Nieuwe vloer

Door Johan is onze vloer weer als nieuw.

Zo blij met dit bedrijf!!

Vanaf het moment dat wij voor het eerst contact hadden met Uw bedrijf hadden wij een goed gevoel. En nu onze bijna 30 jaar oude Travertinvloer er weer uitziet als nieuw kan ik maar 1 ding zeggen: een dikke 10 voor Marmer Behandelen!!

super ! great results and professional

the best an old floor with lots of stains and dirt looks like just a new marble floor ! you guy are great !

Fijne goede ervaring

Wij zagen een beetje tegen het gehele gebeuren op.Na de proef hoe de vloer zou kunnen worden, werden wij alleen maar blij.Henk en Dustin hebben waar gemaakt wat zij beloofden.Het is een hele mooie vloer geworden en gaan daarvan zeker genieten.Bedankt kerels.

Na eerst het formulier op de website te hebben ingevuld, kreeg in geen contact. Toen maar de telefoon gebruikt en vanaf dat moment verliep alles vlekkeloos. De marmeren vloer ziet er weer fantastisch uit en ik heb in eerste instantie garantie gekregen (als er op korte termijn iets gebeurt, gratis reparatie) en voor de langere termijn is onderhoud toegezegd voor ca. 150 euro per jaar. Het is alleen jammer dat wij niet eerder bij deze firma ter rade zijn gegaan.

Met liefde voor het vak

Onze hal is nu mooier dan 20 jaar geleden nieuw! Zeer vakkundig, komen afspraken na, alles netjes achtergelaten, bijzonder vriendelijk,. Dank heer Gomez

We hebben weer een prachtige vloer

We zijn weer heel blij met onze marmeren vloer. Hij glanst weer prachtig. Perfect gedaan de jongens!

40 jaar oude marmeren vloer

Onze 40 jaar oude marmeren vloer is 2 jaar geleden gepolijst door een bedrijf hier in Amsterdam. Weggegooid geld! Als ik eerder had geweten van de werkwijze en het resultaat van Marmerbehandelen had ik veel eerder voor hun gekozen! Wat is onze vloer weer prachtig mooi. Mijn man en ik zijn super enthousiast!

Belofte niet waargemaakt

Onze belgisch-hardstenen vloer vertoonde na 25 jaar de nodige schuur- en slijtage plekken. Bij de aanvraag zond ik foto’s mee van de staat van de vloer. De heer Gomez antwoordde aan de hand van deze foto’s dat de vloer naar alle waarschijnlijkheid weer hersteld zou kunnen worden. Na behandeling bleek dat zelfs minuscule krasjes nog achterbleven. Er was geen enkel resultaat behaald. De vloer ging weer glimmen, dat wel, maar daar is alles mee gezegd. Verder poetsen ze de vloer met een roterende schijf, waardoor hoeken en kanten niet bereikt worden. Het poetsmiddel dat gebruikt wordt blijft daardoor op die plaatsen zitten, hetgeen duidelijk te zien is. Wij zijn er tot op heden niet in geslaagd om die resten te verwijderen. Al met al ziet de vloer er aan de kanten en hoeken niet meer uit. Verder bleek dat het poetsmiddel agressief is voor hout en tapijt. Daarvan was de medewerker van de heer Gomez niet op de hoogte. Een deel van onze vloeren zijn bedekt met hout en tapijt. Daar waar het poetsmiddel terecht kwam, bleven er vlekken achter. Het hout moest daardoor plaatselijk opnieuw geschuurd worden en het tapijt vernieuwd. Bij deze schade heeft de heer Gomez ons gecompenseerd, maar het was een onaangename ervaring. Al met al is de belofte dat een belgisch-hardstenen vloer met deze behandeling kan worden opgeknapt onjuist en koop je een kat in de zak. Update 13 maart 2020: Inmiddels heeft de heer Gomez zich gemeld met de toezegging dat de vloer zal worden overgedaan. Zijn oorspronkelijke belofte over het te behalen resultaat blijft overeind. Het werk wordt over vier weken uitgevoerd. Wij zijn benieuwd en kijken er naar uit! Wordt vervolgd.

Beste Hein, Bedankt voor het delen van uw eerlijke mening. Ik ben inderdaad komen kijken naar het resultaat. Het kristalliseren is grotendeels goed geleverd, het schuren is niet goed gedaan. Vandaar dat wij ook afgesproken hebben om de gehele vloer kosteloos opnieuw te doen. Helaas hebben wij niet eerder plek in onze agenda, anders hadden wij uiteraard eerder afgesproken om de werkzaamheden opnieuw te doen. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Goed werk en alles volgens afspraak.

Johan heeft onze vloer gisteren behandeld en opgeleverd. Hij deed dat professioneel en vakkundig. Zijn gedrevenheid en instelling verdient een complement! Onze vloer ziet er weer goed uit en wij zijn erg tevreden. In vertrouwen dat het lang zo blijft doen wij graag een aanbeveling.

