Respectvolle en goede service

Ik ben zeer tevreden over de dienstverlening van het oleahof, de heren die mijn moeder hebben opgehaald waren zo respectvol en vriendelijk, ook tijdens het verzorgen van mijn moeder waren de heren heel respectvol. Frank Post heeft verder alles geregeld, alles is naar onze wens gegaan en ik ben zeef tevreden over het complete plaatje.. ik kan geen op of aanmerkingen bedenken.

Prachtig uitvaartcentrum voor een goed verzorgde uitvaart

Prettig contact, duidelijk naar wensen geluisterd, mooi uitvaartcentrum, goede catering, Kleine kanttekening, muziekinstallatie qua kwaliteit iets minder in verhouding met het zo mooie uitvaartcentrum

Hartelijk dank voor uw zeer positieve beoordeling. Wij nemen uw opmerking betreffende de muziekinstallatie ter harte en zullen onderzoeken of wij de kwaliteit ervan kunnen verbeteren.

Alles goed geregeld tot en met cremate.ook na die tijd aandacht voor de nabestaanden . En alles netjes overhandigd oa kaarten en linten Goede service voor nabestaanden en overleden. Persoonlijk zeer tevreden. Tevens mooie herinnering ontvangen.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Het contact met Suset van Lieshout was zeer goed. Ik vind haar erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Ze legt alles goed en geduldig uit en neemt de tijd. Aan de hand van mijn wensen kwam Suset ook met ideeen en opties over de mogelijkheden van de uitvaart. Ik heb dat als zeer prettig ervaren. Ze heeft de alles vanaf de eerste minuut van kennismaking tot het laatste contact perfect geregeld. Ik zou Suset van Lieshout zeer zeker aanbevelen.

Medelevend, menselijk en professioneel team

Een verlies is nooit makkelijk maar het team heeft ons hier geweldig doorheen geholpen. Speciale dank voor het zorgteam, collega’s tijdens de dienst en Alize Okel. Jullie hebben ervoor gezorgd dat wij een mooi afscheid hebben kunnen beleven.

Hele goede service,

Fijn contact, maakt niet uit hoe laat altijd bereikbaar.

Voortreffelijk begeleid vanaf de eerste tot laatste minuut.

Na drie familie uitvaarten bij U meegemaakt te hebben, ben ik zeer tevreden over de professionele benadering van Uw medewerkers. Niets dan lof voor de dag van de uitvaart. Ook de laatste rit, als bijrijder, heeft mij goed gedaan. Dank hiervoor

Mooie uitvaart goed verzorgd vriendelijk personeel.

Zijn heel tevreden hoe alles gegaan is.

Heel vriendelijk,en echt heel behulpzaam

wij belde dat onze moeder en schoonmoeder was overleden,en werden toen heel goed geholpen,de dagen erna zijn wij heel goed opgevangen en geholpen door Frank Post. De uitvaart was goed geregeld en verzorgt.

Goed gevoel

We werden na het overlijden van mijn vader thuis, door Suset, heel vakbekwaam door het woud van mogelijkheden geloodst. Er werd goed ingespeeld op onze specifieke wensen.

Goed bedrijf!

Vriendelijk en efficiënt personeel.

Heel professioneel, vriendelijk en betrokken, gewoon heel erg goed.

Van begin tot eind was alles tot in de puntjes verzorgd. Echt een waardig afscheid voor onze moeder en oma. We kunnen geen minpunt vinden.

het was een waardige uitvaart

alles wordt goed en respect vol gedaan en dat geeft de nabestaanden een goed gevoel

Goed ontzorging in een verdrietige periode.

Op een gepaste, professionele wijze door uitvaartproces geholpen, waardoor wij kunnen terugkijken op een waardige uitvaart.

Een luisterend oor meedenkend en zeer vriendelijk

Mijn zus en ik hebben een fijn contact gehad met het Oleahof, vooral met name Alize Okel-Kooy. De dag van de uitvaart is zo gegaan zoals wij hebben gewild. samen was het fijn om dit te bespreken, Bedankt hiervoor.

Goed luisterend, prima advies en inlevingsvermogen

Wij hebben een goede tijd gehad met Suset. Zij luistert en adviseert deskundig en menselijk. Ook voor onze kleinkinderen was ze geweldig. Verstaat de kunst om het voor hen minder beladen te maken door te oefenen en te vertellen. We waren blij met haar in deze zo in trieste tijd

Vriendelijk en gepast.

De ondersteuning die wij kregen bij de uitvaart van mijn man en vader hebben wij zeer gewaardeerd.

Integer en ondersteunend

Mn moeder is zeer tevreden hoe alles is gegaan. De gesprekken en de foto's met de muziek. De afronding zorgvuldig. Ik zelf heb het ook als integer en ondersteunend ervaren. Dank jullie wel hiervoor! Warme groet Diantha Anthonijsz Harlingen

open in contact en geeft vertrouwen

de samenwerking was goed, alles was goed te bespreken. de wensen werden in acht genomen. dag voor begraven alles goed doorgenomen. op de dag van begraven was alles goed verzorgt. we hebben geen verdere opmerkingen dan enkel een compliment. de service en betrokkenheid lijken hoog in vaandel te staan.

Goede begeleiding en een hele fijne service

Op de nacht van overlijden hebben wij Oleahof gebeld waarop heel snel actie werd ondernomen. De hulp en service aan huis was uitstekend en wij waren er heel erg tevreden mee. Vervolgens de afspraken gehad voor het regelen van de uitvaart waar ons contact persoon Alyse heel vriendelijk was en ook duidelijk. Ook dacht ze met ons mee over het een en ander en heeft ze ons met alles geholpen waarbij wij vragen hadden en wat wij wilden regelen. De dag van de uitvaard is verlopen zoals wij gehoopt hadden en aan alle wensen is voldaan. Ook de afhandeling is heel fijn en netjes verlopen. Bij deze raden wij graag het Oleahof aan voor iedereen die te maken krijgt met het overlijden van een dierbare.

Uitstekende dienstverlening.

De dienstverlening was van a tot z dik in orde. Correcte ontvangst, duidelijke uitleg, er werd ons alle tijd gegund om keuzes te maken, het afscheid in de Oleahof verliep helemaal volgens afspraak. Kortom, hulde en onze dank daarvoor.

Uitstekende service

Suset heeft ons fantastisch begeleid. Bij alle wensen en wijzigingen op onze plannen werden wij flexibel en op onze wenken bediend. Van begin tot eind. Alles liep perfect. Heel erg bedankt!

Een bijzondere ervaring

De inzet de betrokkenheid is voor ons een bijzondere ervaring je word als het ware meegenomen in de begeleiding om de dierbare een mooie en goede uitvaart te geven we hebben alleen maar complimenten gehad dat de uitvaart bijzonder was. We willen iedereen van de oleahof bedanken voor hun bijzondere bijdrage voor de uitvaart van onze vader.

• Persoonlijke aandacht
  • Respect voor alle wensen
  • Begeleiding van de uitvaart

Een warme omgeving en vriendelijke mensen die de uitvaart op een waardige wijze hebben verzorgd.
  • Persoonlijke aandacht
  • Respect voor alle wensen
  • Begeleiding van de uitvaart

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.

Filter op Taal