eerbiedig, waardevol, informatief, geduldig en meelevend

Een zeer moeilijke tijd waarin wij de zorg voor onze dochter's crematie konden overdragen aan Alize. Zij was professioneel, empatisch en verzorgde met geduld en eerbied de crematie, dienst en onze laatste vaarwel zonder moeilijkheden en problemen. Onze zorg was wel voor het aanvoeren van geluid en beeld opname voor de plechtigheid. Dit was stressvol en belemmerend. het veroorzaakten vele zorgen en bemoeilijkte de hele ervaring. Dit lag wel buiten Alize's mogelijkheden om maar mijn man en ik wensten hulp hiermee dat wij niet konden vinden. De hele dienst was goed verzorgt, van begin tot eind. Rouw kaartjes waren prachtig, zo ook de advertentie en moeten hier Denis innerlijk voor bedanken.

Warm, betrokken, meedenkend

Uitvaartbegeleiding via Oleahof voelde gelijk heel goed en betrokken, er werd snel geschakeld om zo te ontzorgen, daar wij van verder kwamen werden afspraken snel gemaakt. Denkt mee in wensen en mogelijkheden. Een warm en persoonlijk contact zowel bij de voorbereiding, uitvoering en afwikkeling van de uitvaart. Dit alles binnen een mooie lokatie, de diverse ruimtes sfeervol ingericht en aangekleed.

Ontzorgend

Liefdevol, meedenkend, vakkundig.

Enorm fijn en met uiterste zorg ondersteund

Als een warme deken opgevangen na het overlijden van onze vrouw/moeder. Zeer prettig geholpen en ondersteund bij het regelen van de uitvaart en eerste zaken. Een fijn en gemoedelijke sfeer, ruimte voor vragen en mogelijkheden konden rustig bekeken worden.

Optimale ontzorging en perfecte begeleiding door Suset van Lieshout!

Suset was onze steun en toeverlaat bij het afscheid van mijn moeder 8 maanden geleden en het afscheid van mijn vader afgelopen week. Gezien onze ervaring met haar in maart wilden we heel erg graag dat zij ook bij het afscheid van mijn vader was. Ze weet met alles precies de juiste toon te treffen (luchtig en invoelend). Uit zichzelf ruilde ze haar dienst zodat ze afgelopen maandag erbij kon zijn. Dat werd door ons zeer gewaardeerd!! Mede door haar inzet hebben we een prachtig, warm en liefdevol afscheid gehad, hetgeen daarna door velen die erbij aanwezig zijn geweest achteraf werd beaamd.

Goede service, mooie uitvaart waarbij veel mogelijk was

Er werd goed de tijd genomen en meegedacht. Het is een mooie uitvaart geworden. Natuurlijk is het een hele verdrietige situatie, maar het was fijn dat er veel uit handen werd genomen.

Een mooi en liefdevol afscheid

De voor gesprekken, de dienst zelf en de nazorg waren allemaal met veel respect uitgevoerd. Uitvaartleider Christine had zich verdiept in ons gezin, familie, vrienden en werkgever. Daardoor wist ze de bruggetjes mooi te maken en weer te geven. Met deze mooie samenwerking hebben we een mooi en liefdevol afscheid gehad van onze geliefde.

Goede zorg, duidelijke hulp.

Na overlijden moeder afspraak gemaakt. De wensen kenbaar gemaakt. Overleg verliep prima. Goede hulp met afwikkelen verzekeringen. Uitvaart verliep volgens wens van de familie.

Gastvrij en afscheid erg sfeervol en netjes.

Gedurende een week dagelijks gastvrij ontvangen. Het afleggen en sminken zeer goed verzorgd. Eerste gesprek een beetje zakelijk ervaren. Al met al zeer tevreden met Olea hof.

Hartelijk dank voor uw reactie. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek gaf u nogmaals aan hoe tevreden u bent over onze dienstverlening. Uw gevoel bij het eerste gesprek had te maken met de wijze waarop de uitvaartleider tijdens het gesprek de vraag stelde wie van u beiden de opdrachtgever van de uitvaart ging worden. Wij nemen dit punt van feedback zeker ter harte. Wij wensen u veel sterkte.

fantastisch

goeie begeleiding gehad rondom het regelen van de uitvaart van mijn vader. contact was erg goed en het was allenmaal enorm snel geregeld. en zelfs met sommige veranderingen op het laatste moment werd akkoort gegaan. alle medewerkers waren enorm mee levend. ondanks het vele verdriet wat een ieder van ons had en ik enorm omdat ik mijn vader verloren heb. haal ik wel veel kracht uit hoe mooi de uitvaart van mijn vader was

profesionele medewerkers

Bij het overlijden van onze vader is er veel werk uit handen genomen en door hun geregeld. Zij denken aan bijkomstige zaken waar wij zelf niet aan zouden hebben gedacht, of juist zouden vergeten.

Ik zou me geen raad hebben geweten als ik niet zo goed werd opgevangen.

Daar sta je dan, je echtgenote is je ontvallen, wat moet ik nu beginnen? Je bent nog in het ziekenhuis en het is nacht. je wordt opgevangen op oncologie. Er wordt gezegd dat je mag blijven die nacht op deze afdeling. Wel wordt ook aangegeven dat je echtgenote die nacht direct wordt getransporteerd naar de Oleahof, waar verdere verzorging in voorbereiding op het afscheid en de crematie zal plaatsvinden. Ik ben die nacht dan toch maar naar huis gegaan met zeer gemengde gevoelens. De volgende dag ben ik toen naar de Oleahof gegaan, waar ik mijn echtgenote al totaal verzorgd heb aangetroffen. Wat zag zij er vredig en netjes gekleed uit. Dat ervaarde ik als een hele opluchting bij de omstandigheden. De dagen daarna werd ik steeds vriendelijk benaderd en hield een warm gevoel over omtrent onze keuze vooraf in deze periode voor de Oleahof. Ook de totale verzorging met betrekking tot de afscheidsdienst op de 19e oktober, heeft mij bijzonder goed gedaan, ik wil dan ook mijn welgemeende dank betuigen aan onze begeleidster van de Uitvaartzorg Mevr. Christine Jellema, Dank U Wel. Martin de Jong, echtgenoot van Louisa.A. de Jong Bron.

Hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Wij zijn zeer dankbaar dat u vanaf het moment van verzorging van uw echtgenote tot en met de afscheidsdienst zeer tevreden bent over onze dienstverlening. Heel veel sterkte toegewenst.

Prima geregeld en goede support.

Het is fijn dat de er meegedacht wordt en veel geregeld wordt voor de begrafenis. Alize heeft dat op een heel prettige manier gedaan voor ons.

Warm en hartelijk

Zeer goed begleid zonder druk. Warm , hartelijk en meelevend. Goed meegedacht met alle zaken en taken die erbij horen. Verzorging tijdens de dienst was ook er goed.

Alles is super tot in detail geregeld

Mijn vader had zeer specifieke wensen voor de uitvaart, die moest net zo zijn als verleden jaar met onze moeder. Een witte auto, liefst Jack als chauffeur( daar heeft hij verleden jaar een goede band mee opgebouwd) en een speciale route via de Waalstraat en Breezand naar Schagen. Aan alles is gehoor gegeven. Ook het bespreken van de uitvaart zelf met Mevr. C. Jellema is uitstekend verlopen. Kaarten, advertenties en consumpties, alles is goed geregeld. Het uitzoeken van de muziek was even een dingetje, omdat niet alles beschikbaar was, maar met hulp van multimedia centrum Schagen is alles goed gekomen. Onze complimenten voor het totaal plaatje.

Mooie lichte zaal, ontvangstruimte erg somber met weinig daglicht.

Rouwkamer somber. Wij zijn erg tevreden over de hele gang van zaken. Wel vonden we het jammer dat tijdens de gesprekken de commercie af en toe de boventoon leek te voeren.

Hartelijk dank voor uw reactie. Uw uitvaartleider heeft inmiddels telefonisch contact met u gehad. In dit gesprek zijn de door u genoemde punten aan de orde gekomen. Wij voeren met trots het keurmerk Uitvaartzorg. Een van de zes zekerheden die daar mee gepaard gaat is een transparante kostenbegroting voor de nabestaanden. In de gesprekken die u voor de uitvaart met uw uitvaartleider heeft, is het onontkoombaar dat uw uitvaartleider het kostenaspect benoemd. Dit ook uit het oogpunt om verrassingen na afloop te voorkomen. Wij wensen u veel sterkte voor de komende tijd.

Precies wat we wilde

Er is goed geluisterd naar onze wensen.

Prachtig uitvaartcentrum met warme aandacht voor de nabestaanden

Oleahof is een heel mooi uitvaartcentrum, warme uitstraling met vele mogelijkheden. Vanaf het eerste contact tot aan het laatste gesprek zijn de medewerkers zeer betrokken en denken ze mee over de mogelijkheden. Ook de zorg van de overledene gebeurt met aandacht en warmte.

Warme begeleiding!

Met alle complimenten aan Frank, onze uitvaartleider.

Geweldig fijne en goede begeleiding vanaf het 1ste contact

Zowel bij ontvangst - als tijdens de periode van verblijf van de overledene en voor, tijdens en na de uitvaartdienst e.e.a. ervaren als een zee waardevolle beleving.

Oleahof geeft raad en neemt je veel regelingen uit handen.

Oleahof stelt zich soepel in op de wensen van de familie, laat zonder meer ruimte voor eigen initiatief en communiceert op een rustige duidelijke manier.

Heel fijn geholpen

We hebben de begeleiding als fijn en goed ervaren. We zijn erg tevreden.

Uistekende, warme proffesionele ervaring.

Gedurende deze verdrietige tijd heeft de Oleahof ons zeer goed begeleid en begrepen. Onze speciale dank gaat uit naar Susette. Haar warme, meelevende en proffesionele manier van werken, voor, tijdens en na de uitvaart van Sylvia was voor ons een grote steun.

Een partij die feilloos aanvoelt wat je nodig hebt.

Met alle drukte die een overlijden met zich meebrengt, wil je graag dat de aanstaande uitvaart en de weg daar naar toe zo soepel mogelijk verloopt. Onze uitvaartleider en haar collega's hebben ervoor gezorgd dat alles wat we wél en niet wilden op ónze manier plaatsvond. Geen wens was te gek, geen verzoek te veel, geen opjagerij, ideeën oplossingen in overvloed. Bij vragen wordt er snel voor duidelijkheid gezorgd. De fijne mensen van Oleahof hebben heel veel bijgedragen voor een zeer waardig afscheid. Onze dank.

Liefdevolle mensen

Netjes, correct en zorgzaam

Over Oleahof Uitvaartzorg

Oleahof Uitvaartzorg werkzaam in de gehele kop van Noord Holland, kent als familiebedrijf een lange traditie van aandacht, betrokkenheid en zorg die verder gaat. Maar ook van vernieuwen. Hierdoor zijn wij toonaangevend voor de regio. Om een juist beeld te krijgen van onze dienstverlening zijn de recensies uitsluitend afkomstig van familieleden/nabestaanden waarvoor Oleahof Uitvaartzorg de uitvaart heeft verzorgd.