Geweldig vakwerk met ongelofelijk resultaat!

Punctueel op de afgesproken tijd. Goede uitleg van het proces en de te gebruiken materialen. Duidelijk dat hier een vakman met jarenlange ervaring aan het werk was. Erg vriendelijke mensen. Onze vloer ziet er weer als nieuw uit en is nog nooit zo mooi geweest. Een dikke tien!!!!

Schitterend

Via internet terrecht gekomen bij dit bedrijf. Onze vloer laten reinigen en behandelen en ze stralen als nieuw. Erg tevreden met dit bedrijf en mensen met kennis van zaken. Een aanrader.

Prettige medewerkers

Kwamen keurig op afgesproken tijdstip. Ik kon proefstuk beoordelen. Heb alsnog besloten de hele vloer te laten behandelen. Resultaat, vloer is heel stuk schoner geworden. Glans is mij wat tegengevallen, maar ja het is nu eenmaal een natuurproduct met vlekken in de steen zelf. Goed onderhoudsadvies gekregen.

Beste Frank, Bedankt voor je referentie. Ik heb mijn collega Henk net gesproken. Alle putjes in de travertin vloer zijn opgevuld met voegmiddel en hier kunnen wij geen glans op aanbrengen, dit zijn dus de vlekken die u ziet. Ik heb de foto's gezien en de vloer zelf was glanzend. Ik ben blj dat u goed onderhoudsadvies heeft gekregen en dat Henk netjes optijd was. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

They did a great job

Really good work delivered by Michael Gomez. I first spoke with him on the phone and we made an appointment for advice and a demonstration. After the demonstration they continued right away and my marble floor looks like new. I have been using their maintenance product for over 2 Months now and I have to say; It's great! Cheers from John.

Hi John, Thanks for taking your time to write a review. We really appreciate it. Meeting you and working for you was a pleasure. Kind Regards, Michael Gomez Varela

Heel goed

Vriendelijke en kundige mannen

Beste Frits, Bedankt voor de referentie! Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

geweldig! ik heb weer een mooie entree!!!

op mijn vloer was ooit oxan olie gedaan, welke op den duur geelbruine vlekken gaf.Johan heeft het eraf gekregen en hij glanst weer als nooit tevoren!! ik ben onwijs tevreden!!!

Vakmanschap

Fijn contact gehad aan de telefoon en ook hier op locatie. De marmerenvloer is in een werkdag af en ziet er weer nieuw uit.

A 10+ from us.

Michael and the team at Marmerbehandelen bring unprecedented level of expertise in dealing with restoration, preservation and maintenance of stone surfaces. They are efficient, professional and thorough in their services. Always thinking of the best outcome for the customer. Highly recommended and would definitely use again We have worked together on many jobs and we are very satisfied with them, 100% Recommended by us.

Onze marmeren vloer zat vol vlekken en vegen. Na de behandeling glom hij weer prachtig en hij was ook helemaal opgelicht. 1 veeg kreeg hij niet weg, omdat die er waarschijnlijk al te lang in zat, en de wc kon niet helemaal gedaan worden, omdat het apparaat te groot was. Wij waren erg blij met het resultaat.

Uitstekende kwaliteit en service!

Vorige week onze vloer laten behandelen, uitstekende kwaliteit en service! Vriendelijk en betrouwbaar personeel. Wij raden dit bedrijf 100% aan.

Over het algemeen mooi maar niet overal

Redelijk tevreden het was heel snel gebeurd. De hal is echter minder mooi

Beste Roeland & Marie, Als allereerst bedankt voor jullie eerlijkheid. Ik heb u een e-mail gestuurd om een afspraak in te plannen zodat wij de hal kosteloos opnieuw kunnen behandelen. Het is vervelend maar soms is het lastig te zien op de dag zelf. Ik hoor graag van wanneer dit uitkomt. Met vriendelijke groet, Michael Gomez Varela

Uiterst tevreden met het resultaat en hele goede oplossing in vergelijking met andere aanbieders.

Zeer goede en geduldige uitleg over de behandelingswijze. .Er wordt goed meegedacht met de klant. Uiterst tevreden met het eindresultaat.

Onze vloer was echt aan onderhoud toe , vlekken die er niet meer uit gingen vieze voegen , Henk is een dag geweest , heeft geholpen met het verplaatsen van de meubels , en de vloer is als nieuw! Erg blij mee!

Als u wilt dat uw vloer door vakmensen wordt gereinigd laat het dan door deze mensen doen!

