geweldig huisvesting en zeer mooie omgeving

vriendelijke leiding, mooie omgeving en een schitterend vakantie huis.

Uitstekende locatie

Zeer mooie en verzorgde vakantieverblijf zowel binnen als buiten. Rustige omgeving en bijzonder goed gelegen om via fietsknooppunten de omgeving te verkennen, idem met wandelknooppunten. Een fietsstalling met oplaadpunt zou het geheel kunnen af maken.

Geweldige mooie accommodatie

Zeker een aanbeveling waard. Alles was schoon en in goede staat.

• Locatie Tenhof

Perfecte locatie en voorzieningen!

Wij hebben een fietsweekend georganiseerd met 70 deelnemers. De locatie, de voorzieningen, het contact met de verhuurder was perfect. En absolute aanrader en wij hopen vorig jaar weer terug te komen.

• Locatie Tenhof

Mooie vakantiewoning, het telefonisch contact liet wat te wensen over

Mooie accommodatie in een zeer mooie streek

• Locatie Eyserhof

Goede locatie en omgeving plus prima verblijf

Het was ongeveer wat we er ons van hadden voorgesteld. Een storend element was het werken met luidruchtige machines gedurende gans de dag.Tijdens onze BBQ was dit wel storend. Het uur van vertrek 10 u is ook vrij vrooeg.Onze groep doet dit al jaren en overal was dit 11u. Voor de rest een uitstekend mooi verblijf met mooie omgeving.Ontvangst was ook OK

• Service/communicatie N.v.t.
  • Locatie Eyserhof

Wij hebben een top kamp gehad!

De accommodatie was ontzettend schoon, netjes onderhouden en compleet. Wij hebben gebeld voor het glas in een slaapkamer en dit is diezelfde middag meteen opgelost! Dus super! Ook de omgeving is super. Wij hebben een super tijd gehad!

• Locatie Tenhof

goede service, te weinig toiletten voor grote groep

het huis was van alle gemakken voorzien. heel groot nadeel was toch 3 toiletten voor ruim 20 personen. verder hebben we heerlijk verblijf gehad!

• Zou u ons aanbevelen? Nee
  • Locatie Tenhof

Veel ruimte en een echt vakantiegevoel

Zeer mooi vakantiehuis, netjes verzorgd en proper. Voldoende ruim binnen en buiten - met een grote leefruimte en ruimte op de verdiepingen. Een toilet en douche aan iedere slaapkamer is een echte luxe. In de keuken was - voor ons - weinig (kast)ruimte om voorraad weg te bergen en het keukenmateriaal, vnl glazen en messen mogen binnenkort vervangen worden. Zeer ruim achter de vakantiehuizen met speeltuintjes, volleybalveld, een bos, beekje wat super was voor de kinderen. Er is wel weinig privacy tussen de aanpalende woningen en geen restrictief op avondlawaai. Met een groep van 16 25/30 jarigen die een verjaardagsfeestje hielden was dit niet de complete rust die wij gehoopt hadden. In huis met de ramen toe heb je geen hinder van de buren. Mooie omgeving en uitvalsbasis om de Voeren te verkennen - zeer vriendelijke mensen in de regio. Aanvulling: de geleverde barbecue was minder naar prijs / kwaliteit.

• Locatie Tenhof

Mooie, ruime, prachtig gelegen accommodatie

Goed ingericht huis, wel erg gehorig door open trap in huiskamer. Traphekje voor kleine kinderen zou ook handig zijn. Leuk aangelegde speeltuin. We hebben echt genoten.

Goede service en kwaliteit

Wij vinden alleen de veren op de deuren storend. Verder alles prima.

• Locatie Tenhof

Beste Hans Beer, Dank u wel voor uw beoordeling. Helaas zijn de deurdrangers verplicht i.v.m de brandveiligheid. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Ten Hof

Zeer Goed

Wij hadden ditjaar een paar opmerkingskes - we betalen 55 euro voor een BBQ - maar die werkt niet echt zeer goed - we verstaan dat er al iets stuk kan zijn maar goed dan moet dat opgelost worden. We vinden de nieuwe opbergrekken in de slaapkamers ook zeer onhandig - het vorige rek was veel beter. Voor de rest hebben we een tof verblijf gehad hoor en we komen zeker nog eens terug M vr gr Monique Fransen

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Monique Fransen, Dank u wel voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat de BBQ niet naar wens werkte. We vinden het zeer vervelend dat u dit niet direct heeft laten weten, dan hadden we u een andere BBQ kunnen bezorgen. Graag verneem ik van u wat er niet werkte aan de BBQ zodat we het probleem kunnen verhelpen. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Toplocatie met alles erop en eraan

Toplocatie : huis heel functioneel en netjes; ruime en verzorgde tuin

• Locatie Begijnhof

Beste Chris, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

perfect!

