Heerlijk bijgekomen in een mooie rustige omgeving!

Wij hadden een midweek de beschikking over het schippershuisje (Ten Hof). Omdat we het daar zo naar ons zin hadden konden we nog een weekend in het Herenhuis bij de molen van medael. Dit was helemaal geweldig!

Genoten op alle vlakken

Met onze bubbel van 6 volwassenen en 2 kinderen,oprecht genoten in het vakantiedomein "De molen van Medael"in Hombourg.Het prachtige weer liet toe om te fietsen,tennissen,beach-volleyballen,wandelen en scooteren in dit groene Voer-gebied. We danken de uitbaters voor hun warme vriendelijkheid. Een echte aanrader voor wie niet naar het buitenland wil.

• Locatie Molen van Medael

Fijne vakantie en niet ver weg

Wij verbleven met een gemengde groep van 8 personen tussen 10 en 75 jaar in het Melkhuisje dat plaats biedt aan 12 personen. Prijs kwaliteit sterk in verhouding. Erg hygiënisch en ruimtelijk. Alles bij de hand. We vulden onze week met activiteiten op en rond het domein, aangeboden door of gekozen met tips van de eigenaars, heel lieve mensen. Met het mooi weer erbij een perfecte vakantieweek! Een absolute aanrader.

• Locatie Molen van Medael

Beste Sarah, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u zo genoten heeft van de vakantie in het Melkhuisje. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Heerlijk ontspannen weekend gehad in een prachtig huis

We verbleven in het Herenhuis met onze familie. Iedere familie beschikte over een eigen badkamer, geweldig! Mooie ruime kamers en alles was werkelijk brandschoon. Prachtige omgeving en door de ligging van het terras had je het gevoel omringd te zijn door bossen en weiden.

• Locatie Molen van Medael

Beste Marjo, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest! Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Geweldige accommodatie.

Zo keurig,schoon en royaal hebben we het nog vaak meegemaakt. Daarbij gastvrije ontvangst en alle bereidheid om dingen te regelen. Een echte aanrader die zeker niet te duur is voor de kwaliteit en hygiëne

• Locatie Molen van Medael

Beste Marjolijn, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

TOP !

Zeer mooi !

• Locatie Molen van Medael

Beste Jurgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Gezellig.

Leuk huisje met terras. Kamers met eigen sanitair is een meerwaarde. Veel ruimte voor sport en spel.

• Locatie Molen van Medael

Beste Julienne, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Teleurgesteld

Geboekt, geen goedkope locatie, betaald, door coronacrisis niet kunnen gaan, eigenaar betaald maar de helft van de tatale som terug. Geeft geen voucher, herboeken kan mits terug het ingehouden bedrag te betalen, dus 1,5 keer de huurwaarde. Dit is niet klantvriendelijk, zo denken er velen over. Ik beveel dit niet aan.

• Locatie Molen van Medael

Perfecte lokatie en mooie vakantiewoningen.

We komen regelmatig op één van de domeinen. Melkhuisje is mooi gerestaureerd/opnieuw ingericht.

• Locatie Molen van Medael

Beste Rolf, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Molen van Medael.

Mooie gezellige woning

In de keuken ontbreken enkele nuttige zaken zoals een snijplank, een vergiet, .... verder alles in orde. In 1 badkamer was er geurhinder en een licht dat niet brandde.

• Locatie Tenhof

Beste Els, Dank u wel voor uw mooie beoordeling en het doorgeven van de ontbrekende spullen, deze gaan we gelijk aanvullen in de vakantiewoning. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Tenhof

goede verblijf

zijn met een groep mensen geweest tussen 60 en 85 jarigen, was een prima verblijf. alles was aanwezig

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Rik, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Super geslaagde vakantie!

Nieuw, sfeervol ingericht huis. Keuken super uitgerust ( op dunschillertje na 😃). Speelkamer is geweldig, alleen koud in de wintermaanden..

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Suzette, Dank u wel voor de super beoordeling. We gaan meteen een dunschiller in de vakantiewoningen toevoegen ;-) bedankt voor de tip! Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Super mooi

Met al twintig jaar huisjes te huren, stak dit er met kop en nek boven uit

• Locatie N.v.t.

Beste Veerle, Dank u wel voor uw mooie beoordeling, dit is waar we het allemaal voor doen. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties

Een aanrader!!

Midweek met vrienden en kinderen in de Carrehoeve verbleven. Een prachtig huis met alles erop en eraan. We hebben een leuke en gezellige tijd gehad.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Louise, Dank u wel voor uw super beoordeling. Fijn om te lezen dat u een heerlijk verblijf heeft gehad in de Carréhoeve. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Ontspannen familievakantie

Mooi en verzorgd huis Waar zowel volwassenen als kinderen zich ontspannen en kunnen uitleven tegelijk. Zeer proper bij aankomst, alles was ook goed geregeld. Luxe huis

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Patty, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Super vakantiehuis

Wij zijn een lang weekend geweest in het herenhuis. Zeer aangename omgeving, ondanks het wat slechtere weer hebben de kids zich nog goed kunnen amuseren op de speeltuin, in het bos. Dit is zeker een aanrader!

