Een tevreden klant.

Zou het wel weer goed komen met onze marmeren vloer ? zo dachten wij. Uw collegae/medewerkers waren er van overtuigd, het komt goed. En inderdaad ,na zorgvuldige reiniging en verder behandeling is het reultaat geweldig. De vloer glimt weer als een spiegel. Ook de manier van werkeng door uw medewerkers hebben wij zeer op prijs gesteld, vriendelijk en hulpvaardig. Bedankt.!!

compliment

Heel blij met onze behandelde belgisch hardstenen vloer! Dhr Gomez Valera heeft met groot vakmanschap onze vloer behandeld en wij zijn erg blij met het resultaat. Alle vlekken zijn verdwenen en de vloer ziet er weer als nieuw uit.

Snel en mooi resultaat

Onze badkamervloer en de douchewanden hadden veel kalk- en zeepvlekken; als het er te lang op ligt trekt het er permanent in. Wc vloer kon ook wel een opknapper en vooral bescherming gebruiken. Met een halve dag werk waren de vloeren weer flink opgeknapt. De vlekken in de douchevloer zijn nog wel licht zichtbaar, maar dat kon niet 100% worden weggeschuurd worden omdat anders de vloer te glad wordt. De douchewanden konden niet met de apparatuur geschuurd worden gezien de oriëntatie, maar zijn met een olie behandeld, en dat ziet er ook weer wat beter uit. De bescherming kan ik nog niet beoordelen; de tijd zal het leren…

Super!!

Vandaag was Mike bij ons. Hij heeft onze 97 jaar oude granito hal vloer (die bijna 20 jaar onder een dikke laag lijm en kurk verstopt lag) de aandacht gegeven die ze zo hard nodig had. Ze glanst weer en is prachtig geworden! En de randen zijn weer mooi diep zwart. Daarnaast is Mike een ontzettend kundige gezellige gast om in huis te hebben! Alles was na de behandeling ook keurig opgeruimd. Een TOP ervaring. Wij bevelen deze jongen(s) zeer zeker aan!!

Slechte ervaring

We hebben ons Marmeren keukenblad laten behandelen. Na de behandeling leek het mooi te glimmen en zag het er beter uit. Maar na een week was dat over en ziet het blad er slechter uit dan voor de behandeling. Ook allemaal gaatjes door waarschijnlijk de polijst behandeling. Super veel spijt van deze keuze en het vele geld dat we kwijt waren.

Perfect gedaan

Medewerker was erg klantvriendelijk. Hij hielp zelfs een hand bij het verplaatsen van een kast en later weer terug zetten. Werkte snel en accuraat.

Ongelofelijk upgrade van mijn marmeren aanrechtbladen

Toen ik ging verhuizen besloot ik voor duurzaam te gaan, alles wat op zich nog wel OK was heb ik niet vervangen maar laten schoonmaken, polijsten, verven etc. Daarom ook geen geheel nieuwe keuken genomen hoewel die 22 jaar oud is maar hergebruikt wat nog langer mee kon. Zo ook de best wel aangetaste zwart marmeren aanrechtbladen. Niet gedacht dat die zo egaal en fris gemaakt konden worden! Heel blij met mijn samengestelde keuken, deels oud en opgefrist, deels nieuw.

Goed bedrijf erg tevreden

Binnen 2 dagen na invullen online formulier terug gebeld door Michael, goede uitleg en duidelijke afspraken. Binnen 2 weken kon er een collega langs komen voor het proefstuk en de behandeling. Onze vloer is nieuw en wij zijn ontzettend tevreden.

Goede afspraken, snel geregeld, fijn dat proefstukje mogelijk was, professioneel gewerkt.

Goed maar niet hetzelfde als met een blokmachine

Fijne prettige medewerker die meteen aan de slag gaat. 90% ziet er goed uit. Intensief gebruikte plekken zijn nog dof. Na afronden werk moet je zelf zuigen dat kan beter.

Het resultaat voldoet aan alle verwachtingen.

Geheel verlopen volgens berichtgeving op website, dus geen nare verrassingen. Zeer correcte medewerker, die een prachtige vloer heeft achtergelaten.

Fijne ervaring met dit bedrijf en weer een mooi vloer.

Vloer kwam weer te voorschijn na 15 jaar onder een houtenvloer te hebben gelegen en had weer een opknapbeurt nodig. Alles is prima verlopen. Zeer behulpzame en vriendelijke medewerker. Goede tips gekregen om de vloer goed bij te houden.

Betrokken en kundig

UIt een reeks bedrijven die allemaal goede referenties hadden 4 bedrijven gebeld. 1 belde niet terug, 1 wou alleen via de telefoon een prijs bespreken en een was 40% duurder. Hun kwamen langs voor een offerte en een proefstuk en we waren eigenlijk meteen verkocht.

