Uitstekend, snel en goed

Mijn afspraak was binnen 2 dagen na aanmelding (vanwege een plotseling vrijgekomen mogelijkheid) en Dustin stond keurig op tijd voor de deur. Onze granito vloer van 95 jaar oud is ontzettend opgefrist door de behandeling: vlekken en vuil zijn verdwenen en de vloer glanst weer prachtig. Heel tevreden

Topfirma

Leuke gozer Dustin heeft eerst een proefstukje gedaan, dat beviel goed en heeft daarna de hele vloer gedaan. Klantvriendelijk en vakkundig. Ik ben kritisch en mijn man nog meer. Die kwam even kijken....maar ook hij vondt het er supermooi uitzien.

Keurig Prima goedgedaan Heel blij mee

Vloer weer als nieuw,mooi resultaat!

prima opgeknapt

ziet er weer mooi en glanzend uit goede service zijn zeer tevreden

Dikke 10!

2 lange dagen maar de vloer is mooier dan ooit geweest!

Heldere afspraken, aardige mensen, goed werk.

Ik heb het contact als erg prettig ervaren, men heeft precies gedaan wat er afgesproken was en resultaat ziet er prachtig uit. Op de koop toe nuttige adviezen voor het onderhoud van natuursteen en de mogelijkheid ‘altijd even bellen als er toch nog een ongelukje gebeurt, dan vinden we daar een oplossing voor.’

Snel accuraat met een schitterend resultaat

Een oude marmeren vloer van meer dan 20 jaar oud tot leven gewekt!

Gloed nieuw!

Onze vloeren is heel mooi geworden! Heel snel een afspraak geregeld en nagekomen

Ben zo blij, mijn vloer is weer prachtig mooi, nu een feestje om te dweilen. Fijn geholpen aan de telefoon en snel een afspraak kunnen maken.

Eindelijk weer een mooie vloer.

Onze natuurstenen vloer was al jaren dof en we twijfelden om er een andere vloer overheen te laten leggen. We kwamen in contact met marmerbehandelen en ze konden een week later al langs komen. Het proefstuk was boven verwachtingen en dezelfde dag werd de hele vloer behandeld. We zijn ontzettend blij met hoe de vloer er nu uitziet en hadden niet verwacht dat het zo mooi zou worden. Degene die langskwam legde goed uit wat zij gingen doen en hoe wij de vloer het beste kunnen onderhouden. We raden een ieder dit zeker aan!

Ontzettend blij met het resultaat

Onze vloer is weer nieuw! Heel blij met de werkzaamheden.

14 februari mijn hardstenen doffe vloer vol vlekken laten reinigen en kristalliseren in een glanzende vloer. Wat ben ik blij dat ik het heb laten doen de vloer lag al in onze woning en heb me er 3,5 jaar aan geërgerd. Hihihihi ik denk nu de hele tijd dat mijn vloer nat is omdat hij er alleen zo uit zag als ik aan het dweilen was. Jammer dat ik geen foto’s kan toevoegen maar het is echt zoals de voorbeelden die je op de website ziet.

Geweldig van begin tot eind

Vanaf het eerste telefoongesprek krijg ik een goed gevoel bij dit bedrijf, vriendelijk, professioneel, vakkundig en snel. Degene die de behandeling kwam uitvoeren heeft alles goed uitgelegd en ging zeer zorgvuldig te werk. Wij zijn ontzettend tevreden met het resultaat!

Keukenvloer enorm opgeknapt

Onze Noir d'Orient keukenvloer was na 20 jaar wel aan een schoonheidsbehandeling toe. Na de behandeling lag ze er weer op de juiste manier glanzend. Niet alle vlekken kunnen worden verwijderd, omdat ze inmiddels diep ingetrokken zijn. Maar ze worden wel een stuk minder zichtbaar. Niet goedkoop, maar we zijn heel tevreden!

Nieuwe vloer voor geen geld!

Ontzettend blij met de werkzaamheden en vakmannen van dit bedrijf. Onze bijna 60 jaar oude marmeren vloer zag er zo slecht uit met veel hoogteverschillen dat wij opzoek waren naar een nieuwe vloer. Gelukkig toch even onderzoek gedaan naar onderhoudsbedrijven. Dit bedrijf vergeleken met andere en wij vonden de referenties en het contact erg goed. Ook zag onze vloer er zo slecht uit dat het gratis proefstuk ons enorm aansprak. Eerst eens zien hoe onze vloer zou opknappen! Nou wij zijn sprakeloos! Ons vloer ziet er letterlijk als nieuw uit! Een nieuwe vloer was bijna 10x duurder geweest. Prijs, kwaliteit, vakmanschap en enorm goede communicatie, wij bevelen dit bedrijf zeker aan.

Marmer is nieuw

Onze marmeren tafel is vandaag behandeld en de tafel is als nieuw. Vlekken en krassen zijn eruit en glans weer als voorheen. Erg blij mee.

De behandeling van de vloer is correct uitgevoerd en het resultaat is mooi.

Dit hadden we al eerder moeten weten, zo goed

Johan kwam netjes op tijd. Na een proefstuk is gebleken dat ons Belgisch hardstenen vloer alléén gekristalliseerd hoefden te worden worden. Na 3 uur vlot en gezellig doorgewerkt te hebben heeft onze vloer in de woonkeuken, bijkeuken, hal en toilet een mooie hoogglans gekregen. Eerst was hij dof en vol met vlekken die ik er niet meer uit kreeg en dweilen geen nut had. Zo blij dat we dit bedrijf hebben ingeschakeld! Echt een aanrader! Oja ook belangrijk donderdag gebeld en de dinsdag stond het al gepland.

Foutloos parcours!

Dit bedrijf weet hoe het werkt! Als klant wil je ontzorgd worden en niet een zorg erbij krijgen. Van het eerste gesprek tot realisatie (=vloerbehandeling) neemt “Marmer Behandelen” je mee en levert simpelweg volgens afspraak. Dat kom je niet vaak meer tegen!

Keurig gedaan

Vriendelijk, op tijd, mooi resultaat

Highly Professional and exemplary service

I messaged the company on Sunday, they called on Monday and the floor was polished to a high standard on Tuesday. Received very good advice from Davy who clearly new his stuff and did a great job.

keurig, en verbluffend resultaat

Afspraak gemaakt voor gratis proefstuk, daarna direct begonnen na prijs afspraak. Werken snel en netjes, laten je huis weer keurig achter. verbluffend resultaat.

Volledige aandacht en professioneel advies

Onze vloer was enorm vies en versleten en ziet er nu weer schitterend uit. Fijn ook dat het schuren en kristalliseren zo snel ging en we dus ook weer direct op de vloer konden lopen.

Top bedrijf

Kan niet anders zeggen dat wij ontzettend tevreden zijn met de service en het resultaat op onze marmeren vloer. Bedankt voor alles!

vriendelijke medewerker Top resutaat

onze marmeren vloer weer glanzend.