Filters

10

Perfect Spot for remote Celebration

Perfect location for defense festivities! Vineyard Domplein offers a wonderful and quiet setting, ideal for celebrating special moments. The food was outstanding, and the atmosphere suited our small group perfectly. Highly recommended!

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? Very good
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? Very good food
  • Did the overall service meet your expectations? Yes absolutely
10

Prima service tijdens borrel promotie

Perfect geregeld. Goede service, prijs en producten!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

zeer klantvriendelijk, mooie ambiance en heerlijk diner

zeer klantvriendelijk, mooie ambiance en een heerlijk diner

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? altijd bereid tot nadere acties
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? uitstekend
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? ja
10

Fantastisch!

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

Excellent service for inaugural address

All the arrangements with Vineyard went very smoothly and I did not have to worry about most details. They can offer a good variety of choices, and additional arrangements/customizations can be made. All my guests were extremely satisfied with the service.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? They were available when needed, without being too intrusive.
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? All as expected -- pretty good quality.
  • Did the overall service meet your expectations? Yes, all went as planned.
10

Goede communicatie en alles uitstekend geregeld.

Goede communicatie en alles uitstekend geregeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Uitstekend
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Uitstekend
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
10

Service very elegant

Service very elegant

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? very nice!
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? very nice!
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
10

Staffs who involving reservation and catering are nice.

The contact person for arranging reservation is really nice and active to help me, including give a suggestion for amount of food.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? N/A
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? All are good
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
9

Uitstekende service

Je wordt ontzorgd in het houden van je receptie. Prijzen zijn uiterst fair.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Vriendelijk, duidelijk
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Prijs is erg schappelijk
10

Zeer ervaren en professioneel

Vineyard Domplein organiseerde voor mij de borrel na afloop van mijn promotieplechtigheid. Alles was tot in de puntjes geregeld!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Positief
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Positief
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Jazeker
10

Everything was taken care of perfectly

The catering for my PhD defence went 100 % smooth and I did not have to worry about anything. I felt very well taken care of. Thanks!

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? Very friendly
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? All tasty
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
10

Uitstekend verzorgd

Niets op aan merken

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Prima
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Prima
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
10

Very professional service!

I have enjoyed the service by Vineyard Domplein during the reception after my PhD ceremony. It was very smooth and professional.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? N/A
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? N/A
  • Did the overall service meet your expectations? N/A
10

Prachtig ontzorgd

Veel dank voor het mooier maken van de dag!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding? N.v.t.
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Zeer vriendelijk
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Heel goed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
8

Perfecte service, goede kwaliteit drankjes en snacks.

Eigenlijk is alles goed! Maar het is wel erg duur! Ik snap de monopoli positie maar 2 euro per bitterbal, hoe goed ze ook zijn!, is wel erg prijzig. Ik ken mensen die het niet zo breed hebben en daarom maar afzien van de borrel hier, en ergens ander heen gaan. En dat is toch eigenlijk wel jammer voo zo’n mooie dag. Maar verder, aan de kwaliteit en service niets dan goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Erg vriendelijk
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Goed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
9

Ik heb grote waardering voor de plezierige en professionele wijze waarop de receptie is begeleid doo

zie boven

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Heel prettig en professioneel
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Goed denk ik al was ik zelf nog onder de indruk van alles.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
10

Excellence service en gastvrijheid

Een uitstekende service met heerlijke hapjes en drankjes. Het maakte de middag compleet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Gastvrije mensen met oog voor detail.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Uitstekend
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
8

A Bumpy Start, but Great Customer Service

I initially had a disappointing experience with the catering for my PhD defense, particularly regarding the quantity and quality of the food, which did not meet my expectations given the price. However, after sharing my feedback, the caterer took my concerns seriously and handled the situation professionally. They refunded the cost of the food, which I really appreciate. The drinks were fine, and while the service could have been more welcoming, I recognize that these events can be quite routine for the staff. Despite the initial disappointment, I value the effort they made to address my concerns afterward. Given their responsiveness, I would recommend clear communication about expectations when booking, but I do appreciate their willingness to make things right.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? Refer to comment above
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? Refer to comment above
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
9

Heel goed verzorgd in een prachtige ruimte!