Binnen 1 week afspraken gemaakt. Na 17j onze Italiaanse marmeren vloer laten kristalliseren. 60m2: in 1 dag en zonder te veel gedoe. Vloer is weer prachtig. We zijn zeer tevreden. Er is keurig gewerkt, maar ook de uitleg over de vloer, hoe het kristalliseren werkt, verder te onderhouden. Kortom; een aanrader. Hier weten de mensen waar ze het over hebben; vakmanschap

Glimmend en ontzettend opgeknapt ,en geen rommel!

Zag de advertentie op Facebook , heb een marmeren vloer, die wel een opknapbeurt kon gebruiken. Aangemeld , en vervolgens hebben zei gebeld ,aantal vierkante meters door gegeven, vervolgens de prijs gekregen komt nog wel btw bij. Dan op afgesproken dag wordt er 2 m proefstuk gedaan Dan besluit je of ze wel of niet door gaan ,meubels hebben we wel verschoven, is niet nodig , maar als je het nog eens anders wil zetten, Ben je er wel blij mee Zelf dacht ik van , oh mag je er meteen op lopen, ja dus En nu een paar weken verder, ziet het er nog net zo uit, top dus 5 jaar garantie Geen rommel, stof of andere narigheid De vloer staat weer te glimmen in Klimmen

Geweldige ervaring

Er werd gedaan wat was afgesproken. Binnen een paar weken proefstukje Kon op dat moment bepalen na prijsopgave ja of nee Niets hoefde uitgeruimd te worden Nagenoeg geen stof 5 jaar garantie Binnen 1 kleine dag alles aan de kant Prachtige vloer. Onder dankzegging

Na een prettige kennismaking met Michel via de telefoon, snel een afspraak gemaakt. De twee mannen Henk en Johan hebben mijn 20 jaar oude rose carara marmeren vloer onder handen genomen en waren binnen 1 dag klaar. Het resultaat liegt er niet om. Ik had dit 10 jaar eerder moeten doen, weet niet of hun techniek toen al bestond, maar dan had ik een nieuwe vloer gehad. Maar ik ben blij dat ik dat heb gedaan, en raad iedereen aan gebruik te maken van hun diensten. Max uit Amstelveen, 19 augustus 2019

Uitstekende service en kwaliteit. Vriendelijk en betrouwbaar. Persoonlijk en flexibel. Een aanrader!

Ontzettend kundige mensen. Onze vloer is prachtig geworden en dankzij hun bijdrage is het één geheel geworden met de schouwen. Ze zijn zeer behulpzaam en vriendelijk.

Mijn eerste contact via de telefoon met de firma Marmer Behandelen was zeer prettig en werd duidelijk uitgelegd wat men zou gaan doen om onze marmeren vloer weer mooi te krijgen. Michael heeft samen met de hulp van Michiel ons weer een prachtige marmeren vloer gegeven. Echt vakwerk geweldig nogmaals bedankt.

Meer dan tevreden

Goede uitleg gekregen en er is een proefstukken gedaan. Er is eerlijk bij verteld dat de looppaden waarschijnlijk niet zouden gaan glimmen maar wel mooier zouden worden. Foto’s genomen voor en na behandeling laten zien dat het goed en naar onzer tevredenheid is gedaan. Keurige mensen in ons huis alles netjes hebben achtergelaten.

Top super tevreden

Wij zijn zeer tevreden over de service en het uiteindelijke resultaat van onze vloer. Het was absoluut het geld waard!

Goede service en vriendelijk personeel.

We zijn blij en super tevreden met onze bewerkte vloer. Goede service, vriendelijke man en stofzuigt zelfs de vloer. Onze vloer glanst weer als vanouds;-) Dank u wel!

Vakkundig, ontzorgd en klantvriendelijk.

Zeer verrast over het vakkundig werk wat geleverd is bij mij thuis. De demonstratie was voor mij een overtuigend factor om verder te gaan met mijn hele vloer. Vriendelijk personeel en ik ben ontzorgd betreft het meubilair.

Onze doffe matte marmeren vloer van 55m2 is in tijd van 6 uur door de supervriendelijke medewerkers

Vriendelijke behandeling. Super mooi werk afgeleverd!! Iedereen aan te bevelen die zijn marmeren vloer wil laten opknappen.

Een 10!

Op aanraden van mijn buurman hebben mijn man en ik besloten om een proefstukje te laten doen. Na het proefstuk konden zij meteen verder met de gehele vloer. Het meubilair kon in huis blijven staan en wij werden volledig ontzorgd. Geen last van stof en alles werd netjes opgeruimd. Drie maanden na behandeling kregen wij een vlek van braaksel van onze kat, Michael is langs gekomen om het stukje opnieuw te kristalliseren en het is weer als dag 1. Bedankt voor de goede service en voor onze prachtige vloer.