Het is perfect.

Onze marmeren vloer ligt al 25 jaar.Hij zag er echt vreselijk uit zo erg dat we dachten aan een nieuwe vloer.Na de behandeling en uitleg van behandeling zag hij er haast weer nieuw uit.

Super netjes gedaan heel erg tevreden

Hele nette mannen alles goed uitgelegd wat ze gingen doen ze hebben alles waar gemaakt vloer is weer super mooi schoon zelfs het toilet die onder de kalk zat weer helemaal schoon. Echt een aanrader deze jongens super gedaan volgende keer ook mijn aanrecht blad

Super goed

Mijn vloer ziet er weer super uit! Prijs/kwaliteit echt een 10. Graag tot de volgende keer!

Ideaal: Meubels kunnen blijven staan!

Ideaal dat je je meubels gewoon kan laten staan. Het team van “marmerbehandelen.nl” verschuift alle meubels en dat scheelt echt een hele hoop werk. Verder is de prijs / kwaliteit verhouding super goed! Een dikke 10 krijgen ze van mij!

TOP Service / kwaliteit!

Super blij dat ik dit bedrijf gevonden heb... Snelle service en top kwaliteit! Hartelijk bedankt en kan het iedereen aanbevelen.

Vloer is fantastisch opgeknapt

Keurig bedrijf, netjes volgens afspraak alles gedaan en geregeld.

Geweldig mooi

We zijn heel tevreden hoe goed wij geholpen zijn. In een vrij korte tijd inde vloer schoon als een spiegel. We hebben ook het vuil gezien dat eraf kwam. Nogmaals hartelijk dank voor de zeer goede zorgen.

Hun woord is echt goud waard!!!

Onze natuursteenvloer (2012) zat vol vlekken en was erg dof. Na een proefstuk was het al snel duidelijk, meneer Gomez levert echt top werk. Met de inspectie van de vloer kregen wij al de opmerking dat het een erg poreuze vloer is en dat er extra kristallen nodig zijn om het gewenste resultaat te krijgen. De vloer is helemaal gedaan en het resultaat was geweldig. Meneer Gomez gaf aan als er nu iets niet goed is of er komen vlekken handel volgens mijn aanwijzingen en het komt goed. Als het niet goed komt bel ons dan lossen wij het op. Deze laatste opmerking hoor je vaak maar wordt niet altijd waargemaakt. Behalve bij meneer Gomez! Tijdens het koken viel er vet op de vloer en er ontstond een vlek. Deze vlek was niet te verwijderen. Gebeld en men maakte de woorden waar. Men stond binnen een week bij ons voor de deur en herstelde de vlek. Betrouwbare partij wij zijn erg tevreden!

een hele verbetering

Mijn marmeren tegels in de woonkamer waren in 30 jaar nog niet behandeld en zagen er dof uit. Je zag meteen profielen van schoenzolen op de vloer als je van buitenaf met je schoenen nog aan door de woonkamer liep. 2 medewerkers waren om 08:30 uur aanwezig. Informeel werd uitleg gegeven en werden al mijn vragen deskundig beantwoord. Doordat er altijd met water verdund met groene zeep was gedweild waren alle voetstappen zichtbaar en was de vloer dof en plakkerig. Er waren voor de werkzaamheden geen grote machines nodig. Alle meubels konden blijven staan. Ik had van tevoren zelf al wat losse voorwerpen weggehaald. Na het proefstuk, wat er goed uitzag. werd meteen met werkzaamheden begonnen. Om 12:30 uur was het klaar. Dit kwam ook doordat er maar 30 m² hoefde te worden schoongemaakt anders duurt het wat langer. De marmeren tegels glommen weer als een spiegel. 5 jaar garantie en bij vragen mag je altijd bellen. En...niet meer met groene zeep dweilen want dat doet het effect weer teniet.

