Wij zijn heel tevreden met de service en resultaat!

Mooi product!

mixed feelings

het weer mooi maken van de vloer is goed gelukt, jammer dat ze de paar gaatjes die in mijn vloer zaten niet konden maken. Ook jammer dat ze naderhand hun vieze schuurschijven uitklopten tegen de muur van het kantoor van de huismeester..... Dat krijg je er niet meer af.

Prettig en vakkundig

Wij zijn op een nette en heel prettige wijze geholpen door marmer behandelen. Er werd netjes en vakkundig informatie verstrekt over wat wel en wat niet te behandelen. Daarna werd de prijs afgesproken en is alles afgewikkeld. aanrader!!

Keurig werk geleverd

Bij ons zat een rare vlek in een marmeren tafelblad. Op het balkon in de sneeuw het blad gereinigd en van vlekken ontdaan. Er was gewaarschuwd dat het mogelijk niet zou lukken, afhankelijk hoe diep de vlek zat. Vlek weg, maar een klein krasje blijft jammer genoeg zitten. Eigenlijk mooier dan eerst want nu spiegelt het niet zo maar is een beetje mat.

Vloeren zijn bijna weer als nieuw

Johan doet aan verwachtingsmanagement: verwacht niet dat de vloer weer als nieuw wordt. Nadat hij een proefstuk heeft behandeld vinden wij dat het behandelde stukje toch wel heel dicht tegen "als nieuw" aanzit. Omdat de weken er voor er flink geklust is in het huis is niet alleen de marmeren vloer in de keuken ernstig aan de opknap beurt toe, maar ook de hal. We vragen of hij nog tijd heeft om ook de hal met getrommelde zwart/witte marmeren tegels mee te nemen bij de behandeling en wat dan de kosten zijn. Hij heeft de tijd gelukkig en de kosten vallen ons mee. Alles bij elkaar is het opknappen van je marmeren vloer geen goedkope oplossing maar wel een waar je vloer enorm van opknapt en enorm opfrist. Johan is ook heel behulpzaam bij het sjouwen van meubels voor en na de klus. We hopen dat de vloer nog lang zo mooi mag blijven, we hebben een jerrycan onderhoudsmiddel van Marmer Behandelen aangeschaft om van onze kant uit ons best te doen om daar ons steentje aan bij te dragen.

Kan het iedereen aanbevelen !

Jongens kwamen 's ochtends op tijd om een proef stukje te doen. Dit was naar tevredenheid. Daarna direct het hele huis gedaan, zonder omkijken. Keurig de meubels verplaatst en weer terug gezet. Aan onze vloer was 20 jaar niets gedaan en ziet er nu weer strak uit ! Aanrader !

Bijzonder tevreden

Goede uitleg. De hele customer journey is goed. Vanaf eerste contact aan telefoon met uitleg tot aan uitvoer werkzaamheden. De badkamervloer van gezoet belgisch hardsteen is weer als nieuw.

De vloer en aanrechtblad ziet er weer als nieuw uit

Deskundige en eerlijk advies gekregen . Johan een vriendelijke en Nette jongeman , die hard en netjes werkt . Ik ben erg tevreden over het resultaat !

Top geregeld

Zeer mooi resultaat aan eind van de dag na 14 jaar eindelijk de vloer die we wilden hebben dankzij de vakkundige Johan niets is teveel als je wat vraagt over terug zetten van meubilair enz werkt netjes en beantwoord de vragen en geeft ook een goed advies over onderhoud enz enz echt een aanrader dit bedrijf

Prima oplossing voor mijn travertin vloer.

De Travertin vloer glimt weer en is veel lichter geworden. Perfecte service door vrijblijvend een proefstuk te behandelen. Vriendelijk en behulpzaam.

Beste Han, Bedankt voor uw bericht. Fijn dat u zo tevreden bent met het resultaat en de service. Daar doen wij het voor! Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Basis is goed, afwerking matig.

Onze natuurstenen vloer was behoorlijk versleten. Thomas heeft eerst een proefstuk gedaan. Dat zag er goed uit. Enkele weken later de hele vloer (hal, keuken en bijkeuken). Randen en moeilijker bereikbare plekken zijn niet netjes, met de schrobmachine zijn op enkele regels lelijke krassen gekomen. Helaas komen er toch weer vlekjes in sommige tegels. Het toegezegde afleveren van reinigingsmiddel is niet gebeurd.

Beste Kees, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Vervelend dat u niet helemaal tevreden bent. Ik zou graag kosteloos een collega willen inplannen om ook u helemaal tevreden te zien. Ik zal u vandaag even bellen en anders mailen om dit in te plannen. Het onderhoudsproduct heb ik vanochtend op de post gedaan. Deze waren helaas niet meer op voorraad. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Dik tevree!!!

Goede service, geweldig resultaat! Henk en Davey zijn zeer vriendelijk en kundig! Kortom....dik tevreden! Vriendelijke groeten Diana Noman

Beste Diana, Bedankt voor het delen van je ervaring. Uiteraard zijn wie enorm blij met uw 10! Nogmaals harstikke bedankt!

