Toppers

Ik ben overgestapt van landelijk naar een sjiek interieur. Dit was even lastig omdat ik van lichte kleuren naar donker ging. Maar de verkoopster heeft mij geweldig geholpen. Ze nam alle tijd voor me en we hebben alles mooi passend bij elkaar gezocht. De bank Lausanne van urban sofa en de tafels en stoelen van Richmond en nog een heerlijk zacht pluche kleed . Die perfekt bij de stof van de bank past. Dankjewel voor de service meubel slaaphuys team ! Alles staat inmiddels prachtig in mijn huis en ik zou hier alles weer kopen en iedereen aanraden. Ik ga nu sparen voor een mooi bed wat ik gezien hebt bij jullie en kom deze zsm bestellen hihi

superservice!!

Op een zaterdagmiddag binnengelopen om te oriënteren wat er mogelijk is in een huis met de veemde indeling als het mijne. Ik had de afmetingen meegenomen van mijn kamer. Naar mijn afmetingen maakte de medewerkster mijn kamer na in een computerprogramma. Daarna meubels uitgezocht die op schaal werden ingetekend. Ik kon precies zien hoe het geheel eruit zou komen te zien. Geweldig behulpzaam en vriendelijke mensen met kennis van zaken en veel geduld. Ik kan niet wachten totdat de meubels in mijn kamer staan.

Fantastisch leuke zaak. Kom er graag en kijk mijn ogen uit. Je wordt er hebberig van. Hele leuk personeel. Gezellige meid en.

Top service en mooie collectie

Vriendelijk personeel en denkt goed mee met de klant.

Mooie winkel en vriendelijk personeel

Prachtige grote winkel met veel verschillende merken. Personeel zeer vriendelijk en bekwaam. Het gratis parkeren is ook fijn! Na een bank te hebben gekocht een fles ‘meubel slaaphuys’ wijn gekregen!

Leuk, vriendelijk personeel. Goed geholpen!

Mooie zaak met kwalitatieve meubels, wij zijn super goed geholpen door het personeel. We wisten niet zo goed wat we wilde maar de meiden in de verkoop hebben ons daar eel erg mee geholpen. Eind resultaat is prachtig geworden.

Erg fijne winkel, we werden erg goed geholpen. We komen zeker terug!

Vriendelijk personeel. Weten waar ze over praten. Goede service

Kundig personeel. Goed advies gekregen

Heerlijke winkel!

Sfeervolle winkel met erg veel keus. Fijn personeel die weet waar zij het over hebben. Ik kom hier zeker terug!!

Erg gastvrije winkel, ik ben erg goed geholpen en heb mijn droombank gevonden

een rotzooi

ze weten van elkaar niet wat ze beloven korting kan er amper af en ze zeggen van alles maar komen niks na ben benieuwd hoe de rest verloopt als ik alles van te voren had geweten had ik hier nooit mijn meubels besteld!!!!

Geweldig! Kopen die handel!

Wij hebben een bank, vloerkleed en eettafel besteld bij Meubel & Slaaphuys. Wekenlang met spanning gewacht want het was maar de vraag of alles zou passen qua kleuren en afmetingen. Gelukkig waren wij goed geadviseerd, echt een top team! De bank van Urban Sofa is de lekkerste bank waar wij ooit op gezeten hebben. Natuurlijk maken we onze vrienden en familie daar stik jaloers mee! Iedereen die ons vraagt waar wij die bank vandaan hebben. De stof is een hele lichte velvet, super zacht en met verzekering erbij ook zonder zorgen zitplezier. Het vloerkleed hebben we van Karpi, ook een super zacht bont voor onder de voetjes. We zouden eigenlijk voor iets heel anders kiezen maar blij dat we het gedaan hebben. Deze maakt ons zitgedeelte gelijk super chique. Als laatste hebben we de eettafel Tower gekozen in het zwart met een spinpoot. Dit werd ons ook aangeraden zodat we met meer mensen makkelijker rond de tafel kunnen zitten. Ons huisje voelt als een paleisje mede door het fantastische team van Meubel & Slaaphuys. Super bedankt!!!

Mooie spullen en vooral de service is echt goed! Aardige mensen en ze leveren snel

Eigenlijk kwam ik alleen voor een hoekbank, maar heb ook een eethoek gekocht. Ben super blij, de bezorgers waren ook heel goed ze lieten alles netjes achter en hebben ook meubels verplaatst. Heel fijn! Nu sparen voor een buffetkast:-)

Top bedrijf

Mooie meubels in alle woonstijlen en vriendelijk personeel! Erg tevreden met mijn meubels.

