Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
We zijn heel blij met het resultaat, onze prachtige UrbanSofa bank, de kleuren, de stoffen... ons huis is nu echt een thuis
Beveelt aan
10 June 2026
Robin
's-Gravenhage
We zijn heel goed geholpen door interieurstyliste Kiki. Ze heeft ons geholpen met met de styling van ons interieur. Bank, salontafel, eettafel, stoelen en kleed. Ook de bezorging was top geregeld. Keurige en aardige jongens. Alles netjes in elkaar gezet en op de juiste plaats gezet. Al het verpakkingsmateriaal weer keurig meegenomen. Ons kleed was te klein en dit is ook prima opgelost. Wij zijn super tevreden over deze winkel en raden het iedereen aan om hier meubels te kopen. Bij twijfel gewoon doen!!!.
Beveelt aan
16 November 2025
Helma
Alblasserdam
Mijn partner en ik waren al een hele tijd bezig om onze woonkamer een make-over te geven maar vonden dit ivm de indeling van de kamer lastig. Uiteindelijk bij Kiki terecht gekomen en het perfecte interieur advies van haar gekregen. Alles via Meubel & Slaaphuys geregeld en we zijn ontzettend blij met het eindresultaat en het is nog mooier geworden als verwacht. ‘Iedereen’ die langskomt is onder de indruk en vraagt waar wij onze inrichting gekocht hebben. Kortom vakwerk en een zeer mooi eindresultaat!
Beveelt aan
14 November 2025
Joyce
Wateringen
Goedemiddag Joyce!
Wat een super leuke review! Wij zijn blij dat wij jullie naar verwachting hebben geholpen. Wij wensen jullie nog super veel plezier van de meubels!
Mvg,
Meubel & Slaaphuys
Wat een superleuk bedrijf! Er werken ook echt allemaal hele leuke mensen, heten je van harte welkom met een glimlach. Haalde hier van de week uit de outlet hoekbank Bobbi op, en deze werd een paar uur later al bezorgd. Wauww... Dus dit bedrijf en alle mensen die er werken krijgen van mij een dikke 10! Aanrader dus!
Beveelt aan
7 August 2025
Leo
's-Gravenhage
Goedemorgen Leo,
Wat een super leuke review! Ik hoop dat u veel plezier zal hebben van de bank!
Mvg,
Meubel & Slaaphuys
Een super mooie bank en stoelen gekocht bij deze winkel. Aardige dames bij het uitzoeken van onze nieuwe bank. Ook werd alles netjes en op tijd geleverd. Alles werd netjes in elkaar gezet en zelfs het afval werd mee genomen! Echt top!
Beveelt aan
24 February 2025
Marijnus
Apeldoorn
Wij zijn ontevreden klanten. Een bank besteld van bijna €5000. Na de gebruikelijke 15 weken is deze geleverd. Helaas incompleet. Het was afwachten wanneer de rest kwam. Na paar keer nabellen kwam de rest dan uiteindelijk 5 weken later, deze zou vergeten besteld te zijn melde de bezorger ons. Na totaal 5 maanden wachten stond de 2e monteer en bezorg afspraak gepland, de heren van de bezorging kwamen tot de conclusie dat deze niet gemonteerd kon worden omdat er monteer onderdelen ontbraken en zouden weer terug moeten komen. In totaal heeft het mij 3 vrije werkdagen gekost en 5 maanden wachttijd voor dat de bank compleet in m’n woonkamer stond! Dat was niet zoals afgesproken was. Natuurlijk kan er eens iets fout gaan, maar dan verwacht je een klein beetje service. Het ontbreekt de zaak aan professionaliteit en denken absoluut niet mee hoe ze de klant kunnen tegemoet komen. Dat is het minste wat je verwacht bij het afnemen van een bank van die prijsklasse. Ook overal zelf achterna moeten bellen Jammer, erg teleurgesteld!
Beveelt niet aan
10 December 2024
Rawah
Rhoon
Wat een service en wat een goed interieur advies. Helemaal op maat. Kiki heeft goed geluisterd en daar is een top resultaat uit voortgekomen. Wij zijn 100% tevreden. Alleen voor het advies zal je weer willen verhuizen!
Beveelt aan
21 August 2024
Peter
Den Haag
We hebben vorige week ons nieuwe bed, de nieuwe bank en eetkamerstoelen ontvangen. Het was in 1 woord Top ! de heren die kwamen bezorgen en installeren hebben echt geweldig werk verricht, enorm netjes in communicatie en handelen. Het afval (karton en plastic) meegenomen en stipt op tijd aanwezig. Wij zijn enorm tevreden en gaan zeker terug naar het Meubel en Slaaphuys als we weer wat nodig hebben ! Dank !
