Alles netjes geregeld

De uitvaart was naar wens en keurig geregeld, niets op aan te merken. De persoonlijke aandacht van de uitvaartbegeleidster hebben we als erg prettig ervaren.

Wij hebben een hele goede ervaring gehad. Heel goed geholpen U heeft veel geduld met ons gehad. namens mijn kinderen hartelijk bedankt voor Uw medewerking.

een zeer fijne persoonlijke benadering bij een emotioneel afscheid

een zeer fijne persoonlijke benadering bij een emo

Ondanks het verdriet, een goede ervaring

Werd goed naar ons geluisterd, Frank nam de tijd

Netjes, duidelijk en respectvol.

- Verzorging van huis naar "Olea"hof werd met respect ervaren. - Uitvaartcentrum Ölea"hof : net en schoon onderhouden pand. - Goed ontvangen en duidelijke uitleg tijdens de gesprekken die volgde. - Uitvaartdienst werd respectvol en netjes begeleidt. - Zoals was afgesproken werd ook alles correct uitgevoerd. - Ontvangst dranken en broodjes werd goed verzorgd. - Begeleiding naar de begraafplaats werd als bijzonder fijn ervaren. - De nazorg was uitstekend!

Prettige medewerkers luisteren goed en hebben alles goed uitgelegen, ons goed begeleid en goede nazorg verleend.

Het was de best georganiseerde uitvaart die we mijn moeder konden geven.

De uitvaart van onze moeder was, ondanks de coronamaatregelen, perfect geregeld. De live stream is zeer goed door de genodigden op afstand beoordeeld en ook dit was heel fijn. Wij denken met een heel goed gevoel terug aan deze dag.

In 1 woord. Top.

In alle opzichten een geweldig uitvaartcentrum

Luisteren, advies, begeleiding en uitvoering was prima in orde. Geen enkel minpunt.

Zeer behulpzaam en zeer vriendelijk

Wij zijn zeer goed geholpen bij de uitvaart van onze vader en partner. Het team van Oleahof is zeer behulpzaam, altijd bereikbaar en denken mee. Zeer professionele begeleiding en een goede verzorging.

zeer aandachtig, begripvol en heel nauwkeurig

De uitvaart heeft ons ook veel rust gegeven, omdat de wensen prima werden vertaald.

Respectvolle uitvaartzorg door mensen mensen

In een toch al moeilijke periode waarin veel geregeld moet worden, dingen waar je nooit mee bezig bent, zorgen de medewerkers van Oleahof dat zo goed als alle zorgen rondom de uitvaart uit handen worden genomen. Er wordt met heel veel respect omgegaan met de nabestaanden, en met misschien nog wel meer respect tot de overledene. Wij hebben de gesprekken met de medewerkers als zeer prettig ervaren en voelden ons op ons gemak gesteld. Alle wensen die wij hadden m.b.t. de uitvaart konden goed worden vervuld. Van ophalen van de overledene uit het VUMC tot aan de kaarten en van de levering van de kist tot aan de plaatsing in de gewenste ‘Duinkamer’. Zelfs buiten de standaard werkuren werd er nog terugkoppeling of antwoord gegeven op vragen die wij hadden. Zo hebben wij de medewerkers als zeer betrokken ervaren. Zowel de voorbereiding van de dienst, als de uitvaart zelf en de laatste rit naar Schagen werd perfect verzorgd. De condoleance na de dienst, die we gelukkig doorgang hebben kunnen laten vinden, hebben wij als uitstekend geregeld ervaren. Ondanks de beperkende maatregelen m.b.t. COVID hebben wij op een waardige manier afscheid kunnen nemen.

Goede en duidelijke afspraken en begeleidingg

Duidelijke uitleg over hoe en wat, Goed meedenken bij opstelling tekst kaart. Duidelijke afspraken. Alles ( je wensen ) is bespreekbaar. Kortom: alle regelzaken worden als het ware door oleahof overgenomen

Warm, betrokken en alles super goed geregeld! Bedankt!

Vanaf het moment van overlijden tot het allerlaatste moment van afscheid in Schagen was alles supergoed en strak geregeld. Er is voor ons nabestaanden al zoveel te regelen en dan is het fijn als het belangrijkste goed wordt georganiseerd. Alle lof voor de fijne en betrokken medewerkers.

Zorgzaam

Het is fijn om te zien dat de medewerkers de uitvaart willen verzorgen zoals ze dat ook voor zichzelf zouden willen

Mooie herinneringen aan een droevige periode.

Prettig contact, ondanks coronamaatregelen verliep alles efficient en naar volle tevredenheid.

Van begin tot eind, sympathiek en prettig.

De uitvaartbegeleidster Elize Okel heeft ons op een zeer prettige manier bijgestaan. Het contact was warm en correct.

Ondanks Corona netjes geholpen

Den helder

Fantastisch en warm gedaan....

Reeds bij u bekend

Onze mening heeft u reeds omvangen

Uitstekend.. Met liefde en toewijding

Uitstekend.. Met liefde en respectvol verzorgd

Heel erg goed en meelevend

Perfect begeleid door Alice Okel

Een fijne ervaring

Ik ben door Suset begeleidt tijdens de uitvaart van mijn moeder. Ze heeft me van begin tot eind goed bijgestaan. Geen vraag te gek, geen verzoek vreemd. Een lieve ,vrolijke, frisse dame, die hart voor haar vak heeft. Ook mijn moeder tot in de nopjes goed verzorgd.

Korte lijnen en laagdrempelig contact

Het was fijn om kort na het overlijden van mijn moeder met dezelfde uitvaartleider de uitvaart van mijn vader te kunnen regelen. Frank is makkelijk benaderbaar en prettig in de omgang. Door de corona maatregelen moesten we tijdens de uitvaart op één locatie blijven (in ons geval de kerk) en konden we voor de condoleance niet naar Oleahof. Wat ik jammer vond was dat het regelen van de condoleance na de uitvaart niet door Oleahof ontzorgd werd (eten/drinken) omdat het niet op hun locatie was. Frank gaf ons wel tips voor bedrijven die dat konden regelen voor ons. Uiteindelijk hebben we het op een manier passend bij mijn vader kunnen vormgeven en kijken we met een heel goed gevoel terug op zijn uitvaart.

Dank voor uw reactie naar aanleiding van de uitvaart van uw vader. Uw opmerking ten aanzien van de condoleance na afloop van de uitvaart is inmiddels inhoudelijk met u besproken. Het is fijn dat u met tevredenheid kunt terugkijken op de uitvaart.

Uitstekende zorg voor overledene en nabestaanden

Vanaf het eerste moment dat we binnen kwamen in het Oleahof voelden we een serene rust en werden we zeer respectvol begeleid om mijn man een waardige en respectvolle uitvaart te geven.

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.