Top bedrijf!!

Albert en Maurice zijn 2 fantastische webdesigners. Denken met je mee en reageren heel snel op vragen via de mail. Ook telefonisch zeer snel bereikbaar. Zij hebben een prachtige, duidelijke website voor mij gemaakt. En helemaal zoals ik hem hebben wil in zeer korte tijd! Goede service, ze zijn duidelijk en geen verborgen kosten! Gewoon een Top bedrijf!! Ga zo door. IIk beveel dit bedrijf zeker aan!!

Top service!

Zeer prettig bedrijf,denken echt met je mee. De website is prachtig geworden! Albert bedankt voor je creativiteit en geduld. Een top bedrijf met top service.

Super bedankt voor het oprichten van onze website. Bedankt voor de snelle service binnen paar dagen een super mooi website gemaakt.

Met liefde voor het vak webdesign!

Ik geloof dat ik 5 jaar heb nagedacht over een nieuwe website, "bij wie", "hoe moet het eruit zien", "wat wil ik overbrengen"? En door Misterdot is het in nog geen twee weken gerealiseerd. Terwijl ik nog zat te tobben met een logo had Albert al een prachtig logo voor mij gemaakt. De vormgeving vind ik erg mooi, stijlvol en aansprekend voor wat ik wil overbrengen met mijn yogaschool. Ook zijn zij zeer behulpzaam bij alle technische vragen die ik had. Ik ben namelijk niet bepaald handig met dat soort dingen. Kortom een dikke aanrader!

Professioneel en kundig

Ik ben erg tevreden met de website. Het maken is is duidelijk en overzichtelijk. Albert en Maurice zijn beide zeer professionele en kundige website bouwers. Als ik een vraag had kreeg ik meteen een reactie en werd het meteen opgelost. Ik zou Misterdot zeker aanbevelen!

Geweldige service en zeer mooi design.

Ervaring is geweldig. Ze zijn zeer goed te bereiken en nemen echt de tijd voor je. De site is op je mobiel en laptop super! Prijs/kwaliteit verhouding is meer dan goed.

Bedankt voor je review! Een website bouwen is geen lopende band werk dus we proberen inderdaad altijd de tijd voor al onze klanten te nemen. We wensen je veel succes met de website en je bedrijf!

Echt helemaal top!

De bouw van de website; Geweldig! De look & feel zoals ik het graag wil. De opbouw en loop van de site helemaal perfect. Communicate: Goed bereikbaar en heldere communicatie. Tempo: Binnen een week was alles hoe ik het wilde en was m'n site online! Echt top!

Bedankt voor je positieve review! Ook wij zijn blij met het resultaat. We wensen je goede zaken en veel plezier met je website.

Zoals je hoopt

Ik heb zelf weinig ervaring in alles aanleveren en de juiste fotos maken, maar gelukkig heeft misterdot zelf genoeg kennis om mij overal mee te helpen.

Bedankt voor je review! Leuk om te horen dat we je goed overal bij hebben kunnen helpen. Als je verder nog vragen hebt of support nodig hebt dan staan we natuurlijk voor je klaar.

Misterdot = vakkundigheid en service!

Als iets te mooi lijkt om waar te zijn, zit er vaak een addertje onder het gras. Niet bij Misterdot! Voor onze website LayLamusic is Misterdot gedurende het hele proces van voorbereiden, bouwen en lanceren, een betrouwbare, vakkundige en creatieve partner gebleken. Albert en Maurice van Misterdot zijn uitstekend bereikbaar, hebben een antwoord op al je vragen en ook niet onbelangrijk; de website is prachtig geworden, en heeft onze stoutste verwachtingen overtroffen. Wij bevelen Misterdot dan ook van harte aan!

Leuk om je zeer positieve review te lezen! Het type website die je wilde was voor ons ook nieuw, dus extra leuk om te bouwen. We zijn ook erg blij met het resultaat en de samenwerking was voor ons ook erg positief. Voor vragen en onderhoud staan we voor je klaar.

Coronacrisis; Misterdot hielp me weer snel . Top!

Ik plaatste al eens een review in 2019, nu zelf door Corona geveld, maar even een telefoontje naar Misterdot, wat hoorde ik; er zou gratis als steuntje tijdens deze crisis in de rug een melding op mijn website geplaatst van hernieuwde openingstijden. velen hadden die melding op de website aangevraagd. Ze hadden het er druk mee hoorde ik aan de telefoon, ja ik weet als bedrijf hoe we allemaal eraan mee in het zelfde schuitje zitten, het is niet anders. Heb ik eindelijk weer eens de tijd mijn website nog eens onder de loep door te nemen. Na een zeer fijn, kort gesprekje met de altijd sympathieke Maurice stond het er gewoon al binnnen 1 uur op, hoe goed dat ze altijd meedenken en me hielpen met de tekstkeuze, en ook nog een video geplaatst wat mij zelf niet lukte, wat mij betreft verdienen ze deze 2e positieve review, want ik ben superblij dat ik deze sores allemaal in goede handen kan geven, Top !!!

