Deskundig en goed behandeld

Ik ben onder behandeling bij Ludo en ik heb daar een positieve ervaring mee. Er wordt goed naar je geluisterd, uitleggen zijn altijd duidelijk en helder en weet waar hij over praat.

Goede keuze om naar fysiotherapie Marsdiep te gaan

Ik ben op aanraden van mijn zoon naar fysiotherapie marsdiep gegaan. Ik liep ruim al een jaar met schouder klachten. Hiervoor ben ik bij een andere fysiotherapeut en chiropractor geweest maar die konden me niet afhelpen van mijn schouder klachten Na de tweede behandeling met dry needling en shockwave therapie begon mijn pijn af te nemen Nu ben ik pijn vrij, mijn arm heeft nog wel beperkingen, maar dat word beter als ik deze weer normaal ga gebruiken Ik ben blij dat ik naar fysiotherapie Marsdiep ben gegaan Mijn behandelende fysiotherapeut is/was Koen Beverdam Ben vriendelijk ontvangen op de praktijk De behandelingen die ik onderging werden goed uitgelegd Mocht ik in de toekomst weer een fysiotherapeut nodig hebben ga ik zeker weer naar Fysiotherapie Marsdiep bedankt Koen Beverdam

Zeer deskundig en vriendelijk personeel

Kon binnen een dag terecht. Fijne uitleg en behandeling. Keurig en netjes praktijk met kundige mensen. Heel hygiënisch Ik ben zeer tevreden

Wat een verademing

Na ruim 3 maanden met veel pijn in mijn heup te moeten rond “lopen” en menig bezoek aan een andere fysiotherapeut, de röntgenfoto’s vanwege verdenking van rug slijtage en het antwoord van een dokter met “neem maar genoeg paracetamol en blijf in beweging” bij Koen terecht gekomen. Vandaag na 1 afspraak en een “mishandeling” van Koen de rest van de dag zonder vreselijke zenuwpijn door gekomen. Wel met wat spierpijn maar dat is compleet te verwaarlozen met wat het was. Wauw wat een verademing. Zakelijk en toch vriendelijk. En eindelijk iemand die luistert en je ECHT kan helpen.

Een warme , persoonlijke Fysio praktijk.

Ik ben al enige tijd onder behandeling bij Anneke Honderd. Dit vanwege een frozen sholder die ik heb overgehouden nadat ik geopereerd ben aan borstkanker. Anneke behandeld mij daarvoor maar daarnaast is zij een mensen-mens die mij aanhoort, advies geeft en soms ook streng maar rechtvaardig ;-) toespreekt omdat ik nog weleens te snel wil en teveel doe….De praktijk heeft 3 fysiotherapeuten met ieder zijn eigen specialisme. Dat is fijn omdat ze ook met elkaar overleggen en zonodig naar elkaar doorverwijzen. Ook dit meegemaakt… Ik gaf aan bij Anneke dat ik last van mijn duim had en ben daarvoor gelijk doorgestuurd naar Ludo. Hij heeft mij met succes behandeld met shock wave voor m’n trigger duim. Voor nu doe ik medisch fitness in de praktijk onder begeleiding van Anneke. Samen werken wij aan mijn spierkracht, conditie en ik verbeter met de week! Kortom” een praktijk die ik iedereen kan aanbevelen”.

Prima entourage, welkom,intake etc, behandeling top!,

Zie hierboven

Positief en deskundig

Ik heb een positieve ervaring overgehouden aan de behandeling van mijn blessure. De fysio waardoor ik ben geholpen (Anneke) was zeer deskundig en bood een luistert oor en heeft een goed revalidatie plan ontwikkeld. De behandelingen hebben ervoor gezorgd dat ik weer op mijn normale niveau kan sporten.

Ik had spierspannings hoofpijn koen heeft mij goed geholpen helemaal top.

Top !

Wordt goed geholpen. Er wordt met je meegedacht en heel vriendelijk!

Deskundigheid en vriendelijkheid zijn hier kenmerkend.