Het was een prachtige receptie

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Fijne service
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Heb er zelf niet veel van meegemaakt (handjes geven) :)
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
9

Geweldig! Goed eten en aardige bediening

Heel blij hier te gast te zijn met onze groep

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Meeting, Lunch/diner
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? Hulpvaardig!
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? Heel goed
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? Ja
10

Hele fijne locatie!

Naast dat de locatie prachtig is, was de service ook super, beide vooraf en tijdens het evenement. Erg vriendelijk personeel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Hoe verliep de communicatie tussen u en Vineyard in aanloop naar de reservering?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit van de service?
  • Hoe beoordeelt u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken?
  • Indien van toepassing, hoe beoordeelt u de prijs-kwaliteitverhouding?
  • Welk cijfer geeft u uw bezoek aan het Academiegebouw?
  • Wat is de reden van uw bezoek aan het Academiegebouw? Promotie, oratie, afscheidscollege
  • Kunt u uw ervaring met het personeel nader toelichten? N.v.t.
  • Hoe heeft u de kwaliteit en smaak van het geserveerde eten en drinken ervaren? N.v.t.
  • Waren uw verwachtingen in lijn met de aangeboden service? N.v.t.
10

Super amazing, very hospitable, and professional

You honour your word. Right from the start, you delivered on time and professionally. The service was right on point. I couldn't have asked for more or better.

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech, Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? N/A
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? N/A
  • Did the overall service meet your expectations? Yes
10

Lovely!

I asked them to arrange some Brazilian caipirinhas to treat my guests, and they did it masterfully!

  • Would you recommend us? Yes
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Graduation ceremony
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? The staff was very friendly and attentive.
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? Everything was good!
  • Did the overall service meet your expectations? Yes!
7

Great communication, but the lunch sandwiches and wraps could be improved.

The staff was very friendly, accommodating, and well-organized, but the food fell short of expectations. I ordered the lunch menu for my guest, and while the sandwiches were passable, the chickpea wrap was a major disappointment—difficult to eat, with the filling spilling onto the floor and creating a mess, leading to unnecessary food waste. Overall, this aspect was highly unsatisfactory.

  • Would you recommend us? No
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? N/A
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? N/A
  • Did the overall service meet your expectations? N/A
6

Overall unsatisfied

Hosting a reception immediately after the graduation ceremony was a wonderful idea, and for this reason, I chose to book with your company. However, I had booked for 30 people, but we ended up being far fewer – which turned out to be fortunate. Otherwise, the food would not have been sufficient, despite your recommendation to reduce the quantities when I requested a quote. Unfortunately, I was unable to eat the bitterballen, cheese sticks, or desserts, as they were served on small plates. This led to some guests eating five portions while others had none. I was also disappointed to find that a non-alcoholic sparkling wine was opened without it being requested. We drank it without realizing it was non-alcoholic, but had we known, we would not have chosen it. Additionally, I feel that the food was overpriced considering the quantities provided. Regarding the sandwiches, the one with barley was particularly unpleasant. These were the only ones left over, which is telling, as they were simply not enjoyable. I hope this feedback helps you improve future events, as I expected a better experience for the price paid.

  • Would you recommend us? No
  • How was the communication between you and Vineyard's employees leading up to the reservation?
  • How would you rate the quality of service during your visit to the Utrecht University Hall?
  • How would you rate the quality and taste of the food and drinks served?
  • If applicable, how would you rate the value for money?
  • How would you rate your visit to the Utrecht University Hall?
  • What was the purpose of your visit to the Utrecht University Hall? Academic ceremony, inaugural lecture, valedictory speech
  • Could you elaborate on your experience with the service provided by the staff? The staff was kind, but food distribution could have been better, as some guests missed out on desserts, and non-alcoholic sparkling wine was served without being requested.
  • Could you tell us more about your experience with the quality & taste of the food and drinks severen? The quality of the food and drinks left much to be desired. The barley in the sandwich roll had an unpleasant taste, and the non-alcoholic sparkling wine was disappointing. Additionally, charging 4 euros for water felt excessive.
  • Did the overall service meet your expectations? Unfortunately, the overall service did not meet my expectations. While the staff was polite, the food distribution was uneven, and some of the food and drinks did not meet the quality I had anticipated.

Bedrijfsgegevens

Postbus 8277

3503RG Utrecht

030-2538896

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.