Niet tevreden

Michael toch nog even mijn opmerking op het werk van afgelopen vrijdag 28 sept. Zoals afgesproken waren ze er om 15.10 en vertrokken om 15.50 .de afspraak was keuken ,douche en de loop er naar toe ,de machine was veel te groot voor de douche de randen en de hoekjes deze zijn dus niet of slecht gedaan . 40 min. tegen een bedrag van 300euro is een advocaten tarief met een niet bevredigend resultaat. Wat vindt jij er van ?? Hoop iets van je te horen. Groet Rob..De aanvulling op mijn beoordeling, die was zonder eerst contact op te nemen met Mīchael ,die mij nu gerust heeft gesteld, en mijn probleem zal oplossen op 23 oct. Ik heb daar alle vertrouwen in en betreur mijn impulsieve gedrag zonder eerst overleg . Rob Groen

A 10+ from us.

Michael and the team at Marmerbehandelen bring unprecedented level of expertise in dealing with restoration, preservation and maintenance of stone surfaces. They are efficient, professional and thorough in their services. Always thinking of the best outcome for the customer. Highly recommended and would definitely use again We have worked together on many jobs and we are very satisfied with them, 100% Recommended by us.

Onze marmeren vloer zat vol vlekken en vegen. Na de behandeling glom hij weer prachtig en hij was ook helemaal opgelicht. 1 veeg kreeg hij niet weg, omdat die er waarschijnlijk al te lang in zat, en de wc kon niet helemaal gedaan worden, omdat het apparaat te groot was. Wij waren erg blij met het resultaat.

Uitstekende kwaliteit en service!

Vorige week onze vloer laten behandelen, uitstekende kwaliteit en service! Vriendelijk en betrouwbaar personeel. Wij raden dit bedrijf 100% aan.

Over het algemeen mooi maar niet overal

Redelijk tevreden het was heel snel gebeurd. De hal is echter minder mooi

Beste Roeland & Marie, Als allereerst bedankt voor jullie eerlijkheid. Ik heb u een e-mail gestuurd om een afspraak in te plannen zodat wij de hal kosteloos opnieuw kunnen behandelen. Het is vervelend maar soms is het lastig te zien op de dag zelf. Ik hoor graag van wanneer dit uitkomt. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Uiterst tevreden met het resultaat en hele goede oplossing in vergelijking met andere aanbieders.

Zeer goede en geduldige uitleg over de behandelingswijze. .Er wordt goed meegedacht met de klant. Uiterst tevreden met het eindresultaat.

Onze vloer was echt aan onderhoud toe , vlekken die er niet meer uit gingen vieze voegen , Henk is een dag geweest , heeft geholpen met het verplaatsen van de meubels , en de vloer is als nieuw! Erg blij mee!

Als u wilt dat uw vloer door vakmensen wordt gereinigd laat het dan door deze mensen doen!

Binnen 1 week afspraken gemaakt. Na 17j onze Italiaanse marmeren vloer laten kristalliseren. 60m2: in 1 dag en zonder te veel gedoe. Vloer is weer prachtig. We zijn zeer tevreden. Er is keurig gewerkt, maar ook de uitleg over de vloer, hoe het kristalliseren werkt, verder te onderhouden. Kortom; een aanrader. Hier weten de mensen waar ze het over hebben; vakmanschap

Glimmend en ontzettend opgeknapt ,en geen rommel!

Zag de advertentie op Facebook , heb een marmeren vloer, die wel een opknapbeurt kon gebruiken. Aangemeld , en vervolgens hebben zei gebeld ,aantal vierkante meters door gegeven, vervolgens de prijs gekregen komt nog wel btw bij. Dan op afgesproken dag wordt er 2 m proefstuk gedaan Dan besluit je of ze wel of niet door gaan ,meubels hebben we wel verschoven, is niet nodig , maar als je het nog eens anders wil zetten, Ben je er wel blij mee Zelf dacht ik van , oh mag je er meteen op lopen, ja dus En nu een paar weken verder, ziet het er nog net zo uit, top dus 5 jaar garantie Geen rommel, stof of andere narigheid De vloer staat weer te glimmen in Klimmen

Geweldige ervaring

Er werd gedaan wat was afgesproken. Binnen een paar weken proefstukje Kon op dat moment bepalen na prijsopgave ja of nee Niets hoefde uitgeruimd te worden Nagenoeg geen stof 5 jaar garantie Binnen 1 kleine dag alles aan de kant Prachtige vloer. Onder dankzegging

Na een prettige kennismaking met Michel via de telefoon, snel een afspraak gemaakt. De twee mannen Henk en Johan hebben mijn 20 jaar oude rose carara marmeren vloer onder handen genomen en waren binnen 1 dag klaar. Het resultaat liegt er niet om. Ik had dit 10 jaar eerder moeten doen, weet niet of hun techniek toen al bestond, maar dan had ik een nieuwe vloer gehad. Maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan, en raad iedereen aan gebruik te maken van hun diensten. Max uit Amstelveen, 19 augustus 2019

Uitstekende service en kwaliteit. Vriendelijk en betrouwbaar. Persoonlijk en flexibel. Een aanrader!

