Nette mensen die voor ons het gewenste resultaat hebben geleverd!

Nette mensen die voor ons het gewenste resultaat hebben geleverd!

Er is geleverd voor 110% van wat besteld is

Na mijn eerste aanvraag via web site die ik op internet vond, werden met de gegevens die ik doorgaf de juiste vragen en antwoorden gegeven. We kregen een prijs door waar we mee akkoord konden gaan en ook tijd werd juist afgesproken. Nadat wij de datum aangaven werd een tijd gegeven en precies op tijd kwam de monteur bij ons aan. De man was een zetter nette, beleefde en vriendelijke man, een ambassadeur voor het bedrijf. De afwerking is voor ons als bewoners en opdrachtgevers perfect verlopen en de vloer toont weer als nieuw. We zijn blij met Uw bedrijf zaken gedaan te hebben - proficiat. Bestuur VVEII-Emmaplein - Katwijk ZH

Ziet er weer zeer netjes uit

Badkamervloer was zeer vervuild en verkalkt. Na een vriendelijke kennismaking met het bedrijf via de telefoon heeft Dustin de badkamervloer zeer uitgebreid, zorgvuldig en uiterst professioneel gereinigd. Vloer ziet er weer geweldig uit.

Fantastische afhandeling, uitleg, advies.

Zeer snelle afspraak mogelijk. Mike was zeer correct en gaf goede uitleg van de behandelprocedure. Schoon en netjes.

Doet wat belooft wordt

Vloer was vanaf levering in slechte staat, na behandeling door marmerbehandelen, Henk, is deze beter dan na oplevering 20 jaar geleden. Henk is 2x naar zuid-Limburg getreden om het gewenste resultaat af te leveren.

Uitstekende dienstverlening, hebben weer een hele mooi vloer!

Via de verzekeraar het team van Marmerbehandelen over de vloer gehad voor een offerte voor onze marmerenvloer met waterschade. Ze kwamen zeer snel met een offerte en voorstel voor een datum waardoor ik het makkelijk inplannen. De communicatie in aanloop, tijdens en na afloop was prettig en efficiënt, waarbij ze goed hebben meegedacht. We zijn bijzonder blij met het resultaat. We raden ze ten zeerste aan.

Zeer professioneel en vakkundig. Werken zeer netjes en weten waar ze over praten. Hebben bij ons de toegangspas muren en wanden behandeld. 62 appartementen zeer tevreden. Echt een aanrader.

Goede en snelle service en zeer tevreden over het resultaat! Onze marmeren vloer ziet er weer prachtig uit en we hebben goed advies gekregen over hoe de Vloer het beste te kunnen onderhouden!

Fantastisch bedrijf

Na een zoektocht op het internet terecht gekomen bij dit bedrijf. De offerte was binnen een paar uur binnen en het gratis proefstuk was precies zoals wij verwacht hadden. Mijn man en ik hebben voor het schuren en kristalliseren gekozen vanwege de natuurlijke glans. Nu een week verder is de vloer nog net zo mooi en werkt de bescherming erg goed!

Professionele behandeling

Zeer tevreden met de behandeling, goed vakkundig uitleg. Vriendelijk service met top resultaten voor en goed prijs

Uiteindelijk schitterend mooie vloer.

Onze marmeren vloer was 25 jaar oud en was nooit behandeld geweest. Het team van Gomez heeft onze vloer behandeld waar wij later toch niet tevreden over waren. Ik heb contact opgenomen met de eigenaar Michael Gomez. Hij nam mijn klacht zeer serieus en kwam twee dagen later persoonlijk kijken. Vandaag is het team opnieuw geweest en nu ziet onze vloer er helemaal fantastisch uit. Een bedrijf zeer professioneel die voor kwaliteit staat. Erg blij mee! Jeanne

Vloer ziet er weer super uit!

Afspraak kon in eerste instantie niet doorgaan ivm ziekte, wat erg vervelend was ivm plaatsen nieuwe keuken. Er werd goed mee gedacht om toch nog zsm vloer te komen doen voordat de nieuwe keuken geplaatst zou worden. Vloer is al meer dan 35 jaar geleden gelegd en ziet er weer geweldig uit! Super bedankt en zeer tevreden!

Werkt netjes en is vriendelijk

Onze vloer is bijna weer als nieuw

klantvriendelijke medewerker

Heeft de vloer achtergelaten zo als beloofd, en advies gegeven hoe de vloer het beste kunt schoon houden.

vriendelijke hard werkende mannen

Naar tevredenheid

Mijn vloer is als nieuw

Vriendelijke man die het komt doen! Alles word gedaan en je vloer is meteen klaar. Je mag er meteen oplopen en het resultaat is verbluffend. Mijn vloer is werkelijk weer zoals we hem hebben gekocht. Ik heb een Belgisch hardstenen vloer. Zeer blij mee.

Zoals afgesproken

Alles is gegaan volgens afspraak

Vlot afspraak gemaakt, correcte uitvoering

De medewerker van dienst werkte netjes. Hij was ook duidelijk betrokken bij wat hij deed. Resultaat is prima, ben zeer tevreden.

Vriendelijk bedankt voor de genomen moeite. Dit helpt ons enorm!

Zag er op het eerste gezicht mooi uit

We waren eigenlijk best enthousiast. Het was best duur, en de krassen waren weliswaar niet weg, maar we hadden toch maar mooi een vlekkencoating. Enthousiasme verdween vanmiddag toen er een vruchtje over de vloer rolde. Meteen met de doek eroverheen. Helaas de vlekken blijven. We hebben dus niets aan de vlekkencoating van €2250,— Incl opschuren/polijsten waarna de krassen er toch nog zitten.

Beste Bert, Bedankt voor uw referentie. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ik heb vrijdag met uw afgesproken dat wij woensdag aanstaande langs komen om de vlekken te verwijderen en een extra beschermlaag aanbrengen. Uiteraard kosteloos! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Proffesioneel!

Ons marmeren blad van ons badmeubel met de marmeren kom erop is gepolijst. Van te voren besproken wat ik kon verwachten en wat mogelijk was. Prettige en vriendelijke jongeman. Ook snelle communicatie van te voren. Wij zijn tevreden!

Bedankt voor de referentie! Dit helpt ons enorm.

snelle service, prima resultaat!

de telefoon werd zonder tussenkomst van apparaat meteen opgenomen de gevraagde werkzaamheden werden binnen een week naar volle tevredenheid verricht

Verbluffend resultaat!

Enorm tevreden met onze vloer na de behandeling, 100% aan te raden.

Goed geholpen

Onze antieke vloer laten behandelen door Henk, Wat een vakman wij zijn dik tevreden. Nu ook nog de gang vloer laten doen, Wij zijn erg blij met het resultaat!

Geweldig gedaan

Onze vloer is mooi opgeknapt en glanst weer prachtig. De zware meubels worden door de medewerkers verplaatst. Ben er erg blij mee.

Enorm tevreden

Bij ons thuis zat de vloer vol met vlekken en krassen. Na een proefstuk met schuren vonden wij het resultaat niet mooi genoeg. Er is toen in overleg een proefstuk gedaan met het afslijpen van de vloer. Door het afslijpen is de vloer eigenlijk weer nieuw en zijn wij enorm tevreden met de genomen moeite, geduld en deskundigheid.