• Locatie Tenhof

Beste Hans, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, team Hoeve Vakanties | Domein Ten Hof

mooie omgeving prachtig huis,de luxe dat ieder een eigen bad kamer had.

heerlijk verblijf,mooi huis en mooie omgeving.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste leo Van Den Bos, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

prachtige ligging, comfortabel maar sterk kostenbewust regime

Comfortabel huis, prachtige ligging. Huis is goed voorzien, maar ALLES van tijdelijke aard moet zelf worden meegenomen (afwasmiddel, zout, peper, wc-papier, keukenrol e.d.). Verder is het gebruik van de borg oneerlijk: nalatigheid van de verhuurder (geen warm water) kan niet bestraft worden, terwijl de verhuurder met de borg wel een sanctiemogelijkheid heeft.

• Locatie Molen van Medael

Beste Philip, Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat u problemen heeft gehad met het warme water, heeft u contact opgenomen met de eigenaar, dan had het probleem verholpen kunnen worden. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

Goede locatie om met groep te vertoeven

Het is een beetje bizar dat voor gebruik van een BBQ moet bijbetaald worden. Beter tijdens de zomermaanden een prijsverhoging doen en BBQ sowieso ter beschikking hebben, dan te moeten afwegen of je die erbij huurt en mss niet gaat gebruiken als het weer tegen zit.

• Locatie Begijnhof

Beste Greet Royers, Dank u wel voor uw beoordeling. U kunt bij ons altijd de BBQ kosteloos annuleren als blijkt dat het weer tegenvalt, hierdoor maakt u dus nooit extra kosten voor iets wat u niet gebruikt. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Begijnhof

Prachtig en schoon huis met alle voorzieningen

Het huis is helemaal vernieuwd en van alle gemakken voor zien. Mooie slaapkamers en een fijn groot woongedeelte. Sanitair en keuken zijn bijzonder netjes en alles is aanwezig. Ook eromheen is het groen en speelvoorzieningen mooi aangelegd en verzorgd. Heel vriendelijk personeel.

• Locatie Molen van Medael

Beste Ellen, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om terug te lezen dat alles naar wens is geweest en de vakantiewoning u zo goed bevallen is. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

Alles zeer goed verlopen

we hebben een zeer aangenaam familieweekend gehad.

• Locatie Tenhof

Beste Sofie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Mooi domein, alles tot in de puntjes in orde, top !

• Locatie Tenhof

Beste Kristel, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Prachtig vakantiehuis op een mooi domein!

Het huis is ruim & luchtig, met voldoende leefruimte. Prachtig uitzicht op de boomgaard. Mooie speeltuin voor de kleinsten. Buiten staan er voldoende tuintafels en -stoelen. Kamerindeling is ook handig (voldoende 2- en 4 persoonskamers). Elk zijn eigen badkamertje bovendien. MOoie speelruimte in de kelder waar de kinderen hun "privacy" kunnen hebben. Enige nadeel: de piepende deuren... daar mag zeker nog iets aan gedaan worden.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Isabel, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het Landhuis u zo goed bevallen is tijdens uw verblijf en dank u wel voor het doorgeven van de piepende deuren, dit gaan we meteen oppakken. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Vriendelijk personeel bij het ontvangst.

Het was super! Regelmatig verbleven in jullie vakantiehuisjes met vrienden en nu met familie. Met vriendelijke groeten en tot een volgend keer...

• Locatie Tenhof

Beste Guy, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u een super verblijf heeft gehad, graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

mooie huis met voldoende ruimte voor groep. Fijne dagen gehad.

Het huis voldeed aan onze verwachtingen, netjes en genoeg ruimte; de matrassen en kussens waren niet zo prettig door de kunststof bekleding. en wat we misten waren theeglazen.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste familie Kamp, Bedankt voor uw beoordeling! De bedden zijn inderdaad in verband met de hygiëne voorzien van een beschermhoes. De glazen theekopjes stonden in een lade in de keuken, jammer dat u deze niet gevonden heeft. Graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Hof van Ulvend

Ik vind het zeer fijn dat jullie alles hebben vernieuwd terwijl het eigenlijk vroeger ook nog wel ging. Goed hoe jullie de zaakjes in orde houden!!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Jef, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en het mooie compliment. Hier doen we uiteindelijk allemaal voor. Graag zien we u nog een keer terug komen in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Hof van Ulvend

Niets op aan te merken

Over Hoeve Vakanties