Beveelt aan
15 May 2024
Chantal
Tilburg
Wij zijn super geholpen. Er werd alle tijd genomen om naar onze wensen en voorkeuren te luisteren en kijken. Er werd meegedacht over de mogelijkheden en kleur combinaties. Toen de kast die ik in gedachten had niet in de showroom stond werd er op de computer gekeken of en waar die wel verkrijgbaar was. Afgelopen week werden al onze nieuwe meubels bezorgd en we zijn er ontzettend blij mee.
Beveelt aan
6 April 2024
Monique
Wassenaar
Hi Monique,
Leuk om te horen dat u goed bij ons bent geholpen en super blij bent!
Veel plezier met uw nieuwe Meubels!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Vriendelijke bezorgers en top in elkaar gezet. Bank, tafel, stoelen en kast.
Beveelt aan
24 February 2024
Natascha
Rotterdam
Hi Natascha,
Bedankt voor uw leuke review!
Wij wensen u namens het hele team heel veel plezier met uw nieuwe meubelen!
Met vriendelijke groet,
Team meubel & Slaaphuys
Mooie zaak, waar je super goed geholpen wordt. Hebben prachtige spullen. Wij hebben vandaag onze bank van urban sofa mogen ontvangen. Super blij mee!
Beveelt aan
6 February 2024
Romy
Hoogvliet
Hi Romy,
Leuk om te horen dat u goed bij ons bent geholpen en super blij bent!
Veel plezier met uw nieuwe bank van UrbanSofa!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Door Kiki super leuk geholpen en een mooi interieur uitgezocht. Helemaal in onze kleuren,style en passend binnen ons budget .Snel geleverd en de meubels door de jongens uitgepakt en op hun plek gezet.
Beveelt aan
1 February 2024
Sabrina
Noord- scharwoude
Hi Sabrina,
Wat leuk om te horen dat je tevreden bent over ons! super veel plezier met je mooie interieur!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Chapeau voor de 2 heren van de bezorging. Het is jullie met veel inzet gelukt het boven te krijgen! Nomaals bedankt!! Superblij met mijn nieuwe meubels :-)
Beveelt aan
2 January 2024
Debora
Capelle aan den IJssel
Hi Debora,
Goed om te horen dat u super blij bent met uw nieuwe meubelen, wij wensen u er dan ook heel veel plezier van!
Wij zullen de Chapeau doorgeven aan de bezorgers, bedankt!
Met vriendelijke groet,
Meubel & Slaaphuys
Vandaag zijn onze Auxerre banken en Evan stoelen bezorgd. Deze hebben wij na een spontaan bezoek aan de winkel in augustus gekocht, het was niet de bedoeling om te kopen. Maar door het deskundige advies en het meedenken liepen wij toch de winkel uit met een orderbevestiging. Voor de bezorging werd er rekening gehouden met onze agenda, iets wat wij erg waarderen. Vandaag is dus alles netjes bezorgd en kunnen wij gaan genieten van onze meubels.....
Beveelt aan
27 November 2023
Mariska
Rijswijk
Hi Mariska,
Hartelijk bedankt voor uw leuke recensie!
Wij wensen u heel veel plezier van uw aankoop!
Met vriendelijke groet,
team meubel & Slaaphuys
Super blij met mijn Tommy bank van UrbanSofa. Ik zag deze bank bij Meubel & Slaaphuys en het was precies wat ik zocht! Fijne levering, zeker een aanrader!
Beveelt aan
25 November 2023
Timor steffens
Amsterdam
Hi Timor,
Dankjewel voor uw 5-sterren review. Wij wensen u veel plezier met de Tommy bank van UrbanSofa!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Fijne ervaring gehad, prachtige winkel met lief personeel wat verstand heeft van hun meubels. Altijd snel antwoord via de mail gehad en de bezorgers waren ook erg vriendelijk bij de levering. Ik zou deze winkel zeker aanraden!
Beveelt aan
21 November 2023
Jinte
Maasdam
Hi Jinte,
Dankjewel voor uw review. Geniet van uw meubels!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Vriendelijk geholpen en niet opdringerig. Wij zijn heel blij met de met de Firenca casia hoekbank mvg fam Buitendijk i
Beveelt aan
14 November 2023
marijke buitendijk
Maasdijk
Hi Marijke,
Wat fijn om te horen! Heel veel plezier met jullie nieuwe bank.
