Fantastische service

We hebben door TP-service keukenapparaten laten plaatsen. Dit is naar volle tevredenheid gebeurd en de nazorg was geweldig. Zelfs voor een heel klein probleempje komen ze gewoon langs. Dat krijg je niet bij die grote mediamarkten. Dik tevreden dus.

Geweldige service

Goede communicatie en geweldige service. Timon (en Piet) leveren en installeren snel en kundig. Ben enorm blij met dit superteam in ons eigen dorp.

Uitstekende service!

We waren onder de indruk van de snelle service aan huis! We belden voor onderhoud aan onze apparatuur. Nog dezelfde dag werd aan huis het probleem moeiteloos opgelost. Wij bevelen TP Service van harte bij u aan! Fam. VdH, Woudenberg

Een tiptop service! Houd de leveranciers in het dorp in ere!

Op 1 januari deden we de koelkast open en gelijk weer dicht... wat een stank! Onze gedachte was dat er een dode muis of wat ook achter de inbouwkoelkast lag. Vanmorgen, 2 januari, TP gebeld en een uurtje later stopte hun auto al voor onze deur. Het bleek de koelvloeistof van de koelkast te zijn. Koelkast verwijderd een een half uur later zat er een ‘leen’ exemplaar in. Dat noemen wij nog eens service.

TP luistert en handelt naar de wens van de klant

Na goed advies een Denon geluidsinstallatie gekocht. Deze werd perfect geïnstalleerd en de werking werd rustig en duidelijk uitgelegd. Wij zijn er erg blij mee.

Grandioos ,zeer klantvriendelijk

Ondanks lockdown toch een tv voor voor onze (schoon)-moeder kunnen regelen, zodat zij met de feestdagen de nodige afleiding heeft. Zeer correct bezorgt en aangesloten en dat binnen een paar uurtjes. Onze hartelijke dank daarvoor.

Super goede én snelle service toen onze vaatwasser kapot ging

Onze vaatwasser ging 's avonds kapot. Ik stuurde Timon een appje waar hij snel op reageerde en de volgende dag stond hij al op de stoep. Reparatie ging vlot en professioneel. Kortom; wij zijn erg tevreden!

Uitstekende service!

Als je TP belt, komt ie gelijk. Goede uitleg! Probleem wordt snel en keurig opgelost. Aldus een zeer tevreden klant!

Bellen en hij komt

Prima en snelle service

Super service

Wasmachine aanvoer water probleem 10 uur gebeld 11 uur verholpen super service

Super service

Goede service; snelle en nette levering. De oude wasmachine en extra toebehoren worden netjes meegenomen. Top!

Zeer snelle service!!!

Goede uitleg en zeer snel geleverd!!

Snelle service

Vaatwasser kapot. Goede informatie. Nieuwe geplaatst binnen 1,5 dag.

Uitstekende service!

mijn wasmachine was kapot, na goed en duidelijk advies brachten ze hem dezelfde avond nog bij ons thuis!

Uitstekende, snelle service!

T.P. Service is super goed bereikbaar en erg fijn en snel in de communicatie. Mijn probleem met m’n wasmachine is snel opgelost tegen een nette prijs! Kortom: ik kan iedereen T.P. Service aanbevelen!

S'middags gebeld, volgende ochtend nieuwe was/droger combinatie keurig bezorgd en geïnstalleerd.

Uitstekende service en een zeer goed product.

Gisteren een airco van het merk Beko bij TP Service in Scherpenzeel gekocht. Een mooie winkel en vriendelijk geholpen door verkoper/eigenaar. Verkoper/eigenaar legt duidelijk uit wat passend is voor ons en heeft in onze ogen echt verstand van zaken. Vandaag de airco in gebruik genomen. Mijn vrouw en ik zijn uitermate tevreden over dit product. Bedankt TP Service!

Snelle en fijne service! Erg blij met onze vaatwasser en oven! Bedankt!

Betrouwbaar

Goed en netjes alles geplaatst ben zeer tevreden.

Top snelle service

Na bezoek aan winkel , binnen uur geleverd top !

Hele goede service. Een vriezer, koelkast en tv gekocht en alle 3 werd het netjes bezorgd en geïnstalleerd. Erg tevreden met het resultaat.

Super goede, deskundige en vriendelijke service!

Helaas problemen met mijn wasmachine, hij lekte ineens. Na mijn telefoontje kwam hij dezelfde ochtend nog. Het werd helaas te duur om te laten maken, maar na duidelijke uitleg keuze gemaakt voor nieuwe wasmachine en zelfde avond werd hij nog bezorgt en aangesloten!

Topbedrijf; geweldige service

TV deed het niet meer vanmorgen; ivm ziekte van mijzelf werd ik gelijk via whattsapp geholpen; probleem was binnen 5 minuten opgelost!!! Hulde!

Betrouwbaar, snel en vakkundig

Ik woon in Leusden, mijn vaatwasmachine was stuk en ik zocht een betrouwbare reparateur die hem kon maken of een nieuwe wilde leveren. Ik kreeg de eigenaar Timon Pedron aan de telefoon. Ik vertelde mijn probleem en wilde gelijk het type nr op geven van een eventuele nieuwe machine. Hij weigerde om dat op te schrijven omdat t hij er vanuit ging dat mijn machine te repareren was. Dat vind ik betrouwbaar, de andere dag kwam hij al langs, de vaatwasmachine is gerepareerd tegen een heel acceptabel bedrag, de helft goedkoper als ik Bosch had laten komen. B.A. Funke Kupper

Uitstekende kennis van zaken en klantvriendelijkheid

Rustige eigenaar en medewerker die alle tijd voor je nemen en zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding