Fijne bril

Fijne bril, maar voelt fragieler aan als mijn vorige.

blij met m'n nieuwe bril

Goede service en prima advies, zodat ik nu een bril heb waarmee ik erg tevreden ben.

Fijne opticien, die alle tijd nam om mij te helpen bij de juiste keuze van mijn lenzen. Ik ben een nieuwe klant, maar voor mij zeker niet te laatste keer. Blij met jullie.

Altijd prettig geholpen

Zeer ervaren personeel. Word ook altijd door dezelfde (Nick) geholpen wat heel vertrouwd is. Veel keus in brillen. De service is ook uitstekend

vriendelijke en vertrouwde service

Ík zal altijd Stephan Optiek ten alle tijden overal aanbevelen altijd gemotiveerd en meteen geholpen klasse.

Mooie bril die bij mij past.

Door de corona een opticien korter bij huis gezocht, en makkelijker bereikbaar. Ben 35 jaar brildrager, en ben zeer goed geholpen, met de nieuwste technieken.

heel tevreden

goede zorg en tips klantvriendelijk goede service

Simpel antwoord : zeer goed

Advies / begeleiding en nazorg zijn zeer goed..... niets meer of minder

Professionals.

Je wordt van harte welkom geheten in de winkel om vervolgens op een hele sociale maar toch uiterst professionele manier geholpen.

Vriendelijk personeel, men neemt de tijd voor je, luistert én snapt je wensen. Prima service en hele mooie collecties. Ik ben zeer tevreden!

Tevreden klant!

Goede service!

Prima service en prettige benadering.

Ben zeer tevreden over behandeling en contact. Mijn bril is prima, mijn ogen zijn erg verslechterd.

Een zeer mooie zaak met uitstekend kundige mensen. Weten waar ze het over hebben. Een aanrader!

super fijne bril , fijne oogmeting top service !!

goede ervaring gehad met de oogmeting , mooie brillen voor ieder wat wils !!!

Super service en zeer professioneel team

Zeer mooie colletie brillen en zonnebrillen en goed advies.

je voelt je thuis en wordt deskundig en vriendelijk geholpen

Het voelt als thuis komen. Iedereen is vriendelijk maar niet te. Stefan is eerlijk en je krijgt goed en deskundig advies Er is alle tijd om een goed montuur uit te zoeken

Heel erge fijne service.

Stephan Optiek neemt de tijd voor je om het meest optimale advies voor je te maken.

Uistekende service

Vakkundig zeer klantvriendelijk

Mooie monturen, zeer professionele oogmeting en zeer vriendelijk personeel.

Omdat ik een bril nodig heb met een hoge sterkte is het voor mij belangrijk dat de glazen zo dun mogelijk worden. Bovendien zijn niet alle monturen mooi bij een hoge sterkte. Die twee elementen zijn heel goed samen gekomen. Voor het eerst in mijn leven ben ik blij met mijn bril. Ik werd geweldig geholpen en kan het iedereen aanraden om voor een nieuwe bril naar Stephan Optiek te gaan!

heel goed service gericht.

Het team ziet in een oogopslag welk montuur goed bij je past. Doet de meting nauwkeurig en houd je op de hoogte van bestellen tot levering van de bril. het team staat graag voor je klaar.

Goed, vertrouwd het is oké!

Prima service, moet wel erg wennen aan de geel gekleurde glazen. De witte was is niet wit meer. Daar moet ik mijn bril voor afzetten Groetjes.

Gewoonweg perfect!!!

Alles 10 punten!!

Geweldige winkel met 200% service!!

Onlangs heb ik op mijn bril gestaan. Dacht, daar gaat hij dan……. Maar Stephan heeft met veel geduld en liefde alles weer goed gekregen. Gelukkig, een pak van mijn hart!

Erg blij met de lenzen en geleverde service

Erg goed geholpen met het uitzoeken met wat voor mij de beste optie is. Zeer kundig, geduldig en vriendelijk.

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.