Prima geregeld!

Mooie locatie, fijne uitvaartverzorger, mooi afscheid.

Erg betrokken

De uitvaartverzorger Frank die wij hadden was erg betrokken en gaf goede adviezen. De uitvaart is netjes en volledig naar onze wensen verlopen.

Betrokken, warm, professioneel.

Betrokken, warm, professioneel.

Een bedrijf dat onze zorg volledig uit handen heeft genomen

Een bedrijf dat onze zorg volledig uit handen heeft genomen. De begeleiding en de logistiek was van de dag van overlijden tot na de uitvaart tot in de puntjes verzorgd. Er werd serieus geluisterd naar de wensen van de nabestaanden en eventuele latere aanpassingen werden moeiteloos ingevuld.

Fantastisch begeleid door Suset v Lieshout

Niet veel aan toe te voegen, Oleahof is prachtig om te zien. Personeel uiterst vriendelijk. Onze uitvaartverzorgster (Suset van Lieshout) heeft alles fantastisch en naar onze wens gerealiseerd.

Perfect geregeld allemaal

Zeer tevreden alles was naar wens

Alles perfect geregeld

Uitvaart tot in de puntjes geregeld. Maar ook daarvoor en daarna alles heel fijn verlopen. Het enige minpuntje voor ons was dat wij zelf de muziek moesten aanleveren dat was erg lastig om te regelen. Verder onze complimenten, was een mooie uitvaart.

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. Wij begrijpen dat het lastig kan zijn om zelf muziek aan te leveren. De Oleahof is niet in bezit van een online muziekboek, echter hebben wij vele muziekstukken in onze database. Maar helaas zullen nabestaanden zelf het muziekstuk moeten aanleveren wat wij niet in bezit hebben.

Fantastisch geregeld.

Het is zo fijn dat als je in zo’n emotionele rollacoaster komt dat er iemand is die je erdoorheen leidt. Wij hebben een heel mooi afscheid kunnen geven. Een mooie herinnering wat bijdraagt aan de verwerking van ons verlies. Suset heeft ons geweldig begeleidt en voelde heel goed aan wat wij wilden en gaf ons het vertrouwen dat het goed zou komen. Met last minute wijzigingen ging zij heel relaxt mee om , waardoor het geheel heel natuurlijk en ontspannen verliep. Complimenten👍🏼, ook van veel familieleden die haar voor het eerst hadden ontmoet complimenten hoe zij het geheel respectvol en relaxed leidde. Ook vond ik de heren die mij hielpen mijn moeder aan te kleden zo professioneel en respectvol en dachten actief met mij mee. Ook was het zo ontzettend fijn dat ik een keuze kon maken in welke rouwkamer ik mijn moeder mocht plaatsen. De dames van de receptie, ook heel goed hoe wij keer op keer werden ontvangen en hoe er werd meegedacht en geholpen hoe de bloemen het best tot hun recht kwamen. Jullie hebben echt het gevoel gegeven dat jullie er speciaal voor ons waren. Ga vooral zo door, succes.

Een prettige en fijne samenwerking.

Bij het regelen van de uitvaart van onze moeder zijn we uitermate goed bijgestaan door de medewerkers van het Oleahof. Er werd op een fijne manier meegedacht waardoor we een mooie uitvaart konden samenstellen. Het contact en alles daaromheen hebben wij als zeer prettig ervaren!

De verzorging was geweldig

Zeer goede begeleiding. We kijken ,er een dankbaar gevoel op alles terug. In het bijzonder dank aan Suzet

Goed contact met Cristine

We zijn tevreden en het was fijn dat we ook onze eigen inbreng konden doen , we werden goed geholpen met vragen en de afhandeling was netjes👍

Ondanks het verdriet, geweldig.

Het verdriet dat ik kon delen met Christine Jellema en het meedenken van de mogelijkheden hebben wij als zeer waardevol ervaren. Ook de andere medewerkers hebben er voor gezorgd dat wij een heel warm gevoel aan het afscheid hebben over gehouden.

Uitstekende organisatie

Zeer positieve ervaring!

Perfect zeer mooi

Alles was perfect en zeer mooi geregeld.

Met aandacht en zorg geholpen.

Warm respectvol begripvol

Van het begin tot het allerlaatste moment hebben jullie de puntjes op de i gelegd. Zo warm en begripvol. Ik kijk terug op een mooi afscheid van mijn allerliefste echtgenoot , dank jullie wel!!

Geweldig!

Wij hebben de uitvaartzorg, met Suset als uitvaartleider, als zeer prettig ervaren. Echt ontzorgen, meedenken, betrokken, flexibel, professioneel... en zeer begaan met de nabestaanden. Ook het last minute aangeleverde filmpje kon tijdig omgevormd worden zodat dienst volmaakt kon worden afgesloten. Super Dennis!! Ook tijdens de bezoekjes tot aan de uitvaart werden we zeer vriendelijk ontvangen en werd aan onze wensen voldaan. En niet te vergeten de mannen van de verzorging. Zij hebben mijn zwager op een perfecte manier de gelegenheid gegeven daar aan mee te helpen.

Mijn ervaring bij de uitvaart van mijn vader en moeder, kan ik niks anders zeggen dat oleahof is perfect is. Zeker omdat de sfeer zeer aangenaamd is en straalt rust uit. De uitleg hoe en wat geregeld moet worden is ook goed. Personeel ook vriendelijk.

Fijn betrokken medewerkers

We zijn goed begeleid in het hele proces. De medewerkers waren betrokken geduldig en vriendelijk.

Heel goed

Zie boven

Alles goed geregeld

Alles netjes en goed geregeld. Kunnen terug kijken op een waardig afscheid.

Een enorm mooie plek om je dierbare haar of zijn laatste eer te betonen.

Een geweldig mooi uitvaartcentrum, waar lieve mensen werken om jou te begeleiden in het verdriet en de weg naar een mooie afscheid voor je dierbare.

Een goede en betrokken begeleiding

Een goede en betrokken begeleiding Alles goed kunnen doorspreken, het is gegaan zoals de bedoeling was.

Alles top geregeld.

Persoonlijk en warm. Dit mede door de wijze waarop Suset het heeft ingevuld. Nogmaals dank, Suset. Verder wordt er goed meegedacht waardoor het voor ons makkelijker werd en wij op een mooie wijze afscheid konden nemen.

Betrouwbaar en vertrouwd

Een vertrouwd adres in Den Helder waar we afscheid hebben kunnen nemen van onze moeder. Het was fijn Alize te hebben als steunpunt in deze lastige dagen.

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.