Uitstekend!

- Prima schouwrapport en offerte met alle relevante details, verwachte opbrengst, gebruikte apparatuur en materialen etc - Goede en snelle communicatie - Binnen 4 weken van eerste contact naar een werkende installatie - Efficiënt en netjes aangelegd Eigenlijk hebben we niks negatiefs te melden over de service van Bozon, zeer tevreden!

Helemaal Super!

Binnen een week na acceptatie van de offerte heb ik de panelen al op het dak liggen! Ik heb een zeer scherpe aanbieding gekregen, met een lagere prijs dan menige andere aanbieder. Het monteren is op een keurige wijze gedaan waarbij rekening gehouden is met mijn wensen en tot slot een goede uitleg over hoe het allemaal werkt. Ik kan Bozon Eindhoven zeker aanraden!

Topservice, accuraat en zorgvuldig

Er is zoveel aanbod op de markt! Bozon sprong er voor ons bovenuit door de zorgvuldige dakinspectie waardoor ze ons een goed passend advies konden geven. De montage ging vlot en zorgvuldig. Alles werd netjes opgeruimd toen ze klaar waren. Hele vriendelijke mannen

goed installatiebedrijf

Vriendelijk personeel, en de panelen liggen er netjes op en werken perfect.

Supertevreden

Goede begeleiding, goed advies en uitstekende uitvoering. Thanks

De installatie werkt super; deskundig bedrijf; korte levertijd

Ik ben uiterst tevreden met de nieuwe zonne-installatie, Uitstekende opbrengst, ook bij weinig zon en ook in vergelijking met mijn andere, 1 jaar oudere installatie van een andere leverancier. Het bedrijf Bozon heeft het werk deskundig uitgevoerd in alle fasen, van advisering, tot offerte, tot installatie, oplevering en bijkomende zaken zoals btw teruggave, informatie over de installatie, Wifi koppeling (foutloos en heel handig om de opbrengst te volgen via de app). Het contact met Bozon verliep soepel en vriendelijk. Ik kan dit bedrijf van harte aanraden.

Netjes en heel vriendelijk

Goede uitleg en gaan niet weg voor het werkt netjes gewerkt

Niets is teveel gevraagd. Goede begeleiding.

Nav positieve ervaring van derden voor Bozon gekozen. Inderdaad, eerlijk advies, goede begeleiding. Zeer tevreden!

Zeer prettig en kundig

Heb goede ervaringen met BOZON, zijn zeer deskundig en de persoonlijke benadering bevalt erg goed.

prima service, installatie volgens afspraak

Meegedacht bij de keuze van zonnepanelen en layout. Vervolgens komen kijken om te kijken waar alles terecht zou moeten komen, zoals omvormer e.d. Denken met de klant mee. Duidelijke offerte uitgebracht en de installatie netjes volgens afspraak voltooid.

Perfect advies en super service!

vriendelijke medewerkers, duidelijke uitleg, goede service.

ze hebben goed werk geleverd.

Prima installatiebedrijf voor zonnepanelen

Zeer goede ervaring met Bozon gehad komen thuis adviseren en kijken naar de beste oplossing ! Vakkundige personeel , werken alles zeer netjes af . Prijs kwaliteit verhouding is goed

prettig en professioneel

De afhandeling van eerste afspraak tot het leggen van de zonnepanelen gaf een vertrouwd gevoel.

Fantastische ervaring en super tevreden

Bozon heeft bij ons zonnepanelen geplaatst en wij zijn zeer tevreden over de hele gang van zaken. Vanaf de eerste informatie-aanvraag tot de plaatsing van de zonnepanelen is het allemaal heel prettig verlopen. Ze denken met je mee en komen met goede adviezen. We bevelen ze iedereen dan ook van harte aan!

Duidelijke communicatie en goede prijs

Samen met Bozon een systeem van 30 panelen gebouwd, duidelijk verhaal en eerlijke prijs.

Kwaliteit van offerte tot plaatsing en installatie

Duidelijke offerte en zeer goede en snelle levering, montage en aansluiting. Kortom een aanrader.

Bozon is een firma die staat voor zijn werk. Loyaal en neemt de volle verantwoording!

• Bent u klant als bedrijf of particulier? Particulier

FIjne partij om mee samen te werken

• Bent u klant als bedrijf of particulier? Bedrijf

Contact gehad met Bozon voor het installeren van de zonnepanelen. Snelle reactie, goed en eerllijk advies. Nette en correcte afhandeling.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

I had an appointment for Solar Panel inspection today morning between 08:00-10:00 for 45 to 60 minutes. However, Sebastiaan from Bozon called me at 9:23 and said that he couldn't make it on time and asked to come at 12:00. I said to him it was not possible because I had two appointments at tax office at 11:40 and at 14:20. So I asked him to come after 4pm even after 5pm. But he said that he couldn't come at that hours. Therefore I requested from him to come to my home as quickly as possible. Then I called SolarCentury customer service at 9:37 to inform about this situation. They said that we would call back you soon. After then Sebastiaan from Bozon called me again at 10:01 and informed me that he couldn't come to my house. I asked him to come at 4pm or 4:30pm or even after 5pm. However, he refused it because he said he had to be at different place on after 4pm. When I informed him that I would make complaint about this situation, he said that "you could go forward with it." This is not respectful and this is not acceptable. If your colleague does not obey the appointment on time why you make an appointment then? Why I contacted with Solar Century together with IKEA? Because Solar Century installs Solar Panel System to one of my friend's house. And it has co-operation with IKEA. And my friend was happy with the service. However, this is the case that I had an appointment and your installation company informed me that they cannot come to my home at the appointment time at the last time. This is not acceptable. Because there was no rational and valid reason not to attend the appointment on time. Moreover, Solar Century customer service suggested to come for inspection after 5pm. And I said them I had already asked but I got refused. So my solution proposal to Solar Century was to work with different installation company. But I got an answer this is not possible for Eindhoven area. I have an appointment with you to install Solar Panel to my house on 8th of May. Because of the above mentioned explanation and complaint, I want to cancel the installation. I am not happy with the service at all that I got so I will share this bad experience with all my friends.

• Bent u klant als bedrijf of particulier? Particulier

Goede informatie Snelle afhandeling Plezierige mensen Nette afwerking en zorgvuldige opruiming van materialen