Bereikbaar, professioneel en zeer kundig

We hadden een uitdaging om op korte termijn een migratie uit te voeren naar de cloud. Hupra denkt daarbij geweldig mee en let daarbij echt op onze kosten (wat niet nodig is wordt netjes aangegeven) waardoor we niet alleen geholpen zijn met onze vraag. Maar ook nog eens enorm op kosten besparen.

• Afspraken nakomen

Uitstekende samenwerking met een capabele en proactieve leverancier

Hupra denkt proactief mee bij de vraagstukken die wij hebben op het gebied van ICT. Zo komen ze met enige regelmaat met punten waar we zelf nog niet aan hadden gedacht. Wanneer we een opdracht bij hen neerleggen, weten we gewoon dat het correct en tijdig opgepakt zal worden. Daarnaast is het heel fijn om persoonlijk contact te kunnen hebben. Kortom: Absoluut aan te bevelen!

• Afspraken nakomen

Betrouwbaar, professioneel en korte lijnen

We zijn overgestapt op Hupra omdat we een goed beveiligde cloudomgeving wilde hebben voor ons bedrijf. Ik ben zeer tevreden met de samenwerking hierin. De betrouwbaarheid, professionaliteit en de korte lijnen zijn wat mij betreft de grote pluspunten. De transitie is soepel verlopen en problemen werden snel opgepakt.

Fantastische service

Wij werken al jaren met Hupra, een betrouwbare, klantgerichte dienstverlener. Zijn er wanneer het nodig is, en dat is echt key als je zo afhankelijk bent van je systemen als wij.

• Afspraken nakomen

Goed product en goede service

Ons accountantskantoor wordt erg goed bediend door Hupra en we zijn er daarom ook erg tevreden over. Onze teams en onze cliënten zijn internationaal en wonen, werken en zijn gevestigd verspreid over de wereld. Het ICT-product dat Hupra levert, inclusief prima support, past heel goed bij ons bedrijf.

• Afspraken nakomen

Zijn flexibel en denken oplossingsgericht

Als er wat is proberen ze wel zo snel mogelijk een (tijdelijke) oplossing te maken. Denken mee met ons wat het beste en efficiënte is. We hadden het in begin niet goed voor elkaar. Nu zijn er grote stappen gezet dat het veilig en betrouwbaar staat.

• Afspraken nakomen

Hupra zorgt voor een betrouwbaar ICT-beheer.

Onze ervaringen met Hupra zijn positief. Snelle reacties en goede services! Voor ons is de veiligheid van ICT van groot belang. Het is te overwegen om bij dit soort bedrijven periodiek een (kort) gesprek te plannen dat jullie de klant wijzen op de (actuele) risico's van de ICT en lopende ontwikkelpunten.

• Afspraken nakomen

Staan altijd direct klaar zodra je contact opneemt.

Snel en flexibel, goede communicatie.

Super externe ICT-er

Wij werken al meer dan 15 jaar samen met Hupra. Dat zegt iets over Hupra. Hupra kent onze organisatie door en door. Zij weten dan ook precies wat wij willen en wij weten dat Hupra altijd klaar voor ons staat. Dat brengt rust.

• Afspraken nakomen

Snelle en betrouwbare partij!

Wanneer er hulp gewenst is of advies nodig is staat Hupra paraat. Fijne partij om me samen te werken!

• Afspraken nakomen

1 KEER BELLEN IS DIRECT OPLOSSEN!

Fijne nette mensen die eigenlijk altijd een oplossing hebben.

• Afspraken nakomen

Fijne club om mee samen te werken!

Enthousiaste en betrouwbare deskundige club.

• Afspraken nakomen

Denken met je mee, en nog snel ook

Al een paar jaar tevreden klant van Hupra. De service is goed. Als collega's de helpdesk al nodig hebben dan worden ze snel geholpen. Bij complexere vragen en vraagstukken wordt er goed samen met de klant en hupra ICT gewerkt aan oplossingen. Opties met inzicht in financiele consequenties worden transparant aangeboden.

• Afspraken nakomen

Meer dan prima IT dienstverlener!

