Filters

8

Prima, zoals verwacht.

Gezien het tijdstip (12.15 uur) hadden de bitterballen wat eerder kunnen komen. Verder prima. De bediening verliep soepel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Prima, kan nog wat persoonlijker.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? De bittergarnituur smaakte goed.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Allemaal prima. De zaal is goed en erg dichtbij de promotiezaal. Mooie, representatieve zaal voor een receptie.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja.
4

Teleurstellend

Tijdens koffiepauze was de koffie op maar er was niemand bereikbaar om dit te melden/ op te lossen. Bij de lunch was een glutenvrije lunch besteld. We hebben alleen een schaal met sla zonder vinaigrette gezien naast de broodjes waar meerdere gasten gebruik van maakten, zonder folie maar geen glutenvrije lunch. Bij de receptie werd aan het eind terwijl er al gasten vertrokken veel glazen ingeschonken. Prima als dit in begin van receptie gebeurt maar lijkt me beter om dit aan het eind alleen op aanvraag te doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege, Congres, Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Tijdens de koffiepauze was de koffie op, er was niemand in de keuken of elders
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Broodjes en soep prima
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Nee
4

Teleurstellend

Tijdens koffiepauze was de koffie op maar er was niemand bereikbaar om dit te melden/ op te lossen. Bij de lunch was een glutenvrije lunch besteld. We hebben alleen een schaal met sla zonder vinaigrette gezien naast de broodjes waar meerdere gasten gebruik van maakten, zonder folie maar geen glutenvrije lunch. Bij de receptie werd aan het eind terwijl er al gasten vertrokken veel glazen ingeschonken. Prima als dit in begin van receptie gebeurt maar lijkt me beter om dit aan het eind alleen op aanvraag te doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege, Congres, Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Tijdens de koffiepauze was de koffie op, er was niemand in de keuken of elders
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Broodjes en soep prima
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Nee
4

Teleurstellend

Tijdens koffiepauze was de koffie op maar er was niemand bereikbaar om dit te melden/ op te lossen. Bij de lunch was een glutenvrije lunch besteld. We hebben alleen een schaal met sla zonder vinaigrette gezien naast de broodjes waar meerdere gasten gebruik van maakten, zonder folie maar geen glutenvrije lunch. Bij de receptie werd aan het eind terwijl er al gasten vertrokken veel glazen ingeschonken. Prima als dit in begin van receptie gebeurt maar lijkt me beter om dit aan het eind alleen op aanvraag te doen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege, Congres, Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Tijdens de koffiepauze was de koffie op, er was niemand in de keuken of elders
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Broodjes en soep prima
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Nee
4

Enige leverancier bij promotie receptie, en dus erg duur

Omdat dit de enige aanbieder is van eten en drinken bij de receptie van een promotie kunnen ze de prijzen erg opvoeren. Hierdoor zijn de kosten erg hoog (bijna €1,- per bitterbal). Zelf eten of drinken meenemen wordt erg onaantrekkelijk gemaakt, omdat je daarvoor compensatie moet betalen. Voor een receptie van iets meer dan een uur heb ik ongeveer evenveel betaald als 's avonds een borrel van 4 uur. Wel is het goed verzorgd en netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Weinig op aan te merken
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? geen eten genuttigd
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Jammer dat je niet kan kiezen welke ruimte je gebruikt voor de receptie
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Opzich wel, maar dus erg duur
4

Enige leverancier bij promotie receptie, en dus erg duur

Omdat dit de enige aanbieder is van eten en drinken bij de receptie van een promotie kunnen ze de prijzen erg opvoeren. Hierdoor zijn de kosten erg hoog (bijna €1,- per bitterbal). Zelf eten of drinken meenemen wordt erg onaantrekkelijk gemaakt, omdat je daarvoor compensatie moet betalen. Voor een receptie van iets meer dan een uur heb ik ongeveer evenveel betaald als 's avonds een borrel van 4 uur. Wel is het goed verzorgd en netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Weinig op aan te merken
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? geen eten genuttigd
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Jammer dat je niet kan kiezen welke ruimte je gebruikt voor de receptie
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Opzich wel, maar dus erg duur
4

Enige leverancier bij promotie receptie, en dus erg duur

Omdat dit de enige aanbieder is van eten en drinken bij de receptie van een promotie kunnen ze de prijzen erg opvoeren. Hierdoor zijn de kosten erg hoog (bijna €1,- per bitterbal). Zelf eten of drinken meenemen wordt erg onaantrekkelijk gemaakt, omdat je daarvoor compensatie moet betalen. Voor een receptie van iets meer dan een uur heb ik ongeveer evenveel betaald als 's avonds een borrel van 4 uur. Wel is het goed verzorgd en netjes geregeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Weinig op aan te merken
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? geen eten genuttigd
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Jammer dat je niet kan kiezen welke ruimte je gebruikt voor de receptie
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Opzich wel, maar dus erg duur
10

Uitstekend

is onze favoriete vergader en diner locatie in Utrecht

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting, Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Vlot, vriendelijk, adequaat, meedenkend, flexibel
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? zeer sfeer volle zalen
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? jazeker
9

