Minst leuke Bovelander kamp

Er waren heel weinig dansjes en zingen, dat maakt juist de Bovelander kamp leuk. Niet alleen maar hockey maar ook veel gezelligheid. Nauwelijks (drink)pauze terwijl het heel mooi weer was. Dezelfde international als vorige zomervakantie bij de Kikkers.

Geweldig kamp met specialistentraining

Onze zoon wilde eigenlijk niet op kamp want hij vond het te spannend. Na de eerste dag kregen we hem thuis met “stom dat het maar 3 dagen is”. Hij heeft heel veel geleerd zegt hij, goeie specialistische training op verschillende onderdelen

• Wat was de kamplocatie? HC Bloemendaal

Alles was weer top geregeld!

De jongens hebben superdagen gehad, leuk dat Alex alsnog kon aanhaken. Leuke enthousiaste leiding!

Heel tevreden kind!

Nvt

Leuk!

Goed georganiseerd, Leuke trainers Goede maaltijden Goede verzorging (zonnebrandcrème en water!) Uitstekende sfeer

• Wat was de kamplocatie? GHBS

Mijn kinderen hebben het super gehad

3 hele leuke dagen gaven mijn kinderen (mini kamp en junior kamp) aan en zelf vond ik de begeleiding heel goed. Heel geduldig, aandachtig en positief. Complimenten voor alle begeleiders.

• Wat was de kamplocatie? MHC Forescate

Na drie dagen moe maar voldaan

Onze dochter (10 jaar) heeft een heerlijke tijd gehad op het Bovelander Hockey Camp; ze ging er met plezier naar toe en kwam moe maar voldaan weer thuis. Fijn dat er rekening wordt gehouden met vriendinnen en teamgenoten als het gaat om de indeling. De leiding hield ook goed rekening met weersomstandigheden. Deze zomer of volgend jaar weer...?

• Wat was de kamplocatie? GHBS

Goed georganiseerd en onze kinderen hebben weer genoten!

Goede organisatie waarbij hard werken en plezier beide goed aan bod zijn gekomen. Er zijn een groot aantal trainers aanwezig tijdens het kamp, zodat de kinderen ook persoonlijke aandacht kunnen krijgen als dat nodig is. Onze dames hebben weer ontzettend veel geleerd en heel veel lol gehad tijdens het kamp.

Helemaal leuk!

Onze dochter heeft voor het eerst mee gedaan met het hockeykamp. Haar leeftijd is 6 jaar en vond dit erg spannend aan het begin, maar wat heeft ze het naar haar zin gehad. Ze werd warm ontvangen en kwam elke dag enthousiast thuis!

• Wat was de kamplocatie? MHC Forescate

Mijn dochter heeft weer genoten!

Mijn dochter vind het altijd super leuk! Het is goed georganiseerd en ze zijn de hele dag goed verzorgd! Altijd een blij koppie als ik haar weer ophaal!

Super leuk camp

Heel veel leuke dingen gedaan met veel afwisseling . Leuke begeleiding. Kamp locatie was GHBS staat niet in de lijst…

• Wat was de kamplocatie? HC Groningen

Heel leuk

Goed, professioneel en motiverend

• Wat was de kamplocatie? Gooische HC

Kees heeft het super gehad, juist de kleinere groep ( itt de zomer) was top!

• Wat was de kamplocatie? Gooische HC

Aardige begeleiders en de specialisten training is heel leuk

Super leuk

• Wat was de kamplocatie? HC Bloemendaal

Dochter heeft het naar haar zin gehad, maar info sumier

De informatievoorziening was wat sumier. Bij het zoeken naar de juiste informatie in de mail, vonden we twee verschillende bronnen. De enige en laatste mail van Bovelander was een samenvattende brief met alles wat er nodig was en het dagprogramma. Maar de data en locatie stonden nergens vermeld… Een aantal keren de mail opnieuw geopend en toen de conclusie maar getrokken dat de naam van de club tussen de haakjes, de club zou zijn waar het kamp zou plaatsvinden.

• Wat was de kamplocatie? HC Groningen

Hi Nadine, Fijn om te lezen dat je dochter het naar haar zin gehad heeft! We zijn ervanuit gegaan dat de locatie duidelijk is, als je kiest voor een kamp op die locatie via onze website. Bedankt voor je feedback dus, voor de volgende kampen zullen we hier rekening mee houden in de communicatie. Groetjes, Marleen.