Dit jaar overgaan op Office 365 door Hupra. Contact met Cornel en Matthias is erg goed. Ook bij vragen/storingen/support is Hupra snel en goed bereikbaar.

• Afspraken nakomen

Hupra heeft als partner in business oog en oor open voor de wensen van de klant.

De inventarisatie van de noodzakelijke werkzaamheden was diepgaand en correct. Er werd actief meegedacht in oplossingen. De implementatie ging overwegend goed en inmiddels werken we zonder noemenswaardige problemen in de cloud.

• Afspraken nakomen

Geweldig bedrijf, meedenken in oplossingen

Werken nu ruim 5 jaar samen met Hupra. Ze denken altijd mee en geven diverse opties met de voor en nadelen duidelijk benoemd. Wij bevelen Hupra dan ook aan als IT partner

Zeer Goed! Fijne partij om samen mee te werken

Ik heb zeer goede ervaringen met Hupra! Ze hadden, al voordat ik bij Prins Verpakkingstechniek kwam werken, het beheer van onze PC's de server etc. Nadat we toe waren aan vervangen van het e.e.a. belden we hupra op om een afspraak te maken. Hupra kwam bij ons langs en heeft ons toen goed advies gegeven en de keuze bij ons gelaten om het e.e.a. te vervangen of naar de cloud oplossing over te stappen. We hebben gekozen voor de cloud oplossing van hupra ICT. Na een voorspoedige implementatie/installatie bevalt ons dit zeer goed, later merkten we wel dat we in bepaalde dingen werden beperkt die we vooraf niet wisten. Vandaar de beoordeling zeer goed.

Prima samenwerking!

Een prima samenwerking met een professionele partij, die bestaat uit fijne mensen die begrijpen wat belangrijk is. Wij kozen voor alles in één hand waar het gaat om werkplekmanagement. Hupra verzorgt dat zowel met haar Citrix omgeving als met de benodigde ondersteuning. Korte lijnen waar nodig, met daar tussendoor tijd voor een persoonlijke noot.

• Afspraken nakomen

Kundig, behulpzaam, betrouwbare partner!

Kundig personeel die je op een prettige manier helpen en te woord staan. Kortom, een betrouwbare partner voor onze ICT omgeving!

• Afspraken nakomen

Prettig bedrijf om mee samen te werken

Zij verstaan hun vak en hebben hun organisatie op orde. Daar het hart van onze onderneming in hun handen ligt kunnen wij aangeven dat er een groot vertrouwen is. Dat vertrouwen maken zij meer dan waar. Stevige prijs komt met een no nonsens mentaliteit. Hulpvaardig en meedenken in oplossingen. Daar houden we van! Hun knowhow en service heeft ons nog nooit teleurgesteld.

• Afspraken nakomen

Top service en deskundig advies!

Goed, snel en vakkundig geholpen.

• Afspraken nakomen

Vertrouwd uit handen gegeven!

In 2019 zijn we met Hupra in zee gegaan en daar hebben we absoluut geen spijt van gehad. Korte lijnen en denken in oplossingen en niet in problemen. Complexe vraagstukken werden opgelost, kleine en grote wensen worden vlot afgehandeld. ICT gewoon vertrouwd uit handen gegeven!

Meedenken in oplossingen

Hupra is een volwaardige partner in het denken in mogelijkheden en oplossingen. Door de kleinschaligheid en directe lijnen kom je snel in contact.

Onze ervaring met Hupra zijn prima. Bereikbaar, aanspreekbaar en altijd meedenkend voor snelle en goede oplossingen. Een ideale partner voor het uitbesteden van je IT activiteiten. Met haar geschiedenis van home-computer tot virtuele netwerken is Hupra eigenlijk een mooi stukje Veens zakelijk erfgoed!

Over Hupra

Hupra denkt oplossings- en resultaatgericht. Wij geloven dat alleen optimaal ICT-beheer u verder helpt. Of u nu op zoek bent naar een flexibele cloudoplossing of een betrouwbare lokale server. Door kritisch naar uw organisatie én uw wensen te kijken, adviseren wij u over de best passende oplossing. Zo bieden wij MKB en andere organisaties zekerheid en helpen wij u graag om nog efficiënter te werken.