Prima ervaring met de gehele implementatie van ons systeem in een cloudomgeving. Alles volgens afspraak geleverd en prettig mensen om mee te werken.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Afspraken nakomen
  • Ervaring met: Cloud|Ict-beheer

Fijne en betrouwbare ICT-partner om mee samen te werken, denken goed mee vanuit actuele ontwikkelingen en de specifieke en complexe uitdagingen van onze organisatie (facilitaire dienstverlener in de zorg). Spelen hier flexibel op in en lossen eventuele problemen snel op.

Ze komen afspraken na en zijn er al voordat je ze nodig hebt! Een basis voor goede samenwerking.

• Afspraken nakomen
  • Ervaring met: Ict-beheer

Heel fijn om samen te werken met een IT partner die ons bedrijf begrijpt. Het Hupra Team gaat automatisch in de hoogste versnelling om je te helpen. Complimenten!

Wij doen al vele jaren tot volle tevredenheid zaken met Hupra. Wat voor ons heel belangrijk is, is dat we buiten kantoortijden ook keurig geholpen worden.

De klantvriendelijkheid, professionaliteit ervaren wij als zeer prettig, ook de cloudoplossing van Hupra is voor ons de juiste oplossing om flexibel en efficiënter te kunnen werken.

3 jaar geleden heeft Hupra ons gemigreerd naar ‘de Cloud’. De migratie is vlekkeloos verlopen en we hebben tot op heden geen dag spijt van deze keuze. Overal je desktop en bestanden bij de hand waarbij ik durf te stellen dat we er ook qua stabiliteit en snelheid op vooruit zijn gegaan. Je krijgt bij Hupra een eerlijk verhaal waarbij ze zo min mogelijk concessies doen aan kwaliteit maar zijn ook pragmatisch waar nodig. Stortingen worden zoveel mogelijk voorkomen in plaats van verhopen. Verder ervaar ik Hupra als een toegankelijk en proactief bedrijf met betrokken medewerkers.

De mensen van Hupra zijn makkelijk te bereiken, vriendelijk, geven deskundig advies en helpen problemen snel op te lossen. De Hupra Cloud werkt voor ons heel prettig, we kunnen op verschillende werkplekken bij onze bestanden, en het geeft een veilig gevoel dat de bestanden veilig opgeslagen zijn.

Onze bedrijven en werkwijze passen erg goed bij elkaar, no-nonsens dienstverlening.

Sinds vele jaren zit ik bij Hupra met volle tevredenheid en service.

Sinds een jaar maken we gebruik van de Cloud diensten van HUPRA. De overschakeling en omzetting van bestanden was goed geregeld ook de service van Hupra is prima, helpdesk is goed bereikbaar en acties worden snel uitgevoerd

Goed ICT bedrijf wat meedenkt, als het moet er ook voor je is met kennis van zaken

Deskundig, kunnen goed meedenken en komen na wat ze beloven.

Prettig bedrijf al jaren!

Zeer tevreden over de diensten van Hupra

Een professionele ICT dienstverlener voor bedrijven. Voor een zorgeloze ICT omgeving binnen uw organisatie is Hupra ICT voor een ieder bedrijf een must.

Een erg prettig en leuk bedrijf om zaken mee te doen. Meedenkend, oplossingsgericht, eerlijk en een goede werk mentaliteit.

Na een goed gesprek hebben we een duidelijke offerte ontvangen met de opties waar we uit konden kiezen. Daarnaast een goed advies gekregen wat voor onze organisatie een goede keuze zou zijn. Bij de installatie is er 1 persoon die alles regelt, vakkundig en netjes installeert. Bij telefonisch contact worden we altijd snel geholpen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Maatzorg werkt in de zorg en moet aan veel kwaliteitseisen voldoen qua persoonsgegevens. Hupra heeft hiervoor de juiste oplossingen geboden in de Cloud en ook qua ict beheer. De medewerkers zijn makkelijk bereikbaar en denken mee naar oplossingen en mogelijkheden.

Goede partij met deskundigheid. Verbeterpunt is vaker met klanten om tafel gaan om goed contact te houden en direct in te kunnen spelen op klantwensen.

Over Hupra

Hupra denkt oplossings- en resultaatgericht. Wij geloven dat alleen optimaal ICT-beheer u verder helpt. Of u nu op zoek bent naar een flexibele cloudoplossing of een betrouwbare lokale server. Door kritisch naar uw organisatie én uw wensen te kijken, adviseren wij u over de best passende oplossing. Zo bieden wij MKB en andere organisaties zekerheid en helpen wij u graag om nog efficiënter te werken.