Zoveel lieve betrokken en kundige mensen in een mooie locatie

In december 2016 overleed mijn moeder. Christine en team hebben toen bijgedragen aan een intense maar warme uitvaartbijeenkomst. Half juli 2021 overleed mijn vader Gé IJzerman. Christine was gelukkig net terug van vakantie en kon ook nu weer de uitvaart en alles er omheen begeleiden. Het ophalen van mijn vader uit Den Koogh, het verzorgen en opbaren in de Duinkamer en alle voorbereidingen voor de bijeenkomst verliepen in prima harmonie. Ondanks en door Corona was het een andere situatie met max 100 personen, maar wel live stream mogelijkheden. Alles verliep precies zoals mijn vader en wij het voor ogen hadden. Ondanks de trieste aanleiding was er een prettige sfeer, waarbij ook aandacht was voor humor. De vier kleinkinderen (10, 8, 7 en 5) vonden het een intense belevenis, met natuurlijk verdriet, maar bovenal een saamhorig gevoel.

De kunde bezitten om elke uitvaart in te vullen naar de wensen van de nabestaanden.

Medeleven en medewerking gaan gepaard. Elk detail kan uitvoerig besproken worden rekening houdend met een goede soepele passende uitvaart. Jammerlijk veel ervaring met uitvaarts maar oleahof is in een samenwerking zeker de boventoon en in mijn ervaring de betere.

Voor ons was het een onvergetelijke dienst.

Een Zorgeloze dienst was het, wij zijn er nog steeds enorm te vrede mee hoe alles is verlopen. Het contact met Frank Post ervaren wij als zeer prettig. Net als alle medewerkers van het oleahof. Dank jullie wel hiervoor !

De uitvaart in zijn totaliteit was meer dan perfect geregeld. Het opbaren thuis was top zoals ook de dagelijkse controles van de overledene.

Tot in de puntjes alles goed geregeld.

Wij hadden Suset als uitvaartgeleider. Super zoals alles werd geregeld en niets was te veel. Erg mooie dient geworden nogmaals onze dank hiervoor. Familie Snip

In alle gesprekken ter voorbereiding en de bezoek regeling en de complete afhandeling en nazorg zijn wij zeer tevreden. Ook de bezoekers waren zeer tevreden over het geheel en de accommodatie en de mogelijkheden hier in Den Helder

Zeer goede dienstverlening

Warm contact met Suset, luisterde uitstekend naar de wensen en zorgde dat het geregeld werd.

Goede begeleiding

Prettige omgang met frank, alles was goed geregeld

Een tot in de puntjes verzorgde uitvaart. Mijn complimenten !!

Ik herhaal het nog maar even . . . Het was een hele mooie uitvaart. Dat deed ons goed. IK en ook de kinderen en kleinkinderen waren bijzonder tevreden over ds hele uitvaart. Het heeft me troost gegeven. Ik persoonlijk al u van harte aanbevelen bij vrienden, familie e.a. Met vriendelijke groet, Bedankt voor uw inzet en betrokkenheid. Gerard Oukes.

goede zorg

zijn medelevend luisteren goed naar je en regelen alles goed

Goed geregeld. Van begin tot eind.

Tevreden hoe alles is verlopen. Alleen tijdens de dienst was het minder prettig dat je tegen het personeel aankeek, die er stonden te praten. Een afscherming/gordijn of iets dergelijks zou wat fijner zijn. Maar voor de rest geen opmerkingen.

Een zorgeloze uitvaart dankzij de begeleiding van Oleahof

Alle contactmomenten met het Oleahof waren zeer waardevol en de begeleiding van de begrafenis onderneemsters was super. Het Oleahof is in al onze wensen tegemoet gekomen en heeft overal over meegedacht. Mijn familie en ik zijn uiterst tevreden.

Respectvol

Van het begin tot het einde was de uitvaart van onze vader goed georganiseerd en respectvol begeleid. De communicatie was duidelijk.

Keurig verzorgd

Onze ervaring met Oleahof was heel goed, We zijn heel goed begeleid door Frank Post. Alles was keurig verzorgd. vr. gr. Margret Nieuweboer

ik ben zeer tevreden met de Oleahof

De uitvaartverzorging van mijn lieve vrouw was zeer correct geregeld. mijn kinderen en ik blikken terug op een waardig afscheid

Perfect geregeld.

Superfijn om in zo’n nare periode betrokken mensen te hebben.

Ik vond de korte lijnen zo prettig. Marit belde me gelijk op en gaf antwoord op prangende vragen. Ze was zo behulpzaam en leefde mee, ondanks het verschrikkelijke nieuws was t een verademing om met Oleahof samen te werken. Heel veel dank!

Oleahof is een prachtig huis.

De medewerkers zijn zeer medelevend en alles is mogelijk. We hebben als familie en als genodigde zeer waardig afscheid van onze Oma mogen beleven.

Professionele en warme betrokkenheid

Een fijne ondersteuning in een erg moeilijke tijd. Professioneel, alles werd goed geregeld. Aandacht voor ons als nabestaanden. Persoonlijk en een warme betrokkenheid.

Zeer goede zorg

Alles was prima geregeld. Goede en rustige begeleiding van Suset, dit alles heeft geleid toch een prachtig afscheid.

Warm en deskundig.

Alles ging naar wens. Aangezien we niet zoveel geld hebben, kregen we goede tips mbt een eenvoudige maar wel waardige uitvaart.. Het verdriet om mijn moeder is er niet minder om, maar de Oleahof medewerkers zorgden er wel voor dat ik mij op mijn gemak voelde en gewoon verdrietig kon zijn . Heel veel dank hiervoor.

perfect geregeld

Goede voorgelicht en er werd ruim de tijd genomen om alles te bespreken. Dienst verliep alles soepel

Prima en rustig geregeld

Na dat we gebeld hadden dat mijn moeder was overleden kregen we gelijk voor de volgende dag een een gesprek met de uitvaart begeleidster, bij ons was dat Suset van Lieshout, zij heeft ons alles heel rustig uitgelegd hoe het allemaal gaat verlopen. Een paar dagen later alles nog eens doorgelopen en op de dag van de uitvaart is daardoor alles prima verlopen. Wij zijn dan ook heel tevreden, geregeld ook nog telefonisch een gesprekje gehad kortom het was gewoon goed. Ook de rouwkaart is heel mooi gemaakt en snel klaar. Onze dank voor alles. Fam P. denijs-Honing.

Goed verzorgd en heel fijn begeleid

Een goede begeleiding en meedenkend daar waar nodig, dit heeft geresulteerd een een uitvaart naar wens.

De uitvaart had niet mooier en warmer kunnen zijn.

Alles is vanaf het eerste gesprek, het uitgeleide vanuit het Houwinghuis, de begeleiding naar Schagen, perfect verlopen. De uitvaart van mijn moeder had niet mooier en warmer kunnen zijn.

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.