Hartstikke goed

Snelle en adequate bemiddeling bij de verhuur van het huis van mijn ouders. Prima voorwaarden, prettig kontakt.

Efficient en Professioneel

Zeer Goede, Snelle en Professionele hulp bij het verhuren van mijn investeringspanden.

Prima begeleiding van start tot eind.

Wij hebben het gehele proces als prettig ervaren en zijn door Gerard ontzorgd. Er wordt vlot gereageerd op vragen en er wordt goed meegedacht.

Het was prettig om zaken te doen

Snelle antwoorden op vragen. Komen de afspraken na. Helder in de communicatie. Komen stipt op tijd bij afspraak. Vriendelijke in de omgang.

Heerlijk een bedrijf die al je zorgen wegneemt.

Wij hebben ons huis voor 9 maanden verhuurd. Eerst erg spannend want je geeft toch je hele inboedel tijdelijk aan iemand anders. Maar door een perfecte match van Fryslan homes loopt alles op rolletjes... Top. Complimenten voor dit bedrijf...

Zeer goed en betrouwbaar.

We hebben een jaar een woning gehuurd van Fryslan Homes. Het contact met Marco was goed, en kleine problemen werden snel en geruisloos opgelost.

Goede partij gevonden voor verhuur van woning.

Professionele presentatie vooraf en soepel eerste deel van traject. Ik had iets actiever op de hoogte gehouden willen worden van de vorderingen zodat nuances in de zoekwens frequenter besproken zouden zijn. Blij deze partij in de arm genomen te hebben omdat met name de afwijzing van 'verkeerde huurders' van groot belang is geweest. Daarin zit een groot deel van de waarde!

Goede snelle service

Dankzij Fryslan Homes, een snelle verkoop van de woning. Dit nadat de vorige makelaar er maar geen succes van wist te maken.

Snel, betrouwbaar, met de menselijke maat

Marco heeft attent gereageerd op mijn vragen, is professioneel met de menselijke maat, en brengt op een prettige manier het contact en contract tot stand.. rekening houdend met wensen en eisen van beide partijen. Erg. Lij met proces en resultaat!

Persoonlijk en Ervaren

Deze mensen nemen echt de tijd voor je, we hebben onze woning via hen te koop aangeboden en geen moment spijt. Daarnaast is het in het belang van Fryslan Homes om zo snel mogelijk te verkopen, de vergoeding voor hen daalt als je woning lang te koop staat. Een Win Win dus Verder goede adviezen met een interieur styliste zorgen er voor dat je huis perfect op de foto komt, ik kan het iedereen aanraden.

Het contact was via Whatsapp wat ik als bijzonder prettig heb ervaren.

Ga zo door

• Personeel

In eerste instantie hebben wij onze woning verhuurd via Fryslan Homes voor een periode dat wij in het buitenland verbleven. De (locale) vertegenwoordiging en bemiddeling is hierbij altijd uitstekend verlopen. Met name communicatie op afstand is hierbij belangrijk. Later hebben wij via Fryslan Homes onze woning verkocht waarbij wij uitstekend en professioneel geadviseerd en geholpen zijn. Erg tevreden!

• Personeel

We waren een moeilijk geval, maar de makelaar (Marco) heeft ons er goed doorheen geloodst.

• Personeel

positieve instelling, correct en een vakkundig. dankjewel Marco en team Fryslan Homes bij de verkoop van Buorren 13 - vriendelijke groet, Gerry Verbeek

• Personeel

Correcte en snelle service. Ook de oplevering en afhandeling verliep vlot. Marco en Monique bedankt!

• Personeel

Heb goede ervaringen met Fryslan Homes en kan dit kantoor van harte aanbevelen.

• Personeel

Naar alle tevredenheid mijn appartement verhuurd via Fryslân Homes.

• Personeel N.v.t.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Ik had twee huurders, over de een was ik heel tevreden, de ander bleek aan de drank. Hij hield zich niet aan de regels en liet een puinhoop achter. Dat was helaas geen goede ervaring. In het algemeen vond ik de ervaring met Frieslan homes wel goed.

• Personeel

Tot nu toe tevreden,en wij hopen in de toekomst het zo houden