Na een schouder operatie (reversed shoulder) onder behandeling in deze praktijk, Anneke Honderd is mijn behandelaar, zij is gespecialiseerd in o.a schoudertrauma’s. De professionele deskundige en vriendelijke benadering helpen enorm bij het herstel. Ze geeft goede informatie en blijft hoop geven dat het goed komt ook al is het een langdurige kwestie, dat geeft vertrouwen. Dit alles maakt dat ik graag in deze praktijk kom.

Deskundig, klantvriendelijk en zeer gespecialiseerd

Ik raad deze praktijk van harte aan. Ze zijn alle 3 zeer deskundig, vernieuwend en klantgericht. Deze fysiotherapeuten hebben ook hun eigen specialisme maar zijn uiteraard voor alle patiënten toegankelijk.

Goede aanpak!

Efficiënte aanpak verschillende methodes geprobeerd de pijn is verminderd.

Goede ervaring

Ik heb een goede ervaring, omdat ik vind dat mijn klachten serieus worden genomen er er iets aan gedaan word.

Heel veel kennis van zaken

Snelle service en meteen van mijn klachten af!

Tijdens de zwangerschap en daarna had ik veel klachten van tintelingen in mijn vingers/hand. Toen ik Koen hierover contacten kon ik snel terecht, na een uitgebreide behandeling van mijn nek, arm en schouder en daarnaast het kraken van mijn rug waren mijn klachten zowaar als sneeuw voor de zon verdwenen! Een tevreden klant dus, top. Kom graag eens terug als het nodig is in jullie mooie praktijk :)

Professioneel, vriendelijk en gedegen van mijn klachten af.

De wijze waarop naar mij geluisterd werd en daarop behandeling werden afgestemd op een wijze die na elke behandeling merkbaar verbetering voelde. De juiste preventieve adviezen gekregen om herhaling te voorkomen maken dat ik niet anders kan zeggen dan "Bedankt voor je goede zorgen Anneke!" Jullie praktijk is mooi, schoon en een aanrader voor een ieder die baat heeft bij gedegen fysio én manuele therapie.

Goede uitleg via videoafspraak

Klachten aan mijn schouder beoordeeld via video. Goede uitleg en oefeningen ontvangen, wel met de opmerking dat het een paar weken kan duren voor er resultaat is. Na twee weken en twee video sessies verder gaat het stukken beter. Praktijk houdt goed vinger aan de pols maar ik moet het zelf doen. Discipline is belangrijk.

Klacht wordt goed begrepen en aangepakt

Fijne praktijk, empathisch en luisterend oor, pijnklacht goed behandeld en goede tips om zelf verder er iets aan te doen

Zeer snel en accuraat geholpen

Altijd zeer kundig

Altijd snel terecht en kundig

top

Duidelijk, geen poespas, direct handelen en aanpassen indien het nodig is. Ik heb zelf nog wel eens het idee dat ik ze verzin waar je bij staat omdat er altijd wel iets is wat klem zit/vast zit/niet werkt zoals het zou moeten maar jullie blijven onvermoeibaar verklaren dat het inderdaad niet zo is als het zou moeten en dat ik dus niet overdrijf. Altijd fijn als je toch niet zo erg een hypochonder blijkt te zijn. (of misschien wel maar dan kunnen jullie goed toneelspelen)

uitstekend geholpen

Kwam met de klachten van duizeligheid en dacht zelf dat in mijn nek vast zat, maar ik had B.P.P.D. en had hier nog nooit van gehoord. Dit kun je krijgen als ouder wordt en het werd heel goed uitgelegde hoe dit kwam. hierbij hadden ze een goede oefening die ik 2 weken 3 x per dag moesten doen. Na een een week waren de klachten bijna over en 2 weken geheel geen klachten meer. top bedankt

goede service en vriendelijk personeel

Anneke heeft mijn schouder weer helemaal in orde gekregen

Met 4 zeer probleem gerichte behandelingen verlost van mijn rugpijn!

Over Fysiotherapie Marsdiep

Praktijk voor fysiotherapie, manuele therapie, echografie en shockwave