Heb dit adres van een kennisje gekregen die ook hele goede ervaringen met Misterdot heeft. Na het zien van haar website was ik al enthousiast geworden! Nu het resultaat is geweldig, hele nieuwe opzet en frisse kleuren, met een paar klikken is alles duidelijk. Dit is echt een aanrader, Misterdot denkt echt met je mee !

geweldig en ook nogeens snel!

mijn ervaring met misterdot kan ik niet anders beschrijven dan geweldig. zonder te veel poespas was het zo geregeld. in eerste instantie was ik van plan zelf een website te bouwen maar kwam al gauw achter dat het tijd en energie rovend was. tot dat ik bij misterdot terecht kwam echt werkelijk binnen een week had ik een website naar wens.

Amazing service, heel klantgericht en WAUW wat een website! <3

Mijn ervaring is uitmuntend! Voor zo'n ontzettend lage prijs zoveel service gekregen en de mooiste website die precies bij me past. Albert denkt mee, is behulpzaam en levert precies wat je wilt. Dank dank dank!

Fantastisch geholpen en mooie site

Goed en vakkundig geholpen voor iemand die weinig verstand heeft van websites maar zeer duidelijk en professioneel ben ik geholpen en trots op het resultaat. Gewoon doen mensen!!

Super eerlijk en professioneel

We hadden snel een mooi en professionele website nodig. Geen uitgebreide site waarop je blijf zoeken maar eenvoudig en duidelijk, Toen kwamen we uit bij Misterdot, geweldige en snelle service.

Dit is klantgerichtheid!

Fantastische ondersteuning en support door Albert, met een mooie website als resultaat. Persoonlijke aandacht is erg prettig en alles Wordt goed uitgelegd mbt het concept

Werken met Misterdot bleek een professioneel feestje! De samenwerking met Albert en af en toe met Maurice verliep in alle gevallen fijn, sympathiek en operationeel uitermate soepeltjes. Misterdot bleek iedere oplossing of wens beter dan verwacht in te vullen. Ook de snelheid waarmee de website tot stand is gekomen heeft mij meer dan aangenaam verrast. Voor ik het wist had ik mijn droom website! Ik had inmiddels met heel wat webmasters gewerkt, maar Misterdot is de ware MASTER!

Geweldig!!

Samenwerken met Mister Dot is een waar professioneel feestje! De samenwerking met vooral Albert en af en toe ook Maurice verloopt gewoon in alle opzichten fijn, uitermate sympathiek en operationeel lekker soepeltjes. Ik voelde mij continue begrepen en de opvolging van mijn wensen was altijd beter dan ik blijkbaar zelf had kunnen bedenken. Ook de snelheid waarmee alles tot stand komt heeft mij aangenaam verrast. Voor ik het wist had ik de website van mijn dromen! Ik heb ondertussen al heel wat ervaring opgedaan met verschillende webmasters, maar Misterdot is een ware MASTER! In alle opzichten een dikke tien!

MisterDot denkt mee, kan omgaan met 100000 vragen … en heeft er werkelijke een prachtige site van gemaakt waar ik ongelofelijk trots op ben.

Uitstekend!

Misterdot heeft binnen no time een prachtige website voor mij gebouwd die aan al mijn verwachtingen voldoet. Communicatie met Misterdot verloopt ontzettend soepel en ze denken ook echt met je mee om tot het beste resultaat te komen. Ik kan ze dan ook aan iedereen aanraden!

Zeer goede service, Snel, Bedreven en zeer Klantvriendelijk

Ik vond Misterdot toevallig via Google en was uiteraard eerst sceptisch over de lage tarieven. Na contact gezocht te hebben werd ik zeer snel teruggebeld en werd alles al snel in werking gezet. Het contact met Maurice en Albert is uitermate prettig en deze jongens hebben echt verstand van zaken. Ben uitermate tevreden met mijn website ! Ik kan iedereen die een website wil Misterdot aanraden ! Dank jullie wel !

