Filters

10

Super ervaring!

Goed georganiseerd, lekker eten en fijne sfeer.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? we hadden veel ad-hoc en last-minute verzoeken en zij bleven geduldig en behulpzaam
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Het was ruim voldoende en smaakte prima
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? de zalen waren prachtig en de apparatuur werkte goed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? boven verwachting
10

Heel blij met de prachtig verzorgde receptie bij mijn promotie!

Heel blij met de prachtig verzorgde receptie bij mijn promotie!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

een fijne receptie gehad

Vineyard Domplein organiseerde de receptie. Zeer te spreken hierover, vooral ook fijn hoe flexibel het is qua gasten en eigen wensen aangeven/aanpassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? fijn in de omgang
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? heel fijn
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
9

Lekker en prettig geregeld

Ontvangst en catering waren goed verzorgd en de communicatie over opties was prettig. De kwaliteit van de (vegan) hapjes en dranken was prima. Het was voor de tijd van het jaar koud in de Pandhof. Waar wij felicitaties in ontvangst namen (linksvoor) was het nogal winderig. Misschien was de andere hoek (rechtsachter) voor deze keer beter geweest?

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? behulpzaam maar niet opdringerig
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? de vegan hapjes waren heerlijk
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? In de aula was alles prima, in de Pandhof bij dit weer vanzelfsprekend fris. Waar wij stonden bovendien tochtig/winderig, dus wij vroegen ons af of de andere hoek (rechtsachter) gezien de windrichjting misschien geschikter zou zijn geweest
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
10

Vineyard Domplein is professioneel, en denkt goed mee.

Een heel mooie receptie gehad waarbij Vineyard Domplein de hapjes en de drankjes verzorgde. Ze zijn heel professioneel en vriendelijk. De hapjes waren heerlijk en er werd goed meegedacht over de hoeveelheden: genoeg voor iedereen én niet te veel, zodat voedselverspilling wordt voorkomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Volledig in lijn met de verwachtingen.
8

Netjes

Alles was goed verzorgd. De bediening was vriendelijk. Het enige wat me stoorde is dat er zeer grondig werd opgeruimd al voordat de tijd over was, waardoor denk ik sommige mensen het gevoel kregen alsof ze weg moesten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? vriendelijk
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? het broodje caprese viel erg in de smaak maar was helaas snel op. de uiencompote vond ik wat minder
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? mooie lichte ruimte. fijn dat mijn paranimfen het scherm konden gebruiken voor een leuk filmpje.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
8

The adjustment is good, food is also delicious

If there is an option of selection food type will be great, because of too much rice left I think that is a pity, if I can choose, I will choose only one of them and bring more salad.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? I think the service is very good
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? Rice is a bit too much
  • How would you rate the following aspects of the (meeting) room(s): atmosphere, space, set-up, use of colour and temperature? The seeting is very good
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
10

Alles is tot in de puntjes goed verzorgd!

Of het gaat om een lunch, diner of een borrel, het is tot in de puntjes verzorgd! Het personeel van Vineyard doet er alles aan om de gasten zo goed mogelijk te bedienen en er wordt altijd meegedacht. De dienstverlening is top!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting, Lunch/diner, Overig
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Ze zijn altijd erg vriendelijk en dienstverlening is altijd goed
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
10

Excellent

I'm satisfied with the Vineyard service, with good communication although I'm working aboard from Jakarta, Indonesia. For the food which was ordered more than the guest, it would be nice if some can be brought home and some can be given to others who need it.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? it was excellent
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? all was delicious
  • How would you rate the following aspects of the (meeting) room(s): atmosphere, space, set-up, use of colour and temperature? It was great
  • Did the overall service meet your expectations? yes
10

Great PhD defence borrel

Everything was great and well organized. Also very easy to arrange.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? N/A
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? N/A
  • How would you rate the following aspects of the (meeting) room(s): atmosphere, space, set-up, use of colour and temperature? Very nice
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
2

Absurd duur

Prima! Maar errrg duur

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Fijn dat er zo veel vega opties zijn
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
9

Alles is prima verlopen

Ik heb alles als goed en prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Professioneel en prettig. Heel fijn dat iemand tijdens de receptie eraan dacht dat ik misschien ook graag wat van de lekkere hapjes wilde proeven en een bordje uit zichzelf onder handbereik neerzette.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Heerlijk en fijn dat er voor vega gekozen kon worden
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja. Alles verliep geruisloos.
10