Mooi vegetarisch buffet, goed verzorgd en prettige bediening

Nog wel een puntje van aandacht: de branders onder de warme gerechten waren op een gegeven moment gedoofd waardoor deze afkoelden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Overig
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Goede communicatie, zeer service gericht
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Smaakvolle gerechten, verrassend goed voor vegetarisch buffet
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Kanunnikkkenzaal is niet optimaal qua sfeer, maar voldeed goed voor deze bijeenkomst
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Zeker
10

Uitstekend eten en drinken, uitstekend geregeld en geserveerd

Hartelijk dank voor het verzorgen van het aperitif en diner voor het afscheidfeest van onze collega die inmiddels met pensioen is! Het menu was een zeer groot succes, en de verzorging was perfect - het regelen ging uitstekend en er werd aanzienlijke flexibiliteit getoond gezien onze soms veranderende plannen. Ook werkten de mensen van Vineyard uitstekend om al onze speeches en dergelijke heen - waarvoor onze grote dank en bewondering.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Overig
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Zie hierboven
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Zie hierboven
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Ruimte en sfeer waren uitstekend - de opstelling werkte goed voor ons, kleurgebruik en temperatuur werkten uitstekend
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
10

Prima

Prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

Uitstekend verzorgd diner

Vanaf de planning voor het diner tot en met het diner zelf was het contact met Vineyard snel, plezierig en klantgericht. Het diner zelf beantwoordde geheel aan mijn verwachtingen, wat betreft zowel de kwaliteit van spijs en drank als de snelle, attente en geruisloze bediening.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Overig
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? zie hierboven
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? zeer goed
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? uitstekend
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? geheel
8

-

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

heel goed

heel goed en klantvriendelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Congres
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? goed
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? goed
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? helemaal goed, het is wel raadzaam dat de ict medewerker bij het hoofdprogramma blijft. Ondanks vaak testen vooraf gaat het dan toch op het event zelf even mis en dan mis je tijd omdat je de medewerker op moet halen ipv dat je direct kunt schakelen
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja helemaal
8

Vriendelijk en flexibel personeel

Vriendelijk en flexibel personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Congres
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? prettig
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? prima
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
9

Great service all around!

Service was enjoyable; the time frame reserved was a bit short given many guests present

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? Well organized!
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? Great!
  • How would you rate the following aspects of the (meeting) room(s): atmosphere, space, set-up, use of colour and temperature? Comfortable (senate hall was cold for some)
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
10

Goede receptie gehad!

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Goed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
7

Goede service, vriendelijk personeel

Tevreden, er had iets meer koffie thee en gebak mogen zijn, we kwamen nu net niet uit (vooral qua thee).

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Prettige zaal!
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
6

zie onder

zie onder

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Goed
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? kan beter
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Goed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? niet helemaal. Ik zou bijvoorbeeld sap bij de lunch krijgen, maar het is helaas niet geserveerd
8

Goed georganiseerd en alles prima in orde!

Alles verliep prima, voor vragen over apparatuur keken ze met ons mee en gaven uitleg wat heel fijn is. ps; geen koekjes besteld omdat deze qua prijsverhouding heel duur zijn. Kan hier geen andere optie voor komen?

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Lezing
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Belle van Zuijlenzaal hele fijne ruimte
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
10

Heel positief

Zowel de bediening als het eten werd erg gewaardeerd door de deelnemers. Mede daardoor een succesvolle jubileummuziekavond.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw? N.v.t.
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Overig
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? hulpvaardig, goede bediening
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? prima
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? zeker
9

Geweldige samenwerking

Mooie plek, goede catering, vriendelijke bediening. Daar worden we warm van!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Zeer behulpzaam
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Smakelijk
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Ruim en licht ietsje te warm
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Absoluut
9

Attente meedenkende bediening

Plezierige bediening die het serveren goed bijhoudt

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting, Lezing
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Fraai gemoderniseerde Belle van Zuylenzaal
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Jazeker
8

Fijn en goed verzorgd!

Ik was er vroeg, kon er als organisator al direct in. da's fijn! Zaaltje was voor ons helemaal prima. alles gewoon keurig verzorgd en fijne sfeer. zeker voor herhaling vatbaar.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur prima
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was beter dan verwacht
8

Hele mooie avond gehad met goede service

Wij zijn over het algemeen zeer tevreden over de huur van het Academiegebouw. Het enige minpunt was de akoestiek. De presentator was slecht te horen als er ook maar een klein beetje rumoer was in de zaal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat atmosphere in het Academie gebouw
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Overig
  • De temperatuur van het eten Het was op de juiste temperatuur
  • Beoordeel de volgende aspecten in de zaal / zalen met een goed, gemiddels of slecht: Atmosphere, ruimte, opstelling, kleurgebruik, temepratuur Atmosphere goed, ruime goed, opstelling goed, kleurgebruik goed, temperatuur goed.
  • In welke mate waren de verwachtingen in lijn met de aangeboden services? Het was bijna zoals verwacht

Bedrijfsgegevens

Postbus 8277

3503RG Utrecht

030-2538896

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.