Positief, betrokken, meedenken.

Prettige samenwerking

Mooi eindresultaat

Prettige communicatie, afspraken nakomen. Uiteindelijk blij met eindresultaat

Enorm verrast!

Signland heeft het aanzicht mijn luidsprekerboxen totaal vernieuwd. Mat zwart, mooi passend in ons interieur. Deze oudere hifi boxen waar ik zeer aan gehecht ben klinken als vanouds maar zijn nu weer van deze tijd. Blij mee!

goed werk geleverd

Signland heeft onze deuren voorzien van een matzwarte folie en dit hebben ze erg netjes gedaan. Erg tevreden over de aanpak en communicatie.

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden over de service en het resultaat

Snelle reacties, goed meegedacht en een mooi resultaat. Zeker een aanbeveling waard.

goed ontwerp en service

• Persoonlijk advies

Beste A., Hartelijk dank voor de mooie review. Daar zijn we blij mee. Gezien de continue verbeteringen die wij richting alle klanten willen geven ben ik enorm benieuwd wat wij kunnen aanpassen aan de communicatie, gezien je ons hiervoor een 6 hebt gegeven. Zou jij tijd willen maken om mij te vertellen wat wij beter moeten doen om in de toekomst de 6 naar een 7 te krijgen? Alvast hartelijk dank! Met vriendelijke groeten, Matthijs van Dijk SIGNLAND Noordeinde 134 3341 LW. Hendrik-Ido-Ambacht 085-48 94 756 - matthijs@signland.nl - www.signland.nl

perfect aan te bevelen

denkt mee, creatief, werkt netjes, snel, relatie zeer zeker aan te bevelen. Top Matthijs

• Persoonlijk advies

Enthousiaste meedenkers, die je begeleiden in de processen

Goede ervaring, kunnen als het moet snel schakelen

Alles ging naar wens

Komt afspraken na.

Prettig eerste overleg. Goede begeleiding om te komen tot een degelijk product. Tijdige aflevering. goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Persoonlijk advies

Super ontwerp en prima dienstverlening!

Matthijs en Hans denken van alle kanten mee en zetten jouw ideeën voor een website om in een goed ontwerp met dito boodschap. Altijd bereid om extra service te verlenen, echt top!

• Persoonlijk advies

Flexibel bedrijf met mensen met kennis van hun vak

Howeco heeft mij prima geholpen met mijn website en verdere reclame. Een flexibel bedrijf met mensen die weten waar ze over praten en mee willen denken met de klant. Zeker een aanrader!

Fantastisch!

Hulp is geweldig: precies, snel en professioneel. Ik raad HOWECO diensten aan. Nog mals van harte bedankt voor alle hulp.

geduldige en vriendelijke service!

denkt mee over ideeen en komt met passende oplossingen

Prettig. Komt afspraken na.

Een prettig bedrijf om zaken mee te doen. Men komt gemaakte afspraken na.

Top! Ga zo door. Al jaren klant en mijn wensen t.a.v. een nieuwe site zijn op deskundige wijze vertaald. In dit proces heeft Howeco een uitstekende persoonlijke begeleiding en ondersteuning geboden, die ik zeer gewaardeerd heb. Een hele prettige samenwerking. Dank je wel Howeco.

• Bedrijfsnaam: Interhippique

Howeco is een geweldig bedrijf. Als ik een probleem heb dan word ik binnen twee dagen teruggebeld of het is al opgelost. Ze denken met je mee en zijn ontzettend klantvriendelijk.

• Bedrijfsnaam: Mediationpraktijk De Boog

Creatief, meedenkend, flexibel en maakt oplossingen opmaat. Matthijs ga zo door!!

• Bedrijfsnaam: KlusjesBak

Ik word altijd prima en terzake kundig geholpen

• Bedrijfsnaam: KS Connect

Howeco denkt graag constructief mee!

• Bedrijfsnaam: Timmerbedrijf Pors

Prettige samenwerking. Deskundig m.b.t. hetgeen ze uitvoeren.

• Bedrijfsnaam: Spinel Veiligheidscentrum

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Prettige samenwerking, kwalitatief goed product en op maat. Communicatie is prima. Enige puntje, uitstel van besproken data kan voorkomen. Anders omschreven; niet alle besproken afspraken/levertijden kunnen nagekomen worden. Heeft waarschijnlijk met de drukte te maken, maar is niet altijd prettig.

• Kwaliteit

Howeco is een fijn bedrijf, wat dit bedrijf vooral kenmerkt is het meedenken met de klant.

• Kwaliteit

Matthijs is heel klantvriendelijk, en staat klaar als er problemen zijn, en lost dee snel en adequaat op.

• Kwaliteit

Fijne samenwerking, pro-actieve houding en mooi eindproduct. Ik ben een tevreden klant!

Over Signland

SIGNLAND is hét designbureau voor alles wat je nodig hebt om jouw bedrijf te presenteren, zowel online als offline. Bij ons staat creativiteit, uniek zijn en een persoonlijke aanpak voorop. Ons werk is maatwerk! Wij ontwerpen, ontwikkelen en beheren websites en webwinkels, met de bijbehorende webhosting, en alle soorten reclame die u kunt bedenken voor uw bedrijf. Van visitekaartjes tot complete gevelreclame en autobelettering. Alles reclame onder 1 dak en in eigen huis. Wij staan klaar voor reclame met impact.