Super snelle service en nette prijzen

Droger was al aan vervanging toe en de wasmachine functioneerde ineens ook slecht. moesten de was twee keer centrifugeren. Woensdag einde middag bij TP service naar binnen gelopen. Met het verzoek om twee nieuwe machines te leveren En vrijdagmiddag al geleverd en geïnstalleerd.

Snelle en vriendelijke service

Dankzij het snel reageren via whats app contact, kon er snel een diagnose gesteld worden wat betreft mijn defecte wasmachine. Defecte Onderdeel zelf uit wasmachine gehaald en laten herstellen in winkel. Dezelfde dag kon de machine weer draaien.

Prima service, goede producten en nette prijs

Wij hebben bij TP service gekozen voor een nieuwe vaatwasser. Deze werd de volgende dag keurig bezorgd en gemonteerd. Geen omkijken naar voor ons als klant en probleemloze aankoop.

Uitstekend geholpen bij spoedklus

Bij thuiskomst na de geboorte van onze 2e dochter bleek onze wasmachine het te hebben begeven. Nadat de winkel om 13.00 uur open ging, langsgegaan om te vragen of ze ons met spoed aan een nieuwe wasmachine konden helpen. De gekozen machine was op.voorraad en werd dezelfde dag nog geleverd om 17.30 uur, de zolder op gesjouwd en aangesloten. Verder werd de oude (+ een oude droger) afgevoerd. Dit zat allebei bij de prijs. Perfecte service geleverd dus!

Goede snelle service

Nieuwe afwas machine gekocht gelijk dezelfde week netjes gemonteerd en oude meegenomen en nieuwe was droger netjes op zolder gebracht en aangesloten goede producten en nette prijs

TP altijd bereid te helpen en prettige samenwerking!!

voor tweede maal monteur voor de nieuwe wasmachine ingeschakeld en een extra keer mail verzenden is ook geen probleem! TPTOP

Goed advies en meegedacht, klantvriendelijk, snelle service!

Wij hadden een probleem met een inbouw koel-vriescombinatie. Onze oude was kapot en we hadden via via een veel nieuwere gekregen. Probleem was het wisselen van de 2 apparaten. Inbouwsysteem was anders. Voor informatie bij timon langsgegaan. Hij begreep het probleem en had er een oplossing voor, wilde zelfs hierbij helpen. Volgende ochtend om half 9 kon hij daar al voor komen, echt topservice en een echte aanrader!!

De nieuwe vaatwasser had condens als die open ging, bleek krom te zijn

Je neemt contact op en binnen een paar dagen kwamen ze langs, bleek fabrieksfout, binnen 2 weken heb ik een nieuwe geïnstalleerd gekregen. Ben heel blij met de goede en snelle service.

Netjes, helder en snel geholpen!

Timon geeft via de telefoon gratis advies. Als het probleem niet op afstand opgelost kan worden, is hij snel ter plaatse. Het uitzoeken van een nieuw apparaat was snel gebeurd - en 's avonds werd de machine al gebracht en aangesloten. Top! Bovendien werden er geen kosten (zoals voorrijkosten en uurloon) voor het onderzoek aan het oude apparaat (dat het niet meer waard was om nog te laten repareren) in rekening gebracht. Netjes!

Goede serrvice en klantgericht

Luistert goed en vertaalt de wensen van de klant in een juist advies. Levering en installatie prima verzorgt.

Fijne winkel en snelle service.

Onze droger was kapot. Na telefonisch contact even bij Timon langs gegaan en de opties doorgenomen. Nieuwe droger uitgezocht en deze werd netjes voor het weekend op zolder geïnstalleerd. Superblij mee.

Top Service!

Vandaag hield ineens onze koel/vriescombinatie ermee op. Erg vervelend zoals u zult begrijpen! We belden direct naar TP Service voor een nieuwe koel/vriescombinatie en binnen een uur stonden ze al op de stoep! Het was nog even passen en meten om het apparaat in de daarvoor bestemde kast te krijgen, maar dat werd keurig geregeld! Echt, die vijf sterren zijn meer dan verdiend!

Goede service, veel kennis!

Ik wilde een steelstofzuiger maar had geen flauw idee welke. Bij TP service Scherpenzeel ben ik goed geïnformeerd en heb een stofzuiger gekocht die voldoet aan mijn wensen en past binnen mijn budget. Veel kennis, goede service!

Velen gingen mij voor, maar ik sluit me aan bij alle vorige reacties. Super vlotte service. Naast een dosis humor staat een goed vakmanschap. Heel veel succes!!!!

Vriendelijke en snelle service

Zondagavond begaf de wasmachine het. Een mail gestuurd naar TP Service met de vraag of ze kunnen komen kijken. Maandag ochtend 8 uur al een telefoontje en dezelfde dag nog langsgekomen! Snelle analyse en direct machine meegenomen. Volgende dag nieuwe uitkiezen..alleen de versie die wij wilden moest besteld worden. De volgende dag kwamen de heren de wachmachine plaatsen..helemaal op de zolder. Super service en super klantgericht! Nogmaals heel erg bedankt

Goede service. Wasmachine kapot. TP is langs gekomen. De wasmachine was helaas niet meer te repareren. Direct naar de winkel gereden en een half uur later een nieuwe wasmachine. En dit alles 's avonds.

Prima prijs/kwaliteit verhouding, maar vooral super en snelle service! Al meerdere apparaten gekocht en nog steeds zeer tevreden!

Altijd tijd voor je, zelfs als ze niet open zijn. Service in TPservice is ruimschoots verdiend.

Super snelle service!

Als er iets stuk is, staat er dezelfde dag Timon om te repareren. De wasmachine was echt niet meer te redden. Maar binnen 4 uur stond de nieuwe al weer te draaien!

Een beetje in de stress naar Timon, want mijn kookplaat heeft het begeven en het is bijna kerst. Super service van Timon en heeft binnen 2 dagen een kookplaat geleverd en gemonteerd. Super blij mee.

Zeer snelle services. Clienten konden weer gtst kijjen

Goede service op tijd besteld en geleverd prima verzorgt.

Zelfs smorgens voor 7.30u is Timon bereid mij advies te geven over de app.... en ben ik super geholpen want nu draait mij wasmachine weer! Timon bedankt! En tot volgende keer!!