Uitstekende service

Uitstekende service voor een receptie na de promotieplechtigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Uitstekend
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Goede broodjes
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Mooie locatie
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Boven verwachting
8

Zorgzaam georganiseerd

Prettig contact tijdens bespreken na aanvankelijke slecht nieuws gesprek dat er "maar"80 mensen konden komen. Dit gaf heel wat hoofdbreken omdat er vel meer mensen wilden komen. Dit gaf voor ons een enorme logistiek puzzel. Prettig dat extra zaal voor pasgeboren kleinkind en voor voeden van haar mogelijk bleek. Ook kon het surplus aan mensen in een zaaltje met koffie eea de promotie volgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Zeer goed toen ik vroeg om plek pasgeboren kleinkind, werd adequaat geregeld
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Als promovendus niets geproefd want bij mij kwam niemand langs
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? sfeervol
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
10

Goede ervaring

Communicatief en goede uitvoering enig minpuntje dat ze relatief vroeg gaan afbreken …

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Goed
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Hoed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Goed
9

Everything was very good

Everything looks very professional and well-organised.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Professional and friendly
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? The taste was good
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? The place was Excellent
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Yes, very good experience
9

fantastisch en geweldig lekker

De sfeer en het vegan diner in het akademiegebouw waren in 1 woord geweldig, en we hebben genoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege, Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? heel goed. instructies mbt tafelschikking eerst niet zo duidelijk. schenken van wijn niet altijd accuraat.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? het vegan diner was geweldig! op de receptie werden de vegan bitterballen geroemd!
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? jazeker
10

Was fine!

Was fine!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
8

Goede service en sfeer

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? bubbels stonden al klaar maar was niet in gelegenheid om gezamenlijk proost moment te organiseren
10

gastvrij

Alles liep voorspoedig en duidelijk en de gasten hadden voldoende te eten en te drinken. Dat is toch wat je wil

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? erg fijn
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? was goed
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? was fantastisch om in de tuin
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? zeker
10

Professioneel en ontspannen

Goed georganiseerde receptie in de prachtige kloostergang van de domtuin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Heerlijke broodjes waar iedereen van at
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Het was buiten, prachtig
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
9

Delicious food, great service, helpful with ordering.

I am very satisfied with the food and service. Thank you for making my retirement reception a nice celebration.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Very helpful with ordering; I did have to say that I wanted the reception indoors.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? very good tasty food.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Senaatzaal was great.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? yes, food exceeded expectations. The miniquiches were delicious and the fruit kababs perfect.
5

Locatie mooi, maar door onduidelijk aangeven van locatie veel ongenode gasten

Jammer genoeg veel ongenode gaste ln die eigenlijk op een receptie in een naastgelegen zaal moesten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Contact verliep initieel stroef omdat ze mij emailadres verkeerd hadden ingevoerd.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Locatie is mooi
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

Zeer tevreden, prettig personeel, goede kwaliteit, fijn samenwerken!

Ik ben heel tevreden hoe alles rondom mijn oratieplechtigheid is verlopen. Enige punt is dat ik graag tijdens de receptie soms heel kort even een update had gehad. Nu zijn de frietjes en hamburgers aan het einde heel laat verzorgd waardoor er helaas heel veel over is gebleven waar wel veel animo voor was maar het werd heel laat pas uitgeserveerd. verder prima allemaal!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? staat al in mijn motivatie, heel fijn
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? ik heb de hapjes niet gehad, ze vergeten helaas wel om ook te bedienen bij het feestvarken zelf.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Top
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Zeker
8

De receptie was prima verzorgd.

Alles was goed geregeld, vrijwel iedereen was zeer tevreden, genoeg lekkere drankjes en hapjes. Een puntje van kritiek: bij het maken van de afspraak voor de receptie had ik gevraag om enkele (circa 5) stoelen in de pandhof voor mensen die niet een uur lang konden staan en om te voorkomen dat ze niet op de stenen richels hoefden te gaan zitten. Helaas heb ik geen stoelen gezien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja

Bedrijfsgegevens

Postbus 8277

3503RG Utrecht

030-2538896

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.