Deskundig en gedreven

Het contact met Misterdot heb ik als zeer prettig ervaren. Men luisterde goed naar mijn wensen en pakte deze heel snel op met als resultaat een fantastische website en een superlogo. Ik kan Misterdot, zeker voor mensen die net als ik onervaren zijn) van harte aanbevolen. Albert bedankt voor de begeleiding!

Klantvriendelijk en komen afspraken na!

Mijn ervaring met Mistdot is uitstekend. Mijn contactpersoon was (is) Albert en ik ben zéér tevreden over zijn inzet en werkwijze. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Maatwerk op een vertrouwd platform!

Tot dusver een geweldige ervaring met het team van Misterdot. We hebben ze gevraagd met een verfrissend ontwerp te komen, en dat is uitstekend gelukt. Geen verzoek was te veel, ze hebben echt maatwerk toegepast om de website van bfrozen ice cream een eigen identiteit te geven.

Aanrader voor iedereen!

Hallo, Via een kennis bij misterdot terechtgekomen. Na telefonisch contact met Albert direct binnen 24 uur geholpen aan een geweldige website. Ik heb de contact als goed ervaren met Albert! Een aanrader voor iedereen!

goede ervaringen en goede service

Mijn website werkte niet meer naar behoren, als al jaren vaste klant van Misterdot gelijk hulp gekregen en de website vernieuwd naar de huidig normen: www.jvucalculatie.nl Ik kan Mistedot aan iedereen aanbevelen.

Geweldige persoonlijke begeleiding

Dit kom je nog zelden tegen: een bedrijf waar je snel, goed en uiterst persoonlijk wordt geholpen. En mijn nieuwe website is ook mooi geworden! En zeer betaalbaar.

Het resultaat mag er zijn! En de rest ook.

Ik ben enthousiast! En niet alleen over de samenwerking met Misterdot. Maar ook over hun vakkundigheid, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid. Misterdot is echt een aanrader. Website, domeinhosting, e-mailhosting, logo-ontwerp en meer. Gewoon goed. En zeker heel erg betaalbaar.

Goede en snelle service bij bouw website. Denken ook mee.

Website is binnen een week gebouwd inclusief ontwerp logo en kleuren huisstijl. Afspraken zijn op tijd nagekomen. Misterdot denkt ook kritisch mee over look & feel. SEO, web statistieken en een goede vertaalfunctie (mijn site is in het Nederlands en Engels) maken deel uit van het pakket.

simpel, gelikt en doeltreffend

Uiterst bekwame en hulpvaardige webmasters die voor onze doeleinden een uitstekende en zeer betaalbare website heeft gemaakt. Als je geen duizenden euro's wilt of kunt uitgeven voor je promotie is dit de beste manier die ik tot dusverre heb gezien. Dank Albert en de zijnen

Veel kennis, goed advies en zeer behulpzaam.

Heel blij met het resultaat van mijn website! Daarnaast een enorm compliment voor het geduld van de medewerkers en de manier waarop er geluisterd wordt naar de wensen van de klant. Wat mij betreft een dik verdiende 10!

Precies neergezet wat ik graag wilde!

Ik heb een hele fijne ervaring opgedaan, mijn website was toe aan een makeover. Nieuwe branding, nieuwe foto's. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en de website is fantastisch geworden! Heel tof om te zien dat de website nu precies uitstraalt wie wij zijn!

Top Service!

Snel, goede communicatie en super resultaat!!

Erg tevreden met het resultaat !

Misterdot dacht mee om de uitstraling te krijgen die ik voor ogen had met de website. Kreeg snel antwoord op vragen, zijn duidelijk over tijdspad (snel !) en erg tevreden met het resultaat.

professioneel en meedenkend

misterdot.com dacht mee in het professioneel vormgeven van mijn website - inclusief logo- leverde snel op, is betaalbaar en met een prima service.