• Locatie Molen van Medael

Beste Penny, Dank u wel voor uw mooie beoordeling, en fijn om te lezen dat de kinderen zich ondanks het mindere weer toch goed hebben kunnen amuseren. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve vakanties| Domein Molen van Medael

Mooie locatie met alles erop en eraan

Voor het 2de jaar op rij in de Carréhoeve gelogeerd voor een weekend samen met de ganse familie. Prettig is dat de 9 voldoende grote kamers allen een eigen toilet en een badkamer hebben. De leefruimte met aanpalende keuken zijn ruim genoeg voor een groep van 20 personen. In de kan je heerlijke wandelingen maken. Bij de overburen ‘ t Bakhuis’ kan je genieten van een lekkere kleine hap, prijs kwaliteit dik in orde. Voor verse pistolekes rij je beste naar ‘s Gravenvoeren, bakkerij , ongeveer 7 km enkel. Als het lukt gaan we volgend jaar weer terug.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Bob, Dank u wel voor uw zeer mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat deze keer weer alles naar wens is geweest. Graag zien we u en uw familie volgend jaar weer terug in de Carréhoeve. Met vriendelijke groet, Team Hoeve vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Fantastich

Vriendelijke ontvangst! Super proper en MEGA gezellig :-) Voor herhaling vatbaar!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Liesbet, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u het zo gezellig heeft gehad ;-) Graag zien we u nog eens terug komen in een van onze vakantiewoningen. Met Vriendelijke Groet, Team Hoeve Vakanties| Domein Landgoed hof van Ulvend

Prachtige locatie, mooie wandelroutes !

Prachtige, rustige ligging van het domein. Mooie wandelroutes met zalige vergezichten. Door de hevige regen van de laatste dagen zijn stukken van de wandelroute wel heel erg modderig en zwaar. Goede bakker in de buurt en verse melk te halen aan de overkant van de straat. Administratieve afhandeling per e-mail zeer vlot en gedetailleerd. Klein minpuntje : keuken aan de kleine kant als je voor een grotere groep wil koken. Wel goed uitgerust met eet- en drinkgerief.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Nicole, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Jammer dat de wandelpaden door de regen erg modderig en zwaar waren, desondanks hoop ik dat de routes goed te lopen waren. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Mooie accommodatie op een prachtige locatie

Het Landhuis is een mooie groepsaccommodatie welke wij hadden geboekt voor een teamuitje met collega's. De accommodatie is van alle gemakken voorzien. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer, er is een goed uitgeruste keuken, royale woonkamer en een tuin voor jong en oud. Kortom absoluut een aanrader voor zowel familie/vrienden als zakelijk!

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Marion, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

Het was een top weekend in een rustige omgeving in een prachtige woning

Zoals reeds enkele malen voordien hebben wij genoten van het weekend. Het was onze 3e keer in een van de verblijven van Hof van Ulvend en telkens hebben wij het enorm naar onze zin gehad. Rustige lokatie, mooie natuur voor een wandeling. Zuiver en nette woning met alle nutsvoorzieningen. Toppie

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Chris, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat u deze keer weer zo heeft genoten van de vakantiewoning. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend.

een mooi vakantiehuis

Wij verbleven hier met 25 personen voor een weekend. Het is een mooi en heel ruim huis. Alles is hier aanwezig. Het enige minpuntje aan dit huis was dat het water van de douches regelmatig niet warm was. Maar we vinden het zeker een aanrader en komen nog eens terug.

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Karen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dit is de eerste keer dat wij deze melding doorkrijgen van het niet warme water, als u gelijk contact met ons had opgenomen met het telefoonnummer op de aankomstvoucher hadden wij het kunnen verhelpen voor u. Dank u wel voor het doorgeven hiervan, er is gelijk iemand naar toe gegaan om het probleem op te lossen. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend

Fantastisch

Uitstekende locatie voor actieve vakantie met familie! Uiterst net vakantiehuis (Melkhuisje 3+3a) met al het nodige comfort!

• Locatie Molen van Medael

Beste Patrick, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Molen van Medael

Chouette week-end, endroit à recommander

Endroit propre, bien organisé, bien équipé. Escaliers un peu raides. Dommage pour le peu de français en Wallonie. Pas de TV belge ni française.

• Nous recommanderiez-vous? Oui
  • N/A
  • N/A

Bonjour Valérie, Merci pour votre belle critique. Ravi de lire que tout a été satisfaisant. Au plaisir de vous revoir dans l'une de nos maisons de vacances. Cordialement, Team Hoeve vakanties | Domein Molen van Medael

Landelijk , comfortabel en netjes!

De locatie is perfect, compliment voor de inrichting en bijbehorende verzorging. De correspondentie was direct en vriendelijk. Kortom een mooie locatie om een familie of gezinsweekend te organiseren. Dank Herman Ramakers

• Locatie Landgoed Hof van Ulvend

Beste Herman, Dank u wel voor uw super mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest. Graag zien we u nog eens terug in een van onze vakantiewoningen. Met vriendelijke groet, Team Hoeve Vakanties | Domein Landgoed Hof van Ulvend