Betrouwbaar, snel en behulpzaam

Jarenlang mijn webhost geweest. Heb daar nooit spijt van gehad, integendeel.

• Persoonlijk advies

ik ben heel goed geholpen

zeer tevreden

In eerste instantie mail contact gehad over de mogelijkheden Daarna de onderdelen aangeleverd en die zijn netjes gewrapt Uiteindelijk zeer tevreden over het eindresultaat en aardige mensen

• Persoonlijk advies

Harde werkers met een prachtig resultaat

Signland heeft haar best gedaan om zich aan onze planning aan te passen. De deuren zijn snel maar keurig geplakt. En ook nog ramen geplakt. Een prima resultaat van Signland!

goed gedaan

goed gedaan

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Goedemorgen ervaring

Top service!

Signland is een topbedrijf! Matthijs neemt echt de tijd en luistert naar de klant. Voor onze uitbouw hebben we zonwerende folie afgenomen ideaal voor het zonlicht zonder dat het het daglicht wegneemt. Super tevreden met het eindresultaat, zou dit bedrijf zeker aanbevelen!

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden over het resultaat

Ik kan heel kort hier over zijn. Het was uiteindelijk meer werk dan ze voor ogen hadden. Dit kwam omdat mijn buiten deur verschillende lagen had. Maar dit is perfect onder handen genomen en is een prachtig eindresultaat geworden. Op moment dat wij de bovenverdieping gaan doen liezen we zeker weer voor Signland

Prima service.

De glazen deur prima gewrapt . Helaas ontstonden kleine luchtbelletjes. Na een belletje snel en keurig opgelost. Goede service.

• Persoonlijk advies

Gevel reclame: snel en goed

Ik kan Signland van harte aanbevelen. Het bestelde gevelbord is snel en vakkundig geleverd en gemonteerd.

Goede kwaliteit, prijs verhouding

• Persoonlijk advies

Beter als ik had kunnen wensen.

Goede service, vriendelijk en bovendien hele goed gewrapt, heel strak. Ik raad iedereen dit bedrijf aan.

Mooi, netjes gewerkt

3 gangdeuren tweezijdig laten wrappen in onze favoriete kleur. Ging prima en er werd netjes en rustig gewerkt. Geen rommel achtergelaten dus zeker een aanbeveling voor een ieder, als je hetzelfde idee hebt als wij

• Persoonlijk advies

Goede communicatie met Matthijs. Snelle service. Ben erg tevreden met het resultaat.

• Persoonlijk advies

Geweldig resultaat en snelle afhandeling

Perfecte service

• Persoonlijk advies

Matthijs is topman in zijn vak. Hij denk graag mee en geeft je advies.

• Persoonlijk advies

Duurt even voordat het aankomt maar wel goed

• Persoonlijk advies

Beste Louis, Hartelijk dank voor de review en de keurige beoordeling! De wat latere levering klopt helemaal. Deze weken hebben we wat invloed van ziek personeel en hebben de meeste bestelling die op maat gemaakt worden wat vertraging. Wij verwerken alles zo snel als mogelijk. Vriendelijke groet, Matthijs - Signland

proffesioneel en deskundig werk zeker aan te raden

de communicatie verliep goed, deskundig advies zou signland zeker aanraden bij andere.

• Persoonlijk advies

Zeer professionele service en product!

Wij zijn zeer tevreden over de levering van Signland. We hebben twee deuren laten wrappen door hen, met een snel en zeer mooi resultaat. Klantvriendelijk en professionele aanpak, en makkelijk de communicatie per whatsapp.

• Persoonlijk advies

Sterke zichtbaarheid van mijn bedrijf

Uitstekende kwaliteit bestickering geplaatst wat volledig aan mijn verwachting voldoet. Snelle levering, goed overleg en inzicht over de mogelijkheden.

top kwaliteit !

Ik ben zo onwijs goed geholpen door Dhr, van Dijk! samen een prachtig ontwerp gemaakt, vervolgens samen na gelopen en aangepast waar nodig om het perfecte plaatje te creëren! Super blij met het resultaat! ik zou iedereen aanraden bij Signland langs te gaan voor reclame voor werkelijk ALLES!!

• Persoonlijk advies

super communicatie, top resultaat!

Je zegt wat je nodig hebt. Je krijgt advies over de materialen en de mogelijkheden. En voordat je het weet zit je raambestikkering er perfect op. Simpel en effectief! Het resultaat staat, erg goed!

• Persoonlijk advies

Matthijs is een harde werker en secuur. Hij (en zijn dochter, in de 1e fase) hebben een mooi resultaat afgeleverd.

Een mooi gewrapte kast

Geen gehaast gewrap, goede toelichting op het werk.

Prachtig

Matthijs is zeer deskundig en goed in zijn werk. Prettige communicatie en hij werkt zeer nauwkeurig. Samen met zijn dochter heeft hij al onze binnendeuren voorzien van een mooie wraplaag. De kosten vielen ook erg mee. 8 nieuwe deuren staan niet in verhouding met de kosten van het wrappen. Absoluut een aanrader!

Over Signland

SIGNLAND is hét designbureau voor alles wat je nodig hebt om jouw bedrijf te presenteren, zowel online als offline. Bij ons staat creativiteit, uniek zijn en een persoonlijke aanpak voorop. Ons werk is maatwerk! Wij ontwerpen, ontwikkelen en beheren websites en webwinkels, met de bijbehorende webhosting, en alle soorten reclame die u kunt bedenken voor uw bedrijf. Van visitekaartjes tot complete gevelreclame en autobelettering. Alle reclame onder 1 dak en in eigen huis. Wij staan klaar voor reclame met impact.