Geweldig vakantiehuis

Voor de 2e keer op vakantie geweest in Oudenhof. Een prachtig huis op een prachtige locatie. Van alle gemakken voorzien. Een echte aanrader voor grote gezinnen.

ik kom terug

mooie locatie alles erop en eraan I'll be back:-)

• Locatie Oudenhof

Beste Pascalle, Dank u wel voor wederom uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Oudenhof

Geweldig!

Met onze hele familie in vakantiehuis Oudenhof verbleven voor 1 week, iedereen was enthousiast en tevreden! Genoeg te doen voor de kinderen, ook veilig. overal groen om je heen, vanuit elk raam geweldig uitzicht, huis voorzien van alle gemakken qua koelingen, badkamers en wc's en keukenvoorzieningen, erg goed servies ook. wifi kan veel beter maar wordt vast aan gewerkt, hele aardige eigenaar, stond altijd klaar voor hulp, heel rustige omgeving, echt goede privacy en volledige rust daarzo! Wij willen zeker nog een keer naar een van de andere domeinen van Hoeve vakanties. Kortom: echt geweldig, zeker doen mensen, u gaat geen spijt krijgen;)

• Locatie Oudenhof

Beste Triena stal, Dank u wel voor uw zeer mooie en uitgebreide beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Oudenhof

mooie locatie, rust, proper, top

voor onze familie een topper! samen met molen van Medael, 2 toplocaties gecombineerd met top service we gaan terug... al het volgend weekend:-)

• Locatie Oudenhof

Beste Pascalle, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Oudenhof

Heerlijk ontspannen

Het was heerlijk om in deze tijden weer even een paar dagen weg te zijn met het gehele gezin. Het grote voordeel was dat de geheel overnachting Corona proof was, zeer goed geregeld!

• Locatie Begijnhof

Beste Reinaldo, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Begijnhof

Fijne tijd gehad in Corona tijdperk

Het was erg prettig om tijdens Corona met het gezin weer eventjes er uit te gaan en een vakantiegevoel te krijgen. Prachtige en schone locatie.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Bas, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

zijn er niet geweest (corona) toch 50 procent van ons centen kwijt.

Dacht dat we ons geld gingen terug krijgen.

• Sfeer/inrichting N.v.t.
  • Service/communicatie N.v.t.
  • Hygiëne N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Omgeving N.v.t.
  • Locatie N.v.t.

Helemaal super , kan geen verbetering aandragen

Dit is werkelijk een heerlijk verblijf waar niets op aan te merken is, we zullen dit aan vrienden zeker aanraden

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Sjaak, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

AANRADER.

Herfstverlof 2020 genomen in de nieuwe gerestaureerde hoeve " OUDENHOF" te Teuven. Ter plaatse zeer goed ontvangen door de eigenaar. Hij begeleidde ons door het grote huis om alles goed te kunnen aantonen. Comfort van de woning is zeer, zeer goed. Zeer modern materiaal in keuken. Aangename vloerverwarming. Vernuftig elektriciteitssysteem voor de verlichting. Uniek panorama vanuit de leefruimte. Terrassen rond de hoeve met goed materiaal gemaakt. Voor de kinderen is het zeker en vast een prachtig verblijf. Voor ons niks anders dan lof over deze vakantiehoeve.

• Locatie Oudenhof

Beste Karl Dox, Dank u wel voor uw zeer mooie beoordeling. En fijn om te lezen dat u niks anders dan lof heeft voor onze vakantiewoning Oudenhof. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | DomeinOudenhof

Prachtige locatie

Wij hebben een mooie week gehad. Er was alleen geen wasmachine wat wel handig was geweest. Wi-Fi in Groepshuis was minimaal.

• Locatie Eyserhof

Beste E. Ederveen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Eyserhof

blijft toplocatie

gelegen in een zeer rustige omgeving midden in de natuur leuke speeltuin voor de kleine kinderen alle comfort is aanwezig in de huizen

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Bert, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien wij u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Bijzonder slechte ervaring

Verhuurder wilde ondanks de Corona problematiek geen enkele oplossing mee helpen zoeken. Bijzonder onaangename ervaring. Jammer dat mensen de COVID-problematiek aangrijpen om zichzelf te verrijken.

• Locatie Molen van Medael

mooie praktische gebouwen gelegen in een mooie omgeving

zeer vriendelijk en gedienstig. Alles was heel proper en een zeer praktische keuken. Ieder slaapkamer had zijn eigen sanitaire voorziening. Veel ruimte wat een voordeel is tijdens deze coronatijd.

• Locatie Molen van Medael

Beste Ria Vanhamel, Dank u wel voor deze zeer mooie review. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

prachtige en zeer schone accomodatie

We hebben met 12 personen hier gelogeerd en we waren allemaal erg enthousiast over deze prachtige accommodatie. Zeker voor herhaling vatbaar. Mooie omgeving en prachtig uitzicht en heerlijk rustig. Fijne mensen/personeelsleden die met je meedenken. Al met al fantastisch verblijf gehad!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Nel van de Vendel, Wat fijn om te lezen dat u zo enthousiast bent over de vakantiewoning en de omgeving. Graag zien we u en uw gezelschap dan nog eens terug in een van onze vakantiewoningen zodat u nog eens kunt gaan genieten van de rust en het mooie uitzicht! Met vriendelijke groet, Team Hoeve vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Mooi compleet huis in mooie omgeving

