en adequaat op vragen.
  • Kwaliteit

Een geweldig CRM pakket met ook nog eens een attente en meedenkende helpdesk. Ik ben erg tevreden over Spinoffice dat het hart van mijn (mobiele) kantoor is. Steeds alles bij d hand en een goed overzicht over je activiteiten
  • Kwaliteit

Spin Office stelt ons in staat nauwkeurig dossiers bij te houden van al onze deelnemers aan een kwaliteitssysteem. Alle correspondentie bij elkaar en makkelijk groepen te selecteren. Alle functies werken volgens een zelfde systematiek, dus eevoudig onder de knie te krijgen en als je er dan niet zelf uitkomt is er altijd iemand bereikbaar om even met je mee te kijken.
  • Kwaliteit

Wij werken al jaren met veel plezier met SpinOffice. In begin is het even wennen en niet altijd even logisch wat waar te vinden is, maar eenmaal op de rit dan besef je dat het echt een slim en handig programma is. Het is zeer betrouwbaar, het werkt altijd. Een paar keer per jaar vindt er een update plaats met kleine aanpassingen/verbeteringen.
  • Kwaliteit

Zeer toegankelijk en veelzijdig CRM pakket. Ik gebruik het al enkele jaren en ben er zeer tevreden over. Er zit meer in dan ik nodig heb/gebruik. Goede support, maar daar hoef ik eigenlijk zelden gebruik van te maken. Er worden ook met enige regelmaat opfris sessies verzorgd. Binnen redelijke grenzen is het naar eigen wensen in te richten. Altijd gegevens bij de hand via telefoon of iPad.
  • Kwaliteit

Ik ben zeer tevreden over het programma, omdat het een alles-in-één-pakket is (mail, agenda, documenten, relatiebeheer). Ook de ondersteuning via de Helpdesk heb ik tot nu toe als zeer aangenaam ervaren.
  • Kwaliteit

SpinOffice helpt ons enorm met het onderhouden van onze internationale contacten. De integratie met de mail en de registratie van donaties bieden ons uitkomst.

Wij werken op met projecten waarbij vele personen (zowel intern als externe) zijn betrokken. SpinOffice helpt ons dan enorm bij. Je kunt in SpinOffice dossiers aanmaken, relaties/collega's er aan koppelen en er vanuit werken. Je kunt zelfs documentsjablonen direct vanuit een dossier aanmaken, ideaal! Wij kunnen inmiddels niet meer zonder SpinOffice!