Zeer professioneel, fijne begeleiding

Vanaf het eerste contact direct een goed gevoel, zeer professioneel ingesteld, met gevoel voor nabestaanden en het vermogen om Ad-hoc aanpassingen te doen aan het afgesproken programma..

Uitstekend geregelde uitvaart

De uitvaart van mijn vader is verzorgd door de Oleahof. Vanaf het eerste contact tot op de dag van de uitvaart zelf uiterst vriendelijke medewerksters ontmoet, die alle tijd voor ons namen en ons goed hebben geholpen. Keurige en professioneel geregelde uitvaart zelf. Ook na afloop nog prettig en professioneel in de verdere afhandeling.

Zorgzaam en heel warm

Lieve mensen, Wat een lieve aardige en ontzettend zorgzame mensen zijn jullie. Vanaf de dag van aanmelden tot aan de uitvaart hebben jullie ons bijzonder bijgestaan en geholpen. Heel veel dank daarvoor. Jullie steun en zorg helpt ons om het verdriet te dragen. Jan en Bernadette De ouders van Carlijn

geweldig

de uitvaart van mijn vader, dhr. J.J. Lahnstein, is prachtig en hartverwarmend verlopen. Alle wensen vanuit de familie zijn gerealiseerd en de uitvaart was precies wat wij onze vader toegewenst hebben. Wij vonden het ontzettend fijn dat jullie een uitzondering gemaakt hebben om onze moeder onverwachts als 31ste persoon toe te laten, ondanks de corona maatregelen. De begeleiding door Frank, Dennis, de medewerkers van de receptie en de catering hebben wij als zeer positief ervaren. hartelijk dank voor jullie inzet en begeleiding namens mijn moeder en mijn zussen en broer en de rest van de familie..

Goede begeleiding

Goede begeleiding, luisterd oor, alles is mogelijk wij waren dik tevreden.

Prima en vooral waardig geregeld.

Heb het ervaren als zeer prettig op een naar moment.

Geruststellend dat je het allemaal uit handen kan geven

Geruststellend dat je het allemaal uit handen kan geven. Zoveel zorg en aandacht, respectvol.

Zeer goede ervaring, zorgzaam en heel betrokken.

Mijn ervaring: In een tijd, waarin je wordt geleefd, is het zo fijn dat, je mensen om je heen hebt, die je op een goede manier begeleiden. Wij mochten heel veel warmte en begrip ontvangen. Groet Ena

Met veel respect & inlevingsvermogen, liefdevol afscheid kunnen nemen

Ondanks de Covid-19 hebben we respectvol afscheid kunnen nemen van onze (schoon)vader, opa, dit helpt ons bij de verwerking van dit plotselinge verlies....... Goed inlevingsvermogen vermogen van Frank de uitvaartleider, welke de dienst geheel naar onze wens heeft geleid. Van begin tot t eind. De geluidsman ( Dennis Pool ) heeft ons fantastisch geholpen door assertief te reageren op onze muziek wens en foto collage. ( scheelde veel stress). WE-transfer is perfect programma om bestanden over te zetten, goede tip van Frank. Dank namens de gehele familie

Professioneel en menselijk.

Ik vind dat Oleahof een zeer professionele uitvaartzorg levert, maar nog belangrijker vind ik dat dit op een persoonlijke en medelevende manier gebeurt. Niks dan lof voor de menselijke begeleiding onder voor de cliënten emotionele omstandigheden.

Mooie uitvaart in moeilijke tijden.

Als familie werden we erg goed begeleid en ondersteund bij het regelen van een waardig afscheid voor onze broer. Onder de geldende corona regels perfect geregeld om veilig maar toch ook heel intiem een mooie dienst te kunnen hebben. Ondanks dat het kort was toch kunnen spreken met de meeste aanwezigen en te kunnen delen in herinneringen. We zijn dankbaar dat we dit zo mooi en puur hebben kunnen houden voor onze broer en in het licht van zijn wezen.

enorm goed geregeld

heel goed

Wij zijn allemaal zeer tevreden , iedere dag werden wij hartelijk ontvangen om bij mijn vrouw en moeder op bezoek te komen. Bij vragen werden wij goed en vakkundig te woord gestaan , heel fijn in deze moeilijke tijd. Een prachtige rouw kamer met uitstekende verzorging .

vriendelijk, vakkundig en zorgvuldig

Men neemt de tijd om je wensen zorgvuldig uit te werken.