Waanzinnig werk

Erg blij met de heren van Marmerbehandelen. Onze vloer straalt weer, de vlekken en krassen zijn eruit en dit allemaal in 2 dagen werk!

Waardeloos

Wij hebben twee badkamers en een toilet laten betegelen met marmer en met travertin. Wij hebben deze firma via onze aannemer een opdracht verstrekt tot het reinigen en impregneren van all ruimtes. De firma heeft ene Mike langs gestuurd en die was de eerste keer binnen een paar uur klaar. Na inspectie bleken de tegels nog overal onder de cementsluier en zelfs her en der plakken voegsel te zitten en bij het douchen trekt het water ook gewoon nog steeds diep de tegels in. Na ons beklag stuurde de firma dezelfde persoon zonder probleem nog een keer langs om het deze keer wel goed te doen. De jongeman verscheen totaal onvoorbereid, had alleen wat staalwol bij zich, geen trap, vroeg of wij een schildersmesje voor hem hadden (…), had geen doek of kwast bij zich om het impregneermiddel aan te brengen, vroeg of hij een keukendoeken kon krijgen van ons.. Bij inspectie van het impregneermiddel leek dit van het merk Seal-Guard te zijn uit Australië geschikt voor keramiek.., niet voor marmer. Ons was over de telefoon verteld dat dit bedrijf een speciaal Spaans merk impregnatie-middel speciaal voor marmer gebruikt. Maar bij ons dus blijkbaar niet. Na 1-2 uur was Mike klaar en zou alles ok moeten zien. Bij de eerste douchebeurt van mijn dochter morst zij was shampoo met wat kleurstof en dit trekt rechtstreeks in het marmer. Conclusie nul komma nul bescherming van ons marmer. Ik ben verbijsterd hoe dit bedrijf zulke hoge waarderingen heeft, als je claimt de natuursteen specialist te zijn en je hebt 1 taak en dat is het industrieel reinigen en impregneren van natuursteen en je bakt daar helemaal niets van dan is een cijfer 1 op 10 volkomen terecht.

vriendelijke mensen

Vorige week onze afspraak verplaats vanwege een zieke bij ons thuis! Alsnog binnen een week iemand kunnen langs sturen voor de behandeling. De vloer is weer als nieuw! Echt een aanrader!

Prima!

Kies je voor dit bedrijf, dan kies je voor jarenlange ervaring. Enige minpuntje..onder een grote kast zouden ze ook behandelen, dit is niet gebeurd. Maw achteraf wel checken, zolang ze daar nog zijn. Dit had ik niet gedaan. Wacht alleen nog, was beloofd door sr. op een 5 liter kan met schoonmaakspul. ( moet heel speciaal zijn) Ik hoop dat dit bedrijf dit leest en alsnog levert.

Beste Bert, Uiteraard lezen wij onze referenties. Het onderhoudsmiddel is verzonden op 22 mei ik hoor graag of deze al binnen is. Het is uiteraard altijd vervelend als er een stukje vergeten is, hiervoor komen wij terug ik zal u hier een mail over sturen met data. Bedankt voor het schrijven van uw referentie en tot snel!

Wij zijn zeer tevreden

Volledige aandacht en professioneel advies. Dit hadden wij veel eerder moeten doen!

Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring Helen!

Goed bedrijf

Snel geholpen, eerlijk advies en prachtige vloer achteraf. 100% aan te raden.

Bedankt Mitchell voor het delen van je ervaring met ons.

Uitstekend, snel en goed

Mijn afspraak was binnen 2 dagen na aanmelding (vanwege een plotseling vrijgekomen mogelijkheid) en Dustin stond keurig op tijd voor de deur. Onze granito vloer van 95 jaar oud is ontzettend opgefrist door de behandeling: vlekken en vuil zijn verdwenen en de vloer glanst weer prachtig. Heel tevreden

Topfirma

Leuke gozer Dustin heeft eerst een proefstukje gedaan, dat beviel goed en heeft daarna de hele vloer gedaan. Klantvriendelijk en vakkundig. Ik ben kritisch en mijn man nog meer. Die kwam even kijken....maar ook hij vondt het er supermooi uitzien.

Keurig Prima goedgedaan Heel blij mee

Vloer weer als nieuw,mooi resultaat!

prima opgeknapt

ziet er weer mooi en glanzend uit goede service zijn zeer tevreden

Dikke 10!

2 lange dagen maar de vloer is mooier dan ooit geweest!

Heldere afspraken, aardige mensen, goed werk.

Ik heb het contact als erg prettig ervaren, men heeft precies gedaan wat er afgesproken was en resultaat ziet er prachtig uit. Op de koop toe nuttige adviezen voor het onderhoud van natuursteen en de mogelijkheid ‘altijd even bellen als er toch nog een ongelukje gebeurt, dan vinden we daar een oplossing voor.’

Jan van Duivenvoordestraat 31

1067MT Amsterdam