Altijd een prima service

Goede, degelijke halfjaarlijkse lenzen controle. Nemen de tijd voor je. De nieuwe lenzen worden daarna snel geleverd. Al jaren heel tevreden.

Goed afstemming op klant Goede service van begin tot klant. Ook voor kinderen.

Goede service en fijne lenzen

Professioneel en klantgericht

Ik kom al ruim 15 jaar bij Stephan Optiek, en dat is niet voor niets. Professioneel, kundig en klantgericht - Stephan Optiek heeft oog voor de individuele klant.

Helemaal tevreden!

Tot op heden kan ik alles goed lezen. Daarvoor wil ik u hartelijk bedanken.

Fijne winkel

Klant is koning bij Stephan optiek. Allround service.

Super geholpen

Wij komen hier al vele jaren omdat: We altijd vriendelijk worden ontvangen. Het er altijd gezellig is. Er altijd GOEDE service wordt verleend. Er altijd DESKUNDIG advies wordt gegeven.

Hele fijne winkel, uitstekend en professioneel geholpen, TOP.

B8j binnenkomst wordt je super vriendelijk ontvangen, er is ruime keuze. Men durft ook te vertellen als iets je echt niet staat, dat mis ik in andere winkels. Ogen snel en top geleverd. In een woord TOP.

Goede service ook nadat ik mijn bril heb gekocht.

Tijdens het kiezen van een nieuwe bril ben ik goed geholpen. Stephan was eerlijk in zijn feedback. Een bril is ook een sieraad voor je gezicht.

Super personeel en top kwaliteit.

Ik kom hier al jaren . Aardig, bijzonder gekwalificeerd, service is top .

Goed advies

Erg blij met mijn nieuwe bril. Goed geholpen met het uitzoeken van het montuur.

Vakkundige service.

Uitstekend en deskundig geholpen.

Volledige vakkundige plezierige ervaring

Altijd vriendelijk, altijdwelkom.

Goed advies, mooie collecties en fijne service. Persoonlijk en deskundig.

kwaliteit

Goede service en fijn geholpen

Zeer goede uitleg

Goede oplossing voor het slechter lezen

Door een lens te wijzigen kan ik weer goed lezen

Kan niet beter

Je bent altijd welkom als je een vraag hebt. Klantvriendelijkheid hoog in het vaandel

Denken mee en in oplossingen

Zowel mijn lenzen als bril hier gekocht, nemen de tijd, denken mee en zorgen voor oplossingen, super service

Bijzonder prettige winkel

Met deskundige en sociaal vaardige medewerkers is Stephan Optiek een bijzonder prettige winkel voor de aanschaf van een bril/lensen en/of oogmeting. Qua assortiment kan ik het aanbod niet altijd beoordelen.

Fijn

Service altijd.

Goed advies in een prettige omgeving

Altijd top

Gewoon een goede behandeling en een luisterend oor.

Professionele service en kwaliteit!

Met zeer moderne apparatuur wordt iedere controle opnieuw gekeken hoe de conditie is van je ogen in de breedste zin. Iets wat je nooit zelf kunt controleren en wat natuurlijk heel belangrijk is om zo lang mogelijk goed te kunnen blijven zien en lenzen te kunnen blijven dragen. Heb je vragen of twijfel, het team staat altijd direct voor je klaar.

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.