Zeer goed.

Zeer vriendelijk geholpen met grote expertise en meedenken met de klant.

Heb bril nu ruim een maand, bevalt prima, fijne reacties van omgeving. Zeker aanbevelingswaardig. Thx.

mooie collectie brillen, fijne mensen, snelle service

bij het kiezen van het montuur was geduld en advies vanzelfsprekend, de oogmeting ging vlot, daar was wellicht meer uitleg bij gewenst (sterkte? verschil in links of rechts? wat meet je precies en wat betekent dat?), het advies was wel duidelijk ook over hoe de glazen geslepen worden en wat het zicht dan doet. De service was snel, na een week was de bril al klaar. Even afstellen en kijken maar!

zoals altijd keurig netjes geholpen

zoals altijd keurig netjes geholpen

Perfecte service, zeer tevreden

Voor lenzen, brillen e.d. kun je in mijn optiek nergens beter terecht

Goed advies

Goed advies

Top service en een heel vriendelijk team

Super tevreden

Top service!

Vakkundig, vriendelijk en goede service!

Mooie benadering.

Ik hou van de benadering en de visie die Stephan Optiek naleeft. De tijd die er genomen wordt, de prettige, propere 'omgeving' die er geboden wordt. Ik voel dat kwaliteit leveren hoog in het vaandel staat bij de medewerkers zowel qua materiaal als klantgerichtheid/vriendelijkheid. Zij willen de klant tevreden de deur uit laten gaan.

Deskundigheid, kwaliteit en aandacht dat is wat je als klant krijgt.

Al meer dan 25 jaar ben ik klant bij Stephan Optiek. Van Nuenen ben ik hen gevolgd naar Helmond. Volgens mij zegt dit genoeg.

Ik heb goed nieuws. Ik heb mijn bril weer terug. Hartelijke groet, Frans Kroese

al vele jaren klant en altijd tevreden.

De juiste aandacht en specialisme op het juiste moment.

Goed geholpen en super service

Goede service en goede kwaliteit. Is er iets dan wordt je goed geholpen.

Fijne lenzen

Geduldig en bekwaam personeel, een mooie collectie en maatwerk

Het is een heel mooie winkel, ruim opgezet met geduldig en bekwaam personeel waardoor je rustig zonder druk een montuur kunt uitzoeken. Ze hebben een zeer mooie en gevarieerde collectie. De brillenglazen zijn van top kwaliteit. Kortom een aanrader.

Uitmuntende service en kennis, zeer klantvriendelijk

Goed advies Nemen tijd voor je. Goede service, vriendelijk.

Een bril die waarvan de glazen gelijk goed zijn. Je kunt er zonder problemen mee de wereld in. Geen gestruikel over trottoirs randen, wazig beeld.

Super tevreden

zeer klantvriendelijk mooie schone overzichtelijke zaak ruime keuze

Hele fijne service!

Ik word altijd uitstekend geholpen!

Zo also altijd even profesioneel en vriendelijk

Zie boven

Een betrokken ondernemer en personeel, die service hoog in het vaandel hebben staan.

Door de betrokkenheid ervaar je de adviseur als iemand die mee denkt en ook eerlijk zijn mening geeft als het gaat om alle mogelijkheden tegen elkaar af te wegen.

uitstekende service

Elke keer bij een bezoek uitstekend en vriendelijk geholpen

Deskundige en goede optiek

Zeer deskundige mensen. Weten waar ze mee bezig zijn, PERFECT

Perfecte service, ook als je wat minder te besteden hebt.

Al jaren wordt ik hier prima geholpen. Er staat deskundig personeel en voor ieders budget, al doet de sjieke uitstraling van de winkel je misschien twijfelen om naar binnen te stappen.

Duidelijk, goed advies

Ik ging op aanraden van een kennis naar Stephan optiek. Ik ben zeer tevreden over mijn bril. Nu na drie jaar nog steeds. Naar mijn mening zijn mijn ogen niet verslechterd. Sta wel open voor een oogmeting. Na onze verhuizing als het wat rustiger is weer wil ik hier graag op terug komen.

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.