Filters

10

Great PhD defence borrel

Everything was great and well organized. Also very easy to arrange.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? N/A
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? N/A
  • How would you rate the following aspects of the (meeting) room(s): atmosphere, space, set-up, use of colour and temperature? Very nice
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
2

Absurd duur

Prima! Maar errrg duur

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Fijn dat er zo veel vega opties zijn
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
9

Alles is prima verlopen

Ik heb alles als goed en prettig ervaren.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Professioneel en prettig. Heel fijn dat iemand tijdens de receptie eraan dacht dat ik misschien ook graag wat van de lekkere hapjes wilde proeven en een bordje uit zichzelf onder handbereik neerzette.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Heerlijk en fijn dat er voor vega gekozen kon worden
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja. Alles verliep geruisloos.
10

Uitstekende service

Uitstekende service voor een receptie na de promotieplechtigheid

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Uitstekend
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Goede broodjes
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Mooie locatie
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Boven verwachting
8

Zorgzaam georganiseerd

Prettig contact tijdens bespreken na aanvankelijke slecht nieuws gesprek dat er "maar"80 mensen konden komen. Dit gaf heel wat hoofdbreken omdat er vel meer mensen wilden komen. Dit gaf voor ons een enorme logistiek puzzel. Prettig dat extra zaal voor pasgeboren kleinkind en voor voeden van haar mogelijk bleek. Ook kon het surplus aan mensen in een zaaltje met koffie eea de promotie volgen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Zeer goed toen ik vroeg om plek pasgeboren kleinkind, werd adequaat geregeld
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Als promovendus niets geproefd want bij mij kwam niemand langs
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? sfeervol
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
10

Goede ervaring

Communicatief en goede uitvoering enig minpuntje dat ze relatief vroeg gaan afbreken …

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Goed
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Hoed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Goed
9

Everything was very good

Everything looks very professional and well-organised.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Professional and friendly
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? The taste was good
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? The place was Excellent
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Yes, very good experience
9

fantastisch en geweldig lekker

De sfeer en het vegan diner in het akademiegebouw waren in 1 woord geweldig, en we hebben genoten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege, Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? heel goed. instructies mbt tafelschikking eerst niet zo duidelijk. schenken van wijn niet altijd accuraat.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? het vegan diner was geweldig! op de receptie werden de vegan bitterballen geroemd!
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? jazeker
10

Was fine!

Was fine!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
8

Goede service en sfeer

-

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? bubbels stonden al klaar maar was niet in gelegenheid om gezamenlijk proost moment te organiseren
10

gastvrij

Alles liep voorspoedig en duidelijk en de gasten hadden voldoende te eten en te drinken. Dat is toch wat je wil

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? erg fijn
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? was goed
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? was fantastisch om in de tuin
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? zeker
10

Professioneel en ontspannen

Goed georganiseerde receptie in de prachtige kloostergang van de domtuin.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Heerlijke broodjes waar iedereen van at
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Het was buiten, prachtig
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
9

Delicious food, great service, helpful with ordering.

I am very satisfied with the food and service. Thank you for making my retirement reception a nice celebration.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Very helpful with ordering; I did have to say that I wanted the reception indoors.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? very good tasty food.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Senaatzaal was great.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? yes, food exceeded expectations. The miniquiches were delicious and the fruit kababs perfect.
5

Locatie mooi, maar door onduidelijk aangeven van locatie veel ongenode gasten

Jammer genoeg veel ongenode gaste ln die eigenlijk op een receptie in een naastgelegen zaal moesten zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Contact verliep initieel stroef omdat ze mij emailadres verkeerd hadden ingevoerd.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Locatie is mooi
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

Zeer tevreden, prettig personeel, goede kwaliteit, fijn samenwerken!

