Snel, goede communicatie en net resultaat

Service is goed. Afspraken die gemaakt worden worden nagekomen en het eindresultaat mag er zijn. Prijs/kwaliteit verhouding is ook zeer positief.

Professioneel en duidelijk

Fijn en goed contact komen afspraken na , zeer tevreden over de geleverde website.

Geweldige service!

Samenwerken met misterdot.com is echt een fijne ervaring geweest. Voor alle problemen werd een oplossing gevonden. Ze dachten met me mee. En ... de website werd supersnel opgeleverd. Ik kan geen enkel negatief puntje of iets van kritiek bedenken. Top service en altijd vriendelijk en behulpzaam. En de website ziet er uit zoals ik deze wilde.

3 jaar klant

Goeie dienstverlening, met uitstekende resultaat !

Snel een professioneel resultaat!

Met het starten van mijn eenmanszaak was ik opzoek naar een partij die een moderne website voor me kon bouwen en onderhouden en betaalbaar is. Het overzichtelijke en betaalbare aanbod van misterdot triggerde me om verder te gaan via misterdot. Middels het doorlopen van een zestal stappen (aanleveren van content), merkte ik dat er al heel snel resultaat werd geboekt in de vorm van een sneak preview. En dat zonder nog een euro over te maken! Na wat finetunen was de site na een aantal dagen klaar om online te gaan. Inmiddels gebruik ik de site en bijhorende emailadressen met veel plezier voor wat betreft communicatie rond mijn bedrijfsactiviteiten!

Albert en Maurice zijn TOP, ze hebben een prachtige website gemaakt

Niet twijfelen, gewoon doen. Albert en Maurice denken met je mee om jou website zo mooi mogelijk te krijgen. Ook heb ik mijn domein en e-mail verhuist naar Misterdot en heb daar verder niks van gemerkt. Echt een dikke aanrader!

Uitstekend bevallen

Het opmaken en overzetten van onze zakelijke website door Misterdot is ons uitstekend bevallen. Snel, accuraat en betrouwbaar zijn woorden die van toepassing zijn. Ze zijn gewoon goed en aan te raden derhalve.

Prachtige site en zeer snelle service

Dik tevreden over mijn nieuwe site en over de snelle en correcte gang van zaken. Hartelijk dank !

Voortreffelijk

Het contact was plezierig, er werd vlug opgepakt wat de bedoeling was. Het resultaat is een mooie goed werkbare website in heel korte tijd tot stand gekomen, waar we bijzonder blij mee zijn.

Prima service en mijn twee gemaakte websites zijn heel mooi

Ik heb twee websites bij Misterdot laten maken en ben er heel blij mee. Mijn websites waren heel snel klaar en zien er heel professioneel uit.

Fantastische service, geweldig resultaat

Dankzij ZZP Nederland ben ik MisterDot tegen gekomen. Wat een verademing een bedrijf tegen te komen, dat heel snel door heeft wat de klant wil, mee denkt, advies geeft en een logo oplevert, waar ik helemaal blij mee ben. (Bij een ander bedrijf had ik na vijf maanden nog steeds niets, wat ook maar in de verste verte leek op wat ik gevraagd had). Dank je wel, Albert, dat je geduldig al mijn vragen en veranderingen hebt doorgevoerd. Je reageert al binnen een paar uur met updates, terwijl je het al heel druk hebt. Waar vind je dat nog? Binnenkort start ik met een tweede bedrijf. Dan kom ik zeker terug bij jou voor mijn logo. Op een schaal van 1 tot 10 krijg jij een dikke 12 !

Goede communicatie en er wordt ook kwaliteit geleverd

Top service!

weten wat je wilt en denken goed met je mee !

Top bedrijf!!

Albert en Maurice zijn 2 fantastische webdesigners. Denken met je mee en reageren heel snel op vragen via de mail. Ook telefonisch zeer snel bereikbaar. Zij hebben een prachtige, duidelijke website voor mij gemaakt. En helemaal zoals ik hem hebben wil in zeer korte tijd! Goede service, ze zijn duidelijk en geen verborgen kosten! Gewoon een Top bedrijf!! Ga zo door. IIk beveel dit bedrijf zeker aan!!

Top service!

Zeer prettig bedrijf,denken echt met je mee. De website is prachtig geworden! Albert bedankt voor je creativiteit en geduld. Een top bedrijf met top service.

Super bedankt voor het oprichten van onze website. Bedankt voor de snelle service binnen paar dagen een super mooi website gemaakt.

Met liefde voor het vak webdesign!

