Heel fijn in een lastige tijd

Contact gezocht ivm een lastige situatie. Meteen een afspraak ingepland en acties uit gezet. Duidelijke communicatie en vooraf wist ik precies hoe en wat. Super fijn alles opgepakt zonder dat ik er verder omkijken naar heb gehad. Het ziet er allemaal weer top uit en heel fijn dat er ook ontruimd kon worden waar nodig Het heeft mij enorm ontzorgd en dat is zeer prettig. Dank je wel!

• Team/medewerker

Dikke pluim voor dit professionele bedrijf

Na aanleiding van een kleine brandschade contact gezocht om roet en kaarsvet te verwijderen. Na en 1e telefonisch contact heel fijn via app gecommuniceerd en zo foto's kunnen delen van de vervuiling. Na 1e prijsindicatie een keurige offerte ontvangen voor de verzekeraar. Na akkoord op offerte verschenen 2 schoonmaaksters keurig op tijd. Deze mensen wisten van wanten en hebben de boel netjes schoongemaakt.

• Team/medewerker

Goed kwaliteit en professioneel werk

Goed professionele team en kwaliteit werk.

Zeer tevreden !!!

Mijn ervaring is, dat ze snel kwamen, en dat alles heel schoon werd afgeleverd. Een 10 voor Qlean Business.

Goede en snelle service

Ik heb een hele goede ervaring met Qlean business. Ze hebben binnen een week, vanaf het eerste contact moment tot aan de schone oplevering, een bevuilde woning ontruimd en schoon opgeleverd. Wij waren heel tevreden, en zouden Qlean business zeker aanbevelen.

• Team/medewerker

Prettige en snelle service in een moeilijke tijd!

Na een ongeval in huis op zaterdag contact opgenomen met Qlean en op maandag was de schoonmaakklus al geklaard. Het contact met Qlean was heel prettig, er werd echt meegedacht en ontzorgd.

• Team/medewerker

Fijne samenwerking en top schoonmaakwerk!

Wij werken inmiddels meer dan 1 jaar samen met Qlean Business. Er is altijd een fijne en snelle communicatie met Qlean Business en wij zijn erg tevreden over het schoonmaakwerk.

Fijn snel en schoon!

Bijzonder snel contact! Peggy denkt mee en is heel flexibel, fijne medewerkers die schoon maatwerk leveren. Zou zéker Qlean Business weer inschakelen. Hélemaal ontzorgd in moeilijke tijd!!

Uitstekend werk verricht!

Ons appartement was na een ingrijpende verbouwing erg 'stoffig'. Na het schoonmaken door Qlean ziet ons appartement er als nieuw uit. Niets was teveel. Alles (vloer, tegels ramen badkamer, kasten, balkon, keuken etc.) is zo schoon! Echt geweldig.

• Team/medewerker

Snelle service, vriendelijk, en goed.

Wij hadden een hoarding en afval situatie, en binnen een paar dagen was alles geregeld. Superleuk team, betrouwbaar en meedenkend. Vlotte communicatie van zowel eigenaar als van team.

Topteam

Snel, degelijk en ontzettend aardige medewerkers. Zelden zo’n goede schoonmaak gezien!

• Advies N.v.t.

Ervaren, goed en klantvriendelijk

De schoonmaak is goed en professioneel uitgevoerd en het contact met de medewerkers verliep erg prettig en vriendelijk.

• Team/medewerker

Professioneel team heeft fantastisch werk geleverd. Medewerkers denken mee, zijn behulpzaam en harde werkers. Gedegen aanpak en werken kei hard en dat alles met een enorme vriendelijkheid en vrolijkheid

Geweldig goed schoongemaakt!

Beter kon niet! Geweldig werk verricht.

Subliem!

Super snel geschakeld en top service! Kwamen aanrijden in een hele nette en mooie bus! Het motto klopt ‘niet lullen maar poetsen’, wij zijn enorm blij! Qlean bedankt voor de service!

• Team/medewerker

Respectvol, vriendelijk, harde werkers met oog voor de persoon achter de "puinhoop". Na opruimen en schoonmaken hadden ze veel aandacht voor styling. Prima communicatie, mee denkend duidelijk advies. Een echte aanrader mocht iemand in situatie terecht komen waarin het huis verwaarloosd is.

• Team/medewerker

Super flexibele young professionals, en dat zijn het pro's!

Van aanvraag tot offerte tot uitvoering van periodieke schoonmaak werkzaamheden alles is op en top geregeld. Super goeie communicatie. Helder, professioneel. Mocht er wat veranderen in planning wordt dat tijdig gecommuniceerd en is er ook wederzijds begrip als het vanuit de klant anders gepland moet worden. De werkneemster die het werk uitvoert is echt van een hoog niveau. Nooit eerder zo'n goede schoonmakers in huis gehad. Niet twijfelen, gewoon inschakelen, gewoon top!

• Team/medewerker

Adequaat, flexibel en betrokken!

Prettige eerste ervaring met Qlean Business, een aanrader!

• Team/medewerker

Het was écht niet schoon in mijn huis, en nu is het echt wél schoon in mijn huis.

Ik werd aan de telefoon fantastisch te woord gestaan, de afspraak om een kijkje te komen nemen was binnen een dag geregeld en toen duidelijk was wat er moest gebeuren kreeg ik ook de offerte binnen een dag. Voor het schoonmaken zelf konden ze binnen een week terecht. Mocht iemand in een situatie terecht komen waarin het huis verwaarloosd is en je zelf niet meer weet hoe je het aan moet pakken. Een deep-clean van Qlean Business lost dat probleem helemaal voor je op. Je krijgt absoluut waar je voor betaald. Een spik en span huis en alle spullen erin!

• Team/medewerker

Vriendelijk, betrouwbaar, snel en goed

In de noodsituatie waarin we verkeerden werden we heel goed geholpen. Zéér professioneel!

• Team/medewerker

Peggy en dames fijn om mee te werken - professionele club!

Opleverings schoonmaak opgesplitst in buiten en binnen. Buiten snel gegaan met wat aandachtspunten voor verbetering. Binnen zeer grondig te werk gegaan en zee tevreden over geleverde werk. Dit allemaal met buiten 35graden...

• Team/medewerker

Fijn personeel en het resultaat , superschoon!!

Na wat mindere ervaringen met schoonmaakbedrijven en huishoudelijke hulp nu Qlean business ingeschakeld. Absoluut geen spijt van! Alles tot in de puntjes schoon en zuiver. De slogan "Niet lullen maar poetsen" maken ze meer dan waar.

Perfect van A tot Z

Snelle reacties, alles via whatsapp geregeld, zelfs in de avonduren een antwoord, duidelijke info, zeer goede schoonmaak en alles gewoon goed geregeld.

• Advies N.v.t.
  • Team/medewerker

Vriendelijke medewerkers die uitstekend werk leveren.

Tot nu toe is onze ervaring met Qlean Business zeer positief.

• Team/medewerker

alles wordt keurig en grondig schoongemaakt tot in de puntjes

Klantvriendelijk, netjes en goede schoonmaak producten dat tezamen met doen wat de klant vraagt maakt het een goede schoonmaak.

Over Qlean Business

Qlean Business is een bedrijf dat zich bezighoud met schoonmaak en gerelateerde activiteiten. Wij proberen ons te onderscheiden door goede service en het leveren van deskundig en betrouwbaar werk. Door ons te specialiseren in verschillende vakgebieden zijn we van alle markten thuis en kunnen wij u maatwerk leveren, waar uw behoefte ook ligt. Dit alles doen wij op een milieubewuste wijze voor zeer gunstige tarieven.