Prima behandeling van oude marmeren vloer

Via Facebook deze firma leren kennen. In ons huis dat dateert van 1901 ligt een oude marmeren vloer in de vestibule en de gang van de bel etage. Deze is in de loop der jaren wat lelijk geworden dus tijd voor een opknapbeurt. Een afspraak was snel gemaakt. Vriendelijke medewerkers.

De vloer glanst weer mooi en is veel schoner Goed en prettig overleg ook tijdens de behandeling en goede uitleg voor onderhoud Zeer tevreden

Ontzettend tevreden!

Onze vloer van ongeveer 15 jaar oud is in Januari behandeld en de vloer ziet er weer als nieuw uit. Op mijn dochters verjaardag is er citroensap op de vloer gevallen en dit maakt vlekken. Ik heb vorige week dit bedrijf gemaild en ze hebben vandaag de vlekken kosteloos verwijderd! Super blij met de goede service en snel gehandeld door het bedrijf!

Goede en snelle behandeling van onze vloer.

Medewerker Dustin weet van aanpakken, is uitermate vriendelijk en voorkomend en heeft onze vloer weer doen laten glimmen.

Snelle en goede service, misschien net iets te snel

Na aanvraag van de offerte werden we erg snel teruggebeld en konden jullie ook snel komen. Het proefstuk zag er veelbelovend uit en daarom kon de hele benedenverdieping worden gedaan. De behandeling werd door een vriendelijke jongen gedaan. Het knapte de vloer flink op en dus zijn we blij dat we het hebben gedaan. Na afloop constateerden mijn vrouw en ik afzonderlijk van elkaar dat het proefstuk wel iets grondiger was schoongemaakt dan de rest van de verdieping en dat vonden wij wel afdoen aan het hele resultaat.

Beste Nico, Bedankt voor uw eerlijke referentie en uiteraard erg vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. Ik als eigenaar van het bedrijf kom graag bij u langs om samen met u de werkzaamheden te beoordelen en te kijken naar een passende oplossing waarbij ook u 100% tevreden bent. Ik zal u in een privé mail wat datums voorstellen. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Gepassioneerde mensen met een heel mooi resultaat

Mijn marmeren vloer is weer heel mooi geworden; een hele mooie matte glans. De krassen zijn weg en de voegen weer gevuld. Ik heb hele fijne mensen over de vloer gehad met passie voor natuursteen en veel kennis over hoe dit te behandelen. Kortom; het kost een paar centen, maar dan heb je ook wat.

komt alle afspraken na !

Met ons bedrijf hebben wij per ongeluk schade gemaakt aan de vloer van onze klant natuurlijk lossen wij dat op maar hadden wel de hulp nodig van Marmer Behandelen vanaf het moment van mailen tot aan de dag van de behandeling alles liep volgens het plan van aanpak. Wij hopen nooit meer schade te maken bij onze klanten maar zowel weten we wie we bellen.

Enorm tevreden

Onze vloer was erg lelijk en dof geworden. Het team van Marmerbehandelen heeft ervoor gezorgd dat de vloer weer zo goed als nieuw is. Wij zijn enorm tevreden en raden dit bedrijf aan iedereen aan. Prijs kwaliteit enorm goed.

We hebben onze gezoete natuurstenen vloer laten reinigen, strippen, schuren, polijsten en impregneren. Het resultaat is erg mooi! Mike was ook heel vriendelijk en geeft goed advies. Heel blij mee!

Weer een nette vloer…

Mijn ervaring met Dustin was positief. Hij heeft netjes gewerkt en onze zandstenen vloer ziet er nu weer fris en goed uit.

Top !!

Afspraken worden perfect nagekomen. Onze vloer was na de behandeling op 17 mei niet helemaal naar wens. Op Hemelvaartsdag 18 mei werden wij door Michael gebeld. Vanmorgen 19 mei is het probleem keurig verholpen. Helemaal blij.

Vloer is prachtig geworden. Er wordt netjes gewerkt en de mensen hebben duidelijk verstand van zaken. Geven ook duidelijk advies over het onderhoud.

Goed, prettig en betrouwbaar

Ik zat met een strak schema qua gewenste uitvoering en Marmer Behandelen zat vol in de communicatie en maakte de wens mogelijk. Super netjes, beschaaf en voorkomend en zo te zien: vakwerk

Prachtig resultaat

Onze marmeren tafel is perfect en deskundig hersteld. Grote (ingetrokken) wijnvlek is helemaal verdwenen. Ook diverse kleinere vlekjes ontstaan door morsen van zuren zijn verdwenen, Onze tafel is weer als nieuw dankzij het professionele en deskundige werk van Dustin.

was goed de vloer is weer netjes geworden.

Prettige en deskundige manier van werken

Op een snelle, deskundige en klantvriendelijke manier is gisteren onze vloer gepolijst. Wij beleven veel plezier aan de behandeling van onze travertinvloer.

Mooi geworden en fijne service.

Mooi!!!

Heel sympathieke werknemers van jullie bedrijf die hier mijn vloer grondig hebben gereinigd en gepolijst! Ben zeer tevreden. De door zuur aangetaste plekken zijn prachtig gaan glanzen

Fantastic experience!

Very professional and friendly guys, highly professional.

Ben op een vriendelijke en professionele manier geholpen. Dit ook nog voor een hele scherpe prijs t.o.v. een andere offerte. Echt een aanrader!

Mooi opgeknapt

Erg netjes gedaan. Goede afspraken. Tevreden

Uitstekend bedrijf met prima service

Nadat wij gereageerd hadden op de advertentie op Facebook werd er al snel gebeld (op vrijdag)met de nodige informatie. Maandags kon onze 30 jaar oude vloer al behandeld worden. De vriendelijke onderhoudsmonteur Dustin had duidelijk plezier in zijn werk en onze vloer is weer prachtig geworden! We gaan zijn onderhoudsadviezen goed opvolgen!

Wij zijn zeer tevreden

Wij zijn blij met deze snelle behandeling die geweldig resultaat geeft. Het mooiste is dat we bij een volgende behandeling als vaste klant een enorme korting krijgen.

Klantvriendelijk en heel goed resultaat. Aan te bevelen

Super goede service

Super service gezellig jongen en mooi resultaat