Goed contact met Cristine

We zijn tevreden en het was fijn dat we ook onze eigen inbreng konden doen , we werden goed geholpen met vragen en de afhandeling was netjes👍

Ondanks het verdriet, geweldig.

Het verdriet dat ik kon delen met Christine Jellema en het meedenken van de mogelijkheden hebben wij als zeer waardevol ervaren. Ook de andere medewerkers hebben er voor gezorgd dat wij een heel warm gevoel aan het afscheid hebben over gehouden.

Uitstekende organisatie

Zeer positieve ervaring!

Perfect zeer mooi

Alles was perfect en zeer mooi geregeld.

Met aandacht en zorg geholpen.

Warm respectvol begripvol

Van het begin tot het allerlaatste moment hebben jullie de puntjes op de i gelegd. Zo warm en begripvol. Ik kijk terug op een mooi afscheid van mijn allerliefste echtgenoot , dank jullie wel!!

Geweldig!

Wij hebben de uitvaartzorg, met Suset als uitvaartleider, als zeer prettig ervaren. Echt ontzorgen, meedenken, betrokken, flexibel, professioneel... en zeer begaan met de nabestaanden. Ook het last minute aangeleverde filmpje kon tijdig omgevormd worden zodat dienst volmaakt kon worden afgesloten. Super Dennis!! Ook tijdens de bezoekjes tot aan de uitvaart werden we zeer vriendelijk ontvangen en werd aan onze wensen voldaan. En niet te vergeten de mannen van de verzorging. Zij hebben mijn zwager op een perfecte manier de gelegenheid gegeven daar aan mee te helpen.

Mijn ervaring bij de uitvaart van mijn vader en moeder, kan ik niks anders zeggen dat oleahof is perfect is. Zeker omdat de sfeer zeer aangenaamd is en straalt rust uit. De uitleg hoe en wat geregeld moet worden is ook goed. Personeel ook vriendelijk.

Fijn betrokken medewerkers

We zijn goed begeleid in het hele proces. De medewerkers waren betrokken geduldig en vriendelijk.

Heel goed

Zie boven

Alles goed geregeld

Alles netjes en goed geregeld. Kunnen terug kijken op een waardig afscheid.

Een enorm mooie plek om je dierbare haar of zijn laatste eer te betonen.

Een geweldig mooi uitvaartcentrum, waar lieve mensen werken om jou te begeleiden in het verdriet en de weg naar een mooie afscheid voor je dierbare.

Een goede en betrokken begeleiding

Een goede en betrokken begeleiding Alles goed kunnen doorspreken, het is gegaan zoals de bedoeling was.

Alles top geregeld.

Persoonlijk en warm. Dit mede door de wijze waarop Suset het heeft ingevuld. Nogmaals dank, Suset. Verder wordt er goed meegedacht waardoor het voor ons makkelijker werd en wij op een mooie wijze afscheid konden nemen.

Betrouwbaar en vertrouwd

Een vertrouwd adres in Den Helder waar we afscheid hebben kunnen nemen van onze moeder. Het was fijn Alize te hebben als steunpunt in deze lastige dagen.

Professionele zorg

Professionele en betrokken zorg.

Uitstekend verzorgd

Afspraken worden nagekomen, alles keurig verzorgd en geen onverwachte problemen tegen gekomen. Kortom uitstekend.

warme respectvolle begeleiding in een trieste tijd

Warm, lief, betrokken en behulpzaam, niet alleen de uitvaartleider Frank, maar het hele team. Er is goed geluisterd naar de wensen die wij voor onze moeder hadden en meegedacht in oplossingen. Wij kijken terug op een mooi, respectvol en waardig afscheid. Heel erg bedankt voor de goede zorgen.

Uitvaart: precies op maat.

Mijn moeder en onze oma/grootje kon haar uitvaart helemaal zelf regelen met de uitvaartbegeleider Frank Post. In een fijn gesprek werd alles besproken, was er ruimte voor eigen wensen en was er vooral veel warmte. Er werd precies aangevoeld wat mijn moeder wilde. Daar kijk ik met veel liefde op terug. Door dit warme gesprek werd de uitvaart een uitvaart op maat. Het persoonlijke woordje van Frank, waarin hij mijn moeder zo mooi herinnerde, de verzorging van de gasten en de warmte naar ons toe, maken het voor ons een onvergetelijke dag. Frank, bedankt voor alles!

Ik heb het als een voorrecht ervaren om iemand als Frank Post als uitvaartleider van de Oleahof te hebben leren kennen. Na het overlijden van een innig geliefd kind word je door verdriet overmand en sta je in een staat van machteloosheid met lege handen. De wijze waarop Frank mij door de moeilijke periode voorafgaand aan de begrafenis van mijn zoon Lennart heeft geloodst heeft mij diep geraakt. Heel veel dank daarvoor.

zeer goed geregeld

Er wordt goed geluisterd en meegedacht naar de nabestaanden en op een respectvolle wijze.

