Snelle service en meteen van mijn klachten af!

Tijdens de zwangerschap en daarna had ik veel klachten van tintelingen in mijn vingers/hand. Toen ik Koen hierover contacten kon ik snel terecht, na een uitgebreide behandeling van mijn nek, arm en schouder en daarnaast het kraken van mijn rug waren mijn klachten zowaar als sneeuw voor de zon verdwenen! Een tevreden klant dus, top. Kom graag eens terug als het nodig is in jullie mooie praktijk :)

Professioneel, vriendelijk en gedegen van mijn klachten af.

De wijze waarop naar mij geluisterd werd en daarop behandeling werden afgestemd op een wijze die na elke behandeling merkbaar verbetering voelde. De juiste preventieve adviezen gekregen om herhaling te voorkomen maken dat ik niet anders kan zeggen dan "Bedankt voor je goede zorgen Anneke!" Jullie praktijk is mooi, schoon en een aanrader voor een ieder die baat heeft bij gedegen fysio én manuele therapie.

Goede uitleg via videoafspraak

Klachten aan mijn schouder beoordeeld via video. Goede uitleg en oefeningen ontvangen, wel met de opmerking dat het een paar weken kan duren voor er resultaat is. Na twee weken en twee video sessies verder gaat het stukken beter. Praktijk houdt goed vinger aan de pols maar ik moet het zelf doen. Discipline is belangrijk.

Klacht wordt goed begrepen en aangepakt

Fijne praktijk, empathisch en luisterend oor, pijnklacht goed behandeld en goede tips om zelf verder er iets aan te doen

Zeer snel en accuraat geholpen

Altijd zeer kundig

Altijd snel terecht en kundig

top

Duidelijk, geen poespas, direct handelen en aanpassen indien het nodig is. Ik heb zelf nog wel eens het idee dat ik ze verzin waar je bij staat omdat er altijd wel iets is wat klem zit/vast zit/niet werkt zoals het zou moeten maar jullie blijven onvermoeibaar verklaren dat het inderdaad niet zo is als het zou moeten en dat ik dus niet overdrijf. Altijd fijn als je toch niet zo erg een hypochonder blijkt te zijn. (of misschien wel maar dan kunnen jullie goed toneelspelen)

uitstekend geholpen

Kwam met de klachten van duizeligheid en dacht zelf dat in mijn nek vast zat, maar ik had B.P.P.D. en had hier nog nooit van gehoord. Dit kun je krijgen als ouder wordt en het werd heel goed uitgelegde hoe dit kwam. hierbij hadden ze een goede oefening die ik 2 weken 3 x per dag moesten doen. Na een een week waren de klachten bijna over en 2 weken geheel geen klachten meer. top bedankt

goede service en vriendelijk personeel

Anneke heeft mijn schouder weer helemaal in orde gekregen

Met 4 zeer probleem gerichte behandelingen verlost van mijn rugpijn!

Ik kan altijd snel terrecht met mijn klachten. Dit keer had ik klachten door een blessure. Ik ben weer goed geholpen en weer helemaal hersteld na 5 behandelingen.

Ik ben bij Anneke terecht gekomen voor pijn in mijn onderrug. Anneke heeft mij super geholpen. Voor mijn dochter geweest voor medicaltaping tegen hooikoortsklachten. Ze ervaart puur minder last van alle pollen in de lucht, ik raad dit zeker aan mensen die hooikoorts hebben.

Tussen kerst en oud & nieuw kreeg ik flinke pijn in mijn onderrug, uitstralend naar mijn been. Op oudjaarsdag heb ik gebeld en ik kon die middag gelukkig langskomen. Na 5 effectieve behandelingen, waaronder dry needling, ging het veel beter. Goede uitleg over de oefeningen die ik thuis kon doen en de bewegingen die ik beter kon vermijden. Na 2,5 weken was de pijn verdwenen en kon ik alles weer doen. Ik ben Anneke heel dankbaar voor de manier waarop ze mij behandeld heeft.

Je wordt prettig en deskundig geholpen en je kan altijd snel terecht.

Snel en goed geholpen door deskundige professionals.

Voor de derde jaar op rij, kreeg ik hevige pijn aan mijn schouder met uitstraling naar mijn arm. Ook had ik daarbij tintelingen in mijn vingers. Ik wist echt niet meer, waar ik het zoeken moest. Na een 6 behandelingen bij Anneke was de pijn over en kon ik alles weer doen.

Ik ben aan mijn schouder geopereerd(ac botje) ivm slijtage..hierna had ik fysiotherapie nodig en was bekend bij deze Fysio en speciaal bij Anneke...ik heb hele goede ervaringen met deze fysio en ze legt alles duidelijk uit en neemt de tijd voor je..ook qua oefeningen heel duidelijk en correct. .ik ben dan ook ZEER tevreden ...!!

Kan altijd snel terecht. Wordt altijd goed naar wens geholpen.

Mijn klacht een frozen shoulder werd meteen serieus genomen. De behandeling sloeg goed aan. De oefeningen die ik mee kreeg waren thuis goed uit te voeren. Elke week ging het beter. Naast de goede ervaring qua behandeling is het ook een fijne toegangklijke praktijk met een rustige sfeer en oog voor de complete mens.

Snel een afspraak en een goede behandeling!

zeer toegankelijke praktijk, met luisterend oor. Geven duidelijk aan wat ze doen. Werken samen met specialisten wat prettig is indien er moet worden doorverwezen.

Voor mijn achillespees blessure die ik door de tennis opgelopen had, naar Anneke gegaan omdat dit al een jaar bleef spelen. Mijn pezen zijn wekelijks in de fysiotape gezet en met massage en oefeningen is dit helemaal opgelost! Geen last meer met de eerste stappen van de dag en na een tennistraining! En dat na 8 weken!

had erg last van mijn voet ,we belden en konden meteen langskomen dat is toch klasse.Anneke gaf meteen fisio. en de nodige oefeningen en na 4x was mijn voet weer de oude,ze draait er geen doekjes om heen maar handelt.