Met hele erge bekken/stuit klachten bij jullie bekken fysio in behandeling geweest. Daar ben ik heel goed en professioneel geholpen en uiteindelijk helemaal van de klachten af gekomen! Nu ben ik in behandeling bij jullie bij een manueel therapeut vanwege wervel blokkade en uitstraling naar mijn linkerbeen. Door haar wordt ik ook super goed geholpen. Wat een vakkundigheid! Ik heb jullie zojuist aanbevolen aan mijn broer omdat hij rugklachten heeft en ik verschillende fysio praktijken heb gezien maar nog nooit zo tevreden ben geweest.

Snel resultaat!

Snel een afspraak, professioneel behandeld. Was snel van mijn klacht af!

Snel van mijn klachten af

Zeer deskundige en vriendelijke fysiotherapeut. En een prachtige vernieuwde praktijk.

Betrokken, deskundig, resultaatgericht

Betrokken, deskundige en resultaatgerichte behandeling.

Kwalitatief hoog niveau, empathische therapeut, mooie nieuwe locatie

Ik heb mijn ervaring (wederom) als zeer kundig ervaren, er werd goed doorgevraagd om de juiste diagnose te verkrijgen. Behandeling werd professioneel uitgevoerd en ben inmiddels klachtenvrij. Nieuwe uitstraling van praktijk is erg strak, modern en professioneel. Indien nodig, kom ik zeker terug en raad deze praktijk zeker aan.

Weer helemaal klachtvrij

Super te vrede helemaal geen last meer van mijn rug. De fysio was ook heel sociaal en vriendelijk

Je word met zorg en aandacht begeleid.

Top! Ik heb het alleen als fijn ervaren, leuke mensen en een goede begeleiding

Zorgvuldig, geduldig en kundig! Kijkt verder dan de klacht. Was in paar behandelingen blijvend van de pijn verlost.

Zeer kundige fysio’s, erg tevreden met het resultaat. Prima ruimtes en vriendelijke receptie. Duidelijkheid over behandeling en meestal wel snel een plekje te vinden.

Hele fijne contacten met mijn vaste Fysiotherapeut, maar als zij op vakantie is of ik een extra behandeling nodig heb, is dat geen probleem en krijg ik 1 van de andere collega's. En ook daar heb ik alleen maar goede ervaringen mee.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Goede behandelingen gehad, klachten waren na de behandeling weg. Aardige medewerkers. Fijne praktijk.

Goede begeleiding en bereikbaarheid

Professioneel met juiste inlevingsvermogen. Herstelprogramma wordt op de persoon afgestemd waardoor je het uitdagend maar met een tevreden gevoel doorloopt.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Erg aardige fysiotherapeut. Ze vroeg veel info om een oorzaak van de klachten te vinden. Na de behandeling goede adviezen meegekregen

Ik kom al jaren iedere keer met veel plezier naar mijn afspraken. :)

Zeer kundige therapeut, die ook naar de mens achter de klacht kijkt, waardoor een super resultaat bereikt is!!! Aanrader

Fijne praktijk met enthousiaste medewerkers. Veel verschillende fysiotherapeuten met ook verschillende specialiteiten. Ik wordt hier altijd serieus genomen en goed behandeld!

Over Fysiotherapie van Sambeek

We zijn een fysiotherapiepraktijk met een enthousiast team van medewerkers (14 fysiotherapeuten waarvan 7 manueel therapeuten en 1 bekkenfysiotherapeut; 1 kinderoefentherapeut Cesar; 1 praktijkmanager en 3 administratief medewerkers) waar kwalitatief hoogwaardige zorg, gezonde levensstijl en goede communicatie tussen therapeuten en patiënten hoog in het vaandel staan! Allemaal zijn we continue in ontwikkeling om met de best mogelijke zorg voor u klaar te staan. We zijn sinds 2013 een pluspraktijk, waarbij u verzekerd bent van topzorg. Om dit te onderhouden worden we geauditeerd en gevisiteerd waardoor de kwaliteit op topniveau blijft en steeds aan ontwikkeling onderhevig is.