Vakkundig en topwerk afgeleverd

Jip denkt zowel voorafgaand als tijdens de werkzaamheden steeds mee. Hij, en zijn medewerkers, zijn vakmensen en werken netjes. Bij knelpunten kwam Jip steeds met een reële oplossingen. Afspraken zijn allemaal nagekomen en dit gaf een geweldig eindresultaat. Kortom wij zijn hartstikke tevreden met onze nieuwe tuinkamer. Absoluut een aanrader.

Professionals van het eerste gesprek tot en met oplevering and beyond.

Wij zijn inmiddels 2 jaar aan het verbouwen met veel pech met aannemers maar Jip van Murisbouw was vanaf moment 1 een professional. Hij kan goed luisteren naar je ideeën en wensen, weet die te vertalen naar mogelijkheden en brengt dat uitstekend ten uitvoer. Hij heeft een engelen geduld met ons gehad en stond altijd open voor onze input en aanpassingen gedurende het proces. Hij heeft ons vaak uit de brand geholpen als andere professionals afhaakte met zijn uitgebreide netwerk aan jonge enthousiaste en kundige ondernemers en stond ook zelf in zijn vrije tijd naast ons om te helpen. Zijn ploeg is goed gehumeurd, vriendelijke en netjes. Ze hebben een prachtige aanbouw opgeleverd. Jammer dat we hem niet bij de start van ons hele project hebben gehad want dan was alles waarschijnlijk vlekkeloos verlopen. Top team, ik kan niet anders zeggen.

Puur vakmanschap

Maatwerk door vakmensen. Erg netjes gewerkt en beleefd in de omgang. Specifieke wensen worden opgevolgd. Alles op afgesproken datum opgeleverd. Erg blij met het resultaat!

Vakmensen

Gezien de goede ervaringen die we de eerste keer met Jip hadden (in 2022 hebben we een douglas overkapping laten plaatsen) hebben we besloten om ook door hem een tweede overkapping te laten realiseren. En wederom zijn we zéér tevreden over de communicatie, het werk en het eindresultaat.

Vriendelijk, correct en vakmensen

Mooie tuinoverkapping gemaakt. Snel en vakkundig , tevens is jip niet te beroerd om mee te denken of kleine aanpassingen te doen op locatie. Aanrader voor iedereen

Prima werk geleverd

We zijn zeer tevreden over onze overkapping. Precies dat gedaan wat is afgesproken. Goede communicatie met Jip. Zeer aan te bevelen.

Prima vaklui en erg service gericht

Mooie carport geplaatst

Kwalitatief hoogstaand bouwbedrijf met fijne mensen

Diverse verbouw werkzaamheden laten uitvoeren. Van offerte traject tot uitvoering uitstekend verlopen. Betrouwbare mannen die hun afspraken nakomen en altijd duidelijk communiceren. Wij waren super tevreden over het resultaat. Ook de volgende keer weer Muris Bouw!

Professioneel, betrouwbaar, vakkundig

Serieuze en betrouwbare vakprofessionals. Leveren kwalitatief mooi werk af.

Betrouwbaar, leveren goed werk; kortom vakmannen!

Wij raden Jip en zijn team zeker aan! Zij leveren goed werk, denken mee in de mogelijkheden en komen gemaakte afspraken na.

top

Jip en zijn top team hebben prachtig werk geleverd. alles fijn binnen de afgesproken tijd word goed meegedacht met het plan van aanpak. Verder werd er alles goed geregeld van vloerverwarming elektra loodgieter stucadoor enz. Werkplaats werd altijd mooi achtergelaten en waren stipt op tijd, niks op aan te merken,We hebben al veel reacties gekregen van het mooie hout wat ze gebruikt hebben. Wij weten waar we moeten zijn als we iets zouden willen laten maken. Jip en je team bedankt.

Professionele eerlijke vakmensen

Jip en zijn team hebben bij ons een traditionele vakwerk paardenstal gebouwd. Ze hebben het project van A tot Z begeleid. Nog nooit hebben we zo’n toegewijde en vakbekwame professionals gehad. Er werd met ons meegedacht en er was een goede communicatie. Muris Bouw werkte structureel door aan het project. Afspraken werden nagekomen en het werk werd op tijd in perfecte staat opgeleverd.