Heel klantvriendelijk

Fijne verkoopmedewerkers, je wordt netjes behandeld en goed geadviseerd!

Prima ervaring, vriendelijk

Rondom belazerd

Bankstel gekocht en was in de veronderstelling dat ik kunstleer had gekozen. Wat blijkt achteraf is dat dit helemaal geen kunstleer is en een zeer gevaarlijke stof die snel ontbrandbaar is. Absouut geen respons en van de leverancier.

Fantastisch! Geweldige service + goede kwaliteit

Vorige week een compleet nieuwe interieur aangeschaft. Zelf wist ik niet goed hoe ik het beste mijn interieur kon inrichten. Super goed advies gekregen en de meubels ook nog eens snel geleverd! Erg blij mee! Ga zo door! TOP SERVICE :D

Mooie showroom maar slechte kwaliteit

Wat mij betreft typische Chinese producten. Het oogt mooi, maar is ronduit bagger, Geen service en geen reactie op klachten. Ik heb een bankstel met kunstleer gekozen. Nog nooit zo'n spijt gehad van een bank.Ik ben inmiddels 61 en heb dus wel wat ervaringen met banken. Mijn hele leven alles gehad, stof, leer, enz. Mijn ouders hadden een bankstel van kunstleer dat er na 20 jaar nog onberispelijk uitzag. Mijn nieuwe bank heeft binnen 1 maand meedere brandgaten. Ja, ik rook, maar dat deden mijn ouders ook en ik al heel mijn leven. Ik heb nog nooit zoiets gezien Er valt een vonk van je sigaret en voordat je het weg hebt kunnen wrijven is er al een gat. Een levensgevaarlijk en brandgevaarlijk bankstel kun je dus stellen. Het kunstleer dat ik heb gekozen, blijkt nu achteraf ook nog eens geen kunstleer te zijn, maar een (zeer brandgevaarlijke) polyester stof. Ik ben dus misleid en heb geen afneembaar kunstleer. Volgens de producent voldoet het aan de Europese richtlijnen, maar ik geloof daar absoluut niets van, gezien mijn ervaring. Kortom, ronduit bagger, geen service, misleidend, geen reactie. Ik koop hier nooit meer wat. Nog geen lampje. Urban Sofa reageert niet en Meubel en Slaaphuys ook niet. Ik koop nooit meer wat van hun,

Teleurgesteld in mijn bankstel

Standaard bank met wat variaties worden aangeboden. Gisteren mijn bank ontvangen. Niets mis met de levering en bank oogt prima, maar na een paar uur kwam ik al tot de conclusie dag de leuning te hoog was. Ik kwam vanaf mijn lounge gedeelte niet meer fatsoenlijk naar mijn bijzettafeltje en dus koffie of glas. Heel irritant Verder biedt de bank niet voldoende steun in de onderrug. Ik moet dus op zoek naar een kussen voor mijn onderrug en hoe ik mijzelf kan bedienen vanaf het loungegedeelte met koffie of een glas. Dit is voor mij weer een wijze les, omdat je een bank niet kan beoordelen in een showroom. Wat mij wel dwars zit is dat Meubel & Slaaphuys bij uitstek expert in deze zou moeten zijn en de meubelen desondanks gewoon verkoopt met deze teleurstellingen. Vandaar deze rating. De bank oogt prima, maar is niet ergonomisch en praktisch.

Nog steeds de bestelling niet geannuleerd

Eerste week van januari richmond kandelaren besteld. Het is een pre order rond 2 februari zou het verstuurd worden. De week van 2 februari kwam opeens kwam er 3 weken bij. Duurt te lang heb het geannuleerd, maar het is nog steeds niet geannuleerd!!! Want afterpay stuurt mij steeds betaalherinneringen en geeft aan dat de webshop de bestelling moet annuleren. Weer een week verder en niks meer gehoord! Annuleer de bestelling gewoon!!!! Bestelling #8602 Ben echt blij dat ik afterpay heb gebruikt, om eerst de kandelaren in het echt te zien voordat ik ging betalen! Schandalig 7 weken verder en geen eens 1x iets laten horen

Geen goede communicatie

Half mei meubels besteld bij deze winkel. Een lange levertijd is helemaal prima en kan gebeuren. Alleen dat er levertijden worden afgesproken en uiteindelijk hoor je niks vind ik zeer vervelend!! Dan bel je zelf 3 keer om te vragen waar je meubels blijven en kan niemand je helpen, wordt er beloofd dat je terug wordt gebeld, wat uiteindelijk dus niet wordt gedaan!! Nu opnieuw een (verlaten) verwachte leverperiode gekregen. Ben benieuwd!! Alles kan verlaat zijn, maar laat het de klanten weten!! Die zitten namelijk met smart de week af te wachten maar horen uiteindelijk niks!

