heel betrokken, liefdevol en neemt echt alles uit handen.

Echt alleen maar goede ervaringen en Christien heeft ons zo fijn geholpen met alles. We kregen ruimte voor alles wat we wilden.

Tot in de puntjes goed geregeld

Ik kan geen enkele klacht vinden. Zeer behulpzaam, betrokken, Zoals we op papier alles hadden gepland, de uitvoering was perfect.

Zeer betrokken en persoonlijk uiterst correct en integer.

Zeer goed persoonlijk contact. Juiste afstand maar toch zeer betrokken. Zeer goed mee te communiceren zowel direct met de uitvaartleidster als via telefoon en/of mail. De sfeer rond de voorbereidingen en de uitvaartplechtigheid was zeer correct en werd goed aangevoeld. Onze wensen zijn volledig vervuld en de nabestaanden (vooral mijn moeder) zijn zeer goed te spreken over de gehele gang van zaken. Bedankt voor de goede zorg, na zorg en totale afhandeling.

Mooie locatie, luxe uitstraling, vriendelijk en kundig

Het ging prima allemaal. Al mijn wensen zijn ingewilligd. Had wel graag nog andere foto’s die ingeleverd waren willen zien tijdens de dienst. Nu werden er een paar herhaald. Verder heel fijn om op terug te kijken. Het was prettig om steeds heen te kunnen gaan in die dagen.

Hartelijk dank voor uw goede beoordeling. In het gesprek met de uitvaartleider is het punt t.a.v. de foto's reeds met u besproken.

Bijzondere prettige ervaring, het heeft een grote meerwaarde gegeven in de uitvaart begeleiding.

Monuta c.q de Oleahof Uitvaartzorg en met name mevrouw Alize Okel-Kooi, hebben door hun inzet in de uitvaart begeleiding voor ons en de familie, een draaglijk en zeer positieve indruk achtergelaten, bij ons en de nabestaanden. Als we het in een cijfer uit mogen drukken is het voor ons een dikke onomstreden 10. Nogmaals bedankt, voor de uitstekende begeleiding.

Alles was keurig verzorgd

Een begrafenis is duur maar het was een waardig afscheid.

Een prachtige, plechtige uitvaart.

Alles met zoveel respect, medeleven en behulpzaam bij alle vragen, die op professionele wijze werden beantwoord. Een prachtige afscheid ceremonie. Mijn complimenten.

zorgvuldig en proffesioneel

goede afstemming, hebben weinig woorden nodig om goed aan te kunnen sluiten bij clientbehoefte

Geweldige steun in moeilijke tijden

Top !

keurig geregeld

Alles is keurig geregeld , snel en efficiënt.

Betrokken en zorgvuldig

Nadat ik van het kastje naar de muur ben gestuurd door Yarden na het overlijden van mijn moede, heb ik contact gezocht met Oleahof. Zij hebben alles uit handen genomen, denken erg mee. De uitvaartleider mevrouw Alize Okel is heel zorgvuldig ! Niets anders dan lof !

Respectvol en professioneel Meedenkend en meevoelend!

Wij kunnen terug kijken op een uitvaart van mijn man en onze vader die geheel volgens onze wil is verlopen . Alize heeft ons in alles uitmuntend bij gestaan op professionele maar meelevende manier. Met fijne aanvullingen op onze wensen ! Ook de verzorging van mijn man en hoe netjes hij er bij lag ,gaf ons een goed gevoel ondanks het verlies . De Oleahof kan trots zijn op zijn medewerkers ,die zijn toch de reclame voor de branche. Ook wil ik bedanken voor het mooie aandenken wat ik vandaag van Alize ontving Ben er erg blij mee! Met vr gr Hennie Sevenhuysen

Geweldige organisatie

Oleahof heeft de uitvaart van mijn moeder uitstekend verzorgd. Wat een geweldige organisatie. Vakkundige mensen en betrokken. Dank voor alles.

Goede menslievende begeleiding

We werden gedurende de hele periode rond de uitvaart goed begeleid door vriendelijke en meevoelende mensen. De 'lijnen' waren kort; dat is heel prettig. We konden al onze wensen uiten. De uitvaartplechtigheid werd prima begeleid.

Keurig

Heel mooi verzorgt en komen alle afspraken na. Precies zoals wij dat hadden gewenst. Bedankt Alize en team.

Als zeer professioneel en prettig ervaren.

Ik heb het als prettig ervaren. Goed begeleid en vervolgens met alle vragen fijn geholpen. Alles naar wens uitgevoerd. Dank jullie wel hiervoor!

Hele fijne, warme samenwerking.

De begeleiding bij mijn vaders uitvaart was warm, respectvol en behulpzaam. De uitvaart werd door Suset verzorgd. Zij heeft goed geluisterd naar onze wensen, goed geadviseerd en wij kijken terug met een heel goed gevoel.

Alles is gegaan zoals wij gehoopt hadden rondom de uitvaart. Prima!

Zie boven.

mooie uitvaart

prachtig gebouw intieme sfeer mooie inrichting de aparte rouwkamer een bijzonder prettige uitvaartleidster Frouwke Bais

Zeer betrokken en groot inlevings vermogen .

Mijn eerste contact Oleahof was met de verzorging van mijn vrouw wat met gevoel en respectvol gebeurde. Dag erna gesprek met uitvaartleidster luisterde aandachtig naar mijn verhaal woorden van troost die mij raakten en goed aanvoelden. Vervolgafspraak gemaakt om wensen hoe uitvaart moest worden te bespreken. Kreeg veel informatie en mogelijkheden te horen en ook wat bij ons zou kunnen passen. ik ben achteraf zeer tevreden dat ik de keuze voor Oleahof heb gemaakt uitvaart was waardig en ik kijk terug naar een dag van verdriet met een waardig en mooi afscheid van mijn echtgenote grote waardering personeel Oleahof.

Dank voor uw lovende woorden over onze dienstverlening. Uw waardering voor onze medewerkers doet ons goed. Het is fijn dat u, ondanks uw verdriet, terug kunt kijken op een mooi en waardig afscheid van uw echtgenote.

alles supergoed geregeld en met een zeer persoonlijke touch

zeer tevreden

heel blij mee.

Zeer tevreden over de hele uitvaart. Alles kon en mocht daar werden wij erg blij van. Ondanks het verdriet .

Prettig

Wij als familie vinden dat we fijn en prettig zijn geholpen met de uitvaart van onze moeder. Alles is in principe mogelijk Alles liep ook precies zoals van te voren verteld/ uitgelegd Het werd geen zwaar beladen toestand maar wel een mooi en respectvol afscheid!

mooie uitvaart

De uitvaartdienst van mijn broer was mooi en speciaal doordat er door vrienden live muziek is gespeeld, alles in goed overleg met de uitvaartleider prima geregeld en verlopen

Invoelend, betrokken, hartelijk en professioneel.

Wij hebben de samenwerking met het Oleahof als zeer prettig ervaren. Alles werd in het werk gesteld om de uitvaart van onze zoon tot in de puntjes te verzorgen. Dit is meer dan gelukt! Dankbaar voor de fijne, persoonlijke begeleiding en steun van Frank en Suset. Maar ook de overige medewerkers, die op wat voor wijze dan ook een bijdrage hebben geleverd, mogen genoemd worden. Als gezin en familie hebben wij het onderlinge contact als zeer betrokken en professioneel ervaren. Wij kijken dan ook terug op een warm en liefdevol afscheid. Intens dankbaar hiervoor.

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.