Ik geloof dat ik 5 jaar heb nagedacht over een nieuwe website, "bij wie", "hoe moet het eruit zien", "wat wil ik overbrengen"? En door Misterdot is het in nog geen twee weken gerealiseerd. Terwijl ik nog zat te tobben met een logo had Albert al een prachtig logo voor mij gemaakt. De vormgeving vind ik erg mooi, stijlvol en aansprekend voor wat ik wil overbrengen met mijn yogaschool. Ook zijn zij zeer behulpzaam bij alle technische vragen die ik had. Ik ben namelijk niet bepaald handig met dat soort dingen. Kortom een dikke aanrader!

Professioneel en kundig

Ik ben erg tevreden met de website. Het maken is is duidelijk en overzichtelijk. Albert en Maurice zijn beide zeer professionele en kundige website bouwers. Als ik een vraag had kreeg ik meteen een reactie en werd het meteen opgelost. Ik zou Misterdot zeker aanbevelen!

Geweldige service en zeer mooi design.

Ervaring is geweldig. Ze zijn zeer goed te bereiken en nemen echt de tijd voor je. De site is op je mobiel en laptop super! Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed.

Bedankt voor je review! Een website bouwen is geen lopende band werk dus we proberen inderdaad altijd de tijd voor al onze klanten te nemen. We wensen je veel succes met de website en je bedrijf!

Echt helemaal top!

De bouw van de website; Geweldig! De look & feel zoals ik het graag wil. De opbouw en loop van de site helemaal perfect. Communicate: Goed bereikbaar en heldere communicatie. Tempo: Binnen een week was alles hoe ik het wilde en was m'n site online! Echt top!

Bedankt voor je positieve review! Ook wij zijn blij met het resultaat. We wensen je goede zaken en veel plezier met je website.

Zoals je hoopt

Ik heb zelf weinig ervaring in alles aanleveren en de juiste fotos maken, maar gelukkig heeft misterdot zelf genoeg kennis om mij overal mee te helpen.

Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat we je goed overal bij hebben kunnen helpen. Als je verder nog vragen hebt of support nodig hebt dan staan we natuurlijk voor je klaar.

Misterdot = vakkundigheid en service!

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, zit er vaak een addertje onder het gras. Niet bij Misterdot! Voor onze website LayLamusic is Misterdot gedurende het hele proces van voorbereiden, bouwen en lanceren, een betrouwbare, vakkundige en creatieve partner gebleken. Albert en Maurice van Misterdot zijn uitstekend bereikbaar, hebben een antwoord op al je vragen en ook niet onbelangrijk; de website is prachtig geworden, en heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen. Wij bevelen Misterdot dan ook van harte aan!

Leuk om je zeer positieve review te lezen! Het type website die je wilde was voor ons ook nieuw, dus extra leuk om te bouwen. We zijn ook erg blij met het resultaat en de samenwerking was voor ons ook erg positief. Voor vragen en onderhoud staan we voor je klaar.

Coronacrisis; Misterdot hielp me weer snel . Top!

Ik plaatste al eens een review in 2019, nu zelf door Corona geveld, maar even een telefoontje naar Misterdot, wat hoorde ik; er zou gratis als steuntje tijdens deze crisis in de rug een melding op mijn website geplaatst van hernieuwde openingstijden. velen hadden die melding op de website aangevraagd. Ze hadden het er druk mee hoorde ik aan de telefoon, ja ik weet als bedrijf hoe we allemaal eraan mee in het zelfde schuitje zitten, het is niet anders. Heb ik eindelijk weer eens de tijd mijn website nog eens onder de loep door te nemen. Na een zeer fijn, kort gesprekje met de altijd sympathieke Maurice stond het er gewoon al binnnen 1 uur op, hoe goed dat ze altijd meedenken en me hielpen met de tekstkeuze, en ook nog een video geplaatst wat mij zelf niet lukte, wat mij betreft verdienen ze deze 2e positieve review, want ik ben superblij dat ik deze sores allemaal in goede handen kan geven, Top !!!

Bedankt voor je positieve review, leuk om te lezen! In deze tijden heb je als ondernemer al genoeg aan je hoofd, op het gebied van je website nemen wij je dan ook graag zoveel mogelijk werk uit handen.

Super tevreden!

Snel een hele mooie website voor mijn bedrijf gemaakt, ziet er top uit!

Bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent over het resultaat.

Wij zijn zeer tevreden over de service en het eindresultaat. Alle afspraken zijn (tot nu toe) volledig nagekomen. Voor een laag bedrag hebben wij een goed werkende, mooi ogende website!

Bedankt voor je review en goed om te horen dat jullie blij zijn met de service en het eindresultaat!