Top geregeld en mooi feest

Vriendelijke werknemers die mee denken en alles goed georganiseerd hebben.

Top geregeld, wisten in 1 x precies wat ik wilde

Voor mijn 60e verjaardag had ik De Party regelaar benaderd met het idee om een oostenrijks getint feestje te geven [ geen apres ski of oktober feest ] maar meer in de richting van een omgebouwde berghut. Ik hoefde maar weinig moeite te doen om te laten weten wat ik voor ogen gehad, Kortom prima geregeld en keurig verzorgd en afgehandeld. Bedankt voor de goede service

Top geregeld feest!

Party regelaar denkt mee en verzorgt het feest uitstekend. Eten van goede kwaliteit, aardige barpersoneel en een prettige DJ. Aanrader als je zelf niets kan of wil organiseren.

Super goede en prettige ervaring

Bij het regelen van een feest komt er veel bij kijken, dan is het prettig om een bedrijf zoals jullie de Partij Regelaar in handen te nemen. Zeer prettig en snel contact. Luisterend oor voor de wensen van de klant. Ervaren als zeer prettig. Aankleding voor ons tropisch feest was geweldig. En het eten erbij was echt overheerlijk. We zijn echt super tevreden en dank voor ieder die hier aan heeft meegeholpen. Dank je wel..

Party Regelaar doet zijn naam eer aan!

Wij zijn erg enthousiast over de samenwerking met Party Regelaar. Zij regelen het ook daadwerkelijk. Korte lijnen, snel contact en snelle opvolging. Op de dag van ons evenement hadden we toch nog twee podia nodig en extra drankjes. Binnen mum van tijd kwamen ze eea brengen en was het geregeld! Echt geweldige service. Hartelijk bedankt!

Goede service en heerlijk gegeten!

Fijn contact in de aanloop en voorbereiding. De keuze om een kok van de party regelaar te laten komen om het vlees te bakken was erg fijn! Mede hierdoor een geweldig ontzorgd feest en heerlijk gegeten. De volgende dag werd alles netjes opgehaald!

Het was super geregeld! Alles naar wens!

Communicatie verliep echt vlot!

Van begin tot eind meedenken, ontzorgen en gewoon lekker eten

Ik had de Party Regelaar gevraagd om onze Open dag op het bedrijf te organiseren. Zeker in deze tijd met maatregelen, soms erg lastig. Alle benodigde meubilair en horecamaterialen werden meegenomen. De catering incl. bediening was ook top, lekkere gerechtjes, gezellige mensen met zelfs een kok bij ons op het bedrijf die gerechtjes vers klaar maakt. Zeker een aanrader.

Feest compleet met party regelaar

We hadden na de tijd met minder feestjes weer eens zin in een tuinparty. Perry heeft alles netjes geregeld. De tent, tap en heaters. Ook is men erg flexibel want ter plekke werd geopperd een extra tent/parasol neer te zetten en toen s avonds de heater niet aanging, kwamen ze binnen 10 minuten ter plekke . Gelukkig iedereen een warme en fantastische avond beleefd.

Tijdens onze feestweek heeft de partyregelaar ons helemaal ontzorgd met een glimlach.

In week 36 hebben wij onze verjaardag gevierd. We bestaan 35 jaar en wilde graag met een party in zee gaan die ons kan ontzorgen. Dit heeft de partyregelaar gedaan met een glimlach. We zijn erg tevreden en onze klanten ook.

gewoon geweldig

Zo gezellig, lekker en zelf genieten en niets hoeven te doen. De Party Regelaar weet hoe je een feestje geeft.

Ondanks Corona een geweldige verjaardag kunnen vieren

Ondanks Corona heb ik toch mijn verjaardag op een speciale manier kunnen vieren. Dankzij het meedenken van de Party Regelaar met gepaste oplossingen. Erg lekkere hapjes, ter plaatse vers gemaakt door de kok bij ons op locatie. Alle zorg werd uit handen genomen Volgend jaar doen we dit zeker weer!

Dankzij Party Regelaar een fantastische 50e verjaardag!

