eerlijk verhaal, geen gladde verkooppraatjes

Wilde mijn vloer eigenlijk laten vervangen. na alle jaren was het marmer dof en vlekkerig geworden. Totdat ik marmer behandelen zag. Heb ze gebeld en niet lang daarna zijn ze langs geweest. Ze doen een stukje voor zodat je het verschil kan zien en ik was meteen verkocht. Het voordeel is dat je geen stof hebt, je de huiskamer niet hoeft leeg te halen en niet hoeft te wachten totdat de vloer droog is. Het resultaat is verbluffend, de vloer glansde, vlekken weg en dat zonder schuren allemaal. Chapeau !!

Goede service makkelijk en snel

Giseteren zijn ze bij ons langs geweest voor een proefstuk en ze konden meteen de vloer doen. Goed werk geleverd. Fijn dat het meubilair in huis kon blijven staan en er geen stof vrij komt bij de behandeling.

Veel woorden heb ik niet nodig. Gewoon helemaal top! En supper aardige vaklui :)

Bizim yerler herzaman cok kirli gozukuyordu tedaviden sonra yerler tamamen parliyor ve temizligi daha kolay yapilabiliyor.

In een middag een prachtige vloer. De vloer was 20 jaar verwaarloosd en trok vuil aan en was niet meer schoon te krijgen, Nu is hij glanzend en schoon.

Onlangs is door Dhr. Gomez mijn vloer ( marmer ) gekristalliseerd en ik ben hem daar zeer dankbaar voor! Hij heeft geweldig werk geleverd. Mijn vloer ziet er na 18 jaar weer uit als NIEUW. Voor mij geen ander meer..!

Keurige, nette en gezellige jongens, eerst goed besproken wat ze gingen doen en proefstuk gemaakt. Vloer ziet er weer prachtig uit, we zijn er erg blij mee en genieten er van

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Aanvankelijk zeer goed maar na 1 dag zagen we wat krassen in de vloerontstaan waar we niet zo blij mee waren.Op dit moment zijn er geen nieuwe onvolkomenheden te bespeuren maar we houden het nauwlettend in de gaten en als er zich nog verdere onvolkomenheden voordoen gaan we U benaderen. Voor de rest alleen maar lof,zeer kundig en aardig personeel!!

Hierbij mijn opmerking voor de goede hulp die ik heb gehad aan de telefoon door een uiterst vriendelijke meneer. Het was meteen al duidelijk dat ze mij niet konden helpen met mijn vloer maar hij heeft erg goed zijn best gedaan om mij toch te helpen met het zoeken naar een ander middel of bedrijf die mij verder konden helpen. Uiteindelijk is het gelukt. Vriendelijke bedankt en groetjes Janneke.

michael heeft erg goed werk geleverd. Zijn collega was ook erg netjes. Mijn vloer is weer als zoals vroeger.

Mijn vloert straalt weer helemaal en de kleur is ook weer terug! Ik ben super tevreden. Aan de telefoon heel goed geholpen en de vakman bij mij thuis was ook uiterst gedulddig en legt alles netjes uit.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

30 jaar oude gezoete hardsteen zag er niet uit!! Dagelijkse ergernis die nu opgelost is. De vloer glanst en ziet er een stuk beter uit. Eerst alle was en vuil eraf geschrobt, alle meubels opzij, door aardige en behulpzame mannen en daarna behandeld in vrijwel in een dag klaar. Bepaalde plekken hadden niet goed gepakt, die werden meteen een paar dagen later opnieuw gedaan. Alleen dweilen met water en geen strepen meer. De investering meer dan waard. En plezierige mensen in huis.

Beide mannen werkten prima en waren ook zeer behulpzaam. Ook de rommel werd goed opgeruimd

Prima service, nette afhandeling en de vloer ziet er geweldig uit!

Een snelle eerste reactie n.a.v. onze telefonische vraag. De prijsindicatie kwam over met het exacte bedrag. Kwaliteit/prijs verhouding erg goed, wij zijn erg tevreden.

Ouderwets vakmanschap!

Zeer tevreden over ds behandeling. Marmeren vloer ziet er weer prachtig uit. Snelle en goede service, klantvriendelijk. Heb de vloer eerder bij andere bedrijven laten onderhouden, maar we zien nu pas echt hoe een goede behandeling resulteert!!! Top gewoon !!! Michael erg bedankt!!

Mijn vrouw en ik hebben geen verstand van het behandelen en onderhouden van de vloer. Gelukkig heeft Michael veel geduld en legt alles duidelijk uit om ons zo goed mogelijk te adviseren in zijn werkzaamheden maar ook het onderhoud achteraf. Erg vriendelijke jongeman die weet van aanpakken.

Zeer correct en vooral betrouwbaar bedrijf met zeer vakbekwame mensen. Excellente service !! Topzaak in allerlei opzichten.

Michael en zijn collega zijn vriendelijk en doen er alles aan om de vloer weer mooi te krijgen. Zelf een paar lastige tegels die dof waren deed hij alle moeite om ook deze weer helemaal correct te krijgen. Ze werken snel,.professioneel en zorgen dat de ruimte weer helemaal netjes is en alle meubels weer terug

Al 12 jaar (vanaf het begin) was mijn belgisch hardsteen aanrecht een ramp. Vlekkerig, dof, slecht schoon te maken. Na de kristallisatie behandeling is ie nu top. Ziet er fris en schoon uit en is schoon met een beetje water, TOP. Gelijk de vloer laten behandelen. Zelfde resultaat. Is nu nog wel erg glad, maar verwachting is dat dat minder wordt. Tomas is bijzonder vriendelijk en heeft de klus vakkundig geklaard.

Michael, je hebt onze belgisch hardstenenvloer weer als nieuw gemaakt. We zijn er erg blij mee. Zelfs het onderhoud is hierdoor makkelijker geworden, water laat nu geen vlekken na. Indien het weer nodig is over een tiental jaar dan doen wij graag weer een beroep op je. Dolf en sandra

Snel deskundig en vriendelijk bedrijf met vriendelijk personeel.

Super vriendelijke jongeman die ons uitstekend advies heeft gegeven over hoe wij de vloer het beste kunnen onderhouden na de behandeling.

Een snelle reactie n.a.v. onze e-mail. Kwaliteit/prijs verhouding uitstekend. Als ik een tip mag geven dan is dat het opruimen/napoetsen na de klus wel iets beter kan.

Over Marmer Behandelen

Filter op Taal