Super service

Goede service; snelle en nette levering. De oude wasmachine en extra toebehoren worden netjes meegenomen. Top!

Zeer snelle service!!!

Goede uitleg en zeer snel geleverd!!

Snelle service

Vaatwasser kapot. Goede informatie. Nieuwe geplaatst binnen 1,5 dag.

Uitstekende service!

mijn wasmachine was kapot, na goed en duidelijk advies brachten ze hem dezelfde avond nog bij ons thuis!

Uitstekende, snelle service!

T.P. Service is super goed bereikbaar en erg fijn en snel in de communicatie. Mijn probleem met m’n wasmachine is snel opgelost tegen een nette prijs! Kortom: ik kan iedereen T.P. Service aanbevelen!

S'middags gebeld, volgende ochtend nieuwe was/droger combinatie keurig bezorgd en geïnstalleerd.

Uitstekende service en een zeer goed product.

Gisteren een airco van het merk Beko bij TP Service in Scherpenzeel gekocht. Een mooie winkel en vriendelijk geholpen door verkoper/eigenaar. Verkoper/eigenaar legt duidelijk uit wat passend is voor ons en heeft in onze ogen echt verstand van zaken. Vandaag de airco in gebruik genomen. Mijn vrouw en ik zijn uitermate tevreden over dit product. Bedankt TP Service!

Snelle en fijne service! Erg blij met onze vaatwasser en oven! Bedankt!

Betrouwbaar

Goed en netjes alles geplaatst ben zeer tevreden.

Top snelle service

Na bezoek aan winkel , binnen uur geleverd top !

Hele goede service. Een vriezer, koelkast en tv gekocht en alle 3 werd het netjes bezorgd en geïnstalleerd. Erg tevreden met het resultaat.

Super goede, deskundige en vriendelijke service!

Helaas problemen met mijn wasmachine, hij lekte ineens. Na mijn telefoontje kwam hij dezelfde ochtend nog. Het werd helaas te duur om te laten maken, maar na duidelijke uitleg keuze gemaakt voor nieuwe wasmachine en zelfde avond werd hij nog bezorgt en aangesloten!

Topbedrijf; geweldige service

TV deed het niet meer vanmorgen; ivm ziekte van mijzelf werd ik gelijk via whattsapp geholpen; probleem was binnen 5 minuten opgelost!!! Hulde!

Betrouwbaar, snel en vakkundig

Ik woon in Leusden, mijn vaatwasmachine was stuk en ik zocht een betrouwbare reparateur die hem kon maken of een nieuwe wilde leveren. Ik kreeg de eigenaar Timon Pedron aan de telefoon. Ik vertelde mijn probleem en wilde gelijk het type nr op geven van een eventuele nieuwe machine. Hij weigerde om dat op te schrijven omdat t hij er vanuit ging dat mijn machine te repareren was. Dat vind ik betrouwbaar, de andere dag kwam hij al langs, de vaatwasmachine is gerepareerd tegen een heel acceptabel bedrag, de helft goedkoper als ik Bosch had laten komen. B.A. Funke Kupper

Uitstekende kennis van zaken en klantvriendelijkheid

Rustige eigenaar en medewerker die alle tijd voor je nemen en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding

top service!!

prettige winkel en een snelle levering

Heel goed

Afgelopen zaterdag hield mijn wasmachine na 20 jaar trouwe dienst er mee op. Er moet een nieuwe komen. Maandag 3 febr. bij TP service een nieuwe besteld. Dinsdag 4 febr. al geleverd. Sneller kan het volgens mij niet. Groot compliment. Hartelijk bedankt voor de snelle service.

Top Service

Zaterdagochtend langs geweest voor een nieuwe wasmachine en begin van zaterdagmiddag is de wasmachine geleverd en aangesloten! Dat is nog eens een snelle levering!

Top service!

Top ervaringen, handelen snel en goed! Helemaal tevreden.

Super service gericht

Snel en vlot geholpen. Deskundig advies en snel thuis gebrachte koel-vroescombi zodat we de boel weer snel koel kunnen houden

Super snelle service en nette prijzen

Droger was al aan vervanging toe en de wasmachine functioneerde ineens ook slecht. moesten de was twee keer centrifugeren. Woensdag einde middag bij TP service naar binnen gelopen. Met het verzoek om twee nieuwe machines te leveren En vrijdagmiddag al geleverd en geïnstalleerd.

Snelle en vriendelijke service

Dankzij het snel reageren via whats app contact, kon er snel een diagnose gesteld worden wat betreft mijn defecte wasmachine. Defecte Onderdeel zelf uit wasmachine gehaald en laten herstellen in winkel. Dezelfde dag kon de machine weer draaien.

Prima service, goede producten en nette prijs

Wij hebben bij TP service gekozen voor een nieuwe vaatwasser. Deze werd de volgende dag keurig bezorgd en gemonteerd. Geen omkijken naar voor ons als klant en probleemloze aankoop.

Uitstekend geholpen bij spoedklus

Bij thuiskomst na de geboorte van onze 2e dochter bleek onze wasmachine het te hebben begeven. Nadat de winkel om 13.00 uur open ging, langsgegaan om te vragen of ze ons met spoed aan een nieuwe wasmachine konden helpen. De gekozen machine was op.voorraad en werd dezelfde dag nog geleverd om 17.30 uur, de zolder op gesjouwd en aangesloten. Verder werd de oude (+ een oude droger) afgevoerd. Dit zat allebei bij de prijs. Perfecte service geleverd dus!

Goede snelle service

Nieuwe afwas machine gekocht gelijk dezelfde week netjes gemonteerd en oude meegenomen en nieuwe was droger netjes op zolder gebracht en aangesloten goede producten en nette prijs