Deskundig, klantvriendelijk, weinig troep, prachtig resultaat, vakwerk!

Heldere telefonisch contact, weten waar ze over praten, komen afspraken na, professionele spullen, zijn voorzichtig met onze spullen, goed advies over onderhoud, prachtig resultaat, zeer tevreden!

Fantastisch!!!

Onze vloer was reeds behandeld door marmerbehandelen maar slechts 4 dagen daarna heeft onze kat erop gebraakt en zagen wij dit erg laat dus weer een nieuwe vlek. Onze eigen schuld maar toch contact opgenomen met de vraag hoe we dit konden oplossen. Michael bood direct aan om weer langs te komen en jawel, vandaag is Johan geweest en alles is weer prachtig! Geheel kosteloos én op korte termijn, WAT EEN SERVICE!!!!! Esther

Gewoon TOP

Van af moment één, een goed gevoel Duidelijke uitleg hoe er gewerkt wordt. Enige onduidelijkheid m.b.t. de prijs welke excl. BTW wordt opgegeven. Naar consumenten meld je altijd incl. BTW. Op de dag was Henk optijd volgens afspraak. wederom duidelijke uitleg over proef stuk en verdere werkzaamheden. Henk werkt door als de koffie optijd komt😉 Vloer ziet er beter uit dan bij aanschaf. Ik beveel dit bedrijf dan zeker aan. K. Gans Beekbergen 16-01-2020

Vloer ziet er weer prachtig uit

Makkelijke werkwijze, snel uitgevoerd en de hele vloer ziet er weer als nieuw uit.

snelle en goede service!

Alles is correct en snel gedaan. Goede voorlichting en netjes gewerkt door Johan. Klein punt van aandacht is wellicht dat er geadverteerd wordt dat de meubels niet verplaatst hoeven te worden, dat zou iets genuanceerder kunnen worden aangegeven, nl. meubels moeten van de plaats en ook blijven om de volgende dag, na 24 uur, te kunnen dweilen e.d..

Helemaal top!!

Als wij dit 17 jaar eerder had geweten hadden wij 17 jaar geleden al een prachtige vloer kunnen hebben. Wij zijn zo blij met het eind resultaat. Ik was al blij bij het eerste beginstukje :-) Eindelijk een mooie glimmende vloer zoals de vloer hoort te zijn. Vriendelijk personeel (Mike) alles netjes schoon achtergelaten. Thanxxxx Liefs, Familie Dubbelaar

Resultaat geweldig

Johan stond op afgesproken tijd voor de deur. Na het proefstukje was al snel duidelijk dat het gewenste resultaat goed zou zijn. Voor hij begon kregen we de juiste offerte en kon hij na onze goedkeuring direct aan de slag. We zijn zeer blij met het resultaat en beveel het van harte aan.

Geweldig blijven resultaat

10 jaar geleden onze vloer gekocht in Haarlem. Toen de vloer net nieuw was was hij erg mooi. maar helaas na een aantal maanden begonnen er vlekken en doffe plekken in te komen. Swaalf natuursteen kon er weinig aan doen zeiden zij. Via het internet zijn we bij Marmerbehandelen terecht gekomen, na een fijn gesprek aan de telefoon hebben wij ervoor gekozen een gratis proefstuk te laten doen zodat wij het resultaat van het kristalliseren konden ervaren. Nu 6 maanden verder zijn er nog geen vlekken in onze marmeren vloer terecht gekomen en is de vloer nog net zo mooi als toen de vloer net gedaan was. Een absolute aanrader dus wat ons betreft.

bijna bang om er over te lopen, zo mooi

we zijn erg tevreden over onze vloer nadat Mick hem vakkundig behandeld heeft. 9 jaar geleden kochten we deze vloer hij is echter nooit zo geweest als in de showroom. Tot vandaag dan. Ik kan nog steeds niet geloven dat hij echt zo blijft, maar krijg niet voor niks 7 jaar garantie. twijfel niet, ik zeg doen. Ik ben de doorn uit mijn oog kwijt.

Vloer grandioos opgeknapt

Onze Belgisch hardstenen vloer was ernstig beschadigd door vloeistof. De medewerkers van Marmer behandelen hebben schitterend werk geleverd. We hebben weer een 99% nieuwe vloer. De 1% kwam door kleine hoekjes waar het apparaat niet bij kon maar handmatig diverse keren moest gedaan worden. Al met al zijn wij verbijsterd door het prachtige resultaat. Een klasse bedrijf. Groet, Johan en Gerda uit Wervershoof

Bijna tevreden

Mijn marmeren en hardstenen vloeren zien er mooi uit, maar de Bourgondische Dallen hebben nog niet helemaal het gehoopte resultaat opgeleverd. Marmerbehandelen komt komende maand langs om samen te kijken hoe we 100% tevreden kunnen worden.