Bedankt voor je positieve review, leuk om te lezen! In deze tijden heb je als ondernemer al genoeg aan je hoofd, op het gebied van je website nemen wij je dan ook graag zoveel mogelijk werk uit handen.

Super tevreden!

Snel een hele mooie website voor mijn bedrijf gemaakt, ziet er top uit!

Bedankt voor je feedback. Goed om te horen dat je tevreden bent over het resultaat.

Wij zijn zeer tevreden over de service en het eindresultaat. Alle afspraken zijn (tot nu toe) volledig nagekomen. Voor een laag bedrag hebben wij een goed werkende, mooi ogende website!

Bedankt voor je review en goed om te horen dat jullie blij zijn met de service en het eindresultaat!

Service en kwaliteit in 1 woord, top !

Ik heb totaal geen verstand van websites bouwen etc. Vanaf het eerste contact was gelijk het vertrouwen gewekt dat dit met een gerust hart aan hun overgelaten kon worden. Service verlenen doen zij op een brede manier waar het gemiddeld al snel tekort schiet doen zij net dat stukje extra. Blij dat ik deze partij gekozen heb. Keep up the good work.

Bedankt voor je positieve review! Ook nu dat je website klaar is kun je natuurlijk op onze service blijven vertrouwen.

Super blij

Ik had snel een nieuwe website nodig, bij Misterdot op het juiste adres. Naar mijn wensen geluisterd en goed meegedacht. Albert bedankt joh voor het meedenken en snelle levering. Heel erg bedankt. Mvg Jamilla

Top service voor de juiste prijs en kwaliteit!

Persoonlijke contact vond ik heel prettig, om snel te kunnen schakelen. Mooie creatieve inbreng was ook fijn! Echte aanrader!

een goed webpublishing en design bedrijf

in het begin gingen wat dingen maar gelukkig hebben zij goed aangepakt en uiteraard kreeg ik een logo voor mijn bedrijf als cadeau. uiteraard goed voor elke budget.

Ik ben heel blij met mijn website!

Er werd goed meegedacht, en veel creatieve inbreng van Misterdot, omdat ik het zelf moeilijk vond om te zeggen wat ik precies wilde. Het resultaat is heel mooi en passend bij mijn praktijk.

Zeer goede vlotte en nette service, en zeker betaalbaar

Zoals ik hierboven vermeld heb, een uitstekende service voor een taref die voor iedereen betaalbaar is, een aanrader voor startende ondernemers. Top bedrijf

Kwaliteit

Vanaf de kennis making tot en met de aflevering van de website goed geholpen. Zeer vriendelijk personeel !!

Betaalbare klasse van groot formaat

Via social media kennis mogen maken met deze website designers. Snelle, zeer vriendelijke service alsmede hoge kwaliteit en kennis. Vandaag de website mogen beoordelen; kippenvel, stil, enorm onder de indruk, teveel om op te noemen....... In enkele dagen zo'n website neerzetten getuigt van absolute klasse en ervaring. Mijn dank voor de geweldige service!!!!

zeer goed en professioneel

Albert is erg vriendelijk, hij komt zijn afspraken na en is erg snel. Hij denkt mee en luistert goed naar je wensen en heeft in een korte tijd een prachtige website voor ons gemaakt. Prijs kwaliteit heel goed.

Snel geholpen

Misterdot heeft mij enorm geholpen,heel lieve man, eerlijk en duidelijk advies. Zeer tevreden ,mijn website ziet netjes, keurig uit. Professional ontworpen. Bedankt voor. Liefs , Marta

Geweldig bedrijf

Door Albert van Misterdot wordt ik altijd prima geholpen.

Ge-wel-dig , dikke 10

Ik ben zo goed geholpen door Misterdot, mijn oude website was aan vernieuwing toe, ik was over de vorige bouwer niet tevreden, en die maakte heel veel fouten, pure ergernis, maar Misterdot heeft mij het vertrouwen in bouwers weer teruggegeven, zeer snelle reacties op mail, luisteren goed naar mijn wensen, denken mee, ik ben heel blij met mijn website nu, eindelijk een website die ook echt naar mijn zin is. Alleen wil ik nog een blog/nieuws pagina of blokje, waar ik elke week en maand een nieuwtje en acties kan plaatsen. Ik beveel Misterdot nu aan iedereen aan.

Goede service en vriendelijk personeel

Goed geholpen met mijn website door Misterdot. Ze denken goed mee met de mogelijkheden en werken het snel voor je uit. Ik had mijn website uitgeschetst en ze hebben hem zo helemaal voor me uitgebouwd. Ik ben super blij met het eindresultaat van mijn website! Ook als je iets aangepast wilt hebben, of iets toe wilt voegen en je komt hier zelf niet uit, dan helpen ze je hier bij. Super fijn!