Nog mooier dan verwacht!

Door de fijne en deskundige hulp van Raymon en de montage door 2 toppers tot een waanzinnig mooi eindresultaat gekomen! Alle mogelijkheden zijn doorgenomen en goed meegedacht. We zijn enorm blij met onze keuken. Bedankt Iemms!

Hele fijne keukenzaak!

Wij hebben een goede ervaring met Iemms. Personeel is heel vriendelijk, denken goed met je mee, reageren snel op je mails/telefoontjes. Er zit ook totaal geen druk achter. Geen rare verkooptrucs! Het plaatsen van de keuken verliep ook soepel. Een dag sneller dan verwacht. Nadat hij geplaatst was, kwam er nog een verkoper bij ons thuis kijken. Ben je op zoek naar een nieuwe keuken, dan raden wij Iemms zeker aan!

Mooie keuken en goed werk afgeleverd.

Positief

Prima ervaring met het kopen, leveren en monteren van de keuken.

Service gerichte aanpak en afspraken worden nagekomen. Fijne samenwerking.

200% persoonlijke aandacht, vriendelijkheid en expertise, geweldig!

We zijn meerdere keren bij Susanne geweest voor het uitkiezen van onze keuken. We hebben een hele heldere intake doorlopen en ze ondersteunde ons goed bij het maken van keuzes en benadrukte daarbij de afwegingen. Daarnaast is ze ook niet bang om haar eigen mening te geven, wat wij erg op prijs stelde. Kortom, een geweldig persoonlijke ervaring, met heldere communicatie en een schitterend eindresultaat!

Heel blij met onze mooie, nieuwe keuken!

Een heel goede ervaring met Iemms. Ze nemen de tijd en geven goed advies. Wij hebben heel vaak onze plannen veranderd maar Suzanne bleef geduldig en vriendelijk en paste onze wensen aan. Zij is vakkundig en creatief! Ook een compliment voor Stefan die onze keuken heel secuur heeft geplaatst. Een vakman! Wij zijn heel blij met het eindresultaat.

Klantgericht, servicegericht. Aanrader.

Onze prachtige keuken bij/met Iemms ontworpen, besteld en gemonteerd. Medewerkers en eigenaar denken graag mee, hebben zichtbaar plezier in hun werk waarbij niets teveel lijkt. Meerdere malen terug geweest om toch nog iets aan te passen of te bespreken, nooit een probleem. Levering en montage verliepen op een klein dingetje vlekkeloos. En dat kleine dingetje werd samen met ons zeer prettig opgelost. In onze zoektocht bij meerdere keukenwinkels geweest, ook van grotere ketens. Nergens voelde het zo warm en klantgericht als bij Iemms. Wij raden Iemms zeker aan.

Iemms keukens is een prettig bedrijf met een goed persoonlijk advies en dus ook goed resultaat !!

Na de tip van onze dochter ,die was geslaagd bij Iemms keukens, zijn ook wij naar Vlaardingen gegaan vanuit Zoetermeer, Wij werden heel persoonlijk en geduldig geadviseerd door Suus . Goede ideeën en qua prijzen eerlijk en duidelijk! Goede communicatie voor /tijdens en na het plaatsen van onze keuken . Ook nog een compliment voor Stefan die de keuken tot in de fijnste details perfect heeft geplaatst!

Prima meegedacht en super uitgevoerd

Heel fijn geholpen en goed meegedacht door Lara. Contact verliep ook prima en ze komen gemaakte afspraken goed na. Kan iedereen aanbevelen een keuken bij Iemms te kopen. We zijn meer dan tevreden!

Wij zijn heel erg blij met onze nieuwe keuken. We zijn heel goed geholpen bij het samenstellen van de keuken. Ook de montage werd zeer vakkundig gedaan. Wij zullen Iemms dan ook zeker aanbevelen. Hartelijk dank voor alles!

Ik heb het contact met IEMMS van a tot z als heel prettig ervaren. Lara heeft me heel goed geholpen met het maken van keuzes. Dat is niet mijn sterkste kant. Dus erg fijn dat ze zoveel geduld had. Ook de planning verliep goed. Fijn dat Marco nog even meedacht en me attendeerde op een aantal zaken die praktischer waren. Ook de montage verliep helemaal top. Echt een vakman is Stefan. Hij is drie dagen heel zorgvuldig aan de slag gegaan. Werkte heel netjes. Na een paar dagen zag ik in het zonlicht toch een kleine beschadiging. Ook de service afdeling heeft me toen netjes geholpen en is een nieuw frontje besteld. Ook iedereen in de showroom heb ik als prettig ervaren. Geen blabla mensen. Kortom: ik zou het iedereen aanraden om naar IEMMS te gaan.

Kwaliteit + goede service = tevreden klant

In september 2022 gaan shoppen voor vervanging van onze keuken. Bij Iemms voelden we ons thuis en prettig ontvangen. Geen druk, geen praatjesmakers. Relaxt eerste gesprek en concrete informatie. Raymon wist ons goed te adviseren en details te laten zien in de showroomopstellingen. Ook bij de volgende bezoeken, vragen en/of aanpassingen kwam hij steeds rustig met goede info of deskundige tips. Half december werd de keuken geplaatst door Maarten. Hij verdient ook een speciale vermelding. Grotendeels alleen gewerkt. Zorgvuldig en netjes. Een top-vakman. Enkele kleine bestel/leverfouten werden adequaat opgepakt en gecorrigeerd. Deze week de laatste zaken geleverd en geplaatst. De keuken is nu helemaal af. We genieten er vanaf dag 1 van!