Geeft veel vertrouwen voor een goed geregeld en correct afscheid.

Ik vond de flexibiliteit en het persoonlijke contact van de uitvaartbegeleidster Suset van Lieshout meer dan prettig. Ze heeft alle ruimte gegeven voor de invulling van het afscheid, zelfs als deze nog ter plekke wijzigde. Groot compliment voor Oleahof en de werknemers. Een steun in de chaotische tijd vlak na het overlijden.

Meedenkend, zoeken naar oplossingen, er kan veel op korte termijn.

Een goede samenwerking waarbij wordt meegedacht en oplossingen worden aangedragen. Communicatie per telefoon en mail verloopt naar wens. Begeleiding nabestaanden wordt op een goede en zeker prettige manier uitgevoerd. Alles is mogelijk als het maar vroeg genoeg aangegeven wordt. Locatie Den Helder is goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. Prima verzorging bezoekers. Mooie zalen om afscheid te nemen. Medewerkers gaan zeer respectvol om met bezoekers. Ondanks de droevige gebeurtenis een goed gevoel aan over gehouden.

Verzorgt tot in de details

Ondanks het feit dat ik het bizar vind dat je 1 dag na het overlijden van, in mijn geval, mijn vader meteen de uitvaart moet bespreken dit keurig gedaan wordt. In een ontzettend mooi gebouw en zeer bekwame medewerkers.

Cowboys ,

De ervaring op de website zijn zeer lovend. Des te groter de teleurstelling.Bezorgde bloemen verdwijnen, vazen verdwijnen. Rouwkaarten worden scheef en niet correct geprint.Als je dit beleefd aangeeft word je afgesnauwd omdat er geen standaard kaart is uitgekozen. Het draaiboek voor de uitvaart wordt niet correct afgedrukt. Bij het verlies van een dierbare letten veel mensen niet goed op of hetgeen wat wordt gefactureerd juist en correct is. De facturering bij de Oleahof is verre van juist en correct. Zo worden bij iedere klant zeer hoge kosten doorbelast voor het instellen van drukpersen terwijl er geen drukpersen zijn. Alleen het doorbelasten van daadwerkelijke kosten is wettelijk toegestaan. Verder brengt men achteraf allerlei extra kosten in rekening voor zaken waar geen opdracht voor is gegeven. Men brengt kosten in rekening voor zaken die niet op de begroting stonden aangegeven. Men brengt kosten in rekening waar geen diensten voor zijn verricht. Men brengt kosten in rekening voor zaken waar nimmer mee akkoord is gegaan. Klachten worden niet behandeld althans men maakt eerst afspraken waar men later op terugkomt. ( lees: zodra men de afgesproken betaling binnenheeft wil men alsnog zaken in rekening brengen voor diensten die niet zijn verricht, zaken waar niet mee akkoord is gegaan, zaken die niet op de begroting stonden en voor kosten die niet zijn gemaakt). Vervolgens weigert men in gesprek te gaan. Het ontbreekt Oleahof aan iedere vorm van zelfreflectie. De reden waarom er geen negatieve berichten op de website staan is inmiddels ook duidelijk, deze mensen mogen eenvoudigweg geen review indienen. Dit terwijl een klacht een kadootje en een leermoment is. Helaas moet het nu via de ombudsman en radar waar al hele uitvaartbranche dossiers liggen. Jammer wij hadden graag gezien dat men excuses had aangeboden en dat men de afspraken was nagekomen. Het verlies van een dierbare is al erg genoeg. Om dan geconfronteerd te worden met cowboys is verschrikkelijk

Geachte, Wij betreuren het zeer dat u langs de door u gekozen weg uw opmerkingen en klachten over onze uitvaartorganisatie kenbaar heeft gemaakt. Vooral ook omdat uw verhaal in schril contrast staat met de warme woorden van dank, waardering en complimenten die onze uitvaartleider Suset van Lieshout van u, uw familie én belangstellenden in ontvangst mocht nemen na de afscheidsplechtigheid in de Oleahof. Wij hebben u meerdere malen uitgenodigd voor een gesprek maar helaas zag u geen aanleiding hierop in te gaan. Wij betreuren dit bijzonder. Met name omdat wij uit jarenlange ervaring weten dat er een groot verschil waarneembaar is tussen het moment van de negatieve ervaring en hoe er op een later tijdstip tegenaan wordt gekeken. In genoemd gesprek zouden wij al uw aantijgingen kunnen weerleggen maar helaas ontneemt u ons deze mogelijkheid. Het doet ons ook pijn dat u met uw reactie afbreuk doet aan de door ons altijd beoogde zorg en toewijding waarmee wij ons bijzondere werk verrichten. Namens alle betrokken en teleurgestelde medewerkers van Oleahof Uitvaartzorg, J. Dop

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.