tevreden

Tijdens alle bezoeken [3 stappen] om tot een nieuwe bril te komen een tevreden gevoel. De 3 stappen luiden: selectie bril metingen afhalen eind product Kom nog een keer langs voor de afstelling van mijn nieuwe bril, is niet urgent.

redelijk tevreden

Ik ben redelijk tevreden. Ik had op mijn leeftijd [88 jaar] een wat steviger bril beter gevonden.

Geweldig!

Na het jarenlang dragen van contactlenzen moest ik door een oogprobleem overstappen op een bril. Daar zag ik vreselijk tegenop omdat ik een erg hoge sterkte heb. Alle brillen die ik eerder had gedragen waren daardoor lelijk en te zwaar. De bril die ik door de fantastische service bij Stephan Optiek heb uitgezocht is in één woord geweldig! Nog nooit was ik zo blij met een bril. Ik werd bovendien fantastisch geholpen, vriendelijk personeel en zeer vakkundig. Ik kan niets anders dan heel erg blij zijn!

Goede Service

Goed geholpen, serieuze en nette winkel. Na een hele meting kwam er daarna een goed advies over de bril. Zelf kan ik nog niet goed wennen aan de bril maar dat is iets wat bij mezelf ligt. Kan je zeker aanraden om daar heen te gaan voor een goede oogmeting en bril advies.

Deskundig

Uitgebreide controle met moderne apparatuur deskundig advies

Zeer goed geholpen

Zeer vriendelijk geholpen. Er was veel keuze betreft monturen. De meting van mijn ogen wat uitstekend, kwam een hele andere sterkte uit dat wat ik had. Kon veel beter zien. Blij met mijn bril en krijg veel complimenten.

Super!

Super goed geholpen bij het uitzoeken van mijn bril en ben er nog steeds helemaal tevreden over

professioneel, ultra modern, loepzuivere oogmeting, mooie op de trend monturen

en het allerbelangrijkste ze zijn super aardig en enthousiast, zijn geduldig, hebben geen haast, en geven perfect advies

Zeer tevreden met nieuwe bril

Ik ben goed geholpen en blij met mijn bril, had ik eerder moeten doen.

Ben helemaal tevreden

Klantvriendelijk,nauwkeurig en goed adviserend

Fijn en goed geholpen zo als altijd.

Ik ben heel blij en tevreden met mijn bril. Goede keuze geweest.

Service met hoofdletters

Altijd met pure aandacht en veel kwaliteit

Zeer tevreden al jaren over de service

Uitstekende service

Ik kom al jaren bij Stephan, altijd zeer tevreden. Vriendelijk, klantgericht, veel expertise.

Helemaal top!

Mooie inrichting, klantvriendelijk en fijn personeel, heerlijke koffie en er werd tijd noch moeite gespaard me aan de juiste lenzen te helpen. Lenzen zaten in prachtige verpakking en met nog en paar gezellige snoepjes in het tasje was het feest compleet. Ik hou ervan

Betrokken

Je bent geen nummer maar je voelt je een gast. Er wordt tijd voor je genomen en goed gekeken naar jouw welbevinden. In mijn geval zeer uitgebreide controle op lenzen.

Professioneel , kennis , aandacht ,

Mijn ervaring is zeer goed , altijd vol op aandacht en tijd voor de klant . Zeer veel kennis . Voel me altijd erg welkom en word altijd prettig geholpen

Professioneel, vakkundig team

Al jarenlang trouwe klant en dat blijft zo als het aan mij ligt

geweldig

Zeer vriendelijk, goede adviezen, uitstekende nazorg.

Top brillen&vakkundig personeel.

Zeer vriendelijk Klant gericht Kennis van zaken.

Altijd een oogje in het zeil ;)

Vriendelijk, begaan, service -en oplossingsgericht, goede expertise en nazorg. We komen hier daarom voor onze lenzen en brillen graag!

Zoals altijd goed geadviseerd en deskundig geholpen in een fijne sfeer. Bril en glazen bevallen goed dus blij!

Kundig, gastvrij, warm en ruime keuze!

Beste Stephan, en Anne-Lou (en team), Altijd een feest om in jullie mooie zaak te gast te zijn! Dank voor de service, hulp, het nemen van tijd, erg fijn. Krijg leuke complimenten over m'n nieuwe bril! Groeten Bas

Super om weer terug de oude te hebben.

Super!

Goede tijd genomen om problemen te bespreken en oplossingen te geven

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.