Perry en zijn team hebben ons alles uit handen genomen om van mijn 50e verjaardag een supertoffe dag te maken. Een tent in de tuin, geweldige lunch, borrel en diner met een kok in de tuin. En een gigantische Sarah in de tuin als verrassing. Wat heerlijk dat we ons nergens zorgen over hebben hoeven maken. Zeker toen het ook nog een super zonnige dag werd!

Catering bruiloft geweldig verzorgd

Onze bruiloft in corona tijd laten verzorgen door de Party Regelaar. Dit bedrijf dacht prima met ons mee over de invulling van deze dag. Echt een super goede barbecue met kok en barpersoneel gehad met heerlijk vlees en vis, salades en buffet, echt goede kwaliteit. Ook de aankleding was prima verzorgd, mooie tent leuke parasolletjes, barretje en een sfeervolle ijskar. De partyregelaar heeft het prima verzorgd en dit dus tot een succesvolle dag voor ons gemaakt. Dit bedrijf levert kwaliteit en komt zijn afspraken na.

Goede service en denkt goed mee met de klant

Jarenlang gebruiken wij, als bedrijf, de Party regelaar. Ze denken altijd heel goed mee en verlenen prima service. Top bedrijf!

Meedenken en service van begin tot eind.

Er zijn nog een paar bestekjes boven water gekomen.

Herfstfeest

Ons Herfstfeest compleet verzorgd door de Party Regelaar bij ons op het bedrijf. De aankleding, bediening en de hapjes klopte allemaal. Ook de entertainment was goed gekozen.

Ik werd totaal ontzorgd tijdens een drukke afscheidsreceptie

Kort geleden heb ik een afscheidsreceptie georganiseerd voor een collega. De partyregelaar heeft ons verzien van de drankjes. De twee dames die mee waren hebben mij veel werk uit handen genomen, echt heel fijn! Alles was netjes geregeld. Ik kan de partyregelaar aan iedereen aanbevelen. Ook voor goede hapjes!

Ontzettend meedenkend in de wensen maar ook de mogelijkheden om een tuinfeest met bbq te geven. Gasten waren ook zeer tevreden over het eten. Ook mail verkeer was snel en makkelijk telefonisch te bereiken.

Perry heeft een perfecte BBQ verzorgd voor het lustrum van onze hockeyvereniging. Vooraf was de communicatie erg transparant en makkelijk en hij dacht goed mee over de invulling. Op de dag zelf ging alles volgens afspraak. Bovendien was de BBQ heerlijk! Wij zijn erg tevreden.

Uitstekende verzorging, vriendelijk en deskundig advies en uitvoering. Uitstekende bediening. Alle lof van de gasten voor het uitstekende buffet. Het was een super feest

Prettig gesprek met Perry wat wij zelf wilde en hoe daar aan mee gedacht werd. Alles is ook uitgevoerd wat er besproken was. We hebben een heel mooi feest gehad mede door de partyregelaar. Wij bevelen jullie ook van harte aan bij andere die een feestje willen geven.Hartstike bedankt voor alles. Dikke pluim.

Waren zeer tevreden. Prima service. Alles wat je van een cateraar kan en mag verwachten. Super.

Ik vierde mijn 16e verjaardags feest waarbij de Party Regelaar een tent, muziekset en bbq heeft verzorgt. Het werd allemaal fijn geregeld en het vlees en de hapjes er omheen was ontzettend lekker! Ik ga de Party Regelaar zeker weer vragen voor het volgende grote feest! Bedankt!

Super service Ik was erg laat met bestellen ! Maar alles tot in de puntjes geregeld !!

Over Party Regelaar

De Party Regelaar is gespecialiseerd in partycatering en partyservice op locatie met een totaalconcept op maat.. Wij beschikken over een breed arsenaal van party verhuurmaterialen en hebben inmiddels een jarenlange ervaring in het organiseren en het verzorgen van de catering van vele uiteenlopende feesten, partijen en evenementen. UW FEEST, ONZE ZORG Wij werken vanuit onze eigen professionele keuken met een eigen koks team om voor u de lekkerste hapjes en buffetten te maken. Ook kunnen wij u onze eigen horeca locatie met verschillende feestzalen aanbieden.Op onze site kunt u vele voorbeelden vinden van onze mogelijkheden. Vaak is het maatwerk, aangepast op uw wensen en budget.