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Echt super top Kan niks anders zeggen Zeer behulpzaam en heel vriendelijk Echt een dikke 10 Groetjes uit Rotterdam Mo
Beveelt aan
23 October 2023
Ju
Rotterdam
Hi Ju,
Dankjewel voor uw review. Wij zullen het uw complimenten doorgeven aan onze bezorgers!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Een fijn bedrijf, prachtige spullen én met een super service. In de winkel zijn wij fijn geholpen. Na een telefoontje wanneer we ongeveer de meubels mochten verwachten ivm onze verhuizing werden we geholpen met leenmeubels. En nee geen rommel of oude meubelen. Ze zijn nog leuk ook! Met een paar dagen waren onze leenmeubels geleverd, en weer een paar weken later onze echte meubels. De meubels werden niet alleen in elkaar gezet maar de heren hielpen mij ook met het plaatsten van juiste bescherming voor de vloer. Kortom, ik ben heel blij met deze winkel en fijne bezorgers. Voor mijn volgende aankopen of andere wensen koop ik hier zeker weer.
Beveelt aan
23 October 2023
Anne
Oudewater
Hi Anne,
Super fijn om te horen. Wij zien u graag terug als u weer iets nodig heeft. Geniet van uw nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Geslaagd voor een hoekbank, Levering was op tijd. Bezorging zeer tevreden de mannen waren behulpzaam en gaven goede adviezen.
Beveelt aan
18 October 2023
Ghina
Hoek v Holland
Hi Ghina,
Dankjewel voor uw review en wat fijn dat u bij ons geslaagd bent! Tot snel!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Bank en twee stoel van Urban sofa gekocht. Verkoopgesprek was al prettig en ongedwongen. Maken van een afleverafspraak zo geregeld per mail op de gewenste dag. Bezorgers waren top, alles netjes binnen gebracht, poten eronder en kussens erin. Gaven nog wat tips voor onderhoud en namen ook alle verpakkingmateriaal mee.
Beveelt aan
11 October 2023
Erwin
Nieuwerkerk Ad Ijssel
Hi Erwin,
Bedankt voor uw 5 sterren review en wat fijn dat alles goed geregeld is! Geniet van uw aankopen!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Prachtige winkel . Goede service. En het brengen, super mensen . Ik raad deze winkel iedereen aan .
Beveelt aan
28 September 2023
Diana luijkx
Oudenbosch
Hi Diana,
Bedankt voor uw review en voor uw complimenten! Tot de volgende keer!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Supervriendelijke bezorgers Bankstel netjes op plaats gezet De gehele verpakking meegenomen Helemaal blij
Beveelt aan
25 September 2023
Rebecca
Zoetermeer
Hi Rebecca,
Wat fijn om te horen! Geniet ervan!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Onze zoon was bij jullie geweest envgeslaagd voor zijn huiskamer inrichting. Hij wist dat onze smaak ook zeker bij jullie in de showroom te vinden was, en idd wij zijn ook bij jullie super goed geholpen en geadviseerd. Met als resultaat een mooie zithoek en bijpassende eethoek.
Beveelt aan
19 September 2023
Marianne Verhoeven
Alphen aan den Rijn
Hi Marianne,
Bedankt voor uw review. Wij wensen uw zoon veel plezier met de nieuwe meubels!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Wat een prachtige bank!! Ontzettend blij met de bank en dat ik die bij meubel & slaapmutsje heb besteld. In de winkel al een hele prettige service en met veel geduld. Ze reageren ook netjes en oprijd op je email. We dachten dat de bank niet via de woonkamer deur kon, maar de 2 bezorgers hebben hun stinkende best gedaan en hebben alles op alles gezet op de bank binnen te krijgen. Ze hebben zelfs geholpen om mijn oude bank opzij te zetten. Echt een top kanjers van een bezorgers. Hartelijk dank Meubel & Slaaphuys.
Beveelt aan
2 September 2023
Corinne
Rotterdam
Hi Corinne,
Bedankt voor uw 5-sterren review. Super fijn om te horen dat alles naar wens is en dat de bank prachtig staat!
Geniet ervan!
Met vriendelijke groet,
Team Meubel & Slaaphuys
Bellweg 8 A
2627AW Delft
Branch
Interieur, Wonen
Specializations
Meubels, Woninginrichting
Overige bedrijven