Gastvrij, kundig en meedenkend.

Ze staan altijd voor je klaar; Ze denken altijd met je mee; Ze zijn sterk in kennis en kunde; Ze hebben verdraaid goeie koffie.

persoonlijk en professioneel

Stephan en zijn team hebben verstand van zaken, zijn betrokken en hebben een prachtige winkel met een veelzijdig assortiment van schitterende monturen.

Fantastisch geholpen, je voelt je welkom

Mijn 3e bril hier gekocht. Erg prettige winkel. Ervaren mensen, fijne sfeer, goed geholpen, nemen alle tijd, kortom perfect !!

goede opticien

fijne optiek en goed advies!

Geweldige winkel met super medewerkers

Aardig! Geweldige service! Niets is teveel. Goed advies. Zorgzaam

Geweldige collectie geadviseerd door top verkopers...

Nog steeds ontvang ik complimenten over mijn mooie bril.... En ben er zelf ook nog steed zeer tevreden over...

Ik zie veel scherper.

Vanaf het moment dat ik de bril draag, kan ik veel beter/scherper in de verte zien. Ook van dichtbij voldoet de bril goed. Geen “streepje” in de glazen bevalt ook goed. Ik ben een tevreden klant!

Professioneel onderzoek en perfecte klantgerichtheid

Professioneel oogonderzoek . Bij het uitzoeken van de bril vakkundig , geduldig en heel gezellig geholpen .altijd een goede sfeer en heel vriendelijk personeel.

Excellente, betrouwbare service met oog voor detail.

Fijne lenzen in combinatie met excellent advies.

Altijd een perfekte service en persoonlijke behandeling

Je voelt je thuis bij Stephan Optiek door de persoonlijje aandacht, interesse en de zeer vakkundige advisering en produktkeuzes. Gewoon top

Professioneel apparatuur om de ogen te onderzoeken of ze nog goed zijn voor de lenzen.

Prima service en hoge kwaliteit

Prima service en hoge kwaliteit

Fantastisch

Na een dag beeldscherm werken geen vermoeide ogen en hoofdpijn meer. Goed vakwerk van Nick

Super goede service, ook met een beperkt budget!!

Ik dacht dat ik in een veel te chique winkel was beland. Maar ook voor mijn budget waren er mogelijkheden, en nu heb ik een kei mooie bril waar ik heel blij mee ben.

Prettige winkel met veel kennis

Mooie merken , deskundige hulp!

Prima geholpen

Voor de tweede keer een complete nieuwe bril gekocht. Behalve normale slijtage geen stukken gekend tot nu toe. Vriendelijk ontvangen met een kopje koffie. Zonder problemen kan ik binnenlopen om mijn bril even bij te laten stellen. Vooraf zijn mijn ogen goed nagekeken en getest. Top!

Slechte bril

Ik kan niets met die bril. Heb dat ook aangegeven. Draag hem dus niet

Beste Monique, Het is inmiddels alweer 4 jaar geleden dat je je Officebril bij ons hebt aan laten meten. Kort daarna ben je bij ons terug geweest en hebben wij uitgebreid besproken wat je negatieve én positieve ervaringen met deze bril tot dusverre waren. Je zou het nog even afkijken en ons op de hoogte houden. Heel jammer dat wij destijds niet meer de kans hebben gekregen om met een passende oplossing te komen. Excuses voor het ongemak, het spijt ons oprecht dat wij niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen. Team Stephan Optiek

Prettige omgeving waar kwaliteit opvalt. Na een aantal zonnebrillen voor het eerst hier een oogmeting voor een “gewone” bril waarbij ook de uitleg duidelijk was belangrijk om vertrouwen te krijgen en dat is dus bij deze goed gelukt.

Geweldig! Kundig en met alle aandacht!

Geweldig! Kundig en met alle aandacht!

Fijn en goed advies!

Erg blij met mijn nieuwe bril! Zit goed en past bij me. Een goed advies gehad voor iemand die alle monturen wel wil passen en dan gaat twijfelen.

Fantastisch leuke experts

Elk bezoek een feest, service met een lach en veel vakkennis!

Top bril en Top service

Nick heeft een goed kijk op wat voor bril bij iemand past. Terwijl het aanbod van brillen veelzijdig is, pakt hij de juiste modellen die bij bij passen uit het rek. Hij geeft je alle aandacht en tijd om de juiste keuze te maken. Dat is belangrijk want je koopt immers geen pakje boter. Al met al, ik ben blij met mijn bril en met jullie klantgerichtheid!

Kundig

Prettig en kundig geholpen!

Zeer kundig

Zeer goed, kundig en prettige medewerkers!!

Persoonlijk en betrokken, goed advies in een mooie zaak!

Over Stephan Optiek

JE OGEN ZIJN VAN HARTE WELKOM Jouw ogen zijn belangrijk. Met die gedachte gaan wij elke dag aan het werk. Als je bij ons binnenstapt tref je vriendelijke, gemotiveerde mensen. Specialisten die jou en je ogen willen verwennen. Die pas stoppen als jij het helder ziet. Daarbij ondersteund door de nieuwste technische hulpmiddelen, een berg ervaring, klantgericht stijlgevoel en natuurlijk een sprankelende collectie. Laat wat mindere ogen je niet weerhouden de juiste deur binnen te stappen. Bij Stephan Optiek in Helmond, daar zijn je ogen van harte welkom.