Mooi resultaat

Na een halve dag zag onze marmeren vloer er weer uit als nieuw. Alle krassen en vlekken waren eruit en hij glansde weer als toen we hem lieten leggen. Johan was ook een zeer kundige man en wist me ook goede tips te vertellen over hoe ik de vloer nu het beste kan onderhouden. Het bleek dat er minder vierkante meters hadden dan vooraf opgegeven, maar dat was geen probleem. De uiteindelijke prijs was op basis van de daadwerkelijke vierkante meters. Kortom zeer tevreden met het resultaat en tegen een goede prijs.

Beste Jolanda, Harstikke bedankt voor het delen van uw fantastische ervaring. Net zoals U zijn wij ook enorm tevreden over Johan. Uiteraard is de prijs afhankelijk van het aantal vierkante meter, als dit lager is als van te voren opgegeven gaat de prijs indicatie uiteraard ook omlaag. Fijn dat u zo tevreden bent, mochten wij u in de toekomst nog van dienst kunnen zijn dan horen wij dat graag. Met vriendelijke groet, Marmerbehandelen.nl

Boven verwachting

Mijn toch al hoge verwachtingen o.b.v. het telefonisch onderhoud werden in de praktijk toch nog overtroffen. Thomas (de oprichter van het bedrijf), met zijn zus als 'assistente', waren niet alleen zeer zeer professioneel, maar ook nog eens buitengewoon dienstverlenend en erg gezellig. Het resultaat was een schitterend glanzend gekristalliseerde vloer.

Beste Bert, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Hier zijn wij enorm trots op! Groetjes, Marmerbehandelen.nl

Erg mooi eindresultaat!

Twee maanden geleden de vloer laten doen, zaterdag heeft de hond een plasje gedaan in huis door zuur in het plas maakt dit een vlek. Henk is vandaag langs gekomen om dit op te lossen. Ik hoefde niets te betalen en zelfs een fooitje wou hij niet aannemen. Allemaal uit service zei Henk! Ik kan niks anders doen dan dit bedrijf aanbevelen naast de prachtige vloer nu ook gezien dat zij erg service gericht zijn. Vriendelijk bedankt!

Snelle en goede service

Afgelopen maandag gebeld vanwege waterschade aan onze marmeren vloer, verzekering is akkoord gegaan op de offerte van Marmerbehandelen. Vandaag zijn ze wezen behandelen en de vloer ziet er weer als nieuw uit. Fijn dat wij zo snel zijn geholpen!

Snelle professionele service

Onze vloer was dof en beschadigd. Uw medewerker heeft de vloer weer doen glanzen en mooi achtergelaten. Diepe krassen kan helaas niets aangedaan worden.

zo tevreden !

Johan heeft onze vloer gerenoveerd als ik het zo mag zeggen. Wat een geweldig resultaat, op alle fronten een toppertje, hij gaat niet voor een 8 maar liefst tussen de 9 en de 10.Vrolijke vent, uitermate deskundig mooi werk geleverd.En een jonge man van 29 die mensenkennis heeft had direct in de gaten hoe hij met mijn vrouw om moest gaan (stresskipje) Johan had ook in de gaten dat wij erg netjes zijn en veegde zijn schoenen extra op de deurmat. Hij is een heel relaxed mannetje, die duidelijk plezier in zijn werk heeft. Een aanrader wij zijn erg blij met het resultaat als de zon naar binnen schijnt schijnt lijkt het wel de schaatsbaan van Thialf in Heerenveen.

Fantastisch

Zeer vakkundig, ik heb gewoon een nieuwe vloer voor terug gekregen. Verplaatsen je meubels en gaan er heel zorgvuldig mee om.

Fantastische service, Super klantgericht en deskundig!

Via via zijn we 3 jaar geleden terecht gekomen bij marmerbehandelen. Tijdens het eerste contact meteen een goed gevoel. Mijn man en ik wisten dat we wat anders wilden, maar waren het nog niet eens over of het een nieuwe vloer moest worden of de huidige vloer een tweede leven geven. Door de open vragen, advies en wat humor zijn we eruit gekomen en in het voortraject heel fijn geholpen. Het resultaat overtreft onze verwachtingen, erg blij mee en wij kunnen marmerbehandelen zeker aanraden.

Vloer weer als nieuw

Als team prima samengewerkt zonder dat we mede moesten verhuizen of helpen. Resultaat naar verwachting. Aanbevolen. Met dank aan Henk, goed communicatief bovendien. Willy & Ellen.

Geweldig werk geleverd!

Woensdag 29 januari gebeld en vrijdag 31 januari is de vloer gepolijst. Ik had niet durven dromen dat mijn vloer zo mooi kon zijn. Werkelijk super! En alle meubels weer keurig op hun plek. Een absolute aanrader.

super blij

Geweldig werk geleverd door Johan, echt een professioneel werker, Ben er erg blij mee

Enorme verbetering van de vloer

Henk heeft keurig en snel gewerkt. De basalt-vloer is enorm opgeknapt en we hebben deskundig advies gekregen over gebruik en onderhoud

Mooi resultaat met een zeer flexibel team

Johan Was ondanks files uitstekend op tijd vanuit winterswijk!!! Na grondige intake en halvering van de door mij opgegeven meters aan het week gegaan. Later nog Michael en Charrel laten komen en halverwege demiddag de klus met mooi resultaat opgeleverd.