Vriendelijk en respectvol verzorgd.

Onze wensen werd netjes en correct voldaan. Alles was bespreekbaar en mogelijk. Mooie locatie, schoon en sfeervol. Fijne medewerkers erg betrokken allemaal.

De begrafenis van mijn moeder was goed geregeld, helemaal zoals zij het gewild zou hebben.

Er werd rustig de tijd genomen om de begrafenis van mijn moeder te bespreken en om zo veel mogelijk tegemoet te komen aan onze wensen. De begrafenis zelf was waardig en respectvol.

Alles zeer goed verzorgt

Prettige mensen en alles liep goed

Meedenkend/zorgzaam van begin t/m eind

Een uitvaart is nooit leuk. Dan is het lekker dat een uitvaartverzorger je goed en zorgzaam behandeld. En meedenkt hoe de uitvaart verzorgd kan worden en ook daarna nog voor je klaarstaat. Dit is bij oleahof zeker het geval.

Vriendelijk ,goed,en netjes verzorgd

De verzorging van zowel de overledene als de uitvaart zelf was goed en netjes verzorgd. Mee levend en zeer vriendelijk.

Begrijpend en kundig begeleid naar een mooi persoonlijk afscheid

Er is goed geluisterd naar onze wensen en goed op ingespeeld met alle mogelijkheden van Oleahof. Dit gaf ons vertrouwen en rust om de leiding over te dragen.

Professioneel, betrokken en zorgzaam

Wij kijken met een goed en warm gevoel terug van de dag van overlijden van onze vader, schoonvader en opa tot en met de uitvaart. De medewerkers van Oleahof zijn professioneel en betrokken.

Prima geregeld

Alles tot in de puntjes verzorgd. Alle lof daarvoor.

Goed opgevangen

Netjes en verzorgd.

een mooie correcte uitvaart

Goede ontvangst. Ruimte mooi en verzorgd ingedeeld. Binnentuin aansluitend aan de ruimte geeft een mooi beeld. punt van kritiek. Was een bril bij mijn moeder opgezet die niet van haar was. Dit is na melding snel opgelost.

Uitstekend!

Goed intake gesprek Goede begeleiding Liefdevol Respect

Fijne samenwerking met een lach(omdat wij zo zijn)en veel respect

Alles netjes en met respect verzorgd,fijn contact met Christine Jellema en mooi nog de mogelijkheid voor extra muziek bij het graf.. bedankt!

Prettig geholpen

Een hele fijne ruimte om afscheid te nemen en samen te zijn met je naasten.

de uitvaart van mijn vrouw was zeer goed verzorgd

heel goede en correcte begeleiding ,alles kon in overleg geregeld worden ,ook voor de kinderen. Een heel mooie en ontspannen uitvaart.

Professioneel met warmte en medeleven

Alize heeft ons heel goed geholpen in de week na het overlijden van onze vader. Gaf goede tips en advies voor het condoleren en de afscheidsdienst. We kunnen hier met een goed gevoel op terug kijken en zijn haar daar heel dankbaar voor.

Heel mooi alles geregeld.

Vanaf begin tot het afsluiten, alles correct en in overeenstemming met de wensen geregeld, open voor vragen en mogelijkheden..

Geweldige service vanuit het personeel

Eerste gesprek helder en duidelijk, denkt mee en beider vervolgens service, niets is te veel en stelt daarmee de klant zeer op haar/zijn gemak.

Vriendelijke en prettige sfeer

Behulpzaam, vriendelijk, duidelijke en heldere communicatie Er kan snel geschakeld worden.

Warm en liefdevol

Terwijl we met veel verdriet veel vragen en wensen hadden. Was daar een luisterend oor, zo ontzettend warm en liefdevol personeel. De uitvaart was tot in de puntjes perfect verzorgd. De Oleahof geeft een warm huiselijk gevoel.

Een fijne organisatie in verdrietige omstandigheden

Vanaf het eerste contact tot en met de uitvaart hebben wij Oleahof als een fijne organisatie leren kennen. Precies op het juiste moment de juiste zaken regelen in zo’n heftig proces is wat je verwacht van een uitvaartverzorger en dat hebben zij meer dan waargemaakt.

Zeer goed verzorgd

Prettig gesprek , goede afspraken kunnen maken, alles steeds in overleg, perfect uitgevoerd.

Medeleven en vertrouwen

Wij hebben de begeleiding als zeer warm, respectvol en met veel rust ervaren.

Super geregeld

Van begin tot het eind betrokkenheid.

Gewoon goed

Goede ontvangst, prima uitleg, prima afrondend gesprek, service is dus uitstekend. Sfeer volle uitvaart en een goede sfeer in de koffiekamer, het ontbrak ons aan niets.

Gaf precies de steun die nodig was

Uw begeleiding in een emotionele en hectische tijd was vriendelijk, helder, leidend en plooibaar

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.