Ik heb een prima resultaat .De keuze om met hun in zee te gaan was een juiste.

Het is een goede keuze geweest om met dit bedrijf zaken te doen. De medewerker heeft ons erg goed geholpen en de test resultaten om te laten zien hoe het zou worden sprake voor zich. Ik kan iedereen aanraden om met dit bedrijf zaken te doen.

Resultaat is erg mooi

Henk was er op tijd. Uitleg over verder onderhoud werd duidelijk uit gelegd. De leisteen vloer werd grondig in meerdere stappen gereinigd en de vlekken waren weg. Na drogen kwam de impregneer er over. Na 24 uur is hij goed beloopbaar. Ik hoop dat de vloer zo mooi blijft . Dat is afwachten. Loop er nu nog met mijn sokken over heen.

Prachtig resultaat en vlotte afwerking

Zeer prettig en vlotte afhandeling van de werkzaamheden aan de vloer. Zeer bekwame werknemer

Er kwam een verrassend mooie vloer tevoorschijn

Keurige jongen die goed luisteren naar de klachten en wensen. Proefstuk gedaan en daarna rustig doorwerkend totdat het klaar is. Alles netjes afgewerkt en de spullen weer terug geplaatst. Geen stress of slordig werk.

Schoon en glimmende marmeren vloer

Wij zij heel erg blij dat Henk de Bruin is geweest om onze marmeren vloer schoon te maken. Het glimt helemaal. Top Henk...

Vloer is prima gekristaliseerd.

Na het kristaliseren waren er een paar plekjes nog kaal. Dit is in overleg prima opgelost.

Heel tevreden

Michael was iets later als afgesproken maar het resultaat mag er zeker wezen. Fijn dat de meubels in huis kunnen blijven staan en dat de vloer direct weer Beloopbaar is. Wij raden dit bedrijf zeker aan.

Absolute aanrader

Hele positieve ervaringen met Marmerbehandelen in Amsterdam. Deskundig advies. Men denkt goed mee. Goed overleg tussendoor. Er wordt erg netjes gewerkt. Prachtig resultaat. Aardige mensen. Alle afspraken worden nagekomen. Topbedrijf!

echte professionals

De communicatie was goed. Goed werk afgeleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

goede afspraken hele kundige en prettige medewerker en vloer heel mooi!

Zoals boven. Paar plekjes vergeten maar hier is al een afspraak voor gemaakt om dit bij te werken.

Ik ben zó blij met mijn "nieuwe vloer", met dank aan Marmer Behandelen.

Mijn vloer was al jaren dof en vlekkerig. Hoe vaak ik ook dweilde, steeds zag je voetafdrukken en hondenpootafdrukken. Het leek steeds erger te worden, niet schoon te houden. Nou ja, het was wel schoon maar zag er niet schoon uit, heel frustrerend. Ik stuurde een mail naar Marmer Behandelen en werd al na een paar dagen gebeld. Informatie uitgewisseld en men kon gelijk een prijsindicatie geven. Doordat onze vloer nogal wat obstakels heeft (meerdere opstapjes, houten stutbalken) bleek bij aankomst op de afgesproken dag dat de vloer niet in één dag te behandelen zou zijn. Een vervolgafspraak werd direct gemaakt, zonder dat dit invloed had op de afgesproken prijs. Wat ben ik blij met mijn "nieuwe" vloer! Hij glanst weer en ziet er schoon en fris uit. Ook goed advies gekregen voor het onderhoud: gewoon schoon water gebruiken. Weg met de zeep en de dure speciaalmiddelen. Ik heb de vloer nu een paar maal met water gedweild en het resultaat is geweldig. Droogt zonder strepen of vlekken op. Ik ben héél erg tevreden over dit bedrijf. Goede, eerlijke informatie, afspraken worden nagekomen, klantvriendelijk en leuke medewerkers. Bedankt Jesse en Axel!!

Prachtig resultaat van onze Perlato vloer

100% tevreden over de geleverde dienst! Vloer ziet er weer prachtig uit! Waar ik opmerkingen over heb zijn de kosten en dat wil ik graag even delen. Vooraf gesproken over 36m2. Wordt een prijs genoemd van €650 tot €850 excl. Dit was incl het bijwerken van voegen en stoppen van gaatjes. Uiteindelijk waren het 3 uurtjes werk, niets hoeven te herstellen en waren de kosten €800 Excl. Ik heb dit ook aan de medewerker kenbaar gemaakt. Reactie was dat dit incl. service en garantie was. Dit wilde ik toch even delen! Het blijft natuurlijk moeilijk om via de telefoon een indicatie van prijs te geven, maar maak de prijsstelling dan iets transparanter.

Een mooi resultaat en dus heel tevreden

Onze marmer vloer ligt er al 17 jaar in en was sterk vervuild, met name de voegen. De mannen zijn begonnen met een proefstuk. Dit zag er schitterend uit. Er werd eerlijk verteld dat de voegen als nieuw maken niet mogelijk was, maar ze hebben er wel een hoop vuil af kunnen halen. Er werd secuur en prettig gewerkt. Grote complimenten voor Jesse en zijn broer Axel. Hele prettige mensen om binnen te hebben. Groet Maarten en Germa

Prima werk geleverd!

