goede training met veel praktische oefeningen

Lenneke legt het goed uit en maakt de oefeningen heel speels en nuttig voor de kinderen. Het is een heel complete training.

Een leerzame goed onderbouwde en voor de kinderen ook leuke training

Van het voortraject tot de afsluiting prima georganiseerd en verzorgd. Mijn zoontje kwam telkens weer enthousiast terug en kon het geleerde ook in de praktijk toepassen.

enthousiaste en vakkundige trainer

Leuke training, mooie locatie, veel geleerd, ik kan meteen aan de slag met het vriendenprogramma.

Begripsvol en professioneel

Het was een zeer boeiende, goed gebrachte training. Ik voelde me sterk gerustgesteld en er wordt rekening gehouden met je en oplossingen gezocht voor bepaalde problemen. Iemand met zeer veel kennis en er werden heel veel praktische ideeën gebracht.

Dank je wel voor je lovende beoordeling! Ik vond het super dat je bij de training was en wens je heel veel plezier bij het starten van het zelf geven van de training.

Op het kind gerichte, positieve training!

De training biedt toepasbare handvatten. De oefeningen zijn thuis goed te gebruiken. Mijn dochter (5) ging met veel plezier en is in 8 weken erg gegroeid. Ouders kunnen met hun vragen goee terecht.

Dank je wel voor je beoordeling! Het was super om haar te zien groeien en ik heb genoten van haar deelname aan de groep.

erg vriendelijke , behulpzame service !

Onze dochter is van een onzeker meisje naar een positief meisje gegaan . We zagen er steeds meer lachen en zekerder worden . Met name door meer de negatieve gedachten om te toveren naar positieve gedachten en te zien dat je best in een vak op school ietsje minder in kan zijn dan in een ander vak wat wel super gaat . Ze heeft echt heel veel geleerd en super bedankt daarvoor !!

Wat een prachtige beoordeling, dank je wel! Ik ben zo blij te horen dat ze zo gegroeid is :-)

Ik ben enorm tevreden: Lenneke maakte verbinding met mijn zoon, hij vertrouwde haar. Hij is altijd graag naar alle sessies gegaan. Mooi om te zien hoe Flexibel Lenneke is; past haar programma aan aan het het moment en het kind. een enorme mooie ervaring was dit voor mij als ouder ook - veel geleerd!
  • Betrouwbaarheid

Dank je wel voor de beoordeling! En zo fijn dat jullie er beiden iets aan gehad hebben.

De training hebben wij, medewerkers van The Clown Club, als zeer prettig ervaren. We hebben handvaten gekregen hoe signalen op te pikken. Ook weten we nu beter wanneer we actie moeten ondernemen en hoe dit in zijn werk gaat. Lenneke heeft onze vragen goed kunnen beantwoorden. De sfeer was ontspannen en voelde veilig. Nogmaals heel veel dank!
  • Betrouwbaarheid

Dank je wel! Het was ook super om de training aan jullie te mogen geven. Er is hard gewerkt en iedereen was zo betrokken!

Alles netjes geregeld, fijne communicatie, lief voor de kinderen, waardevolle tips en adviezen, hartstikke goed!
  • Betrouwbaarheid

Een veilige lieve stimulerende omgeving waar kindjes kunnen ontdekken en angsten, zorgen en gevoelens weer iets beter een plek kunnen geven. Heel mooi om het proces te zien en ijzersterke begeleiding , ook waar nodig individuele aandacht voor tussentijdse ontwikkelingen.
  • Betrouwbaarheid

Lenneke is een hele lieve warme vrouw. Ze is betrokken en denkt fijn mee. De kinderen voelen zich meteen op hun gemak bij haar. Mijn dochter (7) ging met veel plezier naar de training en ze is erg gegroeid in die drie maanden.

happy overall

happy overall
  • Communication

Dank voor de informatieve avond!
  • Betrouwbaarheid

Zeer laagdrempelig in het contact wat gelijk vertrouwen geeft bij kind en ouder
  • Betrouwbaarheid

Onze zoon heeft al heel lang hele boze buien en het lukt ons maar niet om hem hierbij te begeleiden. Dankzij Lenneke zijn deze buien weg. Hij is nog wel boos, maar gaat hier nu op een goede manier mee om en niet meer dat het hele gezin er last van heeft en dat we allemaal op onze tenen lopen. Dank je wel Lenneke! We vinden de wijze waarop je het hebt aangepakt zo prettig. er was aansluiting bij wat onze zoon aanspreekt, hij ging er met plezier naar toe en wij kregen tips hoe we het thuis konden oppakken. Daarnaast was Lenneke heel eerlijk naar ons toe en heeft ons ook gecoached waardoor wij anders aan de slag zijn gegaan met wat dingen thuis. We kunnen de hulp dan ook aan iedereen aanraden.
  • Betrouwbaarheid

Onze zoon van 7 heeft meegedaan met de workshop over gevoelens. Hij kwam er enthousiast vandaan. Hij vond het heel leuk om te doen. Wij als ouders kregen informatie en materiaal mee naar huis. We vinden het prettig dat we er op deze manier thuis over kunnen doorpraten. Bedankt, Lenneke!
  • Betrouwbaarheid

Dank je wel voor de mooie beoordeling en super om te horen dat hij zo enthousiast was :)

Ik vond het zeer kindvriendelijk, rustig en de kinderen waren duidelijk welkom. De kinderen werden ook in hun waarde gelaten en alles was duidelijk.
  • Betrouwbaarheid

Dank je wel voor deze mooie beoordeling!

Hele leuke ervaring voor mijn zoon van 11 jaar. Ik ben ook geinteresseerd in de training voor de brugklas
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie beoordeling! Wat betreft de training; ik zal een email sturen met meer informatie.

Prettige, duidelijke, persoonlijke en warme dienstverlening.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie beoordeling!

5 stars: perfect, definitely recommended

Thanks for all the help!
  • Communication

Oh wow thanks for the amazing rating! :-)

Lenneke heeft onze dochter enorm geholpen. Wij hebben haar ervaren als zeer betrokken en positief. Ze neemt alle tijd voor je, ook bijvoorbeeld in de vorm van een verslag per mail na elke sessie. Erg fijn! We kunnen Kinderpraktijk Mimosa dan ook van harte aanbevelen!
  • Betrouwbaarheid

Wow bedankt voor deze mooie beoordeling!!

Onze dochter voelde zich snel op haar gemak en vond het ook leuk om te gaan. Wij kregen na elke coaching een email met wat er gedaan was en oefeningen om ook thuis te doen om zo de coaching te kunnen ondersteunen. We merken dat onze dochter langzaam aan steviger in haar schoenen komt te staan en ook oefent om voor zichzelf op te komen.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie feedback!

Wij hebben Lenneke ervaren als iemand met veel kennis en expertise. Ze oordeelt niet en is empatisch. Lenneke probeert ook echt te kijken naar wat bij ons past als ouders en gezin.
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor de mooie feedback!

Een vriendelijke en open sfeer. Mijn dochter voelde snel op haar gemak. Ik miste als ouder wel iets van feedback na afloop van de workshop
  • Betrouwbaarheid

Bedankt voor de beoordeling! Soms is het inderdaad wat druk bij het ophalen van de kinderen en dan kan een gedegen feedback er doorheen glippen. Goede feedback waar ik in het vervolg meer rekening mee zal houden. Bedankt!