Zeer goede service

Zeer deskundig en vriendelijk personeel, die er mede voor gezorgd hebben dat onze broer, oom, opa een waardige en mooie uitvaart heeft gekregen.

Het was een mooi afscheid

Alles was prima geregeld. Alles ging in goed overleg. Suzet kwam heel warm en betrokken over, ook na de uitvaart nog een fijn gesprek met haar gehad

Zorgzaam

Wat was het allemaal met de grootste zorg geregeld Heb de mensen die er werken ervaren als heel betrokken

Professionele maar persoonlijke uitvaartzorg.

Goede begeleiding gehad en een keurige en respectvolle begrafenis.

Prima begeleiding

Het enige minpuntje vond ik, dat er niet direct een alternatief geboden werd voor een nazit vanwege een geplande verbouwing, en dat wij daar zelf op moesten aandringen. Overigens was dat daarna wel goed afgelopen.

Optimale ontzegging onder moeilijke omstandigheden.

Kan mij geen betere ontzorging voorstellen. Was ook erg onder de indruk van de opnames (op MP4) welke een bijzonder accurate en gevoelige weergave bleken van onze uitvaart. Tevens was een attentie voor onze kleinkinderen bij de crematie een extra +. Mijn welgemeende en bijzondere dank ook aan de uitvaart begeleider Mevr. Jellema die extra cachet gaven aan een uitzonderlijke dienst.

Goef

Meedenkend!

Netjes verzorgd

Het uitvaartcentrum heeft absoluut niet de kille uitstraling die men bij een uitvaartcentrum zou verwachten, vriendelijk en meedenkend personeel. Kortom de uitvaart van mijn moeder naar volle tevredenheid geregeld.

Mooi

Wij werden goed geholpen en begeleid. Veel geduld van de medewerkers

Alles perfect geregeld

De uitvaart van mijn moeder ( Gladys Hart) was vanaf het begin tot het einde heel erg goed geregeld. Heel erg bedankt namens mij (Fred) en Jacqueline Vriendelijk groet Fred Martinez

Warm, respectvol en meedenkend

In een moeilijke periode is het heel fijn als je bij de hand wordt genomen. Samen met Christine hebben wij een mooi passend afscheid kunnen organiseren. Van het moment vlak na het moment van overlijden van mijn moeder tot aan de nazorg, fantastisch! Dank voor alle medewerkers!

Zorgvuldig en betrokken

De begeleiding was op een prettige en zorgvuldige wijze verzorgd.

Betrokken

Alles wat we besproken hebben kon uitgevoerd worden.

Service en ontzorging zijn maximaal.

Gedurende het hele traject staat alles in het teken van eerbied en respect voor de overledene. Op de achtergrond wordt gewerkt aan het ontzorgen van de nabestaanden en het uitwerken van de uitvaart. Zeker in het begin, als alles nog onbekend is en het verdriet maximaal is, is het heel belangrijk dat je goed wordt opgevangen. Nogmaals bedankt Oleahof.

We kijken terug op een mooi afscheid en een prettige begeleiding

Het contact met uitvaartleider Mevr. Suset van Lieshout is als zeer prettig ervaren. Deskundig en rustig zijn alle zaken goed geregeld. Ook de begeleiding tijdens de afscheidsbijeenkomst verdient een pluim. Al met al, ondanks de droeve gebeurtenis, een mooi afscheid.

uitstekende service

mijn ervaring is , dat er goed naar je geluisterd wordt, en de medewerkers zijn begripvol en meegaand, ondanks de beperkingen die we nu ondervinden. we voelden ons welkom in het oleahof, en vonden daar altijd een luisterend oor, als dat nodig was, hoe vaak of wanneer dan ook. Ook toen alles achter de rug was, werden we gebelt hoe het met ons ging, en of we nog ergens hulp bij nodig hadden, wat wij als zeer fijn ervaren hebben. jullie zijn toppers.

Ik zag er tegenop, maar door een goede uitleg gerustgesteld.

Alles was volgens aangaande afspraken keurig geregeld. Mijn familie (ook van buiten Den Helder) was zeer te spreken over het geheel. Vooral de kop koffie/thee liep als een trein en bediening zeer professioneel en aardig, Tevens het vervoeren van onze overleden zuster, door familie naar de gereedstaande begrafenisauto, vond men indrukwekkend. Het laatste afscheid was emotioneel. Top voor de man die voor de auto liep, met de foto van mijn zuster. Het gaf een ieder een goed gevoel. Mijn zuster heeft een goed leven gehad en een mooi afscheid. Alles netjes en respectvol verlopen. Met dank van mijn familie aan personeel Oleahof.

Goed geregelde uitvaartdienst

goede communicatie vriendelijke personeel mooie locatie goede zorg geleverd voor de overledene uitvaartdienst was zeer goed en de verzorging van muziek en foto’s tijdens uitvaartdienst was zeer naar tevredenheid

Vakkundige zorg met vriendelijke en persoonlijke aandacht

We zijn heel vakkundig en vriendelijk geholpen voor mijn vaders uitvaart. We hadden enige tijd geleden al een eerste gesprek gehad. Daar konden we na mijn vaders overlijden op voortborduren. Hele fijne persoonlijke aandacht en betrokkenheid van Suset. Zo werd voorgesteld om vanwege het kleine gezelschap de dienst in één van de koffiekamers te houden in plaats van de aula. De intiemere sfeer zorgde voor een persoonlijk afscheid waar we zeer tevreden en met een goed gevoel aan terug denken.

Een zeer professionele uitvaartvereniging, met hele lieve mensen in dienst.

Goed, correct geholpen

We zijn goed en correct geholpen voor, tijdens en na mijn vaders uitvaart. Er werd meegedacht, betrokkenheid getoond en onze wensen werden ingewilligd waar mogelijk.

Respectvol

Tot in de puntjes geregeld

Zeer warme benadering.

De uitvaart was naar wens en keurig geregeld.De persoonlijke aandacht en betrokkenheid van de uitvaartbegeleidster hebben we als zeer prettig ervaren.

Ze nemen je alle zorg uit handen op een zeer professionele en vriendelijke wijze

Rustig, vriendelijk en vertrouwenwekkend

heel goed verzorgt en behulpzaam bij alles

goed geregeld en behulpzaam

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.