Zin om mee aan de slag te gaan.

Ik vond het een heel fijne training , ondanks dat dit online gegeven werd, werd het toch heel dynamisch en praktisch naar voor gebracht , met heel wat tools en oefeningen om direct mee aan de slag te kunnen. Ook een hele fijne groep om mee te werken. Ik keek ernaar uit om de training te volgen en heb nu nog meer zin om ermee aan de slag te gaan in mijn praktijk. www.kindercoachbetty.be Bedankt Lenneke voor de inzichten !

Heel enthousiast en met veel kennis gebracht.

Dankjewel voor de fijne cursus rond het vriendenprogramma Lenneke! Je brengt het met veel overtuiging, kennis en enthousiasme! Zin om ermee aan de slag te gaan en veel kinderen te helpen om positiever en met meer veerkracht in het leven te staan.

Enthousiast!

Train de trainer Vrienden programma: Een erg leuk programma met een kant en klare handleiding en een interactieve training. Lenneke is boordevol ideeën, denkt mee, spreekt veel uit ervaring en heeft mij enthousiast gemaakt!

Inhoudelijk sterk en praktijkgericht

Ik heb de train de trainer van het Vriendenprogramma gevolgd via Zoom. Lenneke was enthousiast, heeft goede kennis van de CGT- technieken in de training en weet de training op maat aan te bieden. De training was interactief en we kregen goede tips en tools aangereikt die we aanvullend kunnen gebruiken bij de training. Een aanrader :)

Duidelijk, compleet en het werkt!

Mijn zoon van 10 is al zijn hele basisschool tijd aan het strijden met zijn gevoelens. Te snel boos, snel huilen, vindt veel spannend. Per toeval kwam ik de training ik sta stevig tegen en besloot dat we het in ieder geval konden proberen. Eerst had mijn zoon er niet veel zin in, maar na het kijken van de eerste video (en een klein beetje chantage van mijn kant) werd hij steeds wat enthousiaster, Vooral omdat hij merkte dat hij invloed kon hebben op zijn eigen gemoedstoestand! We zijn er zeker nog niet, maar ik heb er vertrouwen in dat door oefeningen te blijven herhalen dat deze training het meer dan waar maakt wat het zegt te doen.

Wat zijn wij blij met de training ik sta stevig!

Mijn dochter heeft samen met mij de training online gedaan. Materialen zijn echt heel goed en dankzij de video's is het helemaal compleet. We hebben onze dochter echt zien groeien en doordat het thema je superpower door het hele programma heen zit, is het ook zo kindvriendelijk en pakkend. We hebben het meteen aangeraden aan vrienden van ons en die zijn ook met hun zoon begonnen en net zo enthousiast als wij.

Fantastisch programma en zeer ervaren trainer

Ik het online de train de trainer voor het vriendenprogramma gevolgd bij Kinderpraktijk Mimosa. Hoewel ik wat sceptisch was over het volgen van een online training heeft het al mijn verwachtingen overtroffen. Lenneke wist de training zeer interactief te maken en dynamisch. Het vriendenprogramma is echt een mooi "all round" programma, wat direct inzetbaar is na het volgen van de training. Doordat Lenneke zo ervaren is in het programma, voegt ze zoveel extra informatie toe, dat ik het een verrijking vond! Dank je wel voor je enthousiasme Lenneke, ik heb er echt van genoten en kijk er naar uit om ook de training voor jongeren te gaan volgen.

Informatief en inspirerend

Lenneke is zelf heel enthousiast over de training en dat enthousiasme werkt aanstekelijk evenals haar betrokkenheid bij de kinderen met wie zij werkt. Dat blijkt o.a. uit de voorbeelden uit de praktijk die ze vertelde en uit het feit dat ze elke training weer maatwerk levert. Door zelf en met elkaar oefeningen uit de training met elkaar te doen, ervaarden we al enigszins hoe het is om de training te geven, maar ook kreeg je een idee hoe het voor deelnemer(tje)s zou kunnen zijn.

Fijne persoonlijkheid!

Helaas vertrek je naar de andere kant van de wereld, want vele kinderen zullen jou als kindercoach gaan missen. Veel succes en geluk in Australië. Daar zullen ze ook heel blij met jou zijn!

leuke en leerzame en praktische dag

Ik heb het idee dat een dag te weinig is om aan de slag gaan. Dan wel dat er eigenlijk nog uren voor zouden moeten staan om de theorie te bestuderen en er praktisch mee aan de slag te gaan. Dat ga ik natuurlijk wel doen maar naar mijn werk toe zou ik dat dan in uren ook beter kunnen "verantwoorden" . Ik wil het graag goed doen..

Dynamische, leerzame en afwisselende dag.

Een training waarin naast een stuk theorie, de beleving van de training centraal stond. Er kwamen diverse handige tips voor verschillende oefeningen voorbij.

Op speelse wijze, je kind sterker zien worden!

Ik merk dat onze jongens er baat bij hebben! Lenneke weet op een speelse & positieve wijze de kinderen te leren (en eigen te maken) dat ze veel meer kunnen (tegenhouden) dan ze beseffen! Fantastisch. Een aanrader voor elk(e ouder en) kind!

