Al jaren zeer tevreden.

Zeer tevreden, zoals boven reeds aangegeven.

Vriendelijk en vakbekwaam.

Mijn ervaring is altijd erg positief. Stephan neemt zijn vak erg serieus en brengt dit naar mijn idee heel goed over aan zijn collega’s

Goede service en je wordt er goed geholpen.

Zie hier boven

Fijne , eerlijke service!

Proffesioneel, klantvriendelijk, sociaal en gezellig!

Top service!

Ik ben al jaren klant bij Stephan en zijn team. Heb er inmiddels al vele lenzen, bril en zonnebrillen gekocht. Elke keer weer staan ze klaar met een goed advies en top service. Het feit dat je ook al jaren dezelfde gezichten (personeel) ziet, zegt ook zeker iets over Stephan Optiek.

Klantvriendelijk, behulpzaam en een zeer goede service!

Ze doen er alles aan om het perfecte zicht te creëren.

Altijd fijn geholpen door Nick

Blij dat Nick met mij meekijkt voor een nieuwe bril. Ben weer heel blij met mijn keuze en de service Vind het wel jammer dat ik van kennissen hoor, die al jaren bij jullie komen, niet meer zo tevreden zijn ,en twijfelen of ze nog wel naar jullie toe komen. Heb inderdaad de bril gezien en deze zag er echt niet netjes uit.( pootjes vd bril).Geadviseerd om terug te gaan , wat ze al enkele keren hadden gedaan , maar niet heeft geholpen. Zij hadden het gevoel dat na de aankoop er minder aandacht aan je wordt besteed. Wilde dit toch even melden . Maar ik ben tot nu toe heel tevreden

Beste Marij, Bedankt voor je openhartige review! Fijn dat jij tot nu toe heel tevreden bent, maar wat jammer dat jij van kennissen moet horen dat zij ondanks dat zij al jaren bij ons komen, niet meer zo tevreden zijn. Misschien zou je bij gelegenheid aan je kennissen kunnen vragen of zij nog de behoefte hebben om contact met ons op te nemen. Wij zouden dit heel graag persoonlijk met hun bespreken. Alvast bedankt en veel plezier van je nieuwe bril! Met vriendelijke groet, Stephan Spoormakers

Ik krijg zoveel reacties op mijn o zo mooie theo bril, voel me elke dag mooi met mijn bril van Stephan optiek.

top!

Zeer klantgericht en vriendelijk. Echt kwaliteit! Ook deze mail mbt gratis APK na 1 jaar, top! Ga ik zeker gebruik van maken.

Betrokken, vriendelijk, behulpzaam.

Stephan Optiek kan samen met jou heel goed de bril vinden die bij je past. Kwaliteit is zeer goed, net zoals de service. Heel tevreden.

Goed professioneel personeel. Altijd vriendelijk. Ben geholpen door Stephan zelf, Hij biedt goede hulp, maar laat de keuze aan je zelf. Samen kom je er uit, zodat je het montuur hebt,wat bij je past.

Zoals altijd vriendelijke en prima zorg

Zoals altijd vriendelijke en prima zorg, contactlenzen zijn snel geleverd

Perfecte service!

Klantvriendelijk, servicegericht en vakkundig.

Super service!

Service op maat

Gewoon de beste!

Zeer kundig, hoge kwaliteit, aandacht, modieus, professioneel, sfeer, zeer klantvriendelijk, goede nazorg, goed bereikbaar en contact, zorg op maat

Heel klantvriendelijk

Altijd aardig en behulpzaam, goed advies!!

Fijne controle afspraak en de lenzen zijn superfijn.

Een halfjaarlijkse controle vind ik fijn, zodat ik erop kan vertrouwen, dat het goed gaat met mijn ogen.

Goed advies leuke mensen Goede service

Super tevreden

Hele mooi zaak met super vriendelijk personeel

Bij deze winkel verwacht ik een hogere servicegraad.

"Jouw ogen zijn belangrijk".... maar als ik een issue heb met mijn bril, is het noodzakelijk dat ik geholpen word. Ook in vakantietijd. En dan verwacht ik dat er op de site staat wie mijn vervangende opticien is. Nu is het een beetje van.... fijn dat je klant bent, maar tijdens vakantietijd zoek je het zelf maar uit. Gezien de prijs van de bril verwacht ik een hogere servicegraad, bijvoorbeeld met een link naar een collega opticien.

Beste Boudewijn, Naar aanleiding van jouw recensie hebben wij op 16 augustus tijdens onze vakantiesluiting direct contact opgenomen en aangegeven het zeer te betreuren niet aan je verwachting te hebben voldaan. Tijdens dat contact hebben wij ook aangegeven het heel erg jammer te vinden dat je voorafgaande aan deze recensie (die op dat moment nog offline stond) niet eerst hebt overwogen contact met óns op te nemen, door bijvoorbeeld het contactformulier op onze website in te vullen. E-mails worden altijd (buiten openingstijden, in het weekend en tijdens sluiting) door ons gelezen en daar waar nodig direct beantwoord. Juist op deze manier blijven wij altijd bereikbaar en proberen wij onze servicegraad ook buiten openingstijden te optimaliseren. Ondanks onze nieuwsbrieven was die service door ons wellicht niet duidelijk gecommuniceerd, excuses daarvoor. Een punt waar wij in de toekomst rekening mee zullen houden! Wij hebben je tijdens onze afwezigheid doorverwezen naar collega opticiens. Later bleek dat de collega opticiens het helaas niet aan durfde je bril weer naar wens uit te richten. Wel fijn dat je dinsdags na de vakantiesluiting direct weer bij ons binnen wandelde zodat wij je bril wél naar wens konden uitrichten, waardoor hij weer lekker zat en fijn keek! Jammer dat je ons niet aanbeveelt, ondertussen blijven wij ons best doen onze servicegraad nog verder te verhogen. Met vriendelijke groet, Stephan, Anne-Lou, Nick, Ties, Elke & Maria

Service op hoog niveau!

Al jaren klant en altijd zeer tevreden.

Goed en deskundig geholpen

Heb al meerdere brillen bij Stephan Optiek gekocht en ben erg tevreden. Ook de oogtesten en het daarbij behorende advies vind ik erg goed

Goede service, prettige adviezen, zeer klantvriendelijk!

Alles verliep uitstekend. Niks negatiefs gezien en meegemaakt.

Altijd optimale en professionele aandacht en controle

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.