Schandalig

Ik ben inmiddels 11 weken aan t wachten op iets wat 6-8 weken zou duren. Ik word nooit terug gebeld en er word niet meegedacht naar een oplossing. Annuleren kan volgens hun niet, ja, tegen 50% van t bedrag. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen! De bestelling is binnen en toch moet ik nogsteeds wachten. Terwijl mijn vriend ziek is en niet veel langer op een matrasje op de grond kan liggen.

Goedemiddag Melanie, Naar ons idee is deze review al afgehandeld door ons. Toch wilde wij nog even een berichtje sturen om aan te geven dat wij het betreuren dat de levertijd van uw bed langer was dan verwacht. Wij hopen dat u veel plezier heeft uw bed! Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Super winkel en super service

Hele goede service kan nie anders zeggen. Mooie spullen voor goede prijzen. Was elke winkel maar zo klant vriendelijk Eddy en Pamela

Perfecte service

Klasse

Geweldig mooie meubelzaak met enthousiast en professioneel personeel!

Wij hebben onze ogen uitgekeken. Een mooie grote zaak met een groot aanbod aan meubels. We zijn goed geholpen. Er is meegedacht met onze wensen. Het personeel is vriendelijk, professioneel en spontaan. Wij komen zeker terug voor het uitzoeken van accessoires voor de finishing touch!

Goeie survers netjes

Goeie surfers netjes

Tevreden over de bank en eet hoek

We zin heel blij , en het was het wachten meet als waard , nu gaan we er lekker van genieten

Vriendelijke jongens mooie meubels! Aanrader!

Super service!

Netjes behandeld in de winkel, leuke aanbieding gehad. De levering is zeer snel binnen 12 weken werden de meubels geleverd. De bezorgers uiterst vriendelijk en behulpzaam. In 1 woord TOP!

Super snelle levering

Super leuke tent vriendelijk personeel en een top levering

Top zaak !!

Super blij met onze meubels !!lang wachten was het waard!! De service heel goed alles word netjes in elkaar gezet en op ze plek gezet door de jongens van bezorg dienst! Wij komen zeker terug ! Ook voor de gezelligheid ! Groetjes familie worms

Uitstekende service.

Zeer snelle levering. Uitstekende uitleg.

Super tevreden

Superblij met onze meubeltjes.... Superkwaliteit... Supergoede service.. Super advies... Heel lief en vriendelijk personeel... De crew van Meubel Slaaphuijs hartstikke bedankt voor alles... 😉 Groetjes Rich & Ang.!!!

Fijne winkel

Netjes geholpen, fijne winkel en nette levering. Foutje bij levering wordt opgelost!

Geweldig erg blij mee.

Schitterende bank. Korte levertijd. Sneller dan verwacht.

Toppers

Super mee gedacht in de grootste uitdaging van de dag om de bank 3 hoog omhoog te brengen. Ontzettend bedankt voor het niet opgeven. Ik ga zeker genieten en vaker terug komen

Wat een geweldige zaak!

Vandaag mijn spullen mogen ontvangen. Waanzinnig netjes neergezet door het bezorgteam. Dikke pluim. Ik kom zeker bij jullie terug.

Super service

Tevreden over de meubels en de bezorging , super , jongens denken mee over de levering

Goed en mooi

Goede seurvice . En aardige jongens

Geweldige winkel

Top, bank geleverd, staat zo mooi. Goede service van het bezorgteam. Zelfs mijn oude bank buiten gezet, chapeau

Super tevreden

Zwaar tevreden over de bezorgers en super tevreden over ons nieuwe bankstel superrrrrrrrrrrr

Goede en vriendelijke service

Aardig personeel en goede kwaliteit spullen

Schandalig slecht!

Wij hebben 3 maanden geleden (mei 2019) een tafel besteld, tot op heden nog niet bezorgd, ook geen goede afspraken, communicatie slecht.

Goedemiddag Kelly, Wij vinden het erg jammer om deze review te ontvangen. Wij hebben namelijk al meerdere keren contact gehad over een leverafspraak. Daarbij hebben wij op Maandag 05-08-2019 een afspraak met jullie gemaakt om te komen leveren, Helaas zijn wij voor een dichte deur komen te staan en hebben wij jullie telefonisch niet meer kunnen bereiken. Tot op heden hebben wij na verschillende malen contact met jullie geprobeerd op te nemen jullie nog niet gesproken. Wij horen graag van jullie. Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Verschrikkelijk!

We wachten nu al ruim 3 maanden op een bestelde stoel. Dit kan natuurlijk gebeuren, maar wij worden totaal niet geïnformeerd en moeten er continu zelf achteraan. Daarnaast worden er telkens andere beloftes gedaan die vervolgens niet worden nagekomen. Fijn dat we achteraf kunnen betalen via Afterpay, maar niet prettig dat wij nu al 4 herinneringen van Afterpay (inclusief administratiekosten!) hebben gekregen ondanks dat de bestelling nog niet is afgeleverd. Aangezien alleen Meubel en Slaaphuys dit kan laten aanpassen bij Afterpay en dit vervolgens niet wordt gedaan, krijgen wij een slechte betalingsreputatie terwijl wij hier dus niets aan kunnen doen. Is het laksheid of heeft Meubel en Slaaphuys totaal geen controle meer?!

Goedemiddag Fam. Verweij, Wat vervelend om jullie review te lezen. Zoals eerder besproken zit er helaas een lange levertijd aan de door jullie bestelde stoel. Bij de keuze van Afterpay krijgen jullie inderdaad na 2 weken een betalingsverzoek, omdat de stoel nog niet geleverd was wordt deze normaliter automatisch verzet. Helaas is dit bij jullie niet het geval geweest, maar hiervoor zullen absoluut geen extra kosten voor in rekening gebracht worden en zullen jullie ook geen slechte betaling reputatie krijgen. Dit is allemaal intern geregeld met Afterpay. Wij hopen dat jullie alsnog blij zijn met jullie bestelde stoel en wensen jullie het aller beste. Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Een wouwww winkel, vanaf dat ik binnen kwam zag ik direct ' dit is het waar ik al zo lang naar zoek, prachtig, heel onze stijl'. Uren kan ik rond lopen in deze winkel, alles is mooi, je doet er heel veel inspiratie op, we zijn er al 2 keer geweest, maar ik weet dat we er nog zullen gaan, zelfs mijn man die niet graag gaat winkelen, kan er ook gerust uren in rond lopen en ziet mooie meubelen en decoratie staan. Wij komen zeker nog terug! Trouwens, heel vriendelijk mannen die als hier netjes afgeleverd hebben en de tijd namen om uitleg en tips te geven. Top voor zo'n jonge mannen hoor

• Assortiment
  • Persoonlijke aandacht
  • Mederwerkers / verkopers
  • Kwaliteit

Een winkel waar je netjes geholpen word, en waar je ook op je gemak kan rondkijken, zonder opdringerig personeel. Met advies wat betreft combinatie vd stoffering oa, hebben wij een gehele nwe inrichting vd woonkamer gecreëerd.

• Assortiment
  • Persoonlijke aandacht