Prachtig

Er wordt een na een prettig gesprek, een afspraak gemaakt. Dan komen er twee mannen een proefstuk polijsten. De hele vloer is weer mooi geworden. Niet goedkoop maar wel mooi.

prachtig resultaat

In 4 uren tijd onze marmeren vloer bijna weer als nieuw. Op een paar nare vlekken die helemaal in de vloer ingetrokken waren weer helemaal glimmend. Michael en collega werken vlot door. Namen zelfs geen pauze om te eten. Bakje koffie was genoeg. Verplaatsen zelf alle spullen in huis. Goede adviezen hoe de vloer goed te onderhouden. Redelijk hoge prijs maar goed werk geleverd. Wij zijn erg tevreden met het mooie resultaat en bevelen hun van harte aan

Topbedrijf!

De communicatie vooraf is goed! Het resultaat is boven verwachting! Wij zijn er heel blij mee!

Uitstekende service en voorwaarden

Wij hebben in december 2015 onze vloer laten behandelen door Marmerbehandelen. Sinds dien eigenlijk erg tevreden met onze vloer en de service aangeboden door hun. Bij vlekken komt er kosteloos iemand langs voor het verwijderen ervan. Na 7 jaar was het tijd voor een onderhoudsbeurt. Nu voor €250 de 75m2 vloer laten onderhouden. De vloer is weer als nieuw en gaat nu nog ongeveer 4 tot 6 jaar mee voordat wij weer groot onderhoud moeten doen. Ook de fantastische service blijft gelden.

Perfecte service

Mooi resultaat door vakkennis en duurzame materialen. Onze vloer is als nieuw.

Heel erg tevreden!

Onze 25 jaar oude travertin vloer die onderhoud nodig had is door Marmerbehandelen prima behandeld en heeft de natuurlijke glans weer terug. Na eerst een proef stukje gedaan te hebben is door ons gekozen voor zijde glans. De mannen hebben prima werk geleverd en alles weer keurig schoon achtergelaten. Dat de meubels niet naar buiten hoeven is voor ons echt fantastisch!

Uitstekende service!

In 2018 onze marmeren vloer laten behandelen. Sindsdien geen ongevallen of vlekken in de steen gekomen. Vorige week tijdens een dinner met vrienden een fles wijn laten vallen in de keuken. Dit maakte een vlek wat ik er niet uit kreeg. Michael gesproken van Marmerbehandelen en die gaf aan dat er volgende week (vandaag) een collega in de buurt was om het op te lossen. Davy heeft een pad over de vloer gehaald met een beetje kristal en de vlek was weg! Enorm blij met de behandeling en de service!

Beste Sander, Bedankt voor het delen van uw referentie. Een ongeluk zit in een klein hoekje en daarom vinden wij goede service enorm belangrijk! Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Prachtig resultaat!

Begin december gemaild vandaag zijn ze langs geweest. De vloer is weer als nieuw!

Beste Petra, Bedankt voor het delen van uw referentie. Fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Wat een prachtig resultaat!

Marmer behandelen. Een bedrijf dat klopt van a tot z. Vanaf het eerste telefonische contact om informatie in te winnen tot en met de oplevering van de werkzaamheden. Alles klopt! Gemaakte afspraken worden nagekomen, er is een check en een dubbelcheck, heel aardige en voorkomende medewerkers die ook helpen met het verplaatsen van de meubels. En, een fantastisch resultaat. Na elf jaar intensief gebruiken van onze vloer heeft Marmer Behandelen de oorspronkelijke glans weer boven gebracht. Kortom; een marmer vloer die onderhoud vraagt.....Bel Marmer behandelen en maak een afspraak.

Beste Marcel, Harstikke bedankt voor het delen van uw mooie woorden. Fijn dat u zo tevreden bent. Namens ons team hele fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Een mooie glanzende vloer

Wat een verschil! Alle doffe plekken op de natuurstenenvloer zijn verdwenen. En het aanrechtblad, bijna weer als nieuw. Ik ben zeer tevreden. Goede service en uitleg (mail, telefoon, bezoek). Bedankt Davy voor het prachtige resultaat

Beste Julia, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij waarderen het enorm! Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

snelle service en goed advies

De vriendelijk en behulpzame medewerker heeft ons goed uitgelegd wat de behandeling zou opleveren (en wat niet). Het resultaat mag er zijn, onze 20 jaar oude marmeren vloer in de keuken ziet er echt heel veel beter uit na reinigen schuren en kristalliseren.

Beste Jan, Vriendelijk bedankt voor het delen van uw ervaring! Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Professioneel en vriendelijk

Na het eerste contact snel een afspraak. Dank aan Johan! Naast dat hij een stukje vakwerk levert ook een heel prettig persoon. Geeft goed en helder advies ! Erg blij met het resultaat.

