Ontzettend meedenkend in de wensen maar ook de mogelijkheden om een tuinfeest met bbq te geven. Gasten waren ook zeer tevreden over het eten. Ook mail verkeer was snel en makkelijk telefonisch te bereiken.

Perry heeft een perfecte BBQ verzorgd voor het lustrum van onze hockeyvereniging. Vooraf was de communicatie erg transparant en makkelijk en hij dacht goed mee over de invulling. Op de dag zelf ging alles volgens afspraak. Bovendien was de BBQ heerlijk! Wij zijn erg tevreden.

Uitstekende verzorging, vriendelijk en deskundig advies en uitvoering. Uitstekende bediening. Alle lof van de gasten voor het uitstekende buffet. Het was een super feest

Prettig gesprek met Perry wat wij zelf wilde en hoe daar aan mee gedacht werd. Alles is ook uitgevoerd wat er besproken was. We hebben een heel mooi feest gehad mede door de partyregelaar. Wij bevelen jullie ook van harte aan bij andere die een feestje willen geven.Hartstike bedankt voor alles. Dikke pluim.

Waren zeer tevreden. Prima service. Alles wat je van een cateraar kan en mag verwachten. Super.

Ik vierde mijn 16e verjaardags feest waarbij de Party Regelaar een tent, muziekset en bbq heeft verzorgt. Het werd allemaal fijn geregeld en het vlees en de hapjes er omheen was ontzettend lekker! Ik ga de Party Regelaar zeker weer vragen voor het volgende grote feest! Bedankt!

Super service Ik was erg laat met bestellen ! Maar alles tot in de puntjes geregeld !!

Alles prima en op afgesproken tijdstip geregeld. Niets is teveel en op laatste dag nog wijzigingen kunnen doorvoeren. Kortom,echt een aanrader! Volgend jaar weer.

De Partyregelaar heeft alles super geregeld voor ons feest. De bedrijfshal werd omgetoverd in een feestzaal, voor zo'n 500 man. Het opbouwen en afbreken kon volledig gedaan worden op de tijden die voor ons goed uitkwamen. Wij zijn dik tevreden!

Top geregeld, niet alles afgestemd, maar zeer tevreden

Correct geleverde en bereidde BBQ. Kan géén minpunten verzinnen.

Prima bedrijf wat open staat voor vele uitdagingen en oplossingen. Doen niet moeilijk over eventuele aanpassingen

BBQ inclusief kok gehad. Alles prima verzorgd. Voldoende vlees en drank.Heel veel complimenten gehad van de gasten.

Over Party Regelaar

De Party Regelaar is gespecialiseerd in partycatering en partyservice op locatie met een totaalconcept op maat.. Wij beschikken over een breed arsenaal van party verhuurmaterialen en hebben inmiddels een jarenlange ervaring in het organiseren en het verzorgen van de catering van vele uiteenlopende feesten, partijen en evenementen. UW FEEST, ONZE ZORG Wij werken vanuit onze eigen professionele keuken met een eigen koks team om voor u de lekkerste hapjes en buffetten te maken. Ook kunnen wij u onze eigen horeca locatie met verschillende feestzalen aanbieden.Op onze site kunt u vele voorbeelden vinden van onze mogelijkheden. Vaak is het maatwerk, aangepast op uw wensen en budget.

Filter op Taal