Prachtige locatie, mooie wandelroutes !

Prachtige, rustige ligging van het domein. Mooie wandelroutes met zalige vergezichten. Door de hevige regen van de laatste dagen zijn stukken van de wandelroute wel heel erg modderig en zwaar. Goede bakker in de buurt en verse melk te halen aan de overkant van de straat. Administratieve afhandeling per e-mail zeer vlot en gedetailleerd. Klein minpuntje : keuken aan de kleine kant als je voor een grotere groep wil koken. Wel goed uitgerust met eet- en drinkgerief.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Nicole, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Jammer dat de wandelpaden door de regen erg modderig en zwaar waren, desondanks hoop ik dat de routes goed te lopen waren. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Mooie accommodatie op een prachtige locatie

Het Landhuis is een mooie groepsaccommodatie welke wij hadden geboekt voor een teamuitje met collega's. De accommodatie is van alle gemakken voorzien. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer, er is een goed uitgeruste keuken, royale woonkamer en een tuin voor jong en oud. Kortom absoluut een aanrader voor zowel familie/vrienden als zakelijk!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Marion, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Het was een top weekend in een rustige omgeving in een prachtige woning

Zoals reeds enkele malen voordien hebben wij genoten van het weekend. Het was onze 3e keer in een van de verblijven van Hof van Ulvend en telkens hebben wij het enorm naar onze zin gehad. Rustige lokatie, mooie natuur voor een wandeling. Zuiver en nette woning met alle nutsvoorzieningen. Toppie

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Chris, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u deze keer weer zo heeft genoten van de vakantiewoning. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

een mooi vakantiehuis

Wij verbleven hier met 25 personen voor een weekend. Het is een mooi en heel ruim huis. Alles is hier aanwezig. Het enige minpuntje aan dit huis was dat het water van de douches regelmatig niet warm was. Maar we vinden het zeker een aanrader en komen nog eens terug.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Karen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dit is de eerste keer dat wij deze melding doorkrijgen van het niet warme water, als u gelijk contact met ons had opgenomen met het telefoonnummer op de aankomstvoucher hadden wij het kunnen verhelpen voor u. Dank u wel voor het doorgeven hiervan, er is gelijk iemand naar toe gegaan om het probleem op te lossen. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Fantastisch

Uitstekende locatie voor actieve vakantie met familie! Uiterst net vakantiehuis (Melkhuisje 3+3a) met al het nodige comfort!

• Locatie Molen van Medael

Beste Patrick, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

Chouette week-end, endroit à recommander

Endroit propre, bien organisé, bien équipé. Escaliers un peu raides. Dommage pour le peu de français en Wallonie. Pas de TV belge ni française.

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • N/A
  • N/A

Bonjour Valérie, Merci pour votre belle critique. Ravi de lire que tout a été satisfaisant. Au plaisir de vous revoir dans l'une de nos maisons de vacances. Cordialement, Team Hoeve vakanties | Domein Molen van Medael

Landelijk , comfortabel en netjes!

De locatie is perfect, compliment voor de inrichting en bijbehorende verzorging. De correspondentie was direct en vriendelijk. Kortom een mooie locatie om een familie of gezinsweekend te organiseren. Dank Herman Ramakers

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Herman, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Ons appartement Begijnhof voor 4p was perfect!

Van alle gemakken voorzien, modern, mooie badkamer, lekkere bedden.

• Locatie Begijnhof

Beste Willem, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Begijnhof

Leuk ingericht met een toets naar de feestdagen

Leuke plaats om verschillende uitstappen te doen

• Locatie Tenhof

Beste Fabke, Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest, welke uitstapjes heeft u zoal gedaan? Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Een heel aangenaam verblijf met een vriendelijke attente crew!!

Gesitueerd in een bijzonder mooi Nederlands landschap gaf deze locatie ons het gevoel ver van huis en toch heel dichtbij te zijn.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Joena, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

super.

we hebben met ons groot gezin genoten van onze vakantie.

• Locatie Tenhof

Beste Dirk, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u heeft genoten tijdens uw verblijf. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Fijn huis voor familieweekend.

Met kerst hebben een hele fijne week gehad met de hele familie (15 personen)in het Rentmeestershuis. Een huis met een hele fijne keuken, eetkamer en zitkamer. We hebben maar 1 minpuntje en dat is dat de matrassen niet zo fijn zijn, ze liggen door en zijn aan vervanging toe.

• Locatie Tenhof

Beste Helen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad in het Rentmeestershuis. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Geweldige mooie omgeving

Fijne week gehad met familie en vrienden.

• Locatie Tenhof

Beste Dikkie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

fantastisch

mooie verzorgde woning, vriendelijk onthaal. ideale omgeving om een leuke vakantie door te brengen zeker een aanrader

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Cecile, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed hof van Ulvend.

Functioneel verblijf op mooie locatie

Al hetgeen je nodig hebt is aanwezig maar het geheel oogt vrij "kil" dit geldt zeker voor de badkamers . Ik miste in de inkomhal ruimte om wandelschoenen te zetten/jassen te hangen.

• Locatie Eyserhof

Beste Carine, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Eyserhof

Prachtig en ruim huis gelegen op een mooie locatie

Heerlijk genoten en gewandeld. Prima uitvalbasis voor activiteiten. Schitterende omgeving.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Tiny, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed hof van Ulvend.

Prachtige locatie, netjes en comfortabel ingericht

Prachtige locatie, netjes en comfortabel ingericht

• Locatie Eyserhof

Beste Evelyne, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Eyserhof

Fantastisch!

We hadden met 17 personen een woning op het landgoed van Ulvend, en deze was voorzien van alle gemakken en comfort. We hebben een uitstapje naar Luik gemaakt en hebben in de omgeving gewandeld. Voor een lang weekend (1 t/m 3 november 2019) was dit geweldig en zeker voor herhaling vatbaar.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Robert, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed hof van Ulvend.

Heel mooi huis op een prachtige locatie.

Veel speelaccomodatie voor de kinderen. Alles is goed onderhouden. Huis is zeer goed in orde.

• Locatie Tenhof

Beste Aline, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Het rally weekend is een succes geworden, mede door de leuke locatie!

Enige opmerking die ik /wijhebben: het systeemplafond van het molenhuis. Dat is echt zonde van het gehele pand.

• Locatie Molen van Medael

Beste Erik, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Hoeve Vakanties | Domein Mol;en van Medael.

prima lokatie om met een bende goede vrienden de banden terug te smeden. Geweldig mooie omgeving

zie boven

• Locatie Begijnhof

Beste Peter, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van de omgeving. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Begijnhof.

Mooi verblijf op een mooie locatie

Mooi verblijf op een mooie locatie

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Mario, Dank u wel voor uw beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Super!!!!

Ook de samenwerking met Hof van Medael is super! Voor het ontbijt, de ontspanning, de gourmet alles even goed.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Françoise, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Ik zal uw complimenten overbrengen naar Molen van Medael. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Het was een voortreffelijk weekend. Ook was het weer niet zo goed maar heerlijk kunnen wandelen.

• Locatie Tenhof

Beste Martin, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u een voortreffelijk weekend heeft gehad en lekker heeft kunnen wandelen. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Tenhof

Schitterend!!!!

Zalig weekend achter de rug!!!

• Locatie Eyserhof

Beste Eveline, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u een zalig weekend heeft gehad in de Eyserhof. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Hoeve vakanties| Domein Eyserhof