Een topper voor Helmond en omgeving

Erg prettig en heel vakkundig. Al het personeel is van hoog niveau. De brillen en lenzen zijn erg goed. Het gaat hier wel om een andere prijsklasse. Maar goede waar prijst zichzelf. :-)

Veel aandacht.

We hebben een mooie hippe bril voor onze dochter uitgekozen. Er is veel persoonlijke aandacht voor de klant vanuit Stephan en zijn collega's. Het is de totaal-ervaring, die het verschil maakt.

Top zaqk

Beste opticien in de regio. Ben al ruim 15 jaar klant, voor zowel lenzen als bril.

zeer tevreden met mijn 1e varifocale bril

het was even wennen (is mijn 1e varifocale bril) maar uiteindelijk zeer tevreden, de bril staat goed, past goed bij mijn gezicht, ik voel bijna niet dat ik een bril op heb, kortom zeer tevreden. I De service bij Stephan Optiek is geweldig, vakbekwaam en zeer vriendelijk personeel. Ik zou Stephan Optiek zeer zeker aanbevelen !

geweldig

geweldig

Goede en vriendelijke service.

Heel goed! Krijg veel complimentjes over het “hippe” montuur.

tevreden

Ben tevreden met gekozen bril montuur: heb ook meerdere complimenten hiervoor ontvangen.

Altijd klantvriendelijk, altijd kundig, altijd meedenken, prachtige collectie, tja wat wil een klant nog meer.

Is licht en draagt daardoor prettig

Super gastvrij, nemen de tijd voor een goede oogmeting en gedegen advies.

Je wordt door de mensen van Stephan Optiek bij de hand genomen in het hele proces. Eerst een zeer uitgebreide oogmeting met duidelijke uitleg over wat de uitslag van de meting is. Daarna wordt er samen gekeken naar welke bril bij jou past, waarbij ze goed aanvoelen wat jouw voorkeur en smaak is. Nadat je je bril op kunt halen ben je altijd nog welkom om je bril te 'fine-tunen'. En de koffie smaakt overigens ook erg goed 😉 Conclusie: zeer tevreden klant!!

Vriendelijke, persoonlijke en vakkundig geholpen met goed resultaat

Topservice, topbril

Zoals gewoonlijk topservice. Bril past perfect, veel complimenten over gekregen wat natuurlijk goed doet.

goede en gepaste hulp afgestemd op de persoon

wordt goed en gastvrij klantgericht geholpen zonder directe verplichtingen.

Super goed

Goede uitleg en zeer kundig super gave ervaring zeer persoonlijk

Zeer prettige zaak

Zeer fijne zaak met deskundige medewerkers. Prettige en fijne communicatie met klanten

uitstekende service en zeer klantvriendelijk

De tijd die genomen wordt voor een oogonderzoek is zeer prettig. He kiezen van de juiste bril en juiste glazen is heel deskundig. De bril die uiteindelijk wordt geleverd voldoet aan alle wensen.

Hier tevens ons nieuw mailadres theoentrudyvangameren@gmail.com

Goed/deskundig advies

Ik werd vriendelijk ontvangen. Kreeg een deskundige oogmeting. Met het uitzoeken van een nieuwe bril werd er goed meegedacht, wat heeft geresulteerd in een mooie bril, waar ik iedere dag nog steeds tevreden en blij mee ben. De kwailteit van de brilleglazen is uitstekend!

Goede service nemen de tijd voor je en een heel prettige sfeer

Nog steeds de perfecte bril!

Na lang zoeken vond ik bij Stephan Optiek de perfecte bril, klein en rood. Na 3 jaar ben ik nog steeds iedere dag blij met deze bril. Zojuist kreeg ik een mailtje voor een brillen servicebeurt. Daar ga ik zeker gebruik van maken, ik dank jullie voor de service (schroefjes) aandraaien en de mailtjes, vriendelijke groet,

Deze bril siert de afkomst van Stefan.

De persoonlijke aandacht is fijn,en je kunt altijd binnen lopen.

in een woord geweldig !

het kost wat maar dan is het ook helemaal goed vooral het zicht is veel beter onder alle omstandigheden

Vriendelijk, duidelijk en behulpzaam en een uitgebreide collectie brillen. Voor ieder wat wils!

Mijn ogen heb ik na laten kijken en verder was het aan mij wat ik verder wilde. En ik heb weer de nodige complimenten gekregen over mijn nieuwe rode bril ;)

Super fijn momteur

Veel keuze, fijne opticien. Zeer fijn monteur, zit goed op de neus,nergens drukplekjes. Zeker de volgende bril van Stefan optiek. Binnenkort even terug voor de apk:)

Top, erg blij mee

Hallo lieve mensen, Ik ben zeker heel blij met mijn bril. Hij draagt licht en fijn, het zicht is prima en hij staat overal bij. Super bedankt voor jullie goede advies (zowel voor de glazen als het monteur). Op dit moment blijft hij nog prima op mijn neus staan maar als dat minder wordt, kom ik graag even langs om wat bij te laten stellen. Ook mijn varifocus lenzen doen het prima. Vooral de mogelijkheid tot afwisseling van lenzen en bril bevallen me heel goed. Nogmaals dank en tot gauw. Lieve groeten, Anoek Boele-Loonen

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.