Lenneke heeft onze dochter goed geholpen om meer zelfvertrouwen te krijgen en rode in groene gedachtes om te zetten. Haar warmte, vriendelijkheid en humor zorgden ervoor dat onze dochter graag naar haar toe ging.

Dank je wel voor de lovende review :-)

Een héél verrijkende ervaring!

Ik volgde het 'Vriendenprogramma' bij Kinderpraktijk Mimosa. Het voelt als een totaalpakket waar ik onmiddellijk mee aan de slag kan om het in mijn eigen coaching praktijk op stapel te zetten. Ook op school wil ik het graag introduceren want het biedt heel veel werkbare tools. Docente, Lenneke, is heel deskundig en inspireerde ons allen! Zeker een aanrader! http://www.annwijnendaele.be/

Dank je wel Ann! Zo fijn om te lezen :-)

Een cursus die je meteen in de praktijk kunt brengen.

Een cursus waarbij je zelf actief aan het werk gezet, zodat je veel oefeningen zelf kunt ervaren. Mooi dat er programma's zijn voor jonge kinderen, t/m 12, jongeren en volwassenen. Ik vind het heel goed dat er ook veel aandacht besteedt wordt aan het lichaam(ontspannen/gespannen/lichaamsseintjes). Fijne cursusleidster.

leerzaam gebracht, fijn werkbaar programma

Vriendenprogramma.... mooi compleet programma waar je vrijwel direct mee aan de slag kunt. Beetje lastig met de Engelstalige website wanneer je de taal niet goed beheerst, , maar het meeste is vertaald in het NEderlands en direct werkbaar. Lenneke denkt enorm mee en geeft met passie de cursus. Heel fijn welke service en tips en hulp ze biedt, ook buiten de cursus om. Luk t iets niet, Lenneke stata klaar om je te ondersteunen. heel bijzonder, Ik ben enthousaist!

goede training met veel praktische oefeningen

Lenneke legt het goed uit en maakt de oefeningen heel speels en nuttig voor de kinderen. Het is een heel complete training.

Een leerzame goed onderbouwde en voor de kinderen ook leuke training

Van het voortraject tot de afsluiting prima georganiseerd en verzorgd. Mijn zoontje kwam telkens weer enthousiast terug en kon het geleerde ook in de praktijk toepassen.

enthousiaste en vakkundige trainer

Leuke training, mooie locatie, veel geleerd, ik kan meteen aan de slag met het vriendenprogramma.

Begripsvol en professioneel

Het was een zeer boeiende, goed gebrachte training. Ik voelde me sterk gerustgesteld en er wordt rekening gehouden met je en oplossingen gezocht voor bepaalde problemen. Iemand met zeer veel kennis en er werden heel veel praktische ideeën gebracht.

Dank je wel voor je lovende beoordeling! Ik vond het super dat je bij de training was en wens je heel veel plezier bij het starten van het zelf geven van de training.

Op het kind gerichte, positieve training!

De training biedt toepasbare handvatten. De oefeningen zijn thuis goed te gebruiken. Mijn dochter (5) ging met veel plezier en is in 8 weken erg gegroeid. Ouders kunnen met hun vragen goee terecht.

Dank je wel voor je beoordeling! Het was super om haar te zien groeien en ik heb genoten van haar deelname aan de groep.

erg vriendelijke , behulpzame service !

Onze dochter is van een onzeker meisje naar een positief meisje gegaan . We zagen er steeds meer lachen en zekerder worden . Met name door meer de negatieve gedachten om te toveren naar positieve gedachten en te zien dat je best in een vak op school ietsje minder in kan zijn dan in een ander vak wat wel super gaat . Ze heeft echt heel veel geleerd en super bedankt daarvoor !!

Wat een prachtige beoordeling, dank je wel! Ik ben zo blij te horen dat ze zo gegroeid is :-)

Ik ben enorm tevreden: Lenneke maakte verbinding met mijn zoon, hij vertrouwde haar. Hij is altijd graag naar alle sessies gegaan. Mooi om te zien hoe Flexibel Lenneke is; past haar programma aan aan het het moment en het kind. een enorme mooie ervaring was dit voor mij als ouder ook - veel geleerd!

• Betrouwbaarheid

Dank je wel voor de beoordeling! En zo fijn dat jullie er beiden iets aan gehad hebben.

De training hebben wij, medewerkers van The Clown Club, als zeer prettig ervaren. We hebben handvaten gekregen hoe signalen op te pikken. Ook weten we nu beter wanneer we actie moeten ondernemen en hoe dit in zijn werk gaat. Lenneke heeft onze vragen goed kunnen beantwoorden. De sfeer was ontspannen en voelde veilig. Nogmaals heel veel dank!

• Betrouwbaarheid

Dank je wel! Het was ook super om de training aan jullie te mogen geven. Er is hard gewerkt en iedereen was zo betrokken!

Alles netjes geregeld, fijne communicatie, lief voor de kinderen, waardevolle tips en adviezen, hartstikke goed!

van Zuylen van Nijeveltstraat 163 A

2242LD Wassenaar