Goeie lessen waarin je wordt voorbereid voor je examen

Het was fijn dat je alles stap na stap leert i.p.v. gelijk in één keer alles te moeten doen. Als je genoeg lessen neemt, dan ben je goed voorbereid voor je rij-examen.

In één keer geslaagd!!

Door een rustige en bekwame instructeur wist ik mijn rij examen in één keer te halen. Hij gaf passend feedback en wist dit altijd op een positieve manier te brengen. De sfeer in de auto zelf was ook elke keer top, doordat de instructeur zelf ook ontspannen is, hierdoor was ik tijdens het lessen helemaal niet gespannen en vond ik het alleen maar leuk om weer te mogen lessen!!

Ik heb super veel gehad aan Hayri. Hij kan goed uitleggen en blijft altijd geduldig. Ik had elke les opnieuw het gevoel dat ik echt iets leerde omdat hij de lessen heel specifiek aanpast op jouw leerproces. Daarnaast is het gewoon heel gezellig om bij hem in de auto te zitten.

Na ongeveer een jaar rijlessen te hebben gevolgd, ben ik bij mijn-rijles.nl in 1 keer geslaagd! De lessen waren erg leerzaam en leuk! Bedankt Hayri voor de plezierige lessen!

Een hele prettige fijne rijinstructeur die de tijd voor je neemt.

Ik heb het heel prettig ervaren, gezellig praten en de instructeur stelt mij erg op mijn gemak. Heb het auto rijden goed onder de knie en dankzij mijn instructeur heb ik het in 1 keer gehaald.

Er wordt goed en duidelijk lesgegeven

Mooie autos, instructeur is duidelijk in wat er wel en niet moet gebeuren. Verder een relaxte maar toch serieuze leersfeer

Fijne, goede lessen

Fijn, goede lessen

Bedankt voor de geweldige ervaring.

Mijnrijles was mijn eerste rijschool, Stapte zonder ervaring in zijn auto zonder twijfel vertrouwde ik mijn insturcteur gelijk, De man leerde mij het tot op de dag van vandaag 19-07-2019, De dag die ik voor altijd zal onthouden, Door de grote man haalde ik mijn rijbewijs in 1 keer, Je word bedankt vriend.

Een goeie rijschool en een topinstructeur!

Ik heb nooit een probleem ervaren met een rijles, altijd goede instructies gekregen en had een leuke instructeur!

Hele goede service!

Enorm fijne service. Neemt genoeg tijd voor alles en ook voor de dingen waar diegene moeite mee heeft. Legt alles duidelijk uit maar je kan altijd alles vragen. Fijne lessen gehad!

Fijn en rustige lessen

Fijne sfeer en goede lessen, fouten maken is niet erg en word ook weer goed opgepakt. Het blijft niet alleen bij lessen maar ze denken ook met je mee voor de volgende stap.

Zeer fijne lessen gehad met een goede instructeur.

Prima rijlessen, duidelijke structuur, instructeur heeft veel geduld en goed inzicht. Altijd wel gezellig in de auto!

Ik heb les gehad van Uzeyir, hij is zo relaxed en kundig, ik kan het iedereen aanbevelen. Wat hij je leert is prima gedoseerd zodat je niet overprikkeld raakt, maar toch gestaag op weg gaat naar je rijbewijs.

Hayri was a good instructor. His explanation was very clear and extensive. He gave constructive feedbacks after every lesson. Price was reasonable although I was a bit surprised that 1 lesson was not 1 full hour but instead, it was 50 minutes. He was mostly patient but could be impatient sometimes. Overall, I was happy with my lessons.

Goeie rijlessen en alles word goed uitgelegd. Zeker een aanrader

Een hele fijne ervaring. Tijdens de lessen nuttige en goede feedback ontvangen. Situaties en dingen zijn altijd duidelijk uitgelegd. Ik voelde me op mn gemak, omdat ik niet alleen negatieve feedback kreeg maar ook te horen kreeg wanneer dingen goed gingen.

Duidelijke aanwijzingen van de rijinstructeur tijdens de lessen, fijne tips tijdens het rijden en goede opbouwende feedback aan het eind van elke les.

Fijne rijlessen, met rustige begeleiding. Alles werd goed uitgelegd en in 1x geslaagd!

Altijd genoten van de lessen! Een rijinstructeur die duidelijk weet waar hij mee bezig is, de ritjes altijd gezellig houdt maar je ook wel goed wijst op je fouten zodat je in hoog tempo vooruitgang kan boeken.

Deze rijschool heeft mij echt geholpen om te slagen. Hij is duidelijk in wat er goed gaat en wat niet. Dankzij hem ben ik snel gegroeid in mijn slechtere punten van het autorijden. Ook is hij erg netjes. Is optijd, reageerd snel en is oprecht. Zeker een aanrader!

Goede en gezellige rijlessen met Hayri. Ik raad iedereen aan hier rijles te nemen!

Goeie rijinstructeur, altijd duidelijke aanwijzingen, rustige uitleg en ook altijd in voor een gezellig gesprek.

Ik heb ontzettend genoten en veel geleerd met de lessen van Hayri. Zijn rustige, sociale en vriendelijke houding waren erg prettig en hebben er voor gezorgd dat ik nu zelfstandig de weg op kan. Ik raad het zeker aan!

Super goede , leuke & gezellige lessen gehad. Heel erg goed begeleid & veel geleerd. Echt een aanrader!!

Cissy van Marxveldtstraat 6

6708SJ Wageningen