Mijn dochter heeft fantastische dagen gehad

Mijn dochter kijkt met veel plezier terug op het hockeykamp. Hoewel ze nog nooit eerder op kamp was geweest en ze best een beetje zenuwachtig was, verdween deze spanning meteen toen ze kennismaakte met de enthousiaste trainers, die er werkelijk alles aan deden om de kinderen het naar hun zin te maken. Ze kwam elke dag voldaan en met mooie verhalen thuis. Ook ik ben zeer te spreken over de organisatie. Mijn dochter heeft coeliakie en moet daarom glutenvrij eten. Dit maakte het deelnemen aan een kamp, waar toch volop gluten aanwezig zijn, zowel voor haar als voor mij, extra spannend. Bij aanvang van het kamp merkte ik al gelijk dat de kennis over allergieën en intoleranties zeer goed was. Er was gedacht aan glutenvrije alternatieven voor mijn dochter en ook had zij haar eigen beleg (zodat er geen kruisbesmetting kon plaatsvinden). Bij twijfel vond telefonisch overleg plaats, heel fijn. En als je denk dat het niet beter kan: op de laatste dag is een van de trainers speciaal voor mijn dochter naar een aparte snackbar gereden om daar glutenvrije frietjes te halen, echt fantastisch! Mijn dochter heeft hierdoor een hele fijne en zorgeloze tijd gehad en ik als moeder ook. Ik zou het Bovelander kamp dan ook aan iedereen aanraden!

dochter vond het geweldig

"had mijn tijd niet beter kunnen invullen", het was zo leuk, de trainers, de oefeningen, alleen de hoeveelheid pannenkoeken viel tegen en je moest kiezen tussen stroop of poedersuiker, een combi mocht niet. haha.

• Wat was de kamplocatie? MHC Forescate

Het was een feestje voor de kids!

Een leuke groep leiders heeft er een hele mooie ervaring van gemaakt, ook voor de jongste kids! Het zonnetje maakte het af.

• Wat was de kamplocatie? MHC Forescate

Helemaal top, volgend jaar weer!

Goed geregeld, strak programma, super leuke enthousiaste leiding, lekkere snacks. Zoon wil volgend jaar weer!

Het kamp was erg leuk.

Geweldig kamp voor kids!

• Wat was de kamplocatie? Gooische HC

Minder geschikt voor jongste jeugd

Matige begeleiding voor de jongste jeugd (MO8). Niet de specifieke aandacht en begeleiding die deze groep nodig heeft. Overschatting capaciteiten; onhandig en gevaarlijk om deze groep in het spel bloot te stellen aan oudere deelnemers; onbegrijpelijk om deze groep verplicht een uur in de stromende regen (spelletjes) te laten 'spelen' (omdat het clubhuis opgeruimd moest worden). (Te) jonge en/of onervaren trainers? Onvoldoende aansturing door hoofd-trainer?

• Wat was de kamplocatie? Gooische HC

Mijn dochter vond het geweldig!

Betrokken en enthousiaste leiding!

• Wat was de kamplocatie? Gooische HC

Onze kinderen ervaren de kampen iedere keer weer als heel leuk. Erg enthousiaste en vriendelijke leiding. Super georganiseerd!

Onze zoon had 2 superleuke dagen

Onze zoon deed aan de 2daags kamp mij bij Derby. Fijne aankomst, waarbij hij meteen netjes werd ontvangen en begeleid. Programma vond hij ook leuk en de demo van een NL elftal speler vond hij onvergetelijk. Top

• Welk soort Kamp is bezocht? Junior Hockeykamp
  • Wat was de kamplocatie? N.v.t.

Verspronckweg 63 2023BB Haarlem

Over Bovelander Hockey Camps

Bovelander Hockey Camps: Pro’s on and off the Field. At Bovelander we believe that hockey is more than just a sport. It’s a culture. With that in mind, we set up our hockey camps and clinics since 1996. Hockey players not only learn to play better but also to get more fun out of everything related to hockey - both within and outside the lines of the field. Hockey isn’t a sport to play on your own. Hockey is a sport to play in a strong team. At all our hockey camps we shed light on building a real team spirit.