Geweldige service en advies

Nadat onze wasmachine kortsluiting gaf werd er eerst over de app meegedacht over het probleem. Reparatie woog niet op tegen een nieuwe. Aan het einde van de dag een andere machine gekocht en zelfs direct na sluitingstijd geleverd. Wat een service! Dank Timon en Piet

Supersnelle service

Binnen een paar uur werd mijn nieuwe vriezer geleverd. De oude werd na ontdooien ook weer snel opgehaald.

Supersnelle Service!

Supersnelle service! Denken met je mee, en komen zo snel mogelijk het witgoed plaatsen en aansluiten! Zelfs op een uur rijden wordt het op zondagochtend geplaatst!

Uitstekende service en klantvriendelijkheid

Een top bedrijf! Ik ben erg fijn geholpen bij de aankoop van een wasmachine. TP service geeft duidelijk advies, leverd super snel en zet alles netjes op z'n plek.

Top service en klantvriendelijkheid

Mijn ervaring met TP services is heel positief. Er wordt echt goed naar de wens van de klant geluisterd en wordt snel en vakkundig geholpen.

Top Service

Super snel een nieuwe vaatwasser bij ons geïnstalleerd. Timon is erg vriendelijk en vakbekwaam. Voor ons was dit het eerste contact met TP Service maar de volgende keer kiezen wij weer voor dit bedrijf.

Top service!

Er wordt goed met je meegedacht en de service vanaf advies tot levering van het product is helemaal top! Service is vele malen beter dan via online shops waar je vaak als nummer behandeld wordt, bij TP wordt je als klant uitstekend behandeld.

Goed product en uitstekende en snelle service

Gisteren onze nieuwe Bosch wasmachine in ontvangst mogen nemen. Binnen no time stond hij netjes en aangesloten op zijn plekkie. De oude is ook gelijk meegenomen. Nu al goed schik van onze nieuwe aankoop. T.P. Service is dan ook een echt aanrader.

Betrouwbaar, kundig, goede service

Erg blij met TP service. Service zegt de naam en dat is echt zo, top. Reageren snel en geven goed en eerlijk advies.

Super service

Netjes en vakkundig geholpen in de winkel. Volgende dag de nieuwe wasmachine geleverd en geïnstalleerd op zolder en oude wasmachine direct mee retour.

Luisterend oor en gouden tip.

Mijn wasmachine ging niet centrifugeren aan het einde van een een wasprogramma. Er was geen storingscode. Het water was wel weggepompt. Filter schoongemaakt en daar het laatste water weggehaald. Daarna lukt het nog niet. Timo gaf de tip de machine naar voren te kantelen om te zien of er water uit kwam. Dit was niet het geval. Machine opnieuw laten centrifugeren. Het was in orde. Er werd gecentrifugeerd en gepompt. Pluim voor TP Service.

Top service!

Reparatie vaatwasser, snel en vakkundig!

Gewoon top

Super netjes geholpen door Peter in de winkel. Onze oude wasmachine en droger (>15 jaar) vervangen door mooie machines van Bosch. Door Timon en Peter netjes bezorgd en afgevoerd. Nette prijzen en goede service, top!

Helemaal top

Goede service, vriendelijk en meedenkend. Van harte aan te bevelrn. Mijn tv is weer ok

Super service!

De wasmachine is door goede service weer gemaakt!

Echt ouderwetse service van het begin tot het eind. Een winkel waar je witgoed kunt uitzoeken, en waar je uitleg bij krijgt. De levering op exact de afgesproken tijd. Een zware wasmachine die naar de zolder werd gebracht, en vervolgens de oude weer naar beneden. Waar vindt je dit nog? In één woord: topservice!

Topper!!!

Vaatwasser kapot. Binnen 2 werkdagen een nieuwe geïnstalleerd en wel. Super goed, snel en vakkundig geholpen. Aanrader

Een aan te raden leverancier!

TP service levert uitstekende diensten en komt afspraken na! Fijn dat er zo’n leverancier in ons dorp aanwezig is!

Fantastische service

Omdat wij een speciaal apparaat hebben die de ondertiteling voorleest op de tv is het aansluiten van tv, decoder en soundbar niet simpel. Daarom hebben we gekozen voor Timon Pedron om die te leveren en installeren. Geweldige service, Timon blijft net zo lang puzzelen tot elk probleem is opgelost. Ook als er na een ziggo update de boel weer van slag is. Top Timon!

Gewoon perfecte service

Al jaren vaste klant. Altijd mooie aanbiedingen en vooral de service van leveren en inbouwen is geweldig.

Fantastische service

We hebben door TP-service keukenapparaten laten plaatsen. Dit is naar volle tevredenheid gebeurd en de nazorg was geweldig. Zelfs voor een heel klein probleempje komen ze gewoon langs. Dat krijg je niet bij die grote mediamarkten. Dik tevreden dus.

Geweldige service

Goede communicatie en geweldige service. Timon (en Piet) leveren en installeren snel en kundig. Ben enorm blij met dit superteam in ons eigen dorp.

Uitstekende service!

We waren onder de indruk van de snelle service aan huis! We belden voor onderhoud aan onze apparatuur. Nog dezelfde dag werd aan huis het probleem moeiteloos opgelost. Wij bevelen TP Service van harte bij u aan! Fam. VdH, Woudenberg

Een tiptop service! Houd de leveranciers in het dorp in ere!

Op 1 januari deden we de koelkast open en gelijk weer dicht... wat een stank! Onze gedachte was dat er een dode muis of wat ook achter de inbouwkoelkast lag. Vanmorgen, 2 januari, TP gebeld en een uurtje later stopte hun auto al voor onze deur. Het bleek de koelvloeistof van de koelkast te zijn. Koelkast verwijderd een een half uur later zat er een ‘leen’ exemplaar in. Dat noemen wij nog eens service.

TP luistert en handelt naar de wens van de klant

Na goed advies een Denon geluidsinstallatie gekocht. Deze werd perfect geïnstalleerd en de werking werd rustig en duidelijk uitgelegd. Wij zijn er erg blij mee.