Super service en fijne nachtlenzen

Fijne service van vakmensen. Super geholpen en nog steeds zo blij met de keus van nachtlenzen!

Persoonlijk, vakkundig, goed advies, vriendelijk.

Heel blij met Stephan Optiek!

Vakkennis, vriendelijkheid en geduld. Fijne opticien!

Alles naar tevredenheid, Klantvriendelijk Alle tijd en geduld geweldig etc etc

Je wordt bij Stephan optiek altijd heel goed geholpen, en het maakt ook niet uit wie je helpt want iedereen bij Stephan optiek is heel aardig en wel zo belangrijk ook heel deskundig.

Klantvriendelijk, prettige sfeer, prima service

Mooie winkel, vriendelijk personeel, deskundig, prima assortiment. Via onze zoon , al jaren klant, is mijn man hier ook klant geworden en vervolgens ik ook. Zeer prettige bediening. Ik ben erg tevreden .

Kennis van zaken en stijl komen samen!

Meting vindt professioneel plaats, de opticien is goed thuis in zijn vak en weet goed te adviseren met oog op praktisch gebruik, en stijl!

Gewoon top

Top optiek. Goede service en hele aardige mensen!

Vakkundig

prima service en kwaliteit en vakkundig advies.

Geweldig goed geholpen

Veel aandacht en geduld voor mijn probleem

Snelle en goede service, van uitzoeken tot ophalen!

Binnen enkele dagen mijn nieuwe bril kunnen ophalen. Duidelijk advies zonder poespas.

Uitstekend geholpen, fijne bril

Goed geholpen met de keuze voor een nieuwe bril en nieuwe oogmeting door professioneel personeel.

Altijd top

Altijd goed geholpen en uitgebreide brillenselectie.

Uitstekend personeel en zeer tevreden over de service

Heel vriendelijk en professioneel ben zeer tevreden over mijn bril en keuze om naar jullie te zijn gegaan.

Altijd fijne service en hartelijke ontvangst

Getoond geduld bij het uitzoeken van een nieuwe bril. Mooie monturen met goed draagcomfort. Humor is altijd aanwezig.

Ontzettend blij met mijn nieuwe en mooie bril!!

Alweer voor de tweede keer een mooie nieuwe bril en glazen van Stephan Optiek. Mooie zaak met gemotiveerd personeel en een ruime keuze uit monturen van goede kwaliteit. En ook niet onbelangrijk ontzettend fijn geholpen door Nick. Al met al ik ben heel tevreden.

Fijne goede bril

Zoals altijd ben ik fijn door jullie geholpen.

Super zaak

Altijd goed geholpen met aandacht en advies

Reageren snel op vragen

professioneel en veel keus

Fijn gesprek gehad en goeie begeleiding bij het vinden van het juiste montuur.

Ja ik ben tevreden over mijn bril

Ik ben zeer tevreden over mijn bril en het personeel

Ik ben blij dat ik voor deze opticien heb gekozen. Nick heeft me ontzettend goed geholpen, neemt de tijd en legt alles goed uit. Ben blij met mijn brillen.

Flinke stap vooruit

Na het laatste jaar steeds vaker met leesbrillen te hebben moeten werken in combinatie met mijn harde contactlenzen, besloten om te gaan voor zachte lenzen inclusief leesgedeelte. Dit zoals voorgesteld door Stephan Optiek. Duurde even voordat alles ingemeten (prima gedaan door Nick) en gewend was, maar nu ben ik inmiddels al een maand bijzonder tevreden met het resultaat. Kan vrijwel alles zonder bril doen. En het draagcomfort van de zachte lenzen is een stuk hoger dan die van de harde.

zou geen andere optiek wensen

Al reeds jaren klant van Stephan Optiek (dateert al van af zijn Nuenense tijd) en heb geen aanleiding over te gaan naar een andere optiek. De adviezen en behandelingen van dit team zijn zo uitstekend en de service is echt optimaal, zodat je ervan overtuigd kan zijn dat je een optimale keuze uit hun assortiment vind.

Goed advies en mooie monturen

Het feit dat ik, afgelopen jaren, al meerdere brillen bij Stephan Optiek heb gekocht zegt genoeg. Je krijgt er goed advies en er wordt maximaal meegedacht over de mogelijkheden. Heb net weer een nieuwe bril aangeschaft en ben er heel blij mee.

Steenweg 52

5707CH Helmond

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.