Overzicht, controle en gemak

Al 18 jaar maken wij gebruik van Spinoffice. Met gemak vind ik mailtjes uit deze periode terug evenals adviezen, offertes en facturen. Altijd overzicht op uitstaande taken, mails en afspraken. Ik zou niet meer zonder spinoffice kunnen!!

• Waar voor je geld

Super mooie oplossingen met uitstekende service

Binnen ons administratiekantoor, Betuwse Boekhouders, gebruiken we sinds kort SpinOffice CRM. Een zeer gebruiksvriendelijk en toegankelijk programma. Mails altijd terug te vinden en eindelijk een lege Postvak In. De klantenservice is uitstekend. Zeer snelle reactietijd en prima service. Ze denken met je mee en kunnen tevens het systeem eenvoudig voor aan je wensen aanpassen.

• Waar voor je geld

Geweldige CRM met een geweldige support

Vorig jaar ben ik met SpinOffice beginnen werken en ik heb er nog geen seconde spijt van! De integratie van onze data uit een ander CRM systeem is vlekkeloos verlopen. Het team van SpinOffice, en met name Hugo stond klaar om ons bij te staan, maar dat was helemaal niet nodig. Los van het gebruiksgemak en de goeie functionaliteit ben ik vol lof over de klantenservice. Het is ongelooflijk hoe alles opgevolgd wordt, je hoeft ook geen dagen te wachten op antwoord. Heerlijk! Ik kan SpinOffice aan iedereen aanbevelen!

Makkelijk, overzichtelijk gebruiksvriendelijk.

Ben er zeer tevreden over. gebruik het nu ca 3 weken en ben laaiend enthousiast. alle gegevens direct in de dig. dossiers, mail afspraak taak. Ook extra documenten kunnen worden geïmporteerd. Voldoet geheel aan de verwachting, dit is wat een CRM programma moet zijn.

• Waar voor je geld

Heel fijn pakket met geweldige ondersteuning

Ik gebruik het pakket al sinds 2005 en ben zeer tevreden over de functionaliteit. Simpel en heel efficiënt. De mail integratie in de klantendatabase werkt heel goed. Tussen tijds gekeken naar andere pakketten maar blijf zeker Spinoffice. Ben erg tevreden dat ik gesprekken kan laten opnemen. Support is uitmuntend, alles wordt snel uitgelegd opgepakt of aangepakt.

• Waar voor je geld

Een CRM zoals het moet: de relatie centraal

Wij werken inmiddels al een jaar of 2 met Spinoffice en de organisatie begint te groeien. We werken met kleine eindgebruikers in Nederland en grote accounts over de hele wereld. We zijn erin geslaagd om dit overzichtelijk te combineren.

• Waar voor je geld

alle informatie vast te leggen en inuitief terug te vinden

Dagelijks plezier van het gebruiksgemak van Spin. Werkt heel intuitief, aan te passen aan eigen werkwijze. Alle mails en documenten altijd terug te vinden. Ik zou niet meer zonder kunnen!

• Waar voor je geld

SpinOffice helpt ons enorm in het onderhouden van onze internationale contacten

Vooral de integratie van de mail is echt top. Daarnaast registreren wij donaties via vragenlijsten. Erg handig om op een later moment uit te kunnen draaien of op te kunnen filteren.

Overzichtelijk met veel mogelijkheden

SpinOffice CRM is overzichtelijk, ik kan veel informatie kwijt over mijn klanten en het biedt daarnaast nog veel mogelijkheden om met deze klantgegevens te werken.

eenvoudigweg de beste Prijs&kwaliteit verhouding

Met veel CRM-pakketten gewerkt (Archie, Exact, PerfectView, SllvaSoft). Ook veel pakketten uitgetest als klein bedrijf, op zoek naar de meest passende. Dit is het eerste pakket (en naar mijn mening het enige pakket) in zijn prijsklasse met een lagere inputtijd dan de outputmogelijkheden. Niet alleen NAW met kenmerken, maar zeker ook de dossierkoppeling en email-integratie. Zou een Offerte/Order/Factureringsmodule beschikbaar komen dan gaat dit product zich zeker meten met de grootsten in de markt. Alderliefste BV

prima geholpen om op te starten

SpinOffice heeft goed gereageerd toen ik de software downloadde. Toen het beginnen lastig bleek hebben ze daarop goed ingespeeld. ze zouden nog wat actiever kunnen zijn in het reageren op vragen die via chat binnenkomen.

