Positief en deskundig

Ik heb een positieve ervaring overgehouden aan de behandeling van mijn blessure. De fysio waardoor ik ben geholpen (Anneke) was zeer deskundig en bood een luistert oor en heeft een goed revalidatie plan ontwikkeld. De behandelingen hebben ervoor gezorgd dat ik weer op mijn normale niveau kan sporten.

Ik had spierspannings hoofpijn koen heeft mij goed geholpen helemaal top.

Top !

Wordt goed geholpen. Er wordt met je meegedacht en heel vriendelijk!

Deskundigheid en vriendelijkheid zijn hier kenmerkend.

Na een schouder operatie (reversed shoulder) onder behandeling in deze praktijk, Anneke Honderd is mijn behandelaar, zij is gespecialiseerd in o.a schoudertrauma’s. De professionele deskundige en vriendelijke benadering helpen enorm bij het herstel. Ze geeft goede informatie en blijft hoop geven dat het goed komt ook al is het een langdurige kwestie, dat geeft vertrouwen. Dit alles maakt dat ik graag in deze praktijk kom.

Deskundig, klantvriendelijk en zeer gespecialiseerd

Ik raad deze praktijk van harte aan. Ze zijn alle 3 zeer deskundig, vernieuwend en klantgericht. Deze fysiotherapeuten hebben ook hun eigen specialisme maar zijn uiteraard voor alle patiënten toegankelijk.

Goede aanpak!

Efficiënte aanpak verschillende methodes geprobeerd de pijn is verminderd.

Goede ervaring

Ik heb een goede ervaring, omdat ik vind dat mijn klachten serieus worden genomen er er iets aan gedaan word.

Heel veel kennis van zaken

Snelle service en meteen van mijn klachten af!

Tijdens de zwangerschap en daarna had ik veel klachten van tintelingen in mijn vingers/hand. Toen ik Koen hierover contacten kon ik snel terecht, na een uitgebreide behandeling van mijn nek, arm en schouder en daarnaast het kraken van mijn rug waren mijn klachten zowaar als sneeuw voor de zon verdwenen! Een tevreden klant dus, top. Kom graag eens terug als het nodig is in jullie mooie praktijk :)

Professioneel, vriendelijk en gedegen van mijn klachten af.

De wijze waarop naar mij geluisterd werd en daarop behandeling werden afgestemd op een wijze die na elke behandeling merkbaar verbetering voelde. De juiste preventieve adviezen gekregen om herhaling te voorkomen maken dat ik niet anders kan zeggen dan "Bedankt voor je goede zorgen Anneke!" Jullie praktijk is mooi, schoon en een aanrader voor een ieder die baat heeft bij gedegen fysio én manuele therapie.

Goede uitleg via videoafspraak

Klachten aan mijn schouder beoordeeld via video. Goede uitleg en oefeningen ontvangen, wel met de opmerking dat het een paar weken kan duren voor er resultaat is. Na twee weken en twee video sessies verder gaat het stukken beter. Praktijk houdt goed vinger aan de pols maar ik moet het zelf doen. Discipline is belangrijk.

Klacht wordt goed begrepen en aangepakt

Fijne praktijk, empathisch en luisterend oor, pijnklacht goed behandeld en goede tips om zelf verder er iets aan te doen

Zeer snel en accuraat geholpen

Altijd zeer kundig

Altijd snel terecht en kundig

top

Duidelijk, geen poespas, direct handelen en aanpassen indien het nodig is. Ik heb zelf nog wel eens het idee dat ik ze verzin waar je bij staat omdat er altijd wel iets is wat klem zit/vast zit/niet werkt zoals het zou moeten maar jullie blijven onvermoeibaar verklaren dat het inderdaad niet zo is als het zou moeten en dat ik dus niet overdrijf. Altijd fijn als je toch niet zo erg een hypochonder blijkt te zijn. (of misschien wel maar dan kunnen jullie goed toneelspelen)

uitstekend geholpen

Kwam met de klachten van duizeligheid en dacht zelf dat in mijn nek vast zat, maar ik had B.P.P.D. en had hier nog nooit van gehoord. Dit kun je krijgen als ouder wordt en het werd heel goed uitgelegde hoe dit kwam. hierbij hadden ze een goede oefening die ik 2 weken 3 x per dag moesten doen. Na een een week waren de klachten bijna over en 2 weken geheel geen klachten meer. top bedankt

goede service en vriendelijk personeel

Anneke heeft mijn schouder weer helemaal in orde gekregen

Met 4 zeer probleem gerichte behandelingen verlost van mijn rugpijn!

Ik kan altijd snel terrecht met mijn klachten. Dit keer had ik klachten door een blessure. Ik ben weer goed geholpen en weer helemaal hersteld na 5 behandelingen.

Ik ben bij Anneke terecht gekomen voor pijn in mijn onderrug. Anneke heeft mij super geholpen. Voor mijn dochter geweest voor medicaltaping tegen hooikoortsklachten. Ze ervaart puur minder last van alle pollen in de lucht, ik raad dit zeker aan mensen die hooikoorts hebben.

Tussen kerst en oud & nieuw kreeg ik flinke pijn in mijn onderrug, uitstralend naar mijn been. Op oudjaarsdag heb ik gebeld en ik kon die middag gelukkig langskomen. Na 5 effectieve behandelingen, waaronder dry needling, ging het veel beter. Goede uitleg over de oefeningen die ik thuis kon doen en de bewegingen die ik beter kon vermijden. Na 2,5 weken was de pijn verdwenen en kon ik alles weer doen. Ik ben Anneke heel dankbaar voor de manier waarop ze mij behandeld heeft.

Je wordt prettig en deskundig geholpen en je kan altijd snel terecht.

Snel en goed geholpen door deskundige professionals.

Voor de derde jaar op rij, kreeg ik hevige pijn aan mijn schouder met uitstraling naar mijn arm. Ook had ik daarbij tintelingen in mijn vingers. Ik wist echt niet meer, waar ik het zoeken moest. Na een 6 behandelingen bij Anneke was de pijn over en kon ik alles weer doen.

Over Fysiotherapie Marsdiep

Praktijk voor fysiotherapie, manuele therapie, echografie en shockwave