Alles was keurig verzorgd en zag er keurig uit

Van begin tot eind goed begleid

Lieve zorgzame mensen, fijn contact en ruimte voor eigen idee

Bijzonder mooi afscheid. Lief en zorgzaam personeel. Contact is prima gegaan, ruimte voor ideeën, invulling samenwerking zoals we graag hadden gezien. Respect en medeleven ,rode draad in de moeilijke dagen. Veel contact en zeer betrokken. Bijzonder fijne mensen.

Gewéldig

Had als eerste een oriënterend gesprek met Christine, dat was, begripvol, verhelderend en prettig. Het vervolg-gesprek kwam de maandag daarop (en .. door plots overlijden, eerder dan verwacht) bij Frank Post, en ook dat gesprek verliep goed, Frank bleek zeer empatisch en medelevend! Tot het laatst heeft Frank ons prima begeleid, en met raad en daad bijgestaan, en hij heeft (3 dagen later) zelfs al, al onze spullen bij me thuis afgeleverd! Ik had een zeer goede ervaring, en veel respect voor alle mensen die in de Olea-hof werken, doch behalve respect, neem ik m’n petje af voor Frank. Wát een fijne uitvaartleider is dat zeg!

Goede ervaringen helpen je en denken met je mee

Allemaal Lieverds ❤️

Keurig verzorgd

Eerste telefonisch contact op zaterdag te zakelijk, vond dat er te uitdrukkelijk over een (Dela?) uitvaartverzekering werd gesproken. Dit kan uiteraard ook liggen aan mijn emotie van het moment. Verder contact prima. Tijdens de herdenkingsdienst verliep alles goed en respectvol. Mevr.Jellema sprak en dit keurig. Eén absoluut minpunt was voor mij persoonlijk toen er tijdens het sluiten van de kist voor het merendeel van de familie wildvreemde mensen de kamer binnen kwamen. Tip: doe het sluiten van de kist buiten de openingstijden of zorg ervoor dat er iemand aan de receptie zit om te checken wie er op zo'n gevoelig privé moment binnenkomt. De bezoekers in kwestie konden er niks aan doen daar zij binnen openingstijden als vermeld op de kaart, binnen kwamen.

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een reactie te plaatsen. Tijdens het eerste contact met u als familie, wordt er door de uitvaartleider geïnformeerd naar eventuele uitvaartpolissen. Dit heeft als reden dat er nadelige financiële consequenties aan verbonden kunnen zijn (waaronder Dela polissen). Wij vinden het vervelend te vernemen dat u dit als zakelijk ervaren heeft. Fijn om te vernemen dat u de herdenkingsdienst als goed en respectvol heeft ervaren. Wij nemen uw punt van aandacht rondom het sluiten van de kist zeer ter harte. Bij een dergelijk gevoelig privé moment als het sluiten van de kist, is het van belang dat u dit in alle rust en ongestoord kunt doen. Bovenstaande hebben wij ook telefonisch met u besproken. Wij wensen u en uw familie veel sterkte voor de komende tijd.

Contact is persoonlijk, inlevend en proffesioneel.

Proffesionele begeleiding. Alles met respect en zorgvuldigheid.

Warm,professioneel.

Er werd heel goed ingespeeld op waar de overledene van hield.Zo ook zag alles er zeer verzorgd uit.Zowel de overledene als de ruimte waar de dienst werd gehouden.Het was een mooi, warm afscheid.Onze dank gaat uit naar Alize en haar collega's.

Goed geregeld

Luisterend oor, hele aardige mensen alles goed geregeld

Men was bij Oleahof vriendelijk en geduldig, correct en accuraat.

Ik heb er niet veel meer aan toe te voegen. Behalve dit: Op deze manier hebben we goed afscheid kunnen nemen van onze geliefde vader. Heel belangrijk dat deze laatste dienst zo mooi is verlopen en kunnen we op het proces daarnaar toe met een goed gevoel terugkijken.

Fijn opgevangen, goede begeleiding.

Iets minder vond ik dat mijn achternaam op de "Overeenkomst van de uitvaart" onjuist was vermeld. Bij vertrek met de kist uit het gebouw, had de uitrijplaat minder stijl mogen zijn. Verder niets dan lof.

Deskundige begeleiding in een nare tijd

Zeer deskundig en goede en meelevende uitvaartverzorging. Suset, dank je wel. Ook voor het luisterende oor

Zeer behulpzaam, meelevend en professioneel.

Ondanks het grote verdriet werden wij heel kundig en zeer professioneel, meelevend en behulpzaam begeleid om tot een waardige afscheidsceremonie te komen. Onze grote dank daarvoor.

Fijne begeleiding en meedenken. Veel zorgen wegnemend.

Fijne en duidelijke begeleiding.

Alles is perfect verlopen

Er wordt met aandacht geluisterd naar de wensen van de familie. Wat mogelijk is wordt uitgevoerd. Alles loopt tijdens de uitvaart op rolletjes. Je wordt helemaal ontzorgd.

Zeer persoonlijke benadering.

Dienstverlening en persoonlijke benadering heeft Oleahof, hoog in het vaandel staan. Alle ruimte gekregen,om de uitvaart, in te vullen zoals wij het wilden. Kijk met een goed gevoel terug.

Gewoon precies zoals het besproken is.

Helaas al meerdere uitvaarten moeten meemaken, in deze zelf de regie om mijn partner uitgeleide te doen. Samen met Alize en onze pleegdochter Marina alles uitgedacht en op papier gezet. Alize wist dit prima in de juiste vorm tot resultaat te brengen .Daarvoor is onze dank zeer groot. En wat een schitterend mooie baarwagen op de algemene begraafplaats. Ook alle bloemstukken en boeketten vonden daarop naast de kist een plekje.

Een hele fijne ervaring

Ik heb de uitvaartzorg van het Oleahof als zeer prettig ervaren.

Empathisch, deskundig en professioneel

We hadden in een hectische week veel aan onze uitvaartbegeleidster, ze schatte ons goed in en vertaalde alle informatie in hapklare brokken. Erg fijn dat er meegedacht wordt in zware tijden!

Geweldig service waarbij empathie en geduld hoog in het vaandel staan

Het was super goed geregeld en uitgelegd. Suset heeft de uitvaart met alles erom heen onwijs goed uitgelegd en geregeld. Wij waren zeer onder de indruk van het oleahof in het algemeen maar van Suset in het bijzonder

alles goed geregeld

Prima, alles is goed verlopen. Communicatie duidelijk.

Tot in de puntjes geregeld.

De crematie is van A tot Z. goed geregeld. Aan alles is gedacht, over meegedacht.

Warm en sfeervol

We zijn goed begeleid op alle vlakken. Mooie zaal wat er uit ziet als een huiskamer. Foto’s en muziek op goede timing afgespeeld, echt super. Helpen met de verzorging, daarin ook een goede begeleiding gehad.

De uitvaart heeft naar alle tevredenheid plaatsgevonden.

Fijne begeleiding, goede adviezen. Alles heeft volgens onze wensen plaatsgevonden. Stijlvolle locatie. Zowel Julianadorp als Den Helder.

Goed gesprek gehad en professionele uitvoering.

Ijsselmeerstraat 63 a

1784MB Den helder

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.