Uitstekende software die me dagelijks helpt mijn werk beter te doen

Spin Office is een slim pakket dat me in staat stelt beter samen te werken met mijn collega's en alle informatie die ik gedurende de dag verzamel in contacten met mijn klanten en de projecten die we voor ze doen, goed gestructureerd te bewaren. Taken en mail superoverzichtelijk en ik vergeet dus gewoon geen dingen meer. Daarbij zie je aan alles dat er nog meer inzit en als ze blijven ontwikkelen is dit echt het ideale systeem.

Compleet programma

Ik werk er, vanwege drukte, nog niet met alle genomen modules. Ik moer bv nog een dossier indeling maken en het oude dossier overzetten. De koppelingen tussen de modules is erg prettig. Je hoeft daardoor niet altijd van scherm te wisselen. De opgeslagen info is ruim voldoende

Als je er aan gewend ben, wil je niets anders meer.

Gemakkelijk in gebruik te nemen. Door goede en snelle begeleiding binnen korte tijd volledig operationeel.

makkelijk en compleet

Eerst was het even zoeken naar wat de maker van het systeem precies voor ogen had, maar na een paar telefoontjes en daarmee goede uitleg, kreeg ik al snel door hoe het systeem in elkaar stak. Daarna is het elke dag weer een feest om met Spinoffice te werken. Snel en gebruiksvriendelijk. Voorlalsnog hebben we ons gericht op de basis zaken waar ons kantoor behoefte aan had, maar we zijn nog lang niet "uitgeleerd" om alles zo in te richten dat het nóg meer gemak oplevert.

Fijn programma, goede en snelle service

Goed CRM systeem. Makkelijk om mee te werken en veel mogelijkheden. Goede en snelle service vanuit SpinOffice. Wij zijn blij :)

Goed systeem en goede service!

SpinOffice werkt erg handig en werkt erg overzichtelijk. Vooral de service die wordt verleend is zeer goed. Je wordt netjes geholpen en krijgt duidelijke uitleg. Verder ben ik gewoon zeer te spreken over SpinOffice.

zeer hulpvaardig

begrijpen snel wat de behoefte is en geven dan ook aan of dit bij Spinoffice realiseerbaar is

Super programma, snelle service en goede helpdesk. Zeer aan te bevelen.

• Kwaliteit

Spinoffice is een zeer toegankelijk CRM, waardoor het werken met het programma eenvoudig wordt. Communicatie met servicedesk is 'a breeze'.

• Kwaliteit

Ik ben maar een kleine ondernemer en wil snel en "to the point" klant- en prospectgegevens goed vastleggen. Ik heb een behoorlijk aantal CRM oplossingen bekeken en eigenlijk overal vastgesteld dat dergelijke paketten veel te ver gaan voor wat ik wil en daarom veel ballast in zich meedragen, althans voor mijn manier van denken en werken dan. SpinOffice sluit voor mij erg goed aan op de eenvoud die ik graag zie maar die wel degelijk alle functionaliteit bied. Snel, overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Waar ik ook ben alle gegevens zijn in "no time" ingevuld of opgevraagd.

• Kwaliteit

Had net het programma op de comp gezet, en kreeg een half uur later een medewerker aan de lijn. Legde het een en ander nog extra uit en hielp met de laatste dingen. Super netjes en goede uitleg

• Kwaliteit

SpinOffice is een makkelijk te implementeren CRM pakket dat volledige functionaliteit biedt voor kleine en middel grote ondernemingen. De schaalbaarheid in aantal gebruikers tegen een relatief lage maandelijkse bijdrage zorgt ervoor dat mijn opdrachtgevers een oplossing hebben die aansluit bij de dynamiek van hun onderneming. Daarnaast vind ik het voor mijzelf een prettig systeem om mee te werken. Een absolute pre vind ik de service en bereikbaarheid voor support. Een aanrader voor iedere ondernemer die nu nog werkt vanuit excel.

• Kwaliteit

Gebruik SpinOffice nog niet optimaal. Ben echter wel tevreden.