Prima, ruim huis (carré hoeve 21 personen). 9 Slaapkamers met elk eigen badkamer (douche en wasbak), aantal ook met eigen WC. Wij waren met 9 personen en geboekt voor huis van 11 personen, en kregen (ivm corona) upgrade naar groter huis. Erg attent! Goed uitgeruste keuken, koken voor 9 ging prima. Wordt wel een uitdaging voor 21 personen. Ligging afgelegen, maar rustig en in erg mooie natuur. Gulpen op 9 km. Wandelen gaat prima, recreatief fietsen is vanwege heuvels wat lastiger. Maar prima voor wielrenners of mountainbikers. Goede wifi in woning. Ook aparte speelruimte (apart bijhuren), met voetbaltafel, pingpong tafel en spellen. Ook sauna aanwezig, die is gratis te gebruiken. Er liggen paar grote vakantiewoningen bij elkaar. Als die allemaal volledig bezet zijn is het er denk ik wel erg druk. Ook speeltuintje voor kinderen, en (afgeschermde) vijver met ganzen. Tegenover is pannenkoekenrestaurant/ijssalon. Voor overig uit eten (of halen) moet je toch wat verder weg, dus met de auto. Uitstapje naar kasteelbrouwerij Val Dieu (BE) aan te bevelen. Lekkere biertjes!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Elbert, Dank u wel voor uw mooie uitgebreide beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de upgrade naar het Landhuis. Gasten die het Landhuis huren kunnen ook gratis gebruik maken van de speelruimte, ivm de upgrade hebben we hier een kleine vergoeding voor gevraagd. Graag zien we u dan ook nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Zeer klantvriendelijke benadering.

Bij vragen is er steeds iemand die antwoorden kan geven.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Henny, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u steeds goed geholpen bent geworden bij de vragen die u had. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Mooie landelijke ruime accommodatie van alle gemakken voorzien.

Vanuit deze accommodatie kan je prachtige fiets/ en wandeltochten ondernemen en voor de minder sportievelingen liggen Maastricht en Aken vlakbij.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Pim Groen, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij Landgoed Hof van Ulvend. Hoorde u bij de sportievelingen of bij de minder sportievelingen ;-) Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Top accommodatie!

We komen reeds meerdere jaren voor een fietsweekend naar het Landhuis in Noorbeek en het heeft ons nog nooit teleurgesteld. Ook dit jaar, ondanks COVID, weer naar volle tevredenheid gebruik kunnen maken van de accommodatie.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Daan, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij Landgoed Hof van Ulvend ondanks COVID. Graag zien we u volgend jaar weer terug in het Landhuis. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Heerlijk familieweekend beleefd!

Hof van Ulvend ligt in een prachtige omgeving. Het huis is aangenaam , ruim en praktisch ingericht. Er is een grote, mooie speeltuin. De ontvangst is hartelijk.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Christel, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u de vakantiewoning zo ruim en praktisch heeft ervaren tijdens uw verblijf. De Speeltuin is inderdaad super uitgerust voor alle kindjes. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Complete site voor jong en oud

Hartelijk onthaal. Kraaknette ruime accommodatie. Onze tieners hebben maximaal gebruik kunnen maken van alle buitenactiviteiten. Instructeur bij survival en boogschieten was erg voorkomend. 'Ouderen' konden lekker chillen op het terras of in de ruime living.

• Locatie Molen van Medael

Beste Frany, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Molen van Medael. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael.

super locatie om te ontspannen met een stel leuke vrienden

geriefelijk appartement voor ons clubje!

• Locatie Molen van Medael

Beste Sjirra, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Molen van Medael. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael.

Super!!!!!!!!!!!

Tout était magnifique, logement, les alentours, les patrons, le petit déjeuner, le calme, ..... A recommander. Nous y retournerons avec certitude, trop bien!!!!!!

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • N/A

Cher Brigitte, Merci pour cette super belle critique. C'est formidable de lire que vous avez tellement apprécié votre séjour au Molen van Medael. Nous nous réjouissons de vous revoir dans l'une de nos maisons de vacances. Met vriendelijke groet,, Hoevevakanties | Domein Molen van Medael

Een gezellig en rustig weekendje weg

Zowel via mail als ter plaatsen was iedereen zeer vriendelijk! Wij verbleven een weekend in het Landhuis 1c, waar het heel proper, ruim en gezellig was! In de speeltuin naast de woning kunnen de kinderen zich goed uitleven. Deze kan zowel door kleintjes +- 1 jaar, als door oudere kinderen gebruikt worden. Wij komen zeker nog eens terug naar een van jullie huisjes!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Lotte, Dank u wel voor deze super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo heeft genoten van uw verblijf in het Landhuis. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met Vriendelijke groet, Team Hoevevakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Leuk verblijf op een mooi domein

Het verblijf was ruim genoeg voor ons drieën. Badkamer aan kleine kant met vooral een te krappe WC. Voor de rest was alles aanwezig om een zorgeloze vakantie te hebben. Veel ruimte om te spelen buiten.

• Locatie Begijnhof

Beste Dirk, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Begijnhof. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Begijnhof

Geweldig!

Prachtige ligging, zeer ruim huis (Landhuis 1D), perfecte inrichting, brandschoon bij aankomst, overal toiletpapier bij aankomst! Van te voren zeer goede communicatie en coulance m.b.t. verzetten n.a.v. coronacrisis. Enige nadeel: de huur van de fietsenstalling is 25€. Dat vonden wij niet passend bij een fors totaal-huurbedrag.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Els, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie bij de Landgoed Hof van Ulvend. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend