Goedemiddag Melanie, Naar ons idee is deze review al afgehandeld door ons. Toch wilde wij nog even een berichtje sturen om aan te geven dat wij het betreuren dat de levertijd van uw bed langer was dan verwacht. Wij hopen dat u veel plezier heeft uw bed! Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys
Goedemiddag Kelly, Wij vinden het erg jammer om deze review te ontvangen. Wij hebben namelijk al meerdere keren contact gehad over een leverafspraak. Daarbij hebben wij op Maandag 05-08-2019 een afspraak met jullie gemaakt om te komen leveren, Helaas zijn wij voor een dichte deur komen te staan en hebben wij jullie telefonisch niet meer kunnen bereiken. Tot op heden hebben wij na verschillende malen contact met jullie geprobeerd op te nemen jullie nog niet gesproken. Wij horen graag van jullie. Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys
Goedemiddag Fam. Verweij, Wat vervelend om jullie review te lezen. Zoals eerder besproken zit er helaas een lange levertijd aan de door jullie bestelde stoel. Bij de keuze van Afterpay krijgen jullie inderdaad na 2 weken een betalingsverzoek, omdat de stoel nog niet geleverd was wordt deze normaliter automatisch verzet. Helaas is dit bij jullie niet het geval geweest, maar hiervoor zullen absoluut geen extra kosten voor in rekening gebracht worden en zullen jullie ook geen slechte betaling reputatie krijgen. Dit is allemaal intern geregeld met Afterpay. Wij hopen dat jullie alsnog blij zijn met jullie bestelde stoel en wensen jullie het aller beste. Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.