Werd duidelijk aangegeven wat wel en niet kon. Er werden geen verwachtingen geschapen die niet konden waargemaakt. Werd rustig gewerkt waardoor er ook secuur werk werd geleverd. Op- en aanmerkingen werden meteen zonder morren ter harte genomen en meteen verwerkt. Onze vloer ziet er weer keurig uit en zijn zeer tevreden. Jesse is een leuke man die een goede uitleg geeft en regelmatig aangeeft wat hij gaat doen. Kan hem aanbevelen evenals het bedrijf. Het is een flinke som geld maar wij vinden het dubbel en dwars waard, temeer er ook een stukje garantie wordt gegeven.

Op het afgesproken uur stond het team van Marmebehandelen.nl voor de deur. Het proefstuk overtuigde ons meteen! Onze travertinvloer werd volledig onder handen genomen en ziet er weer super uit. Ook een stuk in graniet werd behandeld en ook dat ziet er weer perfect uit. Zaken die in de weg staan worden verplaatst en weer terug gezet. Enkel een beetje stof blijft achter op de vloer, maar dat was het minste. Supertevreden van jullie werk, marmerbehandelen.nl !!

Heel tevreden met mijn vloer! Ze hebben hun uiterste best gedaan om mijn vloer te herstellen Het enige min punt je zijn de voegen daar zal ik een voeg specialist voor moeten inschakelen

Uitstekend resultaat en goed service

Offerte en afspraak werden snel gemaakt. Na een overtuigend proefstukje is het werk door een vriendelijke, correcte medewerker naar alle tevredenheid uitgevoerd. Het was geen probleem om enkele zeer zware meubels te verplaatsen. Het eindresultaat is prachtig, ik had nooit gedacht dat de 15 jaar oude travertin vloer er zo van zou opknappen!

Goed eindresultaat

Onze Belgisch hardstenen vloer vertoonde na 25 jaar gebruik de nodige slijtage. Wij besloten om de vloer te laten opknappen door MarmerBehandelen.nl. In eerste instantie bleek de behandeling niet tot het gewenste resultaat te leiden. Er bleven nog te veel slijtsporen achter. Na overleg met de heer Gomez, werd het team opnieuw aan het werk gezet om het werk over te doen. Kosten nog moeite werden hierbij gespaard. Uiteindelijk zijn wij tevreden met het resultaat. Wij kunnen weer jaren verder met deze vloer.

Prettige mensen om zaken mee te doen.

Onze vloer ziet er weer glanzend en als één geheel uit. Binnen één dag klaar en je hebt er (bijna) geen stof van! Johan bedankt.beetje jammer dat je niets wou voor de inwendige mens..-:)

Passie voor het vak

Dhr Gomez was vandaag bij ons thuis voor in eerste instantie een proefstuk. Na het verschil te hebben gezien waren wij meteen verkocht en is de hele vloer in een dag behandeld. Het meubilair werdt verschoven en erna meteen terug gezet. Hele fijne ervaring en ook heel praktisch. Nogmaals hartelijk dank van Amanda en Hans.

Beste Amanda, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat je ons zo goed beoordeeld hebt. Een heel fijnd weekend en groetjes van ons.

Snelle service, goed resultaat

Via een advertentie op Instagram bij dit bedrijf uitgekomen. Heldere uitleg via telefoon en ter plekke. Het resultaat mag er zijn, vloer is, ondanks dat deze al decennia oud is, weer als nieuw.

Beste Bibian, Harstikke bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn om te horen dat de vloer weer als nieuw is. Fijn weekend en groetjes van ons.

Onze vloer is 100% opgeknapt

Onze vloer is 100 % opgeknapt door de behandeling die Johan de vloer heeft gegeven. We zijn super tevreden. Johan gaf ook tips hoe de vloer nu te behandelen. Schoonmaakmiddel gelijk aangeschaft. Marmer behandelen.nl heeft het op het moment erg druk begrepen we. Dus even geduld hebben hoor. Komt goed. Enne geen HG gebruiken op je natuurstenen vloer..... Bedankt 🤗

Spiegeltje spiegeltje op de vloer

Van een doffe vloer met kringen, vlekken en looppaden is de vloer na de behandeling naar een spiegelende gladde mooie vloer gegaan. Weg alle vlekken en looppaden. Wat een genot.

Beste Henk, Bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijn weekend en groetjes van ons.

Matig tevreden

Onze marmeren vloer ziet er na de behandeling goed uit. Wij zijn niet helemaal tevreden omdat de hoeken en drempels helaas niet zijn mee behandeld.

Beste Arno, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Excuus voor het ongemak, uiteraard moeten de hoeken en drempels ook behandeld worden. Ik neem contact op om een collega langs te sturen om dit op te lossen. Alvat een fijn weekend. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Top service

Snelle reactie, ‘s middags een mail gestuurd en dezelfde dag an gebeld worden. Aardig gesprek en goede info. De volgende week kwam Henk al langs, keurig op tijd en eerst een proefstukje gedaan, zag er prima uit en daarna de hele vloer gedaan . Aardige man en prima werk geleverd. Aan te bevelen!

Beste Ad, Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Altijd leuk! Fijn weekend alvast, Groetjes Marmerbehandelen.nl