Beste Irene, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijn dat u tevreden bent over Johan! Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Johan heeft de vloer weer heel mooi gemaakt wij zijn heel tevreden!Goede uitleg en alles keurig op de plek terug gezet.

Beste Christine, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Zeer klantvriendelijk. Keurige afspraken en werken super netjes. Zeer tevreden.

Beste Onno, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Fijne feestdagen! Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Uitstekende vakmensen

Onze vloer is na een dag van vakkundige behandeling weer tip top.

Beste Nick, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Supersnel superblij: snelle reactie en service

Toch maar even wat info voor onze vloer opgevraagd. Binnen no time een reactie met duidelijke uitleg. Binnen no time een afspraak. En geen enkel probleem om helemaal naar Zeeland af te reizen. En dan het resultaat: prachtig! De vloer is zo opgeknapt door een leuke gast die ook alles goed uitlegde. Als ik toch iets negatiefs moet zeggen: het is alleen vervelend dat ook na goed stofzuigen er van die staal haartjes blijven verschijnen. Niet zo prettig om in je voet te krijgen ondanks het dragen van slippers.

Beste Danielle, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Blij dat u zo tevreden bent met het resultaat. Dat is inderdaad vervelend. Dit hebben wij nog niet eerder gehoord. Ik ga ervan uit dat het helemaal weg is. Fijne feestdagen! Groet Marmerbehandelen.nl

Tip Top "Vakwerk"

vriendelijke hard werkende vakmensen die resultaat brengen "kost wat heb je wat" zeer happy ermee..! Bedankt Yvonne voor je begrip en flexibiliteit en Henk in 1 woord Chapeau (zo zouden er meer van rond mogen lopen) Good luck in all and stay ok

Nvt

Kort maar krachtig Jan! Uiteraard bedankt voor de referentie. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

100% aanbevolen!

Prettig contact aan de telefoon en al mijn vragen werden duidelijk beantwoord door de vakman. Onze vloer is prachtig geworden. Intensief en zwaar werk maar zeker de moeite waard.

Beste Elisa, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Heel goed resultaat. Boven verwachting

Hele vriendelijke man die alle tijd had voor vragen en een goed resultaat behaald.

Beste Bert, Bedankt voor het delen van uw referentie. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Fantastisch

De klantenservice is heel vriendelijk, krijg snel en goed antwoord. Goede uitleg. Afspraken worden nagekomen. Mike was op tijd en zeer vriendelijk. Na uitleg en een voorproefje de hele badkamer vloer gedaan. Ziet er echt fantastisch uit! Wij zijn heel blij. 95% van alle krassen en vlekken zijn weg. De marmeren vloer is bijna als nieuw! Ik raad dit bedrijf aan!

Beste Stephanie, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Vloer glanst weer

Oude marmeren vloer heeft weer een mooie matte glans na de behandeling. Netjes en snel werk geleverd. Scheuren in de marmeren vloer waren niet mooi hersteld, maar dit is keurig in de prijs gecorrigeerd.

Beste Trudy, Fijn dat u tevreden bent over de behandeling. Uiteraard wel jammer van de schueren. Helaas was hier weinig aan te doen. Groetjes Marmerbehandelen.nl

Mooi werk Varela !

Johan en Henk hebben hard gewerkt om onze 20 jaar oude marmeren Laperto vloer weer in zijn oude glans te herstellen. Na een reiniging, schuur en kristallisering is de vloer bijna als nieuw. Helaas was de vloer door een eerdere impregneer niet helemaal terug te brengen maar de mannen hebben goed werk geleverd. Hulde !

Beste Walter, Vriendelijk bedankt voor uw referentie. Ik heb foto's gezien van Henk en wat ziet het er weer prachtig uit! Heel veel plezier ervan. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Zeer vriendelijk en goed, ben erg blij, en de vloer is prachtig geworden. Super bedankt

Wat ben ik blij met mijn vloer, super mooie geworden, bedankt, mensen van marmer. En ook zo vriendelijk behandeld. Super

Beste Conny, Graag gedaan en u bedankt voor uw vertrouwen in ons. Groet Marmerbehandelen.nl

Een nieuwe vloer

Formulier ingevuld, snel terug gebeld, prijsindicatie gehad, proefstuk laten doen en de vloer is weer als nieuw. Dit allemaal in 2 weken tijd. Fantastisch goede en snelle ervaring. Het lijkt net een nieuwe vloer!

Beste Hennie, Harstikke bedankt voor uw referentie. Fijn dat u zo tevreden bent. Groet Marmerbehandelen.nl