Beste Wim, Bedankt voor uw reactie en eerlijke mening. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Onze vloer is keurig geworden

Onze vloer ziet er weer mooi uit.

Beste Leonie, Bedankt voor het delen van uw reactie. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Ben zo blij met mijn vloer ,hij glanst weer net zo als wij hem 18 jaar geleden hebben gekocht de voegen weer mooi schoon echt top aardige mensen een dikke 10

Beste Anja, Harstikke bedankt voor het delen van uw eerlijke reactie! Hier doen wij het uiteindelijk voor. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Mijn ervaring is erg goed!

Fijn dat het meubilair in huis kan blijven staan. De vloer is weer erg mooi geworden.

Beste Cynthia, Blij om te lezen dat ook jij tevreden bent met de werkzaamheden en het resultaat! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Geweldig mooi opgeknapt

Mijn perlato marmer vloer ligt al 30 jaar in ons huis waar echt geleefd is. Dus was de keus, of opknappen of andere vloer Omdat bij deze manier van opknappen niet alle meubelen uit huis hoefde, en het verhaal ons aansprak, gingen we voor kristalliseren van de vloer Ze werken hartstikke netjes, verzetten de meubels, stofzuigen nog voor ze naar huis gaan en wat belangrijk is, onze doffe vloer vol met vlekken, is nu schoon en heeft een mooie glans. En er kunnen geen vuile vlekken meer in komen.... Wij zijn tevreden, voorlopig geen andere vloer!

Beste Lia, Harstikke bedankt voor je prachtige referentie. Wij zijn hier enorm blij mee! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Prima werk geleverd

Keurige vakmensen . Goede uitleg op mijn vragen gegeven eindresultaat was naar onze tevredenheid . Zal ze altijd bij iedereen aanbevelen !

Beste heer/mevrouw Giessenburg, Blij om te lezen dat ook U tevreden bent met de werkzaamheden en het resultaat! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Uitstekend resultaat zo blij mee

Ik heb onze marmeren vloer laten kristalliseren. Dit is zeer professioneel gebeurd met een fantastisch resultaat. Dit had ik jaren eerder moeten doen. In een paar uur klaar, geen rotzooi, meteen resultaat! En wat een aardige meneer. Ik snap dat ze met zulke goede recensies het zo druk hebben. Maar dan krijg je ook wat. Ik zeg doen!

Beste Martine, Harstikke bedankt voor je prachtige referentie. Wij zijn hier enorm blij mee! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Fantastisch!

Vloer was na 20 jaar niet mooi meer. De vloer ziet er weer als nieuw uit dankzij Marmerbehandelen!

Beste Tessa, Harstikke bedankt voor je prachtige referentie. Wij zijn hier erg blij mee! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Prijs kwaliteit verhouding erg goed!

Naar mijn mening goed tarief voor de gedane werkzaamheden. Vloer ziet er weer als nieuw uit.

Beste Danielle, Harstikke bedankt voor je referentie. Wij zijn hier enorm blij mee! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Prachtig geworden

Super vriendelijk en heel snel. Ook goede uitleg.

travertin vloer weer als nieuw

Géén gesjouw, géén lawaai, géén grote machine, alleen toch klein beetje stof, prachtig resultaat, vloer weer als nieuw

Ons vloer straalt weer helemaal!

Ons vloer is prachtig geworden. Zat vol doffe plekken, krassen en vlekken en alles is eruit. Dit resultaat is boven verwachting!

Heel goed

Fijne mensen die vertrouwen uitstralen. Goede kwaliteit en vakbekwaamheid. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Topbedrijf

Alleen maar positieve ervaringen met Marmerbehandelen.nl. Deskundig advies. Men denkt goed mee. Er wordt netjes gewerkt. Prachtige vloer. Aardige mensen. Alle afspraken worden nagekomen. Geen gesjouw met meubels en stofvrij. Kortom: Topbedrijf

Duidelijke afspraken, eerlijk en vooral vakwerk. Geen nadeel kunnen vinden en ik ben Piet Precies.

Onze vloer weer terug

In eerste instantie wat huiverig om met een onbekende onderneming in zee te gaan maar na het eerste contact voelde het gelijk goed, ook een kwestie van vertrouwen. Vakbekwaam werd onze travertin en marmeren vloer gekristaliseerd en de glans kwam weer helemaal terug. Het roze goedje wat ze erop spuiten is 'het geheim van de smid' maar het zorgt er wel voor dat de vloer weer voeding krijgt en glanst als nooit tevoren, je ziet dat er op de vloer is geleefd maar dat maakt de natuursteen des te mooier als deze een onderhoudsbeurt heeft gehad. Ze gaan zorgvuldig met het meubilair om en binnen een dag klaar. Ook tips en onderhoudsmiddel om de vloer mooi te houden. Fantastisch.