Goede service en vriendelijk personeel

Goed geholpen met mijn website door Misterdot. Ze denken goed mee met de mogelijkheden en werken het snel voor je uit. Ik had mijn website uitgeschetst en ze hebben hem zo helemaal voor me uitgebouwd. Ik ben super blij met het eindresultaat van mijn website! Ook als je iets aangepast wilt hebben, of iets toe wilt voegen en je komt hier zelf niet uit, dan helpen ze je hier bij. Super fijn!

Misterdot heeft me enorm geholpen met het opzetten van de website daarbij hebben ze alle tijd en aandacht voor al mijn vragen .Het was ideaal voor mij want ik wist niet veel van websites en de technische aspecten waren geheel Vertaald naar een taal die ik goed begrijp . Qua presentatie van mijn website hebben ze het perfect gedaan precies zoals ik het voor ogen had.

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Budget

Snel handelen goede communicatie. Niet te duur en je krijgt er top service voor terug.

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Premium

Alles wordt duidelijke en snel gecommuniceerd. Zelf wist ik nog niet precies hoe ik wilde dat mijn website eruit kwam te zien. Dit is dus niet makkelijk voor Misterdot geweest, maar wel heel erg goed gelukt. Ik ben helemaal blij met mijn website.

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Budget

Goed samengewerkt! Luisteren goed, voeren acties snel uit en zijn gedreven en goed in het bouwen, meedenken, adviseren! Super tevreden over het eindresultaat, dankbaar!

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Smart

Absolute topservice! Ze denken inderdaad met je mee. Luisteren goed naar je wensen. Ik was een behoorlijke veeleisende zeurpiet, maar niks was ze te gek. Meerdere keren hebben ze de site voor me aangepast. Op een gegeven moment was ik het zelf beu om Misterdot telkens maar weer lastig te vallen. Ik kreeg vervolgens een duidelijke uitleg hoe ik de site zelf kon aanpassen. Dit heb ik meerdere keren gedaan. Ik kon ineens alles zelf. Misterdot, sorry voor mijn gezeur. Jullie krijgen van mij een dikke 10, en beveel jullie zeker aan!

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Smart

Zeer content over de dienstverlening van dit bedrijf. Ze denken met je mee en bieden goede oplossingen voor startende ondernemers. Al bij al een dikke 10

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Budget

Zeer tevreden, goed contact, snelle service

• Welk pakket heb je afgenomen? Mister Smart

Zeer aan tre bevelen ,snal en proffesioneel

• Snelheid

Ik had snel een website nodig en kwam bij Misterdot uit. Inderdaad razendsnel een kant en klare website voor mij gemaakt. Goeie service en erg klantvriendelijk.

Over Misterdot

Filter op Taal