Top ervaring

gezellig weekend

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Chris, Dank u wel voor uw mooie beoordeling van het Landgoed Hof van Ulvend. Fijn om te lezen dat u een gezellig weekend heeft gehad. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Landgoed hof van Ulvend

leuk weekend

mooie streek en toffe vakantiewoning

• Locatie Tenhof

Beste Richard, Dank u wel voor uw beoordeling van de Tenhof. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Tenhof

Geweldige locatie met gastvrije ontvangst in een mooie omgeving

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste mevrouw de Mol, Dank u wel voor uw mooie beoordeling van het Landgoed Hof van Ulvend. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Landgoed Hof van Ulvend.

De 4**** vakantiewoning is deze sterren zeker waard

Alles wat er moet zijn is aanwezig

• Locatie Begijnhof

Beste DOX, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling van domein de Begijnhof. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Begijnhof.

Ruime mooie groepsaccommodatie

Mooie groepsaccommodatie met alle nodige voorzieningen, prachtige tuin. Op wandelafstand (400m) van centrum van Teuven met nodige natjes e droogjes

• Locatie Begijnhof

Beste Bart, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u en uw gezelschap nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Begijnhof

Geweldige accommodatie om tot rust te komen

Met een groep van elf vrienden ons jaarlijkse weekendje weg. Vergeleken met eerdere accommodaties was het wel een heerlijke luxe om ieder een eigen badkamer/toilet te hebben op de kamer. De lange tafel en grote zithoek maakte dat iedereen ook zijn eigen plekje kon hebben. Heel hygiënisch en super ingerichte keuken. Top! Enige puntje: Matras hoezen kunnen iets dikker zijn, zodat het minder koud aanvoelt.

• Locatie Tenhof

Beste Marcia, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Dank je wel voor de tip van de matrashoezen! Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Tenhof

schitterend

Enige nadeel was dat op vrijdag nacht er veel lawaai was van de buren, geluidsisolatie is er niet. Voor de rest schitterend.

• Locatie Tenhof

Beste Kris, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Als u ons meteen iets had laten weten van de overlast hadden wij dit gelijk kunnen oplossen voor u. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Tenhof

Heerlijk vakantie verblijf Schuur 7

We hebben met de groep collega’s een zalig weekend gehad. Alles was tip top in orde, heel hygiënisch en qua afwerking top. Leuke vakantie woning.

• Locatie Eyserhof

Beste Michael, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Eyserhof

Super!

Mooie vakantiewoningen. Alles netjes. Fraaie omgeving

• Locatie Molen van Medael

Beste Wim, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael

Magnifique

Als grote familie hebben wij het enorm naar onze zin gehad in het begijnhof. Iedereen was super content.

• Locatie Begijnhof

Beste Monique, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u het naar u zin heeft gehad tijdens uw verblijf in de Begijnhof. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Begijnhof

Gezellig proper en praktisch in prachtige omgeving

Met een grote groep vrienden gezellig genoten van de propere en gezellige inrichting, met een schuur voor de fietsen en een heerlijk restaurant!

• Locatie Eyserhof

Beste Karin, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien wij u en uw gezelschap nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Eyserhof

Top accomodatie!

Buitengewoon vriendelijke en gastvrije familie van der Linden. Comfortabele accomodatie in een schitterende omgeving! We hebben genoten!

• Locatie Eyserhof

Beste Willem, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Eyserhof

Tevreden en voldoet aan mijn verwachting

een huis waar we tot volle tevredenheid van onze familie een weekeind hebben doorgebracht. Ontvangst was prima en duidelijk. Met name de kamer keuken met een parkachtig uitzicht was prima. Toilet en douche op de slaapkamer is mooi. Ik was bekent met de omgeving, dus niet speciaal maar wel goed. Afval scheiding was niet goed aangegeven en kan beter.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Nico, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u een heerlijk familieweekend heeft gehad, en dank u wel voor de tip! Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Schitterend accomodatie

Toffe locatie met vele sportterreinen en fiets-/wandelroutes in de buurt.

• Locatie Tenhof

Beste Herman, Dank u wel voor uw beoordeling. Zo te lezen heeft u en heerlijk sportief verblijf gehad. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties |Domein Tenhof

Geweldig mooi vakantiehuis in een peachtige omgeving!

Rust, aandacht, gezellig met elkaar! Muziek kunnen maken en ook met klei, aquarel, papier,waskrijt kunnen werken... En vergeet de vele wandelingen niet!

• Locatie Molen van Medael

Beste Jos, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

Heerlijk genieten!

Verblijf is zeer verzorgd. Mooie omgeving. Kans tot begeleide activiteiten ter plekke. Zeer vriendelijk personeel.

• Locatie Tenhof

Beste Sara, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Na vele kilometers fietsen is het goed rusten in het Landgoed Ulvend.

Uitstekende accommodatie voorzien van alle gemakken.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Pim Groen, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Een prachtige accommodatie op een pracht locatie

• Locatie Eyserhof

Beste familie van der Wel, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Eyserhof

Prachtige en rustige locatie. Beetje verouderd huisje.

Mooie omgeving. Rustig verblijf. De woning was wat verouderd. Maar toch was alles naar wens en hebben wij een tof we gehad.

• Locatie Tenhof

Beste Jos, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Goede, mooie, verzorgde lokatie .Zeer geschikt voor gezinnen met kinderen.Verzorgde omgeving, super speelplein, verzorgde stallen en mooie koeien in de omliggende weiden.Prachtig golfterrein.

• Locatie Eyserhof

Beste Bert, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Eyserhof

Aan te bevelen.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Bert, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

super lokatie!!

wij zijn met 8 vriendinnen een weekend in Molen de Medael geweest mooi huis op leuke lokatie, en super vriendelijke mensen,

• Locatie Molen van Medael

Beste Antoinette, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

Super fijne vakantiewoning!

Met een groep vrienden en kinderen ( 22 in totaal ) hebben wij Begijnhof 2,3 en 4 gehuurd. Het huis was erg schoon en er was ruim voldoende keukeninventaris. Van alle gemakken voorzien! Enig minpuntje was de zachte douchestraal in de douches en nog een tip is het ophangen of neerzetten van een heater, dat leek ons heel fijn als je nog een tijdje buiten wil zitten. Al met al een super fijne vakantiewoning zowel leuk voor jong en oud ( tafeltennistafel, voetbalveld, jeu de boules baan, schommels en klimtoestellen )

• Locatie Begijnhof

Beste Annika, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u een fijne vakantie heeft gehad. Ik ga de tip van de heater doorgeven. Graag zien we u nog eens een keertje terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Begijnhof

Superb!

Voor de 2de maal in 5 jaar hebben wij gekozen voor Ten Hof als onze uitval basis voor het fietsweekend onder 20 vrienden. De accommodatie en omgeving van Hombourg zijn schitterend. Evenals de catering die wij steeds laten verzorgen door Roy en Joceline. Een echte aanrader. Wij komen zeker nog eens terug.

• Locatie Tenhof

Beste Peter, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Ik ga de complimenten voor de catering doorgeven aan Roy en Jocelyne van Hombourgeois. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hoeve vakanties | Domein Tenhof

Super leuk

Wij, 13 dames, hebben een heerlijk weekeinde gevierd in het Hofke. De accomodatie was perfect, alles was in orde. Heerlijke kamers en dit bedden . Zeer vriendelijke ontvangst en heerlijk gegeten.

• Locatie Eyserhof

Beste Franciska, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles in orde was. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Hoeve vakanties | Domein Eyserhof