Uitstekende software die me dagelijks helpt mijn werk beter te doen

Spin Office is een slim pakket dat me in staat stelt beter samen te werken met mijn collega's en alle informatie die ik gedurende de dag verzamel in contacten met mijn klanten en de projecten die we voor ze doen, goed gestructureerd te bewaren. Taken en mail superoverzichtelijk en ik vergeet dus gewoon geen dingen meer. Daarbij zie je aan alles dat er nog meer inzit en als ze blijven ontwikkelen is dit echt het ideale systeem.

Compleet programma

Ik werk er, vanwege drukte, nog niet met alle genomen modules. Ik moer bv nog een dossier indeling maken en het oude dossier overzetten. De koppelingen tussen de modules is erg prettig. Je hoeft daardoor niet altijd van scherm te wisselen. De opgeslagen info is ruim voldoende

Als je er aan gewend ben, wil je niets anders meer.

Gemakkelijk in gebruik te nemen. Door goede en snelle begeleiding binnen korte tijd volledig operationeel.

makkelijk en compleet

Eerst was het even zoeken naar wat de maker van het systeem precies voor ogen had, maar na een paar telefoontjes en daarmee goede uitleg, kreeg ik al snel door hoe het systeem in elkaar stak. Daarna is het elke dag weer een feest om met Spinoffice te werken. Snel en gebruiksvriendelijk. Voorlalsnog hebben we ons gericht op de basis zaken waar ons kantoor behoefte aan had, maar we zijn nog lang niet "uitgeleerd" om alles zo in te richten dat het nóg meer gemak oplevert.

Fijn programma, goede en snelle service

Goed CRM systeem. Makkelijk om mee te werken en veel mogelijkheden. Goede en snelle service vanuit SpinOffice. Wij zijn blij :)

Goed systeem en goede service!

SpinOffice werkt erg handig en werkt erg overzichtelijk. Vooral de service die wordt verleend is zeer goed. Je wordt netjes geholpen en krijgt duidelijke uitleg. Verder ben ik gewoon zeer te spreken over SpinOffice.

zeer hulpvaardig

begrijpen snel wat de behoefte is en geven dan ook aan of dit bij Spinoffice realiseerbaar is

Super programma, snelle service en goede helpdesk. Zeer aan te bevelen.

• Kwaliteit

Spinoffice is een zeer toegankelijk CRM, waardoor het werken met het programma eenvoudig wordt. Communicatie met servicedesk is 'a breeze'.

• Kwaliteit

Ik ben maar een kleine ondernemer en wil snel en "to the point" klant- en prospectgegevens goed vastleggen. Ik heb een behoorlijk aantal CRM oplossingen bekeken en eigenlijk overal vastgesteld dat dergelijke paketten veel te ver gaan voor wat ik wil en daarom veel ballast in zich meedragen, althans voor mijn manier van denken en werken dan. SpinOffice sluit voor mij erg goed aan op de eenvoud die ik graag zie maar die wel degelijk alle functionaliteit bied. Snel, overzichtelijk en eenvoudig in gebruik. Waar ik ook ben alle gegevens zijn in "no time" ingevuld of opgevraagd.

• Kwaliteit

Had net het programma op de comp gezet, en kreeg een half uur later een medewerker aan de lijn. Legde het een en ander nog extra uit en hielp met de laatste dingen. Super netjes en goede uitleg

• Kwaliteit

SpinOffice is een makkelijk te implementeren CRM pakket dat volledige functionaliteit biedt voor kleine en middel grote ondernemingen. De schaalbaarheid in aantal gebruikers tegen een relatief lage maandelijkse bijdrage zorgt ervoor dat mijn opdrachtgevers een oplossing hebben die aansluit bij de dynamiek van hun onderneming. Daarnaast vind ik het voor mijzelf een prettig systeem om mee te werken. Een absolute pre vind ik de service en bereikbaarheid voor support. Een aanrader voor iedere ondernemer die nu nog werkt vanuit excel.

• Kwaliteit

Gebruik SpinOffice nog niet optimaal. Ben echter wel tevreden.

• Kwaliteit

Betrouwbaar programma met veel mogelijkheden die niet op het eerste gezicht te vinden zijn maar waar je spelenderwijs achter komt. Nu werken we er met veel plezier mee! Het enige echte verbeterpunt is de mobiele applicatie, die is vooralsnog te basic en werkt niet ideaal.

• Kwaliteit

prettig om mee te werken!

• Kwaliteit

Ik ervaar de ondersteuning als zeer prettig. Bijna altijd een snelle en duidelijke "probleemoplossing". Agenda kan op sommige punten verbeterd worden.

• Kwaliteit

Als Stichting The Explorers.nl zijn wij afhankelijk van sponsors en hun donaties. Om dit overzicht te behouden gebruikte wij altijd Excel, echter na verloop van tijd verlies je hiermee het overzicht en moesten wij gaan uitkijken naar een CRM systeem. Hierdoor kwamen wij bij SpinOffice terecht. Vriendelijke te woord gestaan en deskundige hulp die wij vanuit hun kant onvingen. Wij hebben het overzicht van de benaderde sponsoren eindelijk weer teruggevonden dankzij hun CRM. Een systeem dat makkelijk in de omgang is en brengt wat het beloofd.

• Kwaliteit

Super handige tool, goede service en altijd bereikbaar.

• Kwaliteit

SpinOffice is een prima CRM pakket, wij vonden echter de prijs. Elk jaar weer Euro 399 betalen te duur worden. Was voor ons (x4).

• Kwaliteit

Snelle en adequate hulp bij het opzetten van de CRM module.

• Kwaliteit

Zeer uitgebreid programma waarin ik meer tijd zal moeten investeren om het optimaal te gaan gebruiken. Prettig en goed contact met medewerkers, reageren snel en adequaat op vragen.

• Kwaliteit

Een geweldig CRM pakket met ook nog eens een attente en meedenkende helpdesk. Ik ben erg tevreden over Spinoffice dat het hart van mijn (mobiele) kantoor is. Steeds alles bij d hand en een goed overzicht over je activiteiten

• Kwaliteit

Spin Office stelt ons in staat nauwkeurig dossiers bij te houden van al onze deelnemers aan een kwaliteitssysteem. Alle correspondentie bij elkaar en makkelijk groepen te selecteren. Alle functies werken volgens een zelfde systematiek, dus eevoudig onder de knie te krijgen en als je er dan niet zelf uitkomt is er altijd iemand bereikbaar om even met je mee te kijken.

• Kwaliteit

Wij werken al jaren met veel plezier met SpinOffice. In begin is het even wennen en niet altijd even logisch wat waar te vinden is, maar eenmaal op de rit dan besef je dat het echt een slim en handig programma is. Het is zeer betrouwbaar, het werkt altijd. Een paar keer per jaar vindt er een update plaats met kleine aanpassingen/verbeteringen.

Over SpinOffice CRM

Met SpinOffice is het super eenvoudig om dingen voor elkaar te krijgen. Creëer een centrale database voor uw team met alle klantgerelateerde informatie.