Ik ben heel tevreden hoe alles rondom mijn oratieplechtigheid is verlopen. Enige punt is dat ik graag tijdens de receptie soms heel kort even een update had gehad. Nu zijn de frietjes en hamburgers aan het einde heel laat verzorgd waardoor er helaas heel veel over is gebleven waar wel veel animo voor was maar het werd heel laat pas uitgeserveerd. verder prima allemaal!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? staat al in mijn motivatie, heel fijn
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? ik heb de hapjes niet gehad, ze vergeten helaas wel om ook te bedienen bij het feestvarken zelf.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Top
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Zeker
8

De receptie was prima verzorgd.

Alles was goed geregeld, vrijwel iedereen was zeer tevreden, genoeg lekkere drankjes en hapjes. Een puntje van kritiek: bij het maken van de afspraak voor de receptie had ik gevraag om enkele (circa 5) stoelen in de pandhof voor mensen die niet een uur lang konden staan en om te voorkomen dat ze niet op de stenen richels hoefden te gaan zitten. Helaas heb ik geen stoelen gezien.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
8

Meraviglioso

Bellissimo e puntualissimo. Bello anche il riceviento nel cortile del Dom

  • Ci consiglieresti? Si
  • N/D
  • N/D
  • N/D
  • N/D
  • N/D
8

I do like it very much

The reception was quite good, I found it a little bit hard for the guests to reach to drinks and nuts, but that might be due to have reception outside. The guys were friendly. Thank you very much for helping me during this. Nasim

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? They are friendly and quick in response
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? There were too many options
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? I love that
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? yes
8

Goede service, hapjes zijn wel erg duur

Was over het algemeen prima, wel afgezien van aanvullende hapjes vanwege de prijzen

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? de nootjes waren erg lekker, wel erg duur
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? helemaal prima, heerlijk buiten kunnen borrelen
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
5

Prima

Het eten is lekker en het assortiment goed. Ik ben heel blij met het feit dat er zo veel vega opties zijn. De service viel een beetje tegen. De lunch werd laat geserveerd, er werd al ruim voor de eindtijd opgeruimd, terwijl ik nog met gasten in de zaal was, en de (enige) barman stond de hele tijd op zijn telefoon te kijken.

  • Aanbevelen? Nee
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? De service viel een beetje tegen. De lunch werd laat geserveerd. Mijn paranimfen moesten herhaaldelijk vragen waar bepaalde dingen bleven. Er werd al ruim voor de eindtijd opgeruimd, terwijl ik nog met gasten in de zaal was. Er werd ook niet gevraag of iemand nog iets wilde eten voordat het eten werd weggehaald. De (enige) barman stond de hele tijd op zijn telefoon te kijken en was niet heel erg service-gericht.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Zeer tevreden, vooral fijn dat er zoveel vega is.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Ruimte was goed, niks op aan te merken
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Niet helemaal. Ik had verwacht dat de service beter zou zijn. Omdat jullie veel promoties doen, ging ik er vanuit dat de service zou passen bij het unieke en belangrijke karakter van zo'n gelegenheid.
9

Lovely

The communication and execution was very smooth and up to my expectations.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Good
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Delightful
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Pleasant
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Yes
10

Everything was well organized and everybody was very friendly. Thanks!

See above

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? See above
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? I was too busy with the guests. I didn't eat anything.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? It was all excellent.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Yes
10

Prachtige receptie na afloop van mijn oratie

De organisatie van de receptie na afloop van mijn oratie was in zeer goede handen bij Vineyard. Er was een prettige communicatie, ik kreeg goed advies en de receptie zelf was goed verzorgd. Mijn gasten en ik waren zeer tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Medewerkers waren heel vriendelijk.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Senaatszaal is zeer geschikt voor recepties. Was mooi aangekleed met verse bloemen. Personeel was vriendelijk. Temperatuur was oke.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
10

Picobello

Alles was perfect schoon en netjes

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken? N.v.t.
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Alles was perfect, schoon en netjes
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Goed
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Perfect
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
10

Schitterend

Alles liep soepel

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Perfect
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Bitterballen van top kwaliteit
  • Hoe beoordeelt u de volgende aspecten van de zaal/zalen: sfeer, ruimte, opstelling, kleurgebruik en temperatuur? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja

Bedrijfsgegevens

Postbus 8277

3503RG Utrecht

030-2538896

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.