Snelle en vriendelijke beoordeling en snel inplannen van het werk. Werk wordt snel en vakkundig gedaan

Beste Berry, Hartelijk bedankt voor deze mooie review! Wij wensen u veel plezier met u nieuwe vloer. Alvast fijne feestdagen en een mooie jaarwisseling. Met vriendelijke groet,

Pico Bello

Onze fiorito vloer zag er na 20 jaar niet meer uit. Wij hebben “Marmer Behandelen” ingeschakeld. Een schot in de roos. Prima telefonisch voorgelicht door Chantalle en het resultaat na een behandeling van de vloer door Henk die er mag zijn. Super! Wij kunnen dit bedrijf zeker voor een prachtig vloerresultaat aanbevelen!

Beste Jan, Het doet ons uiteraard goed om te zien dat onze klanten na afloop erg tevreden zijn met de manier waarop wij ons werk uitvoeren. We willen u nog veel plezier wensen met uw nieuwe vloer. Nog hele fijne kerstdagen toegewenst en een mooie jaarwisseling. Met vriendelijke groet,

volgens afspraak goede uitleg en duidelijke demonstratie en afwerking conform beloofde vakmanschap

verwachtte een Amsterdamse marmerspecialist maar werd geconfronteerd met een winterwijkse johan......een heerlijke rauwe carbidschieter die na zijn uitleg en demonstratie aantoonde een goed hart te hebben en een echte marmerspecialist te zijn. Op een relaxte wijze zorgde hij ervoor dat onze vloer na 20 jaar slijtage er nog nooit zo mooi heeft uit gezien. Dikke pluim voor de goede service, uitleg, demonstratie en uitvoering van de werkzaamheden!

Beste Nico, Even een verassing was dat om de Winterwijkse Johan te zien! We hebben onze Johan voor alle klussen in het oosten van het land! Wat leuk om te lezen dat hij de vloer weer helemaal als nieuw heeft gemaakt en wat betreft een goede hart dat heeft hij zeker! Hartelijk dank voor deze prachtige reactie. En goede beoordeling. Nog veel plezier met uw nieuwe vloer. Met vriendelijke groet,

Afspraak=afspraak Goede service en mooi resultaat!

Beste Chantal, Bedankt voor deze mooie reactie. We wensen u veel plezier met u nieuwe vloer. Met vriendelijke groet,

Prachtig resultaat

Keurig en kundig vakman die prachtig resultaat heeft geleverd. Hadden we jaren eerder moeten doen.!

Beste Ferry, Wat een super reactie, heel erg bedankt! We wensen u veel plezier met u nieuwe vloer. Met vriendelijke groet,

Helemaal blij mee echt

We wisten niet goed wat we er van moesten verwachten,maar omdat ze eerst een proefstuk elke komen doen durfden we het wel aan Toen de specialist (Jesse) binnenkwam en zijn verhaal deed hadden wij er zoveel vertrouwen in dat wij gelijk zeiden dat hij het maar gewoon moest gaan doen En het eindresultaat is fantastisch 10 jaar eerder moeten doen !

Beste Ferry, Tof om te lezen dat alles zo bevallen is en dat het vertrouwen met onze collega Jesse er meteen was. Wij wensen jullie veel plezier met de nieuwe vloer, Met vriendelijke groet,

Fantastisch

De eigenaar Tomas kwam met zijn zus. Onze Chinees hardstenen vloer van 10 jaar oud was dof door de diverse verkeerde schoonmaak middelen. Na een proefstukje gedaan te hebben , heeft hij 120m2 vloer gekristalliseerd. Zo mooi was onze vloer nog nooit geweest. Ook niet toen wij de vloer 10 jaar geleden hebben laten leggen. Eindelijk een bedrijf welke door ervaring,expertise zeer bekwaam is. Ongekende werkethos , van 9 tot 6 bijna achter elkaar gewerkt. Hulde wij zijn heel blij. ABSOLUUT aanbevelingswaardig.