Vakkundig, eerlijk en netjes

Wij hebben Muris bouw en timmerwerken ingeschakeld voor een zolder renovatie met dakkappel en vaste trap. In minder dan 4 weken was de hele renovatie klaar! Super snel en erg vakkundig gemaakt. Hele aardige gasten en altijd eerlijk en meedenkend. We hebben ze ook al voor ons volgende verbouwklus ingeschakeld. Toppers dus!

Vakman volgens principe afspraak is afspraak

Wij hebben een douglas overkapping laten plaatsen door Muris. Al vanaf het eerste contact voor de offerte een zeer aangename manier van communicatie. De afspraken werden netjes en tijdig nagekomen, er werd goed overlegd over levertijden en het werk ziet er top uit. Ook zijn wij zeer tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Kortom een hele goede ervaring en wij zullen dit bedrijf zeker weer benaderen voor toekomstige werkzaamheden!

Maken alle afspraken waar!

Wij zijn super tevreden, vanaf het eerste moment denken ze proactief mee. Ze werken netjes en komen hun afspraken na. Het eind resultaat mag er zijn. Dank je wel mannen voor jullie betrokkenheid!

ben zeer te vrede met het eind resultaat.

Op de juiste dag volgens afspraak begonnen en de dag erna klaar. Op een duidelijke en vriendelijke manier bepaalde vragen beantwoord. Prijsverhouding vond ik wel wat hoog maar dat zullen wij aan de Corona maar toeschrijven ( aanleveringen materialen enz). Al bij al, te vrede.

Zeer tevreden en dankbaar

Na jaren te hebben gewacht besloot ik eindelijk een garage te laten bouwen. Maar alle aannemers hebben het druk begrijp ik en kreeg ik maar geen offerte. De een na de andere. Een goede vriend tipte me over Jip en zodoende nam ik contact met Muris bouw. Muris bouw beloofde me in 14 dagen een offerte te zullen mailen en hij hield zich aan zijn woord. Mijn vrouw en ik hadden vanaf je eerste bezoek i.v.m. een offerte een goed gevoel bij Jip. Dat is ook heel belangrijk. Het resultaat mag er ook zijn en we krijgen veel complimenten over onze garage. Jullie hebben ook snel gewerkt. Onze dank is erg groot! P.S. ook leuk dat jullie onze geliefde eilandje graag bezoekt.

Fa. Muris heeft vakwerk geleverd.

Tuinoverkapping is naar volle tevredenheid gebouwd en opgeleverd. Is een juweel in de tuin.

Perfect werk geleverd

Onze kapschuur voldoet precies aan onze verwachtingen. Fijn werkmannen die hun afspraken nakomen. En alles netjes afwerken.

Nette hardwerkende vakmensen

Jonge enthousiaste vakmensen. Hebben bij ons een prachtig houten tuinhuis met lichtstraten gemaakt. Volledig geïsoleerd en afgewerkt. De oude schuur die er stond hebben ze ook netjes en snel afgebroken. Harde werkers, beleefd en denken goed mee. Hartstikke tevreden!!!

Super, zeer tevreden!

Wij hebben sinds vorige week een douglas overkapping met tuinhuisje. Geheel gemaakt volgens afspraak. Complimenten voor Jip van Muris bouw die samen met zijn broer Jitse mooi en vakkundig werk levert. Echt een aanrader!

Zeer prettige samenwerking

Goed werk geleverd Snel en schoon werk, Komen afspraken na. Zeer tevreden

Betrouwbaar en vakkundig

Jip is een prettig persoon in de omgang en betrouwbaar, hij komt zijn afspraken altijd na. Wij zijn erg blij met zijn gedane werk: -gehele woning plafonds vervangen (stucplaten en metalstud) -ombouw voor de meterkast incl koof voor de leidingen -nieuwe deurlijsten gemonteerd.

Grandioos & magnifiek

Na offerte werd vrij snel met de bouw begonnen: verrassend! Onderdelen werden prompt en in goede staat afgeleverd aan huis. Onderling overleg met Jip Muris verliep vlotjes. In een mum van tijd stond de mooie overkapping recht. Een prettige bijkomstigheid was dat een bevriende ondernemer van Muris de mooi afgewerkte vloer heeft kunnen maken, daaropvolgend. M.a.w : chapeau en ga zo door...…..

Prachtige dakkapel gerealiseerd!

Een echte vakman