Filters

10

prima

Alle deelnemers waren heel positief over het eten en drinken en onder de indruk van de setting.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Congress
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was beter dan verwacht
7

Prettig alleen jammer van storend geluid

De Opzoomerkamer heeft charme, een prettige opstelling en een prettig klimaat. We hebben 5-10 min geluidsoverlast gehad doordat karren door de binnenplaats gereden werden. Dan luister je minder goed naar wat er gezegd wordt. Jammer!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Neutraal
10

Excellent

Heel vriendelijk personeel, flexibel, heel goed eten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Lunch / Diner
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur Prima
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
9

Goede catering, vlotte en behulpzame medewerkers

Zowel de uitstraling van de producten als de behulpzaamheid van de medewerkers was erg goed. Zeer vriendelijk en alles stipt op tijd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Congress
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur Zowel athmosphere, ruimte als opstelling en temperatuur waren goed.
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
8

top

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting, Lezing, Congress, Lunch / Diner
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was bijna zoals verwacht
10

Wow!

Wat een prachtig gebouw! Met een uitstekende catering erbij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur prima
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Neutraal
9

Geweldig

Altijd goede service en meedenken en snelle actie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting, Congress
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
9

Mijn ervaring met Wineyard and de staff in Academiegebouw is heel goed

zeer positieve ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting, Lezing, Congress, Lunch / Diner
  • De temperatuur van het eten Het was een beetje te koud
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
10

geweldig gastvrij en flexibel gereageerd op onaangekondigde gasten.

geweldig gastvrij en flexibel gereageerd op onaangekondigde gasten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Lunch / Diner
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
9

Gastvrijheid

Zeer tevreden, goed gastheerschap, prima kwaliteit catering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Lezing
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur alles prima
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
8

wordt goed meegedacht

Fijne en mooie omgeving om een diner te houden. Cateraar werkt met zorg en enthousiasme

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Lunch / Diner
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
10

prima en goed

Goed kwaliteit tegen een goede prijs. Veel keuze en variatie mogelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Congress
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
7

Fijne verzorging van onze vergadermiddag

Lekkere thee, fijne koekjes, glaasje fruitcocktail en borrelhapjes dik in orde. Ik was een uur voor het event aanwezig, maar er is niemand van de catering langsgekomen om even kennis te maken en te vragen of er nog iets gewijzigd was, dat was jammer. de warme kaasbroodjes waren ook heerlijk, maar als hapje erg groot, ik zou die graag de helft kleiner zien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur ik snap de vraag niet
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Neutraal
9

Zeer positief, lunch werd erg gewaardeerd!

Zeer positief, lunch werd erg gewaardeerd! Verbeterpunt: er werden 2 kannen koffie en 2 kannen thee geplaatst voor 14 personen. Dit bleek te weining, hier moest een aantal keer om gevraagd worden deze bij te vullen. Het zou fijner zijn wat meer kannen koffie en thee bij binnenkomst klaar te hebben staan, ofwel dat er iemand is die dit tijdig controleert en bijvult tijdens de inloop. Verder zijn we uitstekend verzorgd!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur Goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was precies zoals verwacht
10

Prettig en goed verzorgd

Fijne sfeer, alles aanwezig en op tijd, heerlijke hapjes, drankjes, koekjes, etc. Was super. Locatie is natuurlijk ook erg mooi! Communicatie vooraf heel goed en snel verlopen. Wijzigingen waren geen probleem. Heel fijn!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur Goed
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was beter dan verwacht
10

-

-

  • Aanbevelen? Ja
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Fijne samenwerking, uitstekend gastheerschap.

  • Deskundigheid & snelheid van uw contactpersoon tijdens het voortraject
  • Duidelijkheid, transparantie & overzichtelijkheid van de offerte
  • Kwaliteit & uitstraling van het eten N.v.t.
  • Mate waarin uw verwachting overeen kwam met de uitvoering
  • Serviceniveau en gastvrijheid & professionaliteit medewerkers
  • Presentatie & uitstraling evenement
  • Tevredenheid over de nazorg van de partij (factuur, after-sales contact)
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u, op een schaal van 1 tot 10, Vineyard zal aanbevelen aan anderen?
  • Locatie: Academiegebouw
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Hartelijk dank nogmaals voor de goede verzorging van de receptie. Vooraf misschien twijfels gehad, maar Duco en zijn team is zeer pro-actief naar alle gasten geweest. Van de gasten positieven feedback gekregen achteraf. Gastvrijheid met een grote "G"!

  • Deskundigheid & snelheid van uw contactpersoon tijdens het voortraject
  • Duidelijkheid, transparantie & overzichtelijkheid van de offerte
  • Kwaliteit & uitstraling van het eten
  • Mate waarin uw verwachting overeen kwam met de uitvoering
  • Serviceniveau en gastvrijheid & professionaliteit medewerkers
  • Presentatie & uitstraling evenement
  • Tevredenheid over de nazorg van de partij (factuur, after-sales contact)
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u, op een schaal van 1 tot 10, Vineyard zal aanbevelen aan anderen?
  • Locatie: Academiegebouw
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Deskundigheid & snelheid van uw contactpersoon tijdens het voortraject
  • Duidelijkheid, transparantie & overzichtelijkheid van de offerte
  • Kwaliteit & uitstraling van het eten
  • Mate waarin uw verwachting overeen kwam met de uitvoering
  • Serviceniveau en gastvrijheid & professionaliteit medewerkers
  • Presentatie & uitstraling evenement
  • Tevredenheid over de nazorg van de partij (factuur, after-sales contact)
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u, op een schaal van 1 tot 10, Vineyard zal aanbevelen aan anderen?
  • Locatie: Academiegebouw
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Het team van Sara, en Sara zelf, is heel vriendelijk in de communicatie, denkt heel erg graag mee, komt met goede ideeen en helpt je ook herinneren waar nodig. Het team helpt mee om elk evenement dat het Alumni Office organiseert in het Academiegebouw tot een succes te maken.

  • Deskundigheid & snelheid van uw contactpersoon tijdens het voortraject
  • Duidelijkheid, transparantie & overzichtelijkheid van de offerte
  • Kwaliteit & uitstraling van het eten
  • Mate waarin uw verwachting overeen kwam met de uitvoering
  • Serviceniveau en gastvrijheid & professionaliteit medewerkers
  • Presentatie & uitstraling evenement
  • Tevredenheid over de nazorg van de partij (factuur, after-sales contact)
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u, op een schaal van 1 tot 10, Vineyard zal aanbevelen aan anderen?
  • Locatie: Academiegebouw
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik was zeer tevreden. De avond liep op rolletjes en volledig volgens afspraak. De aanwezige bediening was zeer prettig om mee te werken en had alles goed onder controle. Nog speciale dank aan hen!

  • Deskundigheid & snelheid van uw contactpersoon tijdens het voortraject
  • Duidelijkheid, transparantie & overzichtelijkheid van de offerte
  • Kwaliteit & uitstraling van het eten
  • Mate waarin uw verwachting overeen kwam met de uitvoering
  • Serviceniveau en gastvrijheid & professionaliteit medewerkers
  • Presentatie & uitstraling evenement
  • Tevredenheid over de nazorg van de partij (factuur, after-sales contact)
  • Hoe waarschijnlijk is het dat u, op een schaal van 1 tot 10, Vineyard zal aanbevelen aan anderen?
  • Locatie: Academiegebouw

Bedrijfsgegevens

Postbus 8277

3503RG Utrecht

030-2538896

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.