Kort maar toch warm afscheid van iemand waarvoor jaren gezorgd

Door een steeds kleiner wordende kring van familie, vrienden en belangstellenden is het prettig toch goed begeleid te worden in het organiseren van een waardig afscheid waarmee recht wordt gedaan aan de wens van de overledene.

Complete, warme, persoonlijke zorg voor de overledene, maar ook voor de nabestaanden.

Wij als nabestaanden hebben de zorg na het overlijden van mijn vader als compleet, warm en persoonlijk ervaren. Wij kijken er met een goed gevoel op terug.

Door een persoonlijke aanpak een mooie uitvaart.

Zeer respectvol. Midden in de nacht vol gevoel opgehaald en zelfs voor de auto uit lopen op dat tijdstip gaf ons het gevoel dat we speciaal zijn. Erg mooi. Ook het regelen van de uitvaart ging bijna als vanzelf door de prettige en rustige begeleiding.

Keurig verzorgd en een waardig afscheid

Wij hebben het contact met Oleahof en met name Alize als heel prettig ervaren. De uitvaart van mijn schoonmoeder is in overleg netjes voorbereid en op gepaste wijze uitgevoerd. Wij kunnen terug kijken op een waardige uitvaart.

Wij zijn ondanks deze raare tijd ivm Corona zeer tevreden over hoe wij geholpen en begeleid zijn door Frank Post, hij is professioneel en geduldig.

Vriendelijkheid, ervaren in het begeleiden en organiseren van uitvaarten en behulpzaam.

Wij zijn goed begeleid bij het organiseren en het uitvoeren van de uitvaart van onze moeder. We kregen alle gelegenheid om onze wensen daartoe kenbaar te maken en deze werden, voor zover de corona maatregelen dat toelieten, gerealiseerd. Fijne en vriendelijke medewerkers.

Mooie intieme afscheidsbijeenkomst

Wij hebben in de Oleahof een mooie, intieme afscheidsbijeenkomst voor onze moeder gehouden. Daarbij zijn we heel goed begeleid door de uitvaartverzorger, waarbij alles mogelijk was. Mede door de uitstekende sfeer in de Oleahof, de catering en de verzorging van beeld en geluid, kijken wij met een zeer voldaan gevoel terug op het afscheid van onze moeder.

Ondanks de corona, toch een mooie uitvaart van onze moeder gehad.

Ervaren en aardig personeel. Mooie locatie, en mooi ruim. Mooie kamers voor de overledene.

Liefdevol professioneel

Mede door jullie liefdevolle en hartverwarmend personeel en Prachtige locatie een mooi en eervol afscheid kunnen nemen van onze zo geliefde vader. Dank jullie wel

Deskundige en warme begeleiding bij het afscheid

Ondanks dit Corona tijdperk weet oleahof het afscheid in goede banen te leiden en te zorgen (en ontzorgen) voor een afscheid zoals wij dat gepland hadden. Onze complimenten voor het hele team.

Onze ervaring in twee woorden; professioneel en betrokken.

Het afscheid van onze moeder, G. Molenaar - de Graaf was mooi, ingetogen en in een fraaie ambiance in de Oleahof. Dat haar drie kleinzonen elk een herinneringswoord spraken, was ontroerend. Er waren liederen van Wim Sonneveld, Jacques Brel en Jenny Arean met Frans Halsema. Maar, wat de dienst zo mooi afgerond maakte, waren de verbindende woorden van mevrouw Christine Jellema. Zij slaagde erin de sprekers met goede samenvattingen en troostende woorden aan elkaar te praten en zorgde zo voor eenheid en samenhang. Complimenten.

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.