Ontzettend kundige mensen. Onze vloer is prachtig geworden en dankzij hun bijdrage is het één geheel geworden met de schouwen. Ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Mijn eerste contact via de telefoon met de firma Marmer Behandelen was zeer prettig en werd duidelijk uitgelegd wat men zou gaan doen om onze marmeren vloer weer mooi te krijgen. Michael heeft samen met de hulp van Michiel ons weer een prachtige marmeren vloer gegeven. Echt vakwerk geweldig nogmaals bedankt.

Meer dan tevreden

Goede uitleg gekregen en er is een proefstukken gedaan. Er is eerlijk bij verteld dat de looppaden waarschijnlijk niet zouden gaan glimmen maar wel mooier zouden worden. Foto’s genomen voor en na behandeling laten zien dat het goed en naar onzer tevredenheid is gedaan. Keurige mensen in ons huis alles netjes hebben achtergelaten.

Top super tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de service en het uiteindelijke resultaat van onze vloer. Het was absoluut het geld waard!

Goede service en vriendelijk personeel.

We zijn blij en super tevreden met onze bewerkte vloer. Goede service, vriendelijke man en stofzuigt zelfs de vloer. Onze vloer glanst weer als vanouds;-) Dank u wel!

Vakkundig, ontzorgd en klantvriendelijk.

Zeer verrast over het vakkundig werk wat geleverd is bij mij thuis. De demonstratie was voor mij een overtuigend factor om verder te gaan met mijn hele vloer. Vriendelijk personeel en ik ben ontzorgd betreft het meubilair.

Onze doffe matte marmeren vloer van 55m2 is in tijd van 6 uur door de supervriendelijke medewerkers

Vriendelijke behandeling. Super mooi werk afgeleverd!! Iedereen aan te bevelen die zijn marmeren vloer wil laten opknappen.

Een 10!

Op aanraden van mijn buurman hebben mijn man en ik besloten om een proefstukje te laten doen. Na het proefstuk konden zij meteen verder met de gehele vloer. Het meubilair kon in huis blijven staan en wij werden volledig ontzorgd. Geen last van stof en alles werd netjes opgeruimd. Drie maanden na behandeling kregen wij een vlek van braaksel van onze kat, Michael is langs gekomen om het stukje opnieuw te kristalliseren en het is weer als dag 1. Bedankt voor de goede service en voor onze prachtige vloer.

Goed werk geleverd

Prima werk verricht bij ons thuis. Het enige wat ik vervelend vond is dat onze eerste afspraak afgezegd werd omdat er iemand ziek was. Wij hadden dus al veel voorwerk gedaan, helaas voor niks.

Ons parket vloer is als nieuw

Michael is bij ons langs geweest voor een offerte. Na het ontvangen hiervan zijn mijn vrienden en ik akkoord gegaan. Geen spijt ervan de vloer ziet er weer prachtig uit, de krassen zijn uit het parket en wij konden een andere kleur vloer kiezen.

Boven verwachting!

Vandaag was Mr. Gomez bij ons thuis om onze marmeren vloer te kristalliseren. Toen we nog niet wisten hoe het een en ander in zijn werk zou gaan zagen wij hier enorm tegenop. Ik dacht dat we het hele huis moesten leeghalen. Dit bleek helemaal niet nodig te zijn……de heren van Marmerbehandelen.nl doen echt alles! Ze zijn vriendelijk, ze verplaatsen de meubels op keurige wijze, werken schoon en netjes en aan het einde van de dag waren we compleet verbaasd! Onze vloer van 30 jaar oud is nu weer geheel nieuw! Hier en daar wat gaatjes gestopt, voegen bijgewerkt waar nodig en het resultaat is werkelijk prachtig! Dit is echt een aan te bevelen bedrijf, dank jullie wel, dit hadden we jaren eerder moeten doen!

Mijn vloer is prachtig geworden!

Na 1 dag is onze vloer weer prachtig! Harstikke bedankt voor de deskundigheid.

Ge-wel-dig

Michael is bij mijn buurman geweest om de vloer te doen en zodoende ben ik terecht gekomen bij dit bedrijf. Onze vloer zat vol vlekken en krassen van onze hond. De vloer is geschuur geweest en alle vlekken en krassen zijn eruit. Na het schuren hebben ze de vloer op een Spaanse methode behandeld en mijn vloer is weer echt als nieuw! Ik ben erg tevreden met het resultaat en ik beveel ze zeker aan!

Schitterend

Wij waren eerst een beetje huiverig. Onze mooie marmeren vloer was erg vies. Er kwamen twee mannen om een proef stukje te doen. Het zag er meteen veel beter uit. Daarom besloten om de hele vloer te laten doen. Wat een leuke aardige nette mannen. Ze hebben keurig werk geleverd. De vloer ziet er prachtig uit. Hartelijk bedankt. Keurig bedrijf.