Beste Anke, Heel erg bedankt voor de geweldige review! Het doet ons goed te lezen dat u ons aanbeveelt. Veel plezier gewenst met de nieuwe vloer. Met vriendelijke groet,

Super mooi geworden

Ik heb de vloer verpest met HG schoonmaakmiddel, maar gelukkig heeft Henk hem weer helemaal goed gekregen, super blij mee

Beste Patricia, Super om te lezen dat onze collega Henk alles weer mooi gemaakt heeft. Met vriendelijke groet,

Gieta Jankie-frank

Website 5505590330 Onderwerp 3320636888 Ik vraag? Bestellen steen kleuren? Ja vriend Steve Frank hoor Amerikaanse. Ik ben doof. Clickbank Automatisch of IBAN NL 63DEUT 0265188040 G. Jankie-frank

We hebben bijna een nieuwe vloer en prettig geholpen.

Eerst tel contact gehad, er werd een stukje proef gedaan.2mnd later hebben we de hele vloer laten doen. Ziet er prachtig uit, hopen dat het zo blijft. Maar je hebt 5 jaar garantie. Zeer tevreden.

Beste Jeanette, Super bedankt voor de review en mooi om te lezen dat het er weer prachtig uitziet allemaal. Met vriendelijke groet,

Onze vloer in prachtige oude stijl hersteld!

Prettig contact, vriendelijke medewerker, vlot en prachtig resultaat. Echt een aanrader!

Beste Rebecca, Hartelijk bedankt voor de mooie review! Met vriendelijke groet,

Glanst weer als nieuw!

Prettig contact bij het maken van een afspraak, kon ook vrij snel ingepland worden. Goede uitleg vooraf en tijdens de werkzaamheden. Fijn dat ook de benedenverdieping niet vooraf leeg hoefde en werd geholpen alles te verplaatsen. Zeer vriendelijke en behulpzame medewerker. Zeker een aanrader voor een 'nieuwe' vloer.

Beste Karin, Dank u voor de mooie review! Wij wensen u veel plezier met de vloer. Met vriendelijke groet,

Onze vloer 30 jaar oud ziet er weer bijna als nieuw uit!

Na telefonisch contact een snelle reactie met een offerte en een afspraak. Een week later stonden op de doorgeven aanvangstijd 2 medewerkers voor de deur. Onze woonkamer was zeer snel door hen leeg gehaald. Ze werkten achter elkaar door en gingen voorzichtig met ons interieur om. Na afloop blonk de vloer ons tegemoet. Alles werd weer netjes op de plaats teruggezet en de 90 m2 zag er in 6 uur tijd weer glimmend uit. Wij zijn zeer tevreden over het resultaat en zullen Marmer Behandelen zeker aanbevelen bij onze vrienden.

Beste Gideon, Bedankt voor deze fantastische reactie! Het doet ons goed te lezen dat u ons aanbeveelt en dat alles naar wens is. Met vriendelijke groet,

Resultaat viel alweer snel tegen

Vloer kreeg snel weer doffe plekken, jammer teleurstellend

Beste John, Ook negatieve referenties zijn welkom zo kunnen wij onze service blijven verbeteren, Bedankt dus voor uw referentie. De vloer is in 2017 behandeld en u krijgt 5 jaar garantie op het kristalliseren. Wij hebben u een mail gestuurd voor het inplannen van een afspraak om de gehele vloer opnieuw te behandelen. Kosteloos natuurlijk, ik hoor graag van u. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela Marmerbehandelen.nl

Beloven beterschap en blijf positief in de afloop

Na een klacht te hebben ingediend bij Marmer Behadelen, beloven ze beterschap en is er een nieuwe afspraak gemaakt om de vloer wederom en beter te behandelen

De natuurstenen vloeren zijn na 17 jaar gebruik weer als nieuw geworden.

Professionele behandeling van de natuurstenen vloeren waardoor de vloeren er weer als nieuw uitzien.

Beste Wouter, Super bedankt voor uw cijfer en referentie. Geniet van uw nieuwe vloer. Met vriendelijke groet,