prima service, vrolijke bende in Helmond!

snel geholpen, degelijk werk, goeie advisering tegen stevige prijs..dat dan weer wel. Ben er heel blij mee.

Heel prettig en zeer naar wens!

Mijn eerste bril, heel fijn geholpen bij het kiezen, tijd genoeg, rustig kunnen kijken en naar volle tevredenheid geholpen en een keuze gemaakt. Evenzo met een zonnebril een paar weken later!

Zeer prettig service, goed advies en vriendelijke specialisten.

Via een vriendin heb ik de winkel Stephan Optiek door gekregen. 1e keer daar bril gekocht en regelmatig controle. Goede service, deskundig advies. fijne mensen in de winkel.

Vriendelijke en deskundig personeel

Prettige ontvangst en ze nemen alle tijd voor je. Klant is koning. Kost wel iets, maar je krijgt wel waar voor je geld . Het is het waard.

top bedrijf

wil je goed advies en een top service, ga dan naar Stephan optiek.

fijne persoonlijke hulp gekregen, waarin ruimte bleef voor eigen mening

Rust tijd en ruimte om tot een weloverwogen beslissing te komen!

Heel goede ervaring.

Klantvriendelijk, goede service,

Gewoon een kei goeie zaak!

Stefan is een vakman, Anne-Lou en het personeel is altijd aardig en kundig.

Prima geholpen door alle personeel!

Goed en deskundig advies

Zeer positief, bij Stephan Optiek ben je altijd welkom. Ze geven een eerlijk en deskundig advies. Ze leggen goed uit welke verschillende mogelijkheden qua glazen er zijn.

Of ik nu 1 x in de week of 1 x per kwartaal binnenstap, er wordt altijd goed naar je geluisterd en altijd vriendelijk en belangstellend en altijd goed geholpen en niets opgedrongen wat je niet wilt. Geweldig advies.

Kundig

Zeer kundig en vriendelijk worden wij altijd geholpen. Met oog voor detail, altijd controleren en een kop koffie.

Deskundig en eerlijk advies!

Deskundig en zorgvuldige ogentest. Hierna alle tijd en een heel eerlijk advies met uitzoeken van montuur en glazen. Top!

Persoonlijk en warm

Fijn geholpen door een professionele medewerker die vol belangstelling en met focus mij geholpen heeft bij het kiezen van het juiste montuur en glazen. Ik wilde nu een bril voor het sporten, niet te duur en zonder multi-focus. Uiteindelijk kwam ik niet duurder uit dan een bril van een prijsvechter (noem liecer niet de naam), EN heb nu een betere kwaliteit.

Zeer professioneel team en erg vriendelijk

Super goede oogmeting gehad en dito bril waardoor ik nu heeeeerlijk ‘s morgens na mijn ontwaken direct mijn paradijs in kan kijken hier op Ibiza 😍

Goede service met zeer vriendelijk personeel

Zeer fijne en goede opticien, deskundige hulp waar je altijd terecht kunt.

Service super, pas tevreden als de klant het ook is zelfs na 10 bezoekjes

Super service

persoonlijke top service

deskundig advies

Altijd goede service en geholpen door vriendelijk personeel met een zonnig humeur.

Klantvriendelijk, tijd nemen voor, gastvrij en deskundig

Prettige ontvangst + jullie nemen uitgebreid de tijd voor jullie klant, daarnaast geven jullie ook aan of een montuur al dan niet iemand staat.

Heel goed en vriendelijk geholpen, top...

Heb nu tijdje bril, maar nog steeds niet aan gewend. Zeker buiten niet, maar ik blijf volhouden, hopelijk komt het goed. Groetjes Anke Ederveen...

Al jaren een heel tevreden klant. Top team en top winkel!

Mooie producten, goede vakkennis en fijne service

Wij zijn goed, vakkundig en met geduld geholpen aan zowel de passende contactlenzen als een leesbril. Met het advies en met beide producten erg blij. Kwaliteit in Helmond!

Prettig en goed geholpen

Klant was Is/was echt koning.

Aantal trefwoorden: Klantvriendelijk Professioneel Kunnen luisteren

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.