Duidelijke communicatie, korte wachttijden en zeer nette afwerking. Onze deuren lijken nieuw. Je ziet geen sporen van wrappen..

• Persoonlijk advies

korte lijnen, goede afspraken en goede producten

• Persoonlijk advies

Goede service, er wordt meegedacht!

Als vaste leverancier levert Signland niet alleen onze producten, zij leveren ook advies. Middels advies op maat komen we altijd daar, waar we willen zijn. Zeer tevreden. Signland is betrouwbaar en zorgt altijd voor een tijdige levering.

• Persoonlijk advies

Prettige samenwerking met deskundige mensen.

Plezierig samen gewerkt met Signland. Goed advies gehad om tot een mooi resultaat te komen.

• Persoonlijk advies

goed advies, fantastisch resultaat, een vakspecialist

Bij het bezoek aan het kantoor direct goed geadviseerd. De deuren zijn bij ons thuis gewrapped. Erg plezierig kontakt.

• Persoonlijk advies

Duidelijke uitleg. Goede kennis van zaken

• Persoonlijk advies

Goede service en mooi resultaat

Mooi product en vakkundig geplaatst

• Persoonlijk advies

Een bedrijf waar meegedacht wordt, persoonlijke benadering, kennis, en gaat voor kwaliteit.

Leuk bedrijf, de lijntjes zijn kort. En er wordt meegedacht aan de persoonlijke wensen. Verder vinden het fijn dat de benadering menselijk is met redelijk wat humor, en omdat er aan perfectie gewerkt wordt, zijn wij ook heel blij met het resultaat.

Prima kwaliteit en snelheid

Ons bedrijf is altijd op zoek naar bedrukkingen die nét anders dan 'normaal' zijn. We zijn dus altijd op zoek naar maatwerk. Bij Signland worden we hier prima in bediend en geadviseerd.

• Persoonlijk advies

Netjes en goed werk geleverd

Netjes glasfolie op het raam geplakt tegen inkijk

Snelle reactie

persoonlijk en snel

Snel en vakkundig

Weer puik werk afgeleverd

Positief, betrokken, meedenken.

Prettige samenwerking

Mooi eindresultaat

Prettige communicatie, afspraken nakomen. Uiteindelijk blij met eindresultaat

Enorm verrast!

Signland heeft het aanzicht mijn luidsprekerboxen totaal vernieuwd. Mat zwart, mooi passend in ons interieur. Deze oudere hifi boxen waar ik zeer aan gehecht ben klinken als vanouds maar zijn nu weer van deze tijd. Blij mee!

goed werk geleverd

Signland heeft onze deuren voorzien van een matzwarte folie en dit hebben ze erg netjes gedaan. Erg tevreden over de aanpak en communicatie.

• Persoonlijk advies

Zeer tevreden over de service en het resultaat

Snelle reacties, goed meegedacht en een mooi resultaat. Zeker een aanbeveling waard.

goed ontwerp en service

• Persoonlijk advies

Beste A., Hartelijk dank voor de mooie review. Daar zijn we blij mee. Gezien de continue verbeteringen die wij richting alle klanten willen geven ben ik enorm benieuwd wat wij kunnen aanpassen aan de communicatie, gezien je ons hiervoor een 6 hebt gegeven. Zou jij tijd willen maken om mij te vertellen wat wij beter moeten doen om in de toekomst de 6 naar een 7 te krijgen? Alvast hartelijk dank! Met vriendelijke groeten, Matthijs van Dijk SIGNLAND Noordeinde 134 3341 LW. Hendrik-Ido-Ambacht 085-48 94 756 - matthijs@signland.nl - www.signland.nl

perfect aan te bevelen

denkt mee, creatief, werkt netjes, snel, relatie zeer zeker aan te bevelen. Top Matthijs

• Persoonlijk advies

Enthousiaste meedenkers, die je begeleiden in de processen

Goede ervaring, kunnen als het moet snel schakelen

Alles ging naar wens

Komt afspraken na.

Prettig eerste overleg. Goede begeleiding om te komen tot een degelijk product. Tijdige aflevering. goede prijs/kwaliteitverhouding.

• Persoonlijk advies

Super ontwerp en prima dienstverlening!

Matthijs en Hans denken van alle kanten mee en zetten jouw ideeën voor een website om in een goed ontwerp met dito boodschap. Altijd bereid om extra service te verlenen, echt top!

• Persoonlijk advies

Flexibel bedrijf met mensen met kennis van hun vak

Howeco heeft mij prima geholpen met mijn website en verdere reclame. Een flexibel bedrijf met mensen die weten waar ze over praten en mee willen denken met de klant. Zeker een aanrader!

Fantastisch!

Hulp is geweldig: precies, snel en professioneel. Ik raad HOWECO diensten aan. Nog mals van harte bedankt voor alle hulp.

Over Signland

SIGNLAND is hét designbureau voor alles wat je nodig hebt om jouw bedrijf te presenteren, zowel online als offline. Bij ons staat creativiteit, uniek zijn en een persoonlijke aanpak voorop. Ons werk is maatwerk! Wij ontwerpen, ontwikkelen en beheren websites en webwinkels, met de bijbehorende webhosting, en alle soorten reclame die u kunt bedenken voor uw bedrijf. Van visitekaartjes tot complete gevelreclame en autobelettering. Alle reclame onder 1 dak en in eigen huis. Wij staan klaar voor reclame met impact.