Goedemiddag fam. Veboom, Wat vervelend dat u de service op deze manier heeft ervaren. Onze excuses voor het niet communiceren van verlate levertijden. Door de Corona crisis is het voor ons ook anders dan normaal. Toch willen wij aangeven blij te zijn met de feedback. Wij gaan hier zeker wat mee doen. Met vriendelijke groet, Emma de Vroome

Belachelijke zaak

Ik heb werkelijk nog nooit zo een slechte zaak meegemaakt.de levering is bar en bar slecht.en de kwaliteit laat ook te wensen over.echt mensen breng je geld hier niet heen.het is het echt niet waard.ik koop hier nooit meer wat. Verkeerde stoelen geleverd kan gebeuren.maar dan 12 weken verder en nog niets ontvangen echt belachelijk.de procedure lijkt me toch als je iets verkeerd geleverd hebt deze mensen eerst te help.MAAR NEE. BELACHELIJK!!!!! Niet eens een halve ster waard......

Goedemiddag Marvin, Wat vervelend om je review te ontvangen. Wij hebben helaas je bestelde stoelen ( eind december ) zonder armleuning besteld, welke eigenlijk met arm besteld hadden moeten worden. Toen de stoelen geleverd werden kwamen wij er helaas pas achter dat de stoelen verkeerd besteld waren. Zoals toen direct met jullie besproken hebben wij de stoelen opnieuw voor jullie besteld, waarbij jullie de verkeerd geleverde stoelen gewoon mochten laten staan tot de juiste stoelen binnen zouden komen. Helaas is de levertijd van de stoelen momenteel langer dan normaal. 12 tot 14 weken. Maar omdat dit allemaal met jullie van te voren besproken was, hadden wij niet verwacht dat dit een probleem voor jullie zou zijn. Wij betreuren het dan ook zeer om deze review te lezen. Wij hopen alsnog dat jullie alsnog blij zijn met jullie bestelde stoelen. Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Glimlach tot aan de deur.

Belachelijke service, vraag me af hoe zij nog kunnen verkopen. Glimlach totdat aan de deur en als je het product hebt gekocht is het klaar. Mijn tafel zit onder de gaten/sneetjes , wat volgens hen knoesten zijn. Maar ik herken degelijk het verschil tussen een knoest en een diepe snee. Na 8 maanden bellen en doen, krijg ik het antwoord dat er niks aan gedaan wordt.

Goedemiddag Mevrouw Tunc, Wat vervelend om uw review te ontvangen. Zoals al eerder besproken heeft u gekozen voor een eetkamertafelblad gemaakt van hout. Hout is een natuurproduct en heeft zo z'n eigenschappen zoals: knoesten en scheurtjes. Op de door u gestuurde foto's was volgens onze leverancier en volgens ons niks bijzonders te zien dan deze eigenschappen behorend bij het product. Ondanks dit oordeel is mijn collega nog bij u langs geweest om het blad bij u thuis te beoordelen. Ook hierin was het oordeel dat er echter niks mis is met de uw tafel. Onlangs hebben wij nogmaals een service aanmelding ontvangen van u welke wij hebben doorgestuurd naar onze leverancier met nieuwe foto's. Ook op deze foto's zijn de eigenschappen van een houten tafel te zien en was het oordeel van onze leverancier dan ook hetzelfde. Wij betreuren het dat u niet tevreden bent met de tafel maar helaas kunnen wij hierin niks voor u betekenen. Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Schandalig

Ik ben inmiddels 11 weken aan t wachten op iets wat 6-8 weken zou duren. Ik word nooit terug gebeld en er word niet meegedacht naar een oplossing. Annuleren kan volgens hun niet, ja, tegen 50% van t bedrag. Ik zal hier in ieder geval nooit meer iets kopen! De bestelling is binnen en toch moet ik nogsteeds wachten. Terwijl mijn vriend ziek is en niet veel langer op een matrasje op de grond kan liggen.

Goedemiddag Melanie, Naar ons idee is deze review al afgehandeld door ons. Toch wilde wij nog even een berichtje sturen om aan te geven dat wij het betreuren dat de levertijd van uw bed langer was dan verwacht. Wij hopen dat u veel plezier heeft uw bed! Met vriendelijke groet, Meubel & Slaaphuys

Bellweg 8 2627AW Delft