Mijn ervaringen zijn positief

Ze hebben het mooi geïnstalleerd. Er moeten nog een paar kleine dingen worden aangepast. Alleen jammer dat een aantal dingen stuk zijn gegaan met het vervoer. Ik ben wel hartstikke blij dat het vervoersbedrijf sommige kasten naar boven hebben gebracht via de trappen die niet in de lift paste.

Alles in 1x compleet en keurig geplaatst

Fijn geadviseerd en bekwaam en netjes geplaatst.

Met een heel goed gevoel onze keuken gekocht bij Iemms!

Wat een mooie zaak hebben jullie, waar heel veel inspiratie opgedaan kan worden! Vanaf het eerste moment dat we bij Iemms binnen liepen, zijn we persoonlijk en deskundig geholpen. Aan alles wordt gedacht en bijna niets is onmogelijk. Met een heel goed gevoel en vol vertrouwen hebben wij onze prachtige keuken gekocht! De levering was zeer snel en de keuken is door ervaren, kundige (én gezellige) monteurs geplaatst. Hier gaan we nog heel veel plezier van hebben! Dankjulliewel!

Een fijne zaak met aandacht voor de klant.

Bij Iemms heeft men aandacht voor de klant. Er wordt advies gegeven. En je krijgt goede ideeën aangerijkt. De afspraken worden nagekomen. Heb je vragen, dan is daar tijd voor. Wij hebben echt een fijne ervaring. Misschien nog een tip. Zij verkopen ook vloeren, die prachtig bij de keukens staan. Wij hadden de pech dit van tevoren niet te weten.

Professioneel, kwaliteit, goede service

Wij zijn super tevreden over het hele verloop. Susanne denkt goed mee met hoe het meer optimaal kon qua indeling van onze keuken. De keuken werd half afgeleverd, waar iemms zelf niets aan kon doen omdat dat wordt uitbesteed, maar dat werd binnen een uur opgelost en kon onze keuken gezet worden. Familie heeft ook daardoor bij iemms een keuken gekocht. Zeker een aanrader!

Top!!

In een tijd dat het voor de keuken branche zo ontzettend lastig is om apparatuur te krijgen (laat staan op tijd te krijgen), probeert Iemms dat op allerlei manieren op te lossen en mee te denken. Het is dan fijn dat je serieus wordt genomen met de problemen en geen nummer bent. Iedereen bij Iemms probeert er voor de koper een feestje van te maken en dat is bij ons ontzettend gelukt. De keuken is top!! Dankjewel Iemms!!!!

Prachtige keuken en service is top

Susanne heeft ons heel goed geholpen bij het uitkiezen van de keuken incl. apparatuur. Toen onze verbouwing vertraging opliep en de montage verzet moest worden stelde Iemms zich flexibel op. Inmiddels is de keuken gemonteerd en we zijn er superblij mee. De keuken is onwijs mooi en de apparatuur top! De montage verliep snel en soepel.

Mooie keuken helemaal naar onze wensen !

We zijn heel blij met onze nieuwe keuken. Monteurs hebben de keuken vakkundig geplaatst. Zijn tevreden over de service !

Geweldig tv meubel geplaatst!

Wij hebben IEMMS ingeschakeld voor het realiseren van een TV meubel met haard er in. Het meubel is deze week geplaatst, materieel en constructie zijn van hoogwaardige kwaliteit en de monteurs en personeel wat ons geholpen heeft zijn ook erg kundig. Vanwege enorme drukte kan de communicatie soms stroef verlopen, maar het eindresultaat is het dubbel en dwars waard! Als je een meubel zoekt en zeker wilt dat deze van hoge kwaliteit moet worden, dan kan ik zeker IEMMS aanraden!

Uitermate tevreden!

Tevreden met het ontwerpen van de keuken, tevreden met het plaatsen van de keuken, tevreden met de communicatie en adviezen, tevreden met het warme welkom in de showroom, kortom we kunnen en zullen Iemms keuken & Interieur van harte aanbevelen. Top!

Keuken en interieurzaak met persoonlijke aanpak en advies op maat

Vanaf het eerste telefonische contact meteen het gevoel welkom te zijn. Een vlotte procedure doorlopen waarbij er goed geluisterd is naar de wensen. Eerlijke prognoses gegeven over het plaatsingsproces wat ook daadwerkelijk zo verlopen is. Geen verrassingen vanaf de kant van IEMMS. Korte lijntjes binnen IEMMS wat zorgt voor de persoonlijke touch. Denkt mee in oplossingen i.p.v. de problemen te zien. Al met al zeer tevreden en 7 maanden na de eerste afspraak staat de keuken er helemaal af bij!!!!

Fantastisch!

Van aankoop tot en met oplevering Super. Echt een aanrader. Fantastisch geholpen van begin tot eind. Verkopers en installateur helemaal top!! Werken echt vakkundig. Zo blij met onze nieuwe keuken.

IEMMs doet wat het beloofd

Goede ervaring bij aankoop van een IEMMS keuken. Kundige adviseurs en je wordt niet gepusht tot snel aankopen. Eigen inbreng is mogelijk en alternatieven worden je aangeboden. Voorbereidingen (tekeningen, digitale impressie, inmeten) wordt goed gedaan. Levertijden en aflevering conform afspraak. Plaatsing door kundige monteur die ook goede uitleg geeft. Contact tijdens voorbereidingen en nazorg na plaatsing door medewerkers is fijn en goed. Kortom een tevreden klant.