Super service en snelle response

Van een doffe vloer naar een mooi glanzend oppervlak. Zo kan deze vloer die slecht onderhouden was door de vorige eigenaar weer jaren mee. We zijn hier onwijs blij!

Prettige communicatie, advies en expertise.

We hebben een nieuw huis gekocht en wilden onze stenenvloer weer mooi laten oppoetsen. Het was ons en MarmerBehandelen.nl vooraf onduidelijk of we een Belgisch hardsteen hadden of iets anders. Het bleek een andere soort zwarte keiharde, niet poreuze steen te zijn die maar met moeite gepolijst kan worden. We hadden vooraf verwacht dat onze stenenvloer weer diepzwart en glanzend zou worden. MarmerBehandelen.nl heeft een klein stukje als proef gepolijst en opgepoetst. Dat doen ze standaard om te toetsen of het resultaat voldoet aan de verwachtingen. Hele goede service waar we achteraf heel blij mee waren. Na het eerste proefstukje zagen we gelijk dat de stenen juist lichter van kleur werden (blauwgrijs) en dat de vlekken die in de stenen zitten geen zuurvlekken bleken te zijn maar steen-eigen onzuiverheden die in deze steensoort horen te zitten, en er dus niet uit gepolijst konden worden. We hebben uiteindelijk besloten het polijsten niet door te zetten. Marmer behandelen.nl heeft zonder kosten in rekening te brengen de opdracht afgebroken en . Als wij vooraf hadden geweten welke steensoort we hadden gehad, dan had MarmerBehandelen ons ook kunnen vertellen wat het eindresultaat van het polijsten geweest zou zijn. We bedanken MarmerBehandelen voor hun service en dat zij het risico willen nemen dat als het resultaat niet naar wens is ze de opdracht kostenloos afbreken. Ik raad MarmerBehandelen zeker aan! Niet per se om hun "niet goed geld terug" beleid, maar vooral om de prettige communicatie, advies en expertise.

Super blij met de behandeling

Mijn man en ik zijn erg blij met de gedane werkzaamheden bij ons thuis. Het contact ging soepel en ze kwamen al hun afspraken na. Na het afplakken van de keukenkastjes werd er een mooi proefstuk gedaan en erna de gehele vloer. Goede prijs/kwaliteit verhouding en aan te raden!

Eerlijk advies

Vanmorgen zou de marmer vloer van de hal een opknapbeurt krijgen. Na de gratis proefbehandeling luide het advies : NIET DOORGAAN. Helaas is de vloer door de vorige eigenaar foutief behandeld, waardoor nu de bewerking niet zou leiden tot 100% tevredenheid. Deze eerlijkheid door de kundige medewerker stellen wij zeer op prijs. Ik kan MARMER BEHANDELEN dan ook voor 100% aanbevelen

Heel mooi geworden!!

Prima geworden! Echt heel blij mee; zeer aan te raden.

Helemaal top!

Vanaf het 1e contact aan de telefoon was het gelijk een hele prettige ervaring. Netjes te woord gestaan, alle tijd genomen om de opties door te nemen. Uitvoering is uiterst soepel verlopen. Nadat er eerst een proefstuk is uitgevoerd op onze Chinees hardstenen vloer, is de vloer in 1 dag zo enorm opgeknapt. Wij zijn meer dan tevreden. Nette mensen, eerlijke en transparante prijzen en een fantastisch eindresultaat. Meer dan een dikke 10 dus!

Snel, kundig en scherp tarief!

Gemaild met een foto van onze wit marmeren tafel. Binnen 12 uur een reactie en 2 dagen later werd de tafel al behandeld. Resultaat is verbluffend. De tafel is als nieuw. Dit hadden we veel eerder moeten doen! Chantal, dank voor de snelle afhandeling.

Prima bedrijf en erg tevreden over het resultaat!

De uitleg bij het eerste telefonisch contact bood meteen duidelijkheid over of onze wensen te realiseren zijn. Ook de medewerker die het onderhoud heeft uitgevoerd was erg duidelijk en transparant. Op deze manier wisten we min of meer precies wat het eindresultaat zou zijn: boven onze verwachtingen! We zijn erg tevreden over het bedrijf Marmer Behandelen en de geboden dienstverlening! Over 3 jaar mogen ze weer bij mij het onderhoud komen uitvoeren!

Netjes gewerkt mooi resultaat

Wij zijn zeer tevreden over het resultaat, ook over wie het gedaan heeft hebben goede antwoorden gekregen over onze vragen, en keurig gewerkt.

