Goede kwaliteit, prijs verhouding

• Persoonlijk advies

Beter als ik had kunnen wensen.

Goede service, vriendelijk en bovendien hele goed gewrapt, heel strak. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Mooi, netjes gewerkt

3 gangdeuren tweezijdig laten wrappen in onze favoriete kleur. Ging prima en er werd netjes en rustig gewerkt. Geen rommel achtergelaten dus zeker een aanbeveling voor een ieder, als je hetzelfde idee hebt als wij

• Persoonlijk advies

Goede communicatie met Matthijs. Snelle service. Ben erg tevreden met het resultaat.

• Persoonlijk advies

Geweldig resultaat en snelle afhandeling

Perfecte service

• Persoonlijk advies

Matthijs is topman in zijn vak. Hij denk graag mee en geeft je advies.

• Persoonlijk advies

Duurt even voordat het aankomt maar wel goed

• Persoonlijk advies

Beste Louis, Hartelijk dank voor de review en de keurige beoordeling! De wat latere levering klopt helemaal. Deze weken hebben we wat invloed van ziek personeel en hebben de meeste bestelling die op maat gemaakt worden wat vertraging. Wij verwerken alles zo snel als mogelijk. Vriendelijke groet, Matthijs - Signland

proffesioneel en deskundig werk zeker aan te raden

de communicatie verliep goed, deskundig advies zou signland zeker aanraden bij andere.

• Persoonlijk advies

Zeer professionele service en product!

Wij zijn zeer tevreden over de levering van Signland. We hebben twee deuren laten wrappen door hen, met een snel en zeer mooi resultaat. Klantvriendelijk en professionele aanpak, en makkelijk de communicatie per whatsapp.

• Persoonlijk advies

Sterke zichtbaarheid van mijn bedrijf

Uitstekende kwaliteit bestickering geplaatst wat volledig aan mijn verwachting voldoet. Snelle levering, goed overleg en inzicht over de mogelijkheden.

top kwaliteit !

Ik ben zo onwijs goed geholpen door Dhr, van Dijk! samen een prachtig ontwerp gemaakt, vervolgens samen na gelopen en aangepast waar nodig om het perfecte plaatje te creëren! Super blij met het resultaat! ik zou iedereen aanraden bij Signland langs te gaan voor reclame voor werkelijk ALLES!!

• Persoonlijk advies

super communicatie, top resultaat!

Je zegt wat je nodig hebt. Je krijgt advies over de materialen en de mogelijkheden. En voordat je het weet zit je raambestikkering er perfect op. Simpel en effectief! Het resultaat staat, erg goed!

• Persoonlijk advies

Matthijs is een harde werker en secuur. Hij (en zijn dochter, in de 1e fase) hebben een mooi resultaat afgeleverd.

Een mooi gewrapte kast

Geen gehaast gewrap, goede toelichting op het werk.

Prachtig

Matthijs is zeer deskundig en goed in zijn werk. Prettige communicatie en hij werkt zeer nauwkeurig. Samen met zijn dochter heeft hij al onze binnendeuren voorzien van een mooie wraplaag. De kosten vielen ook erg mee. 8 nieuwe deuren staan niet in verhouding met de kosten van het wrappen. Absoluut een aanrader!

Geweldig!

Zeer goede ervaring! Hebben uitstekend werk geleverd. 7 deuren zien er heel mooi uit. Snel en alles keurig weer opgeruimd.

Persoonlijke aandacht

Super positief! Matthijs had aandacht voor onze wensen en heeft ze naar wens ingevuld!

• Persoonlijk advies

Matthijs weet de vraag altijd te vertalen naar een passende oplossing!

Geweldig!

Signland heeft bij ons op kantoor de deuren en de keuken een nieuwe look gegeven! werkt super netjes, denkt mee weet van aanpakken! mochten wij in de toekomst nog een klus hebben, nemen we uiteraard weer contact met Matthijs van Signland op!

• Persoonlijk advies

Ons huis heeft weer een frisse blik door keurig vakwerk

De voorkant van ons huis is gewrapt. Het resultaat is boven verwachting

• Persoonlijk advies

Duidelijke communicatie, korte wachttijden en zeer nette afwerking. Onze deuren lijken nieuw. Je ziet geen sporen van wrappen..

• Persoonlijk advies

korte lijnen, goede afspraken en goede producten

• Persoonlijk advies

Goede service, er wordt meegedacht!

Als vaste leverancier levert Signland niet alleen onze producten, zij leveren ook advies. Middels advies op maat komen we altijd daar, waar we willen zijn. Zeer tevreden. Signland is betrouwbaar en zorgt altijd voor een tijdige levering.

• Persoonlijk advies

Prettige samenwerking met deskundige mensen.

Plezierig samen gewerkt met Signland. Goed advies gehad om tot een mooi resultaat te komen.

• Persoonlijk advies

goed advies, fantastisch resultaat, een vakspecialist

Bij het bezoek aan het kantoor direct goed geadviseerd. De deuren zijn bij ons thuis gewrapped. Erg plezierig kontakt.

Over Signland

SIGNLAND is hét designbureau voor alles wat je nodig hebt om jouw bedrijf te presenteren, zowel online als offline. Bij ons staat creativiteit, uniek zijn en een persoonlijke aanpak voorop. Ons werk is maatwerk! Wij ontwerpen, ontwikkelen en beheren websites en webwinkels, met de bijbehorende webhosting, en alle soorten reclame die u kunt bedenken voor uw bedrijf. Van visitekaartjes tot complete gevelreclame en autobelettering. Alle reclame onder 1 dak en in eigen huis. Wij staan klaar voor reclame met impact.