Werkelijk Prachtig

Snel - professioneel - en goed resultaat

Goed werk geleverd

Mijn vloer ziet er weer als nieuw uit

Geweldig!

In eerste instantie niet geheel tevreden maar dit werd meteen serieus genomen en een nieuwe afspraak volgde. Mijnheer kwam zélf en heeft alles keurig en zonder extra kosten hersteld! Vanuit Amsterdam naar Maastricht, wát een service! Uiterst lieve, vriendelijke en kundige man!

FANTASTISCH

28 november stond Jo ( Johan) voor onze deur, wij waren net nog geen maand verhuisd. Teleurstelling op teleurstelling,gaskachel die niet branden, expert bij geweest, licht schakelaar buiten die steeds kortsluitingmaakten , kookplaat helemaal NIET op te knappen ( water naar de zee dragen) nieuwe besteld, schoonmaak ploeg voor het uitgeleefde huis geregeld. Die zou komen van 9 tot 4 s’middags ging om 12 uur weg, huis nog niet voor de helft schoon!!!. Toen kwam JOHAN om onze Travertine vloer SCHOON TE MAKEN!!!! Hij heeft al deze ellende goed gemaakt Prachtig echt Prachtig een vloer waar volgens ons nog nooit iets aan gedaan is, WEER ALS NIEUW. DANK JE JOHAN rustig liet je alles zien en voelen. Wij zijn heel blij dat wij dit hebben laten doen..

Echte vakmannen

Onze vloer zat vol vlekken en krassen, de vloer is echt heel mooi geworden met veel glans en de vlekken en krassen zijn eruit. Wij zijn ontzettend tevreden met het resultaat.

Johan heeft de vloer in mijn hele appartement gedaan. Hij heeft vlekken uit mijn vloer gekregen deze ik dacht dat het nooit meer goed zal komen. Johan is zeer vriendelijke en werk goed en netjes. Ben heel blij met het resultaat.

Fantastisch

Vier weken geleden onze vloer laten behandelen door Johan en wij kunnen niet anders doen dan dit bedrijf aanraden. Goede service en de vloer is echt weer als nieuw! Fantastisch onderhoudsproduct trouwens.

Travetin vloer laten onderhoudend

Johan heeft keurig werk geleverd en goede uitleg en advies gegeven met betrekking van het onderhoud van onze 45 m2 travetin vloer

fantastisch

ik had gezocht op internet marmeren vloeren weer opknappen, verbluffend zoals een 25 jaar oude marmeren vloer opknapt na grondig reinigen behandelen en dan kristalliseren.

Geweldig vakwerk met ongelofelijk resultaat!

Punctueel op de afgesproken tijd. Goede uitleg van het proces en de te gebruiken materialen. Duidelijk dat hier een vakman met jarenlange ervaring aan het werk was. Erg vriendelijke mensen. Onze vloer ziet er weer als nieuw uit en is nog nooit zo mooi geweest. Een dikke tien!!!!

Schitterend

Via internet terrecht gekomen bij dit bedrijf. Onze vloer laten reinigen en behandelen en ze stralen als nieuw. Erg tevreden met dit bedrijf en mensen met kennis van zaken. Een aanrader.

Prettige medewerkers

Kwamen keurig op afgesproken tijdstip. Ik kon proefstuk beoordelen. Heb alsnog besloten de hele vloer te laten behandelen. Resultaat, vloer is heel stuk schoner geworden. Glans is mij wat tegengevallen, maar ja het is nu eenmaal een natuurproduct met vlekken in de steen zelf. Goed onderhoudsadvies gekregen.

Beste Frank, Bedankt voor je referentie. Ik heb mijn collega Henk net gesproken. Alle putjes in de travertin vloer zijn opgevuld met voegmiddel en hier kunnen wij geen glans op aanbrengen, dit zijn dus de vlekken die u ziet. Ik heb de foto's gezien en de vloer zelf was glanzend. Ik ben blj dat u goed onderhoudsadvies heeft gekregen en dat Henk netjes optijd was. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

They did a great job

Really good work delivered by Michael Gomez. I first spoke with him on the phone and we made an appointment for advice and a demonstration. After the demonstration they continued right away and my marble floor looks like new. I have been using their maintenance product for over 2 Months now and I have to say; It's great! Cheers from John.

Hi John, Thanks for taking your time to write a review. We really appreciate it. Meeting you and working for you was a pleasure. Kind Regards, Michael Gomez Varela

Heel goed

Vriendelijke en kundige mannen

Beste Frits, Bedankt voor de referentie! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela