Deskundig en gedreven

Het contact met Misterdot heb ik als zeer prettig ervaren. Men luisterde goed naar mijn wensen en pakte deze heel snel op met als resultaat een fantastische website en een superlogo. Ik kan Misterdot, zeker voor mensen die net als ik onervaren zijn) van harte aanbevolen. Albert bedankt voor de begeleiding!

Klantvriendelijk en komen afspraken na!

Mijn ervaring met Mistdot is uitstekend. Mijn contactpersoon was (is) Albert en ik ben zéér tevreden over zijn inzet en werkwijze. Ik raad dit bedrijf zeker aan!

Maatwerk op een vertrouwd platform!

Tot dusver een geweldige ervaring met het team van Misterdot. We hebben ze gevraagd met een verfrissend ontwerp te komen, en dat is uitstekend gelukt. Geen verzoek was te veel, ze hebben echt maatwerk toegepast om de website van bfrozen ice cream een eigen identiteit te geven.

Aanrader voor iedereen!

Hallo, Via een kennis bij misterdot terechtgekomen. Na telefonisch contact met Albert direct binnen 24 uur geholpen aan een geweldige website. Ik heb de contact als goed ervaren met Albert! Een aanrader voor iedereen!

goede ervaringen en goede service

Mijn website werkte niet meer naar behoren, als al jaren vaste klant van Misterdot gelijk hulp gekregen en de website vernieuwd naar de huidig normen: www.jvucalculatie.nl Ik kan Mistedot aan iedereen aanbevelen.

Geweldige persoonlijke begeleiding

Dit kom je nog zelden tegen: een bedrijf waar je snel, goed en uiterst persoonlijk wordt geholpen. En mijn nieuwe website is ook mooi geworden! En zeer betaalbaar.

Het resultaat mag er zijn! En de rest ook.

Ik ben enthousiast! En niet alleen over de samenwerking met Misterdot. Maar ook over hun vakkundigheid, servicegerichtheid en klantvriendelijkheid. Misterdot is echt een aanrader. Website, domeinhosting, e-mailhosting, logo-ontwerp en meer. Gewoon goed. En zeker heel erg betaalbaar.

Goede en snelle service bij bouw website. Denken ook mee.

Website is binnen een week gebouwd inclusief ontwerp logo en kleuren huisstijl. Afspraken zijn op tijd nagekomen. Misterdot denkt ook kritisch mee over look & feel. SEO, web statistieken en een goede vertaalfunctie (mijn site is in het Nederlands en Engels) maken deel uit van het pakket.

simpel, gelikt en doeltreffend

Uiterst bekwame en hulpvaardige webmasters die voor onze doeleinden een uitstekende en zeer betaalbare website heeft gemaakt. Als je geen duizenden euro's wilt of kunt uitgeven voor je promotie is dit de beste manier die ik tot dusverre heb gezien. Dank Albert en de zijnen

Veel kennis, goed advies en zeer behulpzaam.

Heel blij met het resultaat van mijn website! Daarnaast een enorm compliment voor het geduld van de medewerkers en de manier waarop er geluisterd wordt naar de wensen van de klant. Wat mij betreft een dik verdiende 10!

Precies neergezet wat ik graag wilde!

Ik heb een hele fijne ervaring opgedaan, mijn website was toe aan een makeover. Nieuwe branding, nieuwe foto's. Er is goed geluisterd naar mijn wensen en de website is fantastisch geworden! Heel tof om te zien dat de website nu precies uitstraalt wie wij zijn!

Top Service!

Snel, goede communicatie en super resultaat!!

Erg tevreden met het resultaat !

Misterdot dacht mee om de uitstraling te krijgen die ik voor ogen had met de website. Kreeg snel antwoord op vragen, zijn duidelijk over tijdspad (snel !) en erg tevreden met het resultaat.

professioneel en meedenkend

misterdot.com dacht mee in het professioneel vormgeven van mijn website - inclusief logo- leverde snel op, is betaalbaar en met een prima service.

Snel, goede communicatie en net resultaat

Service is goed. Afspraken die gemaakt worden worden nagekomen en het eindresultaat mag er zijn. Prijs/kwaliteit verhouding is ook zeer positief.

Professioneel en duidelijk

Fijn en goed contact komen afspraken na , zeer tevreden over de geleverde website.

Geweldige service!

Samenwerken met misterdot.com is echt een fijne ervaring geweest. Voor alle problemen werd een oplossing gevonden. Ze dachten met me mee. En ... de website werd supersnel opgeleverd. Ik kan geen enkel negatief puntje of iets van kritiek bedenken. Top service en altijd vriendelijk en behulpzaam. En de website ziet er uit zoals ik deze wilde.

3 jaar klant

Goeie dienstverlening, met uitstekende resultaat !

Snel een professioneel resultaat!

Met het starten van mijn eenmanszaak was ik opzoek naar een partij die een moderne website voor me kon bouwen en onderhouden en betaalbaar is. Het overzichtelijke en betaalbare aanbod van misterdot triggerde me om verder te gaan via misterdot. Middels het doorlopen van een zestal stappen (aanleveren van content), merkte ik dat er al heel snel resultaat werd geboekt in de vorm van een sneak preview. En dat zonder nog een euro over te maken! Na wat finetunen was de site na een aantal dagen klaar om online te gaan. Inmiddels gebruik ik de site en bijhorende emailadressen met veel plezier voor wat betreft communicatie rond mijn bedrijfsactiviteiten!

Albert en Maurice zijn TOP, ze hebben een prachtige website gemaakt

Niet twijfelen, gewoon doen. Albert en Maurice denken met je mee om jou website zo mooi mogelijk te krijgen. Ook heb ik mijn domein en e-mail verhuist naar Misterdot en heb daar verder niks van gemerkt. Echt een dikke aanrader!

Uitstekend bevallen

Het opmaken en overzetten van onze zakelijke website door Misterdot is ons uitstekend bevallen. Snel, accuraat en betrouwbaar zijn woorden die van toepassing zijn. Ze zijn gewoon goed en aan te raden derhalve.

Prachtige site en zeer snelle service

Dik tevreden over mijn nieuwe site en over de snelle en correcte gang van zaken. Hartelijk dank !

Voortreffelijk

Het contact was plezierig, er werd vlug opgepakt wat de bedoeling was. Het resultaat is een mooie goed werkbare website in heel korte tijd tot stand gekomen, waar we bijzonder blij mee zijn.

Prima service en mijn twee gemaakte websites zijn heel mooi

Ik heb twee websites bij Misterdot laten maken en ben er heel blij mee. Mijn websites waren heel snel klaar en zien er heel professioneel uit.

Fantastische service, geweldig resultaat

Dankzij ZZP Nederland ben ik MisterDot tegen gekomen. Wat een verademing een bedrijf tegen te komen, dat heel snel door heeft wat de klant wil, mee denkt, advies geeft en een logo oplevert, waar ik helemaal blij mee ben. (Bij een ander bedrijf had ik na vijf maanden nog steeds niets, wat ook maar in de verste verte leek op wat ik gevraagd had). Dank je wel, Albert, dat je geduldig al mijn vragen en veranderingen hebt doorgevoerd. Je reageert al binnen een paar uur met updates, terwijl je het al heel druk hebt. Waar vind je dat nog? Binnenkort start ik met een tweede bedrijf. Dan kom ik zeker terug bij jou voor mijn logo. Op een schaal van 1 tot 10 krijg jij een dikke 12 !