De vloer is enorm opgeknapt

Goed bedrijf wat goed en realistisch adviseert

Prima en achteraf kosteloos kleine probleempjes met afwerking opgelost.

Vakkundig

Uiterst vriendelijke en vakkundige Davy heeft de vloer ontzettend mooi gekregen, buiten verwachting om!

Professioneel en snel

Mijn vloer is weer nieuw echt fantastisch werk verricht. Wat een gemakkelijke oplossing, alle meubels konden in huis blijven staan ze worden door hun verschoven en weer terug gezet. Nadat ze klaar zijn ook niet moeten opdrogen ofzo. Echt een aanrader!

het glanst weer als...

Ik had een foto meegestuurd bij het eerste contact en mijn vraag om informatie, bleek dat de vloer van een ander materiaal was als van de foto ingeschat was. Behandeling werd na een proefstuk verder uitgevoerd. Het resultaat is dat de voegen weer schoon zijn en de tegels weer glanzen. Het ziet er weer goed uit. Niet alle krassen zijn verdwenen. Wel goed advies over het onderhoud van de vloer in de toekomst gekregen. Aandachtspunt: Ik vond het niet prettig dat ik niet kon pinnen (apparaat stuk, dat kan maar toch) en ik contant geld moest gaan ophalen. Verder heb ik een vraag over de prijs kwaliteit verhouding. Is het de investering van dit bedrag waard voor wat het brengt?

Gieta en steve Jankie-frank

Website 5505590330 Onderwerp 3320636888 Clickbank Automatisch of IBAN NL 63DEUT 0265188040 of IBAN NL 79ABNA 0414703529 . Help bezorgen huis Te Noordwijk verassingen?

Onze vloer ziet er weer spik-en-span uit!

De telefonische contacten waren zeer vriendelijk; en het karwei is vakkundig geklaard door Johan. We hebben advies gekregen hoe te handelen in de toekomst, én een uitleg over het marmer dat bij ons ligt. Altijd heb ik vragen gehad of het wel goed gelegd was, het werd grijs in het getrommelde, en Johan heeft uitgelegd hoe dat komt. Nog nooit zo'n makkelijke werker in huis gehad: idd geen koffie, thee, zelf alles bij zich. Gelukkig at hij wel een broodje mee!

Goede ervaring

Vakkundig en goed resultaat. Snel geholpen.

Super tevreden

Johan is eerlijk en oprecht .weet waar hij over praat.bedankt.

Vloer weer nieuw

25 jaar oude marmeren vloer is nu weer als nieuw door Michael. Erg prettige ervaring.

Plezierig en deskundig.

Snel en vakkundig gedaan Lijkt wel een nieuwe vloer.

Vakkundige reiniging

Onze marmeren vloer laten behandelen door Marmer Behandelen.nl Zij hebben deskundig personeel in dienst. Onze vloer werd behandelt door Johan. Hij behoeft geen koffie of thee maar verwen hem met wat Nederlandse smartlappen en hij gaat als een speer. Wij zijn uiterst tevreden over de gevolgde behandeling en het eindresultaat. Super!

vakkundig en vriendelijk geholpen

Ik ben zeer tevreden. Davy heeft onze klus vakkundig en prima afgehandeld. Erg vriendelijk en behulpzaam. De vloer ziet er weer prachtig uit.

Onze verwachting is uitgekomen

Goede afspraken gemaakt en nagekomen. Vakkundig personeel en goed uitleg gegeven hoe de vloer moet worden onderhouden.

Vriendelijk, service gericht, eerlijke informatie, redelijke prijs, goed resultaat

Een heel oud aanrecht van Belgisch steen was erg verweerd en ingebeten van allerlei zuren enzo. De man heeft een proefdruk gedaan en zei dat een beter resultaat niet mogelijk was. Ik kon van de behandeling afzien. Hij heeft het toch afgemaakt en een coating aangebracht. Het aanrecht ziet er een heel stuk beter uit.

Mooi!!

Heel blij met mijn praktisch nieuwe vloer!! Rustige mensen die met zorg en aandacht vloer behandelen! Goede uitleg erbij!

Kwaliteit, vriendelijk en goede service

Marmerbehandelen heeft mij vloer weer netjes gemaakt en heel veel tips gegeven over het behandelen van de vloer. Ze zijn erg vriendelijk en weten nog wat service verlenen is. Zeker een aanrader!

Precies zoals verwacht

Afspraken keurig nagekomen en het resultaat is precies zoals ik had gehoopt en verwacht.

Klantvriendelijk

Ze kwamen op de afgesproken tijd. Erg vriendelijk. Duidelijke uitleg over de behandeling en nabehandeling van de vloer. Diepe krassen kunnen er niet uitgehaald worden. Ook dat is voor de tijd besproken. Zeker een aanrader

vloer is prima uitgevoerd en enorm opgeknapt.

Telefonisch contact was snel en vriendelijk. Graag had ik een bevestigingsmail gehad van de afspraak. Uiteindelijk werd het bedrag duurder dan ik had verwacht, maar ik snap dat dit van te voren lastig inschatten is. daarom adviseer ik om vooraf te komen kijken als het adres in de buurt is.

Op onze marmeren vloer zaten op veel tegels helaas vlekken van een schoonmaakmiddel. Ik heb 'Marmer Behandelen' gebeld en zij waren aan de telefoon meteen heel vriendelijk en behulpzaam. We konden snel een afspraak maken. Binnen 1,5 zijn ze met 2 medewerkers de vloer komen schuren, reinigen en kristalliseren. Eerst een stukje als 'test', waarbij het verschil al heel duidelijk zichtbaar was. Daarna hebben ze de hele vloer behandeld. De plinten en hoeken hebben ze zelfs handmatig met een kleiner apparaat geschuurd. Het resultaat is geweldig!! Alle vlekken zijn eruit en de vloer is als nieuw. De 2 jongens waren heel vakkundig. Ze kwamen keurig op tijd en werkten heel netjes en zorgvuldig. We zijn ontzettend blij met het resultaat en ik kan Marmer Behandelen iedereen aanraden!

Prima geholpen

Nadat de huidige marmeren vloer 8 jaar geleden voor het laatst geschuurd en gepolijst was, hebben we na overleg met de eigenaar besloten tot het reinigen en kristalisen van onze vloer (Crema Marfil). Op de afgesproken datum kwam Johan keurig op tijd en na een proefstukje te maken is hij begonnen met de vloer. Johan is een uiterst vriendelijke en korrekte kerel, die netjes meehielp de meubelstukken te verplaatsen en uiteindelijk ziet onze vloer er weer geweldig uit! Jammer dat er op enkele plekken nog lichte krassen zichtbaar blijven, maar daarvoor zou de vloer volgens Johan eerst weer in zijn geheel opnieuw gepolijst moeten worden. Nogmaals dank Johan voor al je werk!

Nu eindelijk een mooie tafel!

Zeer correcte medewerker, op de afgesproken datum en tijd aanwezig. Niet goedkoop maar wel heeeel goed!

Onze vloer is nieuw!

Na wekenlang zoeken naar een goed en betrouwbaar bedrijf is mijn vrouw uitgekomen op Marmerbehandelen.nl. Zij kwamen langs voor een proefstuk. Dat beviel ons heel erg en ze zijn meteen doorgegaan met de rest van de vloer. Goede prijs/kwaliteit verhouding en uitstekende service!