Direct na informatie snel kontakt gehad en afspraak gemaakt en naar voldoening uitgevoerd.

Voldaan

Uitstekende nabehandeling op initiele vloeraanpak

Hebben in 2020 de vloer laten behandelen, en inmiddels (in 2023) wat lelijke plekken door veel gebruikt. Vanmorgen de heer van Marmer Behandelen half uurtje op bezoek gehad om de lelijke plekken ff gratis bij te werken. Super Service!!!!

super vriendelijk. goed werk en snel klaar. dit hadden we eerder moeten doen.

super vriendelijk. goed werk en snel klaar. dit hadden we eerder moeten doen.

Top bedrijf met een Top behandeling

Eerst nog getwijfeld maar na 2 x bellen hebben wij de stap genomen om onze (uit jaren 60) marmeren vloer te laten behandelen . Dit kon al snel na een paar dagen verzorgd worden . Eerst een proef stukje laten doen ,en we waren direct overtuigd ,en hierna werd de gehele vloer ook direct gedaan .Ik kan u verzekeren dat dat een succes is geworden. Natuurlijk zijn er wat beschadigingen in de loop van de jaren opgetreden (appartement gekocht in 2016) maar na deze behandeling is de vloer weer helemaal fris en glanzend zoals we nooit eerder de vloer hebben gehad (Dit werd fantastisch gedaan door een hele klantvriendelijk jongeman. ( waarvan ik de naam van ben vergeten sorry ) De meubels werden verplaats en weer netjes terug gezet zonder overlast en rommel. Niets was hem te veel en hij gaf ons heel veel service en informatie. Gewoon een” Top bedrijf „ Zeker een aanrader !

Super blij!

65 meter Laperto natuursteen vloer weer als nieuw.

Goed werk!

Erg blij met de behandeling van onze vloer. Uitstekende klantenservice en uitvoerder die de tijd neemt en alle puntjes op de i zet.

Marmeren vloer van 15 jaar ziet er weer uit als nieuw. Ontzettend blij met het resultaat.

Goede ervaring met marmer behandeling

Via FB bij de firma marmerbehandelen terecht gekomen. Offerte opgevraagd en afspraak gemaakt voor het behandelen van een marmeren gang en trapje. Op de afgesproken tijd kwam er een medewerker van de firma en binnen een paar uur was er gang en trap weer als nieuw. Mooie zijdeglans. Erg tevreden over.

Zeer tevreden met het resultaat!

Onze Belgisch hardstenen vloer was dof en lelijk geworden. We vroegen een offerte op bij MarmerBehandelen. Na een vlot contact en een proefstukje is onze vloer behandeld. Het resultaat is erg mooi geworden, we zijn er blij mee. Het contact verliep prima en ik vind de prijs ook netjes.

Volledige aandacht en professioneel advies

Onze marmerenvloer was enorm vies, vol met krassen en dof en ziet er nu weer schitterend uit. Fijn ook dat wij het meubilair gewoon konden laten staan!

Prima behandeling van onze marmeren vloer.

Dustin heeft de vloer kundig gekristalliseerd, vooraf goede informatie gegeven. We zijn tevreden over het resultaat. We zullen het bedrijf zeker aanraden.

really easy to work with

really easy to work with and they did a great job with our counter top

• Would you recommend us? Yes

Snelle service, duidelijke uitleg!

Toen ik belde voor een afspraak bij marmerbehandelen, werd ik gelijk vriendelijk te woord gestaan en werd me (na gezegd te hebben waarover het ging) gelijk uitlegt wat de mogelijkheden zijn + een prijsindicatie zodat je weet waar je aan toe bent. Communicatie vond ik erg prettig en als we nog is iets hebben omtrent natuursteen weten we wie we moeten hebben!!

Eerste indruk is prima

Ondanks het feit dat het hier om een 90 jaar oude Granitovloer gaat is er sprake van een zichtbare verbetering na de behandeling. De vakman in kwestie, Dustin, was duidelijk in wat (on)mogelijk was en werkte netjes.

Een goede uitleg qua werkzaamheden. Mooi geworden!

De vloer is geweldig opgeknapt.

Prima behandeling van oude marmeren vloer

Via Facebook deze firma leren kennen. In ons huis dat dateert van 1901 ligt een oude marmeren vloer in de vestibule en de gang van de bel etage. Deze is in de loop der jaren wat lelijk geworden dus tijd voor een opknapbeurt. Een afspraak was snel gemaakt. Vriendelijke medewerkers.